Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: aparat a zeby leczone kanałowo?pomocy!

Moja ortodontka www.ortodonta-katowice.eu/page/kontakt zanim założyła mi apart kazała wyleczyć zeby, na szczescie ja nie mam wiekszych problemow bo regularnie chodze na kontrole. Przy leczeniu zeba mialam sciagana czesc aparatu i tyle.

aparat na zeby cena

aparat na zeby cena Sciagnij aparat na zeby cena: Link do pliku w archiwum aparat na zeby cena. aparat na zeby cena [55.

hanna lis aparat na zeby

hanna lis aparat na zeby Do pobrania hanna lis aparat na zeby; Odnosnik dla spakowanego pliku hanna lis aparat na zeby. hanna lis aparat na zeby ,49104%

Re: aparat a zeby leczone kanałowo?pomocy!

nie wiem, jak jest z druciakami, ale do aparatów zdejmowanych typu clear aligner wystarczy po prostu mieć te zęby wyleczone i tyle.

w jakim wieku zakladac aparat na zeby

w jakim wieku zakladac aparat na zeby Do pobrania w jakim wieku zakladac aparat na zeby. Odnosnik do archiwum w jakim wieku zakladac aparat na zeby. w jakim wieku zakladac aparat na zeby ;33255-

Re: Zle czyszczone zeby z aparatem ortodontycznym

idzcie do ortodonty zdjac aparat. Lepiej miec krzywe zeby, niz nie miec ich wcale, gdy zgnija pod zamkami i sie rozpadna przy sciaganiu aparatu. Ile lat ma dziecie?

w jakim wieku mozna zalozyc aparat na zeby

w jakim wieku mozna zalozyc aparat na zeby Pobierz w jakim wieku mozna zalozyc aparat na zeby; Link do spakowanego pliku w jakim wieku mozna zalozyc aparat na zeby: w jakim wieku mozna zalozyc aparat na zeby %29223%

Zle czyszczone zeby z aparatem ortodontycznym.

Podajcie link lub jakis filmik straszny jak wygladaja zle czyszczone zeby z aparatem ortodontycznym bo juz sil mi brak,jak grochem o sciane ,gadam i gadam a to dziecie nic sobie z tego nie robi.Z gory dzieki.

Aparat na zeby u doroslego

Jaki to koszt? W gre wchodzilaby i gora i dol. Marza mi sie proste zeby, a moje miejscami strasznie scisniete, nachodza na siebie, mocno mnie blokuja finanse, wiec nie wychylam sie mocno w kierunku gabinetu, ale moze gabinety maja jakies intrest free oferty. Ktos robil? Wie ile tysiecy moze to

Re: aparat a zeby leczone kanałowo?pomocy!

dziękuję za odpowiedź :) ja właśnie w którymś poście (nie mogę go odnaleźć:( ) czytałam,że trzeba zęby leczone kanałowo jakoś od nowa przeleczyć...i że te nowe plomby mają być jakieś "specjalne"?! a które ząbki masz leczone kanałowo?i jaki masz rodzaj aparatu?

Re: aparat a zeby leczone kanałowo?pomocy!

Ja mam zamki na dwóch zębach po leczeniu kanałowym - nie zauważyłam, żeby zachowywały się w inny sposób niż pozostałe - czyli przesuwają się zgodnie z planem:) Moja pani ortodontka kazała mi tylko przed założeniem aparatu pójść na dokładny przegląd zębów (miałam np. wymienianą lekko rozszczelnioną

Re: aparat a zeby leczone kanałowo?pomocy!

Ja to chyba jestem prawie ekstremum bo 3 z 4 zamków są umieszczone na zębach wcześniej leczonych kanałowo. I daję radę ;-). Przed założeniem aparatu byłem na gruntownej wizycie kontrolnej i wyleczyłem wszystkie braki. Teraz przez to że lepiej dbam o zębach oraz przez to że dosyć mocno już się

Re: aparat a zeby leczone kanałowo?pomocy!

. Aparat mam już prawie rok i wszystko idzie tak, jak powinno:)) Pozdrawiam i życze powodzenia:))

Re: Ile kosztuje aparat na zeby albo implant??

w moim wypadku aparat nic by nie wskórał, więc postawiłam na implanty zębowe, na szczęście nie musiałam płacić w całości za zabieg, a w formie ratalnej, implanty wstawiałam jakieś 3 miesiące temu w centrum vita medica w warszawie

Re: aparat a zeby leczone kanałowo?pomocy!

Oj tam, oj tam... Wielkie halo... Ja z moimi, a mam ich kilka, porozmawiała tak szczerze, od serca... Żeby się nie bały, że czeka je wielka próba... Ale zero stresu, bo zapewnię im bezpieczeństwo ;-) Aparat zakładałam w 2005 roku, ściągałam w 2007. Po moich wyjaśnieniach moje ząbki leczone

Re: aparat a zeby leczone kanałowo?pomocy!

Twój ortodonta jest raczej większym specjalistą w tym zakresie, i to on/ona cie poinformuje co zrobić z tymi zębami. Ja miałam kilka przeleczonych kanałowo i nie musiałam jakos specjalnie przygotowywać tych zebów. Orto sobie sama poradziła. :) -- I'm in the loop with LEWWWP

Aparat na zeby!!!

Ile kosztuje i gdzie mogla bym sie zglosic z taka "prosba" aparat na zeby sciagany:)

Re: Aparat na zeby u doroslego

a to temat rzeka chyba.. bo jest wiele możliwości, wiele rodzajów aparatów i wszystko zależy od tego jaki jest stan zębów.. u mnie np trzeba by było wyrwać jeden, żeby zrobić miejsce na pozostałe, by się ładnie rozłożyły.. sama bym się kiedyś za to zabrała, ale musiałabym zrobić sobie wywiad z

jak was bola zeby w aparacie?

jak nosicie aparat to jaki rodzaj bolu jesli wogole doswiadczacie? bo sie zastanawiam nad tym jakmnie boli i chcialam zobaczyc czy to normalne czy nie. ja mam aparat na razie tylko na gornych zebach od okolo miesiaca i od razu po zalozeniu poczulam ze sie przemiescily i tez od pierwszego dnia jak

jak was bola zeby w aparacie

jak nosicie aparat to jaki rodzaj bolu jesli wogole doswiadczacie? bo sie zastanawiam nad tym jakmnie boli i chcialam zobaczyc czy to normalne czy nie. ja mam aparat na razie tylko na gornych zebach od okolo miesiaca i od razu po zalozeniu poczulam ze sie przemiescily i tez od pierwszego dnia jak

aparat na zeby

mam pytanie : jaki jest koszt ruchomego aparatu na zeby dla dziecka? moja 7 letnia corka ma juz 6 stalych zebow ale ma b krzywe i dentystka zalecila ruchomy aparat, ale nie mam pojecia na jaki koszt sie przygotwac

Re: Zle czyszczone zeby z aparatem ortodontycznym

www.ortodonta.opole.pl/biuletyny-ortodontyczne/9-skutki-braku-higieny-przy-aparacie-ortodontycznym

Re: aparat na zeby

a jeszcze chcialam dodac ,że po zdjęciu aparatu stalego zaklada sie tzw płytke retencyjną od tyłu zębów na okres zupelnego zakończenia wzrostu.Przy aparatach ruchomych tego nie ma co może oznaczac iz u np 9 latka po zakonczeniu leczenia ruchomym zeby tak czy siak za jakiś czas mogą, choć nie

Aparat na zeby ;) - koszt ;D

Hej :) niedlugo bede nosic aparat na zeby (gorne) chcialabym wiedziec jaka jest cena ? ile płaciłyscie ?

Re: Zle czyszczone zeby z aparatem ortodontycznym

eee tam, zęby nie zgniją. natomiast mozna poprosic o zdjęcie pierscienia i dac do powąchania. mialam zadbany aparat a i tak po zdjęciu śmierdział ohydnie.

Re: aparat na zeby

aparat dla doroslego,prywatnie czy staly czy ruchomy nie wiem,chyba staly jest lepszy.

--- aparat na zeby - dorosly londyn czy polska

chodzi mi o zalozenie dla doroslego czyli mnie. czytam stare watki o aparatach na zeby, chyba mamakostka mowila cos ze lepsze metody i aparaty maja w polsce wiec sie chialam zapytac czy ogolnie podsumowujac i abstrahujac od kosztow - lepiej tam czy w londynie? bo musze sie zdecydowac juz asap w

Re: aparat na zeby

szczoteczke elektryczną -nic sie nie zmieniło.i fajne kolorowe gumki:) Względem aparatu porcelanowego-nam ortodonta tez odradzil-córka miał zeby naprawde bardzo powykrzywiane,zachodzące jeden za drugi,przodozgryz(o ile dobrze pamiętam)-dolnazuchwa rosła szybciej niż górna,ogromna przerwa między

Re: aparat na zeby

ja się podepnę pod temat aparatu... dla dziecka ruchomy, najlepiej jakby było leczenie na nfz, ale może być prywatnie

Re: aparat na zeby

Ale jaki aparat Cię interesuje? stały czy ruchomy, dla dorosłego czy dziecka? w ramach funduszu czy prywatnie?

Re: Zle czyszczone zeby z aparatem ortodontycznym

Środki barwiące źle umyte zęby na wściekły róż (do nabycia w każdym chyba gabinecie dentystycznym), żeby idący do szkoły nastolatek ogarnął, że musi zrobić to dobrze - podania tabletki jesteś w stanie przypilnować - nieumyte zęby wiążą się z kolorem, który uniemożliwia normalne funkcjonowanie towarz

Re: aparat na zeby

to ja się też podłączę - czy ma ktoś aparat "niewidzialny" - tzn na stałe, ale tę najdroższą wersję? Ile kosztuje jeden łuk? I kto takie robi?

Re: Zle czyszczone zeby z aparatem ortodontycznym

12 i sama chciala ( ortodonta) ja kase wywale wcale nie mala a ona potem bedzie mi jeczec ze chce na jakies czyszczenie,wybielanie lub cos,no na pewno dam ,powiedzialam ze jak sobie zarobi i zaplaci to bedzie miec .Ale jak jej przemowic do tego lepka zeby zalapala ,juz prawie miesiac nosi i wydaje

aparat na zeby

chcialem sie dowiedziec gdzie jest najlepsza opieka,jakie to koszta,czy jest spisywany jakis papier odnosnie cen?

Re: Zle czyszczone zeby z aparatem ortodontycznym

Przede wszystkim: zęby nie psują się od niemycia. Naprawdę. To, jakie ktoś będzie miał zęby, zależy przede wszystkim od jego genów, a mycie albo niemycie niewiele mu pomoże. Mój mąż zawsze mył kilka razy dziennie, a zęby ma żółtawe i łatwo psujące się. Mnie się nie chce :P i myję najwyżej 2 razy dzi

Re: aparat na zeby

Nasze dzieci korzystają z ortodonty w ramach NFZ ,w Dent-Med przy Królowej Jadwigi, jesteśmy zadowoleni, na pierwszą wizytę przyznam trzeba trochę poczekać, aparat wykonują bardzo szybko, kontrole średnio co 2 miesiące. Chodzimy do dr Justyny Cieślak.

Re: aparat na zeby

koszt aparatu to ok 3000 zl za dwa łuki. Najpier jednak zdjęcie panoramiczne, wyciski, gumki, to ponad 150 zł. Zakładając ze zęby wyleczone. Ale nie to jest najgorsze, później dochodza systematyczne wizyty na lata, ok 150 zł co 4 tygodnie, przez lata, powiedzmy do 3. Niestety z doświadczenia wiem

Re: aparat na zeby

myciu wolno jej pić tylko wode jesli nie to musi szorowac zęby. Syn 8 lat - od czasu kiedy ma szczotkę elektryczna to chce myc zeby nawet i 15razy. zwykłą myl rano i wieczorem ale od czasu kiedy ma aparat myje i po obiedzie w szkole. dzieci moje tez jedzą 5 posilkow ale oprocz sniadania obiadu i

aparat na zeby a trzeci migdał

mam pytanie.... czy do ruchomego aparatu na zeby konieczne trzeba usunac trzeci migdal? po pierwszej wizycie u ortodonty-pani stwierdzila ze jak nie usuniemy nie mamy po co tu wiecej przychodzic. mlody ma 10 lat, w wieku 4-6 bardzo czesto chorowal-efekt przerosniety trzeci migdal-jednak od

Re: Jaki aparat na małe zeby??

bo aparaty za przewaznie duze i boje sie ze zakrylyby mi cale zeby xdd

Re: --- aparat na zeby - dorosly londyn czy polsk

Czesc! ja mialam tutaj zakladany aparat 6 lat temu w Sevenoaks pod Londynem.cena taka sama jak w Polsce(nawet troche taniej)musisz liczyc sie z comiesiecznym dokrecaniem wiec jak mozesz to zrobic w Polsce skoro mieszkasz tutaj.poza tym jak cos Ci sie stanie z aparatem lub zebami to przeciez nie

Re: Aparat na zeby

Ja mam staly aparat. I nie mam gumek tylko jakieś łuki. Chalam mieć kolczyk w wardze ale przez ten aparat nie moge sobie zrobić...

Re: aparat na zeby .

Ja noszę ściagany. Mama mi każe nosci go 24h, ale ja go nosze nocy, jeszcze jak mi sie przypomni ;) chciałam mieć stały, ale ortodontka powiedziała, że tam wszystko by wyniosło ok. 5 tyś +koszty wizyt. no więc drogo, drogo. za swój ściagany zapłaciłam chyba 300 zł. :) to jest już mój drugi aparat

Re: aparat na zeby

ja nie mam ale za niedługo będe miała. nie chce żadnych kolorowych , bo nie chce miec kolorowego aparatu poprostu :) jak już to srebrny. na stałe. na noc ciągle wypada z buzi itp xd jak masz nosić a nie chcesz to ja Ci mówie , załóż sobie;d teraz wgl moda na aparaty :)

Re: aparat na zeby

Ja nosze zwykły już ponad rok . Nie dawno wróciłam z wizyty , zeby bolą masakrycznie . Na szczęście jeszcze troche pocierpie i koniec .:-D tylko ten ból ! :'(:-/

Re:aparat na zeby

ja mam od zeszłych wakacji stały aparat, tylko na górę. To nic strasznego na początku zęby troche pobolą, ale tak to nic takiego. Nawet ustawiam sobie tak wizyty u ortodonty że się zwalniam ze szkoły, i jest git :) i przy okazji jakieś zakupy czy coś. No i kolory gumek są świetne. Masz chyba z 5

Re: aparat na zeby .

ja osobiście nie mam , i nikt w klasie , ale znam takie osoby , które specjalnie się nie uśmiechają , bo mają aparat na zęby ...:-( Przecież to dla waszego dobra , nie powinno sie przestawać uśmiechać . Bierzcie przykład z EWY Farny . http://ewa-farna-fun-club

Re: Aparat na zeby!!!

Najlepiej do ortodonty;)Dzieciom do 12-stego r.ż.NFZ refunduje aparat ruchomy,natomiast później jest odpłatny.Mogę polecić p.Teresę Popielarz z Tucholi.Miła i kompetentna.

Re: Aparat na zeby!!!

Najlepiej zadzwonić do Konsylium w poniedziałek, jak ta pani przyjmuje i o wszystko zapytać. Przyjmuje zazwyczaj od około 14.

Re: Aparat na zeby!!!

Jeśli zależałoby Ci natomiast, żeby było to w Świeciu, to chyba tylko p. Wojtania, która przyjmuje w poniedziałki w Konsylium.

tani aparat na zeby

Siema ! Gdzie w Lubinie lub okolicach moge sobie tanio zalozyc aparat na zeby ?? Mam krzywe tylko na gorze.

Re: aparat na zeby

ponieważ twoja córka ma dopiero 7 lat, przysługuje jej aparat refundowany (do ukończenia 11 roku życia są bezpłatne). musisz poszukać kliniki gdzie robią aparaty z NFZ. jeśli nie to koszt jednej płytki (a najczęściej zakładasz dwie)to ok 400-600 zł w zależności od kliniki. nie wiem skąd jesteś, ale

Re: aparat na zeby

Próbuje zapisać mojego 7-mioletniego syna do ortodonty w Krakowie - który może robić aparaty na NFZ. Prawdopodobnie czeka nas i tak płacenie później za satały aparat - zęby stałe rosną straszliwie krzywe i są 2 razy większe niż mleczaki - pomiędzy którymi nie było i tak szpar. Chciałabym więc

Re: Wkurzaja was glusi?

A widzialyscie na allegro takie tanie aparaty sluchowe? Czy one sa bezpieczne, nie wiem tak do przestestowania, zeby osoba przyglucha (juz po badaniach), odczula roznice i zdecydowala sie wreszcie na ten aparat?! Bylam w szoku, jak wpisalam aparat sluchowy na allegro i wyskoczylo mi tyle wynikow z

Re: jak was bola zeby w aparacie?

żadnych bóli serio miałam Hassa, dolny łuk, górny, teraz ekspander i nigdy mnie nie bolało po wizycie a ruchy zębów są spore,bo najpierw rozszerzanie szczęki, przesuwanie zębów w jedną stronę,bo zaburzoną miałam oś symetrii i teraz odtwarzanie miejsca na górną trójkę

Re: jak was bola zeby w aparacie?

A mnie bolą fatalnie. Noszę od 1,5 miesiąca. Po założeniu bolały mnie przez 2 tygodnie, tylko 6 i 7 nie bolały, nic nie ugryzłam, były jakby zdrętwiałe. Jakby się ruszały i zaraz miały wypaść. Jestem po pierwszej wizycie kontrolnej i zakładaniu dołu, bolały mnie fatalnie przez 4 dni. Oprócz tego por

ruchomy aparat na zeby

Czy ktos zna namiary na dobrego ortodonte stosujacego u pacjentow aparaty ruchome? Jakos do tej pory trafiam na takich, ktorzy oferuja tylko stale. A.

Re: ruchomy aparat na zeby

doktor Barbara Łosicka w Dentalu na Dereniowej, naprawdę godna polecenia, jakiś czas temu sama korzystałam z jej usług i właśnie robiła mi ruchomy aparat

gorsze zeby po aparacie:|

nosilam aparat 1,5roku ... no i ortodontka mi wreszcie powiedziala ze jest super wszystko itd.. no w aparaciq tez mi sie wydawalo ze juz jest okej... ale jak zdjelam to tragedia:(( wydaje mi sie ze mam gorsze zeby niz wczesniej... chce mi sie ryczec bo tyle kasy wydalam i wcale mi sie nie podoba

Re: ortodonta - aparat na zeby

700 funtow za aparat i wizyty? wyrywali ci zeby? nie psul ci sie aparat? na jakiej podstawie wybralas swoja przychodnie? jestes zadowolona? :E :)

Re: aparat na zeby

Do 13. roku życia dziecka aparat jest finansowany przez NFZ. Korzystaj póki czas ;)

Aparat na zeby - do artura

. Leczenie w zaleznosci: albo wyciecie migdalkow albo spanie z aparatem CPAP, albo z aparatem na zeby (dla leczenia sleep apnea). CZY TEN APARAT NIE POMAGA TEZ PRZY CHRAPANIU, BO MOJ SYN MA JEDNO I DRUGIE???

Re: aparat na zeby

chyba niejasno sie wyrazilam, mieszkam zagranica ale aparat chce zalozyc corce w polsce, czy NFZ to sfinansuje?

aparat na zeby?pomozcie mamusie..

otoz moj syn ma prawie 8 lat wyszly mu juz prawie wszystkie zeby stale mowie o przednich dol- gora niestety te na dole dokladnie dwie dwojki sa cofniete do srodka - zrobilam zdjecie aparatem i wysylam do ortodontki do polski ona na podstawie zdjec uzebienie stwierdzila ze konieczny jest aparat

Re: gorsze zeby po aparacie:|

glownie zalozylam aparat zeby wyrownac sobie 2 bo mam male i tak nie ladnie wygladaly ..zdjelam aparat jedna jest spoko a 2 zrobila sie krzywa i nachodzi na 2 zeba no po prostu gorzej niz przed aparatem:(( teraz chodze w retencyjnym caly czas bo az mi wstyd nosic 2llata i miec gorsze zeby:|

Re: aparat na zeby

Moja 7 latka nosi aparat ruchomy. Aparat i leczenie w ramach NFZ, wiec nie kosztuje nas nic. A przyznam, ze jest to JEDYNY specjalista, do ktorego chodzimy panstwowo. Poza tym musze przyznac, ze aparat jest bardzo profesjonalnie wykonany, duzo lepiej od poprzedniego. A mam porownanie, bo

Re: aparat na zeby

Jesli szczoteczka elektryczna, to tylko specjalna-np. Brauna-a Ortho Care Essential. -- Powered by Aka.Creative Marketing S.A.

Re: aparat na zeby

co to znaczy "unikneły? aparat stały to nie jest zło konieczne, powiedziałabym, ze nawet przeciwnie, w porównaniu z ruchomym to bajka, po tygodniu dzieciak zapomina, że w ogóle ma coś na zębach. Tylko rodzic pamieta przy uiszczaniu kasy ale jeśli porównam codzienne walki o założenie

Re: aparat na zeby

Ja też mam dobre doświadczenie, choć aparat był u nas długo-ponad 2 lata, ale się udało. Koszty nie były tak duże bo wszystko było częściowo w ramach NFZ, w sumie pewnie około 400 zł i aparat i jego poprawki (bo aparat "rósł" razem z dzieckiem). Syn nosił, nie powiem, że chętnie ale

Re: aparat na zeby

aparatu stałego. Moje dzieci dzięki ruchomym aparatom (i pewnej dyscyplinie), mimo poważnej wady zgryzu, unikneły stałego aparatu.

Re: aparat na zeby

moja corka ma jak na razie krzywe zeby bo nie mieszcza sie , i przez to rosna krzywo, a skoro mieszkam za granica to bede mogla skorzystac z bezplatnej opieki ortodontycznej czy tylko prywatnie?

Re: aparat na zeby

to rzeczywiscie strasznie upraszczasz a tak naprawdę wprowadzasz ludzi w błąd. Mój syn miał leczony tyłozgryz aparatem stałym, zresztą drugi syn też i przy jego krzywulcach nie mam zadnych wątpliwości, ze takze zęby sa ustawiane, "precyzyjnie" jak to określasz, w łuku. Poniewaz, jak

Re: aparat na zeby

> córka > nosila ruchomy aparat przez rok wcześniej-beż ŻADNYCH rezultatów-więc > ja nie polecam tego.Lepiej zainwestowac te 1500zł i naprawdę pomóc > dziecku. Tylko tyle? 1500zł u nas płaci się za jeden łuk, a przy leczeniu niemal zawsze należy założyć dwa. Czyli 3000zł

Re: tani aparat na zeby

Hehe... ja też pytam i... nic. Może zadrutowani nie wizytują forum? A co do Twoich zębów - nawet jeśli masz krzywy tylko górny łuk - to i tak małe prawdopodobieństwo, że nie bedziesz musiał mieć aparatu na obu :/ Zęby trzeba dopasowac, poza tym, czasem wydaje się, że jest ok, a na zdjęciu i

Re: aparat na zeby

aparat ruchomy jest bezpłatny do 12roku zycia a do 13tego jest darmowa w tym zakresie konsultacja.Ogólnie tez jakiekolwiek zabiegi ortodontyczne w ramach NFZ są bezpłatne. Moje dziecko ma stały nosi go juz rok i jeszcze rok nosiła bedzie( brdzo powazna wada-nie do wyleczenie ruchomy) i dodam

Re: aparat na zeby

wejdź na forum forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22832&w=85260612&a=85260612 przy czym ja mam bardzo złe doświadczenia z aparatem ruchomym, dzieci w ogóle nie chciały ich zakładać, a praktycznie powinny go nosic cały czas pomijając jedynie szkołę, także w nocy, wiec dla mnie były to

Re: aparat na zeby

Zawsze ... nie wiem jak wygląda sytuacja z twoim ubezpieczeniem, ale mój Duży ma dokładnie ten sam problem - za mało miejsca .Po 10mc noszenia aparatu dwójki ma już praktycznie na własciwym miejscu .. tak więc to działa ;-) Nie zastanawiajcie się zbyt długo tylko odwiedźcie ortodontę ;-) Pozdro

Re: aparat na zeby

Aparat na nfz jest za darmo. Prywatnie cena zalezy od cennika od 400-800 za jedna płytke. Maj córka nosi juz półtora roku- teraz tylko na noc i 4-5 godzin w dzień i robi sie porządek w zębach.

Re: aparat na zeby

Każdy ma takie dzieci na jakie sobie zasłużył ;-). Moim wystarczyło przypomnieć (żadnej walki sobie nie przypominam). PS. Stały aparat to konieczność jeszcze dokładniejszego dbania o higienę jamy ustnej co też może prowadzić do "codziennej walki".

Re: aparat na zeby

Nosi od ponad roku. Widać poprawę .Ja nie nosiłam- uparta głupio byłam, zęby mam krzywe. Koszt aparat ok 400-500 oni liczą jeszcze wizyty, poprawki razem wynosi ok 1000 zł.Obecnie sama rozkręcam go co 2 tygodnie. Gdybym nie pojawiała się na wizytach , dziecko aparatu nie nosiło mogą mnie obciążyć

Re: aparat na zeby

> to rzeczywiscie strasznie upraszczasz a tak naprawdę wprowadzasz > ludzi w błąd. W którym momencie? W tym, że są wady, gdzie najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest odpowiednio dobrany aparat ruchomy, noszony w odpowiednim momencie? > Mój syn miał leczony tyłozgryz aparatem stałym

Re: aparat na zeby

po przeczytaniu calego watku jestem w szoku lekkim, wychodzi na to , ze jestem zupelnie zielona w tym temacie, na poczatku lipca lecimy do polski wiec do tego czasu musze sie troche doksztalcic w tym temacie zeby wiedziec co wybrac dla corki i za co mam wydac tyle kasy ( nie wiedzialam ze to

Re: aparat na zeby

musiala czyli odcisk itp. najdelikatniej jak bylo mozna, pozdrawiam. Dziecko nosi aparat ruchomy i jestesmy zadowoleni.

Re: aparat na zeby

ale za jaka granica? w Niemczech placisz polowe sama (mowa o powszechnym ubezpieczeniu) - te pieniadze tez ci jednak kasa chorych zwraca po pomyslnym (osiagnieto tyle ile sie dalo)zakonczeniu leczenia. pacjent pacjentowi nierowny, moja przyjaciolka za leczenie od 10 do 15 roku zycia wylozyla 200

Re: aparat na zeby

łuki wcale nie swiadczy,że na drugim to konieczne...corka moja akurat musi bo ma trójki dolne krzywe-poza tym zero wady. Natomiast syn nosi tylko na dole bo góre ma jak od linijki.Corki znajomej maja aparaty ruchome od marca tego roku-moooże raz na początku je nosiły (ale o już zaniedbanie matki bo

Re: stały aparat na zeby

Pomoze pomoze, ortodontka da sobie z tym rade w kazdym wieku, wyrwie jesli cos potrzeba ale nie jest to koniecznie 4-ka. Ja chodzilam 1,5 roku w aparacie potem nakladki tylko na noc, mozna zalozyc aparat z bialymi kosteczkami wtedy widoczny jest praktycznie sam drucik jest troche drozszy ale

Re: aparat na zeby

> Nie zgodze sie z przedmówczynia jedną ktora uważa jakoby > dyskomfortem przy uzyciu aparatu stalego była "nadmierna higiena"- > jest taka sama Gratuluję dziecka, które myje zęby po każdym posiłku :) Serio. Ja cieszę się, że osiągnęłam etap 2-3 razy bez przypominania. Jeśli

Re: aparat na zeby

> z twojego postu wynika że każdy aparat ma inne zastosowanie a to nie jest prawdą. Bo to jest prawda :) Nie da się za pomocą aparatu ruchomego przesuwać zębów na boki ani ustawiać ich tak precyzyjnie, jak stałym. Żuchwę można ustawić w prawidłowym ustawieniu albo aparatem czynnościowym

Re: aparat na zeby

rok) ... i wcale nie jest prawdą, że trzeba nosić 20h na dobę .. owszem im więcej tym lepiej. Duży zakłada tylko na noc, bo nie da się z nim mówić ;-) Młoda ma zupełnie inny kształt .. dostała niedawno no i jest atrakcja - wieczorem roznosi aparaty po pokojach .... hihi Chodzimy na NFZ. Płacilismy

Re: aparat na zeby

> - nie ma czego gratulowac autorce tego postu-moje dziecko nie nosi > aparatu a myje zęby bez przypominania o dziwo 3 razy dziennie Dlaczego? Tobie też gratuluję :) Uważam jednak, że trzy posiłki dziennie to za mało, szczególnie dla dziecka i dostającej młodzieży. Moje jadają co najmniej

Re: aparat na zeby

> Gratuluję dziecka, które myje zęby po każdym posiłku :) Serio. Ja cieszę się, ż > e osiągnęłam etap 2-3 razy bez przypominania. - nie ma czego gratulowac autorce tego postu-moje dziecko nie nosi aparatu a myje zęby bez przypominania o dziwo 3 razy dziennie-dla 5 latka jest to

aparat na zeby-pomozcie prosze

witajcie. Chce zalozyc aparat ale albo przezroczysty albo taki pod spod (lata juz nie te, zeby sie afiszowac drutami, zreszta nie podobaja mi sie). Bylam u jednej kobiety ale powiedziala, ze tylko druty a ja nie chce. Znacie kogos dobrego? Prosze o pomoc!

Re: aparat na zeby

z twojego postu wynika że każdy aparat ma inne zastosowanie a to nie jest prawdą. Te same wady, zarówno tyłozgryz jak i prawidłowe ustawienie samych zębów moje dzieci leczyły zarówno ruchomym jak i stałym a tym ostatnim tylko dlatego, że ruchomego nie chciały nosić. Nie mam pojęcia jak

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - aparaty na zeby

Zdjęcia - aparaty na zeby