Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Poronienie.. i ogromny ból piersi

Witam serdecznie Otóż 17 marca br. poroniłam w 15 tc. Kiedy 18 marca wieczorem wychodziłam do domu, wszystko wydawało się być w porządku. Wczoraj, 3 dni po zdarzeniu bardzo zaczęły boleć mnie piersi. Jest to na tyle silny ból, że praktycznie w ogóle nie mogę się dotknąć. Nie doświadczyłam czegoś

Re: Poronienie.. i ogromny ból piersi

Przykro mi bardzo że i ciebie spotkała ta tragedia. Też miałam problem z laktacją po ostatnim poronieniu. Mnie w sumie po 3 dniach przeszło. Ale ty możesz próbować pić szałwię to podobno sposób naturalny na powstrzymanie laktacji. Dla lepszego efektu można jeszcze świeżą szałwię dodawać do potraw

Re: Poronienie.. i ogromny ból piersi

Poszłabym do lekarza skoro są wycieki, oby zapalenia piersi nie było. -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum Dla starających się

Re: Poronienie.. i ogromny ból piersi

Wczoraj wieczorem miałam mokrą piżamkę, a dzisiaj w dzień stanik. Więc ulatuje i to dość sporo.. wcześniej tego nie było :/ Chyba na razie poczekam i spróbuję z szałwią, może rzeczywiście samo minie. Chociaż czytałam, że niektóre kobiety musiały przyjmować antybiotyk na wysuszenie. Była to moja pier

Re: Poronienie.. i ogromny ból piersi

Witaj. Po pierwsze bardzo mi przykro że i Ciebie dotknęła ta tragedia. Miałam podobną sytuację do Twojej w mojej 2 ciąży, która zakończyła się w 12tc. Po zabiegu też odczuwałam silny ból piersi (mocniejszy niż w ciąży). U mnie zbierało się mleko mimo że ciąża była dopiero w 12tc. Generalnie

Po poronieniu - ból piersi

Hej, mam chyba głupie pytanie, ale męczy mnie pewna sprawa. Od czasu poronienia w styczniu, nie odczuwam wogóle bólu piersi. Wcześniej kilka dni przed @ piersi bardzo bolały i powiększały się, w ciąży (poronionej) były wręcz ogromne. Miałam już 3 @ od poronienia, i przed żadną nic nie działo się z

Ciężarna kupiła tabletki na ból stawów i poroniła

"za niedostosowanie się do prawomocnego wyroku skazującego go za jazdę po pijaku" po pijaku? poważny artykuł takim językiem?

Re: ból brzucha i krwawienie pierwsze dni/tygodni

Wczoraj już mdlałam z bólu i pojechałam do lekarza. Niestety okazało się, że poroniłam

Re: Po poronieniu - ból piersi

mi dzisiaj zaczęła się pierwsza miesiączka po poronieniu i też nie odczuwałam żadnego bólu piersi, a też zawsze miałam strasznie bolesne. ponadto po poronieniu odciągałam pokarm i brałam leki za zasuszenie. ciąża często mocno zmienia charakter miesiączki u kobiety: z bolesnej potrafi stać się

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

dla nich chwilach... Co do twojego pytania powiem Ci,że za każdym razem po poronieniu czułam ból jak przy @,kilka dni krwawienia a po miesiącu przychodziła kolejna @ i próbowałam od nowa. Nie wydaje mi się żeby trzeba było się denerwować tymi bólami,do piątku nie powinno się nic złego wydarzyć a

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Witaj black-mama. Ja poroniłam 12 Sierpnia tego roku 15sierpnia wyszłam z szpitala również nie miałam zabiegu (to był 6 tydzień) a 17sierpnia dostałam bardzo mocnych i silnych bóli brzucha i również zaczęłam krwawić lecz to był okres,więc nie martw się bo w twoim przypadku też tak jest na pewno

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

ja mialam co prawda pełne łyżeczkowanie, ale powiedziano mi przy wypisywaniu ze szpitala, że gdyby jakis ból odrazu mam sie zgłosić na Izbe P. po zabiegu sie krwawi zawsze, wiec nie wiem jak jest po poronieniu. ale zglos sie do lekarza, nie nalezy bagatelizowac. moze wdalo sie jakies zakazenie

Ból pleców = poronienie?

Przeczytałam w jakiejś głupiej gazecie, że na początku ciąży ból pleców (krzyże) może zwiastować wczesne poronienie ciąży. Co wy na to? Strasznie mnie zdenerwowała ta info zwłaszcza, że dzisiaj cały dzień bolą mnie krzyże.

Re: zmartwienie

Ja jestem już w 9 tc ale ciąże mam zagrożoną poronieniem ponieważ plamie mam bóle brzucha i ciąża jest nisko umiejscowiona.Biorę Luteinę dopochwową 3x1.

bóle w krzyżu-oznaka poronienia?

:()więc norma, że przeczulona . Powiedziała mi,że przed poronieniem miała bóle krzyża, które zbagatelizowała. hmmm, ja takie miewam, ale jak juz mówiłam myślałam, że to norma.Pani doktor moja powiedział,że jak bóle jakiekolwiek nie przekraczają poziomu bóli zwykłych moich przedmiesiączkowych to olewka- nie ma

ból brzucha = poronienie

Miałam bóle brzucha, zobaczyłam że o tym piszecie. Mówiłam swojemu lekarzowi o tym, ale on twierdził, że to normalne, że w ciąży musi boleć. Mam 32 lata i to było moje pierwsze dziecko, w 22 tygodniu o 6 rano odeszły mi wody podczas snu. Tydzień czasu leżałam pod oxytocyną, bo moja córeczka

Re: Ból macicy po poronieniu.

Hej Mandarynko. Ja miałam silne bóle brzucha podczas poronienia (samoistnego), a potem następnego dnia bóle takie jak pod koniec miesiączki, i tak samo jak Ty myślałam, że to macica się obkurcza - i faktycznie, chyba tak było, bo kolejnego dnia już krwawiłam znacznie mniej. Na wizycie kontrolnej

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Stokrotka nikt nie wejdzie do mnie na podwórek przez mojego psa :) pojadę sama, nic mnie nie boli. Właśnie tego nie rozumiem, czy to poronienie? Wtedy bym miała chyba jakieś bóle? Skurcze? Jakbym miała bóle już dawno bym na IP była, a nie pojechałam tylko dlatego że nic mnie nie boli

Re: bóle w krzyżu-oznaka poronienia?

Kobieto spokojnie. Owszem, podobno bóle w krzyżu mogą niejako połączone ze skurczami macicy (I trym), a wiadomo, że skurcze macicy są niebezpieczne dla dziecka i bywają przyczyną poronień (chociaż te informacje zaczerpnęłam ze źródeł mało profesjonalnych...) Jednakże, na forum ginekologicznym

Re: Sierpniowe testowanie :)

Dziękuję pięknie za gratulacje :) Monikaknu, ile czasu po poronieniu zaczęliście sie starać? Jestem w tej samej sytuacji i chciałabym wiedzieć :) @ dalej brak i bóle ustąpiły ale mam mnóstwo roboty dzis i podświadomie boję się myc okna haha :) caly dzien dzis placze :( buziaki :)

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian kontynuac

Stokrotka mnie tez 3,4 dni przed @ bolal brzuch, tak właśnie miesiaczkowo. I udało się więc głową do góry. Z poprzedniej ciąży jak poroniłam w 5 tygodniu wiem,że źle wroza ciągle bóle brzucha i brazowe plamienia. Lekkie bóle nie muszą świadczyć o niczym złym. :):) Kro.ps chyba masz rację. Chociaż

Re: marzec 2015 in vitro

łączę się z Tobą w bólu Magdusia :( u mnie tez kiepsko , ciąża biochemiczna, była ale juz jej nie ma...to moge to uznac za moje 3 poronienie chyba :(

Re: Ból brzucha po poronieniu jak silny?

Właśnie przeczytałam Twojego posta. Nie jestem lekarzem, ale mam za soba trzy straty, w tym z podobnymi problemami do Twoich. Mam juz nayczkę, więc i Tobie radzę - nie czekaj aż ból minie. Tkanki nie powinny sie pojawić, bez względu na próg odczuwania bólu To moga być pozostałości po

Re: ból piersi po poronieniu

ja tak miałam zaraz po poronieniu kiedy wyszłam ze szpitala do domu a poroniłam w 15 tc w piersiach cały czas produkowało sie mleko a nie było komu jego sciągać .Ja tego wtedy nie wiedziałam ale ajk poszłam do lekarza przepisał mi tabletki na zanik pokarmu,po 3 tygodnach ból mija a przy tym

Re: Sierpniowe testowanie :)

wiedziałam, że moje wcześniejsze zaniedbania doprowadziły do poronienia... Bóle utrzymywały się długo myślę, że nawet do półtorej tygodnia po spodziewanej @ wiadomo każda ciąża inna, aczkolwiek można zaobserwować podobne objawy u niektórych ;)

12 tydz.i ból podbrzusza-poronienie?

Witam.Od rana mam bóle podbrzusza, biegunkę, i chyba gorączkę. Tak się boję!! Czy to moga być objawy poronienia? Dodam, ze nie mam zadnego krwawienia.Prosze napiszcie cos?

Czy poronieniu towarzyszy ból?

Przypuszczam, że jestem w ciąży (pozytywny test), 4 tc. Od wczoraj mam niewielkie krwawienie, wcześniej plamienie. Nie odczuwam żadnego bólu. Czy to może być poronienie? Diorę Duphaston co 6 godz. (takie zalecenie lekarza) ... Dopiero jutro się z nim zobaczę. Jestem przerażona!!!!

Re: 15tc ból brzucha

Lepiej powiedzieć lekarzowi ja miałam takie bóle jak na miesiączkę ale w 22 tc i położono mnie do szpitala bo groziło poronieniem -- "Stare przysłowie pszczół mówi: "Nie kłoć się z głupim, bo nikt nie zauważy różnicy."

ból głowy po poronieniu.

10 dni po zabiegu. Boli bez przerwy. Nic nie pomaga... Przejdzie samo? Miał ktoś tak? To hormony, stres, czy co? Alkohol pomaga, ale na krótko...

Re: Sierpniowe testowanie :)

Nie miałam. Owulację miałam 12-13 dzień cyklu i poza bólem podbrzusza nie miałam żadnych "namacalnych" objawów. Dziś mi niedobrze, w pracy mnie 3 razy rwało do wymiotów, ale boję się, że tak bardzo już bym chciała, żeby się udało, że po prostu rzuca mi się na mózg;) W marcu w pierwszej ciąży (w 6

Re: Pytanie do dziewczyn po poronieniu

Ja poroniłam w 10tc, miałam łyżeczkowanie i jedynie bolał mnie brzuch tuż po obudzeniu po zabiegu. Potem już nic mnie nie bolało. Plamiłam ok 10dni. Ja bym takie bóle skonsultowała na pewno. -- http://lilypie.com http://lbym.lilypie.com/PHlOp2.png http://lilypie.com http://lbym.lilypie.com/Ea0Pp2

Re: ENCORTON od którego tygodnia ciąży????

Bardzo Ci współczuję i rozumiem Twój strach i ból. Jakie miałaś przyczyny poronień i w których tygodniach je traciłaś? W którym tygodniu teraz jesteś? U mnie ciąże kończyły się do 10 tyg. Masz duże dawki encortonu ja biorę jak narazie 1mg i do 12tyg tak będzie na pewno. Zresztą też nie jest łatwo

Re: Poronienie a następna ciąża

poronienia wydarzyły sie duzo wcześniej to jednocze sie z Toba w bólu. Ja wierze ze nasze istotki czekają na nas po drugiej stronie tęczy i tam sie kiedyś spotkamy.... Póki co trzeba żyć tutaj...przejść żałobę by moc spojrzeć w przyszłość... Moja Droga życzę Ci spokoju duszy i byś odnalazła nadzieje i sile

ból podbrzusza przed i po poronieniu - normalne?

Poroniłam na samym poczatku 2 miesiąca. Od, chyba 2 tygodnia ciąży pobolewało mnie podbrzusze, jak przed okresem. Teraz mija 3 dzień od poronienia i podbrzusze dalej boli. W szpitalu nic mi nie odpowiedzieli na pytanie czy wszystko ok, niby tak, przy wypisie lekarz był nieuchwytny, do gina nie

Re: Andrzej

"A na domiar złego wiem, że pozwana zaszła z księdzem Andrzejem w ciążę. Na żądanie księdza wywołała sztuczne poronienie, czyli aborcję" "Andrzej poradził się znajomego lekarza, ten podał nazwę lekarstwa na reumatyzm, które wywołuje poronienie. – Kazał mi kupić ten lek i wsadzić pod język

Re: Czy poronieniu towarzyszy ból?

Witaj .Nie martw się .Przy poronieniu jest niesamowity ból na skutek skurczów.Wiem bo to przechodziłam.Wszystko będzie dobrze .Pozdrawiam mama dwóch chłopaków

Ból "brzucha" po poronieniu - jak długo?

Poroniłam w 10 TC - po delikatnych plamieniach pojechałam do szpitala, aby ktoś znający się na rzeczy powiedział co się dzieje. Lekarz podczas USG oznajmił moment, w którym zanikło tętno... Następnego dnia rano ponownie poddałam się badaniu i wynik był niestety ten sam. Zabieg oczyszczania

poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Witam, w niedzielę poroniłam, lekarz na poniedziałkowym usg powiedział, ze zabieg łyżeczkowania nie bedzie konieczny ponieważ oczysciłam sie sama. Tylko teraz zastanawiam sie bo boli mnie brzuch (jak podczas miesiączki) i krwawię (intensywnośc jak na początku okresu), nie wiem czy to jest norma

Bóle krzyża w I trymestrze - poronienie???.

).Dziś przeczytałam, że bóle krzyża moga zwiastować poronienie. Oczywiście wpadłam w lekką panikę. Nie mam absolutnie żadnych krwawień i bóli brzucha, tylko te nieszczęsne pobolewanie w krzyżu. Czy to z przemęczenia?A może rzeczywiście powinnam sie zacząć poważnie martwić? -- Maleństwo ma już...

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

hej bulmama chciałam się ciebie spytać czy ty miałaś jakieś objawy poronienia?Moja historia jest podobna do ciebie bo też nie udało mi się in vitro a tu zaszłam naturalnie w ciąże.Tylko mi grozi poronienie plamie na brązowo od samego początku dziś mam 9tc dzidziuś ułożył się nisko i miałam 2

Re: Lipcowe testowanie:)

Cześć dziewczyny, Moje objawy są podobne do Twoich hannia123 dziś 34dc i nie ma @, jestem po trzech testach robionych dzień po dniu w każdym wyszła druga kreseczka, ale jednak blada :( według waszych rad poleciałam dziś na betę czekam na wyniki, ale martwi mnie ból w nadbrzuszu i tak jak Ty ciągle

Re: ból podbrzusza przed i po poronieniu - normal

Ja w dniu poronienia zwijałam się z bólu - miałam silne skurcze macicy i potworny ból krzyża. Po łyżeczkowaniu jeszcze przez kilka dni odczuwałam ból macicy i całego podbrzusza, wizyta w toalecie była katorgą. Siedzieć mogłam tylko na czymś miękkim, bo inaczej miałam wrażenie, że ktos mi wbija od

Re: Invitro-czerwiec/lipiec 2015

{Przykro mi bardzo! naturalnie próbujemy cały czas w przerwach między leczeniem i nic. raz zaskoczyło i echo. Powodem poronienia był najprawdopodobniej wadliwy zarodek, no i to że sie nie spodziewałam że jestem w ciąży, czekałam na @, a że cykle miałam długie więc test zrobiłam dopiero w 42dc, a w

Re: Czy powinnam coś zauważyć?

Witaj.Ja jak poroniłam swoją pierwszą ciążę to też miałam bóle brzucha,potem doszło krwawienie i jak po 2 dniach pojechałam do szpitala to już podobno maleństwa nie było,nie wiadomo kiedy poleciało wszystko...Zrobili łyżeczkowanie i spytali czy chcę te ''resztki''...Był to 10 tc...

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian kontynuac

Lolenka poroniłam w 5 tygodniu naturalnej ciąży. Najpierw zaczęły się plamienia a później dołączyły bóle brzucha. Bylam u ginki,ktora stwierdzila poronienie w toku. Krwawilam kilka dni a pozniej normalnie dostalam @. To była wczesna ciąża i macica sama się oczyściła. Nie robilam badań

Poroniona ciąża tuż po pierwszym poronieniu

Witajcie! Może któraś z Was przez to przeszła i mnie zrozumie...W kwietniu zaszłam w pierwszą ciążę, po 1,5 roku starań. Szybko okazało się, że jest to pusty pęcherzyk płodowy (ok. 8 tydzień) - poronienie wstrzymane, lekarz skierował mnie do szpitala na wywołanie poronienia. Musieli mi zrobić

Re: Czy poronieniu towarzyszy ból?

Niechciałabym Cię martwić ale ja nie miałam bóli a poroniłam prawie siedem tygodnii temu w 6 tygodniu. Dzień wcześniej przed plamieniem poczułam tylko mały skurcz jak na okres wziełam no-spę i wszystko było ok,ale na drugi dzień zaczełam lekko krwawić. Krwawienie nie było mocne,jak lerzałam to

Re: ból głowy po poronieniu.

Moja siostra miała usuwaną ciąże metodą farmakologicznąp.Od zabiegu mieło około 2 tygodni.Po tygodniu od zabiegu ma lekkie zawroty głowy.Czasem boli ją też głowa.Moze jeszcze hormony działają.Ciąża była 4 tygodniowa.Też nie wie co się dzieje.Może któraś z dziwczyn miała podobne przypadki.

Re: in vitro lipiec/ sierpien 2015

Witajcie dziewczyny 111b przeciwciała przeciwjądrowe ANA są to badania immunologiczne, robi się je, oczywiście między innymi, po poronieniach, z tym że jeżeli chodzi o te szczepienia limfocytami męża to musiałabym zrobić całą immunologie. Miałabym możliwość zrobić te badania w szpitalu ale jeżeli

Re: Czy poronieniu towarzyszy ból?

agulabis napisała: > Przypuszczam, że jestem w ciąży (pozytywny test), 4 tc. Od wczoraj mam > niewielkie krwawienie, wcześniej plamienie. Nie odczuwam żadnego bólu. Czy to > może być poronienie? Diorę Duphaston co 6 godz. (takie zalecenie lekarza) ... > Dopiero jutro się z nim

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Hej Lenka, dzień po poronieniu czyli w poniedziałek beta wynosiła 1302 U/l, dziś robiłam kolejne ale wynik bedzie jutro (mama nadzieję, że zmalało) i potem od razu z wynikami do ginekologa. Brzuch juz mnie nie boli prawie w ogóle, krwawie coraz mniej- myślę, że wszystko wraca do normy...

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Na pewno będzie dobrze;-)Musi być dobrze.Tak w Poniedziałek dokładnie dostałam okres i to jeszcze w drodze do mojego lekarza.Bedzie dobrze trzymam kciuki,daj znać potem.Bużka;-)

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Tak mi przykro. Wydaje mi sie ze powinnas zgłosic sie do lekarza, nie ma co ryzykowac. Trzymam kciuki i goraco pozdrawiam.

Re: Chazanowi et consortes znowu się udało ...

znów w okolicach 20 tyg miała zakałdany szew na szyjkę, bo jej sie skróciła a do szpitala trafiła z bólami które mogłyby sugerować poronienie. W kontekście ABORCJI zdecydowano o zdjęcie szwu aby mogła NATURALNIE poronić jak do tej pory jednak LEKARZ uprzedził ją ZE może się TO nie wydarzyć gdyż

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Dziękuje za odpowiedzi, ból się trochę zmniejsza, krwawie nadal, ale poszperałam trochę w necie i rzeczywiscie te bóle są normalne i mogą potrwac kilka dni, podobnie jak krwawienie.. Psychicznie jakos dajemy rade z mężem, pewnie dlatego, że mamy juz w domu małego, rozbrykanego i ciagle

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Dziękuję bardzo za wsparcie...lekarz powiedział, że teoretycznie od następnego cyklu moge starać się o następna dzidzię ,ale dla własnej równowagi psychicznej powinnam poczekać jakieś 2 miesiące, dojść do siebie, a potem na spokojnie..także życzcie mi powodzenia w dalszych działaniach :-)

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Czesc, Bardzo mi przykro z powodu Twojej starty. Poronilam naturalnie, tak jak Ty. Ból brzucha był dosc konkretny, trwal 4-5 dni. jak nigdy nie zazywam lekow p.bólowych tak wtedy bralam codziennie. Krwawienie trwalo 8, ale to sprawa indywidualna, wiadomo. Kolejną @ dostalam w terminie. Mialam 3

Re: poroniłam- krwawienie i ból brzucha..

Hej, beta spadła do 200, byłam u gina- mówił, ze dobrze, zrobił usg- czysto, brzuch nie boli, juz praktycznie nie krwawię. Lekarz powiedział, że okres powinnam dostac za miesiąc..fizycznie czuje sie dobrze...

Re: 15tc ból brzucha

Hey,oczywiście na twoim miejscu poszłabym sprawdzić,czy wszystko jest w porządku(nie martw się,na pewno jest wszystko ok),ale z mojego przykładu(jestem w 4 ciąży,z czego będzie 3 poród-jedno poronienie)to od początku ciąży mam bóle brzucha i macicy... Byłam na pogotowiu i lekarz,który mnie

Re: Pytanie do dziewczyn po poronieniu

Ja poroniłam w 10 tyg ciąży. Najpierw pojawiły się bóle brzucha potem krwawienie a jak pojechałam do szpitala po ok 3 dniach to już maleństwa nie było... Zrobili mi łyżeczkowanie pod narkozą i nic nie bolało (prócz serca oczywiście). Przez 3 mies w ogóle nie mogłam uprawiać seksu a po tym czasie

Re: Dziwny ból brzucha

Witam.Ja też miałam takie bóle przez ok tydzień.potem doszło plamienie aż w końcu poroniłam w 10 tygodniu... Z drugiej strony moją bratową też tak bolało i okazało się że ma nadrzerkę ale ciąże donosiła...Równie dobrze to może być ból z racji tego że dziecko rośnie,wszystko się w środku rozszerza

Re: wrześniowe in vitro 2014

Już jestem po, nikomu nie życzę, dostałam tabletki na poronienie, najpierw globulki, potem tabletki co 3 godziny 3 razy. Ból nie do opisania z omdleniem. Odbyło się bez łyżeczkowania ale zobaczymy bo cały czas jest krwawienie. Jajo poroniłam to najważniejsze. Ja niestety jestem ze Śląska i do

Ból macicy po poronieniu.

Chcialabym sie dowiedziec jak dlugo moze bolec macica po poronieniu. Poronilam 3 dni temu i dopiero dzis zaczynam odczuwac lekki bol (tak jakby kurczyla sie macica). Czy ktos moglby mi odpowiedziec czy mam sluszne podejrzenia, czy to wlasnie macica sie kurczy? I kiedy powinnam pojsc do lekarza

Re: drugie poronienie-boże co za ból;(

Potrzebuję pomocy. Proszę, niech któraś z Was odezwie się do mnie na meila: angela952@wp.pl. Błagam :(

Re: 11 tc, obrzęk płodu. i co dalej?

Na forum przeczytałam chyba wszystko i widzę,ze mam sie nastawiać raczej na koniec ciąży w najbliższych tygodniach, bo obrzęk jest naprawde duży. Dzieki za odp, bo w temacie jest malo informacji. Napiszesz czy to było poronienie czy wywoływanie w szpitalu? Naprawde boję sie tego bólu, o ktorym

Re: ból brzucha = poronienie

Ja też swoje odczekałam. Trzymaj sie , wszystko sie dobrze ułoży. Ewa -- www.republikadzieci.org/problemyiniepokoje/strata/pamiec147.htma tickers.tickerfactory.com/ezt/d/1;20716;28/st/20061107/k/d6eb/preg.png

Re: Ból pleców = poronienie?

no co ty. ja czytałam, że to jeden z objawów ciązy. hormony powoduje poluzowanie mięśni w okolicach miednicy i krzyża i stąd mozliwy ból.

Re: drugie poronienie-boże co za ból;(

Ja również przyłączam się do was.MANIA3004 trzymam kciuki żeby wszystko ułożyło się dobrze.Też niedawno przeżyłam poronienie ale staram się myśleć że następnym razem będzie dobrze.Przedewszystkim nie poddawaj się.!!!!

Re: drugie poronienie-boże co za ból;(

rzekonać czy krwawienie ustanie,jak narazie zażyłam już ale cały czas krwawie i skończy się to jak ostatnio. Jak ty sobie radzisz?

Re: ból brzucha = poronienie

Dziewczyny! Bardzo Wam dziękuję za wsparcie. To dla mnie bardzo ważne. Trudno być samej, trudno przebywać z ludźmi... Jakoś nie mogę znaleźć drogi. Mam nadzieję, że to minie. Za pół roku lekarze powiedzieli, że mogę próbować znowu. Będę próbowała choć na razie mnie to przeraża. Sciskam Was mocno

Re: ból brzucha = poronienie

przyjmij szczere wyrazy współczucia, nie wyobrazam sobie siebie w tak trudnej sytuacji. Zanim dostałam od losu moją malenka Olcynke rowniez poronilam -2 razy, ale byly to wczesne ciaze i choc nawet nie zdazylam sie przyzwyczaic do mysli ze nosze w sobie nowe zycie to i tak bardzo to przezylam. Mo

Re: ból brzucha = poronienie

Nie potrafie sobie nawet wyobrazic jakbym sie czula w podbnej sytuacji. Bardzo mi przykro z Twojego powodu i serdecznie Ci wspolczuje. Jestem w 7 tygodniu ciazy, bylam u lekarza, rowniez miewam bole brzucha. Mam nadzieje, ze w przyszlosci trafisz na lepsza opieke. Trzymaj sie!

Re: drugie poronienie-boże co za ból;(

Ja też mam synka z pierwszej w miare "spokojnej" ciązy. Potem poroniłam w 9 tyg, kolejna ciaża to poronienie w 15 tyg ciaży. Porobiłam badania - okazał się, że mam macicie dwurożną a powodzenie kolejnej ciąży zależy od szcześcia - bo znaczenie ma w którym miejscu zadomowi się

Re: drugie poronienie-boże co za ból;(

Bardzo mi przykro, wiem co czujesz, bo ja już straciłam 3 moje maleństwa i cierpię ogromnie !!! Jednak u Ciebie jeszcze nie wszystko przesądzone, moim zdaniem powinnaś wybrać się do innego lekarza aby sprawdzić diagnozę, czasami krwawienie na początku ciąży nie oznacza, że poroniłaś. Zrób sobie

Re: ból brzucha = poronienie

Najgorsze jest to, że lekarz bagatelizował to co mówię, no bo byłam tzw. " starą pierworódką" a one zawsze przesadzają... Moje dziecko było zdrowe, moje badania były ok. i wystarczyło się zainteresować, podać leki tak jak pisały dziewczyny, które brały leki podtrzymujące czy też rozkurc

Re: Ból pleców = poronienie?

masz nauczkę, żeby nie sięgać po głupie gazety, tym bardziej, że nie masz odporności na głupoty tam wypisywane.... sama sobie winna, oducz sie czytania bzdur, będziesz mniej zestresowana w życiu. -- tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20726;17/st/20060523/dt/-3/k/c7a2/preg.png

Re: ból brzucha = poronienie

urodzić ją martwą w 34 tc. U mnie na szczęście wszystko trwało 3 dni, i to prawda że lepiej sie stało, że naturalnie. Dziś jestem znów w ciąży z nową nadzieją, a po cesarce musiałabym czekać jeszcze długo. Trzymaj sie jakoś! Zapraszam na stronkę www.poronienie.pl, tam znajdziesz wsparcie. Jesli chcesz

drugie poronienie-boże co za ból;(

czy jest ktoś chętny aby pogadać?dzisiaj byłam u lekarza i się okazało że znowu poronie drugą ciąże;(ostatnio poroniłam w sierpniu w trzecim miesiącu, ateraz strace dziecko w 5 tyg. Jak to jest możliwe?!mam już synka z pierwszej ciąży ale niemoge sobie poradzić psychicznie że znowu czekać

Re: drugie poronienie-boże co za ból;(

płakałam już tylko z bólu. Do tej pory zadaję sobie pytanie DLACZEGO !!! Na szczęście mam przy sobie kochanego męża, moich rodziców i przyjaciół. ściskam Cię mocno i czekam na dobre wieści.

Re: W którym tygodniu ciąży poroniłyście?

bardzo mi przykro:( wszystkie znamy ten ból... -- Moja rodzinka FORUM PORONIENIE

Re: Po co macie kolejne dziecko?

Dogryzanie/komentowanie decyzji o zajściu w kolejną ciążę kobbiecie po poronieniu/utracie dziecka jest najdelikatniej mówiąc nie na miejscu. Podobnie jak porównywanie bólu różnych kobiet po poronieniu. Nie znasz sytuacji/uczuć/emocji/bólu tej kobiety - zamilknij i oby ciebie nigdy nic takiego nie

ból piersi po poronieniu

Miałam poronienie wywoływane w 12 tc z powodu braku ASP. 1,5 tygodnia po łyżeczkowaniu zaczęły boleć mnie piersi i jakby kłuć. Czy to normalne?

Re: 11 tc, obrzęk płodu. i co dalej?

echo serca płodu, okazało się że małe już nie żyje. Więc zostałam na oddziale. Poronienie musieli mi wywołać. 3 razy w odstępie 6 godzin miałam załadany cytotec na szyjke macicy w celu wywołania skurczy. Bolało same zakładanie. Z objawów ubocznych- ból brzucha i biegunka, no nie fajne ale możesz mi

Re: Prawda o aborcji

Nie wiem, jak wygląda poród czy aborcja płodu w 4-5 miesiącu, ale wiem, jak wygląda postępowanie związane z poronieniem w 10 tygodniu ciąży. Nie dałam rady poronić sama, dostałam tabletki, potem narkozę i wykonano łyżeczkowanie. Bez bólu. To było w Szpitalu Bielańskim. I nie, nie należę do grona

Kocham takie wątki

Jestem w ciąży czy nie? 10 lat temu po poronienie (trzecim pod rząd) lekarz powiedział, że dzieci mieć nie mogę. I faktycznie żadnych przez ten czas fałszywych alarmów nie miałam, a miesiączki jak w zegarku. W tym miesiącu w dniu miesiączki tylko jakieś różowe plamienie i w nocy przeklęta zgaga

Re: Ból macicy po poronieniu.

kobito,3dni to malo!mnie dlugo wszystko bolało,i to byly tygodnie!ale pociesze Cie,ze w koncu organizm wraca do normy!

Re: brak zarodka 2 raz pod rząd :(

Ja na tym etapie na usg miałam wszystko nie tak.Trafilam na IP z powodu bólów brzucha ,normalnie bylam umowiona dopiero 2 tygodnie później,żeby właśnie uniknąć takich sytuacji.Pecherzyk byl za maly o dziwnym ksztalcie,bez echa zarodka.Lekarz nie dawał nadziei,zlecil betę.Ta na szczęście okazalo sie

Re: oszaleje

Ja na początku ciaży trafiłam do szpitala z mega bólami, gorsze niż miesiączkowe. Poronienie wykluczone dostałam zalecenie stosowania spasmoliny jak będzie bolało. Użyłam jej może 5-6 razy i do dziś tj 20tc nie mam praktycznie wcale objawów. Zdarzyły się mdłości około 14tc ale dosłownie tydzień

Re: Witam się ....i testuję ;)

Aby dać ci więcej "hope", powiem tak, z moim starszym synem miałam w krwawienia w terminie miesiączki, dlatego zorientowałam się, że jestem w ciąży (a raczej lekarz się zorientował) dopiero w 9 tyg. Byłam wtedy po poronieniu, seks był tylko raz, byłam pewna, że nie mogę być w ciąży- dłuuga historia

Re: Jak długo utrzymują sie bole macicy po poroni

Mnie nic nie bolało ani po łyżeczkowaniu ani po poronieniu samoistnym. Za to teraz jestem w III ciąży i co chwila bóle brzucha bez przyczyny.

Re: Ból macicy po poronieniu.

Wszystko zalezy od tego w ktorym tygodniu poronilyscie. Domyslam sie ze to poczatek , wiec bardzo szybko macica powinna powrocic do formy.Mnie balala 3 dni i czulam kazdy skurcz. Bedzie dobrze,zrobcie sobie kilka badan i po 3 m-ch bedziecie mogly ponownie sie starac. Powodzenia!

Re: Ból macicy po poronieniu.

Wszystko zalezy od tego w ktorym tygodniu poronilyscie. Domyslam sie ze to poczatek , wiec bardzo szybko macica powinna powrocic do formy.Mnie balala 3 dni i czulam kazdy skurcz. Bedzie dobrze,zrobcie sobie kilka badan i po 3 m-ch bedziecie mogly ponownie sie starac. Powodzenia!

Re: Ból macicy po poronieniu.

Wszystko zalezy od tego w ktorym tygodniu poronilyscie. Domyslam sie ze to poczatek , wiec bardzo szybko macica powinna powrocic do formy.Mnie balala 3 dni i czulam kazdy skurcz. Bedzie dobrze,zrobcie sobie kilka badan i po 3 m-ch bedziecie mogly ponownie sie starac. Powodzenia!

Re: bóle w krzyżu-oznaka poronienia?

mnie boli od kilku dni codziennie ale nie cały czas. Ból podobny do kolki lub tych przed @. Kiedy to się dzieje idę spać :) w ostateczności biorę nospę.

Re: Poronienie zatrzymane, jakie objawy?

Przy poronieniu zatrzymanym nic nie zwiastuje dramatu. Może czasem polepszenie samopoczucia fizycznego- ustąpienie nudności, senności, bólu piersi- ale to tak naprawdę żaden wyznacznik.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - bóle przy poronieniu

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin