Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

dolegliwosci p.pokarmowego podpowiedzcie

bakterie.nie wiem moze lek jie trafiony ale znowu mam dyskomfort w okolicy zoladka.moze to cos z trzustka? strasznie sie martwie.podpowiedzcie cos zanim dostane sie do lekarza.dziekuje.

Re: Helicobacter

Zalecono eradykację..Niestety moja rodzinna stwierdziła, że zna się na le > czeniu bakterii lepiej od lekarza specjalisty i nie przepisała mi żadnych antyb > iotyków...Bo jak oznajmiła, tą bakterię ma nawet zdrowy człowiek...Bądź tu zdro > wy człowieku... Ile lat ma ta rodzinna? Zalec

Re: codzienne wymioty

na pewno nie jest to normalne nawet dla najdelikatniejszego zoladka. Nie wiem co moze byc przyczyna. Mojej znajomej syn mial biegunke i wymiotowal bardzo dlugo. Byly to pewnie miesiace, znajoma tez chodzila od lekarza do lekarza i wkoncu znalezli mu jakas bakterie, dziecko bylo na antybiotyku

Re: Lekarze nie moga zdiagnozowac Blagam pomozcie

, magnez 500 mg, jakies bakterie na ochrone zoladka jelit. pozdrawiam

Re: Co mi jest?!!!!Proszę o pomoc!

Co za sluzba... idz do innego lekarza. moze mozesz prywatnie? niech zrobia ci rtg zoladka z papka barowa, a moze nawet gastroskopie (nie kolono) poza tym test na H Pylori, bo aspiryna mozna sobie uszkodzic zoladek i nabawic tej bakterii. jakos nie widze zeby cie po tym katem przebadali. Minnie

Re: biegunka jakie leki

a ktos slyszal cos o leku o nazwie "enidex"? podobno lepszy od smecty ,bo wyrzuca z zoladka te zle bakteria ,a zatrzymuje te dobre. Nie wiem co teraz mysliec?:)

Re: a czego unikacie- zywnosc

zaburzenia flory bakteryjnej. NIe poruszajac juz znanego tematu flory bakteryjnej pochwy, skory, czy pecherza moczowego najbanalniejszy i najbardziej znany przyklad to wrzody zoladka jako konsekwencja nieprawidlowej flory ukladu pokarmowego i w efekcie wytwarzanych kwasow. Zrozum, ze marketing dziala

Re: dziwny zapach???

moga byc tez bakterie na jezyku..zobacz czy ma bialy osad na jezyku. moze byc tez z zoladka.. -- DZIECKO W PODROZY....GRUPA NA FACEBOOKU ___________________________________________ www.facebook.com/home.php?sk=group_129829233757830

Re: przeciwciala przeciwplemnikowe to NIE WYROK

co ma wspolnego Helicobacter pylori z nieplodnoscia?Przeciez to jest bakteria odpowiedzialna za wrzody zoladka i dwunastnicy.Podobno z 80% ludzi jest jej nosicielami ,to przeciez ludzkosc przestalaby sie rozmnazac .A wskazania do leczenia sa tylko u tych osob ,ktore choruja na wrzody ,maja stany

Re: zgada, ból brzucha, mdłości...

sorry,helicobakter jak sama nazwa wskazuje nie jest wirusem a bakteria.Leczy sie to antybiotykami i faktycznie,nie leczony prowadzi do nadzerek,wrzodow a w konsekwencji do raka. Do autorki:mialas pobierane wycinki ze sciany zoladka i dwunastnicy? -- Sygnaturka nie moze byc wyzsza niz 4 linijki

Re: Probiotyki

hanalui napisała: > kropkacom napisała: > Nikt tu nie mówi by ich nie spożywać tylko ze bezsensownym i niekonomicznym jes > t podawać "dobre" bakterie i tluc je jednocześnie? > No wytłumacz jak to możliwe by bylo ze antybiotyk flore bakteryjna zoladka tluc > ze a

Re: Probiotyki

kropkacom napisała: > Prosz > ę o materiał po Polsku o nie spożywaniu probiotyków. Nikt tu nie mówi by ich nie spożywać tylko ze bezsensownym i niekonomicznym jest podawać "dobre" bakterie i tluc je jednocześnie? No wytłumacz jak to możliwe by bylo ze antybiotyk flore

Re: w co trudno uwierzyc

bezzasadne, a gdy choroba sie zacznie pozytywny efekt moze miec tylko megada > wka min. 8g (co daje 40 tabletek wit C 200mg). Wtedy zgaga cie zezre, a kwas askorbinowy + zoladkowy HCl ladne nadjedza sluzowke zoladka, wtedy inne bakterie typu H.pylori ja zasiedla i narobia wrzodow, ale

Re: Probiotyki

> No wytłumacz jak to możliwe by bylo ze antybiotyk flore bakteryjna zoladka tluc > ze a tych podanych nie tlucze? No chyba ze chodzi o zwiększenie tychże w żołądk > u tylko nie zapomnij by zadziałały muszą sie zadomowic a jak sie zadomowiac jak > tu antybiotyk tlucze? antybiotyk w

Re: Oblizywanie smoczka dzieciowego

Blee fujjj,obrzydlistwo,ja nawet lyzeczki staram sie nie oblizywac. A nie wiele chyba osob wie, ze mozna zarazic dziecko próchnica zębów,ale tez bakteria ktora powoduje wrzody zoladka.wiec i zdrowtnie nie jest to zdrowe. Wydaje mi sie ,ze dlatego w polsce jest prochnica butelkowa,bo wiekszosc ludzi

Urban legends

Zupelnie nie rozumiem, jaki ma byc sens niejedzenia produktow na drozdzach, badz jedzenia kiszonych ogorkow? Bakterie zyjace na ogorkach/kiszonej kapuscie dozyja najdalej do zoladka, a do miejsca, gdzie jest grzybica na pewno sie nie dostana (przy czym tez nie wiem, na ile by to bylo pozadane).

boje sie raka trzustki-ratunku

jajnikow.bola mnie plecy.nie jest to bol strasznie mocny ale uciazliwy.swojego czasu czesto lapaly mnie tskie jskby skurcze zoladka trwalo to kilka minut i puszczalo az mi sie robilo goraco.teraz niedawno mialam gastroskopie.wrzodow nie ma.znowu jest bakteria.bralam dwa antybiotyki jednak bole nadal sa

Re: wstydliwy temat /:

Jak espumisan nie pomaga, to trzeba wzisc pod uwage inne przyczyny: 1. niestrawnosc - brak jakis tam enzymow trawiennych, niestrawione i wchloniete pokarmy zywia rzesze bakterii, ktore powoduja gazy. Ustalic diete na lekkostrawna.z 2. Zap blony sluzowej zoladka lub nawet wrzodzik - blokery pompy

Re: Helicobacter Pyroli.!!!

wiem przede wszystkim to ze sa powodem wrzodów żoladka, bakterie te moga tez doporowadzic w przypadku nieleczenia do raka zoladka/dwunastnicy

Re: Prośba o identyfikacje dolegliwości...

Interesuje sie medycyna od dluzszego czasu, posiadam duzo ksiazek medycznych na temat gastrologii i pierwsze slysze, ze zapalenie jelita zrobilo sie od IBS... Kto Ci takich bzdur naopowiadal? Zapalenia zoladka i jelit wywoluja najczesciej bakterie - np. salmonellozy, bakterie shigellozy. Zapalenia

Re: ecz sie uczek

Z tzw "polskim zarciem" skonczylem 20+ lat temu. Wrzody zoladka to bakterie czyli "bugs", ktore polski chrzan albo jesZcze lepiej japonskie wasabi zabija w zarodku ECZ SIE UCZEK!!

Re: Do karina

zeb1 napisał: >> > Na czym polega to badanie na helicobacter pyroli? Co to za bakteria? Badanie z > krwi? > > Napisze Ci z wlasnego doswiadczenia. Badanie z krwi. A jest to bakteria powodujaca wrzody zoladka.

Re: Moja przygoda z hcg

i ogorki sa dozwolone (czosnek i dodatki ziolwe jak koperek tez). Ja je jadam w kazdym razie, a jak mam na nie faze to nawet kilka dni z rzedu, az do znudzenia ;) Dobrze tez robia na flore bakteryjna zoladka i jelit, bo to przeciez bakterie kwasu mlekowego, te co sa w jogurtach czy kefirach, a

Re: Ulewanie, sapka, czy to alergia na mleko?

czy to bezpieczna pozycja czy nie dla ulewajacych. Tyle, ze Ona ulewa bardzo, tzn wlasciwie to wymiotuje i czasami dluuugo po posilku. Do autorki - jak sie cofa pokarm, to juz z zoladka, razem z jakimis kwasami i to podraznia i przelyk i nosek, jesli tam wlezie. A podrazniony nosek produkuje sluz

Re: List do Mikolaja albo LITR paliwa

Wrzody zoladka sie leczy moj drogi. Tak jak kazda inna bakterie, znawco... hehe

Re: Kłopoty z trawieniem

na wiosne budzie sie helicobacter pylori - bakteria odpowiedzialna za wrzody i zapalenie blony sluzowej zoladka, polecam wizyte u lekarza

MATKO !

Matko zęby mam zdrowe, mama dentystka, a bakterii wywołujących wrzody zoladka tez nie mam, badałam sie na to Bede swoje dziecko całowała i dam mu do sprobowania jedzenie, łyzeczką ktorą jadłam.

Re: czy ktoś miał helikobakter pyroli

Ja mialam bole zoladka oraz nudnosci bylam z tym u internisty i po gastroskopi oraz pobraniu wymazu wykazalo ze mialam te bakterie po kuracji antybiotykowej wraz z tabletkami na kwasote zoladka(trwalo to 7 dni)przeszlo mi i do dzisiaj nie mam wiecej bolow,a bylo to 4 lata temu.

Re: turecki kebab zatrucie pokarmowe

salmon-ella i reszta. Zatrucie pokarmowe u jednej osoby to nie powod do oskarzen. Gdyby rzeczywiście bylo ta zle to wiekszosc klientów by chorowała. Ja jak zamawiam ostrego kebaba "speszyl for mi" to tez spedzam na kibelku duzo czasu, ale z powodu przepalenia zoladka. az dupa szczypie

Re: ciagle mi niedobrze..Co mi jest??

moze to jeszcze nie wrzody a po prostu nadmierna kwasowosc zoladka, tak jak ja mialam 2 tygodnie temu i w ciagu 1 tygodnia nic ( prawie ) nie jadlam. teraz jestem na diecie lekkostrawnej, biore leki na obnizenie kwasowosci i jest juz prawie dobrze. Druga sprawa obecnosc Helicobacter pylori, ktory

Re: Antybiotyk jak kromka chleba

doczekal. Ja mialem isc na operacje ulcus duodeni. Twierdzisz, ze nie wytegowalem tych HP. A ja wiem, ze je za pomoca AMOXY wrecz porozrywalem na kawalki. Jak pisalem widzialem inny raport "raport" tzn film jak bakterie o ksztalcie dlugich wypasionych i nieslychanie szybko mnozacych sie glist

chyba jednak zoladek :(

hej moj watek juz byl .bylam u proktologa sa hemoroidy !! mam leki ale te papkowate stolce i rozwolnienia to do gastrologa trzeba. bylam u internisty i zobilam biorezonans na bakterie jelitowe. wyszlo SHIGELLA?? ufac takiemu biorezonansowi?????????? dostalam bactrin bo tylko on reagowal na

Re: helicobacter pyroli

leczenie ta mikstura i jakimis lekami homeopatycznymi i daruje sobie te gastroskopie.Wczoraj mialam potworny bol zoladka i goraczke .Moze to ta bakteria tak sie objawia .Poza tym odbija mi sie po wszystkim ,co zjem ,nawet po wodzie.Czy ktos moglby podac wyprobowany sposob przyrzadzania tej mikstury

Re: błagam o radę ciągłe rozdrażnienie niemowlaka

za tym idzie stale rozdraznienie i krzyk... Zrobilismy mnostwo badan: posiew kalu, moczu, usg brzucha, bylismy u neurologa nawet i zrobilismy usg przezciemiaczkowe (w kale wyszla bakteria przeleczona antybiotykiem, ale nie wplynelo to na zachowanie / problemy syna). Przerobilismy wszystkie krople i

Re: candida

ooo ciekawe zeczy piszecie. Musze sie spytac mojego lekarza czy mialam na to robione badania. Teraz jestem w trakcie leczenia na bakterie zoladka mialam ja 33lata po mamie czyli tyle ile mam lat!!! HELICOBACTER PYLORI robiono mi endoskopie,i ona tez powoduje bole glowy.

Re: Nagrody Nobla

Wlasnie w naszej dziedzinie,bakterie wrzodu zoladka :))))) -- ---------------------------------------- www.mmj.pl/~cichy/motylek.swf ja i tak wiem swoje

to chyba bardzo wazne jest...

pozbywac sie bakterii z zoladka? chyba opatentuje jakas szczotke do brzucha i paste nostromo

Re: Rak żołądka-historia kwacorka jej Meza.

najgorszego-ze to rak zoladka,zwlaszcza,ze dziadek R.zmarl na to,a oprocz tego R.ma grupe A,wiec to tez sprzyja chorobie... Nie zapomne swiat Wielkiej Nocy,a wlasciwie Wielkiej Soboty.Moj R.byl taki ciuerpiacy i obolaly a ja zaczelam go oskarzac ,ze mi nie pomaga w kuchni.Od slowa do slowa wywiazala sie z

Re: Rak żołądka

gastrologa.Po cichu zaczelismy sie obawiac najgorszego-ze to rak zoladka,zwlaszcza,ze dziadek R.zmarl na to,a oprocz tego R.ma grupe A,wiec to tez sprzyja chorobie... Nie zapomne swiat Wielkiej Nocy,a wlasciwie Wielkiej Soboty.Moj R.byl taki ciuerpiacy i obolaly a ja zaczelam go oskarzac ,ze mi nie pomaga w

Re: odstawienie sulpirydu

po prostu inne potrawy powodowaly albo bole gardla przy przelykaniu albo nasily refluks (stan zapalny zoladka), zmiksowany makaron lub puree z ziemniakow, sluzowki nie dostawaly witamin i kolo sie zamykalo. teraz troche lepiej, ale bakterie caly czas mi wychodza, albo w gardle albo w nosie

Re: nadwrażliwość trzewna a wrzody

Zrob badania na Helicobacter pylori. Ta bakteria moze byc odpowiedzialna za refluks zoladkowo przelykowy. Moze pomoc jak bedziesz spac z lozkiem podwyzszonym od strony glowy. Np nogi lozka stojace na dwoch ceglach. Wtedy jest mniejsza szansa, ze kiedy lezysz kwas z zoladka cofa sie do przelyku

Re: Dzis znow proponuje Wam kolejny pomysl:)

, ze wyladowalam na ostrym dyzurze. Stwierdzono zapalenie sluzowki zoladka i spozywanie w takiej sytuacji jogurtu (a jogurt czy tez kefir to nie tylko bakterie ale przede wszystkim bialko plus tluszcz) jeszcze bardziej pogorszylo sytuacje. Kefir odstawilam i po przejsciu na odpowiednia diete znowu

Re: Helikobakter 4,16-czy ten wynik jest dobry?

Syn mial ta sama metoda.Przyczyna boli zoladka sa wlasnie te bakterie.Wynik dodatni ,swiadczy ,ze te bakterie moga byc przyczyna okropnych boli zoladka.Najpierw powoduja ,zaczerwienienie blony sluzowej zoladka ,potem robia "sie rany" ,a nastepnie wrzody.Wynik ten swiadczy o aktywnosci

Re: Czego nie podawac podczas brania antybiotyku?

). dobre bakterie koniecznie podawac przez kilkudniowy okres po kuracji antybio., pomagaja odbudowac flore bakteryjna jelit i zoladka po spustoszeniu po antybiotykach,ktore zabijaja wszystko.zreszta "bakterie" powinno sie podawac od urodzenia do konca zycia, przewaznie pol godz po posilku

Re: Wrzody, czy nie wrzody??

Wrzod zoladka to nie jest taki wrzod jak na skorze. Wrzod zoladka to jest nisza, czyli wglebienie ,pekniecie. Jak mialas czarny stolec ,to w tym czasie moglo byc to pekniecie i krwawienie. Ranka sie wykrwawila i byc moze juz zabliznila.Dlatego nie ma krwi utajonej . Gastroskopia pokaze co tam

nieszczesny zoladek :(

hej watek juz byl. nieszczesny zoladek.po tym usg wybralam sie do lekarza . wczesniej dostalam bactrim na podobno jakas bakterie ktora wyszla testem w jelitach a potem nic nie pomoglo. ostatnio znow bylam u lekarza . ciagle mnie sicska w zoladku a ostatnio nawet w nocy mnie budzi

Re: helicobacter pyroli

to trzeba wyleczyc antybiotykami. Helicobacter pylori to bakterie, ktore moga powodowac wrzody zoladka. Czasem uszkadza sluzowke zoladka. Trzeba z tymi wynikami udac sie szybko do lekarza pierwszego kontsktu

Re: prosze o rade

bol zoladka wcale nie musi oznaczac raka, przede wszytskim oprocz zwyklych badan krwi, trezba zrobic te na obecnosc bakterii helicobacter p, bo byc moze Twoja babcia ma najnormalniejsze na swiecie wrzody, zoladka lub dwunastnicy, mozna od razu zrobic gastroskopie, wtedy tez okaze sie czy np nie

Re: Nieświeży oddech? he he do re

bakterie." Plukaj roztworem jame ustna nie pozwól by bakterie zrobily sobie tam jadalnie polaczona razem z toaleta..Zęby ma sie tylko jedne..." He he a ty tu walisz cos o zoladku ???? Lepiej nie probuj tym "swinstwem za duze pieniadze " plukac se zoladka bo sraczki dostaniesz he he

Nie tylko pasozyty sa na tym swiecie....

bakterie Helicobater pyrolii wyszlo ujemne. Pewnie wybily sie wczesniej lekami na pasozyty/pierwoniaki. Co prawda nadal mysle, ze swego czasu mialem lamblie (widze to po tym jak zmienil sie moj organizm po tych lekach), ale pytanie do jakiego momentu. Mysle, ze od pewnego momentu to juz nie bylo leczenie

Re: Co z Naszym dzieckiem ??? POMOCY !!!!

dziewczyny, ja wogole mysle ze nie czytacie watku autorki, albo nie wiem co , ze piszecie glupoty, w dodatku jedna po drugiej Jak to niby mozliwe ze worus zoladka trwalby 3-4 tygodnie, bzdury kompletne? Wirus zwykle ma przebieg dosc gwaltowny, ale nie slyszalam zeby trwal tak dlugo, zreszta przy

15 sierpien 2011 Dez- 35 tydzien

moja diagnoze... ok... kamien z serca! po kolejnym tyg maly dostal niesamowitego rozwolnienia... wyladowalismy na pogotowiu, dostal elektrolity, zrobili mu badanie krwi i moczu- wszystko ok: zadnych zakarzen, bakterii, czy czegos innego, powiedzieli, ze to jakis wirus ale najwazniejsze, zebym go nie

Re: pogarszające się wyniki po chemii-normalne?

Kwiecinska, zrob sobie i bratu badanie na Helicobacter pylori, to jest bakteria, ktora jest odpowiedzilna za raka min. zoladka tez. Mozliwe, ze Twoja mama ja miala. Pozdrawiam.

Re: Antybiotyk jak kromka chleba

wytegowalem tych HP. A ja wiem, ze je za pomoca AMOXY wrecz > porozrywalem na kawalki. A skąd wiesz? > Jak pisalem widzialem inny raport "raport" tzn film ja > k bakterie o ksztalcie dlugich wypasionych i nieslychanie szybko mnozacych sie > glist, normalnie eksplodowaly po

Re: wzdecia

Jogurty spozywcze sprzedawane w Polsce zawieraja bardzo nie stabilne bakterie kwasu mlekowego,ktore bardzo zadko sa w stanie przetwrac kwasne srodowisko zoladka i w ten sposob zaistniec w okreznicy i jelicie cienkim.Kasze i inne produkty pelnoziarniste u osob nie przyzwyczajonych do takiej

Re: wirus rota

No pewnie, ze nie chroni przed nawrotem, tylko wlasnie chodzi o to, zeby podawac bakterie dla odbudowy w razie nawrotu, bo wtedy to juz masakra dla zoladka. -- Roczna Maria

Re: Helicobacter Pyroli.!!!

tez mialam helikoptera :/ to nie choroba tylko bakteria nie wspominam tego za rozowo... wrzody zoladka. mialam cala liste rzeczy od dietetyka kturych nie mogłam jesc, odpadly wszystkie ostre przyprawy moje ukochane chilli w zasadzie odzywiałam sie glownie warzywkami gotowanymi na parze ewentualnie

Re: Wizyta u Gastrologa

stany podgoraczkowe nie sa napewno od zoladka i nawet od bakterii Pylorii Nie wykupilam lekow bo nie ma w hurtowniach Meteospasmylu A wogole ,to pokazlaam mu jakie leki rpzyjmuje pytalam czy nie bedzie intereakcji mowil ze nie ,tylko z jednym kazal uwazac gdy zaczne brac Plavocorin lek na

Re: Poznań: proces o mobbing -jakie wrzody?

dopiero co nagrode nobla odebral pewien australijczyk, za to ze odkryl powod powstawania wrzodow zoladka - bakterie!!!!!!!! ta pani nie oglada telewizji!!!!!!! ;)))))))))))

ANEMIA - przyczyna?

wiele skierowan i jestem juz po badaniach. Usg brzucha dobrze, proby watrobowe tez, markey nowotworowe rowniez, krwi w kale brak, ginekolog i cytologia w porzadku, gastroskopia nie wykazala wrzodow ani bakterii tylko "przewlekle zapalenie blony sluzowej zoladka" (lekarz, ktory wykonywal

Re: Co lepsze - probiotyk w kapsulce czy jogurt?

dobre probiotyki maja forme kapsulek ktorych oslonka nie ulega rozkladowi w niskim pH zoladka ani pod wplywem kwasow zolciowych. zatem wiecej bakterii niz w przypadku jogurtu dotrze do miejsca przeznaczenia - do jelit. ponadto ilosc bakterii w probiotykach jest standaryzowana i wieksza niz w

Re: Jeszcze raz rozszerzanie d. Śluz w k. po wszy

zrób posiew na grzyby i bakterie . moj syn ma takie problemy a zadkie kupy i sluz byly bo byl zarazony kliebsiella . Teraz odbieram posiew na grzyby i zobacze.W szpitalu polecali i zalecali marchwiankę i dawac siemie lniane do picia .Bo siemie leczy uklad pokarmowy niezyt jelit zoladka a marchew

Dzis znow proponuje Wam kolejny pomysl:)

podawac mleko sfermentowane za sprawa grzybka( tlumaczac prosto). Wszystkie jej dolegliwosci gastryczne minely. Wiadomo, ze gl. odpornosc bierze sie z ,,zoladka". Flora bakteryjna tam panujaca ma kolosalny wplyw na system immunologiczny. Pisze o tym dlatego, ze kolejna osoba, bardzo chorowita zaczela

Re: Nic Ci nie pomoze, toksyczny masz mozg.

prosze mnie nie obrazac ty niejaki "na zimno" obszczymurze. pije wode dwa razy w tygodniu prosto z kranu bo zawiera naturalne bakterie i oczyszcza organizm z toksyn. robie tak juz odkad pamietam. najpierw pije ok 5 szklanek wody (prosto z kranu) a potem doprowadzam do gwaltownego

Re: DO Dziuni

krwawa, goraczka, niezyt zoladka i jelit, wymioty. Izolowano ta bakterie oczywiscie w takich okolicznosciach z kalu. Opisano przypadki zakazenia ta bakteria na basenie, byla przyczyna zapalenia ucha. W ogole nie trafilam na zaden przypadek opisany w Polsce! Z kalu tej bakterii nie wyizolowano? Czy sa

Re: nosek i stokrotka

Pewnie masz na mysli Ecomer. Ja uzywalam Pro Symbioflor. W ulotce stoi , ze polecany jest przy wszystkich chorobach , ktorym towarzyszy uposledzenie odpornosci : ostre i przewlekle infekcje , choroby gornych drog oddechowych , alergie, choroby skory , choroby w obrebie zoladka i jelit. Skladnik

Re: rozwolnienie i katar powiazanie?

Hej, to normalne, bakterie splywaja z noska do zoladka i zaburzja flore bakteryjna jelit.Podawaj smecte lub lakcid. pozdrawiam

Re: jak bulimia niszczy ciało?

chcesz wiedziec???...prosze bardzo...rozlegulowany metabolizm, wrzody zoladka, rak przlyku i zoladka, pruchnica, bakterie a co za tym idzie rak jamy usnej...ciagle bole zoladka, spuchniete nogi, twarz...ogolne oslabienie i pewnie jeszce duzo innych... mnie dotyczy tylko spuchniete nogi, bo w

Re: Dawkowanie probiotyków

bakteriach, ktore lykasz. Dlatego jak najdalej i najlepiej na noc. Optima ma kapsulke odporna na kwas, mozna wiec miec nadzieje, ze wiekszosc bakterii z 35 miliardow dotrze do jelita, gdzie sie rozmnozy. Probiotyki bez tej kapsulki zostana wybite przez kwas zoladka i sladowe ilosci przetrwaja w jelicie

Re: Dajecie napoje/mleko/jogurty prosto z lodówki

zoladka, ja sie bardziej boje bakterii, ktore sie mnoza w serku, jak stoi w cieple.

Re: Antybiotyk jak kromka chleba

nikodem123 napisał: > Amoksycylina - stary antybiotyk. Pochodna penicyliny, II generacji. Penicylina > (I generacja) radzi sobie z bakteriami gram (+): paciorkowce, gronkowce. Komple > tnie jest nieskuteczna wobec bakterii gram (-): śmiertelnie groźnej flory jelit > a grubego E

Re: zly zwyczaj dziecka - 1.5 roku

powiedz mezowi ze lekarz powiedzial ze moze ja zarazic pruchnica a takze bakteriami ktore wywoluja wrzody zoladka i ze to dla niej jest niebezpieczne,albo idz z mezem i powiedz lekarzowi przy okzaji wizyty z czyms innym, niech lekarz mu wyjasni ,ze to nie zdrowo,czasem jak ktos obcy sie wtraci to

Re: Helicobacter pylori

to nie jest choroba tylko bakteria. nie musi ona nic powodowac... ale moze. zwieksza m.in. ryzyko powstawania wrzodow zoladka, refluksu zoladkowo - przelykowego, itd. ta bakterie ma spora czesc spoleczenstwa. idz do gastrologa i rozpocznij leczenie.

Re: Moczenie sie! Prosze Was o opinie.

Dostaje witaminy tran z dodatkami. Prawie codziennie zjada pomarancze, banany, bo bardzo lubi owoce. Moze pomyslicie, ze jestem przesadnie nadgorliwa, ale dzis oddalam jego mocz do laboratorium. Martwie sie, ze to jakies bakterie:( Kurcze przypomnialo mi sie jeszcze, ze raz nad ranem-dokladnie nie

Re: Helicobacter pylori

przyczyna wrzodow zoladka. Leczy sie wedlug wskazan lekarza, antybiotyki, byc moze tez jakas dieta. www.doz.pl/czytelnia/a292-Helicobacter_pylori_-_mala_bakteria_wielkie_odkrycie -- Być intruzem we własnym domu Wy nam mówicie: Europa. A tu, co postawimy mleko na kwaśne, to skądś wyłażą karzełki i

Re: głodówka lecznicza - na co dobra

Wzdecia robia bakterie i pasozyty.Oddychanie niewiele pomoze.A glodowka moze przyniesc wiecej szkody jak korzysci.Mamba nie ma pojecia o zapaleniu zoladka. I nie powinna w tym przypadku proponowac glodowki.Od zapalenia do wrzodow jest tylko maly krok. Z chwila glodowki nim organizm przestanie

Re: zlagodzic bol

To moze byc jelito nadwrazliwe, trzeba koniecznie zrobic tez badania na bakterie helicobacter pylori,ktore powoduja chorobe wrzodowa zoladka,doraznie pomoc moze Mantii,dobry jest tez syroip Debridat -- -U niektórych osób w czasie stosowania leku mogą wystąpić inne działania niepożądane-

Re: Wina w Australii

out of touch dzis jestem, juz od kilku lat, kiedy lekarz polecil mi koniaki zamiast win albo piw ze wzgledu na moje problemy zoladkowe takie jak nadkwasota, a byc moze i wrzody zoladka. Silny alkohol zabija te bakterie a slaby, taki jak wino, tylko je raduje. Moge jedynie polecic wina z tego co

Lekarze nie moga zdiagnozowac Blagam pomozcie!!!!!

przeszywajacego bolu zoladka. Nigdy dotad nic podobnego mi sie nie przydarzylo. Wieczorem poprzeniego dnia jadlam wedzona rybe, Pomyslalam zatem, ze to jej zasluga (Moze nie byla dowedzona...?). Zastanawialam sie take nad tym, czy to aby nie wina zatrzymania stolca. Poprzeniego dnia sie nie wyproznilam. Po okolo

Re: Chora trzustka-w którym miejscu bolą plecy ?

Nikitka, Moja ksiazka mowi ze przewaznie bol plecow od pasa w dol to nerki a w gore to watroba. Ty musisz isc do lekarza na badania, inaczej to tylko zgadywanka.Poniewaz nie masz woreczka zolciowego to cala zolc wlewa sie do zoladka. Bakterie zywiace sie zolcia wytwazaja gaz, i z tad to

Re: problemy z żołądkiem-co to może być?

Najprawdopodobniej wrzod zoladka. Koniecznie idz do lekarza. Moze to jeszcze nie wrzod tylko stan zapalny wywolany bakteria Helicobacter pylori. Wtedy wystarcza antybiotyki. Ale o tym musi zadecydowac dobry lekarz. Pozdrawiam. Maryla

Re: jersinia i parwowirus

. Bakterie te syntetyzuja wiele toksyn oraz czynnikow inwazyjnych wplywajacych na zaburzenia funkcjonowania przewodu pok., z reguly jest to stan zapalny jelita cienkiego, niekiedy tez zoladka i jelita grubego. Moze dochodzic tez do bakteriemii i posocznicy, co swiadczy o inwazyjnosci tych drobnoustrojow.

Re: coś na wrzody żoładka pomocy

hmmm...nagroda nobla w dziedzinie medycyny w tym roku zostala przynana wlasnie za odkrycie w zwiazku z powodem powstawania wrzodow zoladka,proponuje wybrac sie do lekarza aby przepisal odpowiedni antybioty ktory zastopuje rozwoj tych bakterii:)

Re: IBS a stan zapalny jelit

odwrotnie, stany zapalne zoladka i jelit moga w pewnych warunkach prowadzic do utrwalenia sie objawow chorobowych (nawet po wyleczeniu ich organicznych przyczyn). zostalo to opisane m.in. w ksiazce prof. krzyzowskiego o zjn. dodam tylko, ze u mnie problemy trawienne rozpoczely sie wraz z infekcja

Re: Dlaczego ciągle boli mnie żołądek:(

hej, mam takie same objawy bolu zoladka ktory ustepuje po jedzeniu. Zaczelo sie w marcu, czyli juz jakies 9 miesiecy...bylam kilka razy leczona na refluks, ale mi nie pomoglo. Mysle ze zaczelo sie od dluzszego stosowania aspiryny:( ale od listopada juz mnie nei bolalo, dopiero po swietach sie

Re: Nobel z medycyny dla Australijczyków

Czy ktos wydzial jak obniza sie zachorowalnosc na raka zoladka? Jedna z prawdopodobnych przyczyn jest zastosowanie antybiotykow w zwalczaniu H. pyroli. O tym tez nalezy pamietac, ze bakteria ta jest uznana za karcinogen. Rok temu opublikowana byla praca, w ktorej wykazano ze stan zapalny

Re: co to jest hylikobakterperii?

a czym u osoby doroslej ujawnia sie ta bakteria?czy czeste bole zoladka,wzdecia,zaparcia,twardy brzuch(objawy praktycznie nagminnie wystepuja) sa jakims sygnalem?z gory dziekuje za odp.

Re: co to jest hylikobakterperii?

odp napisał: > ten test swiadczy jedynie o kontakcie z bakteria, a nie o zakazeniu. a to > zasadnicza roznica. BZDURA! Helicobacter Pylori "zyje" w systemie trawiennym u wszystkich, tak ze to nie jest KONTACT z bakteria. Bacteria ktora wystepuje w

Re: Wymaz z nosa-gronkowiec

stac to mowila ze moglo. Wiec juz sama nie wiem co z tym nosem. Musialo jej jakos z nosa chyba przejsc do zoladka czy inny by to był?? dziwna sprawa I nie wiem teraz czy nie leczyc tego z nosa... niby kazdy ma jakies bakterie jak to lekarz powedzial ale..??

Re: o moim lepszym samopoczuciu

ze u ciebie leczenie tej bakterii, zoladka i twoja dieta maja spory wplyw na czestotliwosc napadow. I cala reszta, oczywscie tez! brawo ze wzielas sie za siebie! zazdroszcze ci bo trzeba miec duzo silnej woli i byc pracowitym zeby tak sie za siebie wziac. kiedys ja tez bede musiala wziac sie garsc

Pare pytan

1. Czy mozna calkowicie wybic bakterie - i to tylko te "zle" brakterie, bez powaznych szkod dla zoladka (bez wrzodow zoladka) czy jelit ? 2. Tyle sie mowi o tym, ze branie antyboitykow zwieksza prawdopodobienstwa wyhodowania szczpow bakterii odpornych na antybiotyki - a wiec im wiecej

Re: helikobakter pyroli

Helicobacter. Tak. Objawy powoduje rozne, z ktorych najistotniejszy jest udzial tej bakterii w powstawaniu choroby wrzodowej zoladka i dwunastnicy. Leczy sie jak wszystkie bakterie: antybiotykiem, najczesciej klarytromycyna. I warto to zrobic!

Re: co to jest hylikobakterperii?

mewa napisał(a): > a czym u osoby doroslej ujawnia sie ta bakteria?czy czeste bole > zoladka,wzdecia,zaparcia,twardy brzuch(objawy praktycznie nagminnie > wystepuja) sa jakims sygnalem? z gory dziekuje za odp. Klopoty z trawieniem, bole zoladka, GAS, collitis, reflux to niektore

Re: choróbstwa

My wrocilismy kilka dni temu z Turcji i moj roczny syn: katar, okropny mokry kaszel, zapalenie ucha srodkowego, biegunka. Klime wlaczalismy tylko z 2x na poczatku. My tez chorzy i bole zoladka mamy. Nie wiem co to za wirus lub bakteria...

Re: to juz nie srodek nocy

bylo kiedys z wrzodami zoladka? Przyczyna byl zawsze stres do momentu jak ktos znalazl ta bakterie ktora jest prawdziwa przyczyna wrzodow zoladka. Jak mnie lekarz na moje dolegliwosci wciska ze to stres to po prostu do niego wiecej nie ide. A moze by tak odwrotnie. Jestesmy zestresowane bo nam dokucza

Re: piję bo mam ochotę

ja nie jestem nawiedzona i tez uwazam ze szklanaka nie zaszkodzi! sama czasem pije... ale wydaje mi sie ze co do bakterii to jest jakas roznica choc nie wiem jaka?? wnioskuje po tym ze jak coja coreczka prawie kazdej zimy przechodzi grype zoladka to lekrz zaleca banany i cole (ale co roku mowi ze

Opis choroby jaki spisalam przez tel.

otrzewnej cechy wysieku. W posiewie wychodowano enterobakter cloace. W gastroskopii impresja z zewnatrz. Poza tym nadzerkowe zapalenie blony przelyku. W TK jamy brzusznej w tylnej scianie zoladka ogr. zmiana plynowa o wym. 85x45x45 mm. Ogon trzustki w okolicy wneki sledziony zmiana o obnizonej gestosci

HELICOBACTER PYLORI

CZY KTOS Z WAS MIAL TE BAKTERIE, JAK DLUGO ODCZUWAL BOLE ZOLADKA ZANIM ZOSTAL WYLECZONY, PROSZE O JAKIES INFORMACJE MAM TA BAKTERIE ,BRALAM ANTYBIOTYKI PRZEZ TYDZIEN I WTEDY NIC NIE BOLALO ,TERAZ ZACZELO SIE WSZYSTKO OD POCZATKU.

do Uzdrowicieli:jaka jest przyczyna refluksu żółci

,pasozyty ,grzyby,bakterie,hormony,nerwice,zaburzenia jelit itp. a co Wam podpowiada wasza moc ,co jest pierwotna przyczyna zarzucania zołci do zoladka?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - bakterie zoladka