Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: mikstura na odpornosc malego dziecka

U nas sprawdza sie profilaktyczne podawanie tranu od września. Doraźnie syrop z cebuli (jesli tylko przeziębienie). Na poważne przeziębienie daje duzo soku z malin, stawiam banki bezogniowe oraz dwa razy dziennie następująca miksturę. Sok z połówki cytryny, posiekane lub przecisniete przez praskę 4

Re: stawianie baniek na katar - pilne

1. mozna 2. w kazdej polskiej aptece mozesz kupic banki bezogniowe, musisz tylko wiedziec w ktorych miejscach banki postawic. dziecko nie moze wychodzic po bankach na dwor, ale pomieszczenie musie byc przez i po stawianiu baniek bardzo dobrze wywietrzone, gdyz po stawianiu baniek zwieksza sie

Re: czym smarować plecki dziecka po postawieniu b

tez mysle, ze banki byly za mocno postawione. Stawiam moim dzieciakom od jakiegos czasu i nigdy sie nie skarzyly na bol. Pewnie stawiane byly banki ogniowe? Bezogniowe sa lepsze, bo mozna regulowac sile zassania. Mysle, ze jakas mascia rozgrzewajaca mozesz smarowac, nie powinno zaszkodzic. -- http

Re: I co ja mam z nim zrobic ?

banki i ogniowe i bezogniowe działanie maja takie same, a co do chorób w pierwszym roku przedszkola, mój syn na 10 miesięcy przedszkola miał 14 infekcji, z czego przynajmniej raz w miesiącu z gorączką i co i nic, żadnych leków, a tym bardziej antybiotyków, teraz w drugim roku przedszkola już jest

Re: o takie

www.doz.pl/apteka/p4287-Banki_bezogniowe_8_szt__pompka Własnie Jaskowi zacznę od dziś stawiać, bo niestety znów przeziębiony. Zielono ropny katar i kaszel krtaniowy;/ Jestem w domu, to i On ze mną zostanie. Podkuruję chłopaka;) -- Ania,mama: Małgosi 11.10.2002 i Jasia 17.08.2007 pomoz

Re: Banki. Stawiacie?

Ostatnio moja pięcioletnia córka kasłała strasznie, zwłaszcza w nocy. Pediatra dała do wyboru bańki albo antybiotyk. Zakupiłam bezogniowe (80zł za 8 szt) . Postawiłam, zniosła całkiem nieźle. Trzymałam jakieś 7 min. Po bańkach 3 dni nie wychodziłyśmy. Banki stawiałam dwukrotnie w odstępach

Re: no to do mądrych mam-jak wzmocnić odporność?

Zamiast antybiotyku, cebula, czosnek, maliny, lipa. Żadnych nurofenow czy paracetamolu na zbijanie gorączki. Natrzec klatkę piersiową mascia rozgrzewajaca, napoic herbata napotna. Można tez postawić banki (np bezogniowe jesli ktoś Ci pokaże jak). Dziecko musi sie w końcu wypocic i z potem wyjdzie

Re: Bańki

murasaki33 napisała: > Takie banki bezogniowe dostaniesz w sklepie "chinskim". dokładnie tak jak radzi murasaki, w punktach/sklepikach ,gdzie Chińczycy sprzedaja/leczą ziołami polecam rowniez bańki bezogniowe, tak wogole to na te banki czesto slyszalam okreslenie `banki chinskie

Re: Bańki

Takie banki bezogniowe dostaniesz w sklepie "chinskim". -- Podazaj nieustannie za najwazniejszym Ludwika 26.10.06. i Vincent 23.10.09. - moje dwa slonca:)

Re: Macie bańki?

mam te z 8 szt. www.allecco.pl/produkt-Banki_MED_SYSTEM_KRAKoW_Banki_bezogniowe_z_pompka_ergonomiczna-8180,1131.html nie wydaje mi się, żeby te ogniowe były lepsze. Bardziej podrażniają skórę i rozgrzewają. Po tych jak postawisz na noc i nasmarujesz maścią rozgrzewającą masz praktycznie ten sam

Leczenie Pijawkami Lekarskimi Śląsk Hirudoterapia

innych zabiegów. NA KAŻDĄ PIJAWKĘ MAMY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY ZAKUP JEJ W OPOLSKIM LABORATORIUM EURO-BION. Pijawki stosowane tylko jednorazowo. Po każdym zabiegu są utylizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zapraszamy rowniez na : * świecowanie i konchowanie uszu * banki lekarskie

Re: Zaśluzowanie dziecka-rada dla was

Kup szklane bezogniowe, ja mam mniej wiecej takie www.nokaut.pl/oferta/banki-bezogniowe-z-pompka-ergonomiczna.html Stawiałam dwulatkowi a nie wiem czy nie wcześniej- trzeba tylko podstępem przekonac dziecko żeby zechciało 5 minut poleżec.

Pijawki lekarskie Śląsk Hirudoterapia Medycyna Nat

KAŻDĄ PIJAWKĘ MAMY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY ZAKUP JEJ W OPOLSKIM LABORATORIUM EURO-BION. Stosowane tylko jednorazowo. Po każdym zabiegu są utylizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zapraszamy rowniez na : * świecowanie i konchowanie uszu * banki lekarskie bezogniowe * larwoterapię * bańki

Re: stawianie bańek trzylatce za i przeciw

stawialam 4 latce bezogniowe. Na moje oko pomogly i skrocily infekcje. Mozna je tez stawiac zdrowemu, zeby podniesc odpornosc. Ja mialam stawiane takie i takie banki, nie widzialm roznicy, a te bezgfniowe sa bardzo wygodne. Mam od dwoch miesiecy i bardzo sobie chwale. Ja stawiam na wieczor, potem

Re: Pilne: stawianie baniek

Surmia ma racje;) Ja tez juz kilka razy swoim córkom stawialam banki - wlasnie bezogniowe - sa raczej wszedzie dostepne;) -- "Pomóz zrobic mi to samemu"

Re: Aga_junior, a jak Ty postawiłaś te bańki?:)

No dzieki dziewczyny, w szoku jestem ,ze sa banki bezogniowe! to sytuacja juz wyglada inaczej, bo wiem,ze tych ogniowych sama balabym sie a co dopiero dziecko:)))) MUszę sie zainteresować mocniej tematem, zaciekawiłyście mnie i oczywiscie zapytam też w przychodni czy ogólnie ktoś robi takie

Wodzia, Donerka!

allegro.pl/banki-szklane-bezogniowe-pompka-komplet-8-szt-i1850743890.html takie cos macie??? bo kurde jak szukam baniek to na allegro 99 % to są bańki na celulitis a to raczej Grubemu nie grozi ;) -- http://www.suwaczki.com/tickers/km5sjw4zbw61htud.png http://www.suwaczki.com/tickers/bl9ctrd8j28b

stawianie baniek bezogniowych

ktoś z Was stawia banki dziecku siedzącemu, czy jest to w ogóle możliwe, bo mój mały za nic nie chce się położyć, trzeba było użyć siły ;)

Re: przedszkole i choroby

pogadam jutro z lekarka, sensowna taka raczej jest słyszałam, ze te banki bezogniowe to sie stawia niezbyt trudno mam nadzieje , że sie uodporni musze cos zrobić bo raz że mi dzieciaka szkoda, a dwa że to żaden inters za przekszkole musze płacić, 500 miesięcznie odliczaja mi tylko za jedzenie, na

Re: dlaczego tak choruje 4lata

Moi chłopcy w roku 2010 też mocno chorowali, od listopada 2010 do połowy stycznia 2011 praktycznie non-stop...i lekarka poleciła nam bańki (do kupienia w aptece, szklane bezogniowe) i od tamtej pory, gdy tylko pojawia sie silniejszy kaszel-ciepla kąpiel, potem banki na 10 minut (pod kocem), dobrze

Re: bańki

ja mam banki silikonowe bezogniowe ciagna zarazy mocniej niz szklane babcine na ogien sciska sie je przystawia do plecow i juz - podobnie do chinskich ale ksztaltem sa takie same jak szklaki a w Rosji zamiast baniek stosuje sie tzw. gorczyczniki to sa takie jakby ekspresowki z mielona gorczyca

Re: Co słychać u pacjentów dr Dokiciuk?

Sprobuje jeszcze z bankami, choc nie wierze juz chyba w nic. Dzis ma 38 goraczki - czy to nie za wysoka temp na banki? Mam bezogniowe. Podajesz link do bioslone - znam doskonale, od listopada corka pije MO, koktajle, do sierpnia byla na diecie bezglutenowej, w tym czasie zero lekow i co? Nic. Na

Re: bańki...

bez problemu, tylko trzeba malucha namowic na bezruch :) pomagaja! Maluchowi stawia sie 2-4 banki a jakies 5-10 min. Polecam bezogniowe

Re: Co na odporność dla dzieci!!!

. Ostatnio deska ratunku były banki. Kupiłam bezogniowe, postawiłam. Nie wiem na ile to pomogło, bo kupiłam też syrop pneumolan i zadziałało. Katar minął. Myślę że ten syrop duzo pomógł. Jest na zatoki, odporność. Zamierzam mu dawać przez cały czas aż się zrobi ciepło. Od jakiegoś czasu podaję też tran

Re: disno jak Wy to zrobiliście:)???

te bezogniowe = ujda jedynie uszy = anytybiotyk ale przeziebienie, katar, kaszel... - tylko banki:) dziala = naprawde, :) -- Michalek 12.07.07 godz.10.15 4,04 kg i 61 cm daje czadu!!!

Re: Zapalenie oskrzeli

nam sie udało bez antybiotyku, ale nie było gorączki, syn 4 l miał 2 razy postawione banki bezogniowe kilka dni w domu , syrop wykrztuśny i się udało oby tak częściej pzdr M

Re: przedszkole i choroby

sluchaj, jesli masz odwage, albo jestes mocno zdeterminowana - polecam banki - takie bezogniowe. ja stawiam dzieciom, jak tylko zauwaze, ze zaczynaja sie smarkac, kichac, pokaslywac. Nie czekam na rozwoj choroby, tylko staram sie stawiac zaraz na samym poczatku infekcji. banki stawiam 4 na okolo 1

Re: Bańki chińskie, kto ma, kto stosuje??

slyszalam ze sa super do masazu anty celulitowego ;) poza tym jako normalne banki takie stawiane w chorobie - bezogniowe -- I see the stalker in your face, the secrets on your skin I keep the wisdom that you need, the password that you want I feel the stalker in your mind, the fire in your veins

Re: w jakim wieku można postawić dziecku bańki?

My też stawiamy dziecku bańki bezogniowe, od 2 roku życia. 4 sztuki na 5 minut. Przy gorączce nie wolno, nawet jak sie ją zbije syropem. Nam bańki świetnie działają juz przy katarze - na 2-3 dzień kataru nie ma (my i dziecko - przy każdej głupiej infekcji). Jak sie o tych bankach trochę poczyta

7 mies. banki juz mozna ?

przed antybiotykiem bankami, ale byl wtedy duzo starszy. Ktos ma bankowe doswiadczenia z takim maluszkiem ? /oczywiscie mam na mysli banki bezogniowe i stawiane w porozumieniu z lekarzem/. M

jakie kupic banki??

witam moja cora ma kaszel. lekarka zasugerowala banki bezogniowe, tyle ze ja nie wiem jakie kupic? Czy takie jak w zalaczonym linku sa dobre? ktos uzywal? ma jakies doswiadczenia? czy te bezogniowe tez musza byc szklane? ktore lepsze? pomocy!!!! miskaa

Re: Burdzia

, nie ma co wychodzic w taką pogodę a warto byłoby posłuchac.Banki bezogniowe do kupienia w aptece,zadna filozofia wierz mi ! -- Moje anioły Moje obrazy mój synek Julian urodzony 25 lipca 2007

Re: Bańki dla dziecka- wasze opinie

a czy te banki bezogniowe sa szklane czy plastikowe?? ja wlansie zamierzam kupic plastikowe z taka strzykawka do odsysania powietrza, ktos ma takie? moze polecic? miskaa

Bańki dla dziecka- wasze opinie

Jaka jest wasza opinia na temat stawiania dziecku banek( 3,5 latka). Chodzi mi oczywiscie o bezogniowe? Prosze o opinie.

Re: jakie bańki kupić? - PILNE!

Kup bezogniowe, szklane, w opakowaniu jest instrukcja, gdzie przystawiac banki oraz jak to robic.Zawsze jednak nalezy skonsultowac sie z lakarzem.

Re: bańki...

ja też w bańki nie wierzyłam dopóki pediatra nie powiedział spróbujmy, pomogło jak ręką odjął, postawiłam mojej trzylatce banki na jakieś góra 5 minut 2-3 razy. Oczywiście bańki bezogniowe, bo na takie czary mary z ogniem to bym się jednak nie odważyła.

Alergia na brzoze...

strasznie męczący kaszel suchy i zastkany nos, a wczesniej katar był taki do wysmarkania, nieuciążliwy. Podałam supremin i dziecko zasnęło. Noc ok.Przed senm postawiłam dziecku banki bezogniowe. Do południa suchy kaszel męczący się pojawił, podałam supremin przeszło, ale potem tak od niczego z 2 razy napady

Re: klacid skonczył sie w piątek!

gaja ja chyba nie mam innego wyjscia , banki sama stawiam , ale czy on sobie da tylko ze teraz sa te bezogniowe -- www.millan.net/funp/100/deerz2.html

Re: Masaż bańkami chińskimi

a czy byly to banki ogniowe-szklane czy bezogniowe-gumowe ja mialam masaze banka szklana-ktora swietnie dzialala na moje nogi i teraz zastanawiam sie czy taki sam efekt daje banka gumowa

Re: zapalenie oskrzeli

Witam, bańki mozna postawic ,najlepiej bezogniowe,żeby się maluch nie zestresował. Po reszte odsyłam do linków kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,56303,2153055.html www.akupresura.akcjasos.pl/banki.html recepta.interia.pl/grypa/leczenie/news?inf=330722 Pozdrawiam

Re: bańki

tylko dostanie katar to oskrzela ma załatwione.Moim zdanie możesz spróbować. A banki tylko ze ogniowe pamietam z dzieciństwa i dzięki nim chorowałm bez antybiotyków:) -- Jakub 5.11.2004<>Łukasz 27.08.2008

Re: mokry kaszel

a umialabys postawic banki ? Takie bezogniowe cisnieniowe. Na mokry kaszel idealne. Zaraz powinno jej przejsc. Generalnie mokry kaszel jednak jest duzo lepszy od suchego. Dawaj jej baaardzo duzo pic i oklepuj. Trzeba rozrzedzic ta wydzieline.

~~~~~~do emilka74

melisamed.pl/chinskie-banki-gumowe-akupunkturowe-bezogniowe- gumowe-banki-chinskie-p-200.html - tu jest cały opis działania tych banie. ja mam takie same bańki tylko były w foliowym opakowaniu nie w kartonowym. ***Gumowe bańki można stawiać co drugi dzień na 15-20 minut. ***Cała kuracja powinna

Re: angina - bańki

banki bezogniowe stawia sie b. latwo, trzeba tylko uwazac zeby za duzo nie zassac bo sie tworzy bolesne zgrubienie, maz wczoraj debiutowal i jedna wyszla mu taka za bardzo, przestraszylismy sie ale z uplywem czasu sie wyrownalo

Bańki-jakie?? pilne!

witam moja cora ma kaszel. lekarka zasugerowala banki bezogniowe, tyle ze ja nie wiem jakie kupic? Czy takie jak w zalaczonym linku sa dobre? ktos uzywal? ma jakies doswiadczenia? czy te bezogniowe tez musza byc szklane? ktore lepsze? pomocy!!!! www.allegro.pl/show_item.php?item=76996082miskka

Kupilam uszkodzone banki - co zrobic?

Czesc Wlasnie mi sie dziecie, maz i ja rozchorowalismy. Ja u lekarza bylam wczoraj, maz odmowil wuzyty i twardo do pracy sie wybiera, a z dzieckiem bylam dzis (2 letnim). Lekarka zasugerowala banki bezogniowe. Pojechalismy do apteki, wybulilam 79 zł na to pozyteczne urzadzenie. wrocilismy do

BAńki

postawic banki bezogniowe. Jeżeli tak to na jak długo ? Z góry dziękuje.

Rybomunyl u rocznego dziecka.

jeszcze jedno pytanie: czy mozna stosowac banki bezogniowe u dziecka w czasie zapalenia oskrzeli?? Dziekuje za odpowiedz.

Do P. doktora- bardzo prosze o odpowiedz.

jeszcze jedno pytanie: czy mozna stosowac banki bezogniowe u dziecka w czasie zapalenia oskrzeli?? Dziekuje za odpowiedz

Jeszcze raz pytanie o bańki

Chciałabym kupić banki bezogniowe i sama dziecku postawic.Chciałabym zapytać czy jest to trudna sztuka ?.Nigdy nie stawiałam baniek choc jako dziecko miałam stawiane.Nie mam nikogo kto by je postawił .Czy jest instrukcja jak postepowac?Czy dam rade......?Pozdrawiam

Re: jakie kupic banki??

Lekarz, ktory sugerowal Ci postawienie baniek powinien wypisac Ci zlecenie na ich postawienie. Z tym zglaszasz sie do Waszej pielegniarki srodowiskowej ktora postawi Twojemu dziecku banki jakie chcesz - ogniowe czy bezogniowe. No przeciez nie bedziesz sama tego robila. Pielegniarka przyjdzie ze

Re: Bańki, co one dawają??

co one dawają??? dają chyba :) banki są teraz superowe, bezogniowe, próżniowe lub gumowe. sama postawisz.tylko ile ma synek? albo ja tego nie widzę albo nie doczytałam. bańki mają to do siebie że pobudzają organizm do działania z chorobą, jak bodźce, ale też osłabiają i dziecko musi w domu

Re: Czy moge postawiś bańki dzień po dniu??

Monika, czy te gumowe w związku z tym są lepsze? Martwi mnie tylko to,że mają różne rozmiary. Czy masz takie?: www.allegro.pl/item134632036_gumowe_bezogniowe_banki_chinskie_akupunktura.html Właśnie zastanawiam się czy kupić te czy te szklane z pompką. -- Pozdrawiam Doncia

czy to takie banki?

www.allegro.pl/item111060027_gumowe_bezogniowe_banki_chinskie.html jakos konkretnie trzeba sie tym poslugiwac czy masowac po rpostu tak jak sie da? -- Schodzą się powoli, pełzną na swoje upiorne obrady, towarzysz zawał, towarzysz wylew, towarzyszka całkowita ślepota, towarzysz rak i cały szereg

Re: Długotrwały kaszel i katar u dziecka

Wspolczuje. Masz kogos kto umie banki stawiac? lub przyslac Ci z PL gumowe lub szklane bezogniowe, ktore moglabys sama postawic? Uwazam, ze to glupota dawac inhalator na astme, bez proby leczenia antybiotykiem...no ale ja lekarzem nie jestem. MOja kolezanka dla synka 2 letniego tez na

Re: bańki i antybiotyk

walczy z choroba no to czlowiek czuje sie oslabiony... ktos tu kiedys madrze napisal, ze banki oslabiaja na kilka dni a antybiotyk na kilka miesiecy.... Antybiotyku nie wzielismy - banki pomogly-lekarza zmienilam :) Swoja droga zarowno w instrukcji moich baniek (szklane bezogniowe) jak i lekarz (ale

Re: BAŃKI

zanim zasnęła wieczorem spokojnie. Trzy tygodnie wcześniej na taki sam stan zdrowia dostała antybiotyki, wcześniej rownież brala antybiotyki. Jestem teraz szczesliwa ze bez kuracji antybiotykowej sie obyło. Kupująć bańki bezogniowe dolaczona jest książeczka ze szczegółowym opisem gdzie stawiać banki

Re: odpadły mi bańki - help co dalej

Jezeli slabo chwycilo, to stawiam ponownie, w koncu nie zdazyly zadzialac.Zreszta slysze jak banka spada i od razu stawiam ja ponownie. Polecam banki bezogniowe, mozna regulowac cisnienie.Moje dziecko tez narzeka, ze banki "ciagna" , ale przeciez o to wlasnie chodzi, dlatego nie bardzo

Re: Wypróbowane więć POLECAM! :)

kolana i przesuwa w str brzucha.I tak raz przy razie...Na poczatku moze bolec(jesli sie ma niewycwiczone miesnie).Efekt juz po 3 razach.Tyle,ze najlepiej jesli ktos to nam robi.... Jak wrzucisz w google Banka chinska to wyskoczy mnostwo artykulow na ten temat. melisamed.pl/chinskie-banki-gumowe-akupunkturowe-bezogniowe

Re: Umieraaaam :(

u nas albo końska dawka citroseptu albo banki bezogniowe załatwiają zazwyczaj problem:) polecam -- mOjA żYcIOwA pAsjA- ROzAlkA mOjA pApIErOwA pAsjA-OrIgAmI

Re: co podawac - temp. 38-39 + gardlo - 3 latka

, Nurofen na zbicie na zmiane z paracetamolem, gdyby jutro ta temp sie utryzmywala wysoka to dac Bactrim, zapisal na 6-7 dni 2x dziennie Groprinosin czy jakos tak - przeciw wirusowy. z wykupieniem tego Gro... cos tam jak i L52 musze czekac na powrot meza z pracy czyli pozne popoludnie. Banki mam (bezogniowe

Re: Stawianie banie dziecku. Co sądzicie?

Banki pamietam z dziecinstwa, stawiala je babcia.Nic nie boli, tylko tak dziwnie ciagna skore, ja tam lubie takie uczucie, moja córa tez.Stawiam jej bezogniowe, szklane.Ostatnio jednak nie pomogły- i tak trzeba bylo aplikowac antybiotyk, ale córa to taki oporny przypadek.

Re: bańki a wychodzenie na spacery - doradźcie pr

Ja bym na wszelki wypadek nie wychodziła.. a jakie banki stawialiscie ? My szklane, bezogniowe i jeden lekarz + cala rodzina kategorycznie zakazala wychodzenia na dwór oraz otwierania okien przy dziecku przez 3 dni... za to drugi lekarz stwierdzil ze jak najbardziej moge wyjsc juz ok. 1 godz. po

Re: Banki

go, bo ten kaszel byl straszny i nie bylo zadnej poprawy. W koncu kupilam banki (szklane, bezogniowe), bo przymierzalam sie do tego zakupu ok. pol roku. No i postawilam mu banki i zrobilam mu inhalacje z soli fizjologicznej nebulizatorem. Kaszel zrobil sie bardzo mokry, w przeciagu 3-4 godzin

Re: kaszel przez 2 tygodnie:(

jest teraz mnostwo infekcjii wirusowych z objawem kaszlu dobry lekarz po osluchaniu powinien odroznic kaszel astmatyczny od wirusowego od bakteryjnego banki - pomoga na mus sa teraz takie bezogniowe - jesli nie w polskim to w chinskim sklepie kupisz na pewno -- I am too blessed to be stressed

Re: Bańki groźne dla dzieci?

slowa o siedzeniu w domu (banki prozniowe, bezogniowe). Moze przy bankach ogniowych jest roznica, rowniez wszystko zalezy od choroby i jej nasilenia, wtedy wiadomo ze nie, ale przy infekcjach, normalnie chodzimy na dwor. -- mama Magdusi (19.04.2001) i Mateuszka (20.04.2004) Mateuszek

Re: ???czy zaryzykować????

Echinacea w tabletkach alboe inny srodek immunostymulujacy w konsultacji z lekarzem, banki bezogniowe do kupienia w aptece z instrukcja, gdzie stawiac i nie stawiac. Moje "alergiki" maja 16 i 18 lat. Pierwsze bańki (ogniowe) postawila im polozna z naszej przychodni, jak mieli 3,5 i 1

Re: do kajkai

kregoslupa TO naprawde proste jak barszcz (chociaz dla mnie barszcz jest trudniejszy) ! Nie ma sie czego bac. Bezogniowe banki to takie kieliczki ktore przysysasz strzykawką ... moja zosia b. lubi. Stawiam wieczorem. Idzie spac, potem ze 3 dni wdomu, w cieple. Okolice nerek zaslaniam piżamką, zebym sie

Re: Stawianie baniek

Ba! jak byłam mała i przechodziłam cięzką anginę lub też inne paskudne choróbsko dziadek zawsze stawiał mi bańki-przechodziło jak ręką odjął:) tylko strasznie śmierdziało bo kiedyś stawiało sie bańki smarowane spirytusem żeby je opalić, teraz to jest już sytuacja komfortowa-sa banki bezogniowe i

Re: Bańki

polecam banki bezogniowe, szklane, takie same , jak te staromodne "zapalane", ale bez ognia, zalewa sie je wrzatkiem w garnuszku, potem po jednej wyjmuje, osusza i specjalnym przyrzadem odciaga z nich powietrze i stawia na ciele. Ja stawiam banki dosc czesto roznym osobom, ale nigdy nie

Re: klacid skonczył sie w piątek!

bsl napisała: > gaja ja chyba nie mam innego wyjscia , banki sama stawiam , ale czy on sobie da > > tylko ze teraz sa te bezogniowe To chyba lepsze, nie ? Chociaż nie znam się ... Pamiętam tylko z dzieciństwa że tych "ogniowych" bałam się jak ognia ;) Przy wirusowej

Re: Stawianie baniek

żeby nie pociągnąć za mocno pompki od baniek i nie trzymać za długo (ok. 3 minuty). Po bankach 3 dni w domu, w cieple, unikać przeciągów. Ja co do baniek byłam bardzo sceptyczna i dotychczas nigdy w życiu ich nie stosowałam. Dopiero teraz, kiedy dzieci leczy ta lekarka, przekonałam się, jak

Re: no i wykrakałm:(

mam lekki niepokój jak rozalka zaczyna siakac, bo ostatnimi czasy zaczynalao sie od kataru konczylo na zapaleniu pluc. ostatnio wykonalam taki manewr, ze postawilam malej wieczorem banki, rano zaprowadzilam do zlobka. Lojalnie uprzedzilam ze dziecko na plecach to ma slady po bankach, glupio

Re: Polska-Anglia, co zabrać?

W Polsce sa tansze lekarstwa typu Calpol. Banki bezogniowe (a to dla siebie - jesli uzywasz). Kasey video/plyty DVD typu Krecik, Reksio itp - nigdy nie za duzo, a jak zaczniesz teraz kupowac to pozniej bedziesz miala mniej do dzwigania. Ksiazeczki do czytania dla dziecka - te ktore maja twarde

Re: stawianie baniek?

spirytusem, za chwilę natłuścić i do łózia, bo stawianie zwykle wieczorem po kąpieli. Nie zmuszam do leżenia w dniach następnych, ale dwie-trzy doby zwracam baczniejszą uwagę na ubiór młodego. I tyle. Zabawa przednia, zeru stresu i pomaga. A bańki mam i polecam takie: www.aptekainternetowa.warszawa.pl/galerie/b/banki-bezogniowe

Re: Grypa i bańki

Banki mozna stosowac zwlaszcza wtedy,gdy nie mozna z jakis przyczyn podawac antybiotykow.Stosowano je przeciez kiedy o roznych madrych lekach nikt nie slyszal i niejednemu nawet uratowaly zycie.teraz sa takiwe banki bezogniowe (z taka pomka)Jesli masz tradycyjne tez nie zaszkodza.Trzeba tylko

Re: Banki. Stawiacie?

Stawiam bezogniowe, wyciągnęłam córkę z zapalenia oskrzeli. Pomagają, po bańkach obowiązkowo 2-3 dni w domu, najlepiej w łóżku. Pediatra poleca.

Re: PILNE!!!!!!! STAWIANIE BANIEK DZIECKU.

banki stawiala mojej straszej corce pielegniarka srodowiskowa z przychodni dwa razy, ja sie dokladnie przygladalam, w ktore miejsca, potem juz zakupilam w aptece i sama stawialam corce z mezem wzajemnie tez sobie stawiamy mamy te bezogniowe i sa naprawde proste w osbsludze, ja laik poradzilam sobie

Re: STAWIANIE BANIEK DZIECKU

niewiem czy sa skuteczne ale pewnie tak, jeszcze tego nierobilam. moja lekarka poleca ta metode, a uwazam ze jest doabra w swoim fachu, wiec napewno sa skuteczne. Czy wasza lekarka poinstruowala was jak nalezy stawiac banki. Moja stwierdzila ze leprse sa te bezogniowe, dzieci sie mniej stresuja, no

Re: A to głupoty piszesz!

chorowalam na poczatku a teraz... jak o tym mysle to tylko chce mi sie plakac. Na razie lecze sie domowymi sposobami - banki (bezogniowe), syrop z malin, miod no i chyba nawet czosnek zaczne polykac. W dodatku jutro MUSZE isc do pracy choc na kilka godzin. Jeszcze nie powiedzialam, ze jestem w ciazy. We

Re: jak stawiać bańki???

Polecam banki bezogniowe. Trzeba natluscic skore np. linomagiem i postawic omijajac kregoslup i lopatki. Na pleckach dzieciatka jest bardzo malo miejsca, ale da sie postawic. Koniecznie trzeba plecki czyms przykryc, zeby nie przeziebic. Po bankach nie mozna wychodzic przez dobe. Aha, to musza

Re: banki lecznicze

pieniadze wyrzucone w błoto.akurat w tych bańkach które ja mam ciezko jest tak to wyregulowac zeby nie zassac całej skóry do jednej banki, lub jak sie odessa za mało powietrza to od razu spadają. chyba musze sztuke stawiania baniek pocwiczyć- moze na mężu? :) i ktoś tu wyżej napisał że "w coś trzeba

Re: Re do Figrut

Tak, do tej pory stawialam ogniowe ale moj 3,5 letni synek ostatnio zobaczyl ogien na patyczku do baniek i sie przestraszyl, wiec tesciowa kupila nam bezogniowe. Pierwszy raz moj synek mial postawione banki w wieku 6 miesiecy.Dostal wtedy paskudnego zapalenia oskrzeli .Pediatra zapisala po kolei 3

Re: stawianie baniek u dziecka

Oczywiscie, że to swietny pomysł. Ja stawiałm już 2 razy swojej teraz 2 letniej córce. Po bańkach dzioecko na 2 dzień już zdrowe, lub prawie zdrowe. Bezogniowe banski łatwo i bezpiecznie się stawia. Im ciremnijsze tym wieksze choróbsko. Nie tzreba lezeć mozna chodzić po mieszkaniu byle tylko

Re: Banki. Stawiacie?

Ja stawiam bezogniowe. Wg mnie pomagają (czyli mobilizują siły obronne organizmu - nie zależy mi na szybkim efekcie). Niestety przez kilka dni po zabiegu dziecko powinno pozostac w domu i odpoczywac.

Re: stawianie baniek-podzielcie się doświadczeniami

ja tez polecam banki, corka miala 3 lata, dostala banski, kaszel przeszedl w ciagu jednego dnia teraz ma 4 lata i znowu brzydko kaszle, poszlam do lekarza i sama poprosilam o banki, wczoraj miala i jutro drugi raz. Tez te bezogniowe. Dostalam skierowanie od pediatry do pielegniarki srodowiskowej i

Re: 18.12.2009

- mariola233 forum.gazeta.pl/forum/w,577,104224437,104224437,dzisiaj_stawiam_banki_bezogniowe_2_latkowi.html Zdrowie kobiety: torbiel jajnika - oab0 forum.gazeta.pl/forum/w,216,103943935,103943935,torbiel_jajnika.html odstawiam i boli - fajnyjagodka88 forum.gazeta.pl/forum/w,216

bańki-dzis sobota, nie mam kontaktu z homeopata

, jakby bulgoczacy i bardzo czesty. Dodam, ze coreczka jest alergikiem na pylki traw. Od pazdziernika miala 2 razy pojedyncze swisty w oskrzelach. Tydzien temu w piatek miala stawiane banki bezogniowe. Czy moge postawic je dzis wieczorem? Pozdrawiam i czekam na informacje mama E&M

Re: CZESTE PRZEZIEBIENIA MALUSZKA PORADZCIE !

srednia jest `troche` zawyzona w efekcie niezbyt zdrowego w wiekszosci stylu zycia, zywienia, stresow itd wiec umowmy sie ze tych kilka katarow w pierwszym roku zycia przy zdrowej diecie i w miare dobrych genach to norma. Sie nie znam na bankach ale ostatnio w jednym watku sporo mam sie wypowiadalo

Re: stawianie baniek-podzielcie się doświadczeniami

w aptekach dostępne są banki tzw. bezogniowe. Kosztują średnio 50 złotych. To takie szklane kielichy z zaworkami z których powietrze wyciąga się za pomocą specjalnej strzykawki. Sam zabieg postawienia baniek u takiego maluszka jest bardzo kłoptliwy, bo dziecko raczej nie położy się na brzuszku i

Re: Banki

Mam bezogniowe. Dzieciom nie stawialam jeszcze, nie bylo potrzeby. Przywiozlam z Polski, ale mysle, ze tu dostaniesz u Chinczyka.

Re: Są na tym forum mamy dzieci nie - zahartowany

allegro w Polsce - takie:www.allegro.pl/item168171665_banki_chinskie_gumowe_akupunkturowe_bezogniowe.html - naprawdę warto - hehe brzmi jak moja reklama - chyba zaczenę je sama sprzedawać, bo tak napędzam klientów innym.

Re: PILNE!!!!!!! STAWIANIE BANIEK DZIECKU.

Tatimati, gratuluje decyzji!!!!! A moze bys poszla z mezem i on by sobie tez popatrzyl. Moj maz i ja wzajemnie tez sobie stawiamy te bezogniowe banki. No i corce (starszej) tez. Mam jeszcze corke niecale 1,5 roku, ale na tak malym cialku sama bym sie bala pierwszy raz, wiec w razie potrzeby

Re: bańki-dzis sobota, nie mam kontaktu z homeopa

moj poglad na tesprawe jest nieco inny.otoz stawialismy banki/ogniowe i bezogniowe/w gabinecie dzieciom duzym i malym.jak mozna sie domyslac nikt tam potem nielezal kilka dni w lozku.pacjent udawal sie do domu jakies pol godziny po zabiegu.i dzialo sie to zarowno latem jak i zima.postawione banki

Re: do mam starszych dzieci - antybiotyki?

bylby pomocny. Banki jak najbardziej mozesz postawic, proponuje zaopatrzyc sie w szklane bezogniowe - okolo 50 zlotych. Bez problemu postawisz je sama. Mozesz tez poprosic lekarza aby dal zlecenie pielegniarce - sa przeszkolone w tym kierunku. Co do zapalenia ucha, ja zakraplalam kroplami z

Re: Banki. Stawiacie?

Ja się na tym nie znam,ale mój mąż /farmaceuta/ jest ich zwolennikiem.Teraz już nie uzywamy,ale gdy synowie byli mali to stawiał im bańki bezogniowe.Inna rzecz,że rzadko chorowali,więc te bańki to tez była rzadkośc .Ale twierdzi,że skuteczniejsze i lepsze niż antybiotyk. No i potem przez 1-2 dni

Re: co u nas słychać

strach przed tym plomieniem ktorym babcia machala mi za plecami dlatego banki bezogniowe uwazam za super wynalazek. Ide sprawdzic czy sie zmieszcze w srodek ;)))))poprzednia noc obudzilam sie ze Stasiem lezacym w poprzek z glowa na moim brzuchu :))Dobranoc Skrzynka -- moje trzy skarby ;)) Spiderman i

Re: bańki bezogniowe

lekarz rodzinny który ponoć stawia banki swoim dzieciom... A tak technicznie to ile mozna tych baniek postawić, 4?6? więcej? chodzi mi właśnie o córkę, bo męzowi machnełam 12 ;) za to córka była zachwycona kółkami na plecach taty ;) zastanawiam się też czy pediatra córki któremu powiedziałabym że

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - banki bezogniowe