Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

bilirubina 1,9??

Odebralam wyniki badan po 4 tyg.kuracji, bilirubina jes\t 1,9 a norma jest do 1,2 ...o czym to moze swiadczyc???prosze o opinie,bo stersuje sie a na wizyte musze jeszcze poczekac

u nas było bilirubina 20,1

kontroloa 7,5. Antybiotyk dawali tydzien ale juz w domu. i w zasadzie koniec leczenia-juz nawet nie powtarzalam wynikow-w wieku 10 miesiecy przy okazji rota badali w szpitali i bylo 0,6. W trakcie zoltaczki dziecko spalo non stop nie budzilo sie na jedzenie ja ryczalam (balam sie ze 20 bilirubiny to juz po

Bilirubina 3.1mg%

stresem etc. Pozniej dowiedzialam sie ze moja mama ma hcv dodatni i stad moje obawy. Czy na pewno wszystko jest w porzadku? Podczas ostatniego pobytu w szpitalu na obserwacji okazalo sie ze poziom bilirubiny wyniosl 3.1mg% a po 2-3 dniach 0,54 natomiast w moczu bilirubina nb., w szpitalu zrobili mi proby

podwyższona bilirubina u 1,5 rocznego dziecka

badanie z żyły, podana norma do 1, wynik 2,04 lekarz nie widział potrzeby zrobienia badań pomimo tego, że zgłosiłam zażółcenie białek, zrobiłam badania, co dalej z tymi wynikami, jakie badania porobić? Dodam, że dziecko ma leczoną od urodzenia anemię, jeżeli to ma jakiś wpływ wybieram się do

Re: podwyższona bilirubina u 1,5 rocznego dziecka

przyczyn moze być wiele może byc to zwiazane z niedokrwistoscią, zaburzeniami tarczycowymi, chorobą gilberta, warto wykonać morfologię, poziom retikulocytów, gospodarkę żelazem, transaminazy i bilirubinę z frakcjami, usg brzucha....

Re: bilirubina 1,9??

hmmmmm, ja bez terapii ostatnie 2 badania mam ok 2.Wszystkie inne wynik ok.Sama nie wiem czy powinnam się niepokoić.

Re: bilirubina 1,9??

Nie przejmuj się. Ja przez całą terapię miałem 1,8 To jest po prostu jeden ze skutków ubocznych. Po terapii wszystko wróciło do normy O ile pamiętam ,mam 0,9

Re: Wyniki krwi

u mężczyzn. nie zawsze podwyższony poziom bilirubiny świadczy o chorobie. Tu też ciekawe: zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/1,139565,14594256,Za_niski_poziom_cholesterolu_calkowitego__Nie_ma_sie.html -- Najtrudniej przyznać, że nosi się w sobie diabła i umieć chwycić go za gardło w momencie, gdy tylko

wyniki badań

Witam dzisiaj odebralam wyniki ktore robilam przesiewowo do pracy anty-HCV 1,24 (norma do 1) AspAT 18 AlAT20 bilirubina 0,2 Bardzo sie denerwuje. W poniedzialek ide zrobić PCR RNA. Myslicie ze powinnam powtorzyc wynik anty-HCV w innym laboratorium?

Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malucha

Witam, Czy któraś z was miała problem z poziomem bilirubiny u swojego maluszka ? Przy kolejnej wizycie pediatra stwierdził że mała ma jeszcze żółtaczkę a nie powinna (4 tygodnie ). Zrobiłam jej badania na poziom bilirubiny i wykazało, że poziom bilirubiny całkowitej wynosi 3,42 ( norma 02-1

Wątroba -bilirubina całkowita 1,7

Witam mam 23 lata zrobiłem sobie badanie profilaktyczne i wyniki sa takie : Morfologia jest ok, ob - 5 mocz - ok, kreatynina - ok a co do wątroby to ALAT 25 wiec w normie ale martwi mnie bilirubina 1,7 umnie nawyniku pisze norma od 0,1 do 1,2 mg/dl zmartwiłem sie tym mam zamiar iść z tym do

wit B6 i B1 na zbicie bilirubiny???

Witam Mamy! Mam pytanie w sprawie poziomu bilirubiny.Mojmaluch mial bilirubine na poziomie 12 po urodzeniu a teraz po 4 tygodniach 7,3.Lekarz przepisal na zbijanie jej poziomu vit B6 i B1 w ilosci 1/4 tabletek 3-4 razy dziennie.Przeczytalam ulotki i nie wiem,czy dawka przepisana nie jest

Wyniki krwi

Może ktoś doradzi coś w sprawie diety :) Wymienię tylko to co nie jest w normie: - Hemoglobina 13,8 (min. 14.0) - PDW 69,5% (max. 65) - Bilirubina calkowita 1,54 (max. 1,2) - A-amylaza 86 (max. 80) - Cholesterol całkowity 210,6 (HDL 48,5 LDL 147,8) (max 190, HDL min 40) - Kwas moczowy 7,7 (max 7,2)

Re: Choleostaza

alat i asspalt spadły, kwasy, bilirubina i appt niskie choleostazy brak :) -- http://www.suwaczki.com/tickers/k0kdcwa1fjts13s9.png www.suwaczki.com/tickers/34bwol2ameksudnm.png

Re: Wątroba -bilirubina całkowita 1,7

Wiele osób ma taki poziom bilirubiny i jest to uwarunkowane genetycznie. Nazywa się to zespół Gilberta. Można spróbować brać Sylimarol 35 mg 3#1 tabl.Zwykle nie ma żadnych innych objawów tego schorzenia. Dodatkowo poziom b. podnoszą różne leki np. paracetamol, tetracykliny.

Re: Cholestaza

Nie spotkałam się z takimi objawami cholestazy jak piszesz. U mnie był tylko świąd. Przy 1 ciąży miałam cholestazę od ok 18-20 tygodnia i brałam do końca tj. do 37 tygodnia, kiedy rozwiązano ciążę, essentiale, ursofalk i nospe do końca ciąży + częste KTG od 25 tyg. i częste usg, żeby sprawdzić

Re: Choleostaza

A co powiecie na takie badanie fibrynogen 478 ,AST 15 ,ALT 10 , bilirubina 6,1 ALP 113,8 podwyzszone jest fibrynogen i ALP lekarz kazal zroboc jakoes badanie żółci ? Czy przy takich wynikach jest potrzeba.

Re: Choleostaza

a...i jeszcze lekarz powiedział, że bardzo niska bilirubina świadczy na moja korzyśc. -- http://www.suwaczki.com/tickers/k0kdcwa1fjts13s9.png www.suwaczki.com/tickers/34bwol2ameksudnm.png

badanie moczu interpretacja kto pomoze

Witam czy ktos moze pomoze?;) Morfologia wszystko w normie oprocz erytrocytow 4,90 ( norma 3,8-4,80). Mocz: Ciezar wlasciwy 1,030 Odczyn 5,5 Barwa jasno zolta Przejrzystosc zupelna Urobilinogen normal Bilirubina 1mg/dl (norma 0-0,5) Azotyny Neg Ciala ketonowe 40mg/dl (norma 0-25) Glukoza Neg

mocz- prosze o interpretacje

barwa slomkowa przejrzystosc niezupelna odczyn obojetny ph 7.0 ciezar wlasciwy 1.021 bialko nieobecne cukier nie wykryto bilirubina nieobecna urobilinogen w normie ciala ketonowe nie wykryto nablonki plaskie dosc liczne w polu widzenia leukocyty 2-6w polu widzenia skladniki bezpostaciowe

mocz- interpretacja wyników, prosze :)

barwa slomkowa przejrzystosc niezupelna odczyn obojetny ph 7.0 ciezar wlasciwy 1.021 bialko nieobecne cukier nie wykryto bilirubina nieobecna urobilinogen w normie ciala ketonowe nie wykryto nablonki plaskie dosc liczne w polu widzenia leukocyty 2-6w polu widzenia skladniki bezpostaciowe fosforany

Re: Prosze o interpretację wyników

najnowsze wyniki bilirubina całkowita 0.45 (.0.30~1.00) ALT 103.1 (10.0~40.0) AST 24.4 (10~37) fosfataza alkaliczna 136 (45~129) GGTP 307 (<31) ferrytyna 68 (10~291)~po 5 kroplówka z zelaza ft3 3.7 (2.3~4.2) ft4 1.08 (0.89~1.76) tsh 0.066 (.0.55~4.78) przepraszam nie mogę przełożyć na %bo

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

witam, to niski poziom,ale dla wlasnego spokoju mozesz sprawdzic za jakis czas. moj starszy syn (10 lat) w tym okresie mial 10 !!! (a norma byla do 1). Jest bardzo zdolny (choc przeszedl wiele), swietnie sie uczy itp. Maly synek (1 roczek )tez mial wysoki poziom. Swietnie sie rozwija . Sam

Re: bilirubina 14.93w 4 dobie przy wypisie

normy bilirubiny zależą od masy ciała i doby życia, pewnie w tym różnica w potraktowaniu dzieci. -- http://lb2m.lilypie.com/hpONp1.png http://lbym.lilypie.com/g54Cp2.png

Choleostaza

Od półtora miesiąca swędzi mnie skóra, choc nie jest to uprczywe. Wyniki badań sprzed 2tyg: Alat - 28, Aspalt -64, bilirubina- 0,5 przez 2 tygodnie przyjmowałam 3x1 silimarol Wyniki z wczoraj - Alat- 63 Aspalt -91 bilirubina - 0,6 Moja od zawsze norma alat 28-30 i Aspalt- 50 ( najprawdopodobniej

Re: Bilirubina 3.1mg%

głodówkach (lubię je stosować... wyostrzają się wszystkie zmysły i nie mam po nich zgagi ;) to bilirubina była wysoka, a przy normalnym odżywianiu bilirubina była nieznacznie podwyższona...

Re: Bilirubina 3.1mg%

Trudno jest orzec co Wam jest drogie Panie... Podwyższony poziom bilirubiny może faktycznie wskazywać na Zespół Gilberta - może to byc także jakiś problem hematologiczny. W przypadku Pani, która miała obecne przeciwciała antyHCV poza tym podwyższonym poziomem bilirubiny wykonałbym kolejny raz

Re: Bilirubina 3.1mg%

Witaj Niestety nie rozwieję Twoich wątpliwości, chciałam Ci napisać, że w moim przypadku jest podobnie. Tzn. podwyższona bilirubina (dwu, trzykrotnie), wszystkie inne badania w normie, (HBS ujemny, HCV ujemny- choć przez dwa lata było z tym różnie ++- wynik do kontroli, teraz -, Hcv RNA ujemny

Re: Bilirubina 3.1mg%

watroby w pazdzierniku i w takim razie nie wiem czy mam tam isc (długie kolejki, nieprzyjemnie atmosfera i w ogole nie wiem czy jest sens). Wszystkie dotychczasowe wykonane badania (procz bilirubiny sa w porządku). Zastanawiam sie po prostu czy sa w stanie cos mi na to poradzic, bo wyglada na to ze

Re: Choleostaza

moj tez ok i teraz moje pytanie do tych którzy się znaja na rzeczy Alat 61 Aspalt 94 bilirubina 0,6 kwasy 2,3 czy to jest choleostaza czy nie? -- http://www.suwaczki.com/tickers/k0kdcwa1fjts13s9.png www.suwaczki.com/tickers/34bwol2ameksudnm.png

Re: uciążliwe objawy - już wiem, że to chyba Hash

po przeliczeniu FT3 i FT4 mam odpowiednio FT4 51,6% i FT3 41,08%, czy oprócz Euthyroxu powinnam brac też selen? Jeśli tak to 100 czu 200 jednostek dziennie? Mam jeszcze pytanie odnośnie bilirubiny - w styczniu miałam wynik 0,9 (norma do 1,2) a w lutym 1,3 (norma do 1)? czy zapalenie tarczycy może

Re: Bilirubina 3.1mg%

sie te objawy po wysilku. Poza tym mam jakies grudki na koncu jezyka i troche mnie boli po bokach... Postaram sie niedlugo isc do lekarza 1-go kontaktu, moze da mi skierowanie na wymaz z gardla, bo cos musi powodowac te infekcje. Tylko nie wiem czy wymaz z gardla jest wystarczajacym badaniem aby to

Re: Witamina C

I akurat witaminę C dość łatwo jest dostarczyć z pokarmem (1 kiwi zawiera 100% dziennego zapotrzebowania) więc po co wspomagać się sztucznie? Dorzucę do tego co napisała Ada, że nadmierna podaż witaminy mogą zmniejszać wchłanianie doustnych leków przeciwzakrzepowych z przewodu pokarmowego, oraz

Re: dodam,ze ma zółte białka oczu

Podwyższony poziom bilirubiny może nawet 21 dni się utrzymywać. Na wypłukanie bilirubiny pomaga karmienie, częste i długie - więc tak, dziecko ma być przy piersi dużo i często, ma ssać, łykać i na wadze przybierać. I sobie z żółtaczką poradzi samo. Idź zważyć, będziesz wiedziała, czy wszystko ok

Re: Choleostaza

usg robię na wzw byłam szczepiona i mam wysokie przeciwciała biore silimarol + esentiale + dieta Czy przy bilirubinie 0,6 i kwasach 2,3 mozna wogóle mówic o choleostazie? a...świądu prawie nie mam Oczywiście nie kwestionuję potrzeby regularnej kontroli... -- http://www.suwaczki.com/tickers/k0kdcwa

Urobilinogen lekko wzomozny

Bilirubina nieobecna mg/dl Białko nieobecne mg/dl Nabłonki płaskie nieliczne wpw Leukocyty 0-1 wpw 0 5 Erytrocyty świeże 0-1 wpw 0 3 Kryształy szczawianu wapnia nieliczne w prep. Moczany bezpostaciowe d liczne niepokoja mnie mozany i urobilinogen co dalej dawałam mu przez

wyniki moczu : sluz, prosze o interpretacje

idziemy na morfologie, USG brzucha i oddac mocz na posiew. Badanie ogólne moczu (A01) Ciężar właściwy 1,015 g/ml (1,012 — 1,026) PH 7,0 5,0 (8,0) Leukocyty nieobecny Azotyny nieobecny Białko nieobecny Glukoza nieobecny Ciała ketonowe nieobecny Urobilinogen nieobecny Bilirubina

Re: Ciągłe zmęczenie, senność, brak pamięci...

Z badań które wykonałem ostatnio wygląda to następująco: Bilirubina całkowita: 0,82 (norma: 0,00 - 1,10) Badanie kału w kierunku pasożytów: dwa razy wynik ujemny, czekam na wynik z trzeciego razu... Anty-CCP: wynik: <7,00 (norma: 0,0-17,0) Cholesterol całkowity: wynik: 208,60 (norma: 115

podwyższone próby wątrobowe a szczepienia

.0 bilirubina całkowita 2.2 mg/dl z.ref. <1.0 bilirubina bezpośrednia 0.5 mg/dl z.ref. 0.02 Żółtaczka noworodkowa zaistniała przy niezgodności grup krwi: ja mam 0rh- syn Brh+, ale w jego krwi pępowinowej nie stwierdzono przeciwciał. Nie był naświetlany, wypisano nas w 4. dobie z wynikiem bilirubiny 13.1

Re: kilka problemów jednocześnie

katica1 napisała: > Tak jak pisałam, smoczek był od samego początku. Bilirubina po urodzeniu 14,2. Przy takiej bilirubinie nie odstawia sie od piersi, nie jest to poziom alarmujacy ani nic takiego. Ogolne zalecenia sa takie ze oczywiscie zero smoczkow, butelkowych tez - bo dziecko ma byc

Re: niedoczynność u 7-latka?

Ścisłą. Raz to było bardzo widoczne po zjedzeniu orzeszków, których zwykle nie jada. Odkąd nie je glutenu nie widzę tej mocnej żółci na skórze. A jeszcze z badan sprzed ponad roku: wit. B 12: 925,70 pg/ml (norma 160-800), bilirubina całkowita: 0,18 mg/dl (norma 0,20-1,00), Aminotransferaza

Re: Hashimoto, facet w rozsypce prosi o pomoc..

Witam drogie Panie! Jakiś czas mnie nie było. Zrobiłem dwa razy wyniki (ostatnie w poniedziałek bo w czwartek idę do endo na kontrolę) Oto one: 17.11.2104 Amylaza Amylaza 46,92 U/l 0 125 N Amylaza w moczu Amylaza w moczu 132,66 U/l 0 680 N Bilirubina całkowita Bilirubina całkowita 1,14 mg/dl 0

Biblirubina w moczu u 4-latka

Witam, odebrałam właśnie wyniki badań mojego synka i martwi mnie obecność bilirubiny w moczu - 1mg/dL. Robiliśmy też próby wątrobowe i ALT wynosi 18 a AST 43. Czy to jest powód do zmartwienia?

Lekko podwyższone wyniki krwi

Zastanawiam się jak to ugryźć i od czego zacząć, bo są takie wyniki krwi: Wymienię tylko to co nie jest w normie: - Hemoglobina 13,8 (min. 14.0) - PDW 69,5% (max. 65) - Bilirubina calkowita 1,54 (max. 1,2) - A-amylaza 86 (max. 80) - Cholesterol całkowity 210,6 (HDL 48,5 LDL 147,8) (max 190, HDL

mocz przed badaniem urodymanicznym!

klarowność czysty odczyn 5,00 ciężar właściwy 1,025 białko 30mg/dl cukier nieobecny urobilinogen w normie bilirubina 1mg/dl nitrite + leukocyty 25 Leu/ul erytrocyty 10 Ery/ul ketony nieobecne Osad moczu nablonki płaskie do 10 wpw Leukocyty do 10wpw erytrocyty część.wyług. 1-3 wpw bakterie liczne śluz

Re: Infekcja układu moczowego

Dziękuję bardzo za odpowiedź Pani Katarzyno :-) 01.12.2014 Wykonałam analizę moczu i wynik jest taki: Bilirubina negatywna Urobilinogen norma Ketony negatywne Kwas askorbinowy negatywny Glukoza negatywna Białko negatywne Krew negatywna Ph 6.0 Nitraty negatywne Leukocyty negatywne Ciężar właściwy

Re: Wysoka bilirubina a ciaza

Co to oznacza? O to musisz pytać lekarza...ja lekarzem nie jestem, ale nasuwa mi się odpowiedź : Zespół Gilberta Na pewno trzeba zrobić dokładniejsze badania- tym razem z frakcjami bilirubiny , proteinogram, USG jamy brzusznej, Aspat, Alat...po to by sprawdzić, czy to oby tylko ten Zespół

Re: wysoka bilirubina - norma = 1,0 !!!!

Norma wynosi 1, a nie do 17!! Ja mam 2,5-4. Jest to zepół Gilberta, niby nic groźnego, ale myślę że stosowanie w tym przypadku tabletek antykoncepcyjnych to kiepski pomysł.

Re: Białaczka kota i co dalej?

MCH 12,3 pg MCHC 27,4 g/dl erytrocyty 7,1 mln/mm3 hematokryt 32,1% hemoglobina 8,8 g/dl leukocyty 15,7 tys./mm3 trombocyty 156 G/l limfocyty 5,5 10^9/l alfa-amylaza 756 U/l 25°C ALT 15 U/l AST 17 U/l 25°C białko całkowite 8,03 g/dl bilirubina 0,18 mg/dl AP fosfotaza zasadowa 17 U/l glukoza

Re: wyniki są ok a czuję się źle... od czego zacz

trójeczka TSH 0,007 µIU/ml 0,280 4,300 L FT3 3,48 pg/ml 2,00 4,40 N FT4 1,45 ng/dl 0,93 1,70 N czyli FT4 67.53% FT3 61.67% Morfologia krwi Leukocyty 4,83 tys/µl 3,8 10,0 N Erytrocyty 4,61 mln/µl 3,70 5,10 N Hemoglobina 13,7 g/dl 12,0 16,0 N Hematokryt 40,6 % 37 47 N MCV 88,1

Re: Usg Tarczycy Prośba o interpretację wyniku

maj: Bilirubina całkowita 0,20 mg/dl 0,30 1,20 L Fosfataza zasadowa 77,00 U/l 35 104 N GGTP 12,00 U/l 6 42 N TSH Wynik w surowicy 0,01 µIU/ml 0,270 4,200 L FT3 Wynik w surowicy 3,64 pg/ml 2,00 4,40 N FT4 Wynik w surowicy 1,52 ng/d l 0,93 1,70 N anty - TPO Wynik w surowicy >

Re: wit B6 i B1 na zbicie bilirubiny???

podawałam glukoze a co do witamin to ja bym sie poradziła sie innego lekarza skonsultowac dawke ja podaje teraz te witaminy a synek ma 7,5 mca żeby wpłyneło na ośrodek nerwowy bo miał tendencje do drgawek (mioklonie przysenne) Dawka po pól tabletki B1 i B6 i kropla wit E przez 6 tyg przepisana przez

Bardzo proszę o interpretację badania moczu

Chłopiec, 5 lat badanie zrobiłam prywatnie, ponieważ wczoraj dużo częściej siusiał, a w przeszłości miał zapalenie pęcherza. żółty klarowny odczyn: 5,5 ciężar: 1,015 białko, cukier : neg urobilinogen: normal 3,4 umol/L bilirubina : neg nitrite: obecne leukocyty, erytrocyty, ketony : neg osad

Re: Perypetie poporodowe maści wszelakiej.

ogólne Barwaj.żółtaj.żółta/żółta/c.żółta Przejrzystość zupełna zupełna Ciężar właściwy 1,003 g/ml 1,015 - 1,025 pH 6,5 4,5 - 8,0 Azotyny nieobecne nieobecne Białkonie obecne nieobecne Glukoza nieobecna nieobecna Ciała ketonowe nieobecne nieobecne Urobilinogen prawidłowy prawidłowy Bilirubina nieobecna

wyniki

. morfologia ok, HGB ponad normę trochę (?), bilirubina ok, tsh 1,3979, krew utajona w kale- ujemna. -- Zdrowy żebrak jest szczęśliwszy niż chory król...

Re: wyniki badań

> To znaczy ile? Jaka jest norma? Dolna granica normy to dla nas nie norma, zwłaszcza przy tak wysokim TSH. FT4 (0,93-1,70) - 1,01 Wit D - 19 ng/ml (10-30) -poziom niewystarczający Kreatynina - 0,83 (0,50-0,90) Sód - 143 (136-145) Potas - 3,99 (3,50-5,10) Bilirubina 1,47 (00-1,2) - mam

Re: Pierścień Rybaka

Dlaczego mój pierścień zaręczynowy jest u mej matki? Z rubinami. Co to są bilirubiny?U mego dziecka w książeczce zdrowia noworodka tak napisali bo było rh+,rh-(ja)i gdy się uridziła to"0" walcyło z A1(ja). Dali jej 10 mililitrów "0" i ma grupę "0rh+".

Re: bilirubina 1,66 mg/dL

serdeczne dzięki za porady,najwyższy czas brać się do roboty w walce o zdrowie- - No i co? No i pstro! Nikt się nikomu sie dziwi!

Niski ciężar właściwy moczu

Właśnie odebrałam wyniki badań mojego synka (3mc) i ciężar właściwy moczu jest poniżej normy, a mianowicie 1,004. Czy ktoś wie co to oznacza? Nie wiem czy mam się martwić czy nie, a nie chce niepotrzebnie chodzić do lekarza, bo i tak tych wizyt jest masa. Już miałam taką sytuację z podwyższoną

białko w moczu

Bilirubina nieobecna Białko 16,7 Azotyny nieobecne Ery/Hb nieobecne Leukocyty obecne Nabłonki płaskie d. liczne Nabłonki okragłe 0-1 Leukocyty 1-3 wpw norma 0 5 Erytrocyty świeże 0-1 wpw norma 0 5 Pasma śluzu liczne Bakterie nieliczne

Re: bilirubina 1,66 mg/dL

uasiczka napisała: > kontrolnie Czyli, zakladam, bez objawow ani dolegliwosci. Czyli niepotrzebnie, ale to juz inna historia. Najpewniej nie ma to znaczenia. Jesli sa przeslanki, by podejrzewac wirusowe zapalenie watroby, warto dorobic transaminazy i serologie wzw. Jesli sa podstawy, by podej

Re: medikinet-ktos stosuje?

.Wyniki ma w sumie prawidłowe oprócz cholesterolu w górnej granicy normy i bilirubiny 1,89mg/dl z tym,że podejrzewam go też o nosicielstwo pasożytów,bo wszystko wkłada do buzi a i eozynofilia jest podwyższona.Więc zrobimy jeszcze badania w tym kierunku.Na razie cieszę się,że ta minimalna dawka wystarczy oby

Re: bilirubina 1,66 mg/dL

w piątek powtórzymy badania z dokladnie tym co mówisz mam nadzieję to z "przechlania" dzięki za odpowiedź (a oto historia: wiem że taka zapobiegliwość może dziwić ale jeden bliski przyjaciel męża zmarł 2 tygodnie temu na raka wątroby (27 lat), drugi leczy się na raka płuc (27 lat, nie

Re: waga u 10 dniowego noworodka

Wiem tyle, że dzieci z żółtaczką jedzą mniej chętnie i rzadziej budzą się na jedzenie dlatego trzeba pilnować i budzić. W ogóle przy żółtaczce bardzo ważne jest żeby jak najczęściej i jak najwięcej przystawiać do piersi bo bilirubina usuwana jest z organizmu z kupka. Najlepiej by było gdybyś

Re: prosba o interpretacje. Kiepsko?

.9 (13-43) Rozmaz LYM 3 MXD 0.7 NEUT 3 %LYM 45.1 (20-45) %MXD 9.6 (1-16) %NEUT 45.3 (45-78) MOCZ- badanie ogolne barwa slomkowa przejrzystosc niezupelna odczyn kwasny 6.5 ciezar wlasciwy 1.019 bialko nieobecne cukier nieobecny bilirubina nieobecna urobilinoegn w normie OSAD nablonki płaskie liczne w

Re: Prosze o interpretację wyników i rady.

.9 (13-43) Rozmaz LYM 3 MXD 0.7 NEUT 3 %LYM 45.1 (20-45) %MXD 9.6 (1-16) %NEUT 45.3 (45-78) MOCZ- badanie ogolne barwa slomkowa przejrzystosc niezupelna odczyn kwasny 6.5 ciezar wlasciwy 1.019 bialko nieobecne cukier nieobecny bilirubina nieobecna urobilinoegn w normie OSAD nablonki płaskie liczne w

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

Miałam podobny problem.Przy wypisie z porodówki mój mały miał poziom bilirubiny w górnej granicy. w 4 tygodniu życia poziom wzrósł tak bardzo że wylądowałam w szpitalu.Kazali odstawić od piersi na kilka dni dali kroplówki żeby wypłukać bilirubinę, luminal doustnie i po 5 dniach przeszło

Re: bilirubina 1,66 mg/dL

Jedno pewnie wiaze sie z drugim- to znaczy, "sen proroczy" wzial sie byc moze z choroby Waszych przyjaciol. Jakos tak siedzi w Tobie ta gryzaca swiadomosc, ze juz z Twojej polki tez biora, nie?... No, chyba ze np maja szkodliwa prace, np siedza po 8 godzin dziennie w reaktorze atomowym- za

Re: Proszę o interpretację wyników badań

,5 Ciezar własciwy ------- 1,025 --------- 1,005 — 1,030 Białko ---------- nieobecne --------- nieobecne Glukoza (L43) ---------- nieobecna ------------- nieobecna Urobilinogen ------------ w normie -------------- < 1

Proszę o interpretację wyników badań

nieobecne nieobecne Glukoza (L43) nieobecna nieobecna Urobilinogen w normie < 1,0 Bilirubina nieobecna nieobecna Ciała ketonowe nieobecne nieobecne Leukocyty nieobecne

Nerki...pogarszające się wyniki

właściwy : 1,019 g/ml (1,015 - 1,025) pH: 6,0 ( 5,0-8,0) Leukocyty: 25 leuk./ul (ujemny) Azotyny : ujemny Białko : 25 mg/ dl ( ujemny) Glukoza:w normie Ciała ketonowe: ujemny Urobilinogen : w normie Bilirubina: ujemny Erytrocyty : ujemny Osad - badanie cytometryczne: Nabłonki płaskie : 17,5 /ul ( <20

Re: Doradzicie w sprawie żółtaczki?

dziekuje:) troszke żółty jest karmię go naprawde duzo. i długo. srednio około 45 minut-1 godzina na karmienie. wychodzilismy ze szpitala z bilirubina 12, więc wydaje mi sie, że juz powinna spasc ta bilirubina. a tu 4.6 u nas zamiast naswitlan sa kroplówki, dlatego mam pietra jak Kuba sie urodził

obniżone neurofile, Prosze o interpretację....

Próby wątrobowe AST 12,2 U/l 0 32 N ALT 9 U/l 0 33 N Bilirubina całkowita 0,59 mg/dl 0,30 1,20 N Fosfataza zasadowa 69,2 U/l 35 104 N GGTP 17,5 U/l 6 42 N Amylaza Amylaza 51,6 U/l 28 100 N CRP, ilościowo CRP 0,68 mg/l 0,00 5,00 N ciagle mam jakies infekcje, dodatkowo nerwicę...:( ból okropny

Re: wyniki badań-prośba o interpretację

,70 10^9/l MID 1,10 10^9/l PLT 264,00 10^9/l MPV 6,40 fl bilirubina całkowita 8,30 mg/dl badanie ogólne moczu: barwa słomkowa glukoza ujemny bilirubina negat ciała ketonowe ujemny ciężar właściwy 1,010 krew negat pH 7,00 białko ujemny urobilinogen 0,20 azotany ujemny leukocyty negat osad nabl pl poj

Re: Nie rozumiem badań i wyników - proszę o pomoc

. Poleciłby też kilka innych badań laboratoryjnych, np.: stężenie bilirubiny (całkowitej i bezpośredniej), AlAT, GGTP, fosfataza alkaliczna, cholesterol, stężenie alfa1-antytrypsyny, stężenie chlorków w pocie, stężenie kwasów żółciowych w surowicy, stężenie elektrolitów i gazometrii, test metabolicznego moczu

wyniki :((((

Bilirubina całkowita w surowicy (I89) ­ 1,1 mg/dl < 1,00 Aminotransferaza asparaginianowa (AST) (I19) ­ 75 U/l 15 — 35 Aminotransferaza alaninowa (ALT) (I17) ­ 128 U/l 15 — 45 Gamma

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

witam, "Pierwsze słysze, by za wysoki poziom billirubiny mógł uszkadzac układ nerwowy" Nie jestem lekarzem, ale moj synek (obecnie 10 latek)mial max poziom 19,8 bilirubiny. Tez "walczylismy z tym wiele miesiecy, byla anemia i do tej pory nie jest dobrze z morfologia (choc

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

Witam, moja mała kilka dni po urodzeniu miała bardzo wysoki poziom bilirubiny, bo aż 17 (była kilka dni naświetlana), potem powoli spadał w dół. Teraz mając 15 miesięcy jeszcze nie chodzi(tylko koło mebli) ale za to raczkuje. Tego przyczyną był właśnie tak wysoki poziom bilurubiny. Dziecko

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

Moja córcia miała w 8 dobie życia aż 24! Oczywiście była zaraz naświetlana i po około tygodnia było już 10 :). Teraz ma 10 miesięcy i rozwija się prawidłowo. Wydaje mi się, że nie masz się czym martwić :). -- Magda, mama Emilki.

Re: Ostropest plamisty

AST: 35,00 U/l 0 40 N Bilirubina całkowita: 0,67 mg/dl 0,30 1,20 N Po leczeniu: ALT: 46,00 U/l 0 41 H AST: 31,00 U/l 0 40 N Bilirubina całkowita: 0,68 mg/dl 0,30 1,20 N Pozdrawiam.

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

podkorowych, ale naprawde tej bilirubiny moze byc sporo, dziecko jest wtedy bardzo apatyczne, ospale, nie budzi sie do jedzenia itp. Jesli twoja coreczka ladnie je, przybiera na wadze, jest aktywna, to na pewno nic sie nie dzieje, a poziom bilirubiny sam spadnie za kilka tygodni. Trzeba natomiast zwracac

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

Nie przejmuj się. Wysoki, czy też należałoby napisać - podwyższony poziom billirubiny potrafi utrzymywac się długo. I nie ma w tym nic niepokojącego. Moja mała też tak miała i właśnie w ten sposób uspokajała mn9ie lekarka. Teraz dzidzia ma skończone 8 miesięcy i nie ma najmniejszego śladu po tym,

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

moj syne tez urodził sie z podwyzszona zoł miał 13.po 4 tyg miał 7 czyli wiecej od twojego po 2 tyg robiłam jeszcze raz badania i miał 4 dostał tabletki tylko nie pamietam dokładnej nazwy.brał je przez 4 dni i potem juz badania wyszły ok.trzebadziecko wystawiac na słonce tylko niestety u nas jeg

Re: wątpliwości nowicjuszki ostatnie pytanie

ALT 29U/l AST AST 20U/l Fosfataza zasadowa 36U/l GGTP 19U/l Bilirubina całkowita 0,49 mg/dl INR 1 wskaźnik protrombinowy 94.5 Czy takie wyniki to powód do niepokoju ? Niby wszystko w normie

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

Moj syn mial zołtaczke przez ok. 4 tyg (najwyzszy poziom bilirubiny to 17)plus anemia, bedąca jej wynikiem. Trafil nawet do szpitala z tego powodu aby ustalic przyczyny tej przedluzjacej sie żóltaczki.. mysleli ze to konflikt albo jakas infekcja, bo wyniki krwi byly marne. Nic nie znaleźli a

Re: mam wyniki

> TSH III wynik 1,27 (0,35 - 4,94) > anty TPO wynik 0,00 (0,00 - 5,61) > FT4 37.18% > FT3 59.00% reszta wyników: CRP wynik 0,60 (<5,0) bilirubina całkowita wynik 0,46 (0,30 - 1,20) cholesterol całkowity wynik 203 mg/dl (120 - 200) glukoza wynik 86 (70-105) kreatynina wynik 0

Re: Choleostaza

Nie czekajcie tak długo z badaniami!!!! 3 tygodnie pod koniec ciąży to bardzo długo. Ja przeszłam 3 ciąże z cholestaza, 2 urodzona w37 tc. Corka w 39 tyle ze usg miała co tydzien. Wyniki mi tez robili co tydzien. Przy najmłodszym w ciagu tygodnia bilirubina urosła z 19 do 50, w ciagu doby wywołano

Re: ?????

dziękuje pani za podpowiedz na temat witaminy,do świąt porobie badania składam kase by porobic je za 1 razem narazie ide na usg j.brzusznej by sie upewnic czy ok no bo ta żółknąca skóra,są takie dni ze taka zołta nie jestem ale czasem to masakra,tyle ze białka oczów mam białe zawsze az tego co

Normy leukocytów w badaniu ogólnym moczu

Witam, zrobiłam dzisiaj córce (5 lat) kontrolne badanie ogólne moczu: Przejrzystość przejrzysty Barwa jasna słomka Glukoza, białko, bilirubina - ujemny pH 7,00 Ciężar własciwy 1006 Leukocyty, erytrocyty, azotyny, ketony- ujemny Urobilinogen 0,20 mg/dl OSAD MOCZU Nabłonki płaskie pojedyncze wpw

Re: żółtaczka a odstawienie od piersi

według najnowszych wytycznych klinicznych: 1. bilirubina na tym poziomie nie stanowi zagrożenia dla mózgu dziecka i nie jest przeciwwskazaniem do szczepień 2. test karencji, czyli odstawienie od piersi na pewien czas (choć nigdy nie zalecano tygodnia !) nie jest już rekomendowany 3. jeśli lekarza

Re: Bilirubina - jej poziom u 1 miesięcznego malu

Pierwsze słysze, by za wysoki poziom billirubiny mógł uszkadzac układ nerwowy, a nachodziłam się z dzieckiem po przeróżnych lekarzach i szpitalach, poniewaz jestem mamą wcześniaczka urodzonego w zamartwicy, m.in. w tej sprawie jesteśmy pod stałą kontrolą hepatologa z CZD, który każe się nie martw

Re: pasateryzacja mleka - jak dokładnie to zrobić

A możesz podać jak się kształtowały poziomy bilirubiny? -- 1% podatku - pomóż małej Amelii

Re: apeluję !!! odezwijcie się !!!

(norma do 40) - przed leczeniem: 125 - bilirubina: 1,42 ale było już 1,1 (norma do 1,4) - przed leczeniem: ponad 2 Od czasu wyleczenia, wszystkie parametry sukcesywnie obniżają się, powoli ale cały czas w dobrym kierunku. - płytek krwi mam 101... i to jest dla mnie REWELACJA. Pierwszy raz od tylu lat

Re: Bilirubina.

U nas bilirubina 20,2 ... w 4 dobie. -- 1% dla Misia - chłopca z Zespołem Aspergera Jedyna strona dla rodziców dzieci z wadami układu moczowego Chcesz wiedzieć więcej o autyzmie? Miłość, kłamstwa i krokodyl

Re: Czy to była zła diagnoza? pomóżcie :)

BYŁAM JEDNAK DZIS NA BADANIACH.. zrobiłam d3 25OH (tylko takie robia), wapn, fosfor, magnez, pth, i cała godpodarke zelazem... wyniki za ok 7 dni zrobiłam tez proby watrobowe bo wczoraj mialam atak woreczka zółciowego, mam kamien i zrobiłam usg wynki takie Bilirubina całkowita w surowicy (I89) 0

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - bilirubina 1

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin