Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Jestem 6 dzień po transferze 5 dniowej blastocysty , jest to nasze czwarte podejście. Tylko raz udało się że zaczął zagnieżdżać się zarodek, lecz niestety na krótko. Za każdym razem czułam się inaczej. Piersi zawsze bolały i brzuch. Teraz transfer miałam na kroplówce i embrioglue. Biorę Lutinus 3

zamrazanie blastocyst

Sluchajcie, jak to jest w Waszych klinikach z zamrazaniem embrionow / blastocyst? U mnie dojrzalych komorek jajowych bylo 6 (z 9 pobranych). 6 sie zaplodnilo. Do 5 dnia przetrwalo tez 6, ale jedna slabsza niz inne. Przetrasferowali mi dwie. Te najsilniejsze. Myslalam wiec, ze co najmniej 3, o ile

criotransfer blastocysty

Jestem po nieudanym transferze blastocysty (czekam na @) i przed crio. Mam dwie zamrożone blastocysty. Każda w osobnej słomce. Co radzicie - brać po jednej czy od razu dwie? Wiem że dwa podejścia to większe koszty ale tym się nie sugeruję. Szanse w/g mojego lekarza przy podaniu po jednej czy dwóch

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

1natel, ja mam całą taką samą historię jak Ty. Tylko, że ja mam dzisiaj 6 dzień. Jak wyszło z betą? -- ja 34 l, mąż 36 l. endometrioza II stopnia, amh na 21-06-2013 1,70 klinika Angelius Katowice - 3 nieudane inseminacje, 4 nieudane transfery inv. ( w tym dwa razy punkcja) 13.10.2014 r trzecia punk

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Odebrałam wynik bety w 10dpt -282,6. Miałam podaną 1 blastocystę . Czy jest możliwe być w takiej sytuacji w ciązy bliźniaczej??

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

asia-81 proszę napisz kiedy następuje z reguły zagnieżdżenie blastocysty ?? Ile to dni od transferu??? Trochę się martiwę bo nie mam kompletnie żadnych objawów.

blastocysta...

Dlaczego w piątym dniu po łączeniu jajeczek (6) z plemnikami zarodek (blastocysta) przestały się rozwijać? IVF nie powiodło się i te zarodki, to był cios, kompletne zaskoczenie. Czy któraś z Was miała podobne problemy?

Blastocysta

W polowie wrzesnia bede miala pierwszy transfer mrozonych embrionow w stadium blastocyst. Z tego co sie juz zorientowalam szukajac informacji w internecie, glowna zaleta transferu w tym stadium jest redukcja liczby transferownych embrionow, czyli transferuje sie 1 lub 2. Moj lekarz twierdzi ze

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Moje wszystkie zarodki to blastocysty,też czytałam że w 9dpt beta powinna już wyjść .

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

asia-81 napisała: I czy takie dojrzałe blastocysty mogą się jes > zcze podzielić dodatkkowo... Asia jak pytałam o to swojego gina to powiedział, że szanse są na to takie jak w naturze czyli niewielkie ale jak grzebałam po necie to znalazłam informacje, że przy transferze blastocysty jest na to

Re: zamrazanie blastocyst

Niestety, ivf to przede wszystkim od strony klinik biznes i zero sentymentow. Bardzo mi przykro, przeciez to nie byly tylko zlepki komorek, a potencjalne dzieci :(.

Re: zamrazanie blastocyst

o f.ck ! i Q.rwa mać! razem wzięte -- http://www.suwaczki.com/tickers/k0kdcwa1fjts13s9.png Czy przydarzy się nam kolejny cud?

Re: zamrazanie blastocyst

tak olivka ma racje!! wszystko bylo w papierach, u nas tez. nawet bylo tak ze jak sie nie zaplaci za mrozenie albo sie nie chce zamrozic to pójdą do adopcji, na pewno ich nie zabiją!

transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta hcg

Dziewczyny mój lekarz jest na urlopie a nie mogę znaleźć nigdzie wiarygodnej informacji na w/w temat. Czy podanie 5 dniowej blastocysty może spowodować wyższe stężenie beta hcg niż w przypadku 2 czy 3 dniowych zarodków? Jak byście były na dniach na wizycie u swojego ginekologa to poodpytajcie

Re: zamrazanie blastocyst

Poczekaj, nic nie zaszkodzi, a nie ma nic gorszego niz jedna krecha, jak sie pragnie dziecka. Chcialas dac szanse wszystkim blastusiom, ktos zdecydowal inaczej za Ciebie, najlepiej by bylo, gdybys o tym juz nie myslala (latwo tak napisac). Na przyszlosc trzeba byc ostrozniejszym i jeszcze wiecej pyt

Re: zamrazanie blastocyst

Ojej wierzyć mi się nie chce, co za kanalie, przykro mi bardzo, ale oni mogą mieć aż taką władzę, że po prostu zniszczą zarodki i już ? Niech ich szlag jasny trafi tyle powiem, jakieś okrutne prawa rynku, trzymaj się katiko, myślami jestem z tobą

Re: zamrazanie blastocyst

Wiecie co, tez tak sobie to tlumacze. Ze moze i lepiej, ze nie zamrozili zadnej jesli mialy marne szanse na przetrwanie po rozmrozeniu, itd. Niemniej przykro mi strasznie. Ja bym kazdej z nich dala szanse a tu ktos mi decyduje ze nie przezyja :( Wiem, testu drugiego na razie nie robie. Poczekam jes

Re: zamrazanie blastocyst

Q... mac! Wlasnie dostalam list, ze nie zamrozili zadnej! W umowie to ja mialam co chce by z nimi zrobili w przypadku rozstania, albo nie oplacenia za mrozenie, itd. Natomiast powiedziano mi, ze to ile komorek moga zamrozic decyduje embriolog!!! Czytam, u mnie do 5 dnia przetrwalo 100% i zadna nie

Re: zamrazanie blastocyst

To wszystko powinno byc napisane w umowie zanim podeszlas do IVF.My z mezem musielismy podpisac zgode na wszystkie procedury,lacznie z pozwoleniem na mrozenie,adopcje zarodkow,jesli chcemy,wytycznymi co ma sie stac po naszej smierci z embrionami itp,dluga lista.Moze czegos nie pamietasz,nie doczytal

Re: zamrazanie blastocyst

Katiko żadnej chandry! Test 4 dni po transferze to chyba za wcześnie. Ja robiłam test po 10 dniach od zajścia ciążę (miałam monitorowany cykl, więc wiem kiedy to było z dokładnością do 1 dnia) i wyszła mi 1 kreska. Po pół godzienie pojawiła się delikatna druga, ale w instrukcji pisano, że wynik wte

Re: zamrazanie blastocyst

Mi pobrali 16, jutro się dowiem, ile było dobrych, bo to podobno po ok 2 godz. wiadomo. Ja prosiłam, żeby zapłodnili tylko dwie, więc reszta oocytów powinna zostać. Z tego co pamiętam w umowie były różne opcje co chcemy zrobić, jutro się dowiem i wypytam co mogą robić (jak tylko będę miała okazj

Re: zamrazanie blastocyst

katiko nie denerwuj sie, w koncu możesz być w ciąży a to nie służy!! moze mają raceje w końcu oni się na tym znają, może te blastusie były nieprawidłowe dlatego nie zamrozili ich. spójrz na to tak: zamrażaja te nieprawidłowe, ty podchodzisz do crio, leki, czekanie, nadzieja, dalej czekanie, a na str

Re: zamrazanie blastocyst

Eh... szkoda slow. Wogole dechcialo mi sie wszystkiego. To, ze zdecydowalam sie na IVF to fakt, ze nie musisz co 2 miesiace podchodzic do tej calej stymulacji, tylko mozesz wykorzystac zamrozone zarodki. A tu D... ZADNEGO. Juz nawet nie mam wielkich nadzieji na jakakolwiek ciaze z IVF. Maz mnie poc

Re: criotransfer blastocysty

Jeśli szanse są porównywalne, to lepiej na raz. Każdy dodatkowy cykl to miesiąc więcej stresu i nerwów - po co?

Re: criotransfer blastocysty

Też skłaniam się ku 2 za jednym zamachem. Ewentualnej ciąży mnogiej się nie boję. Z jednej strony jak coś w lodówce zostaje to zawsze plan awaryjny ale już jestem zmęczona życiem nadzieją.

Re: criotransfer blastocysty

Też mi to przyszło to do głowy dzisiaj. Co miesiąc nasze ciało zachowuje się inaczej. Kiedyś jeden ginekolog mi powiedział że to co się dzieje w nas to jest stan na dzień badania i w następnym cyklu może być inaczej. Z jednej strony nadzieją że może następnym razem się uda a z drugiej... żyję tą nad

Re: criotransfer blastocysty

a ja powiem inaczej: myśmy wzieli 3 blastusie na raz i nic z tego nie wyszło !! teraz najchętniej brałabym pojedyńczo aby mieć jednak jakąś nadzieje i szanse.. każdy miesiąc jest inny- w jednym miesiącu człowiek jestszczęśliwszy i ciało może bardziej gotowe na przyjęcie zarodków!! tak sobie to tłuma

Re: criotransfer blastocysty

kavainca stąd właśnie mętlik w głowie. Wizyta mniej więcej za miesiąc i wtedy będzie czas na szczegółowe pytania. Do tej pory chciałabym mieć jak najwięcej argumentów zarówno za podaniem jednej jak i dwóch żeby podjąć najlepszą dla mnie decyzję, dającą największe szanse na ciąże. Oczywiście nic ko

Re: criotransfer blastocysty

tylko pamietaj,ze ciąża bliźniacz to wieksze ryzyko powikłań, wczesniejszego porodu itd...kliniki chca miec lepsza skutecznośc i moze dlatego sugeruja dwie na raz...warto rozważyć wszystkie za i przeciw... -- Matylda jest naszym CUDEM Teraz liczymy na kolejny :)

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Asiu, jak na mój rozum, to beta przy blastocystach spokojnie może być wyższa, bo takie zarodki zagnieżdżają się wcześniej i szybciej następuje wydzielanie HCG (hormon ten zaczyna być wydzielany do krwi już w 48 godz. po implantacji). Czyli Twój wynik HCG robiony np. w 10 dpt siłą rzeczy będzie

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

czyli blastocysta jest 5-dniowa? to czy 8A nie jest za mało podzielone jak na 5-tą dobę?

Komus udalo sie uzyskac ciaze z blastocysty 4bc?

Uzyskalam blastocyste 4BC i blastocyste 4CC czy to dobre blastocysty? Kiedy nastepuje implantacja zarodka po transferze 5 dnia?

Re: blastocysta...

Mam pytanie - na jakiej podstawie stwierdzono ze w piatej dobie zarodki przestaly sie rozwijac? Piszesz, ze byly to juz blastocysty - wprawdzie ekspertem nie jestem, ale blastocysty podaje sie wlasnie w piatej dobie i to jest ostatnie stadium do ktorego zaplodniona komorka moze sie rozwinac

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

joaska333 ja betuje w piątek będzie to 9 dpy miałam transfer blastocysty a ty? świezynka ?

Czy ktoś zaszedl w ciaze po podaniu blastocysty3bc

Czy ktoś zaszedl w ciaze po podaniu blastocysty 3BC??? czy sa jakies szanse? kiedy moze nastapic implantacja???

Re: Blastocysta

moge spytac, gdzie podchodzisz do transferu? z tego co sie orientuje sa wieksze szanse z blastocyst niz "normalnych" n- komorkowych zarodkow! osobiscie balabym sie transferowac az tyle blastocyst! slyszalam o 60% szans z takiego stadium, a to sporo! jezeli jest to Twoje pierwsze

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

colcia85 Widzę że testujemy podobnie ,mi kazali 6 marca ale ja już za tydzień w poniedziałek robię bete,bo z 5 dniowej blastocysty już 8 dpt wyjdzie.

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

colcia85 Widzę że testujemy podobnie ,mi kazali 6 marca ale ja już za tydzień w poniedziałek robię bete,bo z 5 dniowej blastocysty już 8 dpt wyjdzie.

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

an-na34 gratuluję... i nadal trzymam kciuki ... ja miała podane 2 w 5-tej dobie ... jeden wczesna blastocysta a drugi blastocysta 5BB i jeszcze mam 2 mroziaki

hodowla do stadium blastocysty, pytanie?

Witam, wkrótce będę podchodzić do pierwszego ICSI, w związku z tym mam pytanie czy mogę poprosić lekarza o hodowlę zarodków do stadium blastocysty? wydaje mi sie, że takie maja większe szanse na implantacje. Czy któraś z was miała podawane blastusie? Z jakim rezultatem?Czy za to jest dodatkowa

Re: Blastocysta

Wiesz po wyjsciu z "pogadanki" od lekarza wydawalo mi sie dosc logiczne ze skoro przy "normalnym" transferze mialam transferowane 2 embriony to teraz chce transferowac 3. Dopiero w domu gdy "rzucilam sie" na internet szukajac informacji o blastocystach i we

Re: In vitro Luty 2015

ecia27 Kiedy testujesz? Jaki zarodek miałaś.? U nas był transfer blastocysty, betę zrobię w 9 dpt. Mam nadzieję ,że wszystko będzie ok.

Re: In vitro Luty 2015

hela, mówiła wyraźnie że zamrożono blastocystę 8A, nic nie mówiła o 2BB bo bym przecież zakodowała, jak zwykle muszę mieć jakieś nieporozumienia

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Mi p.Monika tez tak mówiła, jak Tobie, ale ona chyba mówiła o zarodku 2-3 dniowym, bo blastocysta szybciej się zagnieżdża. Jezeli tansferowany 5 dniowa blastocysta : 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Blastocyst wychodzi z otoczki 2dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 3dpt

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

Dziewczyny ratujcie proszę, zrobiłam betę 10 dpt 5-cio dniowej blastocysty i wynik to 23,2. Czy to ciąża czy nie? Bo już zgłupiałam.

Re: In vitro Luty 2015

Dziewczyny zrobiłam dzisiaj rano betę 10 dpt 5-cio dniowej blastocysty wynik 23,2 czy to dobrze? Bo już sama nie wiem.

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

kate - zadnych sikańców! jesli nie masz zadnego w domu, to jest szansa, ze wytrzymasz :) Ja niestety miałam i jakiś wstrętny chochlik kazał mi go zrobić 5dpt mojej blastocysty - oczywiście nic się nie pojawiło. Twoje kłucia to raczej jajniki po punkcji, bo na implantację za wcześnie. Wytrzymaj

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

trzy dniowy zarodek, zapłodniono 6 komorek ale do blastocysty dotrwała tylko jedna ktora zamrozono, ogolnie w gamecie sa chyba za podawaniem 2-3 dniowych zarodków

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Oni to sobie mogą być za czym chcą ... życie pisze swoje scenariusze. Mnie pobrano 26 komórek (19 dojrzałych), zapłodniono 6 (rządowe ograniczenia), zapłodniły się wszystkie, do blastocysty dotrwały 4. Mrozić można chyba dopiero od stadium blastocysty (rządowe wymogi), a że miałam transfer

Re: In vitro Luty 2015

U mnie zaczęło się zagnieździć dobę po transferze blastocysty. A 3 dpt beta 1.6 -- 1. IVF 08.2014 :( 2. IVF-ICSI 10.2014 2 blastusie :(

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

dzwonili wczoraj z kliniki, moje maluchy są ładnymi blastocystami, dzielnie przerwały piątą dobą i w szóstej poszły na zimowisko!!!! tak bardzo się cieszę!

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

Tak myślałam żeby zrobić we wtorek za tydzień, to będzie 10 dpt blastocysty. Co o tym myślicie? Nie za wcześnie?

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

Molly, a przypomnij mi - bedziesz miec transfer blastocysty czy trzydniowych zarodkow? Ja mam trzydniowe mrozaki i zabieram jutro dwa :)

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

istnieje takie pradopodobienstwo ze sie jeszcze podzielil, ale to male prawdopodobienstwo. gratulacje

Re: hodowla do stadium blastocysty, pytanie?

dziękuje wam za odpowiedzi :) zadzwonię do kliniki i o wszystko wypytam, monnap piszesz o wieku, nie wiedziałam, że on ma znaczenie w hodowli blastocyst, ja mam 29,5 lat....więc mam nadzieje, że szanse są duże

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

chyba będę musiała poczekać jednak do pt czyli 9 dpt ...a do kiedy brałyście zastrzyki plus encorton plus estrofem bo ja mam brać do 10 dpt

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

taka sciaga po necie krąży 2-3 dniowe: 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Embrion sie dzieli 2dpt .. Embrion staje sie blastocysta 3dpt .. Blastocysta wychodzi z otoczki 4dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 5dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna, blastocysta zaczyna

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

A jak!! :* A ja już czekam, aż wyciągną ze mnie te jajeczka moje. W podbrzuszu już tak boli że ho ho. Jutro 8.30 punkcja i czekać czy wszystkie się zapłodnią i czy dotrwają do stadium blastocysty. Stokrotko Ty masz blastocysty czy trzydniowe zarodki? Dziewczyny może jeszcze któraś jakiś

Re: hodowla do stadium blastocysty, pytanie?

Wiem ma znaczenie jesli chodzi o jakosc kom. jajowych - z wiekiem sa one gorszej jakosci i wieksza ilosc obumiera. Ja mam 30 lat, wiec chyba nie jest jeszcze tak zle. O transferze blastocyst tak naprawde decyduje lekarz po dokladnej analizie embrinow drugiego lub 3 go dnia od zaplodnienia.

Re: hodowla do stadium blastocysty, pytanie?

zadzwon do doktora, on ci powie. dwa to na pewno sie zgodzi o ile nie jestes jakas szczegolnie drobniutka. mozna z nim pogadac, podyskutowac, choc to on zdecyduje. czesto on wlasnie do blastocysty hoduje, ale to pewnie zalezy od roznych czynnikow.

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Sprawdziłam swoje zapiski, 12dpt dwoch blastusiow bfta 1010:-) potem juz nie miezyłam ale w 6 tc na usg biło jedno serduszko,synek ma dzis 16mies;-) -- www.suwaczki.com/tickers/f2wltgf6p5zmop0x.png

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

no ewentualnie beta 8-9 dnia ale to wczesnie, mniej nerwow przy minimum 10 dniach. jak ci wyjdzie beta 7 w 8 dniu to ze strachu szalenstwo, lepiej zaczekaj. nie ma zadnych objawow pewnych powodzenia!

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

hej dziewczyny ja miałam podane dwa blastki... dziś jest mój pierwszy dzień po transferze...a czuje jakby z 3 dni mineło...kiedy testować ?bo nie wiem czy wytrzymam 10 dni ! czy są jakieś subtelne objawy że się udało ?

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

gratulacje Asia :) potwierdzam: blizniaki sa super i nie ma sie czego bac! powodzenia! -- http://www.suwaczki.com/tickers/74703e3kosi0o8fu.png http://www.suwaczki.com/tickers/n59ytrd8wt58nlik.png

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

Kajka a jaki u Was problem? Blastocystę bardzo ładną Ci podali, poczekaj na wynik :) I.... oczywiście daj znać!! Trzymamy mocno kciuki :)

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

Kajka bądź dobrej myśli, ja w dniu transferu miałam wesele mojej siostry, na drugi dzień poprawiny, trochę tańczyłam, nie miałam czasu poleżeć i się udało. Miałam podaną blastocystę 2AB a przy pierwszym podejściu miałam tylko jeden zarodek podany w trzeciej dobie. Blastocysty są silne, uda się :)

Re: hodowla do stadium blastocysty, pytanie?

jajeczek - wiele z nich odpada zanim rozwinie sie do formy blastocyst, twoj wiek oraz mozliwosci kliniki - sukcesy w hodowli blastocyst. Ja nie mialam tego zabiegu przeprowadzanego w POlsce, ale poniewaz uzyskano 17 dojrzalych kom. jajowych i po dwoch dniach wiekszosc z nich rozwijala sie prawidlowo

Re: marzec 2015 in vitro

Dzieki martka:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Dziewczyny ja to pisałam w tamtym roku :)) moje bliźniaki mają po 5 miesięcy i są cudowni. Bliźniaki są super i nie ma czego się bać. Jak uda mi się odnaleźć tamten wynik to tu napisze ile mialam bo nie pamietam. -- <a href="www.suwaczki.com/"><img src="www.suwaczki.com/tick

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Kudłata z tego co wiem to w programie NFZ mrożą 5 dniowe blastocysty, czyli 6 dnia od punkcji już możesz zadzwonić i się zapytać. Spróbuj jutro zadzwonić do laboratorium vitro :-)

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Wysoka beta wcale nie świadczy o ciąży bliźniaczej. Tak samo jak i niska mnogiej ciąży nie wyklucza. Koleżanka w 10dpt miała betę około 100 i jest w ciąży z bliźniakami. Druga w tym samym dniu niała betę coś ok 160 i było to pojedyncza ciąża. Każdy organizm jest inny. Zagnieżdzenie zarodka nastepuje

Czy zawsze ICSI i blastocysta?

hodowanie zarodka do stadium blastocysty ? Ponoc szanse sa wieksze ale ja nie jestem przekonana czy faktycznie (moze chodzi o wyciagniecie wiecej pieniedzy ?) ciekawa jestem Waszych doswiadczen w tym wzgledzie. Z gory dziekuje. vin

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Poszukałam na forum :) Powspominałam, poczytałam, łezka się zakręciła ze wzruszenia. Rany jakie emocje. W każdym bądź razie znalazłam to czego szukałam. Ja w 11 dpt miałam betę 487 a w 13dpt 1145 :)))))) Test sikany wyraźny wyszedł mi już w 10dpt. Pozdrawiam, trzymam kciuki. Nie poddawajcie się dzi

Re: Pigułka "po" dostępna bez recepty - a

Jaka zygota? Zygota się nigdzie nie zagnieżdża. Zagnieżdża się zarodek w staium blastocysty, średnio w 6-10 dniu po zapłodnieniu.

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Rano dzwoniła pani z labo, jednak czekamy aż będzie blastocysta czyli do soboty:) Nadal jest 6 zarodków idą równo. Zobaczymy ile utrzyma się do soboty.

Re: In vitro Luty 2015

3830 miało byc :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Monia Fasolki najważniejsze:-) !!!!! -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

Moni a Ty miałaś podawany zarodek 3-dniowy czy też blastocystę? A kiedy leci ten program o in vitro bo nigdy nie mogę na niego trafić?

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014

a, widzę, podpis w stopce :) bo ja się zastanawiam, czy w 6dpt 5-dniowych blastocyst wyjdzie już beta?

Re: In vitro Luty 2015

Ja mam blastocysty i chcą podać znowu dwie. Zastanawiam się czy się na to godzić. Niby większa szansa ale też większe ryzyko. Do soboty muszę coś postanowić. -- 1. IVF 08.2014 :( 2. IVF-ICSI: transfer 10.2014 2 blastusie :(

Re: In vitro Luty 2015

Właśnie przyszła moja dokumentacja ze szpitala- już nic nie rozumiem: pani embriolog mówiła że zamrożono blastocystę 8A a w dokumentacji pisze klasa zarodka zamrożonego 2BB. O co tu chodzi? to dobra czy zła klasa?

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

Hej Kochane, dopiero teraz się odzywam bo wczoraj wesele a dziś jeszcze poprawiny. Podali mi blastocyste 2ab i mam 3 blastocysty do mrozenia.

Re: Kura domowa

*biegne miało byc:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: in vitro grudzień 2014

Sonic, Karolka ma w sumie racje, 10dpt blastocysty to juz dobry dzien na bete, tez bym chyba zrobiła :)

Re: In vitro Luty 2015

Hela Co ta serie limitowane??? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - blastocysty

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin