Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

bol pod pacha i wrazliwy sutek

Pare razy w miesiacu mam bol pod pacha wydaje mi sie ze wezel chlonny czasem sie powieksza czeasem nie. Jest bardziej taki meczacy, ze najechetniej bym sie non stop drapala, jakby swedzacy. Do tego bol promieniuje na piers i mam takie wibrowania w piersi lewej. Nie moge powiedziec ze jest to bol

Re: bol pod pacha i wrazliwy sutek

Ja miałam podobnie i na usg pani mi podpowiedziala aby odstawic antyperspirant w kremie ktory mogł zatykac pory. Odstawilam i pomoglo. Moze to? -- Moje szczęścia dwa: Nikola i Pola

Re: bol pod pacha i wrazliwy sutek

tez powiedzial mi to ginekolog, ale po pierwsze zawsze zdarza mi sie to w jedenj pierwsi a po drugie to mam problemy rowniez z piersia

wosk pod pachami i boli

wczoraj wieczorem depilowalam sobie pachy woskiem. Cala noc jedna reka mnie strasznie boli, teraz tez nie jest lepiej. Czym mozna zlagodzic nieprzyjemne uczucie?? -- Paula & Zofia & Przemek

bol pod pachami

od pewnego czasu czuje bol pod pachami,bol nie jest mocny ale cały czas obecny.co to moe byc?ogolnie czuje sie dobrze

Dziwny bol pod pacha

Od 2 dni gdy podnosze lub opuszczam reke czuje jakbym cos miala pod pacha.Nie jest to silny bol,sprawdzilam i zadnego guzka nie wyczuwam.Moze ktoras z was miala cos takiego - powinnam isc do lekarza? Dzieki

Odstający pieprzyk pod pachą

Czy znieczulenie przed usunięciem pieprzyka pod pachą bardzo boli? ;)

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Tez miałam ruchoma kuleczkę, ale zanim mnie przyjął lekarz w cudownej służbie zdrowia, juz mi przeszło. Też mi coś takiego powiedzieli o zatkaniu. A kiedys bolały mnie pachy całe i kazałam ginowi robić usg pach;) Prawdopodobnie wiązadła, na których trzyma się biust, mnie wtedy bolały. Już nie bolą:D

Bol pod pacha - to od stanika?

wczoraj i dzis, ma ciasny obwod, ale ani sie nie wrzyna, ani tez nie zauwazylam gniecenia pod pacha. Wczoraj zaczelo mnie cos pobolewac pod pacha, dzis tez, ale tylko gdy podnosze wysoko reke. Przed chwila zdjelam stanik i zaczelam sprawdzac, co i gdzie mnie boli. Z zewnatrz nic nie widac, zadnego

boli mnie pod pachą..

Boli mnie pod pachą z lewj strony w kierunku bliżejdo wysokości sutka piersi. Na zewnątzr nić nie widać. Jak Przyciskam przez skórę palcem to czuję ból. Wydaje mi się że prominiuje na lewą rękę. Co się dzieje ? Napiszcie!!!

bol pod pacha

Od wczoraj mam jakis bol pod lewa pacha, ktory promieniuje na cala reke. Co to moze byc? Wezly chlonne? Mam nadzieje, ze to nic powazniejszego.

rwacy bol z pod pachy-P.Moniko p

karmie mala od miesiaca i ostatnio zaczelam miec rwacy bol z pod pachy w lewej piersi pojawiajacy sie podczas karmienia z tej piersi ale takze podczas przystawiania do drugiej...zastanawiam sie czy to cos powaznego..?

Re: rwacy bol z pod pachy-P.Moniko p

Boli fragment gruczołu mlekowego, zwany ogonem, który biegnie od piersi aż pod pachę. Pewnie jest to wynik intensywnego skurczu drobnych mięśni wokół niego (pomagają mleku spływać w dół) wywołanego działaniem oksytocyny. Ale może być i tak, że boli bardziej, bo w tym miejscu jest jakieś

Re: bol pod pacha

dziewczyny pomóżcie i ja mam cos takiego. Wyczulam pod prawa pacha zgrubienie. jestem w stanie go scisnac, tak jakby ze skora, jakby to byla taka kuleczka. raczej nie boli jak scisne. troszke sie stresuje, co to moze byc??

boli mnie pod pacha..

... z drugiej strony mam to samo, ale duzo mniejsze. Boli mnie troche kiedy to dotykam, troche jestem przestraszona rozmiarem. Cwicze duzo na silowni z ciezarkami i nie wiem czy to miesien jakis? Gleboko pod pacha, wyczuwalne zgrubienie, irytujace....

Re: kp dziwny zastoj w piersi

Dziekuje serdecznie za rady. Faktycznie nagrzanie, wymasowanie i chyba szczegolnie karmienie spod pachy pomoglo. Tzn juz nie boli nic a nic, ale zgrubienie pozostalo a chyba nie powinno go tam byc prawda?

bol pod prawa pacha

Kochani prosze o porade Moja zone dopadaja tak silne bole pod prawa pacha i promieniujace az na cale plecy Powtarza to sie coraz czesciej i trwa coraz dluzej Niewiem co otym myslec czy to od kregoslupa bo tez ma problemy z kregami szyjnymi Czy to moze sprawy zwiazane z sercem Moze ktos ma

bol pod jedna pacha-co to moze byc?

od paru dni czuje bol pod jedna pacha.Czy to moze byc zwiazane cos z piersiami lub jakims guzkiem?Badajac sobie pache nic nie wyczuwam ale przy podnoszeniu reki do gory czuje bol i przy wykonywaniu codziennych czynnosci tez go odczuwam.Czy ktos mial podobne objawy?

Re: Pani Moniko prosze o odp,bole pod pachami!!!

Spokojnie, to pewnie "ogon" o którym pisała p. Monika: "Pod pachą boli tzw. ogon piersi czyli fragment gruczołu mlekowego dochodzacy aż pod pachę" Czyli po prostu pobolewa tak jak reszta piersi. Co do odciągania: zwykle radzi się tylko jak najmniej, tylko tyci, żeby poczuć

Pani Moniko prosze o odp,bole pod pachami!!!

Pani MONIKO dzis przestalam karmic piersia.oczywiscie piersi mam nabrzmiale i bolace.ale czy moga przy tym wystapic bole pod pachami (wezly?) niepokoje sie ,czy zaprzestanie karmienia ma z tym jakis zwiazek?i jeszcze 1edno pyt,kazdy mowi inaczej odciagac pokarm czy nie?prosze o pomoc,pozdrawiam.

włókniak -jak to usunąć?

Jak usunac jak juz to ktos nazwal "dzyndzelki", "kikutki" na skorze ktore pojawiaja sie najczesciej pod pachami na szyji . Slyszalam ze mozna to przewiazac nitka tylko ze jak ja to robie to boli i nie wiem czy nie zablokowalam przeplywu krwi.

Re: bol pod pachami

Powinnaś szybko skontaktować się z lekarzem. To może być objawem wielu niebezpiecznych chorób. Pod pachami między innymi znajdują sie węzły chłonne. Ich zapalenie jest bardzo groźną chorobą. Ważne żeby tego nie bagatelizować. Zgłoś się od lekarz i to natychmiast.

bol pod pacha - jak sie go pozbyc???

od kilku dni odczuwam straszny bol pod lewa pacha, zrobil sie tam guz (takie miejscowe stwardnienie). czy to moze byc grozne? co z tym robic??? do jakiego lekarza sie udac?

bol piersi i pod pacha oraz ręki...

Witam:) od kilku dni odczuwam bole pod pacha bole reki jakby rwanie, dretwienie bóle w środku ręki jakby kości oraz ból kiersi ale tylko wtedy jak nie mam stanika.Macam sie i macam inie wyczuwam ani pod pacha ani na piersi zadnych zgrubień, wezłów czy czegokolwiek...no moze jak porównam obie

Re: bol pod pachami

Pani Doktor - ja tez mam podobny problem. Od dwoch dni boli mnie pod pachami, wyczuwam bolesne zgrubienie. Na poczatku stycznia mialam robione USG piersi i pach - bylo wszystko OK. Czy nalezy sie martwic? Czy moze to miec zwiazek z tym ze przez jakis czas uzywalam dezodorantow antyrespiracyjnych

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

Hela wiem ze zło ale mnie kusi z tym ze 5 dpt to pewnie duzo za wczesnie :) Ewelinaaa00 u mnie roznie:( brzuch mnie bolal do 2dpt i jajniki jak na@ , teraz bola mnie tylko cycki ale od strony pach( powiedzmy ze sa to boki cyckow) a brzuch wiecej nie boli jak boli. W ogole sie nie czuje na ciążę

Re: bol piersi i pod pacha oraz ręki...

Mnie już od paru lat tak boli. Czasami prawa ręka drętwieje i czuje taki dziwny ból, pod pachą też.

bol pod pachami

prosze pomozcie , nie wiem co mam robic jakis miesiac temu odczulam bardzo silny bol pod lewa pacha , nie wiedziala co to jest i stwierdzilam ze jesli bedzie sie to nasilac badz utrzymywac dluzej pojde do lekarza na szczescie bol minal po 2 dniach , pozniej tez odczuwalam podobny bol ale juz nie

Re: Nowy problem

klinka.. u mnie ten promieniujacy bol pod pache i do lopatki to byl grzyb;/ Udalo ci sie w koncu wyprosic flukonazol? Chyba nie? U mnie mlody tez probuje uskuteczniac splycanie, bo po podcieciu wedzidelka nie radzi sobie czasem z nadmiarem wyssanego mleka. Karmie wtdy spod pachy i mlody jest prawie

Re: wosk pod pachami i boli

Jeśli nie jesteś uczulona na maści, czy ich wszelkie składniki, to posmaruj jakąś maścia o działaniu łagodzącym, może Alantan.

kp dziwny zastoj w piersi

Hej karmie roczniaka. Od wczoraj wieczor zrobillo mi sie dziwne, bolesne zgrubienie na piersi prawie pod pacha. Synek malutko wczoraj jadl z tej piersi i co prawda byla ona troszke 'pelna' i twarda, ale nie jakos specjalnie. Wieczorem praktycznie oproznil cala piers, ale bol i zgrubienie zostalo

Re: kp dziwny zastoj w piersi

Ciepłe okłady i delikatny masaż pod prysznicem przed karmieniem, zimne okłady i kapusta po, tak jak biankao powiedziała pozycja spod pachy. Jak bardzo boli to weź ibuprofen. Trzymam kciuki, żeby szybko minęło! -- http://www.suwaczki.com/ http://www.suwaczki.com/tickers/atdci09kpnpulmcv.png

Re: wosk pod pachami i boli

pantenol i czas. tak na marginesie dzis kupiłam sobie maść rumiankową- piszą , że stosuje sie w stanach zapalnych skóry i na trudno gojace sie rany..hmmm...myślę, ze to też mogłabyś uzyć ( kosztuje 5,30 zł, firma elissa). pozdrawiam

Re: wosk pod pachami i boli

pomiedzy roza-zelem. Cala pacha jest bardzo czerwona i pierunsko piecze, na razie posmarowalam mascia witaminowa i duzo wietrze. Mam nadzieje ze szybko przejdzie bo w sobote mam wesele i stroj z golymi lapkami :(. -- Paula & Zofia & Przemek

Re: KTO ZNA GABINET KOSMEDICA??????

Też chcę wybrać się w końcu na depilację laserową, rozważam ten gabinet ,ale mam do was jeszcze kilka pytań: 1.Ile kosztuje zab .na bikini i pachy? 2.czy boli? czy są środki znieczulające? 3.ile zabiegów trzeba zrobić? 4.Czy zabieg może zrobić krzywdę? 5.Jakie są przeciwwskazania?

Węzły chłonne bolą ...

Witajcie, wiem, że jest to forum o chorobach tarczycy ale wiele razy spotkałam tu ludzi posiadających wiedzę, dobre rady, może tutaj znajdę odpowiedź na mój problem. Bolą mnie węzły chłonne. Nie są powiększone ale bolą. Przed Wielkanocą bolał mnie brzuch, podobny ból do bóli menstruacyjnych, a

Re: Domowe "urządzenia" do depilacji

Ja mam Silk'ena z wymiennymi lampami. Urzadzenie ok. 1 tys. zł, a lampa ~ 130zł. Efekt jest naprawdę rewelacyjny. W porównaniu z mechanicznymi depilatorami to praktycznie nie boli. Boli troche pod pachami i bikini, tam gdzie skóra wrażliwsza. Włoski, które odrastają odpadają same, tak więc można po

boli mnie pod pacha-co to moze byc??

Witam.Od okolo 3 dni boli mnie pod prawa pacha-nie uderzylam sie;bol czasem przechodzi do gory klatki piersiowej-co to moze byc??no i moze zadam niezbyt madre pytanie ale do jakiego ewentualnie lakarza sie z tym zglosic??mam 24 lata i do lekarzy nie chodze prawie wcale stad moje pytanie.Z gory

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

Witam dziewczynki i udanego dnia życzę :) Spac dzis nie moglam wcale :( doszła bezsennosc i bol piersi zaczynajacy sie od pach:( masakra jakaś. Ale dzis wracam do normalnego zycia , jadę do sklepu i jeszcze taką mała przyjemnosc sobie zafunduje :) - brewki u kosmetyczki sobie zrobie ?????

Re: depilacja laserowa KRAKÓW!! GDZIE???

Ja byłam na łydkach i pachach w Beauty&Health na ksiecia Jozefa, mają fajny bezbolesny laser diodowy. ceny za taki fajny sprzęt też dobre, bo 250 za pachy, łydki w promocji 350 i jeszcze przez to że robiłam na dwie partie dali mi upust 50 zł. Nie wiem czy w innym miejscu w krakowie też mają taką

Re: bol piersi i pod pacha oraz ręki...

mnie tez tak prawa piers bolala i to lata az rwalo i kolo pachy usg nic nie wykazuje robie co roku ale od 2 miesiecy biore tabletki anty i mam poprawe juz nie mam nabrzmialych i nie bola to chyba cos z hormonami

Ból piersi od strony pachy

od wczoraj boli mnie piers od strony pachy... miałam też dreszcze i stan podgorączkowy... okładam poki co kapustą... niestety córka oprócz piersi dostaje też butlę, więc za dużo mi z tej bolącej nie ściąga... dzisiaj o 4 wzięłam apap, bo bolała mnie też głowa i nie mogłam usnąć... nie wiem, czy

Re: Domowe "urządzenia" do depilacji

i bikini. Na łydkach prawie nie mam włosów, odrastają pojedyncze, słabsze, bardziej miękkie i mniej widoczne (golenie musiałam powtarzać codziennie). Pod pachami trochę gorzej, ale widać różnicę. Zaczynam też widzieć efekty na linii bikini. Dla mnie to rewelacja. Zabiegi nie bolą, nie wrastają mi

Re: Urlop menstruacyjny, za czy przeciw?

ada1214 napisała: > ubawila mnie po pachy rada "na bol sie bierze tabletke i juz" ktora tu jest pow > tarzana ochoczo przez kilka dyskutantek. Czy kobiety z bolesnym okresem to kre > tynki? A myślisz, że Ty jedna męczennica masz bolesne okresy? Ja też i co? Co słyszę od jakiejś

Re: Często golicie pachy?

Ale za drugim razem naprawdę nie bolało. Boli tylko gdy wyhoduje się dłuższe włoski. ogólnie depilatora używam juz kilkanaście lat, ale pod pachami też nie miałam nigdy odwagi bo bałam się bólu, jak się okazało nie taki diabeł straszny.

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

No to przyłóż teraz kota na bolące miejsce. Podobno na reumatyzm pomaga, to może coś takiego też wyleczy. ;-)

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

> Jakby nie patrzec, chyba wypadaloby zrobic sobie pierwsza w zyciu mammografie. lub USG jesli baaardzo młodą kobieta jesteś :).

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Nie, kota mam juz od 3 lat. Najgorsze jest to, ze ta kulka pod lewa pacha sie powieksza, a gdybym miala cos sobie nadwyrezyc, to raczej prawa reke i to najwyzej klikaniem myszki.

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

To ja Cię tylko pocieszę, że taka ruchoma kuleczka to mi się też kiedyś zrobiła, akurat nie pod pachą, ale lekarka powiedziała, że to tylko już nie pamiętam chyba właśnie zatkany gruczoł, czy coś takiego i samo przejdzie. Faktycznie przeszło. -- Większość Polek nosi źle dobrane staniki

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

32 lata, to chyba juz czas :( Ale sie pochwale, ze dzis, gdy kupowalam papierosy pytano, czy mam juz 18 lat :)))))

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Ja bym na wszelki wypadek się nie szczepiła, jeśli jest podejrzenie infekcji. Szczepić sie należy w pełnym zdrowiu :) -- Stanikomania! Na zakupy - z Piersiówką! Biuściaste

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Nie będę udawać, z się nie denerwuje, ale ciągle łączę to z tym, ze boli od wczoraj i od wczoraj nosze Daisy. Głupio mi lecieć do lekarza z bólem, który może być od stanika. Moze jutro założę inny stanik i samo przejdzie?

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Ja bym stanika nie nosiła do poniedziałku i zobaczyła co się do tego czasu robi. A ja nie ma poprawy, to do lekarza. Ja czasem mam też trochę obolałe i lekko opuchnięte pachy przed okresem. Każda fiszbina doprowadza mnie wtedy do rozpaczy. A może jesteś też przeziębiona, albo złapałaś jakiegoś

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Nie, to chyba dzieki depresyjno-chorowitemu wygladowi przed wizyta u lekarza. Moze nadwyrezylam sobie cos przymierzajac staniki, tzn. zapinajac te ciasne obwody, poprawiajac ramiaczka? Krotko po tym, gdy w domu pojawil sie moj kot, mialam silne bole ramienia, zastanawialam sie co mi do cholery jest

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Lekarzem nie jestem, ale najprostszym wytłumaczeniem byłoby chyba powiększenie więzłów chłonnych. Czy od ciasnego obwodu, to trudno powiedzieć. Całkiem niemożliwe jednak, to też nie jest. Ja sama nie lubię z byle głupstwem lecieć do lekarza, ale jeżeli po kilku dniach nie przejdzie, to bym na tw

Re: MARZEC 2014

Cynamonku ja już wróciłam ,ale było wspaniale ! :) Na prawde cudownie :) mnie z kolei boli po prawej stronie tak dziwnie ciągle i te piersi wrrrr!!!! Aż mnie pod prawą pachą dziś boli l;/ :( Jeszcze 4 dni .. :)

Re: depilacja laserowa KRAKÓW!! GDZIE???

Ja też polecam Creative! Jestem właśnie po drugim zabiegu depilacji pach i już jestem baaardzo zadowolona z efektu chociaż wiem że jeszcze kilka zabiegów przede mną:) a zapłaciłam zupełnie niewiele jak na depilację laserową więc przy kolejnej wizycie mam zamiar zrobić sobie też bikini ale najpierw

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Nie, kota wzielismy ze schroniska, wiec za swoj cel obralam okazanie jej maksimum milosci i czulosci, zeby wiedzila, ze to jej nowy dom i kochajaca ja rodzinka. Bol reki byl tak silny, ze nie moglam podniesc prawej reki, myslalam, ze to od niewlasciwej pozycji przy kompie w pracy, ale bol sie

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Kiedyś miałam taką akcję - okazało się, że to od antyperspirantu. Strasznie bolało mnie pod pachą i w jednym miejscu miałam zgrubienie - zatkane gruczoły. Także ja bym radziła w staniku pozostać i się zastanowić, czy to przypadkiem właśnie nie antyperspirant. W moim przypadku pomogło najpierw

Re: bol pod pacha

w normalnym stanie ich nie wyczujesz. jezeli sa powiekszone, to znajdziesz takie male grudki pod skora, pod pacha. przeszukaj caly dolek pod pacha, czy cos znajdziesz. jezeli sa powiekszone moga przy dotyku tez bolec.

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Co do zgrubienia- najbardziej prawdopodobne jest rzeczywiscie jakieś drobne zapalenie gruczołu łojowego- ale jak sama j-o-l-a powiedziałaś- diagnoza bez badania jest do... wiadomo czego. Co do szczepienia- taka mała lokalna infekcja nie jest przeciwwskazaniem do szczepienia. Ale uważam, że szcze

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

A to bylo po zmianie antyperspirantu, czy w trakcie uzywania tego co zwykle? Ja ostatnio nie zmienialam. To zgrubinie jest dosc gleboko, nie tuz pod skora, to taka ruchoma kulka. Trudno, jutro ide na szczepienie, wiec moze zahacze o lekarza, szczepienie bez kolejki robi pielegniarka, a do lekarza tr

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Bez stanika? Nie, nie da rady. Musialbym sobie przypiac klamerki do sutkow, polaczyc klamerki ramiaczkiem od stanika, ramiaczko przerzucic przez szyje i dopiero z tak uniesionymi piersiami moglabym chodzic bez stanika. Juz od 2 tygodni siedze zdrowa na chorobowym. Czyzby to byl ironia losu, ze teraz

Re: bol pod pacha

glupia sprawa ale mnie tak kiedys bolalo jak zaczopowal mi sie jakis gruczol na skorze po goleniu. Taki dziwny bol.

Re: bol pod pacha

jak to wezły niewyczuwalne.Podobno węzły chłonne moga mieć nawet do 1,5 cm a takie z pewnością się wyczuje.Ja też mam pod pachami i to obiema kuleczki jakies.

Re: Bol pod pacha - to od stanika?

Wrocilam od lekarza. Lekarka stwierdzila, ze to moze byc jakies nadwyrezenie miesnia, naciagniecie czy cos w tym stylu i trzeba poczekac. Nie chce podwazac jej kompetencji, ale to chyba pierwszy przypadek nadwyrezenia miesni od "nic-nierobienia". W kazdym razie jestem spokojniejsza (troche

Re: bol pod pacha

A czy łatwo jest rozpoznać, że węzły są powiększone?? Jest to jakoś wyczuwalne? I w którym konkretnie miejscu są węzły?

Re: wróżba dla każdego

pracowita z ciebie dziewczyna ale ulgi mi raczej swoim horoskopem nie przyniosłas:0 jam blizniak pokrecony, krzyz mnie boli od tygodnia, zarobiona jestem po pachy a ty mi jeszcze wieszczysz lekcje od zycia dam znac na pewno, co mi wykrakałas:0 -- "Nie ma nic stałego. Jak szukasz stałości i

Re: bol pod pacha

Mialam dokladnie to samo...myslalam , ze to wezly, poszlam do lekarza a ten stwierdzil , ze to od golenia i uzywania antyperspirantu.Poczatkowo uznalam ze to glupie, ale reczywiscie to byl powod.Oczywiscie nie przestalam uzywac antyperspirantu ani depilowac pach, ale smarowalam te miejsce

wielka gula pod pacha,boli-zastoj czy zapalenie?

Witam.. Wczoraj mi sie zrobila olbrzymia gula pod pacha. Boli jak dotykam, jak cos robie lewa reka no i jak podnosze ja do gory. Dodam, ze karmie 7 miesiecy i nigdy nic takiego nie mialam! Stanik nosze do karmienia, mieciutki, wiec nic sie nie odgniotlo. NO i nie wiem skad to sie wzielo

Re: Dziwny bol pod pacha

Ja też tak mam! Może daj znać co powiedział Ci lekarz, jeśli się oczywiście wybierzesz. Ja na razie cierpię na brak czasu, ale też myślę o tym, aby skonsultować temat. Pół roku temu miałam USG piersi i było OK. Podobno guzki nowotworowe nie bolą, ale to nie znaczy, że boli guzek, lecz

Ugryzienie

Coś mi się pokazało na dekolcie (blisko pachy) i trochę boli. Wygląda to chyba na ugryzienie.Czerwona plamka wielkości 10 groszy,a na środku 2 małe kropeczki (jak mini mini żmija!). Dookoła lekka wysypka. I co z tym robić?

Re: bol pod pacha

ja mam taka kuleczke tylko pod jedna i to od kilku dni, a wezly to juz raczej sa ze mna troszke dluzej ;) moze jeszcze ktoras spotkala sie z czyms takim? moja lekarka jest nie zbyt chetna do ruszania sie zza biurka i dotykania jakich kolwiek czesci mojego ciala, niezaleznie czy boli brzuch czy

Re: Mnogie problemy z karmieniem

Przepraszam, byla przerwa techniczna na kapiele :) Przystawiam na poduszce, do piersi lewej czesciej pozycja krzyzowa, po prawej, peknietej za rada pani od laktacji spod pachy. Staram sie nasadzac gleboko, niestety dziecko robi rybi pyszczek (w szpitalu juz byl problem z naklonieniem mojego syna do

Re: boli mnie pod pachą..

tylko boli, czy węzły też są powiększone? w każdym razie - lekarz usg -- pada........ło ;-(

Re: boli mnie pod pachą..

a przepraszam, to ten sam ból? forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=33472773&a=33472773 to spadaj wreszcie do lekarza -- pada........ło ;-(

Re: Pomóżcie - problemy z karmienie-technika, cho

Kolejny lekarz - nic pani nie jest, źle pani dostawia. A o dziwo lewa pierś mnie jakoś nie boli, a przystawiam chyba tak samo do obu.. Nadal walczę o lek i przystawiam, przystawiam. Pokarmu jakby więcej. Trzymajcie kciuki. Czy objawem grzybicy możne być to, że po karmieniu dobry kwadrans

mnie pod pachami nie boli

Dla mnie depilacja pod pachami jest dużo mniej bolesna niż dapilacja nóg. Ponadto pod pachami włoski mi nie wrastają, a na na nogach czasem jakiś wrośnie. Więc to jak zwykle sprawa indywidualna.

Re: mocno pęknięta brodawka- co robić?

dziękuję za rzeczową odpowiedź tak, korzystam z poduszki Lewą pierś ssie fajnie, nic nie boli, umie ladnie złapać,. jest ok za to prawą...brodawkę mam bardziej wklęsłą, teraz się trochę wyciągnęła...jak się dosysa- boli, taki przejmujący ból, potem boli lekko, ale czuję dyskomfort ;/ może przez ta

Re: A kto zaczyna IVF w styczniu?

wronynyny Strach strachem, ale zazdroszczę Ci startu. Ja w poniedziałek dowiem się czy zaczyamy w styczniu. Boję się bo lewa strona cały czas boli :-( Mam nadzieję, że to nie zwiastuje nic złego. Kiedyś myślałam: decyduję się - to pach, pach podchodzę i max w 2 lata sytuacja się wyjaśnia. Baju

Re: bol pod jedna pacha-co to moze byc?

Ja miałam takie objawy po zmianie antypespirantu, zanim wyskoczyła mi taka kulka pod pachą.

Re: boli mnie pod pacha..

Witam, mam podobny problem, pod prawą pachą mam powiększony i bardzo bolesny węzeł chłonny. Zaobserwowałam, że węzeł powiększa się zawsze w drugiej połowie cyklu. Tydzień temu byłam na usg, wyszło ok, ale i tak się niepokoję. Początkowo wiązałam to z zabiegami depilacji, ale chyba jednak

Re: boli mnie pod pacha..

kiedy bylam w ciazy moje usg wykazalo ze nie byl to nawet wezel chlonny, wlasciwie nie pokazalo NIC - wiec stwierdzono ze to jakis tluszcz pod skora/cysta. Kazali mi nie dotykac. Po porodzie mi przeszlo, a teraz 9 miesiecy pozniej cholera wie co to jest... :( Swedzi i irytuje.

Re: boli mnie pod pacha..

To oznacza, że nie ma niepokojących zmian. Węzeł znacznie się powiększa w drugiej połowie cyklu. Lekarz kazał wykonać badanie w pierwszej fazie cyklu, kiedy węzeł jest mniejszy(robił usg piersi i węzłów). Badanie robił bardzo młody chyba niezbyt doświadczony lekarz, ale wydaje mi się że gdyby był

Re: boli mnie pod pacha..

Co znaczy, że usg wyszło ok? Ja też mam powiększone węzły, chodzę do hematologa i po ostatnim usg (wielekość 15 mm na 7, kształt i budowa nie wskazujaca na coś złego) lekarze postanowili pobrać węzeł do badania. W przyszłym tygodniu bedę miała zabieg. Lekarze nie chcięli z tym czekać nawet do koń

Re: bol pod prawa pacha

To prawdopodobnie neuralgia międzyżebrowa.Wypada isc do lekarza.Nic innego nie wymyslicie oprocz keku rozkurczowego i przeciw bolowego

Re: nie umiem karmic

Rozumiem ze smoczkow nie ma, dziecko przybiera ok? Kiedy boli, podczas karmienia, czy po? Co do przystawiania, ciezar dziecka nie ma nic do rzeczy - jak karmisz na lezaco na przyklad, to Ty lezysz bokiem i dziecko musi lezec bokiem, brzuszkiem wcisniete w Twoj. I taka sama pozycja 'obowiazuje

Re: Blad logiczny, cos tu nie gra

mojemail3 napisała: > To jest tez ta meska uluda, kobieta zawsze chetna, dostepna i gotowa, ktorej sk > omplikowanej i zmiennej w czasie seksualnosci nie trzeba brac pod uwage. > Stad atrakcyjnosc kochanki,kurtyzany czy pani z ekranu komputera. > Prawdziwe zycie boli, ale ucieczka

Re: Partner kontemplujacy seks w milczeniu czy...

jęków (wyobrażam sobie reakcje mojej pani na jęki z mojej strony. Zapytałaby, czy mnie coś boli i, że jak boli, to bym apap łyknął). Kręcić to ma ją, bo to ona ma parę odjazdów zaliczyć i by swoje trudy fizyczne dokompletować, to owszem, wspieram je nie gadulstwem, a cichymi, spokojnymi, rzeczowymi

Re: Pani Moniko prosze o odp,bole pod pachami!!!

Dziekuje Kaeira za odp:)juz nie bede sie tak martwic:)szalwie i miete pije,a odciagam malutko,zeby choc troszeczke ulzylo,okladam dodatkowo lisciami kapusty:)nie wiem czy masowac te piersi ,bo takie grudki twarde i bolace mi sie w srodku porobily:( jak dlugo piersi beda takie nabrzmiale?.pozdraw

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - bol pod pachą

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin