Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

zamiast botoksu...

róbmy ryjek czy dzióbek:) wyborcza.pl/TylkoZdrowie/1,137474,15881006,Gimnastyka_twarzy__Robimy_dziobek_zamiast_botoksu.html Rób miny i bądź nadęta;) "Możesz wykonywać wszystkie opisane niżej ćwiczenia lub wybrać kilka, najbardziej korzystnych dla ciebie. Trenuj w każdej wolnej chwili, np

Re: Botoks

Botoksu NIE wstrzykuje sie w bruzdy nosowo-wargowe. Botoks sluzy do unieruchomienia miesni i ich sztucznego przykurczenia, dzieki czemu nie powstaja nowe zmarszczki, a stare sie troche rozciagaja.

Re: Botoks

Bzdury opowiadasz. O ile Konsta dodała trafniejsze słówko, to ty opowiadasz bzdury. Po żadnym botoksie zmarszczki nie znikną: TYLKO te, ktore sa PLYTKIE, stana bardzo malo widoczne, a i to tylko na jakis czas, potem ZAWSZE WROCA. Natomiast glebokim botoks pomaga czesciowo. Trzeba uzywac dwoch

Re: botox-warto?

Nie mam żadnych. Zamiast czytać opinie osob, które korzystają, lepiej pooglądać efekty czyli zdjecia gwiazd i celebrytek po botoksach. Ci ludzie mają kasę i dostęp do najlepszych lekarzy, a ich twarze wcale nie wyglądają ani lepiej ani tym bardziej młodziej. Buzia wygląda jakby zastygła, bez

Re: botox a sauna

chloe82 napisała: > Witam, > Mam pytanie do kobiet, które ostrzykują się botoxem. Czy zauważyłyście, wpływ n > agrzewania na trwałość botoxu? Pozdrawiam wiele czynników ma wpływ na trwałość/nietrwałość botoksu. Wysoka temperatura jest jednym z nich. -- isseymiyakeuroda.blogspot.com/

Re: Botoks

Ja robie botox i kwas i nie zauwazylam aby moja twarz byla woskowa i bez mimiki. Odpowiednie nie przesadzone wstrzykniecie odmladza i odswieza wyglad twarzy-zaznaczam-odpowiednie, wiec wybor lekarza to bardzo wazna sprawa :)

Logika, wiedza, że o botoksie...

Może jeszcze jakieś bardziej rzeczowe argumenty? Choć ze dwa... PS. Mam nadzieję, że botoks już sobie odpuścisz... To chyba nie był najlepszy pomysł! ;-))

Re: Botoks

alinkaalinka napisała: > Zgadzam sie. Dobry lekarz sam bedzie wiedzial, co zrobic. Botox oraz kwas nie j > est dla starszych Pan, a wtedy kiedy zaczynaja sie robic zmarszczki i bruzdy. C > zym wczesniej je wypelniasz lub paralizujesz tym pozniej robisz to rzadziej, po > niewaz

Re: Botoks

Zgadzam sie. Dobry lekarz sam bedzie wiedzial, co zrobic. Botox oraz kwas nie jest dla starszych Pan, a wtedy kiedy zaczynaja sie robic zmarszczki i bruzdy. Czym wczesniej je wypelniasz lub paralizujesz tym pozniej robisz to rzadziej, poniewaz splycaja sie. Nie rozmiem fenomenu Pan z TV i ich

Botoks

na ile m-c wystarcza coś takiego wstrzyknięte w poliki i bruzdy nosowo wargowe ? Czy robiła może któraś z was trochę sie boje ,ze poliki zostaną mi jak u chomika

Re: lwia zmarszczka-alternatywa dla botoksu???

Botoks na lwią zmarszczkę to nie jest dobre rozwiązanie, bo botoks służy przede wszystkim prewencji. Stosowanie go na istniejące zmarszczki przynosi bardzo krótkotrwałe efekty. Lepszy byłby kolagen w płatkach albo bardziej inwazyjnie i z dłuższymi efektami zastrzyki lub nitka kolagenowa.

Re: zamiast botoksu...

pare ciwiczen,mozna by bylo wytestac,jak sie bedzie mialo to na pamieci, jakos zapomina sie tak latwo o tym,co mozna samemu zastosowac "by sie podratowac" -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Re: lwia zmarszczka-alternatywa dla botoksu???

Zamiast botoksu (choć nie jest straszny, jak go niektórzy malują) można zdecydować się na np. kwas hialuronowy albo osocze bogatopłytkowe (uzyskuje się je z krwi pacjenta, zawiera komórki oraz białkowe czynniki wzrostu, które pobudzają skórę do regeneracji; uaktywnia procesy produkcji kolagenu

Re: Botox - gdzie?

Dziewczyny może też chłopaki :) mam pytanie związane z botoksem - czytałam,że po otworzeniu ampułki preparat powinien być wykorzystany do 4 godzin bo później traci swoje właściwości. Pytałam w dwóch klinikach we Wrocławiu i w żadnej ampułki nie są tak małe (chcę zrobić tylko kurze łapki ) żeby

Re: Botox - gdzie?

Ponawiam pytanie :) Dziewczyny może też chłopaki :) mam pytanie związane z botoksem - czytałam,że po otworzeniu ampułki preparat powinien być wykorzystany do 4 godzin bo później traci swoje właściwości. Pytałam w dwóch klinikach we Wrocławiu i w żadnej ampułki nie są tak małe (chcę zrobić tylko

lwia zmarszczka-alternatywa dla botoksu???

Cześć, mam pytanie czy jest jakaś alternatywa dla botoksu, żeby wyprostować zmarchę nad nosem?? Alternatywa mniej inwazyjna???

BOTOKS

skuter44 napisał: > Dodam, że niektóre Panie są oszpecone po tym botoksie ... A czy ta 49-letnia pani tez sie oszpeciła botoksem? Juz nie maja o czym pisać, to czepiają sie okularów, które są tylko efektownym dodatkiem do garderoby ... kobieta.dziennik.pl/gwiazdy/galeria/425901,1,joanna-kurowska-operacje-plastyczne-twarz-uroda-wyglad-galeria-zdjec.html

Re: Botox na Śląsku??? Gdzie najlepiej?

swietne specjalistki od botoksu przyjmują w www.medycynaestetycznaborczyk.pl/ - szczegolnie polecam dr Małgosię Ordon. Ma świetną renome i wcale sie nie dziwie, bo jej wiedza jest powalająca

Re: botox za pół ceny-gdzie?

Dobra cena na botox w Katowicach- naturallook.com.pl Oficjalnie tylko w środy taka cena, ale można się dogadać na piątek. Pierwszy raz mam taki naturalny efekt. To nie reklama;-)

Re: Botox w warszawie

Co prawda są z Łodzi ale leczą migrenę botoksem - zobacz tu - i to w cenie jednej okolicy !

Re: Barbara Botoks

pamiętam ją z GLINY i grała normalnie, bez tej maniery co teraz; botoksu wtedy tez nie zauważyłam;

Re: botox- skutki uboczne

A jaką masz pewność, że dziewczyna nie popadnie w skrajność??? Bo patrząc na nasze celebrytki, są chodzącą antyreklamą botoksu.

Re: Botox - gdzie?

Czy ktoś robił botox w Medical Hair & Esthetic w Lublinie? Widziałam, że mają akurat w tym tygodniu promocję. 5.09 organizują bezpłatne konsultacje z lekarzem i można skorzystać z rabatu 50% na różne zabiegi.

Re: botox go trochę powiększył

Gupi - botoks wygładza, nie powiększa. -- Słowo o wyprawie Igora (na polskie fora ;) tinyurl.com/nhk66cm

Re: Botox - gdzie?

Na Kamieńskiego, w gabinecie doktor Nielepkowicz. Umów się najpierw na konsultacje, są za free, wtedy się wszystkiego dowiesz i będziesz wiedziała, czy na pewno chcesz robić sobie botox, czy jednak nie.

Re: Botox - gdzie?

W zeszłym roku robiłam botox w Centrum Estetyki na Zelwerowicza i z pewnością mogę polecić Ci dr Kulczycką. Pełen profesjonalizm a ceny nie są wygórowane. Aktualny cennik znajdziesz tutaj: kulczycka.pl/pl/cennik/

Re: botox- skutki uboczne

Doświadczeń nie mam żadnych, ale popatrz sobie na rodzime celebrytki: Racewicz, Górniak, ostatnio też Socha. To są właśnie skutki uboczne stosowania botoksu.

botoks

ile z nas? i jakie wrażenia jeśli chodzi o trwałość zabiegu? botoks i kwas w zasadzie. pochwalić się chcę ( choć nie wiem, czy to powód do chwalenia) że mam to za sobą i w końcu! wyglądam na wypoczętą. efekty spektakularne nie są. na prawie 200 osób w firmie, w tym ze 40 widywanych dość często

Re: Botox na Śląsku??? Gdzie najlepiej?

ma w ogóle mowy żebym przyszła na zabieg!! No i powiem wam, że dzięki temu dowiedziałam się tylu skrajnie różnych rzeczy na temat TYCH SAMYCH ZABIEGÓW, że straciłam nadzieję na to że komuś zaufam. Jeden lekarz mówi, że botox jest ok, drugi, że nic mi nie da, a trzeci że w ogóle powinnam zapomnieć o

Re: Botoks na migrenę

Wstrzykiwano mi botoks w Klinice w Lodzi na ulicy wodnej . w internecie jest na pewno strona ja mam stary numer nie wiem czy aktualny 60083 23 94

Re: Botox-lekarstwem na nadpotliwość?

wszystkie specyfiki nie pomagaly... zgodzilam sie wiec na botoks. poprawa nastąpiła szybciej, niż myslalam (oik 4 dni po zabiegu), obecnie jestem juz 2 miesiące po zastosowaniu botoksu i po nadpotliwości nie ma śladu :)

Re: Barbara Botoks

dajcie spokoj ten botoks, to jakies swinstwo! tak to jest jak chca sie kobitki upiekszac:)

Re: botoks

35 i botoks. Ładnie się posuwasz w czasie. Za 10 lat lifting, a za 20 worek na głowę

Re: Autyzm ? Nie, botoks.

pentagon zbadal , stwierdza - Putinowi rosna nawet wlosy na pietach ale beda mieli o czym dyskutowac ... w Polsce ... pod budka z piwem Merkel , Hollande, jada prowadzic powazne rozmowy dyplomatyczne , z ... ograniczionym autysta ...

Autyzm ? Nie, botoks.

Brak normalnej mimiki twarzy. -- Po polsku nie mowi sie "mydlo OD for you", ani "samochod OD pobieda" - to wymysl przyglupow z agencji reklamowych, zasmiecajacych jezyk.

Re: Botox-lekarstwem na nadpotliwość?

Na szczęście nie mam problemu z nadpotliwością, ale słyszałam od koleżanki, że botoks pomógł jej uporać się z problemem. Niestety, co jakiś czas trzeba powtarzać zastrzyk. O tej innowacyjnej metodzie przeczytała w artykule www.zadbajosiebie.pl/leczenie-nadpotliwosci-toksyna-botulinowa/

Re: Botox w Wawie - ile i gdzie?

w centrum medycznym MML widziałam, że też robią botoks www.mml.com.pl/pl/medycyna-estetyczna-twarzy

Re: botox

wstrzykiwałam sobie botoks likwidując lwie zmarszczki w gabinecie medycyny estetycznej bellamed koło cerfura, efekt jest fajny, mogę polecić

To tylko botoks.

Wowan jest nabotoksowany, jak stara dziwka. -- Po polsku nie mowi sie "mydlo OD for you", ani "samochod OD pobieda" - to wymysl przyglupow z agencji reklamowych, zasmiecajacych jezyk.

Pluralizm a botoks!

No tak, wiem, nie chodzi Ci o to, za kim przepadam i kogo nie znoszę! Wiem, rozmawiamy o pluraliźmie w polskich mediach, a nie moich gustach! Tylko, co ma z tym wspólnego ów botoks, że o pułkowniku Olejniku nie wspomnę? ;-))

Re: Botox w wawie - gdzie?

Ja dodam, że we wszystkich większych miastach w Warszawie można zrobić sobie botox korzystając z informacji na portalu LadyTime.pl Tam można też skorzystać ze sporych zniżek. Jak zapiszecie się na newsletter to będą do Was przychodziły maile z informacjami gdzie i jakie zniżki można uzyskać

Re: botox a sauna

rosemary84 napisała: > regularnie czyli raz w tygodniu :) to nie ma dramatu :) -- isseymiyakeuroda.blogspot.com/

Re: Botoks

Dokładnie. Skóra ma szansę odpocząć od ciągłego napinania przez mięśnie mimiczne i się zregenerować, to czy zupełnie znikną zależy od wyjściowego stanu skóry i rodzaju zmarszczek.

Re: Botoks

Nie moja sprawa, ale ... po co to robisz? Chcesz mieć twarz, jak woskową maskę, bez mimiki, jak niektórzy nasi celebryci?

Re: Botoks

sama jestem ciekawa. a co polecacie na zlikwidowanie takiej dopiero powstającej bruzdy wargowo-nosowej. trochę mnie dołuje że mam trzy dychy a juz tak staro wygladam:/

Re: Botoks

ja jednak postawiłabym na kwas hialuronowy. -- Ania mama Kuby(27.01.02) Karoli(17.12.03) Tosi(05.08.06) Dysi(31.08.08) i Marka (4.12.2009) skrob skrob skrob i dawne dzieje

Re: Botoks

W usta (oraz inne części twarzy) nie robiłam, to nie wiem. W kolano to ma wystarczyć na lata, więc wybrałam kolano. -- "Zaiste cudowny umysł dziecka jest"

Re: Czy botox moze nie zadzialac?

Nie nalezy dostrzykiwac botoksu po kilku dniach. Efekty ostrzykniecia widac czasem dopiero po tygodniu.

Re: Botox Pszczyna

Byłem u kosmetolog med. estetycznej L. Zakrzewskiej, botoks w Pszczynie zrobiony z wyczuciem, pewnie. Będę tam chodziła.

Re: botox- skutki uboczne

Efekt wypełnienia może utrzymać się do roku czasu po zabiegu. Botox po prostu się wchłania i zmarszczki są znów widoczne. -- bielizna sportowa

Re: botox a sauna

rosemary84 napisała: > czyli jeśli regularnie korzystam z sauny to lepiej sobie odpuścić póki co mysle > nie o botoxie? regularnie czyli np. 3 x w tygodniu, to tak -- isseymiyakeuroda.blogspot.com/

Re: Botoks na migrenę

migreny, próbujcie i nie zniechęcajcie sie nikłym działaniem na początku.Czytałam o leczeniu migreny botoksem i jest to uznana na świecie metoda.

Re: BOTOKS

...Niektóre pańie (wg mnie) widzę jako oszpecone. Nic nie poradzę na to. Osiągają jednak (i te) swój cel , jeśli widzą się piękniejszymi, po botoksie. -- Mariusz

botox a sauna

Witam, Mam pytanie do kobiet, które ostrzykują się botoxem. Czy zauważyłyście, wpływ nagrzewania na trwałość botoxu? Pozdrawiam

Re: Botox jako metoda leczenia oczopląsu

Witam tata_gabrysi, czy zdecydowaliście się na zabieg wstrzyknięcia botoksu? Moja siostra właśnie stoi przed dylematem czy zdecydować się na taki zabieg u 4letniej córki, która ma zeza. Byli na konsultacji w Katowicach u dr. Pojda. Dr twierdzi, że jej zez jest nieoperacyjny i że najlepszym wyjściem

Re: botoks

zmarszczkę (była głęboka i żeby ją zupełnie wyprostować poszłoby chyba wiadro botoksu). Raz na jakiś czas robię też mezoterapię na całą twarz. Wyglądam naturalnie, botoksu jest naprawdę niewiele i nie mam sztywnej maski zamiast twarzy, nigdy nikt nie pytał czy coś robiłam. Pierwszy raz zrobiłam w ramach

Re: Albo jeszcze dodać trochę botoksu

marko125 napisał: > W tą napuchniętą gębę. Nie przesadzaj. Akurat chirurgów plastycznych Putin ma najwyższej klasy. Znają doskonale swój fach i poprawki są robione dosyć dyskretnie. Ciekaw jestem czy to miejscowi czy jacyś spece z Hollywood. -- Polityk w trumnie wygląda dumnie

Re: botox- skutki uboczne

a czy botox podnosi Ci lekko powieki? bo ja mam tzw."opadające powieki" i chciala bym je LEKKO unieść,ale wlasnie nie miec brwi a la Lucyfer;)

Re: botox- skutki uboczne

bo gdyby każdy kto stosuje botox, miał popaść w skrajność to na ulicach widzielibyśmy same klony, podobne do tych wyżej wymienionych. Może niech wypowie się ktoś kto praktykuje ostrzykiwanie?

Re: nie każdy dobrze reaguje na botoks...

W Polsce za wstrzykiwanie i inne poprawianie urody biorą się też dentyści... Serio, są grupą w którą wycelowane są akcje marketingowe i szkolenia tych od różnyh wypełniaczy, złotych nici, botoksu, itp.

Re: botox- skutki uboczne

ale one chyba popadły w skrajność. I jest to chyba efekt stosowania zarówno botoxu jak i wypełniaczy. Dla mnie botox to ostateczność i mam problem tylko z tą lwią zmarszczką ( robię kwasy, mezoterapię mikroigłową- i nic nie działa). W opisach zabiegów w gabinetach jest napisane, że niestety lwia

Re: botoks

Mimo chodzenia regularnie od lat 10na solarium posiadam tylko jedna zmarszczke,man ja dluzej niz chodze na solarium.Nie pitrzebuje wiec botoksu. -- “ja jestem bezmezna -maz pije sluzbowo 3 dzien i ma kompletnie w nosie co ja mam na sobie“ Autorem powyzszego zdania jest M.

Re: zabiegi z kwasu hialuronowego lub botoksu

Odradzam gabinet Lewickiej-Kisiel botulinum. Byłam tam na botoksie - wstrzyknęła mi tak małą ilość że nie było najmniejszego efektu, kasa wyrzucona w błoto a za każdą poprawkę bierze kolejne pieniądze. Po prostu pazerność nie zna granic.

botoks

To przez botoks. Nakłuwanie jest dość bolesne i przez pierwsze dni po twarz jest opuchnięta.

Re: babski temat-botox..

Botox sobie zafundowałam na 40, na tzw. „kurze łapki”. Już miałam dość, nie wyglądało to estetycznie. Poszłam z koleżanką na zabieg wstrzyknięcia botoxu właśnie w te miejsca. Bałam się, że będzie bolało, albo że się nie uda. Niepotrzebnie! :) Nie bolało, dostałam taki preparat do

Re: Botox na Śląsku??? Gdzie najlepiej?

Jestem stałą klientką naturallook.com.pl/#/medycyna-estetyczna-Katowice/. Botox stosuje na zmarszczki i z rezultatów jestem zadowolona. Pani doktor będzie wiedzieć najlepiej co wybrać na Twój problem, botox czy kwas hialuronowy.

Re: Botox na Śląsku??? Gdzie najlepiej?

Też tam chodzę, ale zazwyczaj w środy bo jest "botox day". Zero zmarszczek i cenowo się opłaca :)

Re: babski temat-botox..

robak.rawback napisała: > botoks jest na zmarchy - co ma botox wspolnego z trout pout? przeciez tym sie n > ie powieksza ust. Po kilku latach botoxowania wlasnie taki efekt jest, niestety. -- -----------------------------------------

Re: Botoks na migrenę

Witam, przepraszam, jeśli jestem w błędzie, ale zdaje mi się, że botox działa na mięśnie, rozluźniając je i powodując zatrzymanie przewodnictwa nerwowego pomiędzy nerwem i mięśniem. W przypadku mojej migreny byłby nieskuteczny, bo jak wiem, jednym z powodów migreny są zaburzenia kurczliwości naczyń

kwas hialuronowy, botoks - Kraków

czy możecie polecić jakiś sprawdzony salon w Krakowie wykonujący zabiegi z kwasem hialuronowym, botoksem, interesuje mnie wypełnienie zmarszczek, korekta ust

Re: botoks

Hialuron na bruzdy nosowo-wargowe - boski! Botox planuje w sierpniu, jak bede w Polsce. Mam super kosmetolog no i w Poznaniu jest taniej niz w Brukseli.

Re: gdzie w Lublinie botox???

ja robiłam jakieś 3 miesiące temu botox w tej firmie botox.zlublina.pl/ w sumie niedrogo było

Botoks

Ktoś z Was chodzi na botoks? Czas mnie posuwa :D efekt posunięcia muszę zniwelować kwasem hialuronowym.... jak, kiedy, za ile i gdzie? -- Mława jest OK

Re: Botox-lekarstwem na nadpotliwość?

czesc chcialam Wam powiedziec jak bylo u mnie, zawsze miałam problem z nadmiernym poceniem zwłaszcza dłoni i stóp Juz miałam sie decydowac na zabieg ale jeszcze poczekałam i kupilam z allegro domowej roboty urzadzenie do jonoforezy i chociaż za bardzo nie wierze w takie wynalazki to mimo wszystko z

Re: botox- skutki uboczne

No nie mogę czytac niektórych "mądrości"... Kobiety, botox niczego nie wypelnia. Botox, to substancja, która czasowo paraliżuje mięsień. Podanie botoxu nie zmienia rysów twarzy. Jedynym wyjątkiem może być tzw. "efekt mefisto" po podaniu zbyt dużej ilości toksyny w lwią

Re: Nadpotliwość botox super efekt

czesc chcialam Wam powiedziec jak bylo u mnie, zawsze miałam problem z nadmiernym poceniem zwłaszcza dłoni i stóp Juz miałam sie decydowac na zabieg ale jeszcze poczekałam i kupilam z allegro domowej roboty urzadzenie do jonoforezy i chociaż za bardzo nie wierze w takie wynalazki to mimo wszystko z

Renata Barańska: Botoks

Renata Barańska: Botoks

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - botoksy

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin