Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Moj noworodek - pomocy

A co do witamin i odstawiania na próbę i w porozumieniu z pediatrą to pełna zgoda :-) Ale doradzanie na forum samowolnego całkowitego odstawiania witaminy (zwłaszcza K) uważam za nieodpowiedzialne: 9 na 10 mam odstawi i jest ok, a w 1 przypadku dziecko pokrwawi do głowy i będzie tragedia. Przecież

Re: nie zawsze jest kolorowo...

Witaj Witamin nie musisz jeść ale palenie to brak tlenu dla dziecka, nie rób tego choćby z szacunku dla tego kogoś kto to dziecko będzie wychowywał.Spróbuj zagadać z szefem że dziecka nie będziesz wychowywać, może się uda. --

Re: Niskorosly chlopiec, moze to tarczyca?

Dziekuje. Zrobilo mi sie przykro, bo przychodzi sie tu po rade, dobre slowo nie wymowki. Ale rozumiem i temat zamkniety. Wrocmy do witaminy d3. Rozumiem zagrozenia zwiazane z brakiem tej witaminy, ale tez wiem/slyszalam od lekarza, ze przyjmowanie w duzej dawce przyspiesza wiek kostny u dziecka

Re: Z rozkoszą Ci odpowiem

pisałem, że żeby rozmawiać z mężem, trzeba go najpierw mieć. ;-) > Rozwód, brak zrozumienia, pretensje, wymówki. Właśnie już tego teraz nie ma. Rodzice będą się lepiej dogadywać, dziecko odzyska ojca, same plusy i to wszystko przez rozwód! :-)

Re: Bardzo wysokie TSH..

Dziękuje za odpowiedz. Leczenie przerwałam po urodzeniu drugiego dziecka.Brak czasu,choroby dziecka itp. Lekarz rodzinny zaleciła mi stopniowe zwiększanie dawek,ale tylko do 75 ,być może po miesiącu dawka będzie zwiększona. Bardzo dobry pomysł z tym prowadzeniem zeszytu. Mam jeszcze jedno

Ta wspaniała witamina B1

Witamina B1......Brak B1 powoduje, że nasza pamięć zaczyna działać nieprawidłowo, jesteśmy rozdrażnieni i nie możemy się zrelaksować. Dziecku z niedoborami witaminy B1 trudno goją się rany, silniej niż inni odczuwa też ból, częściej jest kąsane przez komary. Zapotrzebowanie na tiaminę wzrasta u

Re: Pomocy, odstawianie od piersi dużego dziecka.

tego z piersi, a ja bym chciała zamiast...) Dzisiaj dosłownie z 20 razy już wisiała przy piersi, to będzie ciężkie i dla mnie i dla niej. Mogłabym jeszcze karmić, gdyby nie ciąża. Boję się, że drugie dziecko na tym straci (braki witamin).

Re: Witamina D a AZS

Tak, słyszałam. Bez witaminy D wszystko rozregulowane. Sama biorę devikap, bo miałam braki. Ale jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dziecko potrzebuje witaminy D - zawsze możesz zrobić badanie poziomu. Haczyk - to dość drogie badanie, bliżej 100 zł.

Re: Istnieje odpieluchowany dwulatek?

Zakładam, że nie ściemniasz. Jeśli dziecko ma anemię, to siłą rzeczy ma zaburzone łaknienie. Podobnie jesli ma za dużo witaminy A, nadwrażliwość w buzi albo brak cynku. Może też mieć niezdiagnozowaną alergię pokarmową i jedzenie sprawia mu przykrość. Świat nie jest dwukolorowy. Jeśli idzie o

Re: znów o potrzebach

ankaskakanka10 napisała: > Teraz tak się zastanowiłam nad "dumą" - "fałszywa" duma szkodzi - nie było miej > sca dla mojego dziecka w szpitalu mogłam i ja prosić o kasę na jego zabieg - na > wet nie przyszło mi to do głowy - dopiero teraz pomyślałam,że skoro ja

Re: Wyniki a starania o dziecko

I jeśli byłaś w ciąży rok temu, to koniecznie powinnaś zbadać ferrytynę, witaminą D3 i B12 przed kolejną ciążą. I uzupełnić braki, bo będą - myślę, że na pewno będą. Spotkałam się opiniami, że kiedyś organizm kobiety był gotowy do kolejnej ciąży dopiero po 2-3 latach od wcześniejszej ciąży z uwagi

prośba o opinie - po długiej przerwie

endokrynologicznie myślę że też, choć nie mam pewności dlatego po tak długim czasie proszę Was o pomoc w interpretacji wyników. Wizytę u edno mam dopiero 1 października (trochę sie obawiam bo to mój nowy lekarz), ale trochę się niepokoję że mogę zaszkodzić dziecku które może właśnie zaistniało :) nie przedłużając

Re: Wczesna ciąża a TSH - pomóżcie

początku ciąży i że ładnie Ci pilnuje fT3 i fT4. Przy kolejnych badaniach zbadaj ferrytynę i witaminę B12, jeśli się da zbadaj też witaminę D3. Ona też ma duży wpływ na ciążę, a niemal na pewno masz jej braki - na 90%.

Moja (skomplikowana) historia, proszę o pomoc

wyniki tsh, ft3 i ft4. I tu pojawia się mój brak zaufania do lekarzy, bo prosiłam o skierowania na poziom b12, ferrytyny i witaminy d i usłyszałam, ze to niepotrzebne (leczę się niby prywatnie - w lux medzie). W nosie miałam to ich niepotrzebne, skoro ktoś leczył mnie 2 lata na coś, czego prawdopodobnie

Re: Moja historia potrzebuje rady...

xcassiex - piszesz , że czujesz si dobrze a doskwierają Ci tylko bóle kolan które nie jesteś w stanie sobie przypomnieć czy pobolewały Cie jeszcze przed ugryzieniem kleszcza - chyba dobrze zrozumiałe, Twój wpis. Pytasz się co możesz zrobić. Na Twoim miejscu kupił bym witaminy i minerały + kolagen

Re: Wyniki miesiąc po porodzie-proszę o interpret

świetny pomysł - super że o tym pomyślałaś. :) Drętwienia mogą mieć różną przyczynę: braki witaminy B12, magnezu, albo utrata krwi przy porodzie. Nie miałaś anemii w ciąży? Nie masz teraz anemii?

Re: Czy to choroba autoimmunologiczna?

chodzi o witaminę B12 to też nie wiedziałam, że > trzeba suplementować. Wegetarianką jestem od dziecka, robiłam regularnie morfol > ogię z rozmazem ale hemoglobina wychodziła mi w górnej granicy więc lekarze stw > ierdzali, że poziom żelaza jest ok B12 to nie zelazo tylko kobalamina. Jesli

Re: popękane usta malucha

smaruj mascia witaminowa. moze byc brak witaminy z grupy B. -- To jest noworodek, nie przepina się pasami w kroczu, bo się zwyczajnie nie da, zazwyczaj i tak jest w beciku lub omotany kocykiem. Przewozenie noworodka jest na innych zasadach niż dziecka kilkumiesięcznego i starszego. by atteilow

Re: Ta zla pieczarkowa!

pieczarkach znajdziemy: witaminy z gru > py B (głównie wit. B1, B2 i B3), a także witaminę D, której brak jest w warzywa > ch (bardzo ważnej dla zdrowia kości). Ponadto pieczarki zawierają też znaczące > ilości minerałów i pierwiastków śladowych, np. fosforu, selenu, żelaza i miedzi > . Ponieważ

Re: Pediatrzy w Warszawie to porazka

To nie kwestia nadmiaru witaminy, tylko jej składu (substancji pomocniczych) - witamina D w kapsułkach zawiera olej, który bardzo często powoduje u dzieci duże problemy z brzuchem, szczególnie, jak dziecko jest alergikiem, więc bardzo możliwe, że jednak alergię macie. U nas też nie przeszła ta w

Re: Dol po porodzie - prosze o pomoc

I dodam, że koniecznie powinnaś coś zrobić z za niskim wapniem i magnezem. Koniecznie! Tym bardziej, że karmisz. Z braku magnezu i wapnia mogą Ci polecieć zęby, kości, siły, stan psychiczny, a i dziecko może mieć braki wapnia i magnezu. Warto zbadać też witaminę D3, bo może ona jest winna tym

Re: Co robicie zeby miec chlonny umysl?

Ograniczenie pewnie w duzym stopniu by pomoglo. Rytm nauki mam taki - dziecko spac, ja za ksiazki - ucze sie ucze, ucze i czuje ze nie moge juz lapie za komputer (bo przeciez zasluzylam na chwile odpoczynku) i tyle mojej nauki... Moze to nie brak witamin tylko internet jest wylacznym sprawca tego

Re: Problemy z tarczycą po porodzie

tarczycy. Lepiej zbadać fT3 i fT4. TSH po porodzie może być zupełnie niemiarodajne. Warto zbadać ferrytynę, witaminę B12 i witaminę D3. Każde dziecko to mały pasożyt i zabiera od mamy ile się da, a braki tych witamin i ferrytyny mogą dawać nieciekawe objawy. W przypadku braków witaminy B12 objawy są

Re: Czy lacznie 6 lat karmienia oslabia matke?

że kp jest niezbyt korzystne dla matki każda z nas może zaobserwować bez żadnego wnikania w badania, statystyki itp. Widać to chociażby po osłabionych włosach, zębach, braku energii, tak częstej u matek karmiących anemii, niedoborze witamin... Dziecko wyssie z Ciebie to, czego potrzebuje, jeśli nie

Re: Hashimotki rodzą dzieci, zdrowe dzieci!

neluta napisała: > Teraz u małej zaobserwowano zaburzenia ze spektrum autyzmu, podejrzenie zespołu > Aspergera :( ja nie jestem lekarzem, ale w/g info, które wyczytałam na stronach medycznych córeczka może mieć braki wit. D3. Czy oznaczałaś u siebie i córeczki tę witaminę? Czy badałaś

Re: O suplementach prosto z mostu

okresowo brak apetytu, i nic jej nie smakuje, co od razu po mniej widać, jest blada, ma sińce pod oczami (jak nic anemia) . Kilka łyżek preparatu, i wraca apetyt, smak, i rumiane kolorki na buzi. Był czas, ze ściągałam z usa lub kanady pewien witaminowy kompleks witamin. (dziecko potrzebowało, ja

Re: Poproszę o interpretację

Alkohol, szczególnie jako nałóg robi straszne spustoszenie w organizmie zwłaszcza jeśli chodzi o minerały, witaminy. Tu mogą być wielkie braki. I jeszcze te biegunki. Witamina D, magnez, witaminy z grupy B są kluczowe dla nastroju. Magnez we krwi w normie, może już oznaczać brak magnezu w tkankach

Re: wyniki przed planowana ciaza prosze o pomoc

się speszyć, bo to często może odbyć się kosztem dziecka. Moim zdaniem powinnaś dostawać hormon - masz przeciwciała, za wysokie TSH, braki w witaminach. Niestety, musisz znaleźć porządnego lekarza - endo. A nie takiego konowała, który powinien mieć zakaz wykonywania zawodu!!!

Jak odstawić moją córcię... Brak sił.

oprócz tego z piersi, a ja bym chciała zamiast...) Dzisiaj dosłownie z 20 razy już wisiała przy piersi, to będzie ciężkie i dla mnie i dla niej. Mogłabym jeszcze karmić, gdyby nie ciąża. Boję się, że drugie dziecko na tym straci (braki witamin). RATUJCIE...

Re: proste pytanie a ja nie wiem...

Boozias, rada dobra ino kolejność odwrotna - pokarm mamy będzie pełnowartościowy nawet przy niedożywieniu, dopiero przy ekstremalne braki w organizmie mamy będą miały wpływ na jego skład... Natomiast sama szybko odczuje braki witamin i zbilansowanego pożywienia w tym i tak wymagającym okresie na

Re: Skąd parcie na niezdrowe jedzenie?

narzucic taki styl calej reszcie. Nie rozumiem, czemu tyle osob (babcie, ciocie itp.) wspolczulo mojemu dziecku w wieku przedprzedszkolnym smutnego dziecinstwa bez slodyczy, kiedy ono wtedy nawet nie wiedzialo o ich istnieniu i w zwiazku z tym nie odczuwalo zadnego braku. Nie pojmuje, czemu babcia za

Re: czy dziecko instyktownie wie o braku witamin

Jakby dziecko wiedzialo, to nie byloby na swiecie dzieci z krzywica! A po tych ziemniakach i zupkach dziecko powinno jeszcze pamietac, aby wyjsc na slonce, bo dopiero wtedy witamina D dziala ...

czy dziecko instyktownie wie o braku witamin itp

oczywiscie za szybko sie wyslalo,.... jeśl to prawda, to czego brakuje mojej siostrze skoro namiętnie wcina surowe ziemniaki i "chińskie zupki" na sucho?

Re: czy dziecko instyktownie wie o braku witamin

Od surowych ziemniakow dostanie goraczki (podobno tak dzialaja) i obawiam sie, ze cokolwiek w nich jest nie zostanie przyswojone. A chinskie zupki na sucho... chyba nie maja witamin. -- Planeta Vege:)

Re: wit D3, wit B12, ferrytyna

> z wit d3 nie chce przesadzić, czytałam ze mozna brac nawet 5tys jednostek, ale. > ..czy mogę (staramy sie o dziecko) Poszukaj, w wyszukiwarce, do jakich wyników musisz dojść, żeby starać się o dziecko z sukcesem :) bo przy Twoich obecnych wynikach i brakach.... Na Twoim miejscu bałabym

Re: czy dziecko instyktownie wie o braku witamin

W pomidorach jest potas. A co zrobic jak dziecko steruje zeby jesc cukierki i pic coca cole zamiast mleka? W ciazy kobiety maja zachcianki i ktos napisal, ze kobiety ktorym brakuje wapnia jedza mur!

Ferrytyna i wit. B12 - prośba o interpretację

wynikami loekarz powinien mi zapisać jakieś leki do "nadrobienia" braków? Dodam, że od dłuższego czasu staram się o dziecko....

Re: czy dziecko instyktownie wie o braku witamin

pia.ed napisała: >W ciazy kobiety maja zachcianki i ktos napisal, ze kobiety ktorym brakuje > wapnia jedza mur! Nie wiem jak kobiety, ale znam pewien taki przypadek. Rodzina, w ktorej to sie zdarzylo miala kilkuletnie dziecko i jak to na wsi lazilo sobie gdzie chcialo. Szczegolnie lubilo

Re: czy dziecko instyktownie wie o braku witamin

wiesz, wydaje mi sie ze jednak cos w tym jest, oczywiscie nie mozna twierdzic ze dzieck samo wie co mu brakuje bo wtedy nie byloby problemow z niedoborem witamin:), ale... podam moj przyklad - moze to dziwne, ale instynktowanie wiem, choc nie zawsze, czego mi brakuje, albo co powinnam jesc a co

Re: czy dziecko instyktownie wie o braku witamin

> A co zrobic jak dziecko steruje zeby jesc cukierki i pic coca cole zamiast > mleka? nie no bez przesady:P mowie o normalnych produktach typu ziemniaki, jakies mieso, warzywa, owoce, ozrechy i inne, nawet te przetworzone, oczywiscie wszystko ejdnka w granicach rozsadku bo jedzenie ilus

Re: jadłospis na półtora roku, proszę o ocenę

jedzemie dla dziecka mrozic :) A blog ma przerwe wakacyjna. Brak czasu na wszystko a jeszcze maszyne do szycia sobie kupilam i wolne chwile przy niej, ale obiecuje poprawe. moze od wrzesnia ;€ -- dlaniejadka.pl

Re: Tycie, niedoczynność tarczycy, złe wyniki cuk

No i bingo! Objętość Twojej tarczycy ze stronki: www.nuk.bieganski.org/index.php?la=pl&go=kal&kalk=tar_obj#proc objętość całej tarczycy: 7.624 ml gdzie norma dla kobiet 13-18 ml, czujesz to? Masz tarczycę dziecka, stąd objawy niedoczynności. Dlatego chciałam żebyś podała wymiary, bo to jest

Re: weg(etar)ianizm a karmienie piersią

A dlaczego nie poradzisz sie lekarza ogolnego? Mnie to wyglada na awitaminoze.Znaczy sie brak ci witaminy C tudziez innych.Moze dziecko wysysa z ciebie potrzebne skladniki? Moim zdaniem powinnas wiecej jesc owocow cytrusowych,jedna cytryna dziennie jedzona w plastekach ( np zalana ciepla woda

Re: Wczesna ciąża a TSH - pomóżcie

się dziś pokłuć, żeby zbadać te nieszczęsne feryty-coś tam, B12, D3 i kwas foliowy. Pomyślałam, że zbadam też sód, potas, wapń, magnez i żelazo. Te akurat były w przystępnej cenie 7-8zł, ale za całość zapłaciłam 220 zł (po 10% zniżce). Najdroższe było badanie witaminy D - 85 zł - szok. Przeszłam też

Re: DHA dajecie?

i inne dydrymały. Uważam, że jedyną niezbędną witaminą jaką nalezy suplementować w naszym klimacie jest D3 jesli szkolisz się w tych dziedzinach to napisz proszę: - dlaczego do tej pory nic się nikomu nie działo z uwagi na brak DHA (a jeśli działo to podaj linki do udowodnionych badań) - kto i na

Re: Niedoczynność tarczycy- pomoc o wskazówki

. Jeśli planujesz ciążę, to koniecznie powinnaś jeszcze zbadać i uzupełnić braki witaminy D3 i ferrytyny. TSH zwykle jest w ciąży niemiarodajne z uwagi na hormony ciążowe. Nie mam pojęcia jakie powinno być anty TG w ciąży, ale tym bym się nie przejmowała. Znacznie ważniejsze są fT4, fT3, samopoczucie

Re: pobyt na oddziale gastrologicznym

. Troszeńke żelazo na granicy normy ale absolutnie nie do leczenia. Witaminy D3 troszkę za mało ale mam podawać jedynie tran, żadnych innych preparatów czy witamin. Próby wątrobowe ok, próby nerkowe ok jak na chudego jak to nazwała.... Lekarz naprawdę super...godzinę przez telefon ze mną rozmawiała kiedy

Będziemy żyli coraz to krócej teraz w demokracji.

przewlekłych chorób dzieci, mogących trwać aż do dorosłości. Wśród nich jest między innymi otyłość, astma, ADHD, braki witaminy D. Jednocześnie rośnie odsetek dzieci dotkniętych każdą z tych przypadłości. Wszystkie one mają związek z siedzącym trybem życia, spędzaniem większości czasu w zamkniętych

prośba o pomoc w zrozumieniu hashimoto -nowa

Ogromnie cieszę się, że znalazłam to forum. Kopalnia wiedzy jak dla mnie. Kilka słów o mnie. Mam 36 lat i 28 kwietnia urodziłam dziecko. W ciąży badałam tsh jeden raz i wynik był dobry. Po porodzie zaczęłam szybko gubić kilogramy. Bardzo szybko bo w miesiąc schudłam 9 kg, a w ciąży przybrałam 8

Re: MARNA KLUCHA

najbliższe osoby się odwróciły i to ją dołuje. Ja bym tylko nie przesadzała z tymi wszystkimi rzeczami ciążowymi, bo jeśli wszystkie dziewczyny naraz jej coś wyślą to będzie za dużo. Witamin też wszystkich nie przeje. Klucha, obczaj czego jej brak bo ja mam info, że ma wszystko co jej potrzebne.

Re: czy to powrot tarczycy

dzieki za szybka odpowiedz,mam 32 lata ogolnie czuje sie dobrze. Miewam negatywne nastroje(zawsze sa jakies problemy)zimne stopy,niewyspanie(ale przy mlym dziecku to mozna)najbardziej niepokojace to brak ochoty na wspolzycie:( i wypadanie wlosow. Dawke eutyrox ustalil mi ginekolog ktory prowadzil

MTHFR heterozygota

formę tego kwasu + masę witamin, te B też, poza tym jadłam buraki i banany. W lutym zaszłam w ciążę. Obecnie jestem w 2 trymestrze. o badaniu USG genetycznym wszystko ok. dziecko rozwija się prawidłowo. Obecnie przeszłam na Femibion Natal 2 plus i zastrzyki Fragmin 7500 (jak Clexan tylko lepsza igła i

Re: leczenie infekcji-chora Polska

Ja tak patrzę na te wszystkie, ,,polskie" syfy masowo. I nie rozumiem dlaczego gł. w Polsce mamy tak zasyfione przedszkola? Mamy statystycznie największą ilość alergicznych dzieci, najwięcej statystycznie przyjmujemy antyboli. W czym tkwi problem? Na pewno nie w braku zimy czy lata. Problem

Re: Bardzo prosze o interpretacje wynikow

,3. (żelazo w normie witamina b12 w normie) Już po pozbyciu się lambii po ok 1 tygodniu trafiliśmy do szpitala ponieważ HGB było niskie i miał podwyższone leukocyty. Wykonano szereg badań łącznie z badaniem szpiku (podejrzenie białaczki) nic nie wykryto. Na szczęście stan dziecka się poprawił bez podawania

Re: Czyraki u dzieci

Dzieki za linka, jesli beda sie nawracaly to pewnie sprobujemy wszystkiego póki co dzis dzwonilam do przychodni o wyniki wymazu z nosa i dzieciaki maja wszystko w normie. Wzmacniam im odpornosc witaminami, tranem, actimele, jogurty,dietą, słodycze sporadycznie. Codziennie piore reczniki, ubrania

Re: żółtaczka a karmienie piersią

Nie wiem czy niebezpieczny ale za długo trwający. Opinie różnych osób były odmienne. Położna przychodziła wieczorami i trudno było jej ocenić prawdziwy odcień dziecka??? Lekarz na usg bioderek stwierdził, że zółtaczka schodzi powoli. Kardiolog u którego córka była/jest leczona kazał zgłosić problem

Re: jakie preparaty witaminowe dla 2,5 latki?

Po kinder biovilat moze miec problem z kupkami beda czarne i twarde wiec uwazalabym z nadmiarem zelaza jezeli dziecko ma go sporo w diecie to po podaniu biovitalu bedzie nadmiar. Moja corka plakala jak robile kupke wiec szybko zrezygnowalam i podawalam witaminy w kropelkach multicebion

Re: problemy późnego wcześniaka

Wiesz trochę mi te Twoje problemy przypominają problemy z moja córka. U nas dopiero po wyjściu ze szpitala okazalo sie ze bardzo spada morfologia, czego wynikiem bylo właśnie bardzo szybkie męczenie sie i brak możliwości karmienia piersią bo dziecko nie miało sily. Ostatecznie skonczylo sie na

Re: Vitamarin Junior -opinie!

myślisz że założycielka wątku pracuje w tej firmie i robi w ten sposób reklamę na zlecenie? kiepsko to świadczy. a produkt kiepski - dawkowanie 6 dzienni i to jeszcze przy tej cenie? co to uczenie dziecka lekomaństwa od małego? nie ma witaminy A - ok - dobrze, ale za to brak witaminy D3 w sumie

Re: przeanalizuj

na dobe. Ostatnio musze z nia spac, bo nei chce sama. Wiec domaganie sie mleka z pewnoscia nie jest kwestia braku mamy. Jesli juz co, to za duzo ma tej mamy. Pewnie i moze przezyc bez mleka. Tylko zastanawiam sie czy to ma sens. Mleko to nie tylko zaspokojeie pragnienia, ale tez dodatkowe witaminy i

Re: Czy mogę się trochę wyżalić?

Moje dziecko padło, co za ulga. Mogę się wyżalać dalej ;) Ja wiem, że małż się o mnie martwi. Tym bardziej, że ostatnio jestem taką obrazową babską marudą, pokrzykującą, jęczącą, pewnie nieznośną dla niego :P Brak dobrej kawy i w zasadzie jakiegokolwiek seksu :P mi nie pomagają się wyluzować

Re: Próby stawania, uciekanie, wyginanie stópek

, pogodnym, roześmianym. Gaworzy całymi dniami, raczkuje, wstaje, bije brawo, daje cześć, siada sam. Nie widać, żeby coś mu dolegało, dlatego nie mam pojęcia skąd ten brak apetytu. Podaję dziennie 1kaps witaminy D + dodatkowo omegamed baby też z wit D - tak mamy zalecone przez neurologa. Nie wiem czy możliwe

Re: co na czerwone kąciki ust u 5 latka?

Jeśli chodzi Ci o zajady to wystarczy pobrać kilka dni witaminy z grupy B (b compleks), smarować można maścią cynkową. Co do dawkowania to spytaj lekarza jak uzupełnić braki vit B u małego dziecka.

Re: Odżywianie w ciąży-wpływ na dziecko?

19 lat i brak zębów, wszystkie czarne, do wyrwania - lekarz powiedział że miała odwapnienie ciążowe i to są efekty, bo on sam jako dziecko odżywiał się super. Nie chodzi więc tylko o wage kobiety ale to co dostarcza do organizmu. Niestety brak witamin i mikroelementów odbije się echem albo na niej

Re: Wyniki i objawy u 9 letniej dziewczynki-pomo

Zacznę od Twoich wyników: > Acha, przy okazji sprawdziłam też swoją tarczycę: TSH 0,415 (0,350-4,940), > FT4 74,36% > FT3 76%. Czy wszystko ok z naszymi wynikami.Sama kiepsko się czuję,brak mi ener > gii i ciągle się przeziębiam.Z samopoczuciem też nie ciekawie. wyniki są świetne, ale

Re: Kilka informacji - dla zainteresowanych fakta

No tak wszytko pięknie tylko dla czego w cudownym mleku matki brak witaminy K i trzeba podawac ja dziecku?

Re: laktaza, krew, dyschezja, alergia proszę pomó

. Trzymaj się, rób to co serce ci dyktuje. Zacikawilas mnie ze główką sie poci przy braku witamin, możesz cos więcej napisaac na ten temat, ja daje kroplevigantom czy jakos tak .

Re: Synek 3lata i 3miesiace nie mówi pomoc Marian

podobnych suplementów i wydawało mi się, że po podaniu czegoś takiego moje dziecko zacznie nagle mówić. w rzeczywistości potrzeba więcej. niezbędnymi suplementami do rozwoju mowy są omega 3 (osławione eye q, choć są tańsze odpowiedniki), MB12, witamina A, cynk, witamina d, karnozyna, i wiele innych. często

Re: Synek 3lata i 3miesiace nie mówi pomoc Marian

, choć są tańs > ze odpowiedniki), MB12, witamina A, cynk, witamina d, karnozyna, i wiele innych > . często ważna jest też odpowiednia dieta. ale to też kwestia indywidualna, co > komu pomoże. nie ma jednej cudownej tabletki, która sprawi, że dziecko zacznie > mówić. Perlai dzięki masz

Re: Testy ciążowe z allegro

Ja systematycznie rezygnowalam z kawy. Najpierw 3, po miesiącu 2, od lutego 1, zaszlam w ciaze i pije tylko zbożówkę, dla towarzystwa z mężem. Nie narzekam na jej brak. Kwas foliowy trzeba brać. Teraz wlasnie czytam o DHA, swietnie rozwija mozg dziecka. Moja znajoma ostatnio mówi o algach morskich

Re: ciezarne z chora tarczycy, jak przebiega wasz

Ja niedoczynność + Hashimoto mam wykrytą pół roku po 1 ciąży (4,5 roku temu), aktualnie jestem w 2. Moja ówczesna beznadziejna endokrynolog kiedyś niezwykle zabawnie powiedziała, że ma nadzieję ze nie myślę o drugiej ciąży, chyba że chcę mieć upośledzone dziecko. Słów brak... Jakieś 2 miesiące

Re: Jakie witaminy/jakiej firmy polecacie

Przeczytałaś ten chociaż ten jeden z tysięcy artykulików? A ze zrozumieniem? Jeśli są karmione wyłącznie piersią, mogą mieć braki tej witaminy. Mogą mieć, to nie znaczy, że mają. Nie nawołuję do zaprzestania podawania witamin (znów kłania się czytanie ze zrozumieniem), tylko o niepodawanie

Re: Witamina K powoduje silne bóle brzucha !!!!

murwa.kac napisała: > ino w swym uwielbieniu do natury zapominasz jaka byla smiertelnosc niemowlat > /noworodkow zanim wprowadzono medykalizacje porodu i opieki poporodowej - mi > alo byc. Umierały z innych powodów niż brak wit. K, zapewniam Cię. Nie wiem, czy zauważyłaś, że wątek nie

Re: karmienie piersia

o zmienianiu sie skladu mleka po 12 mcu, po to aby przez zmniejszenie ilosci > pewnych witamin zachecic dziecko do 'szukania' jedzenia ktore te skladniki zawi > era, ale w tym samym czasie w mleku niezmienne pozostaja te najwazniejsze eleme > nty: > rel

Re: Czy dajecie dzieciom witaminy?

program z którego jasno wynikało że organizm ludzki nie potrzebuje suplementów do właściwego rozwoju...witaminy są potrzebne jeśli występują objawy wskazujące na brak którejś z nich... -- -------- Dlaczego panny są szczuplejsze od mężatek??? Bo panna wraca do domu, patrzy co ma w lodówce i idzie spać

Re: przeszłam z kp na mm,poznam opinie innych mam

innych zalet bzdura i dorabianie teorii. wymien chociaz 100. mm żadnej serio zadnej? a to ze dziecko najedzone to pies? to ze rosnie to sciema? ze dostaje dawki witamin i zelaza (w kp zelaza brak) to nic? jak widac - jakies sa. gdyby nie bylo zadnej dzieci po podaniu mm by umieraly. jakos tak nie

Re: Pytania dotyczące diety w czasie laktacji

Kiedy jeszcze należy bacznie obserwować reakcje dziecka? Kiedy mama, która karmi spożywa cytrusy, które mogą wywoływać biegunki. Nie oznacza to, że mamy powinny rezygnować z tych owoców. Powinny za to wprowadzać je do swojej diety powoli i stopniowo obserwując dziecko, Ale co powoduje te

Re: Sosy, rosoły, dania gotowane a witaminy

uważa się, że podstawa to warzywa i owoce, a kalorie uzupełnia się słodkimi bułami, naleśnikami, pierogami, lodami itp. Dawaj dziecku normalne, gotowane potrawy, a będzie zdrowo rosło bez braków żywienowych. Niczego nie przemycaj, nie zamieniaj owoców w lody czy inna papkę. Na pewno są takie które mu

ropne krostki u 4latka

to długo i sa to pojedyncze krostki. Co mam z tym robić, czym smarować? A może to rzeczywiście brak jakiejś witaminy? Czy mam zbadać na gronkowca- i w jaki sposób?

Re: zywienie dziecka pomoc dla kolezanki

powody chudości i bladości trzeba wykluczyć. Jak Młody ma taki genotyp - trudno, też mam taki w domu. Wywalić śmieciowe przekąski, to są straszne "zapychacze". Jeśli dziecko jest niedożywione - tzn. ma brak odpowiednich witamin i minerałów, można spróbować odżywek. Jak mój Młody bardzo

Re: noworodek a witamina D

A skąd przekonanie, że trzeba wystawiać dziecko na trzy godziny? A odpowiadając na pytanie autorki wątku: od kwietnia do października moje dziecko nie dostawało witaminy D, w październiku wkracza tran. Badania zlecone przez pediatrę wyszły w normie, żadnych braków witaminy D ani jej nadmiaru. Bez

Re: Hashimotka prosi o interpretację wyników!

,63 - 204,00 czyli 4.64% hashi-tess pisałą 19.05.13: "nic dziwnego, że źle się czujesz bo Twoja ferrytyna jest bardzo niska. Uzupełniasz jej braki?" oraz 28.05.13 hashi-tess: "jeśli chcesz zajść w ciążę, to musisz uzupełnić ferrytynę bo dziecko też będzie miało anemię." I Twoje

Witaminy podczas karmienia piersią

jestem ciekawa, czy rzeczywiscie kazda karmiąca kobieta mysli o tym gdy podejmuje decyzje o naturalnym karmieniu swojego dziecka i czy faktycznie brak tych witamin, pomimo normalnego odzywiania mógł byc przyczyna choroby mojego dziecka.

Re: alicjaa2106

ćwiczyliśmy itp, bo było tylko leciutko, w 3msc już było ok, ale mieliśmy jeszcze jedną wizytę kontrolną). Neurolog zbadała i powiedziała, że nie ma żadnych zastrzeżeń do rozwoju dziecka, że wszystko wykonuje idealnie, ale mówiła, że jest dość duży i zaleciła 1kaps omegamed z witaminą d + 3 kaps witaminy d

Re: badanie na pasozyty

Zacząć od wyrzucenia z diety wszystkiego poza samym nutramigenem. Nutriton może być przyczyną wzdęć. Jeśli dajesz jakieś witaminy, herbatki, probiotyki, to wszystko odstawić i dawać tylko nutramigen przez dwa tygodnie. Jeśli na samym nutramigenie nadal będą problemy: ulewania, wymioty, gazy, brak

Re: Szczepionka na odporność

witaminy lepiej dostarczać w postaci warzyw i owoców, zadbać o wystarczającą ilość snu dziecka, nie rezygnować z drzemki w południe - raczej skrócić na jej rzecz wypoczynek nocny (maluch zmęczony w ciągu dnia łatwiej łapie infekcje). Migdałki warto spróbować uratować - może uda się wyskoczyć nad morze

Re: Nawracajace anginy

pobraniem wymazu z migdałów:) Warto też zrobić badania w kierunku niedoboru wit D.Dziecko z niedoborem wit D nie wytwarza naturalnego antybiotyku. Wit D ma wielki wpływ na odporność u dzieci. Niedobory tej witaminy są w tej chwili u dzieci powszechne! > Prosze o pomoc mam juz dosc corka stracila apetyt

Re: Niesamowite bóle nóg+koszmarne zawroty głowy

Myrtille_gdzie mieszkasz? Czy jesteś pewna, ze te 300pln to na pewno ta NASZA witamina bo są: Witamina D3 - metabolit 25 OH D3 Witamina D3 - metabolit 1,25 (OH)2 D3 My badamy tę pierwszą, która u mnie w Wawie kosztuje 80, a ta druga to już 260. Jak wpiszesz w google "niedobór wapnia ból nóg

Re: Zjadanie śmieci - jak z tym walczyć ?

i dlatego je chusteczki do nosa? Zjadanie różnych rzeczy rzeczywiście może świadczyć o braku witamin lub innych pierwiastków (np lizanie ściany - brak wapna) ale cóż potrzebnego do życia można znaleźć w chusteczce? Celulozę? Choć badania krwi rzeczywiście nie zawadzi zrobić. U mojego wyszły

Re: Witaminy...

Wiesz, witaminy z suplementow trujace nie sa... Sa raczej dla mamy, niz dla dziecka. Bo to dziecko jest priorytetem i wyciaga z organizmu kobiety potrzebne mikroelementy i witaminy. I mamie moze zabraknac tego, czy tamtego. Jak ktoras mama nie jest pewna, czy wszystkie niezbedne pierwiastki

Re: Tran.

U nas (Norwegia) zalecaja od 6 tygodnia zycia, glownie ze wzgledu na witamine D, ktora tu na polnocy jest dobrem deficytowym. Moje dzieci biora od wczesnej jesieni do poznej wiosny, choruja malo (nie wiem, czy dlatego), ale brak witaminy D w diecie powoduje wiele problemow, ktore moga wyjsc dopiero

Re: problemy z jedzeniem 2 latka

; wawczy mu nie pomoze. Ale ja sie denerwuje, zeby dostawal tyle witamin ile trze > ba, zeby uczyl sie poprawnego zachowania tzn jesc przy stole etc. A to takie ważne, żeby jeść przy stole?? Wiara w brak witamin jest mocno przesadzona, aby zaspokoić zapotrzebowanie na witaminy naprawdę nie potrzeba

witaminy tran brak apetytu

podaje 22 msc. dziecko tran według wskazań Pani doktor dziecko raz ma apetyt raz nie nie jada jajek warzywka jak ma smak za to zjada chetnie owoce czy mam podawać jakieś witaminy??ma czasem koło paznokci małe skórki"zadziory" może to brak witamin??brak żelaza??prosze mi poradzić jakie

Re: Szczepienia

Mnie ta moda przeraża. Od wczoraj dyskutuję na w innym miejscu na temat szczepionek i do dziś nie uzyskałam żadnych merytorycznych argumentów przeciwko szczepieniom. Oczywiście uznano że się nie znam, mam znikomą wiedzę nt chorób zakaźnych i np udowodniono mi że dziecko po szczepionce w 2 miesiacu

Anielkac - mój wątek

sobie staram sie wmowić , że przesadzam, że po prostu muszę się wziąć w garść. Jakieś 2 lata temu miałam najlepiej ustawione hormony, gdzieś na poziomie 50-60%. Potem zaczęły sie rozjeżdżać: ft3 wciąż malało. Badałam i ferrytyne i witaminę D3. Uzupełniałam niedobory. Dawka euthyroxu 112. A oto moje

Re: Slepa wiara w zalecenia WHO...

zrodlami. Co i jak i jakie braki i dlaczego. Bo sa pewne witaminy na ktore dieta matki wplywa, ale absolutnie nie oznacza to ze dziecku bedzie ich brakowac:)

Ciaza pozamaciczna,brak jajowodu, fragment jajnika

W czerwcu przeszłam operacje usunięcia ciazy pozamacicznej .Usunieto mi prawy jajowod .Lewego mam tylko fragment po usunięciu torbiele .Mam juz jedno dziecko .Zaszlam w ciąże po długim leczeniu .Bardzo pragnęlismy drugiego i niestety stało sie jak sie stało . Po operacji usunięcia c.p .lekarze

Alladyn

/> Alladyn łączy w sobie cechy nowoczesnej, profesjonalnej przeglądarki "dla dorosłych" z cechami programów dla dzieci, programów filtrujących treści internetowe oraz typu kontrola rodzicielska. Brak jest wyszukiwarek takich jak: Google, Yahoo, itp.

Alladyn posiada

Bionicle Heroes

Bionicle Heroes to zręcznościowa strzelanka, w której akcję będziemy obserwować z perspektywy trzeciej osoby.

Bionicle Heroes stawia na akcję ukazaną z perspektywy trzeciej osoby i oferuje gameplay zbliżony do starszych strzelanek tego typu. Brak tu chociażby cover systemu

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - brak witamin u dziecka