Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

jakie są ceny apartamentow w hiszpani...?

wybieramy sie do hiszpani -calella prywatnie samochodem prosze napiszcie jakie są ceny apartamentow ,hoteli czy lepiej jechac z biura..?

Re: Wakacje za 5 tysięcy dla 4 osób? Inspiracje

Noclegi znalazlam na booking.com. My bylismy w Toth Apartmanok, ale z tego co wiem jest tam sporo apartamentow w sensownych cenach.

Re: jakie są ceny apartamentow w hiszpani...?

w zależności od terminu ceny za pobyt tygodniowy wahają się od 300 do 500 euro za apartament dwupokojowy. Do tego należy doliczyć opłatę za klimatyzację, sprzątanie. Możesz sprawdzić stonkę apartamenty Hiszpania

Re: jakie są ceny apartamentow w hiszpani...?

sylwia, w google trzeba wpisać "hotel calella" albo "apartamentos calella" i znajdziesz strony z wyborem hoteli i cenami. Ech...

Re: jakie są ceny apartamentow w hiszpani...?

Sprawdź na stronach homeaway.co.uk i homelidays.co.uk -apartamenty, mieszkania, wiejskie domki, co tylko chcesz i w dopasowanym standarcie.

Re: jakie są ceny apartamentow w hiszpani...?

Zobacz na : Quickrooms.com np.pod koniec czerwca 10 noclegow w ap. Mont Jardi 1255zl/2os., ale w hotelu Top Olympic z HB 2200zl. Znajdziesz wiele mozliwosci zakwaterowania z wyz. i bez.

Jakie sa obecnie ceny tranzakcyjne "apartamentow"?

Witam, zastanawiam sie nad kupieniem apartamentu w okolicach promenady celem wynajmowania go turystom (umowa z lokalna firma) oraz abym mogl przyjechac od czasu do czasu do tego pieknego zakatka. Poniewaz nie jestem z stad mam do Was pytanie - jakie sa faktycznie tranzakcyjne ceny takich

Re: Ośrodek o wysokim standardzie przy samym mor

skoro nie interesują cie jakies tam tanie pokoje. To masz Grand Hotel itp... cena od 1200 zl za dzień znam jeszcze droższe... podac? jeżeli jest standard i miejsce to mam adresy do apartamentow w Kolobrzegu i nie tylko ceny od 600 zl/doba na plazy/bez w.z

Re: ROWY gdzie z dziećmi? apartament, domek parte

Zapraszamy do naszych apartamentow wlasnie w Rowach. Ceny umiarkowane, atrakcyjne polozenie, czysto, parking na posesji, mila atmosfera, www.nadmorze.de.

Re: z powodu kredytu frankowego rezygnuję - lista

Jak chf szedl z 2.50 na 2.00 + ceny "apartamentow" rosly jak oszalale to umowy byly legalne. Wracamy na ziemie. Tyle w temacie. -- Pieniądze jako dług: www.youtube.com/watch?v=kgWsER4IpEw Właściciele agencji

Re: zalezy co chcesz kupic ,palac we Francji jest

tanszy niz kondo w Brazyli. Ceny sa astronomiczne. Ile - dokladnie nikt nie wie. Moj dom w Paraty nie moglbym kupic teraz, Ceny poszly wiecej niz 10 razy w ciagu ostyanich 10 lat. Rio i SP sa strasznie drogie. Ruch budowlany jest wiekszy niz w USA, coraz to nowe dzielnice i domy. Kt ma na to

Ceny apartamentow i bungalowow-czerwiec

Chcemy jechac na rodzinne wakacje (2+1) w czerwcu do Grecji.Interesuja nas w miare tanie apartamenty i bungalowy w jakims uroczym niezbyt turystycznym miejscu. Chcemy jechac wlasnym samochodem na gora dwa tygodnie. Przeznaczone mamy 4000 zl. Czy mozecie cos podpowiedziec? z gory dziekuje. pozdr

Re: Ceny apartamentow i bungalowow-czerwiec

WITAM.JA JADę Z RODZINKą NA HALKIDIKI 10-24 CZERWIEC,APARTAMENT 4 OS.ZA 1024 Zł łąCZNIE Z UBEZPIECZENIEM ,BEZ WYZYWIENIA.OFERTA ZNAJDUJE SIE W NECKERMANIE.POZDR KASIA

Re: Ceny apartamentow i bungalowow-czerwiec

WITAM My bylismy w zeszlym roku w zestawie 2 plus 1 samochodem na pieknej , spokojnej i malwniczej wyspie Thassos, mieszkalismy w apartamencie przeznaczonym dla 4 osob, wiec koszty byly nieco wyzsze niz w 2 osobowym ( 36 euro za dobe), byl to szczyt sezonu , polowa sierpnia. W sumie z paliwem wyd

Ceny za dobe apartamentow w Slowenii i Poreciu

Witam! Czy ktos moze mi podac ceny (orientacyjne) za dobe w Poreciu i na Slowenii? Jedziemy dalej i chcemy przenocowac. Czy z "trasy" dostaniemy cos? Dziekuje Arek

Re: Trogir, apartamenty MEDENA,jak tam jest ?

Bylem na madenie w tamtym roku fajne miejsce blisko plaza nad adriatykiem mozna zjesc napic sie super a co do apartamentow to katastrofa rudery mrowki biegaja jest pare apartamentow po remoncie tam jest czysto i nowoczesnie ale i cena inna i trzeba zaklepac po remoncie

apartament gda

ZAPRASZAMY DO NASZYCH APARTAMENTOW NA GODZINY. GDANSK - WRZESZCZ CENA ZA 1H 50 ZL, 2H 60 ZL WWW.VILLAELENA.INFO DESKRECJA, PIEKNE APARTAMENTY. KONTAKT; BIURO@VILLAELENA.INFO, TEL. 600 577 444

Re: szukam kwatery - Peljesac

W Orebicu masz możliwości rezerwacji apartamentow ale wszystko zależy w jakim terminie bo część jest już zajeta. W zaleznosci co wybierzesz odledlosc do morza około 100m,. Możesz brac pod uwagę wielki apartament / może być 6 osobowy i ma 2 łazienki ,taras/ dwa apartamenty 2 osobowe każdy

Re: Czyli co najmniej rok opóźnienia?

Cena żądana przez dewelopera za ten czubek to 20.000.000 zł. warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,11998554,TOP_15_apartamentow_w_Warszawie__Najdrozszy__20_mln.html Jakoś nie wierzę, że nawet bogaty człowiek wyrzuci taka sumę w błoto...

Re: Komorowski po wyborach - skandal i kompromita

... Nie bierzemy pod uwage najtanszych, ale przyzwoite da sie znalezc w cenie 100-120 tys euro. Nie bierzemy tez pod uwage trzysypialniowych apartamentow o powierzchni 150m2 bo to dla rodziny z dziecmi. Jesli wezmiesz 120tys euro kredytu to na dzisiaj mozesz miec oprocentowanie 1.8% w skali roku, stala

Dubaj: otwarcie najwyższego wieżowca

Ciekaw jestem czy zostana ujawnione ceny za metr takich apartamentow?;-)

Re: I znowu będą zepsute wakacje.....

obejrzalam sobie ceny czarterow do tr(ok 400pln) i ceny apartamentow na onthebeach.co.uk. i nawet w polowie sierpnia wychodzi to taniej niz baltyk.a jesc wszedzie trzeba:)

Re: Co to kogo obchodzi?

; Przeciez to tez byloby naganne zeby Watykan w ten sposob sie wzbogacal, szczego > lnie jezeli dostosowalby cene do cen apartamentow tej klasy w tej dzielnicy Rzy > mu. > > To by dopiero byl temat dla prasy ! :-) Nie wchodzę w to gdybanie.

Re: Nocleg w Krakowie blisko rynku

W zeszlym roku nocowalismy w apartamentach TWW przy samym rynku, na Slawkowskiej.. Warunki bardzo fajne, ceny nie pamietam ale jakos bardzo drogo nie bylo.. Maja tych apartamentow kilka, roznej wielkosci.

Apartamenty nad Morzem!!!!!!!!!!!!!!

znalazłam takie coś w Jastrzębiej Górze www.willakaskada.pl/apartamenty-kaskada/ceny-apartamentow

Re: czy ktos korzystał z airbnb?

przelecialem kilka ofert na Portugalie, na polowe pazdziernika, to wyszlo duzo drozej na airbnb. Zwykle szukam apartamentow z Self Catering, bo jest kuchnia, lodowka i ogolnie luz czasowy. 5 noclegow od 18.10, przy dwoch osobach, to cena od 30e, ofert do 40 z dziesięc, tzn. to jest cena za jedna

Re: apartamenty na Halikidiki

Podalem ci zrodlo prywatnych apartamentow z przykladami cen; nie zareagowales.

Re: samochodem do Bułgarii

, restauracje, bary, bbq itd. ). Wynajmuje juz trzeci sezon 2 apartamenty typu studio max. dla 4 osob, lozko + rozkladana kanapa, wyposazone, klimatyzacja, tv, internet, sejf i przestronny taras, ceny od 33 EUR/doba za caly apartament lub dodatkowo rabaty na dluzsze pobyty niz tydzien lub wynajecie 2

Re: kredyty we frankach

Na zielonej wyspie jest jakos tak, ze te kiepskie njusy sie nie nie przebijaja do glownych wiadomosci a prawda jest taka, ze rok do roku dwukrotnie wzrosla liczba samobojstw. Ceny apartamentow tez ida w dol, jak myslisz, dlaczego? Ty jeszcze nie potrzebujesz pomocy, moze ze wzgledu na zarobki nie

Re: nie warcz tylko sprawdz

Zeby było lepiej to z cenami tez przegial ostro Po wpisaniu jednego noclegu w srodku tygodnia 5-6 sierpnia 2013 w makarskiej wyskoczylo 37 dostepnych apartamentow w cenie ponizej 219 pln za dobe za 2 osoby. 50 euro. No faktycznie duzo drozej. No ale pewnie wlasciciel potem zatrzymuje sila na caly

Re: Do osób, które leciały z Wrocławia do Grecji

Proponuję Ci Kretę Zachodnią.Dolecisz Ryanairem z Wrocka. Z lotniska transfer autobusem ktory dowiezie Cię pod same apartamenty.Polecam www.despinastudios.gr/ sprawdzone i w świetnej lokalizacji,miejscowość Agia Marina. W niedalekiej lokalizacji market LIDL,a w pobliżu apartamentow mnostwo SUPER

Re: Wczasy w Rowach

Zapraszamy do naszych apartamentow, okolica willowa, blisko do lasu, wysoki standart, niskie ceny, www.nadmorze.de

Re: Nowe zjawisko w nadmorskich miejscowościach

jak sytuacja na rynku? szczegolnie interesuja mnie ceny apartamentow 1pokojowych na mierz. wislanej

Re: szukam kwater w lipcu dla dwóch rodzin z dzi

A moze Rowy?Zapraszamy do naszych apartamentow, wysoki standart, niskie ceny, piekna okolica.www.nadmorze.de

Przeciez Ci Amerykanie beda ryczec ze smiechu

jak zobacza ceny polskich "apartamentow" :D. I to nie na 100, ale na 500%.

Re: Elenite Royal Club

za dziecko w allu (10l.) placilismy 30bgn w 07.2012 w biurze prywatnych apartamentow, w kasie kolo aquaparku jest drozej. sam aquapark ceny nie znam. jedzenie w all slabe, ale na szczescie sa inne opcje restauracji i suprmarket. sam osrodek i atrakcje bardzo fajne.

Re: Biuro Cro-travel opinie

..mnostwo pieknych dzikich plaż i magicznych zatoczek..a ceny na prawde super i w ciemno tez mozna jechac , bo w troche dalszej od centrum czesci Pagu bylo sporo apartamentow do wynajecia czy tez pokoji, pozdrawiam i szczerze Polecam!

Re: Co to kogo obchodzi?

wzbogacal, szczegolnie jezeli dostosowalby cene do cen apartamentow tej klasy w tej dzielnicy Rzymu. To by dopiero byl temat dla prasy ! :-)

Re: Czarnogóra- gdzie wyjechac???

Jest to strona internetowa oferujaca zakwaterowanie w Czarnogorze bezposrednio u wlascicieli apartamentow.Bez problemu otwiera sie, jest czytelna, ze zdjeciami i opisem apartamentow, z cenami i sposobem rezerwacji./Kontrowersyjne slowo w adresie oznacza zupelnie co innego w ich jezyku.../

Re: Vlora Aliko widoki cudowne

Trudno mi sie wypowiadac na temat cen w rejonach o ktorych piszesz bo tam nie nocowalismy. Wybralismy hotel w Lukove, ktory niestety byl dosyć drogi jak na tamtejsze warunki ale mial basen i piekny widok na okolice, minusem byla odleglosc od plazy. Z tego co sie orientowalem to ceny apartamentow na

Re: szukam domku letniskowego dla 3 rodzin

Zapraszamy do naszych apartamentow, osobne wejscie kazdy, taras, dzielnica willowa, piekna okolica, wysoki standart, niskie ceny www.nadmorze.de

Re: Mieszkania przy metrze - luksus czy wygoda?

O, bardzo przepraszam, w artykule stoi, ze metrem beda podrozowac mieszkancy apartamentow, ktorych ceny ZACZYNAJA SIE od 2O OOO za m², metro ma byc dla nich atutem, moze nawet najwazniejszym... ;)

Re: lipiec domek nad morzem

Zapraszamy do Rowow, www.nadmorze.de , moga panstwo wybrac jeden z naszych apartamentow, wysoki standart, niskie ceny, tel.507875796

Re: nocleg dla 2 rodzin nad morzem

A moze Rowy?zapraszamy do naszych apartamentow- www.nadmorze.de Wysoki standart, niskie ceny. www.nadmorze.de tel:507875796

Re: apartamenty - gdzie szukacie...

W Rzymie wynajmowalismy studio przy Campo dei fiori przez rentalrome. Maja bardzo duza oferte apartamentow w Rzymie w super lokalizacjach. Zroznicowane ceny. Bardzo dobra komunikacja z agencja, wymagaja jakiejs przedplaty. Dokladnie nie pamietam czy to bylo 25% czy 30%. Wszystko dokladnie z umowa i

Re: Gdzie do Chorwacji????

Dzięki za info,znalałam fajny apartament na nas wszystkich w miejscowości Draśnice,20m do wody,cena ponad 3 tys złoty.Wg mnie fajna oferta tylko czy warto tam jechać?polecacie? Sporo jest apartamentow na Nas wszystkich,nie możemy się rozdzielić bo jest tylko trójka dorosłych reszta to troje

Re: Domek dla 4 osób Albania

- bardzo popularne wsrod albanczykow (snobistyczne ;-)i rowniez z cenami w sierpniu kosmos. Ogolem dla wszytkich tutaj sierpien oznacza wzrost cen do maksimum -najwieciej turystow. Szukajcie prywatnych apartamentow (bedzie kuchnia ;-) ale przygotujecie sie na ceny od 10 euro za osobe minimum . Troszke sie

Re: Wakacje samej z trojka dzieci - gdzie?

&checkin_year_month=2015-7&checkout_monthday=8&checkout_year_month=2015-7#availability_target Tam trzeba tylko doczytac szczegoly i przywiezc ze soba swoja posciel (same poszewki i przesiecradla, koldry nie beda ci potrzebne w lipcu :-) ) i reczniki - inaczej cena poszybuje w gore o dodatkowe 300 euro

Marketing polozyl cala inwestycje

????? Najgorszy marketing jaki widzialem dla tej skali inwestycji, szkoda. Nie mniej to jest najlepsza inwestycja w miescie, poczekajcie kilka lat i ceny takich apartamentow poszybuja w gore!

Re: Chorwacja w lipcu

80-100 E to rzeczywiście zawyżona cena,normalna cena apartamentu 60E. Jest tam tyle apartamentow, ze nie bedzie problemu coś sobie wyszukac. -- robert

Re: Zdrożeją apartamenty?

Ceny apartamentow w Warszawie sa juz ABSURDALNE. Podniesienie ich o kilka procent nie zrobi na nikim zadnego wrazenia i tak mamy apartamentowego Monty Pytona.

ranking apartamentow

Witam, a moze zrobimy w tym watku ranking apartamentow.Nazwa,miejscowosc, cena i moze jeszcze w jaki sposob rezerwowane...oczywiscie tez opinia czy wart polecenia czy nie. Mysle,ze pomoze to wielu osobom i unikniemy zasmiecania forum. Co wy na to?

Do zachodniopomorskie.

Mowimy o kwaterach nie o apartamentach a i tak przesadzasz z cenami apartamentow.To sa dwie rozne bajki.

Re: Nocleg w Zakopanem

Szukaj apartamentow - czyli takich malych mieszkan, z kuchnia albo aneksem, czesto dwa pokoje, co istotne przy dziecku, bo jak dziecko idzie spac to dobrze miec drugi pokoj zeby poogladac tv czy co tam jeszcze... :P Osobiscie sprawdzilam i polecam ugiewonta.pl/pl/apartamenty - nie jest to na samych

Re: Tanie noclegi w centrum Rzymu ???

Mam do zaoferowania ok. 600 apartamentow dla turystow, w centrum Rzymu, po bardzo przystepnych cenach, prosze o kontakt e-mailowy: joanna.grunt@rentalinrome.com

Re: Dlaczego ludzie tyle jedzą na wakacjach??

prywatnych apartamentow. Wlasciciel byl rybakiem i codziennie na kolacje dostawalismy swieze ryby i owoce morza po naprawde atrakcyjnej cenie (o wiele nizszej niz w polskim supermarkecie). Nie wiem, jaki ma to zwiazek z celebrytami, to chyba twoja wlasna "projekcja".

Re: Apartamenty Gąsiorowskiego czy moze wielki ob

Rynek ustala wartosc mieszkania a widzac sprzedaz "apartamentow" budnera cena jest nieadekwatna do wartosci.Na szczescie dla kupujacych rynek zawsze ma racje!

Re: Polacy wykupują Irlandię

analitycy do dzis mowia ze bedzie tylko drozej, a juz za 2 lata srednia cena przekroczy 10 kawalkow od metra apartamenta wielkosci psiej budy. no ale naganiaczy teraz troche mniej na forach, bo nie ma komu kupowac tych apartamentow.

Re: Costa Brava

. Ja biore zawsze Self Catering, ale ja lubie pichcic, a znam sporo dan, ktore sie robi 30 min, z czego faktycznej pracy jest 10 min, reszta to gotowanie. Plusem apartamentow z aneksem kuchennym jest lodowka, kuchenka mikrofalowa i takie tam inne, a co najwazniejsze, nie jest sie uwiązanym porami

Re: ile lewów do Bułgarii?

jest sie miejscowym to ceny sa przyzwoite (np. wlasciciele apartamentow, ktorzy znaja juz co i jak w sb) dla przecietnego turysty-cenowa masakra pozdrawiam

Re: Poszukuję kwatery w Duce/okolicach

Na zdjeciach prezentuje się świetnie. Napalilam sie troche, zobacze zaraz, jak z cenami apartamentow. -- http://www.suwaczek.pl/cache/a899abf82d.png Maciej(10.09.2007)

Re: Chorwacja, Czarnogóra, Albania - Bałkany 2013

My akurat robilismy rezerwacje w hotelu z basenem na booking com i cena naszego hotelu byla wyzsza ale jak pozniej robilem rozeznanie na miejscu to ceny apartamentow dla rodziny 2+2 kształtowala sie pomiedzy 35-40 EUR/ dobe Ceny artykulow spozywczych praktycznie takie same jak u nas, w barach

Re: Promocje i obniżki - wpisujcie

hejka wszyscy - marvipol reklamuje nowe ceny w osiedlu Apartamenty Mokotow Park - nowa wakacyjna cena - ale jak sie pojdzie do biura to jeszcze w gratisie mozna dostac miejsce postojowe do tych mieszkan. jak na oferte apartamentow z wlasnym jeziorem to spoko.

Poskarż się na Polaka. Antyimigrancki portal w ...

polsko-holenderskie agencje pracy zwoza desperatow do pracy za 5 euro koszaruja w kacetach po cenach apartamentow strzyga na kazdym kroku z grosza i oszukuja na czym sie da a ci ktorzy juz zlapali jakas mala stabilizacje pogardzaja nimi bo widza siebie z tamtych lat,caly problem polega na tym ze

nieprawda, najdrozsze sa apartamenty w Atlantis

Atlantis w Dubaju, cena apartamentow(podobno zarezerwowane dla szejkow i gwiazd) na najwyzszym pietrze to ok 90tys zl/dobe, ja bylam tylko w lobby i pewnie jeszcze drozsze by sie hotele znalazly.

Re: Nabbuco baśń z 1000 i 1 nocy

a powinnas miec troche wiecej serca dla biednych obywateli Turkmenistanu. Maja mostwo gazu, ale kiepskie polozenie geograficzne. Gazprom placi b. malo i Chinczycy tez niewiele. Zadnego wiazania cen gazu z cena ropy tam nie znajdziesz. PS. Wiesz jak Chinczycy okradaja Angole? Za rope placa po 35

Re: Ceny nieruchomości w QLD

teraz. QLD to pare rynkow: Brisbane, Gold Coast, Sunshine Coast, enklawy gornicze jak (Gladstone, Mt Isa) i reszta. Brisbane, GC, SC mialy boom w okolicach 2004-2006 - obecnie Brisbane stoi, spadlo jakis czas temu. GC, SC - wciaz spada - ceny oglaszane sa do negocjowania w dol i to ostro. Dobry czas

Re: Sardynia na wlasna reke ??

A sprawdzalas ceny apartamentow? Nie wiem, w ktorym miesiacu jedziesz, ale poza sierpniem nie powinno byc drogo. Moge sie mylic, ale aczej wujdzie mniej niz 700 euro. Nie mam czasu szukac, wyskoczyla mi strona bez zdjec, ale orientacyjnie: www.viaggincasevacanze.it/casa_vacanza.asp?id=11235 2

Ferie zimowe nad morzem w Miedzyzdrojach -

Ferie zimowe nad morzem w Miedzyzdrojach - 7 dni w cenei 5 dni Zapraszamy do komfortowych apartamentow Malachit w Miedzyzdrojach Oferta specjalan pobytow zimowych Pobyt 7 dni w cenie 5 dni Apartamenty Malachit Miedzyzdroje

Panie Rogowski, we wrzesniu 2009 w Warszawie

na remontowanych budynkach przy Al. niepodleglosci wisiala plachta z haslem "Taniej juz nie bedzie". Dotyczyla "apartamentow" na Pieknej, cena okolo 9tys za mkw. Prosze zapytac kolegi dewelopera za ile faktycznie sprzedal.

Re: i znow to samo

czy nie lepiej Wenecje ? Sa plusy pobytu w kwietniu: a) niskie ceny apartamentow b) plaze, deptak i restauracje masz dla siebie c) moze byc ladna pogoda, mozna sie opalic Wady opisal juz znajomy z Wloch chociaz temperatury wody w Baltyku napewno nie zna, bo niby skad ma to znac Wloch. W Baltyku jest

Re: Więcej mieszkań z budżetową dopłatą Rodzina n

finansowania RNSem "apartamentow dla bogaczy". Otoz ani APARTAMENTOW (bo limit 75m^2) ni dla BOGACZY (bo limit ceny m^2 wykluczajacy wszystkie dobre lokalizacje). Wiec gdzie moj blad ?

Gold Finance: W 2008 ceny mieszkań spadną o 10 ...

Czyli bedzie czas na zakup po okazyjnych cenach "apartamentow" na wynajem dla studenciakow! No coz czas zniw nadchodzi...

Czy byl ktos na Skopelos,Lefkadzie,Itace.

Interesuje mnie jakie sa tam kapieliska i plaze oraz poziom cen apartamentow i tavern.

powiedz mi rydzyku_fizyku czy

problem "apartamentow" na gruntach bedacych wieczysta dzierzawa jest specyficznie warszawski? Moich dziadkow za PRL wywlaszczyli za 7,5 za mkw w roku 1974 i pewna spoldzielnia wybudowala tam osiedle mieszkaniowe. Drugie pytanie: czy apartamenta byly tansze? W koncu w Warszawie udzial

allegro

Mam pytanie czy korzystal moze ktos z ofert z apartamentow oferowanych na allegro. Interesuje mnie czy jest duza roznica w cenie miedzy tymi ofertami a gdy samemu na miejscu sie cos wybierze

Chorwacja z allegro

Mam pytanie czy korzystal moze ktos z ofert z apartamentow oferowanych na allegro. Interesuje mnie czy jest duza roznica w cenie miedzy tymi ofertami a gdy samemu na miejscu sie cos wybierze

Re: Szukam taniego noclego w Rzymie

Witam! Pracuje w agencji wynajmujacej apartmanety po bardzo korzystnych cenach, w samym centrum Rzymu (z naszych uslug korzystaja glownie turysci). Mamy do dyspozycji ok.500 apartamentow. Wszystkich zainteresowanych blizszymi informacjami/rezerwacjami, prosze o kontakt e-mailowy: joanna.grunt@rentalinrome.com

Miliard w rozumie

Miliard koron to faktycznie bardzo duzo tyle ze w Szwecji nic nie jest specialnie tanie. Ceny apartamentow w Sztokholmie dochodza do dwustu milionow koron wiec ta wlasna ulica to chyba nie w tym miescie. Najbogatsza kobieta w Szwecji, Antonia Ax:son Johnson, ma 45 miliardow koron. Troche

Re: Apartamenty Reksor - ul. Morska 7A ??? opinie

co do apartamentow,to sie nie wypowiem-wynajmowalam kilka razy apartament ale od konkurencji lokalizacja (port) super- morze,promenada ,molo i park blisko-jest gdzie spacerowac ;) ceny w smazalniach i restauracjach dosc wysokie, tanio mozna zjesc po drugiej stronie rzeki ,jest tam wiele

Re: Mieszkania mogą być tańsze?

alez ja sie zgadzam ze to do definicji apartamentu nie pasuje. (chociaz biorac pod uwage reklamy apartamentow po 38m2 niektorych developerow ;)) tylko apartamentow 150-300m2 z osobna, dyskretna czescia dla domownikow gdzie pokoje polaczane sa z osobnymi lazienkami i garderobami, oraz gdzie lokal

Re: Pobożne życzenia zdesperowanych ludzi...

Kolejny debil ktoremu sie wydaje ze 10 tys za raczej w..y inwestor, ktory nie moze opchnac apartamentow po cenie marzen a w gatkach coraz bardziej mokro

Re: Hajduszoboszlo - nocleg szukam

na stronie nie ma cen, mozesz podac ceny dla apartamentu dwuosobowego? Zreszta poprosze o ceny wszystkich apartamentow...wg mnie na baseny jest prawie kilometr...ile metrow od skrzyzowania z vorosmarty? Bo np erkel ferenc jest okoo 1200-1400 m od wejscia na baseny...miedzylem to osobiscie

Re: Wakacje nad morzem z 7 mc dzieckiem

Zapraszamy do naszych apartamentow do Rowow-www.nadmorze.de Cena od osoby 40zl. dzieci do lat 2 gratis.

Re: ceny mieszkań -32% w ciągu roku

pelna zgoda fatalista, spadki cen nie omina nawet mieszkan usytuowanych w dogodnych lokalizacjach co oczywiscie widac na przykladach mieszkan/apartamentow w samym centrum wroclawia. bajki takich osobnikow ktorzy wypowiadaja sie w tym watku (a prawie na pewno jest to jedna i ta sama osoba) mozna

Re: Komu PiS chce pomóc?

wobec ceny wywoławczej wynika, ze kłopoty frankowiczow sa o 70% większe, co oznacza, ze gdy w przypadku wymuszonej sprzedaży zlotowkowcom pozostaje do splacenia ok 30-40% wartości mieszkania, zas u frankowiczow jest to 90-120%, zas w przypadku domow i luksusowych apartamentow można zaobserwować i 200

Re: Apartament dla 3-4 osób

W II polowie sierpnia jest sporo ofert z wolnymi terminami b. ladnych apartamentow z dobrze wyposazonymi aneksami, przy plazy w cenie dla 4osob 800 - 900 zl./tydzien.Wybierz i zarezerwuj stosowny apartament ze str.intern. : holiday lettings Przykladowe ap. dla 4 -5 osob: Harmony Hills w Balcziku

dokad na wakacje w sierpniu?

w Chorwacji ale ceny apartamentow prosza o pomste do nieba, no i te tlumy). Pozdrawiam i dzieki za pomoc

Re: wróciłam z Czarnogóry i odpowiem na pytania

witam ja wybieram sie za miesiac jestem ciekaw jak ksztaltuja sie ceny w stosunku np do chorwacji (ceny apartamentow, obiadyitp) co mozesz polecic godnego uwagi w okolicy dzieki za wszelka odpowiedz

Re: Wynajmę apartament w Hiszpanii. Alicante,

Witam serdecznie posiadamy wiele apartamentow pod wynajem na wybrzezu Costa Blanca, w Torrevieja i Orihuela Costa nad samym morzem, pogada jest siwtna cieplo i slonecznie woda w morzu i basenie zachecajaca duzo ludzi sie kompie i opala. Cena za tydzien wynosi 420 euro. Jezeli sa panstwo

Re: Kuszą: "Wynajmij mieszkanie kibicom na Euro.

Gość portalu: lóżko napisał(a): > 100€/dobę za całe mieszkanie podczas EURO2012? To jakieś jaja? > Ja mam 200€/łóżko. Takie są ceny podczas mistrzostw. Bo chodzi o to,że najwiekszą kasę zarobią te tzw."firmy". Ci,ktorzy się skuszą ,dostaną nędzne ochłapy. Wyborcza

Re: Warszawa z dzieckiem

Witaj, jeśli nie hotel (ceny w etapie od 139 pln) to może poszukaj apartamentow na doby - są takie tu masz przykładową stronę ale w necie jest ich dużo więcej - ceny od 170-190 pln /doba ale masz wtedy namiastkę własnego mieszkania pozdrawiam a tu link: www

Buljarica w Czarnogórze

Wybieramy sie w 4 osoby samochodem. Kusza nas ceny apartamentow, duzo nizsze niz w CRO, ale czy ja znajde w okolicy Buljaricy zaciszne, male zatoczki bez dzikich tlumow? Jestem zakochana w Chorwackich wyspach, marzy mi sie podobny klimat, tlumacze sobie, ze to to samo morze, ale czytajac komentarze

Costa de la Luz - slow kilka

; sierpien, czyli nie moglo byc zimno. Upal. Bardzo odczuwalny w Sevilli, ale na Costa’cie, przez wiatry z Atlantyku, do wytrzymania. Ceny – w Sevilli taniej niz na Costa’cie; szczegolnie tyczy sie to jedzenia i drinkow Noclegi – w Sevilli mnostwo apartamentow do wyboru, w dostepnych

Re: Do znawców Wenecji

nie wiem, co uwazasz za ceny absurdalne i ile was jest... na www.ernesto-travel.pl jest pare cen apartamentow w Wenecji. pozdr.

Re: Irlandia: nieruchomości staniały w ciągu trze

Jakby amerykanski firmy uciekly z Irlandii to ta by zbankrutowala a bezrobocie sie podwoilo a co do nieruchomosci to dobrze ze ceny spadaja bo jakosc nowych apartamentow i domow jest bardzo slaba

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ceny apartamentow

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin