Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: CHF

ja właśnie to zrobiłem i jestem ok 70 zł do przodu ,aneks jest czystą formalnością należy pamiętać o kosztach przelewu do swojego banku gdzie mamy kredyt chf bo i to kosztuje ,ja narzazie znalazłem tylko jeden kantor gdzie jest to 0 zł cinkciarz.pl a przelewam do BOŚ

Kompendium odnośnie kredytów w CHF

Polecam dla wszystkich, którzy tak bardzo nienawidzą posiadaczy kredytów w CHF: wiadomosci.wp.pl/kat,1025897,title,Lukasz-Warzecha-dla-WPPL-bank-to-nie-kasyno,wid,17200495,wiadomosc.html

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

Z tego co sie orientuje, to najwecej kredytow w chf bylo udzielanych za rzadow pisu. Szkoda, ze wtedy nie zareagowali...

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Jesli mnie masz na mysli, to ja nie mam kredytu w chf.Nie mam zadnego kredytu. -- Pomoc dla Krzysia

Re: Jakie jest M1 w CHF?

byly-kadi napisał: > > W liczbach bezwzglednych ? W porownaniu z UDA? W liczbach bezwglednych cos kolo 570 mld CHF www.snb.ch/ext/stats/statmon/pdf/deen/B2_Geldmengen.pdf "UDA" to chyba mialo byc USD (w konwencji klawiatury qwerty modulo czynnik ludzki). Dla USD podaz

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Ale to wcale nie oznacza,ze zawsze jest tak najkorzystniej.Najbezpieczniej- owszem.Ale nie najkorzystniej finansowo. Mnostwo kredytobiorców jest na plusie majac kredyt w CHF. -- Pomoc dla Krzysia

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

sumire napisała: > Nie ciesz się jeszcze. Kurs już powoli opada. Opada? Przecież to otworzyło - długo oczekiwaną - drogę do 6 PLN za CHF... Ksiadz Anatol

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Wasza radość mnie zgorzknia. Nadal wole zacisnąć pasa a nie być zależna od rodziny czy wynajmującego. Jakoś frankowcy musza na te raty zarobić, uderzy to w tych wesolutkich wysmiewaczy wzrostu CHF także. -- Let the music be your master

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

> A ja mam kredyt w CHF i domagam się pomocy. > Za bzdurne komentarze osób nie mających takiego kredytu bardzo dziękuję, zajmij > cie się swoimi sprawami. Ale to jest nasza sprawa, bo ty domagasz się spożytkowania także naszych pieniędzy na fundowanie twojej ułańskiej fantazji sprzed

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

> Jakoś frankowcy musza na te raty zarobić, uderzy to w ty > ch wesolutkich wysmiewaczy wzrostu CHF także. juz wcześniej kredytobiorcy byli znani z tego, że zrobią wszystko, żeby mieć na ratę. Teraz po prostu przesuną się trochę granice i pracodawcy będą mogli ich jeszcze bardziej

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

> Chcesz wiedzieć? Poryczałam sie. Jestem załamana. Mam nadzieje, ze to chciałeś > usłyszeć. Na zdrowie no i co kredyciarze? doprowadziliście dziewczynę do łez, trąbiąc wszem wobec, jak Wam dobrze się żyje z kredytem CHF. Ofelia nie przejmuj się tymi wpisami

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Dla kogoś, kto brał kredyt, gdy CHF to był niski koszt i wtedy to było na styk- teraz to już poważny problem - chyba tylko ludzie, dla których to nie jest taka "kasa na styk"- mogą w miarę spokojnie do tego podejść, ze to przejściowe.

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

, od 8.30 kurs chf zmienił się bodajże o 2 grosze ( dane na 10.30) -- Jako chrzescijanka wierze , że Maryja "poczeła z Ducha Św.", nie z anioła ! Podstawy naukowe sa takie, ze skoro partenogeneza wystepowac może u ryb, płazów, nawet u gadów - dlaczego nie mogła zdarzyc się raz jeden w

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

wuika napisała: > Większość może jeszcze nie wie. Zresztą - taki pier...lec na rynku, że może do > czasu spłaty się weźmie i uspokoi? :> Kurdę miałem się w CHF zapakować przez słynnym referendum.... Ale by była przycinka :) Tia... uspokoi się, oczywiście.... od 2008 się cały czas

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

Lemingoza najwyraznie sie ocknela. PiS juz dawno mowil zeby pojechac po banko/korpo/hiper/przekretasach i przestac promowac transfer zyskow do pejsatych. Musi porzadnie jeb..nac zeby przeprany mozg zobaczyl jak jest rabany przez Mira i Rycha. Ale to jeszcze jest za nisko, CHF musi byc w granicach 7

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

A ja mam kredyt w CHF i domagam się pomocy. Od lat płacę na wszystkich- powodzian, rolników, najemców mieszkań komunalnych, górników, sadowników, ratowanych przez GOPR, decydujących się na zapłodnienie in-vitro itp, itd - dlugo by wymieniać- teraz skoro mi się noga podwineła to oczekuję że państwo

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

tiszantul napisała: > > Chcesz wiedzieć? Poryczałam sie. Jestem załamana. Mam nadzieje, ze to chc > iałeś > > usłyszeć. Na zdrowie > > no i co kredyciarze? doprowadziliście dziewczynę do łez, trąbiąc wszem wobec, j > ak Wam dobrze się żyje z kredytem CHF. Ofelia nie

Re: CHF

Dziękuję za odpowiedź. Też rozważę podpisanie aneksu i kupowanie waluty na własną rękę. Oszczędność faktycznie duża.

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

kredyt złotówkowy i że miałyście tyle wiedzy ekonomicznej i doświadczenia,żeby wiedzieć jaki kredyt jest najlepszy. ja tego nie miałam. moja rata to 200 chf. na szczęście to niedużo. jak ktoś ma 1000 chf i zwyczajnie popłynie to też wam to da taką radość i satysfakcję? -- Trzeba dojrzeć,żeby dojrzeć.

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

W moim otoczeniu wszyscy sa zaskoczeni, nikt sie nie spodziewal takiego ruchu SNB. Jedni sie ciesza - przede wszystkim ci, ktorzy robia za granica tanie zakupy i mogli dzisiaj kupic 1 eur za 1 chf. W wielu bankomatach w centrum mojego miasta godzine temu braklo EUR, przygraniczne banki niemieckie

Polacy zarobili miliony na wzroscie CHF

, zeznaja zgodnie, ze nie tylko juz swoje 30- letnie pozyczki w CHF splacili dawno temu, ba, jeszcze zarobili, kupujac mnostwo CHF na dzien przed tym "krachem". Swintuszki ze zaden mi nie powidzial, tez bym kupil. Czy to nie swinstwo, wiedziec i nie powiedzic ? Swintuszki .... Wnisoski sa dwa, nie

Jakie jest M1 w CHF?

nieodpowiedzialnych ….. tu wykropkuje, bo znow wytna. BTW: Co oznacza CHF ? Buahahaha: w hamerykanskiej medycynie Congestive Heart Failure : ) Zbieg okolicznosci ? -- "Polak Polakowi nawet klęski zazdrości" Jan Moll w filmie "Bogowie"

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

leanne_paul_piper napisała: > Ale frankowcy brali w ciemno, a teraz wrzeszczą - oszukali nas!. Najgłośniej to akurat wrzeszczą Ci, co kredytu w CHF nie mają :D > wymaganie teraz pomocy > od państwa czyli de facto ode mnie. Bo niby z jakiej racji? Pewnie z takiej samej jak Ci, którzy

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

25-30% wkladu wlasnego, czyli dla rozsadnego (ale nie luksusowego ani przestronnego) mieszkania/szeregowki od 200 tys chf w gotowce wzwyz. I mowa caly czas o tutejszej walucie. Jezeli ktos nie ma tyle oszczednosci lub za malo zarabia, to wynajmuje i nikomu korona z glowy nie spada.

Re: CHF

Witam, Spłacam kredyt w Millenium. Cenę za franka płacę taką, jaką narzuca mi bank. Zastanawiam się jednak, czy faktycznie nie byłoby lepiej samej kupować franki. Czy rzeczywiście oszczędność jest wtedy zauważalna? pozdrawiam, RM

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

(najczęściej) trzymiesięczna kaucja. Ceny są bardzo różne, dla przykładu w moim mieście rozsądne, niewielkie mieszkania zaczynają się od 2 tyś chf miesięcznie, za miastem jest taniej, jest też duże zróżnicowanie między kantonami. Generalnie rzecz biorąc wynajem, jak 90% rzeczy w Szwajcarii, jest drogi, ale nie

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

> ale cieszyc sie ze inni tracą????i miec z tego satysfakcję? > no rozumiem cieszenie sie, ze sie zarabia w przedszkolu i podstawówce na pewno dostałbyś pochwałę od pani za takie poglądy. Znaczy się, jak ktoś się cieszy, bo ma pracowników z kredytem CHF i będzie ich teraz mógł bardziej

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

, każdy złotówkowiec to słyszał, jakim to jest idiotą, że wybrał złotówki. Myśleli, że są królami życia. Tak w ogóle mam wrażenie, że ludzie, którzy wzięli kredyt we frankach kompletnie nie znają się na ekonomii i nie potrafią myśleć. Ja kiedy wnioskowałam o kredyt w CHF już na etapie wstępnego wniosku

10 000 CHF

około 7 500 CHF brutto . Ludzie po wyższych studiach mają właśnie jakieś 10 000 CHF ale zawsze brutto. To mimo wszystko sporo forsy i Szwajcaria należy do bardzo atraktywnych finansowo i w ogóle do życia krajów. Tylko turyści narzekają na drożyznę, Szwajcarom z pracą wiedzie się bardzo dobrze. Nawet jak

Sprzedaż mieszkania z kredytem CHF

No właśnie stoję przed takim dylematem jak w tytule. Mieszkanie w którym nie mieszkam a wynajmuję i ktoś bardzo chce je kupić. A ja chciałabym je sprzedać i rozważam dwie opcje: albo sprzedaż - tylko jak najmniej stracić w związku z kredytem CHF? Muszę kupić chyba franki w kantorze internetowym

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

no nie wiem, artykuł przedstawia frankowiczów jako niepełnosprytnych umysłowo, więc byłam ostrożna na Twoim miejscu z identyfikowaniem się.

Re: Sprzedaż mieszkania z kredytem CHF

Bank nie może przyznać nowego kredytu w CHF, stąd nie można kredytu na inną osobę przenieść, bo to jest tożsame z udzieleniem nowego kredytu. Ale bank może (o ile zechce) zmienić zabezpieczenie kredytu. Nie zmienia się kredytobiorca, tylko wierzytelność jest zabezpieczona na innej nieruchomości. I

Re: Sprzedaż mieszkania z kredytem CHF

Hipoteki 'frankowej' nie przeniesiesz, ponieważ to tak jakby ktoś udzielił Ci nowego kredytu we frankach, a tego się już nie robi. Żeby przenieść hipotekę trzeba będzie przewalutować kredyt, po kursach - jak sama wiesz. Tak jak piszesz najlepszą opcją będzie zgromadzenie gotówki, zakup CHF w necie

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

Co w czym? -- 'To są bardzo poważne zarzuty!!! O nie, ja, ja! Tylko mówię, że to są bardzo poważne zarzuty.' by król Julian

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

Nie orientujesz sie. Lemingoza w najczystszej PO-staci. -- Pieniądze jako dług: video.google.com/videoplay?docid=-1887591866262119830 Właściciele agencji towarzyskiej różnią się tym od władzy, że posiadają umiejętność ogarnięcia burdelu.

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

Fajne podsumowanie. Faktycznie napisane prosto, bo i do prostego odbiorcy skierowany - tego który bezrefleksyjnie "kupuje" hasła polityków czy internetowy hejt.

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Ot, mądrego po szkole miło posłuchać (cytując, hehehhe...mądry jesteś, więc wiesz o co mi chodzi,,,)

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Miniratka była niezauważalna - mogłam w to miejsce odkładać i kredyt nadpłacać. Dzięki nadpłacaniu niedługo kredytu się "pozbędę".

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

A nie przyszło Co wtedy do głowy, że można wziąć mniejszy kredyt na mniejsze mieszkanie w tańszej dzielnicy?

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

Adellante- TAK. Tekst i "argumentacja" tak infantylna, że chyba ubliżyłeś gimbazie. Jeśli ktoś chciał ośmieszyć argumentację frankowców, to nie mógł tego lepiej zrobić. -- 'Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia, wiesz?' by król Julian

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Masz racje z funtami, pomyliłam daty przy sprawdzaniu kursu. Swoje zdanie co do Polski jak najbardziej podtrzymuję.

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Welcome tu przeprowadzka w takim razie :) -- Streszczę dla niehumanistów: Bla, bla, bla. (Cosmetic.wipes)

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Aha, czyli jak się ukończy więcej niż przedszkole to już można cieszyć się z czyjegoś zmartwienia? -- Psia mać!

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

:/ -- nie - konfluencje, ktora kaze doroslej kobiecie do wszystkich swoich najintymniejszych spraw (bo do takich zaliczam ginekologa np) dopuszczac kontrole faceta

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

śmiem twierdzic, ze od moomentu kiedy brales kredyt Twoje obciazenie wobec banku nie wzroslo o >100%

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

dzieki dziewczyny, ogladam TVN CNBC i faktycznie uspokajaja. Od wczoraj moja rata wzrosła o 800zł:( Tak o...

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

ale cieszyc sie ze inni tracą????i miec z tego satysfakcję? no rozumiem cieszenie sie, ze sie zarabia

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Bo jakoś frankowicze inaczej piskali gdy kurs był niższy... -- Ceterum censeo Moscowiam delendam esse

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

na dzień dzisiejszy dla nas nadal lepiej mieć kredyt we frankach -- "codziennie mnie zachwyca Twoje maleńkie życie"

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Matka Natura nade mną czuwała, kiedy brałam kredyt w euro... przynajmniej jak na razie :) -- Piękne Anioły

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Ok.Tylko zupełnie bez sensu rozpowszechnia sie teze, ze dla wszystkich najlepiej w PLN. -- Pomoc dla Krzysia

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Cieszę się że mam termin płatności raty dziś, po kursie NBP z wczoraj:) A co będzie za miesiąc to się zobaczy...

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

A masz zapas franeczków? :) -- Dlaczego kobiety mają zawsze tak dużo obowiązków? Bo, głupie, śpią w nocy, to im się zbiera.

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Fantastycznie. Stopy procentowe spadly! Do tej pory kredyt mnie Malo kosztował, obecnie mam go prawie za darmo...

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

zwariowana_wariatka napisała: > no nie wiem, artykuł przedstawia frankowiczów jako niepełnosprytnych umysłowo, > więc byłam ostrożna na Twoim miejscu z identyfikowaniem się. Wiesz, nie wiadomo jak się sytuacja rozwinie, może będąc "prywatnym mędrkiem" w sprawie tych kredytów, też

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

adellante12 napisał: > Przestań... Stek debilizmów dla gimbazy z WP... cóż, Warzecha autorem. -- "Tak odnośnie UK-mały nigdy nie złapał kataru od dziecka tutaj więc obstawiam, że jednak większość tych dzieci z cieknącymi gilami to jednak mają katar alergiczny." - by 1mzeta

Re: Kompendium odnośnie kredytów w CHF

Przestań... Stek debilizmów dla gimbazy z WP... Czy naprawde myslisz że jakis kredyt hipoteczny biorą ludzie o inteligencji oscylujacej miedzy planktonem a tosterem? -- Wypijmy za drzewa, z których zrobią nasze trumny, oby rosły jak najdłużej!" ;D

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Może drobnym pocieszeniem dla tych, którzy mają jeszcze dużo kapitału do spłaty będzie to, ze mimo wszytko tych franków (do spłaty kredytu) ubywa z każdą ratą.

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

gogologog napisał: > hmmm, a po ile bedzie m2 mieszkania przy 6 za franka? A po ile dla kredytu w złotówkach?

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

A w życiu! Rok po wzięciu kredytu mówiłam, ze głupia byłam. Ale to pętla - nie jesteś w stanie sie wymiksować. Bo kredyt jest większy niż wartość mieszkania...

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

Wszystko zależy od tego czy wytrzymają finansowo do końca spłaty kredytu. Wtedy tak. Na razie, to mają szansę, by być do przodu.

Re: Jak tam kredytowcy w CHF....

co tam wartosc kapitalu do splaty najwazniejsza jest wysokosc raty -- Pieniądze jako dług: video.google.com/videoplay?docid=-1887591866262119830 Właściciele agencji towarzyskiej różnią się tym od władzy, że posiadają umiejętność ogarnięcia burdelu.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - chf

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin