Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Kobieta-chirurg. Znacie jakas? I czemu nie?

jestesmy predestynowane przez nature, ze faceci moga a my nie? Znacie jakas? I nie mowie o chirurgii plastycznej, usuwaniu osemek (chociaz chirurg szczekowa rzeczywiscie znam) czy drenowaniu czyrakow. Mowie o takiej chirurgii gdzie trzeba wziac skalpel do reki, cos przeciac, cos naprawic, a potem cos

Re: Kobieta-chirurg. Znacie jakas? I czemu nie?

> Mowie o takiej chirurgii gdzie trzeba wziac skalpel do reki, cos przeciac, cos naprawic, a potem cos zszyc. Moja ginekolog mnie operowała. Normalna duża operacja brzucha, z obejrzeniem wszystkich flaków, wycięciem tego i owego (skończyło się na guzie, ale gdyby wyglądał źle, to mogło być i

Re: Zerwany prostownik palca u ręki - pomocy!

jestes z Warszawy? kilka lat temu moi koledzy wspinacze z podobnymi problemami chodzili na Lindleya do Dzieciatka Jezus, do Matuszewskiego. on byl wtedy szefem oddzialu chirurgii reki. ale to bylo z 10 lat temu. Po wyguglaniu znalazlam to: www.znanylekarz.pl/tomasz-matuszewski-2/chirurg

Re: Chirurgia ręki

dwa-filary napisała: > Czy ktoś wie gdzie w Warszawie jest przychodnia Chirurgii ręki. Podobnież. > gdzieś na Czerniakowskiej Osobiscie mogę polecić klinikę chirurgii reki na ul.Lelechowskiej 5 na Ochocie odchodzi od Bialobrzeskiej.Wykonuja rozne zabiegi rak na NFZ.Ja osobiście miałam

Re: lekarze w Ciechanowie - kogo polecacie

Zgadzam sie z Pania. Ja jestem z Wyszkowa, a na oddzial chirurgii dzieciecej trafiłam przez przypadek, poniewaz bylam w okolicach ciechanowa na chrzcie i moj syn zlamal reke. Trafilismy do Ciechanowskiego szpitala. A Dr Stylinska okazala nam wiele serdecznosci i co najwazniejsze fachowo zajela sie

A ja cos z tego zrozumiem?

Ja tylko grzecznie zapytalem, czy u as ktos/cos robi w tym kierunku, bo wydaje sie ciekawy i mogacy (w chirurgii) przyniesc bardzo konkretne, pozytywne efekty (zakladam, ze jest sporo zabiegow, ktore chirurg moby wykonac, gdyby mial dodatkowy czas...). Ale ja ksiazki z fizjologii i biochemii od

Re: Dałam się pokroić :)

magnetyczny na lokiec - jest, nieznaczne przesuniecie ale jest... kolejne badania z elektrodami i skierowanie na op... hehehe... i tu mi pomogl oczywiscie net, bo chirurg to nie znaczy chirurg od wszystkiego. Neurolog kazal mi szukac chirurgii reki - i tu znowu problem, bo co innego kosci a co innego nerwy

Re: Wiek emerytalny powinien być jednakowy

Widzę, że kolega zna się świetnie nie tylko na górnictwie, ale też na chirurgii i wf-ie. Pozazdrościć tak szerokich kompetencji. Ale do rzeczy. Skoro chirurg nadaje się do wykładów, to niech wykłada, a nie idzie na emeryturę. Co do wuefu to a) nie ma potrzeby by nauczyciel stawał na rekach, robił

"To dla jej dobra". Odesłali pacjentkę z pocięt...

To jest ten osrodek chirurgii reki czy nie ma czesci naczyniowej i ortopedycznej w szpitalu im. Orlowskiego?? Jeden mowi jedno, drugi co innego. To chyba nie jest trudne do ustalenia. Moze by tak redaktor sprawdzil jakie sa oddzialy w jednym i drugim szpitalu i od razu skomentowal, kto tu klamie

Re: Opieka zdrowotna w innych krajach

, wizyty u specjalistow (w zaleznosci od wybranego ubezpieczenia moze byc potrzebne skierowanie, ale czesto mozna je zalatwic telefonicznie) - kolejki do bardzo dobrego specjalisty moga byc spore, ale w naglych wypadkach mozna dostac termin od reki, w ogole terminy ustalane sa na podstawie wagi i pilnosci

Re: Wypadek Kubicy. Minuta po minucie: Kubica w ś

KaMi jaki bojowniczo-hamski nastroj...Chirurg od reki to nie konowal tylko jeden z najlepszych na swiecie od chirurgii reki. Poza tym tacy ludzie nie sa ot tak na zawolanie bo jak to nazwales "kapucha" czeka, to nie robotnik budowlany ktoremu sie wlasnie fucha trafila...

Re: Najlepsze numery waszych facetów

Tak was czytam i czytam i kurde moj to jakis nudny misio ;) jest, ani butów nie pastuje, ani na rekach mnie nie nosi i nie upuszcza. W sumie jedyna kontuzje to miałam lata temu, bylismy w Ustce, weszlismy do morza i postanowilismy poskakac przez fale. A ze wazyłam wtedy kolo 40 kg to niestety jedna

Re: zadbana mama

znam naturalnie piekne kobiety oraz naturalnie wolno starzejace > sie. na palcach jednej reki, co prawda, ale zdarza sie piękne, ale na tle zadbanych aktorek lub młodych, ładnych dziewcząt, prezentują się zapewne jak szare myszki. Oczywiście to moje zdanie, więc nie bierz tego do siebie. :-) Poza

Re: cóż.

niejasno mam wrazenie, ze przed staraniem sie o kontrakt z NFZ trzeba miec juz caly sprzet dostepny, bo inaczej odpada sie w przedbiegach (vide rtg w poradniach dermatologicznych, aparat do krwawego pomiaru CTK w chirurgii jednego dnia) -- polskie czcionki mnie denerwuja - ciezko do ich pisania

Re: Łączenie szpitali... dzieli: "Marszałek uciek

co wiec stanie dalej - po piersze zamkna wiele szpitali = one"same " sie zamkna - a zrobia to rekami samorzadow - przestaly istniec juz samorzadowe szpitale w Jedrzejowie i Opatowie - i ten proces obejmie wiekszosc szpitali powiatowych - czy bedzie lepiej? nie sadze- przez krotki okres

pielegniarki chyba srednio zarabiaja podobnie do

Was...chcecie zarabiać tyle ile lekarze...litości wołam do Waszej inteligencji....moj kolega robi specke z chirurgii (nie w IPiN) i za msc pracy i 4 dyzury/msc dostaje 1900 do reki...-tak przez 5 lat; wcześniej zarabiał przez rok ok 1200 do reki z dyżurami; w przyszłości wyjeżdża za granice, wiec

Re: Ganglion

scieńczenie scięgien czy jakos tak podobnie. Ganglion po trzech miesiacach wyrósł taki sam, a ręką nie moglam nic podniesc. Wylądowalam w Szpitali Czerniakowskim w Warszawie na oddziale chirurgii ręki. Operacja trwala prawie trzy godziny, a samo znieczulanie reki kolo godziny. Goilam sie trzy tygodnie. Nic mi

Re: dobrego chirurga reki szukam

Zorientuj sie, czy w Warszawie jest klinika chirurgii reki (w ramach oddzialow chirurgii kostnej i urazowej). W tak specjalistycznej placowce bedziesz miala gwarancje, ze wszyscy sa dobrzy.

nie bede jakis czas,nie wiem jak dlugo...

moja ciocia jest w szpitalu na chirurgii, wszystko w rekach Boga :(

Re: szukam dobrego chirurga w Cz-wie ?

ja zdecydowanie polecam dr Pawla Zejlera. Pracuje on na parkitce i specjalizuje sie w chirurgii i mikrochirurgii reki. Prywatny gabinet ma na ul Kilinskiego. Naprawde swietny lekarz

Re: Kto rano wstaje, ten ...

używam lewej reki. W domu zdejmuję kiecę i rękę usztywniam kopyścią i elastycznym bandażem. Rano mąż pyta co się stało, odpowiadam, że upadłam i musimy jechać na chirurgię. Pojechaliśmy na pogotowie. Lekarz pyta co się stało? Odpowiadam, że tak wygląda kobieta upadła. Założył mi gips na pęknięty

Wypadek Kubicy. Narowista skoda fabia, skandal ...

Nie wiem, czy to skandal. Wazne, ze operowal go geniusz, specjalista od chirurgii reki. Ciekawe jak do tego doszlo, jak ten chirurg znalazl sie wlasnie w tym szpitalu? Czy dolecial tam juz w trakcie akcji ratunkowej? Czy moze to jego region? Jest czlowiekiem numer jeden w tej dziedzinoe we Wloszech

Re: wiszą w po

Profesor chirurgii reki, fachowiec najwyzszej klasy, ktoremu wielu ludzi zawdziecza zycie i zdrowie, ale i tak znajdzie sie DEBIL dla ktorego to konowal. Nie zrozumiales wypowiedzi profesor, ok, twoja sprawa, nikt nie jest doskonaly ale nie kompromituj sie takimi wypowiedziami. Sprobuje ci wyjasnic

Re: Komu dzieć nigdy nie spadł, nie wypadł itp?

na jedno dziecko 'wypadlo' z rak jak mial ok 5-6mcy. maz mial mloda na rekach, ja podeszlam do nich z wyciagnietymi rekami. on mysla, ze ja chce wzaic mala i ja puscil. zjechala w sumie na dol po mezu i zostala zlapana w ostatniej chwili. natepnie jak miala 18mcy upadla na schodach i wbila sobie 4

Re: Skończy kiedyś w gnojowicy - UBol zasrany

ma szczescie ze na mnie nie trafil... mialby zlamanie otwarte reki z przemieszczeniem ,drutowanie szczeki i chirurgie plastyczna nosa w celu odtworzenia tego narzadu po uderzeniu ryjem xxx razy o kraweznik.

ale nie jestes lekarzem

Ja mysle, ze ma szanse grubo powyzej 50%. Bazuje to na 5 artykulach ktore przeczytalem na temat chirurgii reki, statystyk jak wiele ludzi odzyskuje wystarczajaca zdolnosc rak, na temat przypadku kierowcy F-1 ktoremu reke w ogole obcielo a pozniej wrocil do sciagania. I to bylo 20 lat temu z gorsza

"Dexter" sez 8 odc 2

nastepnego zabójstwa. Morderca dusi jakiegoś gościa za pomocą plastikowej torby. Ciało, z obowiązkową "chirurgią mózgu", zostaje podrzucone na plac. Narzędzie zbrodni - plastikowa torba, przywiązane jest do barierki. Równolegle biegnie wątek Debry Morgan. Prowadzi ona śledztwo w sprawie

Re: ŁAPÓWKARSTWO LEKARZY

Kasę za zabiegi moze Pan Profesor od chirurgii reki robić w prywatnej lecznicy jaką jest CERTUS a nie musi jej robić u siebie w klinice

Re: usuwanie znamion

Cześć! Ja mam doświadczenie z Kliniką Chirurgii Plastycznej doktora Knakiewicza. Miałam niewielkie znamię na prawej ręce, które wcześniej widział dermatolog i polecił doktora Knakiewicza.Zabieg właściwie " od reki" -koszt 100zł -z tego co wiem im więcej znamion ty mniej sie płaci, ale o

Masz racje ;)

> wielu firmach można by było zrezygnować z kilku posad informatyków. Masz racje. Podobnych Tobie ignorantow i partaczy mozna by bylo zwolnic od reki bez konsekwencji dla firmy. Mam lepszy pomysl - nauczajmy na biologii podstaw chirurgii - bedzie mozna zaoszczedzic na lekarzach ;) I czego

Re: Kuchenne rewolucje Magdy Gessler

Mimo wszystko - Tak, jak piszesz, co prawda "jedzenie przyrzadza sie rekami" - w pelni sie zgadzam, ale akcesoria w postaci pierscieni nie sa tu w niczym przydatne. Chcialabym wiedziec, jak czesto Pani G. czysci swoja bizuterie. Wlosy? Nawet, gdyby to byly moje osobiste i zaplataly mi

Re: opracja ortopedyczna

z twojego postu nie wynika jasno czy chodzi o reke czy noge. mowisz o kciuku a zarazem o otwieraniu nogi.:) Jesli jednak chodzi ci o kciuka u reki polecam Klinike Chirurgii Reki w szpitalu o.o. Bonifratrow ul.Pulaskiego

Re: dobry ortopeda w Krakowie?

pewno poinformują co i jak) szukaj.sluzbazdrowia.pl/Poradnia-oddzialu-chirurgii-urazowo-ortopedycznej-i-chirurgii-reki/Krakow/Ul-zlotej-jesieni-1/k192241.html

Re: potrzebuję dentysty-niesadysty do wyrwania zę

warszawa kabaty wąwozowa 23 to moj ukochany dentysta jedyny ktoremu daje sie dotykac a na dodatek ma specjalizacje z chirurgii szczekowej skomplikowane ósemki rwie od reki

Re: Wygrala Tysiąc?

Gość portalu: Danny napisał(a): > Bardzo trafnie przewidział, co się > wydarzy. Wąski specjalista ginekolog okazał się durniem, który wykończył > pacjentkę. Znajomy stazysta internista przewidzial, ze jak sie poloze na chirurgii to na pewno zlapie gronkowca. Co nie znaczy, ze

Re: No bo tak...

fukncjonowanie. Gdybyśmy tak cenili ból do dziś chirurgia byłaby w powijakach, bo nie byłoby znieczulenia ogólnego. vincentyna napisała: > Niech mnie ktos oswieci i powie, w jaki sposob, dentysta lepiej wie, jak ma lec > zyc pacjenta nieznieczulonego, patrzac na jego reakcje na bol, niz dentysta pat

Re: nie bede jakis czas,nie wiem jak dlugo...

muraszka1 napisała: > moja ciocia jest w szpitalu na chirurgii, > wszystko w rekach Boga :( Trzymam kciuki. -- "z nazwiska wnoszę iż Waść jesteś z gminu, a cham honoru nie ma" /T.Dołęga-Mostowicz/ Salon Odrzuconych

pycha i bezczelnosc

kardiochirurgii nie sa trudniejsze niz w gastrochirurgii wyrostki, neurochirurgii dyski czy radiologii zabiegowej stenty. A transplantacja watroby jest o wiele bardziej skomplikowana od transplantacji serca. Nie mowiac juz o przyszyciu odcietej reki, czy chirurgii rekonstrukcyjnej, gdzie operacje sa wieloetapowe

Re: pytanie lekarskie

Mialem troche podobny przypadek, rozwalilem sobie palec i lekarz ogolny nawet nie chcial tego dotknac. Hindus na dyzurze zadzwonil do innego szpitala po speca od chirurgii reki. Dzieki temu mam dzis czucie i sprawnosc w paluchu. Pojechalem jednak do malego prywatnego szpitala. Rachunek byl razem

swietny neurolog i chirurg plastyczny

diagnoza i skierowanie na leczenie operacyjne do znakomitego zespolu lekarzy z kliniki chirurgii plastycznej i chirurgii reki w tym samym szpitalu. na chirurgii reki znaja sie jak malo kto. polecam dr Katarzyne Osiak, ale z tego, co slyszalam, caly zespol jest znakomity. ola

Re: Tosia (HLHS) ma tydzien

witam i gratuluje narodzin długo wyczekiwanej Tosi ( moja siostra kończyła w ten dzień 10 lat!!). jesteście teraz w dobrych rekach my będziemy na 8 w prokocimiu 12 lipca (jedziemy na chirurgie w celu operacji przepukliny), wiec moze sie spotkamy. ściskam mocno -- Basia mama Marka(hlhs) i Julii

Re: szukam ortopedy

niestety w Szczecinie jezeli chodzi o chirurgie reki to zaden ortopeda nie zna sie na tym jak goscie z chirurgi reki w szpitalu na Uni nadal polesam Prowansa na czym polega zajebistosc szczura? > a co to ma za znaczenie?? w końcu ma leczyć rękę a nie pamięć ;) ale moze zapomniec ktora reke

Re: opracja ortopedyczna

tak mam na mysli wroclaw. Szpital im o.o Bonifratow- Klinika i katedra AM- chirurgia reki.wejscie od Puławskiego jest to szpital na rogu z ul. Traugutta ten kolo pl.Wroblewskiego. W tym samym szpitalu jest jeszcze nefrologia, alergologia i chyba chirurgia przewodu pokarmowego. Moj kuzyn mial tam

Re: przewlekle zapalenie pochewek sciegnistych w

Chyba rzeczywiście mamy trochę inne schorzenia. www.medicus-bonus.pl/pl/baza-wiedzy/chirurgia-reki-7ee9ff/palec-trzaskajacy-lub-strzelajacy.html - mnie to trapi. Natomiast rano mam takie same problemy jak Ty - cała dłoń jest zesztywniała, jakby spuchnięta, mam trudności ze zgięciem palców (chyba

Re: co słychać w Jasielskim Szpitalu ?

Dobre pytanie . Jasielski szpital ma fantastyczny zespol ortopedow kierowanym przez wspanialego fachowca i specjaliste z zakresu chirurgii reki.Oczywiscie nikomu nie zycze polamania rak czy nog,ale jesli juz sie to zdarzy to jedyna odpowiedzia bedzie ordynator jasielskiej ortopedii

Re: ŁAPÓWKARSTWO LEKARZY

TO MAŁO LOGICZNE. Można go postraszyć (jeżeli bierze, bo tego nie wiem), ale nie powinno sie pacjentów pozbawiac dobrego lekarza. Przecież chirurgia reki, pomaga pacjentom z połowy Polski. Co, "na złość babci chcesz sobie uszy odmrozić??" -- LEPIEJ BYC NIKIM, NIŻ SZUJĄ.

Re: Czy w Kielcach jest chirurg plastyczny?

to wiesz ja bym polecala najpierw konsultacje u onkologa dr Stanisław Góżdż on jest kierownikiem chirurgii w Swietokrzyskim Centrum Onkologii tylko tam na takie usuniecie pieprzykow i znamion sa kolejki i chyba czeka sie 3 miesiace jakbys mila skierowanie od lekarza rodzinnego to moglabys miec

Re: Re Udostępnienie dokumentacji medycznej

do artykułu? Znam ten szpital. Nadal,Twoja ignorancja powala. Tak sie sklada,ze ja tez znam ten szpital.Zanim znowu napiszesz jakas bzdure,sprobuj szybkim krokiem przejsc np.z gastroenterologii na chirurgie reki,albo z ortopedii na SOR.Oczywiscie,tak jak na konsultacje na dyzurze-tzn.tam i spowrotem

Re: Bonne chance! Good luck! Zdrowka!!!!!!!

nie wspominajac. WPSK, w ktorym odbywalam praktyke po I roku nie bylo nawet oddzialu neurochirurgii, tylko 3 czy 4 lozczyny na "zwyklej", chyba nawet "lietkiej" (slusznie zreszta) chirurgii. I tyluz dosc tajemniczych neurochirurgow a wlasciwie chirurgow specjalizujacych sie w tej

Re: Lekarze mają dość, uciekają za granicę

specjalista ortodeda chirurgii reki specjalista gastroenterolog specjalista chorob wewnetrznych specjalista hematolog onkolog kliniczny specjalista chirurg specjalista psychiatra - sztuk 3 lekarz ginekolog Kilkoro lekarzy wyjechalo do innych miast w Polsce, co rowniez jest strata dla Gorzowa

20 wypowiedzi na tym forum wyraznie swiadczy czym

reki, przeciez tu nie chodzi o egzotyczne procedury i chirurgie plastyczna zeby sobie przyprawic wiekszy biust albo usunac zamrszczki tolko o elementarne zdrowie i godne zycie ludzi, hanba, panie i panowie ze po 20 latach od transformacji kolejny rzad opowiada dyrdymaly i nie ma jasnego stanowiska w

Re: wada wrodzona paluszka

Witaj! Moja szwagierka jezdzi na operacje paluszkow ze swoja coreczka do kliniki w Poznaniu ktora (klinika) specjalizuje sie w chirurgii reki. Niestety nie znam dokladnego adresu, ale postaram sie dowiedziec, jesli bylabys zainteresowana. Moze tam moglabys uzyskac pomoc. Pozdrawiam Agata mama

Re: Pytanie do Doki

powtot sily i zdolnosci chwytnej reki tez bardzo szybki. Skontaktuj sie z jakims bliskim osrodkiem chirurgii reki. Ps. mam w domu "delikwenta" niedawno, bo w grudniu na to operowanego, ktory bardzo sie bal a teraz z piesnia na ustach szykuje sie do operacji drugiej reki.

jovi

Jezeli cos takiego stwierdza pediatra, to nie wierz jej slepo na slowo, tylko skonsultuj sie ze specjalista. U mojego synka pediatra stwierdzila niewielka przepukline i kazala plastrowac - pojechalismy z mezem do lekarza, ktory jest ordynatorem oddzialu chirurgii dzieciecej i powiedzial, ze

Urolodzy z kliniki: Mamy dość takiej pracy

Jako pracownik ASK przy ul. Borowskiej podpisuje sie rekami i nogami pod wypowiedzia dr Marka. Ze swojej strony moge dodac: 1. Brak oddziału intensywnej terapii jest faktem. Jego brak stanowi niewątpliwie duże zagrożenie dla życia i zdrowia pacjentów. Zasłanianie sie umową z PSK1 badz szpitalem

FARSA

Rozumiem protesty pielegniarek. Pracuja w nieludzkich warunkach za 200 Euro miesiecznie. Ale lekarze??? Zwlaszcza takich specjalnosci, jak chirurg, czy ortopeda. Przeciez to farsa jakas!!! Mam wiadomosci z pierwszej reki, bo ojciec moj wlasnie lezy w szpitalu na chirurgii. Tajemnica poliszynela

Kontrola klinik PAM po tragedii Patryka

Pracowalem w tym szpitalu wiele lat. To byla i jest jeszcze kwestia czasu, kiedy bedzie nieszczescie. Chirurgia Reki tez nie ma sali pooperacyjnej, i co z tego, pewnie tez wykazali! Pani Dyrektor "Menager Roku" woli oszczedzac na drukowanie dyplomow, ktore wisza w calym Szpitalu

Re: Błędne koło z kleszczem w głębi

jest miejsce dla kogos kto naprawde potrzebuje pomocy. Lekarze rodzinni sa zobowiazani do wyjecia kleszcza, a jesli tego nie potrafia?? lub sie boja to wystawiaja skierowanie do PORADNII chirurgii ogolnej gdzie intruz zostanie wyjety. Bo takie rzeczy nie sa na ostry dyzur, zreszta tak samo jak i katar

Re: lekarze

a najlepsi sa w klinice Chirurgii Reki SPSK nr 4 w Poznaniu, polecam dr. Romanowski, jesli sprawa jest powazna. Swietny specjalista! u nas w Szpitalu Miejskim tez jest jakis dobry lekarz, bylem u niego, gdy mialem problemy z reka, ale nie pamietam nazwiska.

Re: OBERON - oszustwo w calej polsce

szarlatanstwo. I juz promuja: w szpitalu u mnie otworzyl gabinet radiesteta, tuz obok chirurgii. No i co, moze ja tez otworze, bo mi sie wahadlo w reku faktycznie samo waha :) Latwa kasa, a glupich nie brak.

Re: Każdy papieros skraca życie o 5 min

to maja takie wlasnie argumenty jak wyzej zamieszczone i dorzucaja jeszcze ze to wszystko sa zabiegi chirurgii plastycznej nie zdaja sobuie sprawy ze to kosztuje ogromnie duzo wysilku , czsu i rzeczywiscie pieniedzy rowiez - prawie wszyscy sa aktywni fizycznie od mlodosci - w wieku powyzej 50 lat

Jesteśmy świeżo po zabiegu

Troche nam sie przeciągło od października bo w terminie operaci ciagle coś wyskakiwało :/ Oddział Chirurgii Dzieci w Zeromskim godny polecenia, nie spodziewałam sie przy aktualnym stanie służby zdrowia takich standardów. Łóżka dla mamy no i dziecka oczywiście, salki małe, kameralne. Miałam to

Re: Ogolne znieczulenie

myelegans napisała: > > moglby miec zabieg jako dorosly mezczyzna, nikt nam reki nie wykreca zeby go robic i wlasciwie ostateczna decyzje pozostawiono nam. > Z moim synkiem jest dokładnie tak samo. Myślę, że nasi synkowie mają podobną "przypadłość". Nie wiem, jak ci to

Re: do barabara6

> prywatnie za zabieg W KASIE SZPITALA, sama płacila za zabieg chirurgii reki, > OFICJALNIE W KASIE, BEZ ŁAPOWKI!!! > Dlaczego Pani widzi aluzję i odrazu mowa o łapówce, czy tylko w ten sposob się > w Polsce płaci w szpitalach????? > Tylko wpłaty lapówek, bez oficjalnej wplaty w

Re: do barabara6

. Nigdy nie daje i nie dam, jak wyjasnialam wyżej Wystarczy napisać o zaplacie w panstwowym szpitalu, a ty odrazu pada haslo łapówka. Z tego co się dowiedzialam od znajomej pielęgniarki, mozna płacic prywatnie za zabieg W KASIE SZPITALA, sama płacila za zabieg chirurgii reki, OFICJALNIE W KASIE, BEZ

Zdrowa konkurencja toruńskich neurochirurgów

tez chirurgie kregoslupa. Jeszcze inne wymagania sa od neurochirurgow urazowych, gdzie podstawa leczenia jest swietny oddzial neurointensywnej terapii plus zespol gotwy do zabiegow przez 24 godziny na dobe. I takiego oddzialu Torun na pewno potrzebuje, bo dla tych chorych kazda godzina sie liczy, a

Re: a myślalam że juz mnie nic nie jest w stanie

a juz myslalam, ze gorszego burdelu (przepraszam) jak u nas to nie ma nigdzie na ziemi. a jednak jest. i to gdzie ? na zachodzie ! choc ja nie moge narzekac na pomoc na pogotowiu ale dla dzieci. dla doroslych na szcescie nie mialam do czynienia jeszcze. na dzieciecej chirurgii pomoc byla

Re: co to będzie?! :)))

chirurgie, a tam... ledwo poznalam nasze szczescie :) otwarty inkubator (z rurka tlenowa), dzieć ubrany od stop do glow, zawiniety w rozek, usmiechniety i szczesliwy :) od razu wygladal na minimum pol kilo starszego :) na OIOMie tylko siedzialam i patrzylam, jak pieknie rosnie nasz zuch, a tu od razu

Re: Jan Cop - chirurgia fantomowa

POD ROZWAGĘ -> od starożytności stoją w sprzeczności do siebie dwie metody leczenia energetycznego: 1. Oparta na pzrekonaniu, że uzdrawiacz jest jedynie nośnikiem jakiegoś wyzszego Rozumu, Wyższej siły, a on jest jedynie tylko narzedziem w rekach tej siły. 2. Oparte na przekonanu, że uzdrawiacz

Re: to może lista Dobrych Dusz?;)

Do to teraz ja napisze: -lekarze(dr.Al Bayumi i R. Domanski-po nazwiskacha co!!!!)i inni super ludzie z oddzialu III chirurgii Szpitala Praskiego.Swieci ludzie.--jak babcie kocham.Uratowali mi zdrowie i zycie nie biorac ani zlotowki lapowki(a bylam pogryziona przez dwa owczarki kaukaskie

Re: patriotyzm

. Niestety aktualny system "poprawiania" Ojczyzny pokazuje wiecej zapieklych zalow i pretensji niz checi rzeczywistej zmiany organicznej. Poprawianie to jak leczenie - mozna kurowac, a mozna stosowac chirurgie okaleczajaca... Wiecie Panstwo, czego mi najbardziej brakuje w obecnym szale

Re: Pytanie do Dokiego.

> Czy oprócz chemii i naświetlań stosuje się tak samo > rutynowo jakiejś rozmowy psychologiczne czy terapie z psychoterapeutą? Rutynowo nie. Jesli pacjent i lekarz dojda do wniosku, ze to moze byc przydatne, to to da sie zorganizowac. Pierwsza pomoc psychoterapeutyczna lezy w rekach lekarza

Re: co tam dzisiaj w tzg ?

> cerę. no heloł, przecież Kora jest glownym odbiorca jadu kielbasianego z firmy Constar. przeciez ona nawet zamiast potu wydziela botoks. Wygladala mlodziej niz Ania Bosak. Ok, wszystko jest dla ludzi, nawet chirurgia plastyczna, ale znaj proporcją mocium panie :) a na koniec mala anegdotka i

Re: OPERACJA-GDZIE?

, jakby ktos ją skleiŁ a nie zszyl. Operowal mnie nie profesor, bo nawet sie o tym nie myslalem, ale po prostu chirurg. Do tego nie potrzeba przeedukowanych teoretyków. Do tego potrzeba zlotej reki rzemieslnika. A taka mozna znalezc wlasnie na II chirurgii na Szaserow. POLECAM. Z calego serca. A na

Re: Fundacje pomocy chorym dzieciom - poszukalam

najlepsza opcja.Przewidywane powiklania sa standardowe jak przy kazdej operacji.Z powodu tych mozliwych powiklan tu nie chca operowac ale jak by nie bylo jest to chirurgia i mozna szukac argumentow "za" albo i przeciw.A ja mozna powiedziec odzyskalam dziecko jakiego od miesiecy nie widzialam

Re: Wyrzynający się ząb mądrości:(

spac (strułam sie Panadolem, myslalam ze sie przkrece) w koncu doszlam do takiego etapu ze powiedzialam ze dzisiaj to zalatwie bo zwariuje, pojechalam na Chirurgie Szczekowa na Kopernika ( to bylo ok 10 lat temu nie mialam skierowania) jak mnie tam zobaczyli to przyjal mnie od reki siedzilam z

Plastyczna rekonstrukcja piersi to grzech

, gadąjących wężach i (mojej jedynej ulubionej przypowiesci biblijnej) o zamianie wody w wino. Religia zawiera w sobie tyle “mondrosci” ile mozna jej znalezc w astrologii, alchemii, numerologii czy scjentologii. Ludziska modla sie zamiast isc do lekarza...dla nich chirurgia plastyczna to podwazanie

Re: Cocarboxylaza -czy komuś pomogła?

Ja mam takie wspomnienia ... Na oddziale na ktorym pracowalam ( chirurgia klatki piersiowej ) pacjenci dostawali Cocarboxylase dozylnie przez caly ich okres pooperacyjny. A moja ciocia, ktora byla pielegniarka i pracowala w gabinecie zabiegowym powiedziala raz tak: " Jak to jest, pod

Re: POST MORTEM

Nie wiem co Ciebie dziwi w slowie nierozpoznana.Wiec ok moze troche trywialnej logiki. Lekarz sadowy opisuje calosc stanu pacjenta, wlaczajac w to interwencje lekarskie-czyli np stan po zalozeniu drenazu do klatki piersiowej (no bo chyba takie postepowanie zaleca chirurgia urazow klatki

Re: Dokąd będą ewakuowane noworodki?

Z uwaga przeczytalem wszystkie opinie na ten temat i moje wnioski: 1. Wladzy skutecznie udalo sie napuscic spoleczenstwo na siebie, najlatwiej opluwac... 2. Los dzieci nie jest w rekach lekarzy, bo nie oni zapewniaja organizacje sluzby zdrowia, oni maja dobrze leczyc i godnie zarabiac - dlaczego

Re: No fajnie, ale mam jedno pytanie

zgadzam sie z opinia iz trzeba potrafic zyc z tym co sie ma nie niszczyc swiata w ktrorym zyjemy tylko dlatego ze nasza uroda nie pasuje do aktualnego piekna poniewaz kannony urody jak wszystko co jest zwiazane z moda zmieniaja sie. owszem zadne efekty chirurgii plastycznej nie sa stale i to jest

Re: O facecie, który chce być piękny

zgadzam sie z opinia iz trzeba potrafic zyc z tym co sie ma nie niszczyc swiata w ktrorym zyjemy tylko dlatego ze nasza uroda nie pasuje do aktualnego piekna poniewaz kannony urody jak wszystko co jest zwiazane z moda zmieniaja sie. owszem zadne efekty chirurgii plastycznej nie sa stale i to jest

Re: do Oli z "wielkiego" i "turystycznego" Szczec

wydzial stomatologiczny, bo kadry mnostwo i podobno poziom najwyzszy :) Przy okazji dodam ze w Szczecinie dokonuje sie najwiecej transplantacji nerek i watroby w Polsce, takze tu zapocztkowano m.in. chirurgie reki. Co do CM UMK to zaluje ze nie znalazl sie on w strukturze naszego uniwerku. Na pewno by

Re: Wstydliwa choroba medyków

bez najmniejszego trudu znajdzie sie wiele takich przykladow. Ow Wroclaw , to przeciez osrodek ,gdzie ziec b.profesora Kliniki Chirurgii "od zawsze " typowany byl na nastepce. Z niewielka wprawdzie przerwa na innego szefa ( troche za wczesnie Tesc odszedl na emeryture ) ,ale jednak

Re: Lifting twarzy - prośba do moderatorek i bywa

tylko w gore. Srodek twarzy (w tym worki i faldy nosowo-wargowe zostawiane sa bez korekcji. Krawedz gornej wargi opada jak opadal. Jak pisalam - takie liftingi to przeszlosc w chirurgii estetycznej, zarezerwowana dla naprawde ciezkich przypadkow, albo osob niezorientowanych. Tak sie operuje w Polsce

Re: historia jakich tu wiele...

na poczekalni z welfronem w reku po czym robilo mi sie slabo zauwazyl to jakis lekarz i przyjal mnie na oddzial chirurgii-wieczorem chcieli mi wyciac wyrostek ha ha. Na szczescie mialam przy sobie ketonal i usmiezylam bol, udalam ze wszystko jest ok.W sobote przyjela mnie znajoma ginekolog mojej

Re: Szpital z sercem

Gdy ja lezalam na chirurgii dzieciecej bylo podobnie. Mialam 12 lat wiec rozumialam ,ze nie dzieje sie dobrze. Jedna z pielegniarek karmiac moze trzyletnia dziewczynke,ktora nie chciala jesc powiedziala do niej "jedz ty kurwo". Drugi przypadek byl nie mniej drastyczny

Re: Mam podobne wątpliwości-tak jak i do ZNP

zycie w ich rekach. > > ---> Ja również jestem za jak najwyższymi zarobkami lekarzy - niech zarabia > ją > nawet najwięcej w porównaniu z innymi zawodami - bo przecież zdrowie jest > najważniejsze. Znacznie powinien tez wzrosnąć procent PKB przeznaczony na > ochronę zdrowia - nawet

Re: Przeciwko in vitro

wspolfinansowania przez pacjenta - czy to poprzez prywatne ubezpieczenie zdrowotne, czy bezposrednio, z reki do reki, jak to juz jest np. w stomatologii, chirurgii plastycznej czy wlasnie w przypadku zaplodnienia in vitro. W momencie, gdy NFZ nie chce placic za hospitalizacje ciezko chorych ludzi, jesli ich

Re: oddział dziecięcy na Parkitce

dzieckiem brodzac w sniegu niosac go na rekach bo nie mogl isc tak go bolalo, znowu taryfa udalam sie do apteki, pozniej znowu taryfa do mojej mamy bo jestem spoza Czestochowy. Dziecko cala noc sie meczylo. Rano mama pojechala do apteki po jakies lekarstwa i pani magister dala jej to co potrzeba, dziecku

Re: przepuklina!!!!

ją - rekami. Potem zbadała synka - przez dotyk. Przepuklina ma swoje wrota - czyli "dziurę" miedzy mięśniami, przez którą wychodzą jelitka. Te wrota da się wyczuć palcami! Dzień później poszlismy do poradni chirurgicznej (tak kazała chirurg z ostrego dyżuru - żeby ustalić termin zabiegu

Re: Welcome to Cicely, Alaska

Wklejam za programem tv: W trakcie lotu w maszynie Maggie psuje się silnik. O'Connel jest zmuszona do awaryjnego lądowania. Dziewczyna musi szybko nauczyć podróżującego z nią Joela, jak się poruszać i co jeść. Fleischman ją zaskakuje, gdy dzięki wiedzy z dziedziny chirurgii naprawia samolot. W

doswiadczenia leczenia w USA

tez gimnastykowac-jezeli nie cwiczymy przez tydzien wraca przykurcz reki pod pacha. Ale poki da sie zalatwic to gimastyka to nie robimy uwalniania tkanek. Jezeli chodzi o kremy z cebula wogole nie polecaja ich dla dzieci. I nikt nie mowi nam bysmy przyzwyczajali sie do zycia z bliznami. To tylko

Re: nawiedzona lekarka-ktoś tez tak miał???

, ale jak np neurolog kazal albo czekac 3 mies ( z 2 mies dzieckiem!) albo prywatnie przyjsc od reki, to nie bylo sie nad czym zastanawiac poki chodzi o konsultacje i nieinwazyjne badania to pół biedy, ale my mielismy taka historie, ze pani neurolog stwierdzila, ze dziecku trzeba przyciac

Re: Wygląd dziecka po zabiegu

100 nieszczesc, pierwsze godziny po operacji byly bardzo ciezkie maly musial lezec na boku by sie nie zachlysnac krwia, to nie bylo latwe gdyz za zadne skarby nie chcial wiec na zmiane z mezem trzymalismy go w jednej pozycji na rekach, do tej pory czuje plecki...:) wszystko bylo by dobrze gdyby

Re: wodoglowie jak poznac

USG mozna znalezc chocby na zwyklym oddziale chirurgii dzieciecej. A jeszcze jedno - jezeli pojawily sie objawy ostre, czyli wymioty, goraczka i napiete ciemie to trzeba od razu bez skierowaniajechac na pogotowie chirurgiczne badz jeszcze lepiej neurochirurgiczne, wowczas USG powinniwykonac od

Re: PO chciala gospodarki, PiS prawa - o co wiec

osobne ustalenia do jednego, jak i drugiego. Gospodarka w rekach PO (o ile PiS wogole nie mieszalby sie do wewnetrznych spraw ministerstw) to nie sa tylko urzedy zajmujace sie gospodarka, bo tak moglby pomyslec o gospodarce etatysta a PO akurat nie jest partia etatystow; faktycznie PO chodzi o

Re: pudło

ogromna skale glownego zabiegu i jego trudnosc. Jestem zadowolona. Poprzednim razem lekarz ten zlikwidowal mi tez ganglion na nadgarstku prawej reki. Wbił mi igłe w grzbiet dloni, odciagnal maź ze stawu ,a potem wbil mi igle w staw i wstrzyknal steryd. Ból nie do opisania, gorszy niz po zlamaniu, ale to

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - chirurgia reki

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin