Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

ciaza dziewczynka objawy

Do pobrania ciaza dziewczynka objawy www.sendspace.pw/3TcL Dodaje ponownie bo tamten link wygasl, pozdrawiam. 46873063967

ciaza pierwsze objawy po zaplodnieniu

Do Sciagniecia ciaza pierwsze objawy po zaplodnieniu www.sendspace.pw/3TwN Dodaje ponownie bo tamten link wygasl, pozdrawiam. 13168029953

Re: takie objawy- ciaza?

No zdecydowanie za wczesnie na ciazowe objawy, absolutnie nic nie da sie powiedziec w tej chwili. Mdlosci pojawiaja sie ok 6 tygodnia, temperatura jest po owulacji zawsze podwyzszona w stosunku do wczesniejszych (przynajmniej szesciu), ale zeby to stwierdzic, trzeba mierzyc tempke caly cykl

Re: To moze byc ciaza? Objawy.

. i 24.05 br. Cykl trwa u mnie 24 dni. Aktualnie czuje sie fatalnie i niewiem czy to moze byc zwiazane z ciaza czy tylko moje urojenia ;/goraczkuje, mam obolale piersi, dziwne mdlosci, bole podbrzusza itd. 1 czerwca zdarzylo nam sie 2 razy uprawiac seks bez zabezpieczen. Kiedy moge zrobic test ciazowy

objawy ciazowe ale nie ciaza

Witam, Brak miesiaczki, bolesnosc piersi i wrazliwosc sutkow, dodatkowo na okolo nich takie bialawe grudki jak gruczoly mi sie pojawily... moze ktoras miala takie objawy podobne i wie co to moze byc. I odrazu uprzedze sugestie o ciazy. Zrobilam juz dwa testy, bo tez mi to tak wygladalo. Jeden w

Re: takie objawy- ciaza?

U mnie temperatura spada w trakcie @ WIĘC NIC CI TAKI POMIAR NIE DAJE -- Dwa wspaniałe łobuzy i Aniołek

Re: takie objawy- ciaza?

potwierdzam, wysoka temperatura po owulacji jest zawsze. Ale bez codziennej obserwacji - tj mierzenia temperatury nie wiele można powiedzieć. Objawy przed miesiączkowe bardzo przypominają wczesne ciążowe więc na tej podstawie też niczego nie można wymyślić. -- http://lilypie.com/pic/2010/04/02/mg

takie objawy- ciaza?

witam:) z gory przepraszam jesli moje pytania sa glupie, ale nie potrafie znalezc jednoznacznej odpowiedzi czy podwyzszona temperatura 37 stopni na ok 5 dni przed okresem to napewno ciaza czy zawsze po jajeczkowaniu temperatura jest podwyzszona niezaleznie czy ciazy jest czy nie? nigdy sie tym nie

Re: takie objawy- ciaza?

To ja jeszcze dodam, że mdłości możesz mieć, bo po owulacji rośnie poziom progesteronu, a to ten sam hormon, który powoduje mdłości w ciąży... Może masz dosyć wysoki i stąd mdłości. -- owulator.pl/2041 http://suwaczki.maluchy.pl/li-36497.png

Re: ile czasu można czekać na poronienie samoistn

Poronilam w 12 tyg. Ciaza obumarla w 6, o ile nie dzieje sie nic niepokojacego typu goraczka, objawy infekcji mozna czekac. Zalecenia z UK.

czy takie objawy moga byc ciaza pozamaciczna ?

witam dość dziwne i nietypowe pytanie moje - wiem ! jednak jestem w ciazy dokladnie 5 tydzien i 6 dzien. Jedynym faktem ze w ciazy jestem jest pozytywny test ciążowy i wizyta u gina - badal mnie bez robienie usg.(na usg umawia sie w szpitalu) Na usg jestem omówiona po 1 sierpnia wówczas lekarz

ciaza - objawy

czy sa tu kobitki ktore nie mialy zadnych objawow (oprocz braku miesiczki) czyli nie bolaly ich piersi, nie chcialo im sie sikac, nie mialy mdłości itd przez pierwsze 3 miesice ciazy?

Re: AKTUALIZACJA 08.01.2014

Ewelin powiedz cos wiecej o objawach o szyjce jaka madz teraz jsk juz ciaza?

Re: 4 tydzień ciąży, straszny ból brzucha i wymio

Prosze powiedziec mi co lekarz poradzi na biegunke? Polozy ja do szpitala? W 4 tyg ciazy - no ciaza taka ze na tescie wyszla...Jesli nie krwawisz I jedyny objaw to biegunka to pij duzo wody, nie odwodnij sie I tyle.

Re: psychoza poporodowa

Hej, wspolczuje problemu, dobrze ze juz po. Chcialam tylko spytac czy cos sie dzialo niepokojacego przed ciaza albo w ciazy? Chorowalas wczesniej albo ktos z Twojej rodziny na depresje, schizofrenie etc? Bralas tylko leki czy na psychoterapie chodzilas? I kiedy objawy zaczely sie zmniejszac? Bylas

Re: czy takie objawy moga byc ciaza pozamaciczna

Czesc Wydaje mi sie ze nie masz sie czym martwic. Ja przy pierwszej- zdrowej- ciazy, nie mialam zadnych objawow. NIC. Klucia sa ok, bo przeciez jajniki pracuja teraz ciezej. W ciazy ektopowej mialam wszelkie objawy ciazowe ( o ironio) plus krwawienia. Idz spokojnie na usg i sie okaze. pozdrawiam

Re: ciaza - pierwsze objawy

tak bo juz zrobila tak i pojawily mi sie dwie kreski ze jestem w ciazy a wieczorem dostawalam miesiaczke

druga ciaza- pierwsze objawy

czy w drugiej ciazy objawy wyst wczesniej?? podobno tak, w pierwszej ciazy mdlosci miala dopiero po terminie @, a teraz mam dostac w niedz, troche mnie mdli, piersi lekko obrzmiale jak nigdy przed okresem,sexik byl w 11dc,moga tak szybko objawy sie pojawiac?? -- Pozdrawiam Ania fotoforum

Re: in vitro czerwiec 2014

krwawieniem miesięcznym www.poradnikzdrowie.pl/ciaza-i-macierzynstwo/ciaza/pierwsze-objawy-ciazy-krwawienie-implantacyjne-to-nie-objaw_40603.html Nie możesz się załamywać , wierzę w to, że będzie lepiej

Opryszczka w ciazy...

... czyli popularne zimno. U mnie pojawia sie dosc czesto, ale w ciazy pierwszy raz (a to moja pierwsza ciaza, wiec troche spanikowalam). Czytam w necie, ze jesli mialam objawy juz wczesniej, to nie jest to grozne - czy ktoras z Was miala moze? Czy powinnam konsultowac sie z polozna/lekarzem czy

Re: ciaza - pierwsze objawy

U mnie były po dwóch tygodniach ciąży- coś jak przeziębienie, ból gardła, a potem bolesność piersi - zupełnie inna niż dotychczas. Mdłości gdzieś po miesiącu i to też niewielkie. Test wykrył po czterech tygodniach ciąży. Tydzień ciąży - liczysz od pierwszego dnia cyklu miesiączkowego, bo ciężk

Re: ile czasu można czekać na poronienie samoistn

Moja ciaza obumarla w 8 tygodniu, pytalam lekarza, dlaczego mam nadal objawy ciazy, itd, lekarz powiedzial, ze organizm jeszcze jakis czas produkuje hormony, zeby chronic organizm przed zakazeniem, czyli podtrzymuje przy "zyciu" a raczej chroni przed rozkladem tkanki plodu a tym samym

Re: ciaza - objawy

Mialam tak w pierwszej ciąży- zero objawów do porodu- poza brakiem okresu i rosnącym brzuchem oczywiście. Druga ciąża jest już mniej różowa.

objawy ciazy, ale to nie ciaza

Czesc Wam! Moze ktoras z forumowiczek miala podobne objawy: bol u dolu brzucha + bol krzyza, nudnosci, straaaszne zmiany nastrojow, lekko bolace piersi, ale to nie jest ciaza na 100000%. Wiec...? Sadze, ze to cos ginekologicznego, tylko nie wiem co. Wiem, ze musze isc do gina tylko akurat teraz

Re: in vitro lipiec 2014

Mamcia puste jajo to ciaza ale bez zarodka wiec wszystkie objawy sa.. dopiero pod koniec I trymestru organizm orientuje się ze cos jest nie tak z ciaza -- endo II stopnia, słabe nasionka.. 2009 in vitro Provita - udane :) 4-latka naturalny cud 10t :( teraz walka o 2 szczescie ! Novomedica tr.13

Re: Rakcje krzyzowe. O co chodzi?

stan zapalny dziasel. Jakos przed porodem usuwalam dilna szostke. Potem ciaza, stan zapalny dziasel, bol biodra, a dalej wiecie, pisalam. Tremponeme mozna zlapac u dentysty, ale czy ons z Kori mode dawac take objawy, zaatakowac kosci. Szukalam w sieci I Nic takiego nie znalazlam.... Czy warto robic

Re: druga ciaza- pierwsze objawy

chyba tak jak w pierwszej. Znowu sie cos ludziom pomerdało, kolejny poród moze trwac krócej. Po prostu jestes przeczulona i tyle

Re: druga ciaza- pierwsze objawy

Ja w pierwszej mialam podwyzszona temp i bol w piersiach. Teraz okres mi sie spoznia juz 2 tyg, test pozytywny, a tamtych objawow brak. Chyba faktycznie potwierdza sie powiedzenie, ze... kazda ciaza inna. Jutro ide do lekarza potwierdzic, albo zaprzeczyc.

Re: ciaza - objawy

nie denerwować mnie tu. mdłości jeszcze przed otwarciem oczu rano i po położeniu się wieczorem też... spanie po 16 godzin na dobę... -- :: kalenka wkalendarzu :: :: fasolka w brzuchu::

Re: ciaza - objawy

Ja tak dobrze nie miałam :-) ale wiem, że są kobiety, które nie mają żadnych szczególnych dolegliwości w ciąży. Także nie ma się czym martwić tylko cieszyć i oby tak dalej :-)

Re: ciaza - objawy

ja to do piatego miesiaca gdyby nie brak miesiaczki i usg to bym nie wymyslila, ze tak wyglada ciaza!!!Potem troche urosl mi brzuch i powoli zaczely sie dolegliwosci: spanie na siedzaco, zgaga, dretwienie nog...Ale poczatek -super!!!

Re: ciaza - objawy

a ja mam takie pytanie: czy może być tak, że w niektórych momentach objawy są bardziej nasilone? jestem w 7tc i od wczoraj o wiele mniej bolą mnie piersi i nie wiem czy to normalne, czy to początek czegoś złego. Bardzo prosze o podpowiedź

Re: ciaza - objawy

Oczywiście,że są.Ja do tej pory nie miałam żadnych typowych objawów ciążowych,oprócz braku miesiączki,nawet testowi aptecznemu nie wierzyłam,więc zrobiłam bete.Obecnie jestem w 30tc i teraz pojawiły sie potworne bóle krzyża,ale maluch ma się dobrze ;)))

Re: ciaza - objawy

drogie mamy mam pytanko. My z mężem dopiero staramy się o dziecko (wczoraj było pierwsze podejście), ale na którym forum mogę uzyskać podpowiedzi jak dopomóc sobie z zajściem w ciążę (np. jakie pozycje stosować, czy tym podobne rzeczy). Jeśli jesteście w stanie mi pomóc to z góry dziękuję, bo ch

Re: ciaza - objawy

Tak.. Jedna kobitak tu jest.. Nic nie wskazywało na to, że będę mamusią.. Tylko ten brak miesiączki a siusianie co 20min. przyszło ciut później no i obolałe piersi też:)) a mdłości nigdy nie miałam.. Pozdrawiam serdecznie Wiola -- fotoforum.gazeta.pl/5,2,wiolka007.html

Re: Stan podgorączkowy

Czesc dziewczyny to znow ja .. nie bylam u lekarza w czwarek bo mialam wazniejsze sprawy na glowie. mam do was pytanie a mianowicie juz kolejny dzien spoznia mi sie miesiaczka czy objawy ktore pisalam wczesniej moga miec cos wspolnego z ciaza? To juz 9 dzien spoznienia a nie boli mnie ani brzuch

Re: druga ciaza- pierwsze objawy

Ja w pierwszej ciąży w ogóle nie miałam dolegliwości typu mdłości, bolące piersi, senność, itp. W dniu @ miałam lekkie plamienie, a kilka dni potem zrobiłam test z wynikiem pozytywnym. W drugiej ciąży objawy zaczęły się pojawiać mniej więcej w dniu kiedy powinnam dostać @. Trwały cały pierwszy

objawy jak na miesiaczke po okresie- ciaza?

Witam. Nurtuje mnie kilka pytań gdyż pierwszy raz spotykam się z taka reakcja mojego organizmu. Ostatnia miesiączkę ( właściwie brudzenie z niewielka ilością krwi) dostałam 31.12 trwało to przez około 5 dni. w tym czasie współżyłam z facetem. Kilka dni wcześniej również. Okres się skończył dodam z

objawy jak na miesiaczke po okresie - ciaza?

Witam. Nurtuje mnie kilka pytań gdyż pierwszy raz spotykam się z taka reakcja mojego organizmu. Ostatnia miesiączkę ( właściwie brudzenie z niewielka ilością krwi) dostałam 31.12 trwało to przez około 5 dni. w tym czasie współżyłam z facetem. Kilka dni wcześniej również. Okres się skończył dodam ze

Re: ciaza - pierwsze objawy

Gdzies czytalam, ze podwyzszona temperatura wystepuje w czasie spodziewanej miesiaczki. -- "Mężczyźni wolą kobiety ładne niz mądre, ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie" S. Lec

Re: druga ciaza- pierwsze objawy

ania2613 napisała: > czy w drugiej ciazy objawy wyst wczesniej?? podobno tak, w pierwszej > ciazy mdlosci miala dopiero po terminie @, a teraz mam dostac w > niedz, troche mnie mdli, piersi lekko obrzmiale jak nigdy przed > okresem,sexik byl w 11dc,moga tak szybko objawy sie

Re: ciaza - pierwsze objawy

wcześnie wykrywa ciążę PRE TEST, co do objawów - tak jak poprzedniczki - poza zatrzymaniem okresu - co też nie koniecznie w pierwszych dniach, to pozostałe tak od 2 miesiąca. Wiem co mówię, bo jestem na bieżąco - 14 tydzień ciąży :)

Re: ciaza - pierwsze objawy

A o jakich objawach ciazy mowisz? NIE MA objawow, ktore jasno wskazywalyby na ciaze oraz na takie, ktore wystepowalyby u wszystkich kobiet. Najszybszy objaw ciazy to brak okresu - chociaz i tu sie zdarzaja wyjatki, poniewaz czasami kobiety maja plamienia w ciazy i moga je pomylic z okresem

Re: ciaza - pierwsze objawy

tak jak mowi agatka moga ale nie musza wystapic po ok 2 mies po zapłodnieniu, nudności, senność, częste oddawanie moczu i parcie na pecherz, podwyzszona temperatura, nabrzmiałe piersi, czasem uczucie ciezkosci w dole brzucha-moze nie tyle co ciezkosc, ale takie zmiany,np.twardy brzuch, wzdecia itd,

ciaza - pierwsze objawy

kiedy powinny sie pojawic? zaraz nastepnego dnia po zaplodnieniu? po tygodniu? po 2? jak duze jest prawdopodobienstwo zajscia w ciaze, jesli do stosunku doszlo w czasie 7 dniowej przerwy w trakcie przyjmowania tabletek, z tym ze zdarzylo mi sie 2 razy zapomniec tabletki.. prosze Was forumowiczki o

Re: ciaza - pierwsze objawy

w czasie 7 dniowej przerwy w braniu tabletek masz taką samą ochronę jak podczas ich przyjmowania, ale jeśli zapomniałaś o dwóch tabletkach to prawdopodobieństwo się zwiększa. Na ulotce powinno być dokładnie to rozpisane, więc jeśli bierzesz te tabletki radzę Ci się z tym zapoznać. Poza tym po zapomn

Re: Pomocy! Pozytywny test ciążowy i krwawienie!

Czesc, prosze o porade, przeczytalam twoj post, mialas kiedys te same objawy jak ja. Dwa dni bez okresu na trzeci o 13.00 dostalam takie jakby plamienie? moze a wczesniej i dzis rano robilam testy wszystkie pozytywne, druga kreska b.slaba ala byla. Poradz co m myslec o tym czy to ciaza?

Re: MARZEC 2014

Bo taka prawda. Objawy to po 6, a nawet śmiem powiedzieć, ze po 8 tygodniu. Kazda ciaza inna, tez chcialabym tak do 5 miesiąca cieszyc sie ciaza, a dopiero potem brzuszkiem;) zazdroszcze, pewnie latwiej bylo Ci wrocic do formy i nie bylas aż tak zmeczona, bo co 4 miesiące to nie 9;)

Re: Pytanie "z której ciąży"

Oczywiscie, ze to musi miec sens skoro sa to podstawowe pytania na ginekologii i czesto na pediatrii na niektorych oddzialach. Po" ktora to ciaza"- i na przykład: www.mojealergie.pl/pierwsze-dziecko-najbardziej-narazone-na-alergie-pokarmowa/ czyli przychodzi dziecko z objawami np

Choroby tarczycy, a ciąża

niestety, ale w ciąży wiele kobiet boryka się z tą chorobą. Najgorsze jest to, że tylko niektórym mija ona wraz z porodem. U mnie nie minęła i biorę leki. Na szczęście w porę przeczytałam o objawach na chorobatarczycy.net.pl/tarczyca-ciaza/ i dzięki temu mojemu dziecku nic nie zagrażało.

Re: styczniowo lutowe ivf , oby 2013 był szczęśli

Żylaki są bardzo częstym objawem w ciąży. Polecam np. artykuł: zylakiprzeciwdzialaj.pl/ciaza-a-zylaki/zylaki-w-ciazy

Re: objawy jak na miesiaczke po okresie- ciaza?

zrob test albo pojdz do ginekologa i bedziesz miala jasnosc, przeciez nikt ci nie napisze czy jestes w ciazy czy nie -- http://www.suwaczek.pl/cache/88f6317395.png

Re: objawy jak na miesiaczke po okresie- ciaza?

Zrób betę z krwi i będziesz miała odpowiedź. Z testem sikanym może faktycznie jeszcze trochę się wstrzymaj. A to plamienie było planowo? -- I`m Robal and I am mad! http://i49.tinypic.com/23liiyt.gif

Re: ciąża bez objaw?

"ciaza bez objaw" LOL u mnie zero wymiotow, nawet nudnosci nie bylo. Ciaza prawidlowa.

ciaza- po jakim czasie objawy?

Kobietki, ktore macie ciaze za soba lub jestescie w ciazy- po jakim czasie dostawalycie (jesli wogole je mialyscie) mdlosci i zawrotow glowy?

krwawienie w czasie jajeczkowania i inne cyrki

Kobiety poratujcie. Jestem 2 lata po cc, mialam przed ciaza jakies niespecyficzne pco. Dlugie cykle, pierwsza ciaza poroniona, druga ciaza na luteinie donoszona. Teraz okres w miare regularny co 29 - 32 dni, ale krwawie lub plamie w czasie owulacji, czasem okres sie przeciaga w postaci plamien az

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

Jejku jaka niespodzianka :) pewnie sie tego nie spodziewalas. Pamietasz jak ci pisalysmy ze to moze ciaza bliźniacza bo tak beta Ci rosla? super. Dbaj teraz o siebie, a jak wyniki? Spodziewalas sie po becie ze to będą trzy serduszka? Ja dzis mam wizytę, strasznie sie denerwuje bo zero objawów, ale

Re: ciaza czy nie? pomocy

Myślimy to samo co w Twoim poprzednim wątku: forum.gazeta.pl/forum/w,19585,150939956,150939956,czy_to_moze_byc_ciaza_.html Zrób test albo idź na betę, tu nie ma innego wyjścia. Gdyby same objawy świadczyły o ciąży to np. ja bym była co miesiąc. (tradycyjnymi objawami PMSu są u mnie mdłości

Re: poczatek ciazy- wariuje:-(((

) martwi mnie ta ostatnia beta (ciaza 6 t 3 d)- przyrost chyba marny. Badanie mam w czwartek -ostatnio bylo cos widac 3 mm. Czy moge miec nadzieje ze jednak bedzie dobrze? Od dzisiaj puscily mi objawy ciazowe....

Re: Nagłe ustąpienie objawów

U mnie tez tak bylo, w 5 lub 6 tygodniunagle cofnely mi sie wszystkie objawy. Tak spanikowalam, ze pojechalam na Solec w srodku nocy - do dzis mam wypis z tej wizyty na ktorym mam napisane, ze wciaz nie widac serduszka. Milosierny lekarz dodal w nawiasie ( za wczesna ciaza ), i to mnie uratowalo

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

Ton przezibienie to mogly byc wlasnie objawy;). -- Gasofnia Forum Krychy i Baby:-)))

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

ok. Czyli moze to nie to. Ostatnio mielismy maly wypadek w trakcie i myslalam, ze moze...W sumie szkoda...

Re: Wiek na posiadanie dzieci:)

kobiet starszych), jest wiecej klopotow z ciaza a wiec potrzeba czesto poszerzonej, dodatkowej diagnostyki, wiekszej opieki po porodzie itp. Po 40-tce organizm zaczyna sie przygotowywac do menopauzy i jest to proces dlugi ktory daje rozne objawy przez wiele lat m.in zmiany nastroju, samopoczucia itp.

Re: Pierwsza ciąża a kolejne

druga ciaza - gorsze objawy niz w pierwszej, wiecej mdlosci na poczatku, ale teraz 5ty mc wszystko super -- the truth will set you free but earlier it will piss you off !!

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

Jak tylko wybil 6 tydz. zaczelo sie. Wczesniej tylko bol piersi. Od 6 tyg. mdlosci prawie non stop nic nie moge jesc bo wszyskto mnie obrzydza.

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

U mnie w okolicach 6-7 tygodnia, czyli w dwa tygodnie po terminie miesiączki zaczęły się mdłości. Ból piersi, nadwrażliwość na zapachy, częste oddawanie moczu - już na 4-5 dni przed spodziewaną miesiączką.

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

nie mialam mdlosci ani zawrotow glowy. i nie mam ich do dzis. spoznial mi sie okres, wiec po dwoch tyg zrobilam test. wynik pozytywny. potem poszlam do lekarza.

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

Co do mdłości to pojawiły się (chyba) tydzień, dwa po teście- czyli w sumie był to jakiś szósty tydzień. -- My... i Nasz Mały Wielki Człowiek...

To moze byc ciaza? Objawy.

No wiec nie dostalam okresu. Wspolzyjemy od 10 miesiecy, stosujemy durexy. Miesiaczke dostaje zawsze co 26/27 dni cyklu, dzis jest 29 a tu nawet sladu nie ma. Przewaznie towarzysza podczas miesiaczki bole sutkow, bole podbrzusza, a takze wyskakuja drobne pryszcze na twarzy. Z tego wszystkiego sa

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

Mdłości nie miałam wcale. Pierwszy objaw ciąży to totalna ospałość, która pojawiła się tydzień po zrobionym teście i trwała jakieś 2-3 miesiące. A test zrobiony dzień przed spodziewaną miesiączką, bo staraliśmy się już od jakiegoś czasu:-).

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

Ja mdłości i zawrotów nie miałam w ogóle. Dość szybko pojawiły sie jednak senność, problemy z porannym wstawaniem, ospałość i ogólna powolność. Suma tych objawów spowodowała, że przyjaciele zastanawiali się z jakiego powodu mam depresję :D. -- ♥Naszesłoneczko♥ Nasz wielkidzień

Re: dr Harasim-Dylak

o wszystko trzeba się upominać! co z tego ze jest miła skoro nie potrafi zadbac o pacjenta. byłam u niej ok 3 razy i za każdym razem to samo. lekceważy moje obawy i róznego rodzaju objawy. z bolsnymi miesiaczkami to juz w ogole tragedia, nie chce znalezc ich przyczyny ido tego odmawia przepisania

Re: ciąża to nie choroba...

Skoro ciaza to nie choroba to czemu miewa chorobowe objawy, przy ktorych poza ciaza mozna normalnie pojsc do lekarza i dostac zwolnienie?:> Skoro ciaza to nie choroba to czemu nie jestem tak sprawna jak poza ciaza?

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

Zorientowałam się, że w ciąży jestem, dopiero jak zrobiłam test.Może i wcześniej miałam jakieś objawy, ale nie zwróciłam na to uwagi.Bo też ich się nie dopatrywałam. I żeby było śmieszniej to test zrobiłam raczej przypadkowo- nic sie nie działo, ale była przeziębiona i zamierzałam sie kurować

Re: ciaza- po jakim czasie objawy?

Wiem, ale nie chce jeszcze panikowac. Juz kilka razy robilam testy i wtedy okres spoznial sie dluzej niz teraz i tez nic nie bylo :(. Dzis mam migrene, wiec moze to dlatego te mdlosci i zawroty glowy... Dzieki za odpowiedz. :)

Re: poziom anty TPO

Tez mialam ft4 w dolnej granicy, mimo super TSH bo i mała tarczyce. Do tego wszystkie objawy niedoczynności- zwłaszcza niewyobrażalna senność! Endokrynolodzy mnie zbywali twierdząc ze tsh jest ok. Tylko jeden mądry lekarz z Gdanska stwierdził ze moja mała tarczyca nie radzi sobie z produkcja

Re: Męczące obsesje i wymysły w ciąży

to typowe objawy nerwicy natrectw,ciaza to taki czas,ze nerwica moze sie zaczac lub poglebic jesli byla wczesniej.Radze wizyte u psychologa a po porodzie u psychiatry bo moze byc gorzej. --

Re: PAŹDZIERNIK 2013 (testowanie)

Maksi8 nie wszystkie kobiety maja objawy przed ciaza jak i w ciaży :-) nie ma sie czym przejmować moim zdaniem ze nie ma objawów itp :-) byle @ nie było, a reszta przyjdzie z czasem albo przejdziesz ciążę bezobjawowo :-) tylko rosnący brzuszek :-) pozdrawiam

Re: Test ciążowy

Asienkaa dziekuje ci i nie mysl za Duo nie mozesz tez sugerowac sie ciazami innymi bedzie u ciebie wszystko dobrze Tego ci z calego serca zycze. Ty tez dawaj znac jak u ciebie ciaza przebiega? A masz juz jakies objawy Typu mdlosci?

Re: in vitro kwiecień 2014 r.

wargusia -- wspaniale!! Czyli zapoczatkowalas dobra passe :) Niech betka dalej przyrasta! Powiedz mi czy ja wczesniej musze byc leczona? Bo mam miec criotransfer w tym cyklu i mam nadzieje ze to sie nie przeciagnie w czasie, bo musze wracac do UK. Masz jakies objawy tej choroby ? Bo ja

Re: Anemia i nadpłytkowość u 6 miesięcznego niemo

mojniemowlak.pl/choroby/anemia-u-niemowlat-skad-ta-niedokrwistosc.html www.poradnikzdrowie.pl/ciaza-i-macierzynstwo/zdrowie-dziecka/anemia-u-niemowlat-skutki-i-objawy-niedokrwistosci-u-noworodkow_37803.html Przez pierwsze 2-3 miesiące dziecko ma jeszcze zapasy żelaza z okresu życia płodowego

Re: okres się spóźnia, test negatywny

Mam teraz to samo... nie wiem czy u Ciebie skończyło się to ciążą czy nie ale jestem dokładnie w takiej sytuacji, czytałam po różnych stronach a nawet wypowiedziach ludzi i wszyscy sugerują że jest to wina ciąży, o prosze; www.biomedical.pl/ciaza/k,spozniajacy-sie-okres-i-bol-w-podbrzuszu,3204

Re: ciaza- dziewczynka czy chlopak, rozne "objawy

2 ciaze 1 zwierzenia z toaleta potworne zawroty glowy , pochlanialam tonami slodycze i syn - 2 ciaza zero objawow samopoczucie super i urodzil sie syn

Re: CZY TO CIĄZA???

zdecydowanie ciaza powszechnie wiadomo ze pisanie capsem jest pierwszym objawem zafasolkowania -- czlowiek czlowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie...

druga ciaza a pierwsza - objawy

Witam chcialabym sie zapytac mam ktore sa drugi raz w ciazy czy mialy takie same objawy jak przy pierwszej? Staram sie o drugie dziecko, niedawno robilam sobie test ale wynik wyszedl dziwny (jedna kreska ciemna druga jasniutka), wiec dla upewnienia sie w czwartek ide do ginekologa. Czuje ze

Re: Symptomy ciazy po poronieniu.

objawow), - przy drugim: objawy wystapily PO poronieniu (bolesnosc piersi, mdlosci, zimne poty, notoryczne zmeczenie ... nawet test ciazowy wychodzil przez 2 tygodnie jeszcze pozytywnie :-(). Ostatnia ciaza: zadnych objawow (poza brakiem miesiaczki) az do 9-10 tc. Potem sie zaczelo: mdlosci, torsje

Re: ciaza- dziewczynka czy chlopak, rozne "objawy

ja jestem w 23 tygodniu i potwierdzone dwa razy, ze bedzie Basienka. Objawow od samego poczatku nie mialam absolutnie zadnych:)

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ciaza objawy