Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

czasy angielskie

Angielskiego nigdy w sumie sie nie uczylam w szkole bo mielismy inne jezyki.Teraz posluguje sie nim na co dzien ale niestety gramatycznie to porazka.Rozumiem bardzo duzo,mowic tez potrafie w stopniu ze ludzie mnie nawet rozumieja.Wiec postanowilam zaczac nauke gramatyki od czasow,i przyznam ze nic

angielskie czasy

Angielskiego nigdy w sumie sie nie uczylam w szkole bo mielismy inne jezyki.Teraz posluguje sie nim na co dzien ale niestety gramatycznie to porazka.Rozumiem bardzo duzo,mowic tez potrafie w stopniu ze ludzie mnie nawet rozumieja.Wiec postanowilam zaczac nauke gramatyki od czasow,i przyznam ze nic

Re: określenia czasu ściaga angielski

graficznie zaakcentowałbym np. angielska wersję, a polską znacznie mniejsza czcionką wkleił poniżej. Zamiast niebieskich niby-strzałek może kolorem pomaluj odpowiednie fragmenty cyferblatu zegara. Może warto też w wyraźnie oddzielonych sekcjach przedstawić określenia typowe dla czasu przeszłego

Nie marnuj wolnego czasu! Może czas na angielski?

Jeżeli chcesz nauczyć się, doszlifować język angielski, sprawdź ofertę szkoły językowej mającej swoje oddziały w wielu miastach. Na wszelkie pytania, wątpliwości odpowie konsultant. Nie marnuj swojego wolnego czasu, skontaktuj się! www2.speakup.pl/Novem_Kwiecien/

Re: SIS

Oczywiscie mowie o innym przedszkolu nie o IKS gdzie moje dziecko mowi caly czas po angielsku I jest przygotowany do angielski szkoly

Angielski szybko - przczytac warto w wolnym czasie

czesc, przyjemnie to poznac fajna laske albo faceta i sie tak uczyc razem, a szybko to trzeba przeczytac ten artykul (jest tam darmowy kurs jezykowy do pobrania wiec warto) angielski-szybko.like.pl/angielski-p1.html

określenia czasu ściaga angielski

Witajcie, Planuję stworzyć internetowy kurs języka angielskiego. Na razie udało mi się stworzyć pierwszą lekcję. www.jkm-net.pl/pl/dwd/englisha001.php Co o tym myślicie?

Gdzie znalezc czasy angielskie rozrysowane?

Szukam zdjecia lub plakatu, na ktorym rozrysowane bylyby na linii czasy angielskie, ulatwiajace ich nauczenie sie.Czy wiecie moze gdzie moglabym cos takiego znalezc?

Re: blw czy podstawy schemat zywienia?

Masz chyba jeszcze sporo czasu na to :) rowniez zeby angielski poszlifowac :P Wiec luzik.

Re: angielskie czasy

Present Simple, Present Continous, Past Simple - na początek w zupełności wystarczy. Perfectów w mowie potocznej praktycznie się nie używa, a już szczególnie w stanach :) -- www.enjoyparty.pl/

Re: angielskie czasy

01student napisała: > Pomozcie blagam bo siedze juz od miesiaca i prawie nic. > Moze jakies dobre rady? Dobrych rad u nas dostatek. Na wszelki wypadek poszperaj jeszcze tutaj: rapidshare.com/users/RRNVJE

Re: określenia czasu ściaga angielski

Pierwszy rzut oka, merytorycznie: "In a while" to nie "Za chwile". lecz wrecz przeciwnie- "Za jakis (dluzszy raczej) czas"... -- Atenção, curva perigosa!

...polecam serdecznie... :)...

...Krak. Przedm. - hotel Angielski... bleee... lehardi.files.wordpress.com/2014/12/czas_1491c_1914_nr69_0004.jpg

Re: angielskie czasy

To, że są rzadziej używane albo inaczej, że mogą się nie pojawiać tam, gdzie używa ich Brytyjczyk, to nie to samo, co "nie są praktycznie używane". Przeglądnij podręczniki do American English i poznaj więcej Amerykanów.

Re: Kraków-Ruczaj

Polecam przedszkole Centrum Wczesnej Edukacji przy ul. Wandejskiej 4 - duży ogród, dzieciaki są dużo czasu na powietrzu, angielski jest codziennie, rytmika, gimnastyka korekcyjna.

Re: angielskie czasy

Student, Poważnie pytasz, czy jesteś jednym z administratorów forum gazeta.pl i nakręcasz ruch na nim? Od miesiąca siedzisz na tym i nic? ;) No może nie siedź i nie myśl tylko, ale weź jakiś podręcznik, znajdź coś na portalach edukacyjnych, poczytaj, zrób ćwiczenia...od samego siedzenia to efektó

Re: angielskie czasy

Nie panikuj :) W mowie potocznej na poczatek wystarcza Ci: Simple Present, Present Continuous, Present Perfect, Simple Past i Simple Future. W zaleznosci od srodowiska w jakim sie obracasz i konwersacji, ktore prowadzisz, z czasem mozna sporadycznie probowac uzywac innych. Samo przyjdzie

Angielski sort + nowe. Super cena na ciężkie czasy

Jak w tytule. Cena 29 zł kg, jakość cream + sort I + nowe. Minimalne zamówienie 25 kg. Koszt wysyłki do uzgodnienia. Dla Państwa bezpieczeństwa możliwość sprzedaży przez allegro. Towar bardzo ładny, szczerze polecam .

Re: szkoły językowe w Łodzi

Nie masz czasu l na chodzenie na kursy, a lubisz się uczyć angielskiego? Możesz uczyć się z nami online za darmo. Nasza grupa: na-kawe.net/grupy/angielski-online-gettin-english/

Re: Slonko:)

Pani z angielskiego zapewne dla tego, że dzieci w klasie 1-3 przeważnie mają większość lekcji ze swoją panią wychowawczynią, a angielski i religię z innymi nauczycielami (czasem jeszcze wf i muzykę).

Re: Angielski w czasie wakacji dla dorosłych

tak, zdecydowanie polecam English Way School. Siedziba szkoły miesci sie przy ulicy Piłsudskiego 154

Angielski w czasie wakacji dla dorosłych

Czy ktoś może polecić sprawdzoną szkołę wraz z native speker oferującą kursy wakacyjne dla dorosłych?

Re: Angielski w czasie wakacji dla dorosłych

ja tez polecam tą szkołę, w wakacje są zajęcia 2 razy w tygodniu: 1x z native speakerem i 1x z polskim lektorem, ale warto, bo jest jeszcze zniżka wakacyjna.

Bez przesady - czasem angielski wyprzedza polski

w tworzeniu nowych pojęć i bywa, że ciężko znaleźć polski odpowiednik czegoś (np. "product placement" - przetłumacz to na polski tak, żeby to były 2-3 słowa, a nie opis z 10 słów). Ale w tym przypadku oczywiście się zgadzam, że pisanie, że na Centralnym otwarto "service point" w

Re: Jak opanować articles?

Znalazłam Gołębiowską, ona jest super, mam jej Przewodnik po czasach angielskich.

Re: Planszówki

Ja czekam z We are going on a bear hunt do czasu az bede mogla czytac tez Mlodej po angielsku. Nie dlatego, ze tak bardzo chce sama jej angielski rozwijac ale dlatego, ze jest tyle fajnych ksiazek po angielsku dla dzieci nieprzetlumaczonych na polski albo niemiecki. Znacie Zagazoo ? Piekna

Prezesie Kłak czas na naukę angielskiego !!!!!!!!

Nie mogę sobie wyobrazić jak będą wyglądały teraz rozmowy z inwestorami. Panie Kłak 98% rozmów odbywa się w języku angielskim a nie rosyjskim !!!!!!!!!!! Same porażki w życiu zawodowym to zły znak na przyszłość !!!!!!! Rynasiewicz skompromitował się tym posunięciem !!!!!!!!

Angielski w czasie wakacji

Poszukuję chętne dzieci (szkoła podstawowa) na wakacyjny kurs języka angielskiego w K-K. Moje dziecko jest zainteresowane, ale szkoła językowa organizuje kurs, gdy grupa liczy co najmniej 3 osoby.

Skuteczny Kurs Angielskiego dla Początkujących

angielskiego dla początkujących wybrać?). Sam miałem podobny dylemat, więc wiem ile czasu oraz pieniędzy można stracić, zanim wybierze się ten odpowiedni kurs lub metodę nauki. Dlatego aby pomóc Wam w wyborze tego odpowiedniego opisuję swoją historię oraz moje doświadczeniach jak również wskazuję kurs dzięki

Re: Do mam polonistek.

Standardowe zachowanie nauczyciela, który wydaje nieprecyzyjne polecenie i oczekuje, że uczeń się domyśli o co mu chodzi. Pamiętam jak jakiś czas temu na angielskim, dzieciaki na kartkówce miały podać po angielsku formę dopełniacza jakiegoś wyrażanie i zaimki osobowe. Dzieci umiały, tylko na

Re: a propos braków wiedzy

każdy sposób jest dobry ;) ja mam 39 lat, wyższe studia, i angielskiego nigdy się nie uczyłam. takie były czasy. może więc nie oceniaj tak z góry, bo nie wszyscy w pokoleniu 30+ uczyli się angielskiego.

kursy angielskiego online

hej dziewczyny ktos kiedys polecal kursy angielskiego online moj angielski jest bardzo dobro ale chcialabym zeby byl super:) nie mam czasu na szkoly czy jest mozliwosc podszkalania jezyka online w takim wypadku? czy takie kursy objmuja tylko podstawy? i czy po kursach onloine mozna dostac

Re: Nocny Marek:)

Wpiszę do notatnika:) Tylko ja musze mieć DVD z podpisami , czasem ogląddam po angielsku z podpisami po angielsku , czasem po angielsku po niemeicku. A mam też kilka filmów które muszę oglądać z podpisami po norwesku bo nie ma ineej opcji ...

Re: Polscy koledzy

Jezyk polski. Mimo,ze syn jest tu od urodzenia to caly czas angielski jest dla niego drugim/slabszym jezykiem. Wolalabym zeby sie podciagna z angielskiego poprzez wiekszy kontakt z jezykiem w grupie rowiesniczej.

Dla Tygryski o czasach angielskich :-)

Duży Kocie w Paski, rozejrzyj się może po księgarniach za dość dużą książką w zielonej oprawie pt. PONS "Gramatyka dla początkujących i sredniozaawansowanych". Cena coś około 75 PLN. Lepszej książki tak przystępnie traktującej o gramatyce języka angielskiego nie spotkałam. Są to

Czasy w angielskim- reguły używania

Za Chiny nie mogę sobie przyswoić (zapamietać) jakie reguły rządzą używaniem czasów angielskich. Czy ma ktoś na to niezawodną metodę? Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedzi. Annanas

Re: Testy matura success tanio szybko wszystkie p

witam!jestem zainteresowana- testy + odpowiedzi do angielskiego "Matura > Success" Pre Intermediate ( zielone ksiązki ) wszystkie testy, zarówno duże sprawdziany jak i małe > kartkówki, czas nagli:-)pozdrawiam M

Re: Jemy jabłka. na przekór Putinowi

Oczywiście, ale mój ojciec zawsze to powiedzenie mówił do mnie po angielsku, a czasem po niemiecku.

Re: Kraków

Polecam przedszkole przy ul. Wandejskiej 4 www.przedszkolekrakow.com/ Ogromny ogród - dzieci dużo czasu są na powietrzu, dobra opieka, miłe panie, rytmika, gimnastyka korekcyjna, angielski codziennie, wiele gier i ciekawych zabaw, nauka poprzez zabawę. Gorąco polecam!

Re: Złe samopoczucie po tyroksynie.

Fenylko, a od czego tłumacz Google? Wszystkie art niemieckie, angielskie wrzucam sobie i czytam, no czasami trochę pokrętnie wychodzi, ale sens wyłuskasz ;)

Re: Zakręcony:(

Współczuję...Moja córka zrobiła podobny numer z konkursem kuratoryjnym z angielskiego- ależ była wściekła! No, cóż, czas leczy rany ;) -- Prawo Katza - ludzie i narody będą działać racjonalnie wtedy i tylko wtedy, gdy wyczerpią już wszystkie inne możliwości

Re: SIS

Nie wiem jak jest w SIS ale moja còrka pòjdzie do tej szkoły po przedszkolu I mogę polecicz tylko to przedszkole ktore jest angielsko jezyczne I panie mowia caly czas po angielsku

Angielski czy czas dla dziecka?

której pracuję. 2.Od dłuższego czasu mam potrzebę rozwoju, własnego doskonalenia itp. 3.Płynne posługiwanie się j.angielskim doda mi pewności siebie,pomiając fakt,że przyda się w róźnych dziedzinach życia. A może jestem zwykłą egoistką, która nie potrafi zrezygnować z własnej przyjemności i poświęcić

Re: Ostry dyżur

Wybity w czasie squasha paluszek można samemu nastawić :D -- "tylko pochodzący z nizin społecznych prymitywy, nie znają angielskiego" po?a?y??a?

Re: Stosowanie wszystkich czasów j. angielskiego

Nic nie rozumiem. Wynika to pewnie z faktu, że znam dwa czasy w angielskim: teraźniejszy i przeszły. O tych fontach nie wspomnę, nawet jeśli chodziło by o fonemy.

Re: To ja też o religii - wola dziecka

Strata czasu, w tym czasie dziecko mogłoby się zająć innymi rzeczami. Wkurzające jest to, że angielskiego mają 1 godzinę, a religii 2.

Re: da się języka nauczyć tylko w szkole?

dodatkowe zajmowanie sie angielskim to bylo glownie czytanie ksiazek i czasem jakiegos magazynu plus ogladanie CNN). Rozne potem robilam w zyciu rzeczy ale wlasciwie do dzis utrzymuje sie z tego angielskiego wlasnie.

teraz Rosji będzie groził Tusk

i to w dwu, a może trzech językach. O ile nauczy się do tego czasu mówić po angielsku.

Re: Darmowy Kurs J. Angielski - Strata Czasu

czasu, ale musze juz go dokonczyc bo moze mnie to kosztowac pare setek. Najlepsze jest to zeby ukonczyc kurs trzeba podejsc do 2 jakby klasowek (nie trzeba ich zdac) i na koniec jest jakis egzamin (tez nie trzeba go zdac) - tak stoi w umowie. Moze sie to przydac dla ludzi startujacych dopiero w

Re: Ja też! Ja też!

Żartowałem, przecież nie znam angielskiego. Nas uczyli rosyjskiego więc jakby z sentymentu do młodych lat, czasem zerknę na stronę "Prawdy" ... ale tam też kłamią jak w GW -- http://emoty.blox.pl/resource/podejzenie.gif

Re: prezent dla chłopaka

Ja zapisałam mojego chłopaka na angielski medyczny , o którym marzył już od dłuższego czasu i był to prezent idealny. Nie chodzi o to, żeby wydawać majątek, ale by trafić w gust i pragnienia danej osoby :)

Re: Do tych co uczą języka..

Uczę angielskiego od lat. Moim uczniom przejście z B2 na C1 zajmuje sporo czasu. Moim zdaniem to jest wielki skok. Pomaga czytanie po angielsku, wyjazdy, rozmowy w kraju anglojęzycznym ale przede wszystkim ciężka praca, tony testów i czas ?

Re: Przedszkole prywatne - Pychowice, Dębniki, Bo

Polecam Centrum Wczesnej Edukacji ul. Wandejska 4 www.przedszkolekrakow.com/ Duzy ogród, dzieci dużo czasu są na powietrzu, dobra opieka, dużo zajęć dodatkowych - angielski, logopeda, gimnastyka korekcyjna itp. Dzieci uczą się poprzez zabawę, trzyletnie dzieci po kilku miesiącach pobytu w

Re: Prywatne przedszkole kraków

Polecam przedszkole przy ul. Wandejskiej 4 www.przedszkolekrakow.com/ Ogromny ogród - dzieci dużo czasu są na powietrzu, dobra opieka, miłe panie, rytmika, gimnastyka korekcyjna, angielski codziennie, wiele gier i ciekawych zabaw, nauka poprzez zabawę. Gorąco polecam!

Re: Domowe przedszkole Kraków Ruczaj

Polecam przedszkole przy ul. Wandejskiej 4 www.przedszkolekrakow.com/ Ogromny ogród - dzieci dużo czasu są na powietrzu, dobra opieka, miłe panie, rytmika, gimnastyka korekcyjna, angielski codziennie, wiele gier i ciekawych zabaw, nauka poprzez zabawę. Gorąco polecam!

Re: przedszkole kraków

Polecam przedszkole przy ul. Wandejskiej 4 www.przedszkolekrakow.com/ Ogromny ogród - dzieci dużo czasu są na powietrzu, dobra opieka, miłe panie, rytmika, gimnastyka korekcyjna, angielski codziennie, wiele gier i ciekawych zabaw, nauka poprzez zabawę. Gorąco polecam!

Re: dobre przedszkole prywatne- Kliny, Ruczaj???

Polecam Centrum Wczesnej Edukacji ul. Wandejska 4 www.przedszkolekrakow.com/ Duzy ogród, dzieci dużo czasu są na powietrzu, dobra opieka, dużo zajęć dodatkowych - angielski, logopeda, gimnastyka korekcyjna itp. Dzieci uczą się poprzez zabawę, trzyletnie dzieci po kilku miesiącach pobytu w

Re: Ciekawostki kulturalne, ploteczki..

Nie żyje Joe Cocker - legendarny angielski wokalista rockowy i popowy. Miał 70 lat. Od dłuższego czasu walczył z rakiem płuc. Śmierć muzyka po nieujawnionej chorobie potwierdził jego agent. Artysta zmarł w swoim domu w Colorado.

Re: Rozdziewiczyłam się.

No fajna sprawa.Oszczędność czasu,kasy,nie trzeba latać po galeriach...Sklepy rodzime już przetestowałam ale z angielskiego ebaya jakoś się jeszcze boję zamawiać(nie wiem czemu ;)...

Re: Oł łot fan

, angielskie piosenki." Ok, niech lubia, ale nie to jest celem nauczania muzyki w szkole. I jaki jest tego sens przy jednoczesnym zrzedzeniu, ze dyrektorzy na muzyke daja gora pol godziny tygodniowo? Po co tracic czas na nauke obcego, za trudnego tekstu, skoro mozna w tym czasie uczyc muzyki??? Jesli

Re: MoneyGram -nowe SSC w Warszawie- ktos aplikow

A pośrednicy zatrudniają osoby słabo znające angielski, bo chcą poza trudnią jak najwięcej w jak najkrótszym czasie, a potem podczas szkolenia okazuje się, że trenerzy są zaskoczeni :-)

Prawda-angielski ma tylko 4 czasy, ale i każdy 4

Prawda-angielski ma tylko 4 czasy (Past, Presence, Future, i Future in the Past), ale i każdy 4 formy (Simple, Continuous, Perfect, i Perfect Continuous - czyli razem ni mniej ni więcej tylko 16 struktur gramatycznych zmanych potocznie czasami. To trzeba wiedzieć przed dalszą dyskusją, a jeszcze

Re: A jak się chowają mali ateiści?

Pomyłka, ziarno podaję się w określonych odstępach czasu. Linki wyczerpujące temat znajduje po angielsku. Po polsku są tylko jakieś urywki: pl.wikipedia.org/wiki/Zale%C5%BCno%C5%9B%C4%87_magiczna -- www.pajacyk.pl/

Re: Szukam szkoły języka angielskiego

Byłam na lekcji próbnej angielskiego dla dorosłych - nie zdecydowałam się. szkoda czasu - polecam iść zobaczyć jak to wygląda.

Re: spacer- przedszkole

no wlasnie u nas czasami nieco sie migaja od spaceru a to zaraz po deeszczu a to moze zaczac padac a to angielski....szukam konkretnego przepisu

Re: szkolenia - ERNST

po polsku lub angielsku - zależy czy trafisz na prowadzących Polaków czy obcokrajowców. czasem zdarza się, że na szkoleniach są grupy i wszystkie mają szkolenia po polsku, a jedna po angielsku - kwestia przypadku.

Re: "Jutro wyjeżdżamy na zawsze".

słownictwo, z rzadka użyje niewłasciwego czasu, albo chlapnie literówkę; ale nie przeszkadza mu to gadać jak katarynka. Z tym, że on nie wyjechał z zerową znajomoscią angielskiego, a poza szkołą, ktòra udzielila mu super wsparcia, my też przez pierwsze tygodnie po przyjeździe poświęcaliśmy sporo

Re: Gdzie kurs angielskiego?

Może Berlitz? Sama zastanawiam się nad rozpoczęciem tam nauki języka angielskiego. Tutaj masz więcej informacji - www.berlitz.pl/pl/wroclaw/ Dosyć dawno zainteresowała mnie ta metoda nauki, jednak zawsze miałam zbyt mało czasu, by zapisać się na taki kurs. W lutym kończę studia inżynierskie i robię

Re: Samodzielna nauka języka angielskiego

najlepiej i najbardziej mi sie podoba. Sporo sie od niej nauczyłam bo mimo że ma ponad 90 lat mówi pieknie i wyraźnie i kuma co ja do Niej mówie:) Cały czas mam jakies pomysly typu kurs angielskiego na Malcie lub pobyt u mojej polskiej rodziny w Londynię. Moja znajomości angielskiego jest totalnym chaosem

Re: Czasy w angielskim- reguły używania

annanas napisała: > Za Chiny nie mogę sobie przyswoić (zapamietać) jakie reguły rządzą używaniem > czasów angielskich. Czy ma ktoś na to niezawodną metodę? Pozdrawiam i czekam > niecierpliwie na odpowiedzi. > Annanas Tak mam swietna metode dla Ciebie, wyzyuc swoj polski

Re: Co byscie powiedzialy nastoletniej sobie?

pod warunkiem, ze pierwszy obcy jezyk to angielski, oraz ze nauczyciel oraz metodyka nauczania jezyka francuskiego jest do rzeczy. W moich czasach szkolnych obowiazkowy byl jezyk rosyjski, a poziom nauczania francuskiego do dupy. Wiele zmarnowanych lat i energii. Trzeba bylo ryc angielski, czlowiek

Re: "A resztę niech pani zapakuje na wynos"

Zazwyczaj w "smacznych" restauracjach (ale nie a'la królowa angielska) porcje są, jak dla mnie, idealne, czasem wręcz za małe;) Zdarza mi się natomiast poprosić o zapakowanie pizzy.

Re: a propos braków wiedzy

znaja angielski ale to kwestai czasu. W Nowregii natomiast to oczywista oczywistość. Każdy przyjmuje automatycznie że znam ten jezyk ... I ogólnie angielski jest wszedzie więc ja teza na stare lata ucze sie dog i cat :)))

Re: wyprawka do szpitala

dziewczyny napiszcie co trzeba zabrać na porodówkę w Szczecinie Pomorzanach.....słyszałam, że szpitale czasem coś tam dają swojego i nie trzeba wszystkiego ze sobą zabierać... -- angielski szczecin niemiecki szczecin tłumaczenia angielski

Re: Żółta Lina (Żółtu Linu???)

to wy tu od lat gnebicie mnie angielskimi cycatymi, a jak ja raz cos szprechne to mi so dostaje!! -- "Nie trac czasu ani slow na darmo, nigdy juz ich nie odzyskasz"

Re: Jakie gimnazjum po powrocie z zagranicy?

W tych najlepszych tez? Sprawdzałam kiedyś Wladyslawa IV i lepiej tam bylo. Myślę, ze znalazłyby sie gimnazja, w których zajecia prowadzone są po angielsku. Bylo swego czasu takie zestawienie.

Re: kursy maturalne

Zrobiłam kurs przygotowujący do matury z angielskiego w szkole Nova i jestem zadowolona. Maturę zdałam na rozszerzeniu mimo tego, że nigdy nie miałam zdolności językowych. Także polecam - warto czasem odżałować trochę kasy i się solidnie przygotować ;)

Re: Języki obce w szkołach podst. i gimn.

angielski i niemiecki to ten niemiecki zaczyna > się znowu od zera? A angielski od jakiego poziomu? Z reguły jest angielski i jeszcze drugi język - czasami jest kilka do wyboru. Ale to już po prostu zależy od możliwości szkoły. Angielski jest z reguły poziomowany - ale ile tych poziomów jest, to też

Re: a propos braków wiedzy

>ja mam 39 lat, wyższe studia, i angielskiego nigdy się nie uczyłam. takie były czasy. może więc nie oceniaj tak z góry, bo nie wszyscy w pokoleniu 30+ uczyli się angielskiego. Ale co: nie oglądasz youtube, nie słuchasz muzyki, nie czujesz potrzeby żeby się samej pouczyć? Nie zapisałaś się

Re: Wielojezycznosc

Fascynuje mnie twoj 'przypadek', bo u nas sytuacja analogiczna, maz Anglik, mieszkamy w Anglii, zawsze do niej mowilam po polsku i to duzo, czytalam spiewalam. Od 9 miesiaca miala 2 razy w tygodniu polska opiekunke. Z tata spedzala malo czasu, bo zawsze duzo pracowal, innych anglojezycznych

angielski czasy

------------------------------------------------------------------------------ -- Tense review :D hmm... jutro sprawdzian z czasów, proszę o wytłumaczenie, dlaczego trzeba użyć w poniższych zdaniach takiego czasu i dlaczego ja użyłam złego... z góry bardzo dziękuję :) 1. Mike, will you be

Re: nauka angielskiego w 1 klasie

, angielskiego i ze dwa razy z religii. czego to miało ją nauczyć? dodatkowym zadaniem z angielskiego (przygotowanie do testu...) było... pokolorowanie kilku elementów. tak naprawdę jest to strata czasu. nie wiem w jakim celu ten angielski wprowadzili do podstawy programowej. jeśli nie po to by dzieci czegoś

Re: a propos braków wiedzy

Mam 40 lat, uczyłam się rosyjskiego i niemieckiego i z tymi, po powtórzeniu, pewnie dałabym sobie radę. Takie były czasy, że angielski jednak nie był tak wszechobecny, jak teraz.

Re: 2000 000 młodych i wykształconych

> Czysta erystyka Dokładnie tak - podawanie czasu pracy jako dowód niskiego standardu życia to jest czysta erystyka. Możesz przecież twierdzić, że muzyka angielska jest kiepska i nieznana, na dowód czego zapytasz o angielskie opery. Tak właśnie robisz teraz ze standardem życia i czasem pracy.

Re: Przyznam się- z co mi tam...

A dlaczego nie mają możliwości realizowania tej nauki w ciągu dnia w szkole? W końcu zajęcia w innym miejscu po południu to dodatkowe obciążenie - mogłyby w tym czasie bawić się lub doskonalić np. angielski...

Gimnazjaliści zgodnie o egzaminie z języka angielskiego: Na poziomie podstawówki. Szkoda czasu

Gimnazjaliści zgodnie o egzaminie z języka angielskiego: Na poziomie podstawówki. Szkoda czasu

Warcraft 3: Reign of Chaos Patch Angielski

Warcraft 3: Reign of Chaos Patch to najnowsza łatka na świetną i już kultową strategię czasu rzeczywistego. Łata na angielską wersję gry.

Wprowadzenie patcha Warcraft 3: Reign of Chaos Patch do podstawowej wersji miało na celu przede wszystkim usunięcie dotychczas

Warcraft 3: Reign of Chaos Patch Angielski

Warcraft 3: Reign of Chaos Patch to najnowsza łatka na świetną i już kultową strategię czasu rzeczywistego. Łata na angielską wersję gry.

Wprowadzenie patcha Warcraft 3: Reign of Chaos Patch do podstawowej wersji miało na celu przede wszystkim usunięcie dotychczas

Warcraft 3: The Frozen Throne Patch Angielski

Warcraft 3: The Frozen Throne Patch to łatka na rozszerzenie do świetnej i kultowej już strategii czasu rzeczywistego. Wydanie przeznaczone dla angielskiej wersji gry.

Warcraft 3: The Frozen Throne Patch usunął możliwość korzystania z różnych programów do

EuroPlus+ Angielski dla dzieci - Nicole and Tommy

słówek i zwrotów angielskich.

Kurs EuroPlus+ Angielski dla dzieci - Nicole and Tommy składa się z dwóch poziomów zaawansowania obejmujących słownictwo podstawowe i najczęściej używane (m.in. Rodzina, W domu, W szkole, Zabawki, Zwierzęta) oraz bardziej zaawansowane (m.in. Zawody, Czas

Idiomer

Idiomer to bardzo prosty program, który pomaga w nauce idiomów angielskich.

Idiomer utrwala zwroty w języku angielskim, które przysparzają nam czasami sporo kłopotów, ponieważ nie są przetłumaczalne dosłownie.

Idiomer zawiera również bazę najczęściej używanych

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - czasy z angielskiego

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin