Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Czeste oddawanie moczu

Iwa57 dzieki Ci za ten post ! Na takie wiadomosci czekalam :) . Male sprostowanie - ja nie mam zadnych stanow zapalnych w sensie zaczerwienienie, spuchniecie czy szczypanie. To wszystko jest ok. Jedyny problem to czeste oddawanie moczu. Czyli cwiczenia miednicy, sprobuje poszukac poprzez google

Czeste oddawanie moczu

Ostatnia miesiaczke mialam okolo 6 miesiecy temu, wczesniej byla przerwa okolo 6 miesiecy czyli miesiaczka 2 razy w roku. Ostatnio mam wszystkie z mozliwych objawow menopauzy, jestem w trakcie robienia badan. Ostatnio doszlo czeste oddawanie moczu, zawsze musialam czesciej niz inni np. po wypiciu 1

Re: Czeste oddawanie moczu

Taa... tłusta, spocona i niedomyta... i co jeszcze wymyslisz ?? Spodziewalam sie reakcji kobiet, ktore maja badz mialy podobne problemy a nie jakichś infantylnych wpisow. Sama sobie smaruj.... :/ Dziekuje za uswiadomienie, no nie wpadlabym na to zeby zapytac lekarza :D . I po co ludzie siedza

Re: Czeste oddawanie moczu

A moze jestes otyla, pocisz sie i nosisz majtki ze sztucznego wlokna? Pot sie rozklada w bakterie, pamietaj! Nie kazda kobieta ma ten problem wiec nie jedynie blona sluzowa jest za takie infekcje odpowiedzialna, mysle. Sama z siebie tak sie nie psuje przeciez. Smaruj sobie czyms anty-bakteryjnym

Re: Czeste oddawanie moczu

z tym moczem to mysle ze jest tak: - zalezy czego sie opijesz i o jakich porach - herbata i kawa odwadniaja, wiadomo, wiec normalne ze czesciej wyjdzie; przed spaniem spowoduje potrzebe wstania w nocy, itp. - zalezy tez czy sie gimnastykujesz - mowie o tych miesniach tam na dole, i ile porodow

Re: Czeste oddawanie moczu

pomoz sobie jeszcze wyciagiem z pestek dyni ....najlepiej z apteki wysoko skncentrowany i lykaj regularnie (Granufink ).....pestki dyni wzmacniaja i stabilizuja pecherz .Jedz duzo owocow i warzyw .Wazny jest tez magnez i witaminy z grupy B ...mozesz zjadac banany bo maja duzo magnezu , a orzechy ,

Re: Czeste oddawanie moczu

orrla napisała: > - stany zapalne same z siebie sie nie robia, mysle - higiena przyczyna! Rowniez > jakies podraznienia w wyniku seksu. Pamietac trzeba, mysle, zeby bylo sterylni > e, i z lubrykacja! Ale ja nie uprawiam seksu a o higiene dbam tak samo jak kiedys, do tego kiedys wspolzyl

Re: Czeste oddawanie moczu

hej ,ja znam ten problem ...sytuacja tego typu nastepuje wraz ze znizka estrogenu .Niestety poziom estrogenu obniza sie sukcesywnie w pewnym wieku (zazwyczaj spada juz pomalutku od 40 roku zycia ). Nasze blony sluzowe ,sciegna , tkanka laczna ,miesnie ,skora staja sie slabsze i mniej elastyczne .U m

Menopauza czeste oddawanie moczu ( nie wysilkowe)

Czytam: " częste oddawanie moczu i nietrzymanie moczu. W okresie klimakterium nasilają się problemy z kontrolą oddawania moczu. Nietrzymanie moczu nasila się po zaprzestaniu miesiączkowania. Zmiany zanikowe w obrębie pęcherza i cewki moczowej stają się przyczyną częstych stanów zapalnych

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

Czesc dziewczyny, borykam sie z problemem pecherza od wrzesnia 2011 roku. Bole pecherza boly tak straszne ze ja dniami siedzialam i poprostu wylam w poduszke z bolu i zarlam leki przeciwbolowe. Trafilam do lekarza, krory dojerzewal endometrioze, mialam laparoskopie nic nie wyszlo ale on bardzo sie w

czeste oddawanie moczu - 2 trym.

plackiem 16 tygodni w szpitalu z dzieckiem 'prawie na zewnatrz' bo pessar sie opieral doslownie o wargi sromowe od zewnetrznej strony. - z tego moja schiza teraz z trojaczkami... no ale nic, teraz od kilku dni zaczelam czesciej oddawac mocz i oczywiscie zaczyna mi sie schiza pod tytulem, szyjka mi puszcza

czeste oddawanie moczu

Czy czeste oddawanie moczu moze miec zwiazek z jakas infekcja? Zaczelo sie to po tym jak zaczelam uprawiac seks z moim chlopakiem. Nie wiem jaka moze byc przyczyna,zachowujemy higiene ale moze to cos innego?

Re: Czeste oddawanie moczu

Mam ten sam problem, z tą różnicą, że sikam jeszcze częściej... :/ Okropnie deprymujące, ale już się powoli przyzwyczajam... :(

Re: Czeste oddawanie moczu

mi sie tak zaczynalo zapalenie pecherza. czestomocz sam, bez pieczenia i bolu a jednak. ale nie zawsze tak jest, ja dodatkowo lykam prouro, wiec tez troche moczopedne. ale to lepiej czesciej oddawac mocz niz trzymac, bo wtedy sie bakterie mnoza. jednak ogolne moczu i usg warto zrobic na wszelki

Re: Czeste oddawanie moczu

oddawanie moczu też jest na tle nerwowym. Głowa do góry, porób badania i bedzie dobrze. Trzymaj mi się zdrowo i ciepło, pa!

Re: Czeste oddawanie moczu

da się ćwiczyć pęcherz, to sikanie na zapas jest typowe dla kobiet i można się oduczyć częstego sikania zwykłym wydłużaniem czasu między chodzeniem do toalety. -- Drogi Moje nie są drogami waszymi, ani ścieżki wasze nie są Moimi ścieżkami.

Czeste oddawanie moczu

przed spaniem - jak napije sie czegos przed snem, potrafie 4 razy wstac do lazienki - czesto oddaje malo moczu, ale mam takie uczucie ze chce mi sie wiec nie zasne dopoki nie pojde. Dzieki

Re: czeste oddawanie moczu - 2 trym.

Ja też bym to tak tłumaczyła. Jak siedzę, to jeszcze jako tako, co wstanę, to buch, wszystko spada na pęcherz i nawet jeśli wstaję co godzinę, co pół, to obowiązkowo toaleta. A nic złego się nie dzieje, po prostu nie ma miejsca na wszystko!

czeste oddawanie moczu...

mam pytanko czy czeste oddawanie moczu, dodam ze malo w sumie pije i nie boli mnie nic ani nie piecze...a do tego bole glowy kazdego dnia i to ciagle uczuie zmeczenia....czy to moga byc jedne z objawow ciaazy??

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

Ja też biorę Visanne od kilku miesięcy. Podobnie jak Ty jestem ciągle zmęczona, mam kolatanie serca, bardzo się pocę a psychicznie też nie najlepiej. najgorsze jest to, że nadal mam bole endometrialne. A Ty?

Czeste oddawanie moczu

bardzo czesto oddaje mocz, w nocy chodze do lazienki co godzine. Lekarz nie stwierdzil zadnych dolegliwosci. Nie mam cukrzycy ani tarczycy , ogolnie zdrowy, duzo ruchu , zdrowe odzywianie. Niestety budze sie czesto do lazienki i oddaje duzo moczu za kazdym razem . To samo w ciagu dnia w oracy

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

rozciąganie macicy w ciąży porozrywało część zrostów a i samo cc kiedy to pęcherz jest przemieszczany miało wpływ na uwolnienie pęcherza z "uścisku" teraz potrafię nie oddawać moczu całą noc(wcześniej przed ciąża 2-3 razy) a w dzień gdyby nie rozsadek wystarczyło by 2-3 razy:) pęcherz mam teraz

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

Witaj! Tak, ja rowniez mam podobny problem. Tez mam endometrioze i bardzo czesto oddaje mocz, szczegolnie wieczorami, nawet co pare minut. Bardzo mi to przeszkadza w codziennym zyciu. Przy badaniu moczu nic mi nie wyszlo, ginekolg nic na to nie mowi, wiec nie wiem czy tak ma byc przy tej

zbyt czeste oddawanie moczu

prawie od poczatku ciąży oddawałam częsciej mocz niz przed ciążą, ale teraz (20tc) od ok.2 tyg to juz katasrofa. Chodzę do łażienki co 10 -15 min,w nocy co godzine i za kazdym razem normalnie leci (nie tak ze kilka kropel). juz nie wiem cay to normalne, wszycy mowia mi, że to powinno juz dawno

Re: Czeste oddawanie moczu!!!

Czeste oddawanie moczu moze byc objawem cukrzycy. Moze zbadasz sobie poziom cukru we krwi?

endo a czeste oddawanie moczu ???

Dziewczyny, czy tez tak macie, ze bardzo czesto oddajecie mocz, czasami co kilka minut nawet jesli prawie nic nie ma w pecherzu ? W nocy musze wstawac kilka razy do toalety.Naprawde uprzykrza mi to zycie, szczegolnie w pracy glupio to wyglada.Wiem, ze nie mam zadnego stanu zapalnego bo mialam

Re: zbyt czeste oddawanie moczu

wszycy mowia mi, że to powinno juz dawno ustapic i wraca > pod koniec ciązy. mmarwie sie ze cos jest nie tak. Niekoniecznie. Ja całą, dosłownie całą ciążę chodziłam nienaturalnie często do toalety oddawać mocz. To było naprawdę uciążliwe. Ale nic nie poradzisz;-) Nie zamartwiaj się, mi

Re: zbyt czeste oddawanie moczu

Nic się nie martw, widicznie maleństwo uciska Ci pęcherz moczowy- stąd te objawy. Ja co prawda w 14tc, ale podobnie jak Ty, biegam jak szalonona do WC w dzień i w nocy. Badania moczu mam ok więc taki już urok, gdy maleństwo naciska nam na pęcherz. Wolę to niz uciskanie jakiegoś tam nerwu i

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

też wykryto u mnie endometriozę po laparoskopii, problemy z pęcherzem mam od dłuższego czasu choć formalnie jestem zdrowa... na początku myślałam , że to z powodu polipa na macicy i , że może to mi uciska na pęcherz albo torbiele , które wykryto póżniej , teraz wiem , że to endo... a z parciem na pę

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

problem z pecherzem wystepuje przy endo, gdy go zaatakuje. Ja tak mam - obecnie sie lecze i wszystkie takie dolegliwosci zniknely - od lat mi sie tak dobrze nie sikalo jak teraz :)

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

ja tak mam,to okropne jest, wlasciwie teraz to wlasnie pecherz mi najbardziej dokucza, bralam ostatnio nolicin,troche pomogl,ale sikam czesto,pecherz boli tez po stosunku

czeste oddawanie moczu

Mój 4,5 letni syn od ok.2 tygodni cześciej siusia.Czasem nawet co 20 min.Poza tym nic mu nie dolega. Co moze byc przyczyna tego?

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

U mnie wygladalo to tak,ze na poczatku latalam czesto w nocy do wc-czulam bardzo silne parcie, a ilosci byly skape.Potem doszedl do tego bol-rano nie bylam w stanie normalnie oddac moczu. Podczas laparo lekarz stwierdzil ze mam nacieki na pecherzu i to wszystko wlasnie przez to - od czasu laparo

Re: endo a czeste oddawanie moczu ???

Czy moglabys, prosze, mi napisac jakie dokladnie mialas objawy oraz czym,jak sie leczysz ? Skad wiesz, ze Twoj pecherz zostalal zaatakowany, wykryli u Ciebie przy operacji czy tylko sie domyslasz ? Prosze napisz cos wiecej o swoim przypadku bo to dla mnie bardzo wazne.Borykam sie z czestomoczem o

czeste co 15-20 min oddawanie moczu.

czestym oddawaniem moczu juz u szczeniat i ze konczy sie ona smiercia dla malucha!!! Prosze o odpowiedz.Dzieki z gory. -- MAJA Moze dla swiata to TYLKO dziecko,dla mnie TO dziecko to moj caly swiat!

Re: Czeste oddawanie moczu

zrób badania moczu .Warto przeleczyć się szczepionką uodparniającą Urovaxum- polecam pomogła mi bardzo,uczucie ciągłego parcia na pęcherz i to ciągłe bieganie do łazienki w domu to w domu jednak poza domem to dopiero problem.

Re: czeste oddawanie moczu

Zrób badanie moczu.Moze to jakies zapalenie pecherza lub piasek na nerce(ja tak mialam,non stop chodzilam do ubikacji).moze to przejsc po lekach tylko trzeba isc do lekarza.

Re: czeste oddawanie moczu

Ja tak miałam przez ok pół roku-częste oddawanie moczu, wieczorem, w nocy.Wstawałam z kibelka, kładłam sie do łóżka i czułam, że muszeę znowu iśc na kibelek. I wreszcie przeszło- po ataku kamieni na nerkach. To częste oddawanie moczu może być objawem kamieni. Radzę zrobić badania moczu i USG

Re: czeste oddawanie moczu

zapalenie pęcherza, "cos" z nerkami albo na tle nerwowym. wykonaj najpierw badania i jesli nic nie wyjdzie, skoncentruj sie na psychice-leki uspokajające? relaks? psychoterapia?

Re: czeste oddawanie moczu

A może to tzw. "choroba miesiąca miodowego". Bakterie partnera wywołują u Ciebie proces chorobotwórczy, mimo, że on nie odczuwa żadnych dolegliwości.

Re: czeste oddawanie moczu

...wiesz mam ten sam problem...tez czesto ostatnio siusiam i nawet troszke mnie przy tym boli...dodam ze niedawno ginekolog stwierdzil u mnie stan zapalny...

Re: czeste oddawanie moczu

Ja mam to samo tyle tylko że dotyczy to szczególnie nocy.Biegam do wc z 6 razy jestem potem wykończona z niewyspania bo normalnie budze się i biegiem do kibelka.Koszmar. A mam tak od 3 miesięcy i nie jest to infekcja.

Czeste oddawanie moczu.

Czego objawem, oprócz zakażeń dróg moczowych może byc częste oddawanie moczu?

Re: czeste co 15-20 min oddawanie moczu.

Szczeniaki mają małe pęcherze, nie utrzymają długo, szczególnie szczeniaki małych ras. Ale mógł się równie dobrze przeziębić i mieć zapalenie pęcherza. Udajcie się do weterynarza, tym bardziej, że niedługo powinien być 2 raz szczepiony, a przed tym odrobaczony -- Labradość Yes Yes PIES! I don't

Re: Czeste oddawanie moczu.

a masz pieczenie w czasie oddawania moczu?wyglada to na zapalenie pecherza,polaczone z wypiciem duzej ilosci plynow. -- NiEzNaJoMoSc BaDaN lEkArSkIcH i WlAsNeGo OrGaNiZmU -pOpLaCa.

Czeste oddawanie moczu

Bardzo czesto oddaje mocz. Mam takie napady ze musze zrobic siusiu 4 razy pod rzad. Jest tez tak ze siusiu zachciewa mi sie nagle i od razu mocno napiera. Faktem jest ze po usg okazalo sie ze mam nieduze kamienie i pije duzo wody, ale i tak wydaje mi sie ze to za czesto. Czy ktos cos moze mi

Czeste oddawanie moczu.

Trwa to od mniej wiecej od tygodnia. Np. rano moge chodzic do toalety po kilka razy na godzine, tak na kilka kropel, a po poludniu juz wszystko normalnie. Nastepnego dnia niby wszystko ok, a kolejnego znow to samo. Co to moze byc?

Czeste oddawanie moczu u zony

Sam nie wiem juz siusia 15 razy na dobe ( na polecenie lekarza mierzylismy), szczegolnie w nocy ( nawet do 7), wyniki dobre , mocz taki sobie ale bez jakis znaczacych zmian.Sod potas ok.Brala Palin ..efekt poprawa na pare dni i nic.Bieze Nolicyn (czoopki dopochwowe) poprawiaja sytaucje na 1-2 dni

Re: Czeste oddawanie moczu.

Wady drog moczowych, zapalenia i zakazenia ginekologiczne np. grzybica -- Nic nie boli tak jak życie!!!!

Re: Czeste oddawanie moczu.

Dalczego myslisz ze wady nie moga byc w tym wieku. Wlasnie ze sa. Majac praktyki na chirurgii dzieciecej byly dzieci diagnozowane z powodu moczenia nocnego i/lub czestego oddawania moczu. Czesto stwierdzano u tych dzieci odpływ pecherzowo-moczowy(reflux)-mocz cofa sie z pecherza do moczowodow. Z

Re: Czeste oddawanie moczu.

Dzięki za odpowiedź. Przypadke dotyczy 6-letniego dziecka, które od miesiaca siusia co 15 min. Posiewy sa O.K., wady chyba nie wystąpiłyby tak późno. Czy jest jakaś choroba, z grupy chorób autoagresji, tkóra może dawać takie objawy??

Re: Czeste oddawanie moczu

ja oddawalam czesto mocz na samym poczatku ciazy. i wiem ze to jest akurat normalnym odruchem a Ty moze poczekaj jeszcze troche i zrob jeszcze raz badania pozdrawiam

Re: czeste oddawanie moczu...

Częste oddawanie moczu - to jest standard na początku ciąży. Ja jeszcze tyzdzień temu biegałąm co 0,5 godziny i po kilka kropelek - teraz co godzinkę już chodzę. Bóle głowy miałam w 12 tygodniu - ale słyszałam,że sporo dziewczyn je też ma. -- www.snugglepie.com/ezb/235035.png

Re: czeste oddawanie moczu...

Ja byłam przede wszystkim strasznie zmeczona. Nie robiłam nic w sumie, byliśmy na urlopie, ale samo siedzenie w aucie juz mnie meczylo. Siusiac biegałam co chwilkę, po pare kropelek. Glowa mnie nie bolała. Spózniała mi sie @ przede wszystkim i co chyba najważniejsze staralismy sie o dziecko, czyl

Re: czeste oddawanie moczu...

To nie jest tak, że NIE CHCEMY odpisać. tylko po prostu temat objawów w ciąży był wałkowany chyba ze 100 razy. Ile razy moxna odpisywać na to samo pytanie? Gdybyś wpisała w wyszukiwarkę "objawy" to zapewne uzyskałabyś szybko mnóstwo odpowiedzi. Ja ze swojej strony mogę Ci powiedzieć, że

Re: Czeste oddawanie moczu u zony

Częste oddawanie moczu w nocy to mogą być jakieś kłopoty z sercem. Dokładnie nie pamiętam, ale może warto odwiedzić kardiologa. Pozdrawiam

Re: Czeste oddawanie moczu u zony

hmm.. z tego co mierzylismy to ilosc moczu kolo 2,5 l a ilosc plynow kolo 1,9 ale plus cwiartka arbuza ekhm...Innych badan lekarz nie zalecil.

Czeste oddawanie moczu przez 3-latka

Mam problem od dwóch dni mój 3-letni synek oddaje bardzo często mocz w małych ilościach nie skarży się żeby go coś bolało.Podejżewam że za długo siedział w basenie i to od tego.Bardzo proszę jeśli miał ktoś taki problem proszę o poradę.

Re: Czeste oddawanie moczu u zony

Powinna mierzyć nie tylko częstość oddawania moczu, ale też jego ilość oddaną w ciągu doby. Jeśli ilość wydalonego moczu przekracza normę, można pomyśleć o początkach niewydolności nerek lub niewydolności krążenia. Trzeba skonsultowac sie z kardiologiem, a także zbadać poziom mocznika i kreatyniny

Re: Czeste oddawanie moczu u zony

Często podaje się za normę dobową ilość moczu do 2 litrów, ale oczywiście to zależy od ilości wypijanych płynow ( a tu ich było sporo). Niepokojące jest oddawanie większej ilości moczu w nocy, zdrowy człowiek powinien większość moczu wydalać w ciągu dnia. Radzę zwrócić uwagę na ciężar właściwy

Re: Czeste oddawanie moczu u zony

do ginekologa i na zabieg podtrzymania macicy (nie wiem, jak to się fachowo nazywa, przy opadającej macicy się ją przyszywa wyżej, by nie opadała, to zabieg w narkozie, b. krótki, a poprawiający komfort życia). -- Jede Wahrheit braucht einen Mutigen, der sie ausspricht.

Bol przy odbycie po wypiciu np piwa,kawy ?

Witam Nie moge znalesc odpowiedzi w internecie a mam problem z bolem w okolicach odbytu myslalem na poczatku ze to bol prostaty poniewaz mialem ja badana i mnie bolala teraz wyniki sa pozytywne prostata w normie i nie ma stanu zapalnego ale bole wystepuja nadal objawy : Czeste oddawanie moczu i

Re: Brak ciązy a wynik testu pozytywny

To moja trzecia ciąża.W pierwszej od pierwszych dni strasznie bolace piersi,pozniej doszly straszne mdlosci i wymioty,czeste oddawanie moczu,w drugiej bol piersi pojawil sie troszke pozniej,mdlosci bez wymiotow.Moze ta bedzie jeszcze inna :D

czeste oddawanie moczu w duzych ilosciach-nerwica?

Witam wszytskich , od dłuższego czasu męczy mnie częste oddawanie moczu (srednio co 2 godz) i w duzych ilosciach. Wyniki badan w normie(mocz, badania na nerki). Lekarz wyslal mnie do ginekologa ale musze poczekac z wizyta az skonczy mi sie okres. Jednak nie sadze zeby byl to problem

Bardzo czeste oddawanie moczu!

Borykam się z tym problemem od jakiegoś czasu. Rozumiem, iż przed okresem jest to naturalne, ale później to chyba nie powinno tak być. Pomóżcie mi. Dzięki.

zbyt czeste oddawanie moczu

witam!w zasadzie dosc duzo pije, ale wydaje mi sie, ze mam jakies problemy z pecherzem, gdyz bardzo czesto zalatwiam sie,a kilkanascie razy w ciagu dnia to juz dla mnie norma. czy ktos z was ma podobne problemy i jak sobie z nimi radzicie, moze jakies domowe sposoby?

Re: Czeste oddawanie moczu?

Zaciekawiła mnie rola poziomu cukru w częstym , a skąpym oddawaniu moczu.Czy może ktoś na ten temat napisać parę słów.

Re: Czeste oddawanie moczu!!!

Czesc! Mialam identyczne objawy przy duzej cyscie na jajniku. Pierwsze co pamietam po jej usunieciu, to zdziwienie i ulga, ze nie chce mi sie siku:))))) Idz do ginekologa. Powodzenia, Monika

Re: Czeste oddawanie moczu!!!

.in. bolesne i częste parcie na mocz, połączone każdorazowo z oddawaniem niewielkiej ilości moczu. Tu wskazany kontakt z urologiem. Bolesność podczas stosunków może mieć wiele przyczyn. Tutaj wskazana jest wizyta u mądrego ginekologa, niekiedy seksuologa czy psychologa. Nic nie dzieje się bez przyczyny i

Re: Czeste oddawanie moczu?

częste oddawanie moczu + duże pragnienie mogłoby wskazywać cukrzycę. nalezy więc zrobić morfologię i zmierzyć cukier. A może przejść się do urologa albo internisty, to może być coś z pęcherzem

Re: Czeste oddawanie moczu?

Dzieki... Mysle ze to lekcewarze ale dzieki WAM ide do lekarza w pierewszej wolnej chwili w tym tygodniu. Pozdrawiam. buzka.

Re: Czeste oddawanie moczu?

zbadaj się pod kątem prostaty KONIECZNIE !!! Jest to badanie krwi PSA lub do idź do lekarza urologa.

Re: Czeste oddawanie moczu!!!

Musisz mieć zrobionych szereg badań.Najlepiej udaj się do dobrego ginekologa.Skoro posiew nic nie wykazał powinnas zrobić wymaz z pochwy, badanie na chlamydię. Twój partner także powinien się przebadać,posiew moczu z antybiogramem,wymaz spod napletka,badanie spermy. trzeba odnaleść bakterie i

Re: Czeste oddawanie moczu!!!

Proponuje zmienic lekarza ogolnego i udac sie do urologa i moze do ginekologa. Ja ostatnio tez mialam taki problem (z tym, ze nic mnie nie bolalo) i lekarz przepisal mi Palin (to na recepte) i Urosept ( bez recepty).Przeszlo po jakis 10 dniach.Pzdr- aga

Re: Bolace sutki,jajniki,czeste oddawanie moczu.

może to tylko dokuczliwy PMS (niekiedy objawy identyczne jak przy wczesnej ciąży)? -- Kabaret Mumio polskim reprezentantem na Eurowizję 2007

Re: Czeste oddawanie moczu!!!

Mozna do ginekologa-jesli wiąze Pani te objawy ze wspólżyciem to ratunkiem jest stosowanie furaginu z Vit C po każdym stosunku. Ale moze to być też objaw sródmiaższowego zaplenie pęcherzy movczowego- choroby na tlke immunologibcznym wymagajacej bardzo trudnego leczenie prze niezwykle kompetentneg

Re: Czeste oddawanie moczu!!!

Twój problem jest poważny, bo nawet jeśli nic bardzo złego się nie dzieje, to przecież nie można w ten sposób funkcjonować. Nie wiem niestety jak objawia się zapalenie przydatków i czy Ciebie ten problem dotyczy...Ale na Twoim miejscu poszłabym go ginekologa, a jak on nic nie wymyśli (bo z jego p

Re: Czeste oddawanie moczu?

nie musi piec ani bolec. ja mialam to samo. po badaniach moczu i furaginie mi przechodzi. mozesz sprobowac tez jakies ziolowe mieszanki ale najlepiej isc prosto do lekarza. jesli chcesz szybciej rozwiazac problem to zrob odplatnie badanie moczu a do lekarza idz juz z wynikiem.

Czeste oddawanie moczu!!!

Mam prosbe do wszystkich ktorzy wiedza cos na ten temat. Otorz ostatnio czesciej niz zwykle uczeszczam do ubikacji. Bylam u lekarza ogolnego i po zbadaniu moczu na posiew rzadnych bakterji nie wyhodowano. Nie wiem co mam teraz robic do kogo sie udac? Czuje ze zaczyna byc coraz gorzej bo w nocy

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - czeste oddawanie moczu