Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Pierwsza klasa za nami, moje spostrzeżenia.

W jednej klasie nie zdalo 4 dzieci? Ktos powinien przyjrzec sie nauczycielowi.

Re: Idealista czy konfident? Co myślicie?

Chyba,ze ktos ma dyskalkulie- wtedy jest chyba zwolniony z matematyki na maturze. I nauczyciel go przepychac nie musi.

Re: O zdjeciu krzyza ze sciany ciag dalszy.

A nauczyciele tej szkoly chcieli postawic posag Buddy i ktos im zabronil ?

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Staralam sie mu, angruszowi, kilkakrotnie pomoc, poprzez forum Czestochowa (posty pomocy Gruszczynskiemu sa zapisane w archiwach forum Cz.). Zawsze je ignorowal jak i osmieszal innych internautow, ktorzy rowniez po ludzku chcieli mu pomoc. Jesli ktos jest gluchy na przyjazne mu wpisy i przez lata

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

niereformowalny - a jak taki ktos ma się dostosowac do stale zmieniającej się rzeczywistosci. Jak taki ktos ma uczyc w szkole, skoro nauczyciel powinien uczyc się na bieżąco, stale, a nie tylko przekazywac wiedzę którą kiedys tam opanował na studiach. To tak jakby teraz w szkole uczyli informatyki na spectrumach

Re: Dziecko z zaburzeniami zachowania a wakacje

a ja bym nie chciala by ktos kto nie ma przygotowania pedagogicznego jechal jako opiekun na kolonie ani byl nauczycielem w szkole, dzieci bywaja rozne.

Ciekawe dlaczego w latach 90-tych nie bylo

w Polsce native speakers tylko nauczyciele, profesorowie i lektorzy. Wie ktos?

Re: dokuczanie na obozie

Niestety dzieciaki takie sa, ze jak ktos np.w sporcie jest slaby to nie chca go w grupie i tu powinni mocno wychowawcy/nauczyciele inteweniowac.Takie odrzucenie niewatpliwie jest przykre.

Re: O zdjeciu krzyza ze sciany ciag dalszy.

A gdyby chcieli to byłoby ci wszystko jedno? > A nauczyciele tej szkoly chcieli postawic posag Buddy i ktos im zabronil ?

Re: Prezent dla nauczycielki

Nie róbcie JAJ NAuczyciel jako urzdnik panstwowwy NIE MOŻE pzryjmowac ZADNYCH prezentów ani pzredtem,ani potem. Mam nadzije ze sie w koncu ktos znajdzie kto zgłosi prokuraturze wreczajacych i przyjmijących

Re: Padł emigracyjny mit...

nie zauwazylam aby najma byla jakos szczegolnie agresywna. Teacher Assistant to ok posada dla kogos kto ma dzieci i chce miec klarowne godziny pracy od do, oraz ktos kto planuje kariere jako nauczyciel bo od czegos sie zaczyna

Re: Wyniki maturalne z matmy

A przepracowani nauczyciele żądają podwyżek. demotywatory.pl/4385800/I-niech-mi-ktos

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

a000000 napisała: > nauczycielem przyrody, informatyki czy WF- może być. Ale nie może w szkole > prezentować takich poglądów. Nie powinien być wychowawcą. A czy ktos kto poza szkola publikuje takie poglady moze byc wychowawca?

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

przyjęcia? Nie wiemy. A co rozumiesz pod "zmuszaniem uczniow do przyjecia jego pogladow"? Zmuszanie dzieci do akceptacji kar cielesnych? Powtarzam jednak pytanie- czy ktos kto poza szkola publikuje takie poglady (niezgodne z konstytucja!) powinien byc nauczycielem.

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

> Nie wiemy. > Przypuszczam jednak, ze o nauczycielu ktory proponuje bicie dzieci moga miec > raczej niepochlebne zdanie. To jest dośc popularny pogląd w naszym kraju. Wielu rodzicow podziela ten pogląd. > A co rozumiesz pod "zmuszaniem uczniow do przyjecia jego pogladow

Re: oceny

Kazdy jest w pewnym momencie poczatkujacym nauczycielem. Czy poczatkujacy, czy doswiadczony, nauczyciel nie jest jasnowidzem. Poziom klasy weryfikuje sie po kilku-kilkunastu tygodniach pracy. Totez nie jestes w stanie stwierdzic dnia 30 sierpnia,ze sytuacja cie przerasta. Kazdy nauczyciel

Re: Problematyczne pytanie z przyrody - IV klasa

Jesli ktos wie dlaczego wybrał dana odpowiedz, to napisanie kilku slow zajmie max. 30 sekund. Jesli poda sensowne uzasadnienie odpowiedzi spoza klucza, jest spora szansa, ze rozsądny nauczyciel to doceni.

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

maika7 napisała: > Nie wystarczy. Musi ktos to przyjąć. Podżeganie to namawianie, a nie > PREZENTOWANIE pogladów. To, ze ktos jest za wprowadzeniem eutanazji nie oznacza > , > ze do niej podżega. Oznacza, ze w razie, gdyby było głosowanie na ten temat > zagłosowałby za. Majko

Re: Jak nie dać się zgwałcić: policyjny poradnik

no to na finał poradź jeszcze emamom, żeby przestaly pilnowac dzieci na placach zabaw i ostrzegać je przed nieznajomymi bo i tak statystyki mówią, że pedofil to najczęściej ktos ze znajomych, rodziny, nauczycieli, księży

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

> Nie, Maiko. Nie trzeba pisac "bijcie" zeby podzegac. Wystarczy ze sie napisze ze dzieci powinny byc poddawane karom cielesnym. Nie wystarczy. Musi ktos to przyjąć. Podżeganie to namawianie, a nie PREZENTOWANIE pogladów. To, ze ktos jest za wprowadzeniem eutanazji nie oznacza, ze do

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

> Majko, podzeganie to jest namawianie do czynow nielegalnych. > Jezeli wiec ktos opowiada sie ze LEAGALIZACJA eutanazji, nie podzega do > przestepstwa. > Jezeli natomiast namawia do dokonywania nielegalnej eutanazji to podzega do > przestepstwa. No więc, z czego wnosisz, ża pan, o

Re: Klany rodzinne w LO Tarnobrzeg

gdzie est informacja w biuletynie informacji publicznej o naborze nauczycieli do LO? widzial ktos?

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

nie jest juz ani absurdalne, ani smieszne, tylko straszne. I jest to jak najbardziej podzeganie do mordowania. Autor nie musi tego komus konkretnemu nakazywac, wystarczy ze ktos wezmie sobie do serca jego apel i potraktuje go jako przyzwolenie. Nie wiem jakie dokladnie kary proponuje pan Z

Poszukuję nauczyciela angielskiego (szkoła podst.)

Poszukuję sprawdzonego nauczyciela języka angielskiego dla dziewczynki - 4 klasa. Chodzi mi o zajęcia w okresie wakacyjnym w ramach utrwalenia materiału jak i konwersację. Może ktos z Was ma namiar na dobrego korepetytora. -- < Cz, 02-07-2015 Forum: Kielce - Poszukuję nauczyciela angielskiego (szkoła podst.)

Re: 6+3+3 czy 8+4?

A więc powtarzam - nie wystarczy :) Ale tu też nie musimy się zgadzać.;) Jak ktos chce to niech wierzy w potęgę złego programu i biednych nauczycieli, których się zmusza do nauki pod klucz. Ja nie muszę, bo zbyt wiele widziałam - i bardzo dobrego i złego też.

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

> No wiec jeszcze raz, Maiko- samo prezentowanie pewnych pogladow tez moze byc > uznane jako podzeganie do przestepstwa. > Ktos kto prezentuje poglad ze trzeba dokonywac lynchu na pedofilach podzega do > przestepstwa. No tak, jakbys nie widziala roznicy pomiędzy (cytuje gazetę) "

Re: Zawsze obywatele drugiej kategorii- a jednak

o akurat nie do Ciebie personalnie, princess, bo nie przypominam sobie Twoich wypowiedzi typu "po 6 latach pracy jako nauczyciel mam własny (=spłacony) dom w pięknej dzielnicy" itd..smile no to niezle ktos fantazjowal piszac takie rzeczy ha ha... Splacony bede miec za 20 lat a zarabiam 2x tyle co

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

raz, Maiko- samo prezentowanie pewnych pogladow tez moze byc uznane jako podzeganie do przestepstwa. Ktos kto prezentuje poglad ze trzeba dokonywac lynchu na pedofilach podzega do przestepstwa. > O podżeganiu (a nie publikowaniu) i to o podżeganiu do czynów zabronionych > (diabli wiedzą

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

, a kara to cielena, której zabraniają w konstytucji.... > Maiko, nauczyciele to nie sa partnerzy do TWOICH polemik. Dzieci szkolne nie sa > w stanie polemizowac z nauczycielem na pewne tematy do ktorych intelektualnie > nie dorastaja. No oczywiście, ze nie moich polemik. I oczywiście, ze

Re: Licea: Czackiego, Jeziorańskiego, Batorego...

czyżby pisał ktos z nauczycieli z czackiego albo dyrektorka? Każdy kto chozi do czackiego wie jak tam jest i nie ma się co oszukiwać, chyba że syn nie ma ŻĄDNEGO zycia prywatnego i codziennie do 23 siedzi bez przerwy nad książkami

Re: Alkoholizm u kobiet

A nawet jak ktos nie chleje,to i tak nikt mu nie uwierzy. P.S.Zapomniales o studentach,rowerzystach(niektorzy siedzieli),prostytutkach(chociaz pracuja na czarno),lekarzach, nauczycielach,bezrobotnych(!!!!!!!!!!???????)i wielu in.,chociaz polowa z nich( jak uwazasz) o ile nie wiekszosc.

Re: Absurdy w szkołach prywatnych

To samo co z pracami maturalnymi, sa odnoszone do dyrektora, pakowane w specjalne koperty i wysyłane gdzies w Polskę. Obserwator jest zawsze i w każdej sali, losowo to moze wpaść ktos z kuratorium. Przypadek, ktory był ostatnio to wyczyn dyrektorki ze szkoły państwowej. Bo rownież nauczycielom ze

Re: pierwsza kolonia

A szkoła twojego dziecka nie organizuje? Bo u nas sa takie kolonie organizowane przez szkołę, gdzie jadą dzieciaki ze szkoły i nauczyciele w charakterze wychowawców. Oczywiście nie wyłącznie, ale zawsze jest ktos znajomy, przez co jest łatwiej. Ja sama pamiętam z dzieciństwa, że znacznie

srubokretka napisał:

srubokretka napisał: > W jednej klasie nie zdalo 4 dzieci? Ktos powinien przyjrzec sie nauczycielowi. A skąd Ty to wzięłaś? W naszej klasie wszyscy zdali:) To byli chłopcy z klas pozostałych, pierwszych i różnych. Jeden z nich miał problemy emocjonalne (6 latek) dziecko lekarzy, pluł, kopał

Re: Nagonka na nauczycieli

Taaaa. To zaraz beda gardlowac, ze ktos tam chcial jechac z rodzina na narty akbo do krewnych na koncu Polskii nie może, bo glupi nauczyciele każą przyjsc do szkoly.

klasa integracyjna

Chciałaby zapytac jakie macie doswiadczenia. Jakie sa plusy i minusy bycia w części ogólnej takiej klasy. Wiem że małe klasy i to zapewne plus, że dwóch nauczycieli. Ostatnio ktos mi bardzo zachwalał taką klase dla córki ale ja nie mam doświadczeń żadnych. Prosze o opinie czy warto... -- Nigdy nie

klasa integracyjna w gimnazjum

Chciałaby zapytac jakie macie doswiadczenia. Jakie sa plusy i minusy bycia w części ogólnej takiej klasy. Wiem że małe klasy i to zapewne plus, że dwóch nauczycieli. Ostatnio ktos mi bardzo zachwalał taką klase dla córki ale ja nie mam doświadczeń żadnych. Prosze o opinie czy warto... -- Nigdy nie

Re: Zastępstwa w klasach IV-VI

wpisanej odpowiedzi. Niestety wiekszosc zastepstw wyglada tak jak ktos wyzej pisal, ze dzieci maja robic co chca, tylko cicho. Nauczyciel zajmuje sie swoimi sprawami.

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Etos, a co to jest!!??O etosie zawodu nauczyciela można było mówić dawno temu,tak jak o etosie Solidarności. Tego nikt nie pamięta i ty też drogi storimo zapomniałeś.Szkoła dzisiaj odbija się od ściany do ściany popychana przez głupich polityków i rozwydrzoną młodzież,nielepszych rodziców i takich

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Jasiu pewnie, ze to milo gdy ktos zajmuje sie potrzebujacymi pomocy. Ale jesli ten 'ktos' dalej nasuwa teksty typu 'bozia' popelniajacym przy tym profesjonalne bledy, wybacz to nie FCz ma sie nim zajac ani Ty. Chyba, ze posiadasz namiary na placowke terapeutyczna zajmujaca sie typem krzysia. Dla

Re: opłaca się kupować książki!

Pani chyba odbilo: - ksiazki juz i tak sa drogie, ale moze jak ktos jedna na rok kupuje, to nie odczuwa. Ja kupuje duzo i odczuwam. - placic za spotkanie promujace ksiazke i majace na celu zachecic mnie do kupna kolejnej nie zamierzam, wystarczy, ze zewszad atakuja mnie reklamy wszystkiego

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

To ja się jeszcze odwołam do księdza Mieczysława Rusieckiego, bo to ponoć środowisko bliskie naszemu forumowemu koledze. Najpierw link: www.katolik.pl/index1.php?st=artykuly&id=1487 A teraz cytat: Jednym słowem, nauczyciel powinien ze wszystkich sił troszczyć się o wszechstronny rozwój

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Srorima , to ze masz "zamęt" w głowie nie oznacza,ze musisz go przenosic na forum. Jestes plującym jadem chorym na rozdwojenie jazni natrętem. A fakt,ze wzbudzasz litosc i zwyczajne ludzkie wspolczucie nie pozwala potraktować cie inaczej :)

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Tych trolli ostatnio aktywnych: bodzio, krzysiu, warlock, popierajacych oczywiscie agresywnosc angrusza jest wiecej. Szczesciem nikt z nas nie klikal na kosz, wiec jest ich wystraczajaca ilosc, aby wzorem Jaroslawa Kaczynskiego, pozbierac je znalezc sprawcow i kolejno wygrywac z nimi sprawy sadowe.

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Ale ja twierdzę, że w Kościele Angrusz może znaleźć bardzo dużo wskazówek, które mu w pracy nauczyciela pomogą. A ksiądz profesor Mieczysław Rusiecki jest wręcz guru w sprawach pedagogicznych. Właśnie dlatego podsuwam mu kolejny artykuł księdza - propozycję Karty odpowiedzialności i obowiązków

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Jak do tej pory to nikt nie napisal na forum 'brawo Gruszczynski popieram Cie!!!' A postow poroniles tu 1000-ce. Zastanow sie Andrzeju dlaczego? Owszem pjawiaja sie wpisy idiotow, na zank twego poparcia, albo fabrykowane przez Ciebie, badz najnedzniejszych trolli tego forum. Ponownie. Zastanow sie d

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

http://www.google.com/search?q=Korczak+pedagogia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fr:official&client=firefox-a#q=Korczak+pedagogia&hl=en&client=firefox-a&hs=QNU&rls=org.mozilla:fr:official&prmd=ivb&ei=ZR7HTOWpA9m5jAfMl6hY&start=0&sa=N&fp=

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Jasiu misjonarskim duchem chcesz uzdrowic czlowieka, ktory od lat popisuje sie jedynie odrzucaniem wszelkiej dyskusji, poza dyskursem, ktory mu pasuje. Tak bylo z publikacja listow poparcia od Reszki, korespondencji z ToEfLeM i innymi forumowymi przydasiami, ktore produkuje tu, aby ostatecznie, jak

Re: Co wy z tymi specjalizacjami????

. W Finlandii tylko jakis procent absolwentow moze zostac nauczycielem, wybiera sie z tych najlepszych. Nauczyciel to zawod prestizowy. Zreszta podobnie jak na calym zachodzie. I jeszcze kilkanascie lat temu tak bylo w Polsce, nauczyciel to byl ktos. Nie rozumiem co sie po drodze stalo, ze oni

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

warlock, jeden z najgorszych wulgarnych trolli, znalazlem jeden z wpisow za ktore juz teraz odpowiadasz karnie. jest ich wiecej w archiwach FCzetochowa: forum.gazeta.pl/forum/w,55,105912362,105948783,Re_Czy_tylko_twardy_elektorat.html _____________________________________________________ Re: Czy t

EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżdże.

pedagoga działania zaprzestać. Tutaj masz link do pełnego cytowanych przeze mnie powyżej, przemyslen na temat kodeksu etycznego nauczyciela: www.wychowawca.pl/miesiecznik/2_110/04.htm Przemyśl na forum, albo w bibliotece Kuratorium.

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

szkolnym. Jeśli pod pretekstem „edukowania” zapędzamy całą młodzież do więzień z nauczycielami i administracją w roli nadzorców i strażników, to nie powinniśmy się dziwić powszechnemu niezadowoleniu, frustracji, wyobcowaniu i buntowi ze strony uczniów. Powinniśmy się raczej dziwić, że tak długo

Re: Dzieci trudne do lubienia

Oj to zalezy od osobowosci-ktos kto lubi konflikty bedzie jak najbardziej swoja niechec manifestowac. Zreszta jesli sie z nielubiana osoba ma czesty kontakt to czasem trudno ukryc uczucia. Najbardziej prze...bane z ukrywaniem niecheci do dziecka/dzieci maja nauczyciele. to zawod-powolanie normalnie

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

I oczywiście światowo znany nasz Janusz Korczak: Una de las ideas centrales de la pedagogía de Korczak es que hay que proporcionar a los niños, en la medida de lo posible, una atmósfera educativa propicia ... http://www.google.com/search?q=Korczak+pedagogia&ie=utf-8&oe=utf-8&a

Re: Jaka stawka za zajęcia - poradźcie proszę

Nikt nie twierdzi ze trzeba do podstaw brać córke sąsiadki co sobie dobrze radzi w LO.Wystarczy po prostu dobry nauczyciel który do złych nawyków nie dopuszcza.No chyba że ktos planuje byc spikerem w BBC-wtedy native od poczatku to na pewno. -- W cudzym pięknie jest pocieszenie.

Nadruchliwe dziecko - ktora podstawowka?

Czy ktos sie orientuje, ktore szkoly podstawowe na Pradze Poludnie sa otwarte na dzieci z problemami z koncetracja i nadruchliwoscia? Chodzi zeby dziecko mialo wsparcie ze strony nauczycieli..

Re: Jak się zdystansować do opinii i męża?

>Wydoroślej to jest doprawdy forum zlozone z mistrzow, coachow, expertow, guru i przewodnikow zyciowych. W co drugim poscie ktos tu komus zaleca wydoroslec, przemyslec, dojrzec, zastanowic sie nad soba, robic postepy, zmienic nastawienie, zmienic optyke. Wszystko z pozycji nauczyciel do

Re: Co dla nauczyciela na koniec roku?

U nas dzieci daja nauczycielom i pomocom kartki, do tego czekoladki lub drobne upominki, takie do £5, czasem cos zrobionego wlasnorecznie, tam gdzie mamy bawia sie w rekodzielo, ale to tez sa drobiazgi. Takze tradycyjny zestaw kartka + kwiaty. Zdarzylo sie, ze ktos przyniosl po butelce wina

Re: Zalety polskiej szkoły

Rozwiązywanie zadan dla osoby, ktora rozumie o co chodzi i skad sie biorą moze być zupełnie ciekawe. Jesli ktos nie rozumie tematu, rozwiązywanie zadan to próba opanowania tajemniczego algorytmu. To jak fizyka zostanie przedstawiona uczniowi zależy od nauczyciela, a nie systemu. W tym samym

burmistrz

Wiecie kto, moim zdaniem, powinien zostac nowym burmistrzem? A czego nam tu najbardziej brakuje? Miejsc pracy. Burmistrzem powinien zostac ktos, kto potrafi te miejsca pracy tworzyc. Przedsiebiorca, nawet maly. Ale musi miec doswiadczenie w tej branzy. Wybierzmy nauczyciela-niech naucza. Co

Re: Pomoc w interpretacji / pustelnik, król kieli

Pustelnik to filozof, nauczyciel, lekarz, ktos kto wiedza pomaga, psycholog, terapeuta. Krol pucharow to wielkoduszna osoba, wsparcie, dyplomacja, zwlaszcza kolo Pustelnika. Znasz swoja droge :D

Re: w-f

Nie widzę problemu. Są zebrania. Mozna poprosic nauczyciela w-f i normalnie po ludzku z nim porozmawiać, porozmawiac! a nie pisac, ze zebrania są niepotrzebne i MNIE nie interesuje, ze Kasia się spóźnia itd. Był taki watek. Zebrania sa własnie po to, zeby zaproponować cos fajnego. Nauczyciel tez

Re: Czy nauczycielom, psychologom, socjologom...

trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie, gdyż swoje dzieci miałam jako pedagog / nauczyciel / terapeuta. Nie wiem jak bym je wychowywała mając inny zawód. A z kolei ktoś nie będący pedagogiem ma inną osobowość niż moja i inne dzieci ;-) więc trudno to porównywać. Tak jak pisał ktos powyżej - ma

Re: surogatka odmówiła oddania dziecka

śniadanie? Logiki w tym brak, są tylko uprzedzenia, których nawet nie umiesz wyjaśnić. > To że ktos kogos brzydzi nie jest podstawą żeby go prawnie dyskryminować. Mnie np. > brzydzi brudny, gruby sąsiad i tłustymi włosami.... To niech ten brudny sąsiad z tłustymi włosami zacznie pracować jako

DOM NAUCZYCIELA-KTOS KOJARZY???

help!!!;-) gdzie jest hotel-dom nauczyciela?????? pojade z Katowic -jak ma tam trafic?

Re: Nie płaćmy nauczycielom za grudzień!

Ale co w tym smiesznego, ze ktos wiedzial, na jaki zawod sie pisze? Wiec skoro padaja propozycje ZAMIANY czasu wypoczynku nauczycieli, to ja w tym nic smiesznego nie widze. Ilez razy padalo tutaj - w innych watkach, glownie w przypadku "misiow" - stwierdzenie, ze "widzialy galy, co braly". No wiec

Re: Szkoła Policealna Awangarda, co o niej myślic

oj niesprawiedliwe sa te komenarze chodze do tej szoly na kierunku technik weterynarii. Jestem bardzo zadowolona. nauczyciele swietnie przeazuja wiedze, sekreariat pracuje ok, zajecia praktyczne odbywaja sie wiec nie wiem skad te opinie wyzej moze ktos z konkurencji wypisuje takie bzdury

Re: Foch rodzicielki - czy ma rację?

Tak, bo ktos musi mieć rację... Wszyscy pewnie byli zmęczeni... -- ------------------------------------------------------------- "a przecież można pozostać człowiekiem nawet jeśli jest się nauczycielem" by Grave_digger

Re: Dlaczego tak niechlujnie piszecie?

niektorych na forum? Zamiast odpowiedzi na post ktos zwraca uwage na blad i tyle. No coz, swiadczy to o braku podstawowych zasad prawidlowego zachowania wsrod ludzi. Niektorzy powinni wreszcie przyjac do wiadomosci ze to nie lekcja jezyka polskiego a oni nie sa nauczycielami ktorzy maja jakiekolwiek prawo

Re: Gimbaza :(

zidentyfikowania nauczyciele, a nie minister edukacji sprzed ilustam lat, chyba, ze ktos udowodni, ze wcześniej takie rzeczy sie nie zdarzały.

Re: Gimbaza :(

", ktory próbuje na Ciebie wpłynąć (przeciez dzieci czytają internet i widza co dorosli myślą o nauczycielach, jesli nawet ktos w domu wspanialimyslnie na głos przy dziecku nie mowi, ze ucza go idioci)? Chcesz, zeby inni brali odpowiedzialność za dzieci, a one same za swoje działania juz nie. Za chwile

Re: Bezzwrotne opłaty za usługę

oczywiscie, ze tak. nauczyciel rezerwuje czas, przygotowywuje zajecia, a potam ktos nie przyjdzie i ma nie zapłacic, dlaczego?

Re: smiechlam i umarlam Zosia ES

nauczyciel ledwie wiaze koniec z koncem a taka miotła o IQ marchwii (jak ktos wczesniej napisal) zarabia kupe kasy i dostaje za darmo to co inny musi kupic. -- "Niemądra byłaś? Tak żyć nie tylko nie można, ale i nie warto. Z życia nie zrobisz jakiegoś jednego spełnienia obowiązku; zjedzą cię idioci

Re: czy ktos zna dobre nauczyciela ang.

Ktoś pewnie zna... -- Niektórzy mówią, że jest zakotwiczonym na siłę burakiem i że jego wypowiedzi są szczurkowate. My jednak wiemy, że zwą go Yavorius.

Re: Padł emigracyjny mit...

uk zatrudniaja supply teachers bo ktos musi zastapic nauczycieli ktorzy sa nieobecni, dzieciom nie 'przepadaja' lekcje, nie upycha ich sie w swietlicach ani nie ida do pobliskiego parku w tym czasie. Na pojedyncze godziny tacy nauczyciele sa ok zwlaszcza jesli w szkolach akurat brakuje staffu

Re: chcą zrezygnowac z klasy integracyjnej:(POMOC

w wydziale edukacji decyzje tez juz zapadly. Skad wiem? Zgodnie z rozporzadzeniem arkusze organizacyjne dotyczace klas, godzin i nauczycieli dyrektor wysyla do urzedu do konca kwietnia. Gdzies tu ktos nie mowi do konca prawdy. Spytaj na pismie w urzedzie co bedzie z ta klasa lub powiedz dyrektorce

Re: Współczuję nauczycielkom

Nie ma nic gorszego niz rodzice wp...jący się w pracę nauczycieli. Czy wam też w waszych pracach ktos tak dyszy nad głową? Jak czulibyście się gdyby ktoś z góry wam nie ufał i ciągle kontrolował. Trochę zaufania do nauczycieli, oni raczej wiedzą co robią.

Re: Kto jeszcze pamięta

Za granica wyglada to tak, ze tak - jak ktos napisal - pani "pomoc" siedzi w klasie. Jesli Pani ma wyklad, pomoc siedzi sobie z boku/z tylu i nie robi nic, ewentualnie ucisza jednostki. Kiedy dzieci pracuja, pomoc chodzi po klasie, odpowiada na pytania, pomaga potrzebujacym pomocy itp. W szkole

Re: Jakim typem mamy jesteście?

podejmuje sie różne decyzje, np. w kwestii uzywania telefonów i innej elektroniki w szkole, szafek szkolnych, wprowadzenia dziennika elektronicznego, zasad odbywania się zebrań i dni otwartych (dni otawarte, to jak ktos pisał, indywidualne spotkania z nauczycielami), itp. spraw

Re: Współczuję nauczycielkom

Zapewniam Cie, ze bardzo dużo matek ( i ojcow tez, ale zdecydowanie mniej) robiło Meksyk to takie własnie pierdoły: ktos kogos popchnął, ktos kogos opluł, ktos komus powiedział, ze jest "wsiochem", że jest Żydem, komunistą, rudym itd. Ja też nie uważam tego za sprawę niecierpiącą zwłoki.Nauczyciel

Re: dylemat

nie bylabym zadowolna, dlatego napisalam, ze nie zrozumialam problemu. jasne, ze bedzie sie nudzil, ale jak ktos napisal madry nauczyciel poprowadzi go inaczej. pytanie tylko, czy w praktyce sie to sprawdza

Re: Nowy Abraham?

Sielanka jest wtedy ,gdy wszyscy w okolicy sa znani jako osoby wierzace.Niech ktos ujawni,ze jest niewierzacy,to nie ma mowy o pracy jako policjant,nauczyciel,strazak,zolnierz zawodowy,czy w ogole odostaniu pracy.W zakladach pozatrudniani sa kapelani.Kazdy "inny" nie ma zycia na prowincji.Kiedys za

Re: tragedia w rodzinie. pomocy

-- I ci sadzicie ze jak ja bede chciala isc do lekarza to moja 3 ka by sie ktos zajał chocby godzine Bo tak sobie 'pomagacie'. Taka 'kultura korporacyjna' i tyle. ------------------------------------------------------------- "a przecież można pozostać człowiekiem nawet jeśli jest się nauczycielem

Re: Kary/konsekwencje dla 10-latka - jakie i za c

Mnie najbardziej przeraża ze dzieci chca przerzucić odpowiedzialność za swoje błędy na rodzica/kolezanke/rodzeństwo. Z moich obserwacji wynika, ze z takich dzieci wyrastają nieciekawe osobniki dorosłe, wszyscy sa winny ale nie "on" ktore zawsze miały pod górkę, a to nauczyciel sie uwziął, a to

Re: wyrzucili ze szkoły mojego syna

zagrozenia nie stanowi bo nie jest agresywny o czym autorka pisze a niezdarny ruchowo...to odczego jest nauczyciel wspomagajacy który zapewne nie ma 20 dzieci na glowie + nauczyciel glowny? najlepiej brac dotacje na ucznia z ksztalceniem specjalnym, miec fikcyjne klasy integracyjne a w razie W

Re: Angielskojęzyczne dzieci nie mówią po angiels

alexa0000 napisała: >I tak mowił lepiej niż wszyscy,łącznie z nauczycielem. Kto mowil lepiej? To ze ktos ma rodzica/ow tzw native lub prawie native nie oznacza z zalozenia ze posluguje sie jezykiem poprawnie ogolnie.

Re: Z jakich okazji daje się nauczycielom prezent

zawsze powiem - kwiaty kocham, ale jak ktos przyjdzie podziękować bez kwiatka, to jest to najpiękniejsze, co może nauczyciela spotkać ;) duzo bardziej piękne niz podziękowanie z kwiatkiem ;)

Re: Prezent dla Pani koniec 3 kl - ja się nie zga

tez z utęsknieniem czekam, kiedy ktos sie za to weźmie w końcu! Nauczyciele wcale nie odmawiają, jeszcze nie raz mówią co by chcieli. Wrrrr

Re: przygotowanie do matury ustnej 2015 z polskie

Nie tylko kwestia znajomości materiału ale też umiejętność połączenia materiału z różnych epok czy źródeł. Ale te umiejętności kształci się przez całę edukację i na różnych przedmiotach. Jeżeli ktos miał pecha i nigdy tego nie doświadczył, to błąd/wina leży po stronie wszystkich nauczycieli po

Re: utrata pracy a doksztalcanie

ja bym wyjechala do F i tam sie uczyła.znasz juz angielski wiec widac, ze umiesz i chcesz sie uczyc. mozesz zaczac pracowac tam i odkladac na kurs, co niestety wydluzy Ci okres nauki. co innego rozmawiac z F i slyszec zywy jezyk a co innego slyszec poprawny F polskiego nauczyciela.No i nie martw

Re: Wiecie co, mnie chyba ktoś oszukał.

Ale to moze byc kierunek dla bezrobotnych, jezeli ktos nie ma realnego pomyslu co chce po nim robic, albo ma pomysl typu "bede uczyc historii", choc wiadomo, ze jest niz demograficzny i wiecej nauczycieli niz miejsc pracy. Obserwowalam wiele osob, ktore szly na historie, na rozne pedagogiki itd

Re: fogito

Żeby zlikwidować to zjawisko trzeba sporych zmian. Na początek np. koniec z rankingami klas, nagrodami i czerwonymi paskami, koniec z feta na koniec roku, świadectwa w kopertach wysyłane rodzicom i tyle. Zmniejszy sie tez problem prezentów dla nauczycieli, bo nie bedzie okazji. Trzeba byłoby

Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,4329759.html Jak sadzicie, czy ten nauczyciel powinien dalej dzieci uczyc?

Re: Przy jednym stole z pracownikami uczelni

minniemouse napisała: > ze oto zle traktowanie kogos odstajacego od normy zauwazyl ktos b. wazny i nie akceptuje zlego postepowania. mam nadzieje ze rozproszylam watpliwosci.< Minnie, ja wiem, co miałaś na myśli, tylko że obecnie większość uczniów, w większości nauczycieli nie dostrzega

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - czy ktos był nauczycielem

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin