Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Klany rodzinne w LO Tarnobrzeg

gdzie est informacja w biuletynie informacji publicznej o naborze nauczycieli do LO? widzial ktos?

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Staralam sie mu, angruszowi, kilkakrotnie pomoc, poprzez forum Czestochowa (posty pomocy Gruszczynskiemu sa zapisane w archiwach forum Cz.). Zawsze je ignorowal jak i osmieszal innych internautow, ktorzy rowniez po ludzku chcieli mu pomoc. Jesli ktos jest gluchy na przyjazne mu wpisy i przez lata

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

niereformowalny - a jak taki ktos ma się dostosowac do stale zmieniającej się rzeczywistosci. Jak taki ktos ma uczyc w szkole, skoro nauczyciel powinien uczyc się na bieżąco, stale, a nie tylko przekazywac wiedzę którą kiedys tam opanował na studiach. To tak jakby teraz w szkole uczyli informatyki na spectrumach

Nadruchliwe dziecko - ktora podstawowka?

Czy ktos sie orientuje, ktore szkoly podstawowe na Pradze Poludnie sa otwarte na dzieci z problemami z koncetracja i nadruchliwoscia? Chodzi zeby dziecko mialo wsparcie ze strony nauczycieli..

Re: Pomoc w interpretacji / pustelnik, król kieli

Pustelnik to filozof, nauczyciel, lekarz, ktos kto wiedza pomaga, psycholog, terapeuta. Krol pucharow to wielkoduszna osoba, wsparcie, dyplomacja, zwlaszcza kolo Pustelnika. Znasz swoja droge :D

Re: Jakim typem mamy jesteście?

podejmuje sie różne decyzje, np. w kwestii uzywania telefonów i innej elektroniki w szkole, szafek szkolnych, wprowadzenia dziennika elektronicznego, zasad odbywania się zebrań i dni otwartych (dni otawarte, to jak ktos pisał, indywidualne spotkania z nauczycielami), itp. spraw

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

a000000 napisała: > nauczycielem przyrody, informatyki czy WF- może być. Ale nie może w szkole > prezentować takich poglądów. Nie powinien być wychowawcą. A czy ktos kto poza szkola publikuje takie poglady moze byc wychowawca?

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

przyjęcia? Nie wiemy. A co rozumiesz pod "zmuszaniem uczniow do przyjecia jego pogladow"? Zmuszanie dzieci do akceptacji kar cielesnych? Powtarzam jednak pytanie- czy ktos kto poza szkola publikuje takie poglady (niezgodne z konstytucja!) powinien byc nauczycielem.

Re: Angielskojęzyczne dzieci nie mówią po angiels

alexa0000 napisała: >I tak mowił lepiej niż wszyscy,łącznie z nauczycielem. Kto mowil lepiej? To ze ktos ma rodzica/ow tzw native lub prawie native nie oznacza z zalozenia ze posluguje sie jezykiem poprawnie ogolnie.

Re: Foch rodzicielki - czy ma rację?

Tak, bo ktos musi mieć rację... Wszyscy pewnie byli zmęczeni... -- ------------------------------------------------------------- "a przecież można pozostać człowiekiem nawet jeśli jest się nauczycielem" by Grave_digger

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

> Nie wiemy. > Przypuszczam jednak, ze o nauczycielu ktory proponuje bicie dzieci moga miec > raczej niepochlebne zdanie. To jest dośc popularny pogląd w naszym kraju. Wielu rodzicow podziela ten pogląd. > A co rozumiesz pod "zmuszaniem uczniow do przyjecia jego pogladow

Re: Współczuję nauczycielkom

Nie ma nic gorszego niz rodzice wp...jący się w pracę nauczycieli. Czy wam też w waszych pracach ktos tak dyszy nad głową? Jak czulibyście się gdyby ktoś z góry wam nie ufał i ciągle kontrolował. Trochę zaufania do nauczycieli, oni raczej wiedzą co robią.

Re: Współczuję nauczycielkom

Zapewniam Cie, ze bardzo dużo matek ( i ojcow tez, ale zdecydowanie mniej) robiło Meksyk to takie własnie pierdoły: ktos kogos popchnął, ktos kogos opluł, ktos komus powiedział, ze jest "wsiochem", że jest Żydem, komunistą, rudym itd. Ja też nie uważam tego za sprawę niecierpiącą zwłoki.Nauczyciel

Re: dylemat

nie bylabym zadowolna, dlatego napisalam, ze nie zrozumialam problemu. jasne, ze bedzie sie nudzil, ale jak ktos napisal madry nauczyciel poprowadzi go inaczej. pytanie tylko, czy w praktyce sie to sprawdza

Re: Niż uderza w nauczycieli

Jak bysmy mieli nieskonczenie duzo pieniedzy, to moglibysmy nad kazdym uczniem postawic po 2 nauczycieli. Tak dla polepszenia warunkow. Ale nie mamy. W tej sytuacji jak ktos ma ochote polepszac wyrunki to moze sobie prywatnie wynajac korepetytora z kazdego przedmiotu. A tych oplacanych z budzetu

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

maika7 napisała: > Nie wystarczy. Musi ktos to przyjąć. Podżeganie to namawianie, a nie > PREZENTOWANIE pogladów. To, ze ktos jest za wprowadzeniem eutanazji nie oznacza > , > ze do niej podżega. Oznacza, ze w razie, gdyby było głosowanie na ten temat > zagłosowałby za. Majko

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

> Nie, Maiko. Nie trzeba pisac "bijcie" zeby podzegac. Wystarczy ze sie napisze ze dzieci powinny byc poddawane karom cielesnym. Nie wystarczy. Musi ktos to przyjąć. Podżeganie to namawianie, a nie PREZENTOWANIE pogladów. To, ze ktos jest za wprowadzeniem eutanazji nie oznacza, ze do

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

> Majko, podzeganie to jest namawianie do czynow nielegalnych. > Jezeli wiec ktos opowiada sie ze LEAGALIZACJA eutanazji, nie podzega do > przestepstwa. > Jezeli natomiast namawia do dokonywania nielegalnej eutanazji to podzega do > przestepstwa. No więc, z czego wnosisz, ża pan, o

Re: Wiem o co wam chodzi.Talent.

sie tez przeciez i jakos rodzicow) a podniesienie jakosci nauczycieli duzo mniej . ciekawe czy ktos mierzy ewd nauczycielom bo jak inaczej ich porownac ? Przeciez bylo by to jak najbardziej mozliwe.

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

nie jest juz ani absurdalne, ani smieszne, tylko straszne. I jest to jak najbardziej podzeganie do mordowania. Autor nie musi tego komus konkretnemu nakazywac, wystarczy ze ktos wezmie sobie do serca jego apel i potraktuje go jako przyzwolenie. Nie wiem jakie dokladnie kary proponuje pan Z

Re: Bezzwrotne opłaty za usługę

oczywiscie, ze tak. nauczyciel rezerwuje czas, przygotowywuje zajecia, a potam ktos nie przyjdzie i ma nie zapłacic, dlaczego?

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

> No wiec jeszcze raz, Maiko- samo prezentowanie pewnych pogladow tez moze byc > uznane jako podzeganie do przestepstwa. > Ktos kto prezentuje poglad ze trzeba dokonywac lynchu na pedofilach podzega do > przestepstwa. No tak, jakbys nie widziala roznicy pomiędzy (cytuje gazetę) "

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

raz, Maiko- samo prezentowanie pewnych pogladow tez moze byc uznane jako podzeganie do przestepstwa. Ktos kto prezentuje poglad ze trzeba dokonywac lynchu na pedofilach podzega do przestepstwa. > O podżeganiu (a nie publikowaniu) i to o podżeganiu do czynów zabronionych > (diabli wiedzą

Re: Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

, a kara to cielena, której zabraniają w konstytucji.... > Maiko, nauczyciele to nie sa partnerzy do TWOICH polemik. Dzieci szkolne nie sa > w stanie polemizowac z nauczycielem na pewne tematy do ktorych intelektualnie > nie dorastaja. No oczywiście, ze nie moich polemik. I oczywiście, ze

Re: wloskie wychowanie roznice?

Wybacz ale w zyciu nie slyszalam aby dziecko zwracalo sie do nauczycieli po imieniu czy jakims zdrobnieniembez poprzedzenia tego slowem maestra czy profe .A mam trojke dzieci i starszy przeszedl juz cala edukacje jak sie go wlasnie spytalam czy zdarzalo sie ze ktos tak zwracal sie do nauczyciela

Re: Prezent dla Pani koniec 3 kl - ja się nie zga

tez z utęsknieniem czekam, kiedy ktos sie za to weźmie w końcu! Nauczyciele wcale nie odmawiają, jeszcze nie raz mówią co by chcieli. Wrrrr

Re: Składki klasowe

U nas jest prosto - wszelkie wycieczki, mikołajki itp - skąłdki oddzielne. Gdy ktos ma problem z opłaceniem - pisze do Rady Rodziców o dofinansowanie. Dodatkowa zrzutka ok 15zl/semestr na dzień nauczyciela, cukierki na dzień chłopaka czy dzień kobiet, jakieś lody przy okazji wycieczki. Składka na

Re: czyli nie zrozumialas...

Jesli opiekunem jest nauczyciel czy ktos o podobnych kwalifikacjach to wez sobie sprawdz stawki godzinowe. Dodaj do tego upezpieczenia, wynajem lokalu, sprzet itd. "A opiekun..i tak dostaje pieniadze, bo jest zat > rudniony na normalna umowe, jak nauczyciel." Taaa, i ze wzgledu na ta

Re: Gimnazjalny dylemat

bylyby skargi rodzicow a pewno oparloby sie o kuratorium. Poza tym dobrze ludzie nie traktuja zle mlodszych.Slabi ludzie(nauczyciele) zle traktuja mlodszych. Jak ktos jest glupi to szuka glupszego od siebie by sie na nim wyzywac,ale jak ktos jest madry to ma ciekawsze zajecia w zyciu.

Tulipan

wspierania drugiego człowieka, inspirowania go, radzenia, pocieszania. Można pomóc komuś w "przypadkowy" sposób np. w sklepie, w pracy itp. jeśli nie poczuwasz się do bycia nauczycielem, to myslę, że na Twojej drodze stanie ktos taki, może zdarzyć się to zupełnie niespodziewanie i on pomoże Ci się

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Etos, a co to jest!!??O etosie zawodu nauczyciela można było mówić dawno temu,tak jak o etosie Solidarności. Tego nikt nie pamięta i ty też drogi storimo zapomniałeś.Szkoła dzisiaj odbija się od ściany do ściany popychana przez głupich polityków i rozwydrzoną młodzież,nielepszych rodziców i takich

Re: Matematyka i ja...

W lo mialam dobra matematyczke. Dwojki wlasciwie do dziennika nie stawiala. Tlumaczyla jasno, w domu trzeba bylo rozwiazywac zadania. Sprawdzian jak ktos sie uczyl pisal bez problemu. Jak ktos zaniedbal nauke mogl poprawiac sprawdzian az zasluzyl na ocene pozytywna. Kazda kolejna poprawa to

Re: tlumacze przysiegli - znacie? jak im sie powo

al > e ja to lubię. Szczesciara :) Zawsze mowilam, ze ktos kto pracuje jako nauczyciel/lektor i to lubi ma fajnie. Bo zawod sam w sobie (wraz z przywilejami) nieglupi. Ciekawe czy da sie pokochac po jakims czasie.

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Jasiu pewnie, ze to milo gdy ktos zajmuje sie potrzebujacymi pomocy. Ale jesli ten 'ktos' dalej nasuwa teksty typu 'bozia' popelniajacym przy tym profesjonalne bledy, wybacz to nie FCz ma sie nim zajac ani Ty. Chyba, ze posiadasz namiary na placowke terapeutyczna zajmujaca sie typem krzysia. Dla

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

To ja się jeszcze odwołam do księdza Mieczysława Rusieckiego, bo to ponoć środowisko bliskie naszemu forumowemu koledze. Najpierw link: www.katolik.pl/index1.php?st=artykuly&id=1487 A teraz cytat: Jednym słowem, nauczyciel powinien ze wszystkich sił troszczyć się o wszechstronny rozwój

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Srorima , to ze masz "zamęt" w głowie nie oznacza,ze musisz go przenosic na forum. Jestes plującym jadem chorym na rozdwojenie jazni natrętem. A fakt,ze wzbudzasz litosc i zwyczajne ludzkie wspolczucie nie pozwala potraktować cie inaczej :)

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Tych trolli ostatnio aktywnych: bodzio, krzysiu, warlock, popierajacych oczywiscie agresywnosc angrusza jest wiecej. Szczesciem nikt z nas nie klikal na kosz, wiec jest ich wystraczajaca ilosc, aby wzorem Jaroslawa Kaczynskiego, pozbierac je znalezc sprawcow i kolejno wygrywac z nimi sprawy sadowe.

First Certificate of Cambridge

Witam, czy ktos moze mi poradzic dobra ksiazke do FIRST ? Szukam podrecznikow dla studenta i dla nauczyciela. Moja corka ma 16 lat i ma wystarczajaco dobry poziom, by w dwa lata przygotowac sie do tego egzaminu. Z gory dziekuje.

Re: Też głupi komentarz nauczycielki

to sa dwie sprawy: krytyka wiersza i zakwestionowanie polecenia. Ja nie wiem skąd w nauczycielach takie przekonanie o nieomylności. Ktos zakwestionował polecenie najwyżej dostanie jedynkę. Dlaczego odbierasz mu takie prawo? -- Nigdy nie jest tak, żeby człowiek, czyniąc dobrze drugiemu, tylko sam

Re: Prezent dla nauczyciela-paragraf

jw.ow napisał(a): > pfffff..... ludzie jak nie chcecie to nie kupujcie prezentow nauczycielom. w sumie zmuszają....jest składka i koniec. Nikt sie nawet nie pyta, czy ktos jest przeciwny :-)

Re: czy dzieci dostają sprawdziany do domu?

a ja moge uwierzyc ze mozna miec fatalnego nauczyciela (np wymaga ale nic nie uczy -szczegolnie popularny model w gimnazjum i liceum), ze mozna sobie nie radzic sobie z jakims przedmiotem i ze ktos potrzebuje wiecej czasu niz kilka minut na przeanalizowanie bledow, ktore zrobil na sprawdzianie

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Ale ja twierdzę, że w Kościele Angrusz może znaleźć bardzo dużo wskazówek, które mu w pracy nauczyciela pomogą. A ksiądz profesor Mieczysław Rusiecki jest wręcz guru w sprawach pedagogicznych. Właśnie dlatego podsuwam mu kolejny artykuł księdza - propozycję Karty odpowiedzialności i obowiązków

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Jak do tej pory to nikt nie napisal na forum 'brawo Gruszczynski popieram Cie!!!' A postow poroniles tu 1000-ce. Zastanow sie Andrzeju dlaczego? Owszem pjawiaja sie wpisy idiotow, na zank twego poparcia, albo fabrykowane przez Ciebie, badz najnedzniejszych trolli tego forum. Ponownie. Zastanow sie d

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

http://www.google.com/search?q=Korczak+pedagogia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fr:official&client=firefox-a#q=Korczak+pedagogia&hl=en&client=firefox-a&hs=QNU&rls=org.mozilla:fr:official&prmd=ivb&ei=ZR7HTOWpA9m5jAfMl6hY&start=0&sa=N&fp=

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

Jasiu misjonarskim duchem chcesz uzdrowic czlowieka, ktory od lat popisuje sie jedynie odrzucaniem wszelkiej dyskusji, poza dyskursem, ktory mu pasuje. Tak bylo z publikacja listow poparcia od Reszki, korespondencji z ToEfLeM i innymi forumowymi przydasiami, ktore produkuje tu, aby ostatecznie, jak

Re: spóźnianie się do szkoły - jak jest u was ?

W kazdej z pieciu klas powazny problem ma po kilkoro rodzicow? Z rozmow wynika, ze wg nich to za wczesnie/nie kubia wczesnie wstawac itd. Faktycznie problem dotyczy glownie dzieci, ktorych jedno z rodzicow nie pracuje. A idiotyzm NAUCZYCIELI i DYREKTORKI na czym polega? Czy moja corka jest idiotka

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

warlock, jeden z najgorszych wulgarnych trolli, znalazlem jeden z wpisow za ktore juz teraz odpowiadasz karnie. jest ich wiecej w archiwach FCzetochowa: forum.gazeta.pl/forum/w,55,105912362,105948783,Re_Czy_tylko_twardy_elektorat.html _____________________________________________________ Re: Czy t

EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżdże.

pedagoga działania zaprzestać. Tutaj masz link do pełnego cytowanych przeze mnie powyżej, przemyslen na temat kodeksu etycznego nauczyciela: www.wychowawca.pl/miesiecznik/2_110/04.htm Przemyśl na forum, albo w bibliotece Kuratorium.

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

szkolnym. Jeśli pod pretekstem „edukowania” zapędzamy całą młodzież do więzień z nauczycielami i administracją w roli nadzorców i strażników, to nie powinniśmy się dziwić powszechnemu niezadowoleniu, frustracji, wyobcowaniu i buntowi ze strony uczniów. Powinniśmy się raczej dziwić, że tak długo

Re: EtykaZawoduNauczycielaKtosTuNaEtykęSobieGwiżd

I oczywiście światowo znany nasz Janusz Korczak: Una de las ideas centrales de la pedagogía de Korczak es que hay que proporcionar a los niños, en la medida de lo posible, una atmósfera educativa propicia ... http://www.google.com/search?q=Korczak+pedagogia&ie=utf-8&oe=utf-8&a

Re: Dlaczego udajecie, że dziecko z ZA jest norma

Dzieci zrozumialy, ze zachowanie jest wynikiem choroby i zaakceptowaly. Zdrowego kolege zachowujacego sie poza dla nich normalnym zachowaniem trudno bylo im zaakceptowac. Nauczyciel mogl upominac, ale nic wiecej. Coz jak ktos mnie wyzywa bez podstawnie od roznych na ulicy i jest chory to akceptuje

Re: Bezzwrotne opłaty za usługę

kietka napisała: > oczywiscie, ze tak. > nauczyciel rezerwuje czas, przygotowywuje zajecia, a potam ktos nie przyjdzie i > ma nie zapłacic, dlaczego? Dokładnie tak.

Re: Szkoła, jestem zadymiarą? ;-)

Nie bronię nauczycieli, zwłaszcza polonistki, która nie zamkła(!) drzwi ( a najpewniej dźwi), ale nikt nie jest doskonały. I jesli nauczycielka uczy o polimerach, rodzajach drewna czy ściegach to nie widzę w tym niczego złego. Wspomniał gdzies ktos o w-f. Ci nauczyciele traktowani są jako najmniej

Re: 6000 :-)

nie no jasne, pewnie i ktos tu na maglu tyle ma, ja nie przesadzam, tylko ze nauczycielom jakos nie chca tyle dac :-/ -- -Szymon--Julia-Justyna&Jacek

Re: koszmar dysfunkcyjnych

Wiesz, ktos, kto napisal ten artykul nie ma pojecia o tym, co sie w polskich szkolach dzieje. Pewnie slyszal tylko, ze cos, ktos i gdzie. Po pierwsze: to nie do nauczyciela nalezy diagnozowanie w kierunku roznorakich dysfunkcji/zaburzen. Nauczyciel moze miec jedynie "podejrzenia" (na

Re: Info o mszy na stronie szkoły???

W szkolach o profilu sportowym z godzin do dyspozycji dyrektora realizuje sie dodatkowe lekcje w-f. Nie sa one obowiazkowe, jak ktos nie chce - ma okienko. Jak ktos nie chodzi na wychowanie rodzinne, zajecia na karte rowerowa (bo np. juz ma) - podobnie. Jak ktos nie chce chodzic na drugi

Re: Prywatna czy państwowa

a ja znam odwrotny przypadek i co i nic. Co do testow to moze nie sa idealnym sposobem sprawdzania wiedzy ale tez ne przesadzajmy ktos kto nie ma wiedzy, dobrze tych testow nie napisze ani na poziomie gimnazjum ani matury. No i czesc zadan jest otwarta. lepsze wyniki szkol prywatnych sa prosta

Re: koszmar dysfunkcyjnych

A co na to twoi rodzice? Nikt nie pokazal nauczycielom, ze masz takie czy siakie zalecenia? Bo w czasach mojej podstawowki kazdy mial w dzienniku wpis, czy ma orzeczenie /opinie z poradni i czego ona dotyczy. W liceum to samo (chociaz w naszej klasie nie bylo zadnego zdiagnozowanego przypadku

Re: CELTA a praca w Polsce - czy warto?

nie wiem jak edytowac posty ake na wszelki wypadek sie poprawie, w razie jakbys ktos zaraz chcial mnie poprawiac..NAUCZYCIELOM

Re: pomóżcie mi zrozumieć

.Natychmiast zapytalabym nauczyciela czy zwroci koszt odwolania lekcji.Sa tacy ze ich nie obchodzi ze ktos nie przyszedl.A z zapytaniem jak to jest poszlabym do dyrekcji. Denerwuje mnie fakt ze jak nauczyciel msciwy to rodzic nic nie moze zrobic.Kuratoria w Polsce kuleja, na reakcje trzeba czekac niewiadomo jak dlugo

Re: sytuacja w szkole - dlugie

lat panuje tu spokoj. Z ojcem juz nie jestem. Moze za duzo od niego wymagam, jak ktos wyzej napisal? Konsultowalam jego obowiazki z innymi matkami oraz nauczycielami ze szkoly. Wszyscy powiedzieli, ze to nie za duzo.

Lekcje wloskiego z dojazdem na Choszczowce szukam

Poszukuje nauczyciela wloskiego, ktory moglby raz w tygodniu dojezdzac do mnie do domu (okolice Piwoniowej) na lekcje wloskiego. Lekcje dla osoby doroslej, porozumiewajacej sie podstawowym wloskim. W godzinach wieczornych w dni tygodnia lub porannych w sobote. Jesli to ktos bylby zainteresowany

Re: SP nr 50 w Krakowie; ul. Katowicka

nauczycieli to wielu jest naprawde oddanych. zawsze znajdzie sie ktos komu cos nie pasuje, a rodzice wydaja opinie o nauczycielu na podstawie swojego dziecka. według mnie szkoła ma bardzo dobry poziom.

Re: O co tu chodzi

Ktos tu z was pisał o zawodzie nauczyciel, cóz to jest dopiero kanał, zobaczcie co juz sie dzieje w oswiacie w zwiazku z nizem demograficznym, ilu ludzi traci dzis pracę a w przyszłosci będzie nieporównywalnie gorzej, te kierunki nauczycielskie to jest mega nonsensowny pomysł na przyszlosc.

Re: Zielone szkoły, wycieczki

mama303 napisała: > a nauczycielom ktos płaci na pracę po godzinach przez 14 dni? Nie wiem i prawde powiedziawszy nie interesuje mnie ta kwestia. Rodzice w każdym razie zrzutki nie robili;-). Ja, będąc nauczycielem - opiekunem na ZS, nawet bym nie upominała sie o dodatkową kasę, bo pomimo że

Re: czy ktos zna dobre nauczyciela ang.

Ktoś pewnie zna... -- Niektórzy mówią, że jest zakotwiczonym na siłę burakiem i że jego wypowiedzi są szczurkowate. My jednak wiemy, że zwą go Yavorius.

Nauczyciel wspomagający - 4 klasa

Słuchajcie, słyszałam, że w 4 klasie zmniejsza się ilośc godzin dla nauczyciela wspomagającego. Jest tylko na wiodących przedmiotach. Nie wiem ile w tym prawdy. Czy ktos moze coś wie? -- Wsparcie dla Misia - chłopca z Zespołem Aspergera Jedyna strona dla rodziców dzieci z wadami układu

DOM NAUCZYCIELA-KTOS KOJARZY???

help!!!;-) gdzie jest hotel-dom nauczyciela?????? pojade z Katowic -jak ma tam trafic?

Re: wszyscy chcą byc nauczycielami

Ha: nie znam nikogo, kto pracuje "na kasie" majac skonczone studia ... Gdybym chciala pracowac "na kasie", nie zaczynalabym studiow. Proste. Nauczyciele polscy przez pokolenia byli zle oplacani, tak zle, ze sie do tego ... przyzwyczaili. Niestety spoleczenstwo tez sie do tego

Re: ochrzanic malolata?

niego nalezalo. nauczyciele dostali pensje, mlodziez sie uczyla (wszak dla swojego wlasnegp dobra) a rodzice ich wspierali. nauczyciele mogli przynudzac, mlodziez mogla olewac, a rodzice sie migac od wspolpracy ze szkola np. ale sie kazdy wysilil i kazdy sie moze sam poklepac po ramieniu. tylko cholera

Re: przed szereg

A gdzie jest powiedziane, że jak Ty nie chcesz dac nauczycielowi kwiatka, to ktos inny też nie chce? -- misiedlakazdego.blox.pl/html

Re: Jakim typem mamy jesteście?

Opcja nr 1 ale nie noszę kwiatów dla dyrekcji, nie znam wszystkich nauczycieli, ani rodziców, jak trzeba to się udzielam, jak trzeba to organizuje, a mama nr 1 zostałam po to właśnie by nie płacić po 100 zł składki na prezenty dla pani, by nie rozkminiac co dla katechetki a co dla innych i za ile

Re: szkoła podstawowa nr 22 czy 37 ??

-każde dziecko ma swój kluczyk do zamykanej szafeczki nauczyciel-młody-bardzo kompetentny! obiady w szkole-b.dobr gdyby ktos miał wiecej pytan-odpowiem chętnie.

Re: presja religijna - level hard

Trezba oddzileić sprawę uczniów od nauczycieli. Nie znam możliwości nauczyclieli w ramach Karty Nauczyciela w tej sprawie. A rodzic (niezainteresowany mszą, itd) ma dwa wyjścia: -olać i nie wysłać dziecka do szkoły (bez usprawiedliwienia) , reagować tylko wtedy kiedy pojawią się jakiekolwiek

Re: Violetta Gryszan Kandydatką SLD na Burmistrza

Chelminianie czy wy naprawde myslicie ze wiek lub to czy ktos jest nauczycielem odgrywa tu znaczaca role? Uwazam ze naszym burmistrzem powinna zostac osoba przede wszystkim inteligentna I zdecydowana. Powinna miec konkretny pomysl na to miasto. Powinna wiedziec jak pomoc ludziom I co nalezaloby tu

Re: Konkursy, olimpiady - jak sie dowiedziec??

Byc moze zajrzy tu jeszcze ktos, kto bral udzial w tej dyskusji. Oczywiscie pozostali rowniez sa mile widziani, gdyz temat jest moim zdaniem istotny :-) Zastanawia mnie fakt, jak i czy ogole powinnam zareagowac, gdy nauczyciel ma grupe pupilkow, ktorzy sa wywyzszani ponad reszte klasy. Wyglada to

szkola podstawowa 38,ul. F.Nullo

moze ktos zna? Jacy nauczycieli? Dyrekcja? Jaki pozoom nauczania? Czy tam obowiazkowo maja basen?

Re: Martwie sie o cudze dziecko.....

Pyatnie tylko czy szkola sie tym przejmie skoro dwa z trzech razy wracala ze bez butow ZE SZKOLY bo nikt jej nie odbiera jak i 95% klasy i ani nauczyciel nie odprowadza dzieci na swietlice ani swietliczanka nie przychodzi pod szkole.Tu nie ma tak jak w Polsce ze 1 klase oddaja bezposrednio do

Re: odrabiacie za dzieci lekcje???

Sa tacy co sie ani na Harvardzie niemprzemeczaja. Dzieci w brytyjskiej sa podzielone poziomami na 4 grupy w ramach rocznika. Jesli ktos jestbw najlepszych grupach ze wszystkich przedmiotow to jest lata swietlne od tych z dolnych grup. Moze twoi znajomi maja dzieci z grup D. Moj jest w A i uczy

Re: moj syn nie ma ambicji

przejrzalam troche twoich watkow i widze, ze juz od dawna z syna jestes niezadowolona. Czy udalo cie sie cokolwiek poprawic w jego zachowaniu i podejsciu? Ktore rady zastosowalas? Czy jest mozliwe, ze przeginasz i syn buntuje sie wlasnie przez twoje ambicje? Widzi , ze caly czas ktos go chce

Re: uwaga w dzienniku a proba wyjasnienia

troompka napisała: > Zapytalam ja > k bylo, jak nauczyciel to rozwiązal, powiedzialam, że na siłe do zabawy ma nie > angażowac, jak ktos nie chce to nie i koniec. chyba nie za wiele zrozumiałas i źle wytłumaczyłas dziecku. Nie chodzi o to czy wciagał na siłę czy nie na siłę. Chodzi o

Re: Radny Stachewicz na Burmistrza.

Przepraszam czy ktos tu na forum wie w jakiej dziedzinie p.Stachewicz jest specjalista np.nauczycielem matematyki ,fizyki,geografi......?

Re: pomóżcie mi zrozumieć

wycieczka to nic przyjemnego dla nauczyciela). Wiedzac , ze przed nia jeszcze godzinny maraton pod szkole, ze w domu bedzie ze swoimi dziecmi pewnie za jakies 3h. Wiedzac, ze palcem nie kiwnelam, zeby jej pomoc (nie pojechalam na wycieczke, zeby dzieciakow pilnowac). Jak ktos nie widzi nic oprocz czubka

Re: Małe dziecko w klubie fitness

W związku z tym nalezy zlikwidować fora dyskusyjne, bo "zamiast wypłakiwac się na forach" na wredną teściową, zdradzającego męża, niekompetentnych nauczycieli, lekarzy, prawników, urzędników nalezy brać sprawy w swoje ręce. Przepis na usuwanie plam czy placek drożdzowy tez łatwo mozna

Kurs chinskiego w Szczecinie?

Czy ktos zna moze nauczyciela j. chinskiego w Szczecinie, ktory dojezdza do domu? Chodzi o poziom zaawansowany, czyli lekcje z native speakerem.

Re: thank you teacher

kingaolsz napisała: > U nas tez jest calkowity zakaz prezentow - tzn. w sumie nauczyciel moze dostac > bodajze upominki o calkowitej wartosci nie przekraczajacej £20 czy £3 > 0. Szkoda w sumie, bo teoretycznie wiekszy sens ma uzbierac na jakies vouchery niz dawac pudleka

Re: koszmar dysfunkcyjnych

"Wiesz, ktos, kto napisal ten artykul nie ma pojecia o tym, co sie w polskich szkolach dzieje. Pewnie slyszal tylko, ze cos, ktos i gdzie." Wcześniej wypowiedziałam się nie czytając artykułu, a teraz, po lekturze..sorry Anetchen, ale to chyba Ty nie masz pojęcia. Przez kilka lat moje

Re: A uczycie potem tych, których przepychacie

byc dobrym nauczycielem bo sie nie skonczylo studiow kierunkowych swiadczy o niezbyt szerokich horyzontach.A juz twierdzenie w ciemno ze ktos uprawia partactwo bo ma nizsza stawke niz 50zl jest zwyklym chamstwem Skonczylam inne studia i zaczelam pracowac w szkole jako nauczyciel-90% nauczylam sie w

Czy ktos taki moze byc nauczycielem?

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,4329759.html Jak sadzicie, czy ten nauczyciel powinien dalej dzieci uczyc?

Szukam kontaktu- Polish GCSE teacher

Dziewczyny, czy ktoras z was zna, lub moze u waszych dzieci w szkole jest, nauczyciela jezyka polskiego przygotowujacego do GCSE? Mam uczyc w przyszlym roku grupe polskich dzieci w 10-tej klasie I szukam kogos ktos juz ma w tym jakies doswiadczenie, moze polecic jakies materily, itp. Bede dozgonnie

Re: oferta pracy nie do odrzucenia:))

A gdyby to ten pracownik biurowy oglosil, ze poszukuje nauczyciela angielskiego (czy tez muzyki) a w zamian oferuje pomoc w biurze, to tez by cie to tak oburzalo? Albo ktos oferujacy nauke angielskiego w zamian za nauke jazdy samochodem? Czy tylko te niejasne "prace biurowe" nie moga byc

Re: Angielski w szkole.

realtywnie krótkim czasie >Wyglada na to,ze jestes nauczycielka angielskiego i boisz sie ze ktos ci chleb odbierze nauczajac dzieci >lepiej. Jestem nauczycielką angielskiego - ale ręce mam pełne roboty :) na szczęście dla mnie i na nieszczęście (dla uczniów) est co poprawiać po poprzednikach >

Re: XIX LO im. Powstańców Warszawy

Poszukuje opinii o tej szkole. Interesuje mnie profil biologiczno-chemiczny. Czy ktos chodził do tej klasy? Czy jest wystarczająco chemii , biologii? . Trudne? /łatwe? Jacy nauczyciele? gnębią? Jaki jest poziom tej szkoły wysoki, średni czy niski?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - czy ktos był nauczycielem