Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

sklep deni cler

czy w Poznaniu był w M1 sklep Deni Cler? Idzie o zakład :) proszę o podpowiedzi :) dzięki :)

Deni Cler

Dziś przymierzyłam pierwszą sukienkę - Deni Cler. Mało ślubna :), mam zarezerwowaną do soboty, bo została jedna sztuka, a chciałabym, żeby zobaczyła mnie w niej przyjaciółka. Przeceniona na 1600 zł, jedwabna. Zdjęcia w mojej galerii.

Kampania Deni Cler wiosna 2012

"kolekcja skierowana jest do kobiet w okolicy 30 roku życia"- ta, ciekawe ile 30latek stać na ubrania z Deni Cler:P

Re: Kampania Deni Cler wiosna 2012

szkoda że nie idzie za tym już jakość jak kiedyś.... Deni Cler ma wysokie ceny, ale dawniej te ciuchy były na kilka sezonów, teraz ciężko o dwa-trzy prania/czyszczenia....

Re: sklep deni cler

Tego akurat nie wiem, ale chłopaki na mieście gadali, że mały boutique tej firmy ma się otworzyć przy Hotelu Włoskim na Dolnej Wildzie.

Max Mara/Deni Cler Szczecin

Witam, post mój kieruję głównie do mieszkanek Szczecina, ale nie tylko. Zacznę od tego, że jestem osobą BARDZO nieśmiałą i wstydzę się robić zakupy w sklepach typu Max Mara czy Deni Cler mimo, że mnie stać. Wolę iść do zatłoczonego w weekend Simple czy Solara niż wejść do pustego zazwyczaj

Re: Deni Cler

Ta tez bardzo mi sie podoba. Fajnie, ze mozesz wpasc do Krakowa, moze na spotkanie forumowe w nastepny czwartek? -- http://www.suwaczki.com/tickers/lwwm07dw6lno6vx5.png

Re: Deni Cler

Ładne, ładne, też bym tam zamawiała jakbym się decydowała na kupno sukni w Polsce :) mierzyć mierzyć, to fajna część przygotowań! -- http://www.suwaczki.com/tickers/lwwm07dw6lno6vx5.png

Re: Deni Cler

No właśnie koleżanka pójdzie ze mną zobaczyć...ale pewnie się rozmyślę :) Zauważyłam też takie sukienki w necie...nie widziałam ich wcześniej. Idę w sobotę do nich. Arancia,Amanda,Asta L... Tekst linka

Re: Deni Cler

Umówiłam się z M, że pojedziemy do Krakowa, on coś pozałatwia a ja pójdę do AK. Z Wrocławia to 2,5 h autostradą więc ok... Znalazłam też ładną sukienkę: http://www.bellissima.czest.pl/images_lb/h_EDOSIA_1.jpg http://www.bellissima.czest.pl/images_lb/h_EDOSIA_2.jpg

Re: Deni Cler

Zaraz Ci Mariolka tego link wywali :P fajne, cos bys sie wybralo. A nie masz we Wroclawiu Anny Kary? poszukaj sobie jeszcze tych sukienek... -- http://www.suwaczki.com/tickers/lwwm07dw6lno6vx5.png

Re: Deni Cler

Ufff teraz dalas link, a ja sie tam nameczylam zeby znalezc. Czy ja wiem czy malo slubna... Ladna i bardzo elegancka, podoba mi sie. Wazne jesczze czy Ty wygladasz w niej dobrze. Na pewno nie bedzie do niej welon pasowal, co najwyzej woalka lub ozdoba do wlosow. -- http://www.suwaczki.com/tickers/l

Re: Kampania Deni Cler wiosna 2012

bardzo zachowawcza kolekcja - 30-latki sie tak nie ubieraja. a to ze jest pare ciuchow kolorowych - sa po prostu modne i tyle!

Re: Kampania Deni Cler wiosna 2012

Podalibyście chociaż ceny? OK, nie podziewam się, że sukienkę można kupić poniżej 200 zł, ale czy są to ceny rzędu 1000 czy 3000 za sukienkę?

Kolekcja Avvolgente Deni Cler

Chcecie wiedzieć więcej o modzie? Znam miejsce, w którym możecie o niej poczytać! Prowadzę blog od niedawna, ale już zdążyłam poruszyć kilka kobiecych spraw. Zajrzyjcie i oceńcie same! swiatkobiet.blog.pl/

Re: Kampania Deni Cler wiosna 2012

"sukienka, której sam Mondrian by się nie powstydził" - dodałabym, że to sukienka, której nie powstydziłby się sam Yves Saint Laurent, który to pierwszy wpadł na ten pomysł (a Mondrian dress, lata 60.), a "dziennikarki modowe" chyba powinny to wiedzieć?

Co lepsze Olsen czy Deni Cler.

Moja żona ma problem. Upatrzyła sobie dwie kiecki, jedną w Olsenie za 270zł a drugą w Deni Cler za 799 (to jest cena poi obniżce, wcześniej kosztowała podobno 1200zł). Jak dla mnie to obie kiecki wyglądają tak samo, więc nie widzę powodu aby przepłacać, ale moja żona twierdzi, że Deni Cler jest

deni cler:)

-- Mężczyźni są tak skonstruowani,że mogą się opierać najmądrzejszym argumentom,a jednocześnie poddawac sie jednemu mrugnięciu oka...

Re: Co lepsze Olsen czy Deni Cler.

No jezeli Zonie bardziej podoba sie sukienka Deni Cler i twierdzi ze jest, jak to napisales " zajefana " to wybierzcie te ladniejsza, drozsza ( o ile oczywiscie fundusze na to pozwalaja ), bo jezeli nie mozecie pozwolic sobie na te drozsza - zawsze pozostaje wariant tanszy. Tobie moze sie

kurtki, parki, płaszcze zimowe wyprzedaże

Esprit -25%, Diverse -50zł, Deni Cler -30%, Reserved -25% i wiele innych: iloveshopping.pl/promocje

Deni Cler/Claire

Vera, ale Deni Cler to co innego niz Claire (o ile pamietam Claire jest na Nowym Swiecie i na Marszalkowskiej, a Deni Cler na Kopernika). Deni Cler to rzeczy naprawde dobrej jakosci i drozsze niz Claire.

Jakie ceny w Deni Cler?

Witam, szukam jesiennO-zimowego okrycia.Schodzilam juz Galerie Dom. i inne sklepy i nic mi sie nie podoba. Zastanawialam sie nad salonem Deni Cler na Pl.Solnym. Czy mozecie mi podpowiedziec jakich cen mam sie tam spodziewac, czy sa porownywalne, np. do Max Mary czy nieco nizsze? Z gory dziekuje:)

KARNET NA ZAKUPY DENI CLER SPRZEDAM

Odstąpię karnet na zakupy w Deni Cler o wartości 2 000 zlp ważny do 31.03.2005 cena do negocjacji. proszę o tel. 503 37 37 64

Re: deni cler:)

ralph lauren (kupuje przez internet) escada sport (ubrania na luzie) max mara wydaje mi sie dla kobiet ok 40 tak samo van graaf Kiedys obsesyjnie kupowalam w mango:)

Re: Deni Cler - reklamacje:-))

Gość portalu: agul napisał(a): > Kupiłam sobie wisiorek w deni cler - śliczny turkusowy kwiatek, do dżinsów jak znalazł:) > Jaka jest normalna, właściwa procedura przy takich reklamacjach??? To sie nazywa Poland :) Obowiazuje stara zasada - bierz ich na rzeczowe argumenty oraz

Re: deni cler:)

W stosunku jakosc-cena to polecam armani jeans, boss (raczej czarny niz pomaranczowy), ralph lauren (rowniez linia jeans), inwear (cenowo blisko mexxa, jakosciowo lepiej), lacoste (klasyka), ck bielizna, mcgregor, p.pepe (naprawde tanio jak na designerskie ciuchy), Tommy H. tez fajna bawelna i latam

deni cler

co do tej firmy - to materiały z których szyja naprawde nie sa kosmicznie drogie - tak więc płąci sie za marke... wiem bo szyje z tych samych materiałów co oni , bierzemy materiały od tego samego hurtownika :) i wiem ile kosztują spodnie u nich a ile u mnie , mniej więcej wiem ile kosztuje wyproduko

Deni Cler - reklamacje:-))

Kupiłam sobie wisiorek w deni cler - śliczny turkusowy kwiatek, do dżinsów jak znalazł:) Założyłam w sobotę - po raz pierwszy. Było dość ciepło, więc nie miałam nic, o co wisior by zahaczał, co mogłoby spowodować jakieś jego szkody. Po mniej więcej pół godzinie od założenia znalazłam się w

Po Pabii pora na Deni Cler

www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051202/ekonomia/ekonomia_a_22.html PRZEMYSŁ LEKKI W przyszłym tygodniu będzie wiadomo, czy Próchnik przejmie nową firmę Po Pabii pora na Deni Cler Zakup dwóch firm, ekspansja na rynki wschodnie i rozwój własnej sieci - to plany polskiego producenta odzieży. W

Re: miłość czy prestiż i pieniądze?

deni cler -- Teorię ewolucji negują ci , którzy się na nią nie załapali !

Re: minimalistyczny płaszcz damski

Piekny. A byłas w Deni Cler, moze maja cos podobnego + swietne materiały, tylko pewno nie zmiescisz sie w cenie. Ew. szukałabym w Peek&C, Royal Collection, Simple, Aryton.

Re: sukienka - konsultacje

Mnie się zdecydowanie nie podoba, nawet bez skojarzeń z sową i cipką :-) Popatrz w peeku&clopenburgu, van graffie, Deni cler (w tym ostatnim to jak są przeceny, ale moze jeszcze cos bedzie) - za tą cenę kupisz IMO cos lepszego (z tym ze ja jestem zwolenniczką klasyki)

Re: straciłam styl

kobieto, spędziłam cały weekend w malcie, poznań city center, starym browarze i na koniec, ze łzami w oczach dopadłam panoramy. zapewniam cię, że znam nowe kolekcje każdej firmy od h&m, orsay przez zarę i simple, a na deni cler kończąc. znam cię z tego forum, wiem, ze chcesz błysnąć i lubisz

Re: co sądzicie o Deni Cler?

a ja oprócz turkusowego płaszczyka kupionego jeszcze na studiach, nigdy nic z deni cler nie nabyłam. zaglądam tam często, bo firme tę wielbi moja przyjaciółka, ale nigdy nic mi się nie spodobało. jakość wcale nie jest taka świetna (szyte w polsce, dużo sztucznych tkanin, nie zawsze starannie

Deni Cler

Szyją w polsce, głównymi projektantami są Włosi, głównym udziałowcem jest Kruk (biżuteria) - drogo.

Re: co sądzicie o Deni Cler?

zdarcia. I sama nie wiem jak to się stało,bo nie zarabiam coraz mniej,ale dzisiaj Deni Cler wydaje mi się koszmarnie droga.Czy oni tak odjechali z cenami,czy co? Ostatni ciuch kupiłam tam 2 lata temu,welniany czarny płaszczyk za 1000zł.Służy mi do dziś i wygląda jak nowy,krój klasyczny więc dalej modny

czy ktoś pracował w firmie Deni Cler?

Będę wdzieczna za opinię na temat tej firmy.Jutro mam rozmowę i nie wiem jakie oczekiwane wynagrodzenie mam podać.Warto sie angażować czy raczej nie.

Re: minimalistyczny płaszcz damski

No dobra 1000 mogę dać, ale nie więcej ;) Gdybym w takim płaszczu chodziła często, to bym dała i więcej. Ale w sumie więcej w kurtkach biegam, a płaszcz od święta. Deni Cler, Simple na stronie www nie mają takich :(

Re: Zupełne nieporozumienie

Drozsze marki (np. deni cler) dopasowuja ciuchy do klientki, jesli ubranie nie jest idealnie dopasowane. Natomiast w przypadku ubran tanszych poprawki samemu trzeba zrobic.

Re: Najmodniejsze płaszcze- Deni Cler

Mam taki sam tylko kremowy z firmy FCUK - nowy. Jeśli chcesz to sprzedam Ci go duuużo taniej :o) missagnes19@interia.pl

Re: Jak zdobyć pracę w sklepie ?

mozliwe ze cos sie zmienilo w tej kwestii. Wiem ze jak ja skonczylam studia i musialam miec jakakolwiek prace , staralam sie o prace w Deni Cler i Pani mocno za mna wydzwaniala, tylko ja zdecydowalam sie wyprowadzic do innego miasta, wiec nie dostapilam zaszczytu. Mozliwe z tymi studentkami ( moze

Re: *** Przeczytajcie i napiszcie swoją opinię

oszczędzać trzeba, kasę pozostala z wyplaty nie lecę pędem przeputac w deni cler :), ale absolutnie nie rozkminiam po wydatkowo. Jak juz cos kupilam, to sie tym ciesze.

Re: Komunia - kreacja mamy?

Witam, pia co tu naiwnego? Przyznam, że obeszłam molton, zarę, h&m, hexa line, caterine, simple, solar, deni cler i....kiepścizna. Wymyśliłam sobie dłuższą sukienkę, wiosenna, lekką , a wszystko do kolana. W każdym razie dziękuję, pozdrawiam,j.

Re: najdroższy ciuch w całej szafie?

Garnitur od Deni Cler za jakieś 1200 zł parę lat temu, założony ze 3 razy. Tragicznie bezsensowny zakup i wyrzut sumienia w kartonowym pudle.

Pokaz wiosenno-letniej kolekcji Deni Cler

Co to ma być? artykuł sponsorowany? relacja z pokazu w którym po raz pierwszy pokazali figę swoim klientkom i wybrali pożal się Boże "profesjonalne" modelki? żenada

Re: Deni Cler/Claire

oj to przepraszam, ale nawet nie zauważyłam. Tak to jest jak się jedną nogą jest w pracy a drugą na forum. Byle się tak głupio w robocie nie pomylić;) pozdrawiam Vera

Re: Deni Cler - reklamacje:-))

boze,agul,ale to straszne nieszczęscie cię spotkało... tak sie biedaczko rozpisłas-i ten narzeczony tak się wgapiał i w ogole....

Re: sukienka na ślub cywilny

Zajrzyj do Max Mary,Deni Cler i Marelli.To włoskie firmy,szyją eleganckie,proste ubrania. Z polskich może Solar? Kilka dni temu widziałam tam ładne,wizytowe sukienki,było coś beżowego i coś srebrnego. La Mania jak najbardziej,jasne,a w sklepie stacjonarnym jest o wiele większy wybór niż w

Re: Netowy bruks vol. 1

ciekawe, którą firme pani kasia zaszczyci teraz swoja prezesura;) www.pudelek.pl/artykul/41251/niezgoda_odchodzi_z_deni_cler_zwolnili_ja/

Re: Ulubiona marka ciuchów

Kocham Zarę, Deni Cler, Solar, Simple, Lacoste, TH. A z droższych to Versace, LV, Burberry, Chanel.

Re: Elegancki damski garnitur ...

Ja tez anty-kieckowa i na imprezy chadzam w garniturze. Polecam Deni Cler.

Re: U jakich nieszmatławych projektantów...

Ja uwielbiam prostotę Jil Sander .Do pracy BOSS,Deni Cler,Massimo Dutti,COS,mAX mARA. Poza tym : Benetton,Sisley,Stefanel , Tatuum. Jednak podstawa to dobre dzinsy np Diesel,7 for all mankind,G-Star :) -- "Miłości nie da się rozpoznać patrząc w taflę, w której odbiciu wszystko wygląda na

Re: Jedwab w prezencie ??????????????

bluzki i sukienki z jedwabiu widziałam wczoraj w Deni Cler. -- "jest różnica pomiędzy prostotą formy a formą prostą"

Re: Przegrałaś

Przegrala, ale i tak tzrepie niezla kase w Deni Cler, a Weglarczyk, specjalista od ukrainskiej pomocy domowej jeszcze ja na okladke Sukcesu dal.

co sądzicie o Deni Cler?

Co sądzicie o ciuchach tej firmy? nigdy ich nie kupowałam a spodobało mi się kilka rzeczy z nowej kolecji. Tyle że są koszmarnie drogie. a co sądzicie o dodatkach tej firmy?

Re: straciłam styl

ich stoisk w wyżej wymienionym sklepie oraz butiku w kupcu poznańskim, simple wnerwia mnie swoją przewidywalnością. deni cler zniechęciło nierównymi szwami i tym że ubrania firmują zagraniczną marką, a szyją je u nas, z naszych materiałów, których restztki widziałam w ten weekend w jednym z butkików

Re: Bluzka stosowna na pogrzeb - pilne

taka inteligentna i obyta osoba jak rosa to chyba tylko w markowe szmaty się ubiera, więc i szmata nie jest obrazliwa ;) zwlaszcza, gdy kosztuje pare tysi ;) mnie tam szmata (deni cler czy jakiś tam utalentowany, chodliwy projektant) nie obraża :D nawet, jesli z lumpka :D -- Domowej zapiski

Re: Nowa kolekcja Deni Cler jest boska!!!

No bo takie wlasnie klimaciki sa modne :) maximum kobiecosci-sukienki a'la "Rzymskie wakacje" itd :)

Re: Nowa kolekcja Deni Cler jest boska!!!

az zajrzalam na ich www z ciekawosci.i nawet wyskoczyla tam jakas pikowana torebeczka niemal jak Chanel Cambon :)

Re: Nowa kolekcja Deni Cler jest boska!!!

15 lat temu ubieralam sie namietnie w dc, bo byl to jedyny madry sklep w krakowie, mieli naprawde ciekawe ciuchy

Re: Nowa kolekcja Deni Cler jest boska!!!

Napewno "kosmiczne";((( W zeszłym roku spodobał mi się u nich t-shirt,któty kosztował bagatela 850zł.Spódnica jeansowa 1400zł.Tylko kupować;)

co sądzicie o Deni Cler?

Co sądzicie o ciuchach tej firmy? nigdy ich nie kupowałam a spodobało mi się kilka rzeczy z nowej kolecji. Tyle że są koszmarnie drogie. a co sądzicie o dodatkach tej firmy?

płaszczyk zimowy dla ciężarnej Deni Cler

sprzedam płaszczyk ciepły, zimowy dla mamy w zaawansowanej ciązy. Płąszczyk jest obszerny, sięga do pół łydki, rozmiar 42. Elegancki i łądny w bardzo dobrym stanie. Cena 100 zł.

Re: 37 dni

Zia, a Deni Cler? Maxmara? Ewentualnie Monnari, Hexeline? Nie wierze, ze majac dobra figure ma problem z kreacja. Dlaczego wlasciwie?

Re: Nowa kolekcja Deni Cler jest boska!!!

A propos butów z kwiatem i spodnic na tiulu,to polecam FTV:) Tam mozna przekonac sie co proponuja najlepsi projektanci na ten sezon i jak bardzo na czasie jest wlasnie kolekcja DC.

Re: Nowa kolekcja Deni Cler jest boska!!!

To prawda jest bardzo ładna. Maja wiele fajnych rzeczy na wiele okazji. Zimowa tez zreszta nie byla najgorsza. A widzialyscie Cateriny kolekcje? Ten rozowy kostium tez jest bardzo ladny. Za to Hexeline to jakas totalna pomyłak.

Re: Nowa kolekcja Deni Cler jest boska!!!

Buty około 1500-2000 zł. Widziałam je w katalogu Klifa i są moim zdaniem strasznie infantylne i kiczowate. W butach z kwiatkami zakończyłam swoje peregrynacje w momencie awansu przedszkolnego do grupy starszaków. Spódnicy na tiulu raczej też nie założę :( Choć podziwiam kobiety, które ubierają się

Nowa kolekcja Deni Cler jest boska!!!

Wczoraj właśnie miałam okazje byc w jednym z ich salonów i po prostu oniemiałam!!! Tyle cudnych rzeczy nie ma chyba zadna firma w tym sezonie (nawet MaxMara jest gorsza) Te cudne zielenie i fiolety, boskie, zwiewne spodnice, nie wspomne o butach z wielkim fioletowym kwiatem!!! No po prostu szczyt

Re: Ślub w sukience koktajlowej. Potrzebna porad

"tylko w normalnych, przyzwoitych sklepach" - no właśnie :) Czyli jakich oprócz tych wymienionych przeze mnie? Nie pójdę do ślubu w poliestrowej sukience z Zary, a nie bardzo kojarzę (oprócz Max Mary, Deni Cler i Simple) sklepy, które miałyby dobrą jakość i niezbyt emeryckie fasony :(((

Re: długa, miętowa spódnica z dzień dobry tvn

nie widziałam ale z tego co wiem to Deni Cler ma w wiosennej kolekcji taką: fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3039410,2,1,z10943330XPokazDeniClerwiosna20121.html -- "jest różnica pomiędzy prostotą formy a formą prostą"

Re: Nie moge sie nadziwic:)

tak jednoznacznie niestety nie moge ci przyzan racji ze marka nie jest juz gwarancja jakosci, jak kiedys owszem, jak Lagerfeld zaprojektuje podkoszulki dla H&M, to wiem ze jakosci zadnej ale na tym sie konczy bylejakosc (jako przyklad) w latach 90 kupowalam duzo Deni Cler, potem mi przeszllo

Deni Cler - wiosna lato 2010

Deni Cler - wiosna lato 2010

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - deni cler