Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Dobry dermatolog w Rzeszowie

Pani dr Maria Szuber przyjmuje na kasę chorych na Placu Wolności. Moim zdaniem bardzo dobry dermatolog.Polecam!

Dobry dermatolog dziecięcy w Rzeszowie

POszukuję dobrego dermatologa ziecięcego w Rzeszowie, nie rusin-bo zbyt długo się czeka

dermatolog w sobotę - w Rzeszowie?

Gdzie przyjmuje dermatolog w sobotę w Rzeszowie? Pilne! Z góry dziękuję za informację.

Re: Dermatolog w Rzeszowie

Witam Jeżeli w Rzeszowie nie znajdziesz odpowiedniego dermatologa to polecam w Iwoniczu Zdroju Uzdrowiskową Klinikę Dermatologiczną prof. Andrzeja Langnera. Najlepiej byłoby skorzystać z jego osobistej konsultacji. Pozdrawiam Oksana

Dermatolog dobry w Rzeszowie

Możecie polecić jakiegoś dobrego (znajacego się na fachu) dermatologa?? Będę zobowiazany. Pozdrawiam,

Re: Dobry dermatolog w Rzeszowie

Przepraszam za mój trzeci post, ale ciągle numer telefonu mi znika, spróbuję zapisać w innej formie :] "sześć zero trzy - dziewięć zero dwa - zero zero zero" Mam nadzieję, że komuś się przyda. Pani Rusin Renata ul Kujawska gabinet prywatny - "sześć zero trzy - dziewięć zero dwa - zer

Re: Dobry dermatolog w Rzeszowie.

Dobry dermatolog w Rzeszowie, dobry dentysta w Rzeszowie, dobry ginekolog, urolog - co to do cholery jest, jakieś forum ogłoszeniowe albo miejsce na reklamę dla lekarzy? Ile tych postów się jeszcze pojawi?

Re: Dobry dermatolog w Rzeszowie

Rusin Renata. Osobiście nie mialam z nią kontaktu, ale moja siostra. Przeszła ona chyba z 6 lekarzy i dopiero jak trafiła na Panią to został postawiona trafna diagnoza i leczenie przyniosło skutki. Pani doktor przyjmuje prywatnie na kujawskiej, wizyta kosztuje 70zl, tel. 603 902 000 i chyba jeszcz

dobry dermatolog w rzeszowie?

czy za wizyte u prywatnego się płaci, czy tylko za leki przez niego przepisane?jak tak to ile za wizyte moze brac? jak znacie jakiegos dobrego państwowego w rzeszowie?

Dermatolog w Rzeszowie!!

Poszukuje bardzo dobrego dermatologa, moim problemem jest trądzik juz od jakiś 7 lat. Byłam już u wielu lekarzy ale nic to nie daje, może znacie i polecacie jakiegoś dobrego specjaliste?

Dobry dermatolog w Rzeszowie?

Potrzebuje udac sie do dermatologa, ale chcialabym sprawdzonego i skutecznego. Moze byc prywatnie.

Dermatolog w Rzeszowie

Może ktoś zna dobrego dermatologa w stolicy podkarpacia? -- Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak by swoim pojmowaniem istoty sprawy, nie peszyć przełożonego. Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku

Dermatolog w Rzeszowie!

Czy ktoś może polecic dobrego i sprawdzonego dermatologa?Moja mama cierpi na łuszczycę krostową i juz nie wie gdzie i jak leczyć.Może znacie kogoś i polecacie?Liczę na Waszą pomoc!!

Dermatolog w Rzeszowie!!!!!

Potrzebny mi dobry i sprawdzony dermatolog najlepiej z Rzeszowa.Moja mama ma Luszczycę krostową i juz nie wie co robić i jak leczyć.Moze coś poradzicie???? Liczę na szybki odzew!

Re: Gdzie znajdę dobrego dermatologa w rzeszowie?

Super lekarzem dermatologiem jest pani dr Magda Bielak przyjmuje w Medyku na Szopena - fantastyczna kobieta.

Re: Dermatolog w Rzeszowie!

musisz zadzwonić na informację i poprosić o nr do przychodni na ul. Warzywnej i potem połączą Cię z dermatologią i powiesz, że chcesz się zarejestrować do p. Baran.

Re: Dermatolog w Rzeszowie!

Mi pomogły wizyty u p. Baran na Warzywnej ( za darmo). Rozsądna kobieta i w końcu wyleczyła skutki mojej alergii z którą borykałam się całe lata.

Re: Dermatolog w Rzeszowie!

Polecam: dr Niedzielska. To bardzo mila pani, z duzym doswiadczeniem, wypisujac leki pyta nawet ile chory moze wydac. Moja mame wyleczyla z luszczycy. Przyjmuje w Rzeszowie przy ul. Staszica w wiezowcu (na tylach Hetmana) o ile dobrze pamietam we wtorki (szyld jest na klatce - trzeba sprawdzic.

Re: Gdzie znajdę dobrego dermatologa w rzeszowie?

nie mam pojecia czy ma laser w domu, w szpitalu napewno. p.s. to jest kobieta. Jej maz tez jest lekarzem ale nie dermatologiem.

Re: Dermatolog w Rzeszowie!

Ja polecam pania dr Piele, przyjmuje prywatnie na ul Asnyka, wizyty sa drogie (za pierwsza zaplacilam 100zl)ale naprawde warto, wizyta trwa 30 minut albo wiecej, pani doktor dokladnie pyta co i jak, mozna z nia porozmawiac.Warto poswiecic kase zby sie wyleczyc.

Dobry dermatolog

Witam Poszukuje dobrego dermatologa w Rzeszowie prywatnie bo zależy mi na czasie Pozdrawiam

Re: Gdzie znajdę dobrego dermatologa w rzeszowie?

polecam dr Piele, jest ordynatorem na szopena, a prywatnie przyjmuje na asnyka. mnie uratowala prawie od smierci ( A niby co skora ma do zycia, co?) dzieki swojej wiedzy wiec polecam bardzo goraco.

Re: Dobry dermatolog w Rzeszowie.

Dzięki za informacje. Szukam dobrego dermatologa, ponieważ potrzebuje kompetentnej osoby, która potrafiłaby wreszcie cos zaradzić moim popękanym na twarzy naczynkom krwionośnym :(

Re: Dobry dermatolog w Rzeszowie.

W "Medyku" przyjmuje bardzo dobra i sympatyczna doktor Bielak. Na Warzywnej jest Przychodnia Dermatologiczna i podobno są tam dobrzy dermatolodzy ale ja trafiłam do dr Baran(nie było kolejki)i nie polecam jej.

DERMATOLOG I ENDOKRYNOLOG W RZESZOWIE

Witajcie. Wieki całe nie byłam u lekarza a u specjalisty nigdy nie byłam, ale tera jest taka potrzeba a ja nie wiem jacy lekarze ortopedzi i endokrynolodzy są w Rzeszowie no i jakich polecacie z własnego doświadczenia.Oczywiście chodzi mi o lekarzy dla dorosłych bo na temat w specjalistaów

Re: Dobry dermatolog w Rzeszowie?

Zostaw jakis namiar albo napisz na moj adres egri@gazeta.pl Namiar na gabinet prywatny, pani doktor z wieloletnim doswiadczeniem

Re: Dobry dermatolog i endokrynolog w Rzeszowie

Kinga spróbuj tu: Zofia Piela tel.853 46 37 lekarz dermatolog, na ul.Asnyka Pozdrawiam iżyczę powrotu do zdrowia!

Re: Dobry dermatolog i endokrynolog w Rzeszowie

Jeżeli będziesz jeszcze przez pół godziny na forum, to postaram się ustalić kontakt do dermatologa! Nie jestem pewien czy jutro pracuje, ale będę próbował!

Dobry dermatolog i endokrynolog w Rzeszowie

Mam poważny problem z włosami. Od kilku miesięcy wypadają w olbrzymich ilościach, mam już widoczne przerzedzenia. Proszę mi polecić dobrego, sprawdzonego dermatologa lub endokrynologa, który już pomógł komuś z takim problemem.

Re: Dobry dermatolog i endokrynolog w Rzeszowie

Kretyn to kretyn! Lepiej jakby ojcic twoj na trawe się spuścił, wtedy chociaż żaby by się najadły! a tak żadnego pożytku z ciebie!

Re: Dobry dermatolog i endokrynolog w Rzeszowie

Ja tez polecam pania doktor Piele- swego czasu nikt nie byl w stanie mi pomoc przez prawie 2 lata i tylko ona dala rade a musze powiedziec ze bylam powaznie chora.Wiec ona jest z pewnoscia dobrym lekarzem.

Re: Dobry dermatolog i endokrynolog w Rzeszowie

TO WSZYSTKO WINA TEGO, żE JAK BYłEM MAłY TO SPADłEM Z BALKONU Z III PIęTRA NA GłOWę DO PIASKOWNICY! OD TEJ PORY WSZYSTKO MI SIE MIESZA - TAK NAPRAWDę TO SZPITAL W JAROSłAWIU TO MUJ DRóGI DOM

Re: Dobry dermatolog i endokrynolog w Rzeszowie

Ktoś potrzebuje pomocy, a taki kretyn jak lewak robi sobie z tego jaja! Debilku, nie życz komuś co tobie nie miłe! Zobaczysz, że dwa razy się przeciwko tobie obróci co komuś źle życzysz! Proponuję do psychiatry! Może uda się jeszcze ręce twoje uratować, bo na reszte nie ma nadzieji!

Re: DERMATOLOG I ENDOKRYNOLOG W RZESZOWIE

Ponawiam pytanie. Pozdrawiam -- Agnieszka mama Bartusia z zespołem wad wrodzonych(21m-cy)i Marysi(4,5l) BARTUŚ

dermatolog

Bardzo, bardzo proszę polećcie mi dobrego dermatologa w Rzeszowie.

dermatolog

hej szukam dermatologa w rzeszowie (na nfz) u ktorego mozna wymrozic wlokinaki - polecacie kogos???

dermatolog

Cześć, potrzebuję namiarów na dobrego dermatologa w Rzeszowie, dzięki.

dermatolog-alergolog dziecięcy

Szukam kompetentnego alergologa-dermatologa z bardzo dobrym podejsciem do dzieci. Może być prywatnie. Czy możecie mi kogoś takiego w Rzeszowie polecić?

Więzień ma lepszą opiekę medyczną niż uczciwy p...

Po pierwsze osoba na wolności może sobie wybrać lekarza, więzień nie ma takiej możliwości. Po drugie te kolejki to są chyba do tych najbardziej obleganych lekarzy. W Rzeszowie do dermatologa można się zapisać za tydzień-dwa. Po południu, bo jak ktoś ma czas do południa, to podejrzewam, że dużo

dermatolog

Znacie dobrego dermatologa w Rzeszowie, który ma doświadczenie w leczeniu trądziku?

Łupież pstry - skuteczny lekarz

Witam Jak w temacie, czy znacie dobrego dermatologa w Rzeszowie, który poradzi sobie z ta uporczywą chorobą? pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi.

chirurg, dermatolog

poszukuje namiary na dobrego chirurga i dermatologa w Rzeszowie z góry dzieki za informację

dermatolog na hetmanskiej

szukam dobrego dermatologa w rzeszowie ,w ktorejs z przychodni, czy byl ktos w taj na hetmanskiej???kto z dermatologow tam przyjmuje , czy polecacie te przychodnie???

usuwanie znamion

Lekarz dermatolog poradził mi usunąć znamię, gdzie i jak mogę to dobrze zrobić w Rzeszowie razem z badaniem histopatologicznym?

dermatolog bez wczesniejszego umowienia - rzeszow

Witam, Szukam w rzeszowie dermatologa, ktory mnie przyjmnie bez wczesniejszego umowienia. Moze byc prywatnie, tylko jaki jest koszt takiej wizyty? Z gory dziekuje i pozdrawiam.

dermatolog

Pilnie poszukuje dermatologa który przyjmuje w soboty w Rzeszowie. Może ktoś ma jakies namiary.

Re: znacie dobrego dermatologa-alergologa dziecie

Pani dr Zagórska-Fic(alergolog-dermatolog dziecięca), przyjmuje na Warzywnej w Rzeszowie, jako jedyna postawiła mojemu dziecku trafną diagnozę...polecam:))

Botox - Rzeszów - szukam

Poszukuje lekarza dermatologa robiącego zabiegi z toksyny botuliniowej w Rzeszowie. Bede wdzieczna za informacje.

dobry dermatolog

proszę, polećcie jakiegoś dobrego dermatologa w Rzeszowie. Wiem, ze ludzie bardzo chwalą panią Rusin, ale przed 4 stycznia nie ma szans sie do niej dostać:( Jest ktoś inny równie godny polecenia?? -- "szatan potrafi pomagac skuteczniej niz sam Bóg, dlatego o tyle wiecej wytrwałości mamy

dr Bartoszak Orzel dermatolog

Czy ktos zna te pania dr dermatolog? Czy mozecie ja poleciec jako dobrego lekarza do leczenia schorzen tradzikowych, a jesli nie ona to kto jest dobrym dermaologiem w Rzeszowie? Dziekuje z gory za odpowiedzi.

Fotochemioterapia -PUVA gdzie w rzeszowie????

czy ktos wie ,czy ktorys dermatolog w rzeszowie ma cabine do Fotochemioterapii (PUVA) czyli promienie UV? Dziekuje

dermatolog rzeszów

szukam dobrego dermatologa w Rzeszowie - który zajmuje się problemami skory ,a dokładniej chodzi mi o peelingi chemiczne bądź kwasami czy ktoś z was z tego korzystał ? a może lepsza będzie mikro dermabrazja ?

Re: ratujcie!dobry dermatolog,juz nie mam sil szu

Rusin jest rewelacyjna!!! zdecydowanie najlepszy dermatolog w Rzeszowie. to jej nr tel. 017 8731796 - mam nadzieję, że aktualny.

dobry dermatolog!!!Gdzie ?

Gdzie jest jakis dobry dermatolog którego możecie polecić w Rzeszowie ale z podpisaną umową z NFZ??

Dobry dermatolog!! gdzie?

Jak wyżej.. gdzie jest dobry dermatolog w Rzeszowie? Mam problemy z trądzikiem już od dłuższego czasu.. jakieś 5 lat :/ Jakiego dermatologa polecacie??

alergolog - dermatolog dziecięcy

witam, szukam aktualnych informacji o dobrym lekarzu alergologu - dermatologu dziecięcym w Rzeszowie; czytalem o dr Rusin - ale niestety w tym roku juz nie przyjmuje bo skonczył sie limit NFZ :( polećcie proszę dobrego lekarza który zna się na chorobach skóry u maluszków pozdrawiam

Re: Zmarszki,zmarszczki,ratunku

Witaj, po przeczytaniu Twoich postów myslę,ze jestes dermatologiem/kosmetologiem.Tym bardziej dziękuję. Ale mieszkam w Rzeszowie.Mam zapytać o mikrodembrazję,czy peeling,o którym wspominałaś,czy też zacząć od kremu.A może wiesz coś o hialuronie,którego reklamę zamieszczaja pod tym forum? będe

Re: Dobry dermatolog w rz

Ul. Szarotkowa 11 35-604 Rzeszów tel.: 8575983 Z dermatologów przyjmuje tam Krystyna Zadworna-Welz i prof. Andrzej Langert. Z tym, że profesor raz w miesiącu i są kolejki, ale próbuj!!!

Re: Nowe forum o łysieniu plackowatym Alopecia Ar

prawie nie dało się ich już maskować. Po skończeniu studiów i zaprzestaniu leczenia w klinice horror zaczął się od nowa :) Znów placki, znów to samo... trafiłem na cudowną Panią dermatolog w Rzeszowie (niedaleko mojego rodzinnego miasta). Nazywa się dr. Rusin. Walczyliśmy z łysieniem różnymi środkami

Re: dermatolog dziecięcy

Bardzo dobra pani dr.Rusin w sumie chyba jedyny dermatolog dzieciecy w Rzeszowie.Przyjmuje nad Apteką koło szpitala wojewódzkiego przy ulic Lwowskiej (obok zakładu kamieniarskiego).Niestety bardzo ciężko się do niej dostać - odległe terminy.

Re: Dermatologia estetyczna

NIGDZIE CHYBA, nic w rzeszowie nie ma jeszcze, ja pytalam kiedysczy jest dermatolog wyposazony w kabine UV (cos jak w solarium) i tez NIC, NADA, NIENTE, NOTHING Pod tym wzgeldem rzeszow jest jeszcze do tylu, oj jest...

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dermatolog w rzeszowie