Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

DHEA

Witam Jestem po nieudanym ivf i lekarz polecił mi brać przed następnym programem DHEA, które ma poprawić jakośc komórek. Czy któraś z Was brała i gdzie można kupić? W Polskich internetowych aptekach jest DHEA Elijot , to które lekarz mi zalecił ma mieć napis MICRONISED, nie wiem czy to dostępne

Re: DHEA

Dziewczyny a w jakiej dawce bralyscie DHEA? I przez jaki okres czasu? Pomoglo Wam?

Re: DHEA

Dziewczyny dlaczego przy wysokim amh nie można brać dhea i czy na pewno? Brała jakaś kobitka w takiej sytuacji? -- Koniec marca 2015 Beta- 450 :-) Rum-ba w ciąży! :-)

Re: DHEA

Moja lekarka powiedziała że dhea mam brać na odmłodzenie jajników i jajowodow. Ponoć udowodniono naukowo ze kobiety z niskim amh po dłuższym pobieraniu tego leku łatwiej zachodziły w ciążę. Wiec tak sobie myślę że jak ty masz wysokie amh to ten lek nie jest ci potrzebny. Wysokie amh to dużo

Re: DHEA

Ja tez dhea zamawiam na iherb ( bardzo prosto). Zamówienie w niedziele a w środę juz miałam.

Re: DHEA

Dziewczyny chce kupic DHEA CZY TO CO W LINKU BEDZIE OK?? floridadirecteurope.com/itm00002.htm

Re: DHEA

Ja kupiłam takie www.iherb.com/MRM-DHEA-25-mg-90-Veggie-Caps/10613#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=dhea%2025%20micronized&rc=88&sr=null&ic=3 Doszło w ok 10dni

Re: DHEA

. Przy drugiej gdy brałam dhea i inofolic pobrali 21. Przed stymulacją po pełnym cyklu na dhea lekarz podczas usg powiedział ze jest super bo jest dużo potencjalnych jajeczek i podobno to zasługa tego dhea. Czy to prawda niestety nie wiem. -- 1. IVF 08.2014 :( 2. IVF-ICSI 10.2014 2 blastusie :(

Re: DHEA

Julijagoda też pisze się na dhea jak byście zamawialy :) pozdrawiam dziewczyny i życzę powodzenia -- I podejście In-vitro IMSI ,klinika Invimed Wrocław, Nieudane... :-( Niepłodność męska+ niskie AMH 1,1 "Jeśli potrudzisz się jak należy, będziesz miał wszystko..." ... a teraz wszystko

Re: DHEA

Dzięki za odpowiedź Ja też leczę się w warszawskiej Invikcie i DHEA polecił mi dr Pałaszewski. W grudniu miałam ifv i plan jest taki by przez styczeń pobrać DHEA, w lutym dołączyć Infolic i zacząć antykoncepcję i następne podejście. Zamówię więc przez internet ze stanów, dr polecił mi stronę iherb

Re: DHEA

Dziewczyny kupiłam dhea micronized, a dopiero teraz wyczytałam, że stosuje się przy obniżonym amh, a ja mam podwyższone - pco, wiec nie mogę go stosować. Jeśli któraś by chciała to mam do sprzedania 2 op. (1 op= 90 tabl) za 50 zł jedno.

Re: DHEA

bylo ok. Postaram sie skrzyknac dziewczyny i zrobic zamowienie grupowe na DHEA, bo oglnie oferta jest super jak na 90 tabletek.

Re: DHEA

okazało się, że DHEA mam w normie: 150 ug/dl (norma 98-340), jednak wit. D bardzo słabo :( mam 8, a norma jest powyżej 30 :( od razu kupiłam suplement i biorę 4000jm dziennie, co prawda dopiero od 6 dnia stymulacji, ale zawsze coś :/ -- po I ICSI (2 transfery) :-( plan: II ICSI 1.2015

Re: DHEA

martka35 a jak długo przyjmowałaś DHEA? Dziś zaczynam stymulację, zastanawiam się, czy jest sens drążyć temat? - na innych forach czytałam, że niektórzy biorą przez kilka miesięcy przed IVF.. Z drugiej strony - to hormony, nie chciałabym ich tak długo spożywać, jeśli nie ma wyraźnej potrzeby. Ja

Re: DHEA

33maki Ja dhea nie biorę, ale aplikuję mężowi Stymen który stosować mogą również kobiety ( pamietam z ulotki). Bierzesz coś jeszcze? Ja na ładniejsze komórki biorę Inofolic i Omegamed Optima (zslecenie leksrza) oraz kilka samowolek -- . 2007 Niepłodność pierwotna - czynnik męski. 2008 - HSG. 2008

Re: DHEA

Mi też dr P. Brałam inofolic od 1dc przez cały swój cykl. 10 dc miałam już DHEA micronized 25mg. Brałam to w wszystko dwa razy dziennie do kolejnego cyklu w którym zaczęłam stymulację. Po punkcji dr powiedział że mam przestać już brać. Mam w miarę dobre amh jak na swój wiek ale jajka mimo to słabe

Re: DHEA

DHEA super wyszło. D3 masakra. Dobrze, że bierzesz w takiej dawce za kilka dni już poziom powinien pójść w górę. Możesz ten wynik przy najbliższym spotkaniu z lekarzem skonsultować, co on o tym myśli. Podejrzewam, że nie przywiąże do tego zbytniej wagi jak same coś nie zrobimy nie zbadamy to na

Re: DHEA

33maki ja przy pierwszej stymulacji miałam 11 z czego tylko 6 rokowało ale żadna się nie zapłodniła. Dr P powiedział ze spróbujemy jeszcze raz z DHEA i inofolic. Półtora miesiąca brałam i sam P był zaskoczony rezultatem. Ja mam 36 lat więc jakość komórek niestety już pozostawia do życzenia ;) Mam

Re: badanie DHEA-S i kortyzol

Jak już jestescie on-line, może bedziecie umiały mi pomóc? mimo, iż w gabinecie wyglądałam na ogarniętą, teraz mam wątpliwości czy dobrze zapamietałam kolejność badań. Mam zdobić test z Dex, zbadać androstedion, DHEA-S oraz kortyzol. Drugi dzien cyklu wypada jutro w sobote, trzeci dzien

Re: DHEA

Ja biorę 3 tabletki dziennie czyli 75 mg, biorę od lutego a procedurę rozpoczynam w kwietniu wiec jeszcze nie wiem czy to w czymś pomoże.

Wynik DHEA

witajcie dzisiaj dostałam wynik DHEA 8,10 μg/l ( norma 1-7) 118.33% co o tym sądzicie?

Re: DHEA

P.S. ja za przesyłkę lotniczą płaciłam coś koło 100 zł. -- 1. IVF 08.2014 :( 2. IVF-ICSI 10.2014 2 blastusie :(

Re: DHEA

33maki a ile kosztowala przesylka? Mnie to przeraza, bo nigdy z zagranicy niczego nie zamawialam. :P

Re: DHEA

juliajagoda zamawiałam z dostawą DHL Express za 20$. W Polsce przesylka była po 4 dniach, a następne 3 dni zajęło cło itd którym zajął się już DHL. Wystarczy karta kredytowa ;-)

Re: DHEA

Martka35 a mozesz napisac, jakie masz amh? Albo gdzie znalezc jakie jest w normie do wieku? Ja w wieku 34 mialam jakos 2,5, nie wiem czy to w normie czy nie.

Re: DHEA

Dwa opakowania z przesyłką 100 zl z groszami. Sama przesylka 20$, jedno po niecale 7 $, i przy pierwszym zamówieniu. Dawali rabat 5$. Przy kupnie wybierasz kraj wysylki i samo dopasowuje jak dostawa ( dhl chyba byl), także bez problemu, tez nigdy wcześniej nie zamawialam za granicą.

Re: DHEA

Strata jajowodu to jeszcze nie tragedia. Wycięcie jajnika to już niestety zmniejszenie szans o połowę na starcie. Trzeba walczyć nic innego nam nie pozostaje. Próbuj wszystkiego co się da. Ja jeszcze jestem przed decyzją czy usuną jajnik i jajowód ale jeżeli to miało by pomóc w utrzymaniu ciąży to

Re: DHEA

33maki naprawde mnie pocieszyłaś. Ja też mam na moim ostatnim jajowodzie wodniaka. Do tego nie wiem skąd nagle wyskoczyła torbiel i to duża. nie wiem ile ma, ale na pewno więcej jak 3 cm i według mnie miała rozmiar jajnika... Może się wchłonie, bo podobno wygląda na endometrialną- mam endometrioze w

Re: DHEA

Juliajagoda ja jestem po kilku operacjach, miewam torbiele na jajnikach i wyniku pierwszej dużej torbieli 9cm ( o ktorej długo nie miałam pojęcia, nie myślałam wtedy jeszcze o dzieciach) lewy jajnik zostal maksymalnie okrojony i przestał działać. Później pojawiały się torbiele na prawym i też skończ

Re: DHEA

33maki dzieki za informacje! Martka35 wiesz, przy usuwaniu jajowodu można uszkodzić ukrwienie jajnika a po drugie wczoraj się okazało, że nie wiem skąd pojawiła się duża torbiel, która jeśli nie zniknie to też będzie usuwana i obawiam się, że to juz może uszkodzić jajnik. Dzisiaj z kolei czuje bol

Re: DHEA

Nie pamiętam dokładnie ale na pewno 2,coś :) Nie ma norm do wieku. Jest to wskaźnik ile jeszxze zostało. Twój wynik jest super. Masz sporą rezerwę jajeczek. Ja mam 36 lat i zgodnie z amh tez mam jeszxze zasoby ;) oczywiście dochodzi do tego kwestia jakości tych jajek bo z wiekiem niestety robią się

Re: DHEA

86 edyta moze ja bylabym zainteresowana. Martka35 czy moglabys mi napisac, dlaczego ma byc micronized? Mam jeszcze jedno pytanie. Napisalas ze za pierwszym razem jajeczka sie nie zaplodnily a za drugim razem az 10 zarodkow przetrwalo, ale czy przypadkiem nie bylo roznicy w zaplodnieniu, ze np za pi

Re: DHEA

Też czytałam ;-) Właśnie dziś oddałam krew, żeby oznaczyć jej poziom ;-) -- po I ICSI (2 transfery) :-( plan: II ICSI 1.2015

Re: DHEA

I czy możesz mi napisać, który lekarz to zalecił? - też leczę się w Invikcie. -- po I ICSI (2 transfery) :-( plan: II ICSI 1.2015

Re: DHEA

Czy to badanie robi się na czczo? -- 2007 Niepłodność pierwotna - czynnik męski. 2008 - HSG :) 2008, 2013 - 4 IUI :( 2013 Histeroskopia (mięśniaki). 2013 Wykryto u mnie niedoczynność tarczycy. 02.2014 Pierwsze refundowane ICSI na Polnej w Poznaniu :( pojawiły się torbiele, krótki protokół. 01.2015

Re: DHEA

wronynyny To dobrze, że zdecydowałaś się na to badanie :-) -- 2007 Niepłodność pierwotna - czynnik męski. 2008 - HSG :) 2008, 2013 - 4 IUI :( 2013 Histeroskopia (mięśniaki). 2013 Wykryto u mnie niedoczynność tarczycy. 02.2014 Pierwsze refundowane ICSI na Polnej w Poznaniu :( pojawiły się torbiele,

Re: DHEA

Martka to masz super zapas ;-) Ja mam jeden działający jajnik i szaleństwa nie było, 7 komórek pobranych, w tym 5 dojrzałych i tylko dwie dotrwały do piątej doby. Muszę więc zaczynać wszystko od nowa :-(

Re: DHEA

A i pobrali 21 z czego 10 przetrwało do 5 doby :) Dwie podali ale niestety nie wyszło. Mam jeszcze 8 śnieżynek ;) -- Program Rządowy - INVICTA Warszawa 1 IVF 08.2014 :( 2 IVF-ICSI: 10.2014 2 blastusie :(

Re: DHEA

Wrony po pierwsze musi się udać ;) po drugie druga stymulacja podobno daje lepsze efekty. Mam nadzieję że już kolejnej nie będzie ;) :-D Ostatnio czytam o wit d3. Może zacznij to brać. -- Program Rządowy - INVICTA Warszawa 1 IVF 08.2014 :( 2 IVF-ICSI: 10.2014 2 blastusie :(

Re: DHEA

33maki miałam dokładnie ten sam suplement. Rozmawiałam z lekarzem i nasze preparaty są inne. Musiałam sprowadzać z USA. Dość szybko idzie bo koło 2 tyg. -- Program Rządowy - INVICTA Warszawa 1 IVF 08.2014 :( 2 IVF-ICSI: 10.2014 2 blastusie :(

DHEA

zdrowiej.vegie.pl/viewtopic.php?t=4613&sid=3ee564d5f2a147aea29097bdcfb023b9 dużo jest artykułów o tym DHEA w depresji schizofreni parkinosonie fobi spolecznej. Czy ktoś to brał? Czy od tego można wyłysieć? Bo są pewne priotytety, nawet kosztem zniewieścienia kompletnego nie chciałbym wyłysieć.

Re: DHEA

Wow! Świetny wynik! Ja mam 30 lat, niby wszystko ok, ale z pobranych 10 komórek do 5 doby przetrwały tylko 3 zarodki :-( Nie udało się i tez zaczynam od początku :-( No ale widzę, że i tak chyba za późno, bo ja właśnie dziś zaczynam stymulację. No ale jak się nie uda to będę mądrzejsza na przyszłoś

Re: DHEA

Jak będziesz miała wyniki to koniecznie daj znać jestem bardzo ciekawa jaki poziom wyjdzie. Ja też to zrobię tylko na razie nie mam czasu. Kolejny transfer najwcześniej w kwietniu bo jestem po poronieniu. Może będę musiała usunąć jajnik i jajowód bo jest duży stan zapalny niestety jest to efekt dwóc

Re: Wynik DHEA

> witajcie dzisiaj dostałam wynik DHEA > 8,10 μg/l ( norma 1-7) 118.33% > co o tym sądzicie? Czyli ogólnie nisko hormony, tylko DHEA wysoko, ale nie tak strasznie wysoko. Żałuję, ale nie mam pojęcia jak to zinterpretować. Dobrze, że twój lekarz nie bagatelizuje twoich wyników i objawów

Re: Wynik DHEA

Witam, niestety nic Ci nie pomogę teraz, ale może na sobotę umówię się do "naszego wspólnego" lekarza i zobaczymy co powie na moje DHEA-s: - mój wynik 518.74 (113.48%), norma (25.9 - 460.2). Jak będę coś wiedziała to Ci napiszę. Trzymaj się -- @aneja@ mój Aniołek 25.10.2012 (Igusia

Re: badanie DHEA-S i kortyzol

I co z Thyrozolem - masz go dalej brać? A co z wapniem i potasem - jest jakiś powód nieprawidłowych wyników? Te wyniki zlecone przez dr Lewczuk zrobiłaś? Coś wykazały?

Re: badanie DHEA-S i kortyzol

Może napisz maila do dr Lewczuk, ona najlepiej Ci odpowie, skoro zleciła te badania. Nie wiedziałam, że hormony nadnerczy trzeba badać w jakimś konkretnym dniu cyklu. Ciekawe, dlaczego. Masz niskie TSH, pewnie dlatego zaleciła Ci Thyrozol, jeśli wg niej byłaś za krótko leczona.

Za wysokie DHEA-SO4

Witam, odwiedziłam niedawno endokrynologa ze względu na ciągnące się latami niepokojące objawy - duża utrata masy ciała, depresja, osłabienie, niemoc, bóle brzucha i głowy, nieustanny trądzik i duży łojotok. Zlecił mi badania: TSH, FSH, Anty-TPO, LH, DHEA-SO4 i Testosteron. Poza DHEA wszystko w

Re: DHEA

nie moge sie skoncentrowac, by dokladnie przeczytac, ale jakos tam nie zauwazylam informacji o tym, jak podnosic to DHEA nie uzywajac chemicznych hormonow. w kazdym razie to nizej cytowane dokladnie obrazuje jak sie czulam, gdy ostatnio byla ta propozycja jedna dla mnie. dokladnie tak, jak

Re: DHEA a nadczynność tarczycy

Siema ,miko i jak tam się dalej potoczyła Twoja sprawa? Mam takie same objawy jak Ty, przy znacznym podwyższonym DHEA. Odezwij się , pozdrawiam

Jeszcze DHEA i DHEA-S. Czy to dwa rozne badania?

Zapomnialam dodac, ze zastanawiam sie jeszcze nad tymi badaniami. Tylko nie wiem, czy to dwa rozne badania, czy jedno, tylko nazwa zamienna? Czy to badanie (badania??) mozna wykonac w kazdym dniu cyklu?

Re: DHEA-S i Kortyzol

ja muszę zbadać DHEA-S, moja ginekolog powiedziała że bez znaczenia w ktorym dniu cyklu. czemu musisz badać te hormony?

Re: DHEA, fitoestrogeny, niedoczynność

Wykopuję wątek. Wzięłam w końcu to DHEA. Mała dawkę - 5mg. 2 tygodnie i klapa. Na początku wszystko ok, później ponad tydzień z okropnym bólem głowy (zniknął dzień po odstawieniu) i 1kg w ciągu kilku dni na plusie. Dla zdrowego 1kg to nic, dla mnie to miesiąc ciężkiej pracy. Na jedno tylko DHEA

Re: Po wizycie - tragiczne DHEA-S

wolna - 1.45 ng/dl PROFIL DOBOWY PROLAKTYNY: PRL 16:00 - 7.93 ng/ml PRL 7:00 - 14.06 ng/ml PRL 7:00 po PEG - 5.36 ng/ml HORMONY PŁCIOWE: Estradiol - 37.8 pg/ml FSH - 4.9 IU/l LH - 16.1 IU/l Testosteron - 0.578 ng/ml Shbg - 20.7 nmol/l Dhea-s - 428.10 ug/dl 17-OH Progesteron - 1.5 ng

DHEA - wyniki

Witam, Wiem, że wątków o DHEA było już sporo mam jednak kilka pytań, na które nie znalazłam odpowiedzi. Bardzo proszę Was o pomoc. Mam 24 lata. Od kilku lat walczę z bardzo uciążliwym trądzikiem (nawet Izotek nie pomógł), mam lekki hirsutyzm. Jestem bardzo szczupła. Niedawno robiłam badania

DHEA

mam bardzo podwyzszony hormon DHEA-czy ktos moze wie co to oznacza? wizyta u endorynologa dopiero za kilka dni i zaczynam sie denerwowac.

Biorę od dwóch miesięcy DHEA

dobiera mi lekarka. Nie wiem, jak jest przy innych zaburzeniach, ale dla mnie przy faktycznie rozpoczynającej się meno DHEA to zbawienie! Z efektów ubocznych: przestały mi też (jak ręką odjął!) rosnąć trzy takie twarde włoski na brodzie, z którymi walczyłam od dwóch-trzech lat. Do tego mam więcej

Re: DHEA, fitoestrogeny, niedoczynność

A czy uważacie badanie DHEA przed ewentualną suplementacją za sensowne jeśli sam estrogen jest słaby? I czy badać DHEA czy DHAE SO4? Faktem jest, że im wyższa dawka tyroksyny tym mniejsze plamienia ale inne objawy jak były tak są.

Re: wysokie Dhea

Witaj, Przeczytałam Twój wątek i mam podobne objawy. Powiedz czy Ty na początku miałaś wysokie dhea czy dheas?

Re: DHEA - wyniki

Witam Was ponownie i ponownie proszę o rady. Za 2 tygodnie jestem umówiona u endokrynologa chociaż już sama nie wiem co myśleć i czy to rzeczywiście nadnercza źle pracują. Mam kolejny wynik: 17OH Progesteron. Przypominając moje wyniki zaznaczam tylko te, które były przekroczone: 20dc. DHEA - 11

Re: testosteron i DHEA

Testosteron jest hormonem uwalnianym przez jądra, a DHEA przez nadnercza, stąd możliwa jest rozbieżność ich poziomu w odniesieniu do wartości referencyjnych (norm). W razie wątpliwości odnośnie wyników badań, szczególnie jeżeli towarzyszą temu niepokojące objawy (np. obniżenie popędu), proponuję

Re: DHEA - wyniki

Witam, zrobiłam ponownie badania hormonów w 5 dc. Są następujące: DHEA - SO4 460 (norma 96-511) (tym razem w normie, ale w górnej granicy) androstendion - 5,4 (norma 0,30-3,30) Nie znalazłam jeszcze lekarza, który chwilkę zastanowiłby się nad tymi wynikami i nie przepisywałby po minucie wizyty

Re: DHEA - wyniki

Na podstawie usg, obraz jajników nie jest charakterystyczny dla PCOS, poza tym testosteron jest w normie a DHEA w większości produkowane jest przez nadnercza (przynajmniej tak czytałam). Ogólnie lekarz na razie nie wyraził opinii więc wykluczenie PCOS było bardziej z mojej strony, ale myślę, że

DHEA, fitoestrogeny, niedoczynność

Mam dość niski estradiol i wszelkie z tym związane objawy mimo że 35 lat dopiero się zbliża. Nie chciałabym ponownie wchodzić w łykanie hormonów innych niż tyroksyna (9lat antyków) i myślę o tym żeby poprawić sobie życie fitoestrogenami albo DHEA. Z soją wiem, że jest problem, ale może mogłabym

Re: marzec 2015 in vitro

Sprowadzałam dhea z USA bo kazał konkretne dhea micronized a u nas takiego nie ma. -- 1. IVF 08.2014 :( 2. IVF-ICSI: transfer 10.2014 :(

DHEA-s

badania w 3dc DHEA-s wyszedł na poziomie 1,397 uq/ml (norma 0,9-3,6 uq/ml) czyli 18,4%. I sama nie wiem co mam o tym myśleć? Czy to dobrze, czy nie? I jakie są tego konsekwencje? -- 29.01.2008 30.07.2009

DHEA poniżej normy

Witam, Czy są jakieś dolne granice testosteronu i DHEA u kobiet, przy których trzeba podjąć jakieś kroki? Bo od lekarki usłyszałam, że to nic nie szkodzi, że są poniżej normy, Nie wiem czy to na odczepnego czy jak? No bo po co sa normy skoro nic nie szkodzi jak się w nich nie mieszczą wyniki

DHEA a nadczynność tarczycy

Witam. Jaki jest związek DHEA z nadczynnością tarczycy? Wyszło mi powyżej normy. Ile należy czekać na unormowanie się poziomu DHEA po wdrożonym leczeniu na nadczynnność?

Re: dhea

nieruchomy_spin napisał: > super, to poza amfa bedzie jeszcze pigula z dhea i ognia w tlum. BŁĄD! DHEA ma działać antystresowo > ciekawe jak > zachowaja sie ci co maja naturalny wysoki poziom hormonow jak sie ich jeszcze > dopompuje albo jaka bedzie reakcja na stres w przypadku

DHEA

Lekarz ginegolog zlecił mi zbadanie kilku hormonów, lecz niestety nie powiedział kiedy powinnam zrobić te badania względem cyklu... O ile FSH, LH miałam już kiedyś robione i wiem, że robi się je w trzecim dniu cyklu, to o DHEA nie mam pojęcia. Proszę o jakieś wskazówki.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

Dhea kupowałam przez Internet z USA. 1 tabl to jest 25 mg. Wiecej niż 2x1dzoennie chyba bym nie brala. Dobrze wlasnie może sprawdzić poziom dhea.

Re: DHEA-s

Romashka, jaki miałaś poziom tego dhea-s, i jakie miałaś dodatkowe badania zlecone? qurcze lecze sie na niepłodnośc u ginekologa ze specjalizacją endykronologia i niepłodność, czemu jakos ominął ten temat...?? Dziękuje z góry za odp:-)

Re: DHEA-s

Marija ma rację, podwyższony DHEA-S może świadczyć o przeroście nadnerczy - ja miałam w celu wykluczenia/potwierdzenia przerostu robione dodatkowe badania. Co do niskiego poziomu to niestety się nie znam. -- A czy Ty już zagłosowałeś?

Re: DHEA-s

kurcze a ja mam ok 500 przy normie 140-340, co z za wysokim dhea-s? nigdzie nie mogę znaleźć odp ilości informacji co do tego hormonu, moj lekarz też jakoś tak zdawkowo mi odp:(

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

6friend a może koenzym zamiast DHEA, jest bez recepty, też poprawi jakość komórek:-) A jak lekarz wypisze DHEA to dodatkowo się polepszą:-p a bierzesz kwas foliowy?

Re: DHEA-s

Z tego co wiem za duży DHEA-S nie jest za dobry, bo swiadczy o nadczynnosci nadnerczy. Ja mam tego hormonu za mało i lekarz zwiekszył suplementację Biosteronem, teraz biore 20 mg i czuję sie o wiele lepiej. -- 29.01.2008 30.07.2009

Re: DHEA a nadczynność tarczycy

Dhea jest hormonem produkowanym przez nadnercza. Dlatego tez jego podwzszony poziom moze swiadczyc o problemach z tym organem.

deksamethason, dhea

witam, czy któraś z Was brała deksamethason z powodu za wysokiego poziomu DHEA (dhea-s)? jakoś do tej pory się nie natknęłam na taki wątek interesuje mnie zwłaszcza, w jakiej dawce brałyście, jak długo no i czy były jakieś skutki uboczne co do dhae - czy przed podaniem deksamethasonu robiono wam

witd3 -alfadiol, DHEA -biosteron

niz wit d3! chociaz faktycznie dawka 1 tys jednostek wydaje sie malutka , no i nie pisza jak to sie ma do dawki alfakalcytriolu Aha, jeszcze jedno, jakis czas temu wpisalam tutaj wynik DHEA-SO4 , ale zla norme podalam, wynik wynosil 152,4 norma 20-24 lata 148-407 -- bede miala niedlugo 24) (a a

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

mamciaa08 Jak masz wątpliwości to zbadaj dhea. Nie wszedzie robią, ale np. w Diagnostyce

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.

juliajagoda80 Też dużo suplementów bierzemy. Jednak dhea bez badań się boje, bo to jednak hormon.

Re: marzec 2015 in vitro

Wasy mi nie urosly, ale faktycznie zaczely mi sie bardziej przetluszczas skora i wlosy od kiedy biore DHEA. Taki efekt uboczny to pikuś. Biore DHEA od prawie 10 miesiecy teraz. Powinno sie brac minimum przez 3 miesiace przed stymulacja.

Re: DHEA

jeśli oprócz podwyższonego dhea nie masz innych objawó, to nie ma się czym przejmować - będziesz brać leki (niestety nawet kilka miesięcy) i z głowy

Re: DHEA

dhea są to hormany wydzialane przez nadnercza. Przyczyny mogą być różne od błachych po gózki. Nie ma się co martwić na zapsas endokrynolog jak jest dobry powinien pomóc

DHEA-S i Kortyzol

kiedy badać, kurcze lekarz nie powiedzial a ja nie dopytalam :( Ważny jest dzien cyklu, czy te badania można bez względu na fazę robić? Bo ja chce zrobić 9dc i nie wiem, czy to nie bedzie za pozno :( -- enpr.pl/1344

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dhea

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin