Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Kto na diecie 3D Chili??

Ja byłam przez pół roku na 3D chili i zleciałam o dwa rozmiary więc byłam przeszczęśliwa. Następnie zrobiłam sobie przerwę ok rok ale jadłam bardzo podobnie tylko nie ściśle wg menu z diety a teraz do końca lipca chciałam jeszcze troszkę zeszczupleć, więc znów wróciłam :) W sierpniu szykuje mi się

Re: Kto na diecie 3D Chili??

Tak się zdziwiłam trochę bo sama byłam na 3d chili jakiś czas, nawet nieźle zjechałam a tu proszę Natalia Siwiec... Ciekawa jestem czy faktycznie ona jest/była na tej diecie czy też to taka akcja marketingowa. Dieta skuteczna jest to wiem po sobie, no ale marketing musi być też wiadomo :P

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

Myśl, myśl a najlepiej sobie spróbuj jeden dzień i się przekonasz czy Ci pasuje. Ja na 3d jestem już od dłuższego czasu a od tygodnia testuje sobie kapsułki 3d chili. O kapsułkach jeszcze za krótko żeby się wypowiadać ale dieta jest świetna szczególnie podczas pogody jaka właśnie u nas panuje :D

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

mx3_sp napisała: > w 90 % kobiet będących na tej diecie po ok 3 miesiącach pojawia się problem nat > ury dermatologicznej, a dokładnie cera zaczyna syfieć jak u gimbazy. hahaha rozumiem, że masz dostęp do wnikliwych badań amerykańskich naukowców, którzy zainteresowali się 3d chili i

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

Czy ja wiem? Ja tam przyprawiać lubię i mi pasowały potrawy z tej diety, pomimo faktu, że jej w ogóle nie stosowałam :PPP To moja mama była na 3D Chili i generalnie zadowolona, udało jej się schudnąć i dostała takiej fajnej energii. Ale faktycznie jak ktoś przypraw nie lubi to może być mały problem

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

desemina napisała: > Czyli ta dietka jest taka przyprawiana mocniej? A podasz jakieś przykłady potra > w czy może jakies przepisy? Ja lubie mega przyprawiać wszystko to może to coś d > la mnie :D Zobacz sobie tutaj mojezycie-przedslubem.blogspot.com/2014/01/zmiana-odzywnia-dieta-3d

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

Ja jestem na 3d Chili od dłuższego czasu i jakoś nie znajduję jej jako "egzotycznej". Fakt są przyprawy, czasem dużo ale to jest naprawdę zaleta. Sama dieta jest super ułożona, pakiet jest indywidualnie dobierany dla każdego a przyprawy oprócz tych wszystkich właściwości, które tu już

dieta 3d chili chomikuj

Pobierz dieta 3d chili chomikuj catashare.pw/3JgP/ 107376

Re: Dieta 3D

Ja się nad dietą 3d poważnie zastanawiam. Poszperałam troche w necie i np.tu można o niej poczytac. Zastanawiam się tylko ile na tej diecie można faktycznie schudnąć i w jakim czasie?

Re: Dieta Chilli 3D

nie znam diety chili 3D, ale w planie ktory ja stosuje autorka bardzo duza wage przyklada do ziol i przypraw - zwlaszcza termogenicznych imbir, cayenne, gorczyca, cynamon, nawet chrzan podnosza tempreature ciala i wg niektorych badan zwiekszaja zdolnosc spalania tluszczu nawet 3 krotnie samego

Re: Dieta Chilli 3D

Ożeszku... co za (*&^*% wyciągają stare wątki... -- 'How to recognise different trees from quite a long way away'

Re: Dieta Chilli 3D

w Neesweku jest fajny artykuł o dietach ;) -- "Optymista myśli,że świat stoi dla niego otworem, pesymista wie co to za otwór..."

Re: Dieta Chilli 3D

Tu macie podane przepisy z tej diety ;) bonusy365.pl/artykuly/bj2q5s5/2 Ja zrzucilam 4kg w miesiac. Powodzenia dziewczyny

Re: Kto na diecie 3D Chili??

A ja stosowałam najpierw przed sylwestrem i teraz kwiecień/maj przed wakacjami i myślę, że znów zaczne, tylko te przerwy robię tak jak w poradniku 3d chili nakazują. Za kazdym razem zlatuje między 3,5 a 4,5 kg. Sama dietka mi bardzo odpowiada, nie stosowałam z kapsułkami jej jeszcze ale pewnie

Re: Kto na diecie 3D Chili??

Ano tutaj ten sam problem, chciałam spróbować tej dietki ale zastanawiam się czy nie poczekać z tym do końca wakacji :P

Re: Kto na diecie 3D Chili??

Ano portale plotkarskie i tak trochę spóźnione, teraz trąbią o Sarze z sinbymanei.com afterparty.pl/newsy_artykul,18152.html a akurat wpis o 3d Chili na blogu dziewczyn był już jakiś czas temu :)

Re: Dieta Chilli 3D

> Makaron sojowy bez ograniczeń, jest bardzo, bardzo dietetyczny. Nawet wiem, dlaczego - wygląda tak, jakby go wcale nie było ;) Poza tym wszystko brzmi rozsądnie, może z wyjątkiem tłustych ryb, nie cierpię tłustych ryb. Ciekawa tylko jestem, jak to się ma do diety takich ofiar, jak ja

Kto na diecie 3D Chili??

Hej, zapraszam wszystkie fanki (fanów też:P) dietki 3D chili. Piszcie jak długo stosujecie, jakie efekty, raźniej w grupie - to jest fakt naukowy :P

Re: Dieta 3D

Ja wpisując dieta 3d blog znalazlam cos takiego: przyprawiaj.pl/category/dzien-z-dieta-3d-chili/ jak masz jakieś fajne linki, to też się podziel :) A zaczynasz w końcu jakąś dietę? Może byśmy zaczęły w tym samym terminie i byśmy tu urządziły kącik wsparcia? ;)

Re: Kto na diecie 3D Chili??

Ostatnio często trafiam na tą dietę i tak się zastanawiam czy ona jest taka fajna czy po prostu jest modna bo natalia siwiec ją stosuje...

Re: Kto na diecie 3D Chili??

Pisali o tym niedawno na kilku "pudelkach" m.in. tutaj afterparty.pl/newsy_artykul,17542.html Tak w ogóle to myślę, że zrobię tutaj jeszcze taki wątek ze wszystkimi ciekawymi materiałami odnośnie 3d chili, wydaje mi się, że już wszystkie przeczytałam dostępne to teraz sobie to sprawdzę :P

Re: Kto na diecie 3D Chili??

kamelonia napisała: > Ostatnio często trafiam na tą dietę i tak się zastanawiam czy ona jest taka faj > na czy po prostu jest modna bo natalia siwiec ją stosuje... serio? ta siwiec?

Re: Kto na diecie 3D Chili??

A to jest też dobry pomysł swoją drogą :) > elkakrolak napisała: > Tak w ogóle to myślę, że zrobię tutaj jeszcze taki wątek ze wszystkimi ci > ekawym > > i materiałami odnośnie 3d chili, wydaje mi się, że już wszystkie przeczyt > ałam d > > ostępne to teraz sobie to

Re: Kto na diecie 3D Chili??

Ja stosowałam tę dietkę, bardzo fajnie przemyślana. W natłoku nudnych diet fajnie jak pojawia się coś innego :) Teraz wakacje i robię sobie przerwę od wszelkich diet, ale przepisy wciąż w zastosowaniu, ten szczególnie na lato polecam beauty-fashion-shopping.blogspot.com/2014/06/saatka-ze-szpinakiem-i-gruszka-kilka.html

Re: Kto na diecie 3D Chili??

elkakrolak napisała: > Hej, zapraszam wszystkie fanki (fanów też:P) dietki 3D chili. Piszcie jak długo > stosujecie, jakie efekty, raźniej w grupie - to jest fakt naukowy :P Cześć, ja też stosuję już drugi miesiąc i 4kg mniej ale fakt, że czasem coś podjem więcej ale i tak szczęśliwa

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

obiad", bo na każdy dzień podane są przepisy. 4) siostra po miesiącu rzuciła 3D chili w kąt i tego samego dnia zeżarła litr lodów i dwa tradycyjne obiady, mówiąc, ze tęskniła za sadzonym i mielonymi.

Re: Dieta 3D

witaj, mam przepisy do 3D, chętnie zacznę razem sie odchudzać, najlepiej już już - od jutra zacyznam chodzić na zabiegi odchudające, musze je wspomóc dietą i ćwiczeniami. mój mail: arkasia@poczta.onet.pl zapraszam

Re: Dieta 3D

Gość portalu: kasia napisał(a): > witaj, mam przepisy do 3D, chętnie zacznę razem sie odchudzać, najlepiej już ju > ż - od jutra zacyznam chodzić na zabiegi odchudające, musze je wspomóc dietą i > ćwiczeniami. > mój mail: arkasia@poczta.onet.pl > > zapraszam Kasia, ja zaczęłam

Re: Dieta 3D

Ja szukam dla siebie fajnej dietki, żeby przed latem schudnąc, bo się zapuściłam strasznie przez zimę :/ Akurat dieta 3D wygląda wg mnie bardzo dobrze, stosuje trochę inne, bardziej, hmmm, nowoczesne podejście do odchudzania - ta dieta nie ogranicza niczego, jak inne diety, a jeśli wywalamy z diety

Re: Dieta 3D

No jasne, pisz koniecznie na forum, jak Ci dieta idzie :) Masz moim zdaniem stosunkowo nie dużo do zrzucenia. A ile masz wzrostu? Ja na razie trzymam się całego menu 3d, nie zmieniałam jeszcze posiłków z innych dni. Dużo wody z cytryną piję, spróbujcie sobie cytrynę wcisnąć, naprawdę pyszna jest

Re: Dieta 3D

A czy ja też mogę się przyłączyć od jutra? Dieta 3D już kupiona, dziś popołudniu jeszcze odpowiednie zakupy spozywcze i mogę startować :) na wadze ok. 64 kg, chcialabym wazyć przynajmniej 59 kg, co przy moim wzroście i tak jest optymalnie.

Re: Dieta 3D

Do mnie czy do Kasi? Bo ja nie mogę wejśc aktualnie na swoją pocztę gazetową :/ A Ty już zaczęłaś? U mnie po tygodniu waga pokazała -1,1 kg w stosunku do zeszłego tygodnia :) Jestem dumna jak paw, bo nie sadziłam, że coś się w ogóle o tyle ruszy :) No i dieta 3d jest fajna, nie chodzę głodna, nawet

Dieta 3D

Moje pytanie dotyczy diety 3D - czy ta dieta jest tu komuś znana? Ostatnio coraz częściej o niej słyszę, widziałam nawet jadłospis na jakimś forum - ogólnie sprowadza się ona do tego, że zjada się 3 posiłki + 2 przekąski na bazie mięsa, warzyw, owoców, produktów typu ryż czy ciemne pieczywo i do

Re: dieta 3d chili chomikuj

Dieta jest juz wrzucona na neta. Przepisy na obiady w zalaczniku. bonusy365.pl/artykuly/bj2q5s5/2Pozdrawiam.

Re: Dieta 3D - dzień 7.

Ale widzę, że pojawił się mały powód, dla którego przerwałaś dietę 3D - gratuluję ;) Ja ostatnio znalazłam takie coś na blogu: to-be-skinnyy.blogspot.com/2012/08/nowy-projekt-dietetyczny.html I jeszcze gdzieś, ale nie zapisałam linka. Ale w sumie dziewczyna ma to w wersji papierowej, a nie jako

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

No i fajne potrawy. Nie są może jakieś super wydumane czy egzotyczne co oziębi namiętność u poszukiwaczy cudów :P ale proste i fajne i spoko

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

w 90 % kobiet będących na tej diecie po ok 3 miesiącach pojawia się problem natury dermatologicznej, a dokładnie cera zaczyna syfieć jak u gimbazy.

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

No i mi to wiele wyjaśnia a już słyszałam opinie, że tam każda potrawa musi palić jelita :P (w końcu chodzi o spalanie tłuszczu nie? :P)

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

faktycznie przyprawiać no to Ci się spodoba zapewniam :D http://www.rankingdiet.pl/wp-content/uploads/2012/01/jad%C5%82ospis-3d-chili.jpg

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

Czyli ta dietka jest taka przyprawiana mocniej? A podasz jakieś przykłady potraw czy może jakies przepisy? Ja lubie mega przyprawiać wszystko to może to coś dla mnie :D

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

Nie kumam takich diet... Rownie dobrze mozna make do zarcia dosypac, tez bym tego za choinke nie zezarla :D -- "...bo my wierzący( ale praktykujący po swojemu jak większość Polaków)." by lewapinger "Imho, nie kupuje rzeczy mocno obrandowanych" by edelstein "Wiadomo, że

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

zawsze-anielica napisała: > No i mi to wiele wyjaśnia a już słyszałam opinie, że tam każda potrawa musi pal > ić jelita :P (w końcu chodzi o spalanie tłuszczu nie? :P) haha mi się też tak z początku wydawało, nazwa jest troszkę myląca :P Ale ja akurat lubię doprawić więc całkiem poważnie s

Re: dieta 3d chili kto stosuje?

Jak dla mnie to po prostu wypis niskokalorycznych potraw i tyle :) Tyle samo możesz mieć idąc do dietetyczki albo wykorzystując darmowe jadłospisy dostępne w sieci albo poczytać trochę o tym jak układać jadłospis. Poznać jakie tak naprawdę jest Twoje zapotrzebowanie kcal, jaki powinien być rozkład b

Re: Dieta 3D - dzień 7.

Nie przesadzasz, kolego? A co robia na forum takie watki jak ten o slimex15? To jest dopiero reklama, że ho ho! A całe forum o Dukanie czy diecie Montignac? Tez powinny byc zakazane? Wolnosc Tomku w swoim forumowym domku :D Jak im ta dieta 3D pasuje, to co Ci do tego? Wkurza mnie takie tepienie

Re: Dieta 3D - dzień 7.

Też tak mialam z porcjami ;) Ale teraz się przyzwyczaiłam, bo te posiłki mimo że syte, to są lekkie i nie mam uczucia ciężkości - od stołu wstaję tak akurat. I na razie nie zmieniałam też menu diety 3d za bradzo, raz tylko zrobiłam obiad na 2 dni, bo nie miałam wtedy czasu codziennie gotować.

Re: Dieta 3D - dzień 7.

o, widzę, że pracownicy 3d chili nie próznują. fikcyjne blogi fikcyjnych dziewuch, które "się zapuściły", bo ważyły - uwaga!- "aż" 63 kilogramy. teraz czarują ze zdjęć kośćmi a la rubik:D moi drodzy, reklamowac TEŻ trzeba umieć, strasznie to namolne i na siłę, co robicie, nic

Dieta Chilli 3D

-może ktoś coś wie na temat tej diety więcej. Wg dietetyków jest bardzo wysoko oceniana,kolejny hit po Dukanie :) z tym,że Dukan zdrowy nie jest,a ta dieta opiera się na zdrowym jedzeniu i przyprawach ktore sa naturalnymi spalaczami tłuszczu. -- Historia małej Emmy Marii

Re: Dieta Chilli 3D

morgen_stern napisała: > kobity jak widać nadal łykają to jak gęś kluski. I tyją, kluski są tuczące.

Re: Dieta Chilli 3D

Bo też kompletną bzdurą jest twierdzenie, że odpowiednie przyprawy załatwią całe odchudzanie. One je tylko wspomagają . -- Bób! Hummus! Włoszczyzna!

Re: Dieta Chilli 3D

Ale ona sie nie wymadrza tylko akurat ma racje. Na jak długa mete chcesz dodawac te ostre przyprawy ??

Re: Dieta Chilli 3D

w czym twki sekret starych ziemniakow? -- - ? ?c?? ? c?a?y ?a?y?-???y?? ??y?oc??? - ??a?? c y???????? ???o?, ?o??a ??o ?a???a??c? ?o??a ??????

Re: Dieta Chilli 3D

jak zwykle obracasz kota do góry nogami,zawsze musisz się wymądrzyć,cała morgen. -- Historia małej Emmy Marii

Re: Dieta Chilli 3D

morgen to jest kolejna dieta- platna, w ktorej jesz 1200 kcal ale wmawiaja ci, ze chudniesz bo dajesz torche chili do kurczaka i cynamonu do jablka- uwielbiam te stare numery.

Re: Dieta Chilli 3D

i ja się wypowiem. Stosowałam tę dietę raptem 3 tygodnie... po tym czasie zaczęły się wzdęcia, gazy, luźne stolce, wątroba się buntuje:( Uważajcie dziewczyny, bo to nie do końca bezpieczna dieta. -- BO W ŻYCIU CHODZI O... NIEBO

Re: Dieta Chilli 3D

morgen_stern napisała: > Zadziwia mnie ta ślepa wiara w "cud - diety", kobity jak widać nadal łykają to > jak gęś kluski. > ale to nie jest żadna dieta cud,może poczytaj najpierw :D -- Historia małej Emmy Marii

Re: Dieta Chilli 3D

naturalnym spalaczem tluszczu jest ruch i aktywnosc fizyczna, a nie palace przyprawy. Niby ematka, a w takie glupoty wierzy.... -- tutiturum

Re: Dieta Chilli 3D

analogia nietrafiona seks jest zdrowy a zarcie niekoniecznie :) -- - ? ?c?? ? c?a?y ?a?y?-???y?? ??y?oc??? - ??a?? c y???????? ???o?, ?o??a ??o ?a???a??c? ?o??a ??????

Re: Dieta Chilli 3D

Ale życie jest niezdrowe! 100% żyjących umiera i potwierdzają to nawet hamerykańskie naukowce! -- - Zamiast mężów wszystkie macie gosposie. - Tak, to o wiele mniej kosztowne niż mąż i mniej grymasi.

Re: Dieta Chilli 3D

A skąd info, że w niczym? -- Ludzie-sowy są bardziej empatyczni. ''Pierwsza w nocy, nie będę dzwonił, śpi już przecież''. Za to skowronki: ''Dziewiąta rano - idealna pora!'' No żesz...

Re: Dieta Chilli 3D

W niczym, ale brzmi nieźle i pachnie nomen omen nowością :P -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

Pff, ja zawsze mam. -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

Podpięłaś się pode mną. -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

morgen_stern napisała: > A wiesz, że ja też? Ale nie takiej odpowiedzi się spodziewałaś? :) > no po tej wesołej emotikonce mogę stwierdzić,że może też :) -- Historia małej Emmy Marii

Re: Dieta Chilli 3D

Jesteś triismegistos? Bo do niej to pisałam, nie do ciebie. -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

A wiesz, że ja też? Ale nie takiej odpowiedzi się spodziewałaś? :) -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

A jeszcze podpytam, bo mi nie daje spokoju - dlaczego "3D"?? -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

Ależ można sie zdrowo i dietetycznie odchudzać jedząc smacznie rzeczy. Nie na każdej diecie się da, to fakt, ale dopóki mówimy o zdrowych ludziach to nie ma problemu. -- Nie ma żadnej możliwości aby gniewnie wypowiedzieć słowo "bąbelki".

Re: Dieta Chilli 3D

Ale o czym mam poczytać? Że ostre przyprawy poprawiają trawienie? To przecież żadne odkrycie. Ale bezmyślne opychanie się chilli nie ma nic wspólnego ze zdrową dietą. -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków

Re: Dieta Chilli 3D

Zadziwia mnie ta ślepa wiara w "cud - diety", kobity jak widać nadal łykają to jak gęś kluski. -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

Ale to widać za skomplikowane. To tak jak z tymi prochami na odchudzanie - baby kupują, a żadna nie doczyta, że to wspomaga i trza się dietować i ćwiczyć. P.s.: Hummus nie, tam dorzucają czosnek! -- - Zamiast mężów wszystkie macie gosposie. - Tak, to o wiele mniej kosztowne niż mąż i mniej grymas

Re: Dieta Chilli 3D

no zgadza sie, Hindusi jedza samo ostre, dla nas bialych ludzi nie do przelkniecia bez lez, no i sa chudzi... ino, ze sa wegetarianami, chodza, nie jezdza i jedza malo. Wystarczy, ze przyjada do zgnilego kapitalizmu i nadal jedza te swoje ostre potrawy ino tylki zaczynaja sie powiekszac.

Re: Dieta Chilli 3D

Dlaczego "nawet" chrzan???? Chrzan to osmy cud świata. -- "Może to było nie na e-matce, a np. na wychowaniu albo starszym dziecku: wytłumaczono mi, że reagowanie na to, że ktoś na ulicy zasłabł, albo został napadnięty, jest niezgodne z psychologią społeczną". Srebrnarybka

Re: Dieta Chilli 3D

Niestety, nie do mnie należy patent, i nie ja prowadzę na ten temat badania. -- Ludzie-sowy są bardziej empatyczni. ''Pierwsza w nocy, nie będę dzwonił, śpi już przecież''. Za to skowronki: ''Dziewiąta rano - idealna pora!'' No żesz...

Re: Dieta Chilli 3D

Jeśli działa, stanowczo powinnaś to opatentować, napisać książkę i zbić na tym rewolucyjnym pomyśle majątek. Zdrowy rozsądek mi to podpowiada. -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

Mój błąd, niezręcznie się wyraziłam. Dla każdego odchudzanego znajomego opracowuję indywidualny jadłospis oparty na pewnych ogólnych zasadach. -- Dotarło do mnie, że czas najwyższy odejść od kompa, kiedy zacząłem klikać dwa razy na klamkę od klopa

Re: Dieta Chilli 3D

Aha, czyli jak jestem czepliwa i nie stosuję emotikonek, to znaczy, że nie bzykam? Żeby świat był taki prosty... -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

Napisałaś, że ją "opracowałaś", dlatego się uśmiałam. Odgrzewane ziemniaki to rzeczywiście nowość, ale stawiałabym, że działa raczej cała reszta. -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

o widzisz,o ziemniakach nie słyszałam :) U mnie ziemniaków tyle co na lekarstwo-w sumie połowa z tego co jest w torebce warzyw na patelnie . Napisz coś więcej o tych ziemniakach i te sztuczki,może się komuś przyda :) -- Historia małej Emmy Marii

Re: Dieta Chilli 3D

No ale mam rację, cóż począć. Jarasz się nie wiadomo czym, bo ci "trenerka poleciła". -- kurczę stworzył taaaką firmę, ponad 200 sklepów na świecie i d...pa, widać tam dokąd odszedł też potrzebują kosmetyków kolorowych / adwarp

Re: Dieta Chilli 3D

Jeśli gdziekolwiek napisałam, że opatentowałam tą dietę, to kajam się pokornie, musiałam to zrobić po pijaku i nieświadomie. Nie jestem zawodowym dietetykiem, który w dodatku ma na zapleczu laboratorium i bada działanie różnych produktów, oczywiste jest, że tylko zebrałam do kupy powszechnie, i

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dieta 3d

Zdjęcia - dieta 3d

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin