Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

15 miesięczne dziecko budzi się w nocy w płaczem

Witam, Mój synek od kilku nocy budzi się w nocy z płaczem. Kiedyś już tak miał, wtedy wstawałam do niego, głaskałam i się uspokajał. Jednak teraz jest inaczej. Dziś obudził się o 1 i krzyczał, płakał niemiłosiernie. Probowałam lulać, głaskach, nic nie pomagało. A jak coś to na 2 min i za chwilę od

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Słyszałam jakiś czas temu w radio, że przeprowadzono nawet badania (pewni zrobili to ci słynni i nieśmierteli "amerykańscy naukowcy"), na podstawie których stwierdzono, że płacz dziecka jest na pierwszym miejscu - jeśli chodzi o odgłosy, które budzą kobietę, a dopiero na piątym (czy jakos

Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka?:)

Nie wiem jak to jest możliwe, ale mój mąż nie słyszy płaczu naszego dziecka w nocy...albo udaje, że nie słyszy, choć faktycznie wygląda jakby mocno spał... Ja budzę się na każde zakwilenie malucha, a on nic a nic...chodzę przez to codziennie wkurzona...jest super tatą jesli chodzi o zabawy

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Moja połóweczka zawsze twierdziła, że słyszy płacz dziecka ale jak karmiłam piersią to wiem, że czasami sie budził a czasami nie. Teraz, gdy jesteśmy na butli to wie, że jego kolej do wstawania. Jest przeczulony i często on mnie budzi jak mała głośniej sapnie a smacznie śpie;) Kupy przewijam bo

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mój się zawsze budzi i nie śpi nawet jak ja nie śpię- a przecież by mógł bo w końcu jest ktoś z małym. Nawet jak do usypiania małego przychodzi i młody zaczyna cyrki z płaczem to mój mąż potrafi przyjść i powiedzieć,że on spróbuje go spacyfikować :) Pieluchy zmiana- żaden problem dla niego- czasami

Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Łukasz od kilku nocy budzi się kilka razy;ostatnia noc była bardzo kiepska,ponieważ budził się co chwila,płakał,nie dał się żadnemu z nas przytulić Podałam mu mleko,przysnął, obudził się po kilku minutach z płaczem; jak mąż poszedł do niego to płakał bardzo głosno i mnie wołał. Jak poszłam do

Nocne budzenie sie ..płacz dziecka

Witajcie... Nasz Olek ma 9 miesięcy i od ok.3 tygodni upodobał sobie przekrecanie w nocy i spanie na brzuszku, najgorsze jest gdy kilka- kilkanascie razy budzi się z płaczem i trzeba Olka przekręcić na plecy i jest oki. Sama juz nie wiem co robić czy budzi sie tyle razy bo jak sie obudzi to

Re: Coś na uspokojenie dla 3-latka.

Witam moje dziecko ma dwa latka i od dwóch lat nie sypia dobrze w nocy to znaczy budzi sie co godzinę lub dwie i bardzo głośno płacze co robić

Re: Dziadkowie - zerwane kontakty

Zachowują się tak, że jak dziecko zostanie z nimi samo na dwie godziny, to po ich wizycie budzi się z płaczem w nocy. Nie potrafię tego opisać.

Re: Gdzie ten sen?

w ogóle jeżeli moje dziecko zawsze budziłoby się z płaczem, to pobiegałbym czym prędzej do lekarza - bo jakkolwiek ale normalne to to chyba nie jest...

Re: Nocne budzenie sie ..płacz dziecka

przyczyn moze byc wiele budzenia sie w nocy- moze nie potrafi wrócic do pozycji na plecy. moze zabkuje, moze teskni, moze cos sie sni, moze....

Re: 5-miesięczniak i problem z drzemkami

Moje dziecko płacze w nocy? Hmm...widocznie ja i mąż głusi jesteśmy, bo dziecko jest w łóżeczku obok nas (śpimy w tym samym pokoju) i jakoś nie słyszymy, aby płakała. A stękanie przez sen dla mnie płaczem nie jest. Jeśli w tym momencie ingerujesz, to sama budzisz dziecko i nie pozwalasz mu spać

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Kiedyś przeczytałam gdzieś, że mężczyznę - tatusia prędzej obudzi bzyczenie muchy niż płacz dziecka w nocy;) I cyba coś w tym jest;) -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-36554.png

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Nie budzi, chociaż zawsze wydawało mi się, że ma lekki sen. Budzę się ja, chociaż śpię w zatyczkach, bo mąż CHRAPIE jak stary parowóz :-/ -- http://www.suwaczki.com/tickers/dqprwn15g1sb7u8c.png

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

u nas jest odwrotnie, ja czesto nie slysze placzu dziecka za to mąż budzi sie na kazde jego chocby najmniejsze kwilenie. kiedy ja sie budze maly juz wsuwa zawartosc butelki ktora tatus mu przygotował :)

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Też nie budzi,no chyba ze jest to wyjątkowy wrzask ;) Ale wtedy tez udaje,że spi :P -- http://s6.rimg.info/c5abab7303daee8ea01785ff0a9a5dfd.gif

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Moj maz zawsze slyszal, ja prawie nigdy, to on wstawal do dzieci zaby je nakarmic, ja bylabym okropnie zla budzona w nocy regularnie, ale za to bardzo dobrze funkcjonuje z dziecmi w dzien. W nocy kupy nie robily. A kataru nigdy nie odciagalam i zgadzam sie z mezem autorki, ze to trauma.:)

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

nie budzi go, ale jego generalnie bardzo niewiele rzeczy jest w stanie obudzić poza tym jest tak samo sprawny jak ja ;) -- http://www.suwaczki.com/tickers/mhsvcbxmytdr0jes.png

Re: Do kiedy nocne karmienia?

U nas koło roku było najgorzej, kilkanaście razy budzenie w nocy. Jak dziecko miało ok 1,5 roku to zamiast podciągać bluzkę do karmienia, mówiłam, że w nocy mleko śpi, młoda bez płaczu, załapała bardzo szybko.

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

u nas absolutnie mąż nie słyszy płaczu dziecka w nocy. No, chyba że mnie w pokoju nie mam bo jestem w łazience za potrzebą i mała płacze już kilka chwil. Wówczas jakimś cudem słyszy. Kupy go brzudzą i mu śmierdzą (jego chyba pachną konwaliami hehe) i od kąd Emilka się urodziła, może z 3 kupami miał

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

taaaak znam ten ból...mąż budzi się jedynie wtedy, gdy mały nie śpi i wali nogami w łóżeczko śpi w twardych butach, ale tylko wtedy, gdy trwa to dłużej-a ja np nie śpię ale też nie wstaję. No a dziś przebił samego siebie-po 1,5 godz mojego niespania-Mały był nieco niespokojny, zerwał się i z

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Nieeeeeeeee... Śpi jak zabity. Chyba że nie śpi wcale i siedzi przy kompie. Wtedy przynosi mi małą do łóżka :/ -- http://www.suwaczki.com/tickers/km5sdf9h1qxjsl6v.png

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

ivi21 - czy nie jesteś przypadkiem moim drugim "ja" - kurcze jakbym widziała swoje małżeństwo hahaha. Zza dnia zrobi wszystko, przewinie, pobawi, nakarmi wyręczy mnie w 100% w nocy jakby dostał środki nasenne nawet moje szturchnięcia czasem nie działają, taki typ :-) -- Piotruś moje kocha

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

mój nie słyszy, ale autentycznie. do tego stopnia, że jak kiedyś poszłam do znajomych na posiadówę i wróciłam o 4 rano, to on nie spał, bo się bał, że nie usłyszy synka;P a jak mam dość, to porządny szturchaniec, czasem dosadnie powiem do tego co i jak i wstaje:P

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Dodam jeszcze,że jakoś tak wyszło,że jak przychodzi do szczepień to mój mąż zawsze idzie (ja też oczywiście) ale to on małego trzyma i uspokaja. -- Trzymajmy się ramy to się nie posramy ;)

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

słyszy:) przynosi mi do karmienia, ja odkładam. lepiej mu idzie uspokojenie małej na rękach (małej chyba wygodniej na brzusiu;)) a mi lepiej wychodzi karmienie zupką czy kaszką. na szczepieniach trzyma małą, ja nie daję rady. poza tym robi wszystko, to co ja, oczywiście kiedy nie jest zarobiony.

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mnie budza dopiero jakies hardkorowe lamenty. Zwykle marudzenie mnie nie rusza i wstaje moja dziewczyna. Przy czym ja chodze spac dosc pozno (2.00-3.00 - taki typ) i dopoki nie zasne, to ewentualne marudzenia zalatwiam ja. W nocy juz nie przwijamy, bo kup brak.

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

No właśnie u nas jest podobnie: mąż od zabaw, spacerów i kąpieli, a ja od czarnej roboty czyli katary, szczepionki, kupki, podawanie leków czy kropli do oczu co jest traumą dla naszego malucha...Czyli nie jestem odosobniona:)

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mój ma bardzo mocny sen i z początku się nie budził- prosił abym go obudziła- ale kończyło się na tym, że spali razem na kanapie i bałam się, że coś się stanie...ale z czasem jakoś się wyczulił, tak -że potrafi wziąć dziecko do łóżka i przytulić i nie przygniatać w półśnie :) Kupy jak jeszcze były

Re: Tracę zaufanie do pediatry

Ja to ja, choć mam jeszcze niemowlaka, który budzi się kilka razy, więc nocy i tak nie przesypiam( nie przespała całej od ponad czterech lat). Gorzej młodsze dziecko, które też nie śpi za dobrze i może budzić się z płaczem od hałasów oraz sąsiedzi, którzy dopiero co się ucieszyli, że skończyły się

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Podobnie. Od jakiegoś czasu wstajemy w nocy na zmianę, bo oboje pracujemy. Ja wstaję natychmiast jak dziecko zaczyna stękać, bo po co budzić męża, po co rozbudzać dziecko, jest pora karmienia, więc wstaję, robię mleko i karmię (jest już tylko na butelce). Jak jest pora wstawania męża, to najpierw

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mój słyszy i uspokaja (choć na ogół tłumacząc, ze mama zaraz się obudzi i da pierś). Nie przewija, chyba że musi (mnie nie ma w domu). Kupy się brzydzi. Katar odciąga (i zęby myje), jesli młody daje się wziąć sposobem (mąż ma do tego więcej cierpliwości niż ja). Jak sposoby zawiodą i trzeba na siłę,

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Możliwe, możliwe - ja na przykład nie słyszę. I to mąż ratował bazylion razy wymiotującą w nocy Starszaczkę, i to on narzeka, że Młodszy prychał w nocy i spać nie dawał, wiec go przewinął i ponosił. -- Mam wrażenie, że wiele rodziców ma podobną wizję rodzicielstwa co 4 latek wizję posiadania rodzeń

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mężowie robią tyle przy dziecku na ile MY ich angażujemy, podaj mu w nocy płaczące dziecko, połóż się spać w drugim pokoju, zostaw z nim dziecko w ciągu dnia na tyle, żeby musiał kupę przewinać. Do wszystkiego możesz go przekonać. o ile oczywiście chciałabyś, żeby w te sprawy też się angażował

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

U nas w nocy wstaję ja i daję butlę, mąż śpi tak mocno, że nie słyszy płaczu. Ja też mu nie każę wstawać bo przecież on pracuje ( jest PH i cały czas za kółkiem ) a ja przecież mam macierzyński właśnie po to, żeby zająć się dzieckiem! Co do kupy i kataru robi to tylko wtedy jak mnie nie ma bo gdy

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Mój mąż wstaje w nocy i podaje mi młodego do karmienia, potem nosi do odbicia, on też usypia wieczorem (co nie jest łatwe) a jak idziemy na szczepienie czy do lekarza bierze wolne i idziemy razem. po powrocie z pracy zajmuje się dzieckiem. nie rozumiem czemu miało by być inaczej, przecież to nasze

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

U nas wygląda to tak, że mąz zrobi wszystko przy dziecku, przewinie, przebierze, odciągnie gile, pazurki obetnie i super sie bawi. Jeśli chodzi o nocne karmienie to wyglada to tak: ja od bardzo dawna sciagam pokarm dla malego, w dzien karmie ja butla (no bo maz w robocie) po kapieli karmi ojciec

Re: Czy Waszych mężów też nie budzi płacz dziecka

Moze taki typ mocno spiacy, do tego wie, ze moze spokojnie spac, bo mamusia wszystko zalatwi. U nas maz pelni nocne obowiazki wiec wszystko go rusza, a wstaje podawac jedzonko zanim dziecko zacznie plakac, slyszy jak sie zaczyna krecic w lozeczku. Chyba mu te nozne dyzury wychodza lepiej niz mi, bo

Re: niewyjaśnione problemy ze snem od 6 miesiąca

Kjut, a Twoje dziecko nie płacze, jeśli obudzi się w nocy? Czy w ogóle się nie budzi? U mnie płacz po kilka razy w nocy to norma, bo tyle właśnie razy dziecko się budzi, najpierw pojękuje, a jeśli nie zareaguję (pierś), to płacze. Oczywiście do płaczu staram się nie dopuszczać, śpimy razem. A

Re: ból brzuszka , gazy

Jesli nie ma alergii u dziecka to nie ma sensu byc na diecie. Takie moje zdanie. A moj tak od 7/8tyg. zaczął przechodzić przemianę. Początkowe tyg to był płacz przy prawie kazdej kupie i bąku i ciezko było go uspokoic. Płakał ciagle, podczas jedzenia i budził sie z płaczem (bąki, kupa go budziły

Re: czasy czuwania dla 3-4miesieczniaka

Taaa...Dziecko się budzi i płacze że chce jeść to ja mam je przetrzymywać? Raz że wtedy bardziej się wybudza,a dwa nie będę go głodzić...Młody ma skończone 5 mies i według tabelki powinien zjadać 180 ml,a on nigdy tyle nie zjadł,150 ml to max i wtedy jak tyle zje to wytrzyma 4-5 godz...

Re: 14 miesiecy i nocny placz

Dziecko musi przyzwyczaić sie do zmiany i tyle. Każde odstawienie czy to smoczka, czy mleka czy innej rutyny powoduje u dziecka płacz i stres. O ile ten płacz za kilka dni może tygodni minie o tyle budzenie sie w nocy raczej kończy się dopiero po 2 urodzinach. Zaciśnij zęby i trzymaj sie, za

Re: Dziadkowie - zerwane kontakty

ciocia-krysia napisała: > Zachowują się tak, że jak dziecko zostanie z nimi samo na dwie godziny, to po i > ch wizycie budzi się z płaczem w nocy. Odpowiadaj na wszelkie zażalenia właśnie tymi słowami i rodzicom i postronnym osobom wstawiającym się za nimi, a także podczas rozmów

Re: Nocny horror u 10m. dziecka

Moja starsza córa gdy miała 9 miesięcy budziła mi się z płaczem po nocach, minęło i potem się pojawiło około 11-12 miesiąca. Pediatra powiedziała mi, że takie nocne wrzaski, gorszy sen i ogólnie horror może być powodem nadmiaru emocji które dziecko przeżywa w śnie. Ponoć jest coś takiego jak etap

Re: Gdzie ten sen?

no właśnie co jak co, ale ja rozpoznaję płacz mojego dziecka tylko wtedy, gdy coś go boli itp - a tak to akurat dla mnie te wszystkie stęki, płacze, krzyki brzmią tak samo.. :/ może dlatego, że u nas od małego pierś była na każde żądanie... - w sensie na każdy "ból" egzystencjalny ;) a

Re: Nocne karmienie a sen

Moja zanim zacznie płakać to jeszcze ma etap wołania, w sensie takie krótkie odgłosy paszcza ;-) do tego etapu czasami czekam, bo po nim to już nie ma szans na zaśnięcie. Pytanie też czy Ci dziecko zasypia samo czy nie. Ale ja ogólnie budzę się jak dziecko zaczyna się wiercic i już nie zasne, więc

Re: Mity o spaniu niemowlaka

upatrują w sobie lub w dziecku a nie w metodzie. Znam dzieci, które przesypiały całe noce po skończeniu pół roku mimo, że były lulane do snu przez rodziców i takie, które budziły się kilka razy mimo, że zasypiały same. Co prawda rodzice nie musieli ich w nocy usypia ćwiczenia ale płacz i tak ich budził.

Re: wcześniak

Ok. A co jak dziecko karmione piersią wiele razy i już tej piersi nie chce i się od niej odwraca z wrzaskiem i nadal głodne? Tylko nie piszcie, żeby nosić, przewinąć, etc. i znowu dać pierś, bo to nie działa. Dziecko płacze z głodu, aż się zachodzi, piersi nawet do ust nie chce wziąć, a jak nawet

płacz po obudzeniu i dużo snu w dzień

Witam może ktoś mi pomoże. Mam 12 tygodniowe dziecko. Bardzo dużo śpi w dzień. Jest aktywna do 1,5 godziny potem jest lament i płacz ze zmęczona i śpi ok 3 h na spacerze po spacerze jest mleko i czasem nie mija godzina od karmienia i śpi dalej. Potrafi spać następne 3 godziny czasem 2. Wstaje kolo

Re: 5-miesięczniak i problem z drzemkami

) - jeśli dziecko budzi się z płaczem po krótkiej drzemce (mniej niż 45 minut) to znaczy, że czas czuwania przed drzemką był za długi (dziecko jest przemęczone) - jeśli dziecko budzi się radosne po krótkiej drzemce (mniej niż 45 minut) to znaczy, że czas czuwania przed drzemką był za krótki i dziecko nie

Re: Około zębowe problemy

zmęczone i zaczyna dzień za wcześnie. Wyciąganie z łóżeczka przed 6.30 będzie powodowało coraz wcześniejsze pobudki. Na Twoim miejscu zawsze zaczynałabym dzień o 6.30. Pierwsza drzemka o 9.15, druga drzemka po 3.5 godzinach, dziecko idzie spać po 3h15minutach. Oczywiście, że dziecko budzi się z płaczem

Re: Do babybump

hej dziewczyny ;) może mi coś poradzicie.. otóż moje dziecko budzi się z płaczem w nocy co godzinę, co pół i tak już jest od 3-4 miesięcy. zwalałam to na zęby, na tamto i siamto, ale to chyba nie jest normalne, że to tak długo trwa. w ciągu dnia dziecko śpi lepiej, ma 2 lub 3 drzemki, zazwyczaj

Re: 2,5 latek nie chce wyjść z domu

Bardzo ciekawe rozwiązania podajecie. Mam podobny problem od września ze swoim dzieckiem. Nie chce chodzić do szkoły. Codziennie wieczorem i rano jest płacz. Czasami w nocy potrafi budzić się kilka razy z płaczem. Wraca ze szkoły smutny, przygnębiony. Nie chce rozmawiać o szkole. W przerwie

Re: mało a raczej brak snu u 10tyg.

Oczywiście, że nie, w końcu to coraz większy chłopiec, ale zaniepokoiła mnie ta zmiana z dłuższych drzemek na te 40 minutowe i budzenie się z płaczem. Zazwyczaj budzi się i jest w miarę ok (chwila tarcia oczek czy małe ziewnięcie), ale czasami jest wielki płacz, próba ponownego uśnięcia i sen 10

Re: Niepokojące objawy po szczepieniu 5-latka

Nie było podawane nic doustnie. W przypadku mojego dziecka stan podgorączkowy znikł, zostały natomiast bóle. Moje dziecko nigdy nie miało problemów ze spaniem, a dziś jest kolejna noc po szczepieniu kiedy śpi bardzo niespokojnie, przewraca się z boku na bok, jęczy, ma koszmary senne i budzi się z

Re: Co zrobić kiedy dziecko się przebudzi w nocy

A jak dziecko będzie źle się czuło, to też tak zareagujesz ? Rozumiem chęć wyspania się, też pracuję od 2 miesięcy, ale to nie oznacza, że nagle magicznie dziecko ma się do mnie dostosować. Syn budzi się kilka razy w nocy i marzę o całkiem przespanej nocy, ale jak dziecko płacze, to nie czekam

niemowlę budzi się z płaczem

Witam, Mój 8-miesięczny synek od około miesiąca zawsze budzi się z płaczem ( wcześniej nie było takiego problemu), czy to po drzemce czy po nocnym śnie. W nocy również budzi się co 2 godziny z płaczem, długo trzeba go nosić i tulić by się uspokoił. Czym to może być spowodowane? Dodam iż w ciągu

Re: palec czy smoczek?

. Wszystko minie, każde płacze, budzenie etc ale z kciukiem walczyć? Wg mnie jeżeli dziecko ssie non stop to i owszem odciągac uwagę. Ale wyciąganie dla mnie to głupotą

Re: Płacz dziecka przez sen

w chęci poznania przyczyny płaczu mojego dziecka czytałam dużo o płaczu. Płacz przez sen to zmiany w fazach głębokiego lub lekkiego snu (faza REM i nomREM) które dzieła się na kolejne. kiedy dziecko przechodzi z jednej na druga może sygnalizować to płaczem. młodsze kruszyny budzą się zazwyczaj ale

Re: Płacze na spacerach, w aucie i kąpieli..

Problem w tym, ze nie mam rodziny w pobliżu, a maz pracuje od 8-19 a o 19 dziecko juz spi. Wiec tylko w niedziele nim sie troche zajmuje, ale jak bardzo płacze to mi go oddaje mówiąc, ze nie umie go uspokoic.. Babcie sporadycznie wpadną ale tez sie poddają i mi go oddają jak płacze. Raz moja Mama z

Re: Dwie drzemki?

To ja ogłaszam konkurs z nagrodami :-) Jak zostawić w łóżeczku do 6.30 dziecko, które o 5.00 się budzi i przeraźliwie płacze w łóżeczku, domagając się wyjęcia z niego? To, co u mnie działa w nocy w trakcie pobudek (pogłaskanie, szuszanie) kompletnie nie zdaje egzaminu o 5.00. Ostatnio po prostu

Re: Do babybump

tu dzieci, które potrafią już same zasypiać i do tej pory normalnie zasypiały, NIE dzieci, które pierwszy raz kładzie się do łóżeczka, aby same zasnęły, albo dopiero uczą się zasypiać) - jeśli dziecko budzi się z płaczem po krótkiej drzemce (mniej niż 45 minut) to znaczy, że czas czuwania przed

Re: Wątek wspierający, mam nadzieję :)

U nas też królowało podejście "po linii najmniejszego oporu", żeby nam było dobrze, a dziecko nie płakało - w koszu mojżesza źle i non stop muszę wstawać? No to niech dziecko śpi z nami. Płacze w wózku? To jest nosidło bondolino dla 8 miesięczniaka, budzi się w nocy? No to pierś na każde

Mała wiercipięta

uda jej się zasnąć na boku czy brzuchu, budzi się po kilkunastu minutach max po 1,5h, oczywiście z płaczem, bo nie wie co się stało (?) że tak śpi. Czy mam jej pozwalać zasypiać jak chce, czy jednak do skutku układać na plecach? Może to dziwne pytanie, ale jak dziecko budzi się w nocy po kilka razy

Lęki senne a CHAD

witam. Czy przy chorobie CHAD występują zaburzenia snu (drgawki (epi. wykluczona, napady rzekome - badanie eeg) a potem budzenie się z głuchym okrzykiem, czasami brak możliwości mówienia, brak orientacji czasu miejsca, nierozpoznawanie ludzi, chodzenie, czasami płacz, silny lęk przed śmiercią

Re: gryzie sutek jak oduczyć?

pani dziecko budzi się z płaczem. Może też ząbkować, ale to trzeba przejść, a wszelakie maści i żele nie są obojętne dla zdrowia. Może być również nieco głodne, więc warto przed snem podać coś tłuściejszego. Wszystkie dzieci się krztuszą, więc proszę się nie zrażać i próbować najpierw miażdżyć grubsze

Re: "Współdecydowanie" co to jest?

czy w sytuacji gdy dziecko rano budzi się z gilem do pasa i kaszlące lub płacze że brzuch boli i mdli - mam prawo samodzielnie podjąć decyzję, że zostaje w domu? Stan nie wymaga interwencji lekarza, ale do szkoły sie zdecydowanie na moje oko nie nadaje. Ja na bierząco samodzielnie podejmuje decyzję

Nocny horror u 10m. dziecka

miesiąca dziecko budzi się co dwie godziny. Budzi się i godzinę płacze. Jeśli dam jej wtedy jeść, to cicho je, a potem wraca do płaczu (mam wrażenie, że jej obojętne, czy dostanie jeść). Działa: noszenie (aż przestanie się zanosić), a potem taką jeszcze popłakującą odkładam do łóżeczka i głaszczę ją po

Re: koszmar blokowy

. Następni: matka po rozwodzie z dwójką nastolatków ( 13 i 16, parka), którzy się kłócili nonstop, czasem przylatywał rozwiedziony z wrzaskiem. Obecni matka z dwójką dzieci ( 6 i 2)+ pies. Dzieci latają po mieszkaniu w butach, mniejsze dziecko płacze wiele razy w ciągu dnia i nocy, pies wyje. I co zrobić

Re: cos robie zle, ale nie wiem gdzie jest proble

, lekkiego i gdy dzieci budzą się w tym czasie z płaczem/krzykiem to w 9/10 przypadkach oznacza, że są przemęczone. Gdyby to rzeczywiście były zęby, to czy nie uważasz, że dziecko budziłoby się np. o godz 20 albo 19.30, albo o jakiejkolwiek innej? Przedłużanie czasów czuwania tylko pogorszy u Was sytuację

Re: Problem z przystawieniem do piersi

Po tych 30h podawania pasteryzowanego mleka mojego z butelki w ogóle nie chce piersi. Za to już budzi się na posiłki i przestała być senna. Jestem u kresu sił. Dziecko ciągle płacze

Re: niewyjaśnione problemy ze snem od 6 miesiąca

Twoje dziecko zaczęło się w pewnym momencie budzić często w nocy z płaczem i nie przyszło Ci do głowy, że może to być jakiś problem? Na tym forum "bycie wyluzowaną matką, która wszystko uznaje za etap w rozwoju" zaczyna docierać do jakiś absurdalnych granic. Ja w każdym razie jak mi

Re: Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Moj syn miał także takie noce płakał przeraźliwie i histeryzował. Trwało to kilka m-cy i jak na razie od od 1 m-c mamy spokój. Znajomi od nas mieli podobne problemy z dziecmi - myślę,że to taki etap dziecka.

Czy to normalne? Co robie zle? Pomocy!

nie wiem o co chodzi mojemu Dziecku, ze chyba nie chce byc noszony skoro tak Walczy ze mna:( i na sile go kołysze itd. Ale tylko to daje rade go uspokoic i uśpić;( w nocy spi ze mna. I płacze tak przy puszczaniu baków i kupce ale po chwili sie uspokaja i zasypia kolo mnie, bez noszenia. Dlaczego wiec

Re: Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Zbadaj dziecku kal na obecność lamblii. Nie zrozum mnie zle, ale to nie musi byc psychologiczny problem. U nas bylo dokladnie tak samo. Niedawno okazalo sie, ze sa lamblie (mimo, ze lekarka , po wynikach morfologii z rozmazem recznym stanowczo wykluczala taka mozliwosc). Sprobuj nic nie

Re: Niemowlę odrzuca pierś !!!

A mój mały czasem pakuje piąstki do buzi jak jest głodny, także nie ma reguły. Mało tego, zwykle w nocy nie budzi mnie płacz dziecka tylko właśnie wyjątkowo głośne ssanie palców/piąstek - to dla mnie znak, że szybko trzeba przystawić do piersi :-)

Re: Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Witam Takie sytuacje zdarzają się dzieciom w tym wieku i jeśli nie ma jakiejś obiektywnej przyczyny (zmiany w rodzinie, stresujące sytuacje, bajki w telewizji, choroba, ząbki…..) to należy maluch obserwować i pomagać mu w uspokojeniu się. Problem powoli powinien ustępować, jeśli jednak sy

Re: Śpicie z dzieckiem?

Śpimy w trójkę od początku. Mam wymagające i kolkowe dziecko więc mąż ,,pod ręka" jest bardzo wygodny i pomocny. Oczywiście dziecko zajmuje większą część łóżka. No i choć lozeczko znajduje się 10cm od naszego obecne służy tylko do zabawy. Lenka często się budzi więc cycor szybko łagodzi płacz

Re: 3-Latka terroryzuje wszystkich

budziła, to on sie w nocy zajmie. To jest akurat ewolucyjne, mnie nie dziwi. Co do reszty rodziny, nie budzi ich płacz dziecka wcale, bo śpią w swoich pokojach za drzwiami. Nie budził ich nigdy, ani jak dziecko spalo z nami, ani jak śpi samo, ani jak w środku nocy bawiło sie w salonie :P. Twoja teza nie

Re: Dziecko 2-letnie budzi się z płaczem

Moja córka jest obecnie w 27 m-cu życia.Byłoby wszystko ok bo jest dzieckiem raczej spokojnym, nie absorbującym zanadto, sama potrafi znaleźć sobie zajęcie i nie zamęcza jęczeniem innych(tak jak np. starsza to robiła)ale..., no właśnie, jest bardzo uparta. Jeśli postanowi,że coś zrobi lub

Re: Szarpanie, płacz przy karmieniu.

karmieniami, coraz krócej je i wpada w szał, nie śpi, budzi się, jest głodny (?) i rozdrażniony, niewyspany itd...A mi z piersi fontanny tryskają...Nie rozumiem swojego Dziecka;((((

Re: Jak opiekowac sie dzieckiem refluksem?

to w nocy śpi jak anioł, je ładnie (obudzona) i ogólnie inne dziecko. I przybiera jak szalona, połowa 5tego tyg a ona ma 5.3kg, 1kg w 18 dni. Aczkolwiek w dzień tylko pierś ja uspokaja jak płacze, więc w rezultacie je co chwile i mam wrażenie że to powoduje u nie problemy, bo jak zje i pospi z 2-3h

Re: tez mam pytanie

aaa, co do tych nowych umiejętności (ale czy to umiejętność?), od paru dni malec w nocy przewraca się z boku (śpi na boku) na brzuch i wtedy budzi się z płaczem, bo coś mu nie pasuje... (mimo, że umie i lubi leżeć na brzuchu i robi to w ciągu dnia) - ktoś mi podpowiedział, że ok 6m dziecko uczy się

Re: Czy roczniak może już nie jeść w nocy?

Roczniak?? NO pewnie! Jeżeli je w dzień! Moje dziecko przestało jeść w nocy jak miał 2 tygodnie! Poprostu przesypiał całe noce od tego czasu to co jadł w dzień zupełnie mu wystarczało. Jeżeli dziecko budzi ci się kilkanascie razy w tym wieku to raczej zrobiło sobie z ciebie smoczek :-) bardziej

Re: ile powinno spać 8 tyg. dziecko

Taj budzi się krótko po zasnieciu. Karmienie piersią było u nas całodobowe. Mały ssak 3 minuty następnie spal 5 i tak w kółko. Całe dnie i noce spędzał na piersi.odstawiomy zaraz się przebudzal z płaczem.na samej piersi przybrał 3 deko w 3 tyg.stad decyzji pediatry o dokarmianie. Ogólnie

Re: niewyjaśnione problemy ze snem od 6 miesiąca

Mój syn nie płacze w nocy. Musiałabym bardzo długo nie reagować na jego sygnały, żeby się rozpłakał - wierci się, pokasłuje, pochrząkuje, potem pojękuje. Ale on ma dopiero 2 miesiące. Myślę, że Kjut chodzi o to, że dla niej niepokojące jest, że dziecko budzi się z płaczem, a nie zaczyna płakać po

Re: czasy czuwania dla 3-4miesieczniaka

Kurdę...Nie ma tak że on się budzi a ja od razu ładuję w niego mleko...Dam mu smoczka,położę na boczek jak zwykle zasypia i jak dalej mi płacze to wtedy idę robić mleko...Zje i idzie dalej ładnie spać...Tam jest napisane że dziecko i tak powinno jeść w nocy 2 razy.Jeśli wytrzymuje mi czasem 5 godz

Re: walka o KP mimo zastojów i bólu przy KP.Jak s

wybudzac, czasem nie mam sumienia i wydłużał przerwy do 3 h. Czy uwazacie ze powinna go wybudzac tak rygorystycznie co 3 h? On zasypia albo jak kamień, albo płytko i budzi się com15 min, często z płaczem. Wtedy go usypiam , czesto smoczkiem i potrafi się nie do budzić na kolejne karmienie. Podczas

Nocne budzenie - nawykowe czy nie??

, po prostu jestem wykończona fizycznie, mam niedowagę i jestem przemęczona, zresztą nie chcę się tłumaczyć, bo nie w tym sęk. Próbowałam dawać wodę, nie chce, zaczyna płakać, tulić, brać na ręce, robił to też mąż. Efekt jest taki, że mała budzi się rzadziej, 2-3 razy, ale jednak się budzi i płacze i

Re: cos robie zle, ale nie wiem gdzie jest proble

, więc ok 9 :30 wychodzimy na spacer i czasem jak długo chodzę to potrafi pospać 3-4 godz. ale znowu budzi się z płaczem i jest niezadowolona, jeśli uda mi się ja wybujać potem to śpi maksymalnie 40 min i znów jest niezadowolona. Jak mogę uporządkować jakoś dzień mojego dziecka. Widzę, że cały czas się

Moje dziecko jest przemęczone!

wiec go wzięłam w pionie na ręce, 2 minuty, dziecko spi, głowa spada. Odlozylam do lozeczka i do tej pory nie było pobudki. Ale od czasu kiedy nie ma drugiej drzemki budzi sie kilka razy w nocy z płaczem. Dam smoczek i spi dalej. Na czym mi zależy: 1. Zeby zasypial o normalnej dziecięcej porze 19.30 2

Re: zasypianie noworodka.

karmienia piersią,mały był bardzo wrażliwy na wszelkie odgłosy,zaraz się budził,do tego zrywał się ze snu z przeraźliwym płaczem,pomogły białe szumy i non stop chodząca suszarka,możesz też wkładać małą w rożek,lub becik u nas to pomogło jak mały miał odruchy moro,no i ogólnie chyba dziecko czuje się tak

Re: Powierzanie dzieci dziadkom/babiom i wypadki

Moi rodzice są bardzo odpowiedzialni jeśli idzie o pilnowanie dzieci. Nigdy wpadki nie bylo. Za to moj eks mąż nie nadaje się do opieki nad maluchami. Najczęściej zasypiał przy raczkującym dziecku, płacz nigdy go nie budził, wrzątek stawiał na brzegu stołu, dawkowania leków nie przestrzegał

Re: kiedy najwcześniej kolejne zęby po dwójkach?

Zawsze możesz kupić coś na bazie paracetamolu, np panadol w syropie. Ja też nie chcę faszerowac malucha ale jak budzi mi się nascie razy w nocy i za kazdym razem z dużym płaczem to stwierdzam że nie ma to tamto, trzeba ulżyć. Pierwsze zęby jakoś daliśmy radę bez, ale teraz te górne jakoś bardziej

Płacz dziecka przez sen

Witam, za 2 tygodnie skończy 6 miesięcy. Pięknie śpi od 20 do 6/7 rano, nie budzi się też na karmienia. Właściwie pobudki nocne się nie zdarzają. Od jakiegoś czasu córka zaczęła w nocy, przez sen lekko popłakiwać, ale max 1 raz w nocy. Od tygodnia zdarza się to nawet 5 razy w nocy, czasem płacz

Re: Gdzie ten sen?

lekarza. To nie jest normalne. Po 4 miesiącu życia należy myśleć o śnie dziecka, jak o śnie dorosłego. Gdyby dorosły budził się zawsze z płaczem, to coś jest chyba nie tak, prawda? (Jednak najczęściej u dziecka jest to po prostu przemęczenie.)

Re: niewyjaśnione problemy ze snem od 6 miesiąca

Ja faktycznie inaczej odebrałam tego posta, tzn. nie doczytałam o wrzasku już przy budzeniu się. Skupiłam się na tym, że dziecka nie uspokaja NIC oprócz piersi, u nas w nocy tak jest i uważam, że to normalne. Natomiast w przypadku mojego dziecka pojękiwania trwają góra pół minuty, a potem jest

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dziecko budzi się z płaczem

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin