Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Dziewczyny spowiadaja sie a ksiadz bije konia.

A od chlopakow zada podania imiona dziewuch z ktorymi sie zabawiali, bo ksiudz musi dac im rozgrzeszenie na plebani.:)))

Re: dziewczyna z koniem

picasaweb.google.pl/marianna248/Konie Mam taka dziewczynę z koniem ale nie ma legendy jeśli ktoś ma to proszę ładnie :)

Re: dziewczyna z koniem

Cześć Kiedyś mnie poratowałaś z Sarą Moon, czy teraz też byś była tak miła i wysłała mi na gazetowy schemat dziewczyny z koniem ( babushka). Pozdrawiam Renata.

Re: dziewczyna z koniem

Oba wzory udało mi się załadować na mylivepage, dziewczyna z koniem jest bez zdjęcia, wzory w PM w Archiwum plików do pobrania. Pozdrawiam. -- www.iwona2007.fotosik.pl/ photofile.ru/users/iwona2007/ iwona2007.mylivepage.com/image/index

Re: dziewczyna z koniem

Niestety, mam tylko taką wersję, ale poszukam jeszcze w sieci, może znajdę graficzną wersję. Co do tej fioletowej dziewczyny na koniu, mam ten wzór z legendą, ale kolory nici są zupełnie inne niż na zdjęciu, sukienka zamiast fioletowa wychodzi jakaś jasna, więc nie radzę. Iwona -- www

Re: Ostatnie wpadki prowadzących w programach roz

Ostatnio wyczytałam też w prasie powszechnie zwanej "brukową" takie oto stwierdzenie: "...nawet nie otworzył drzwi dziewczyny" Wyjaśniam chodziło tutaj o: "Otworzenie drzwi samochodu - przed dziewczyną" "Otworzenie drzwi samochodu - aby dziewczyna mogła wysiąść" Kurczę, konia z rzędem temu

Re: A "Żyła sobie baba" wczoraj na TVP Kultura

Obejrzałam tylko jedną scenę -w której teść rozeźlony widokiem zdychającego konia, pięknego, silnego, a więc cennego, z furią okłada biczem dziewczynę, młodą żonę swojego syna za to, że dzień wcześniej napoiła konia, choć nie powinna była tego robić, zdaje się ze względu na okoliczności pogodowe

ona nazwała konia moim imieniem-Była dziewczyna

laska ktora mnie nekala wiele lat... zktora spotykalem sie pare miesiecy...Nigdy nie jezdzila konno, to byla moja pasja..I po 3 latach zaglada na moj progfil na facebooku i dodaje do znajomych a tam w galerii kon podpisany moim imieniem Do tego ma foty z mieisc wktore ja jezdzilem i lubilem..min z

Dziewczyna z koniem

photo.163.com/photo/panshanhongye/#m=2&ai=103013593π=3656806851&p=1 -- jegelskernorge.ownlog.com/ GG 7510110

Re: Uderzył dziewczynę pięścią w twarz, a na koni

Zawsze piszą, że "grozi". Nigdy nie piszą, ile faktycznie dostał i czy w ogóle został skazany. Żeby chociaż ktoś mu porządnie przywalił w ryja...

Konie - dziewczyny mam prosbę

czy mogłabym dać którejś Chronos timer od Martusi i prosić o przeniesienie na moje? Ba ja właśnie przeniosłam coś innego i nie mogę... dzięki wielkie!!! -- SmokoweForum Loolczyne Smoki

Re: Tylko koni żal...wiersze o koniach i

w sercu dziewczyny, gdy położysz je na dłoń- na pierwszym miejscu chłopak, przed nim tylko koń -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Konie - humor, śmieszne sytuacje

w sercu dziewczyny, gdy położysz je na dłoń- na pierwszym miejscu chłopak, przed nim tylko koń -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Wyjście z trójkąta?

Spokojnie w top 100 najciekawszych wątków na gazecie. Najpierw nieśmiało dziewczyna , która zapędziła się w kozi róg swą otwartością na seksualne eksperymenty zapytuje o wyjście z trójkąta, a potem przez 3/4 wątku dwie panie umawiają się na konie i minetę. Rewelacja. -- www.youtube.com/watch?v=E5

Re: apelacja od alimentow a kto komu wisi kase?

Dziewczyny musi Wam placic tyle, ile jest zasadzone wyrokiem sadu rejonowego. Nie ma znaczenia apelacja, za czernie ma dopiero wtedy kiedy sad apelacyjny obniży kwote. Do tej pory MUSI placic tyle, co jest w wyroku rejonowego. Dajecie robic sie w konia zwyczjanie.

Re: 4 kombinacje seksowna/seksualna

który się zgadzała (czasem z łachy zwaliła mu konia) i z którego niewątpliwie czerpała przyjemność. Nie zgadzała się na żadne odstępstwa, eksperymenty, odmianę. Coś intuicyjnie czuję, że dziewczyny nie nazwałyby jej seksualną...

Re: Konie - dziewczyny mam prosbę

lenka, dałam Ci ten wind, ale z tym sie nie spieszy, wczasuj sie :D -- SmokoweForum Loolczyne Smoki

Re: Konie - dziewczyny mam prosbę

a nie chcesz dzis przeniesc dwoch rzeczy na raz ? moje drugie konto to Latte.macchiato Zaraz sie zaloguje i przesle ten timer --

Re: Konie - dziewczyny mam prosbę

Wysłałam :) dzięki!!!!! a czy bedę bardzo nachalna prosząc jutro o przeniesienie Elous Wind?... :) -- SmokoweForum Loolczyne Smoki

Re: Konie - dziewczyny mam prosbę

och dzięki wielkie Lenka!!!! :* To ja ci wyślę a kiedy przeniesiesz to przeniesiesz :) -- SmokoweForum Loolczyne Smoki

Re: dziewczyna z koniem

Wysłałam, sprawdź pocztę. -- www.iwona2007.fotosik.pl/ photofile.ru/users/iwona2007/ iwona2007.mylivepage.com/image/index

Re: dziewczyna z koniem

A czy ktoś mi podpowie jak z PM zrobić normalny schemat? wzory są śliczne, ale niestety.. Pozdrowienia

Re: dziewczyna z koniem

ja też ściągnęłam, obrazek jest cudowny, nigdy wcześniej się na niego nie natknęłam, także dziękuję ślicznie

Re: dziewczyna z koniem

Dziękuję bardzo :) Mam chyba mały problem gdyż nie umie nic otworzyć w RAr :( nie wiem co się dzieje.Będę próbować coś zaradzić.

Re: konie na Morskim Oku

>Choć widziałem nieraz prace końską i żadnego przymusu nie dostrzegłem. Bo wiadomo, że jak koń danego dnia nie ma ochoty na pracę to mówi: "Nieee dziiiś nieee robieee" i rolnik zarzuca sprzęt na plecy i orze, a nie zmusza konia do pracy. -- „Każdy facet boi sie tego, że po

Re: O TY PIĘKNO KONIA

To wszystko zależy od tego gdzie doszło do zdarzenia oraz w jaki sposób. Jeżeli koń miał prawo tam być to dziewczyna nie jest niczemu winna. Natomiast jeżeli panna urządzała sobie wycieczki po mieście czy po ścieżkach rowerowych oczywiście wina leży po jej stronie. I druga sprawa, jeżeli

Re: silownia osir

A ja ją znam,bardzo fajna dziewczyna i nie leci na kase :P, mozna z nia konie krasc,uratowala mnie pare razy

Re: dziewczyna z koniem

Wysłałam Ci wzór z legendą, ale sprawdź kolory mulin. Iwona -- www.iwona2007.fotosik.pl/ photofile.ru/users/iwona2007/ iwona2007.mylivepage.com/image/index

Re: dziewczyna z koniem

Czy ja też mogę się uśmiechnąć o ten śliczny wzorek . Korzystając z okazji czy mogę zapytać jak mozna przesłac hafty z programie Patter Mater????? Dziękuje ślicznie.

Re: dziewczyna z koniem

Coś mi nie idzie dziś dodanie tego wzoru na mylivepage, wyslę na gazetowy. Jakby nie doszedł-napisz. Iwona -- www.iwona2007.fotosik.pl/ photofile.ru/users/iwona2007/ iwona2007.mylivepage.com/image/index

Re: dziewczyna z koniem

Mam, zaraz wrzucę na mylivepage. Pobierz z Archiwum plików. -- www.iwona2007.fotosik.pl/ photofile.ru/users/iwona2007/ iwona2007.mylivepage.com/image/index

Re: Konie - dziewczyny mam prosbę

ja moge, ale dopiero za jakies 2 godziny, jak sie pozniej znowu polacze z netem :) teraz spadam na obiad :) -- dragcave.net/image/V3FD.gif dragcave.net/image/tzcf.gif dragcave.net/image/yWXj.gif dragcave.net/image/lSAS.gif Zapraszam :) Dexter & Carmen

Re: dziewczyna z koniem

Bardzo bardzo Ci dziekuje!! Jestes ogromnie uczynna i ode mnie masz wirtulany bukiecik :) Jednak moja prosba o wzor jest aktualna- wzor graficzny. Od Ciebie dostalam w Pattern Maker i jestem wdzieczna..ale z doswiadczenia wiem ze te wzorki wychodza mniej ladnie w robocie.. Jeszcze raz wielkie

Re: Konie - dziewczyny mam prosbę

Tez mam prosbe :) Powysylam wam wszystkim zgloszenie od przyjaciela od "Taormina". Na wasze wszystkie konta jakie znam, bo potem chcialabym powysylac wam rozne rzeczy z prosba o przeslanie tego do Lenki i do Latte.macchiato. To konto Taormina zalozylam tylko po to zeby miec zalicone zadani

Re: mężczyźni, a nie kobiety, kochają częściej i

hello-kitty2 napisała: > hehe trafne. Sabat ma brak umiejetnosci przejscia od szczegolu do ogolu. Do teg > o zchowawczosc. Zreszta jaka ma motywacje facet, ktoremu wystarczy walenie koni > a? Z tym ostatnim się nie zgodzę. Koń jest zbyt dużych rozmiarów, żebym mógł go swobodnie walić

dziewczyna z koniem

i znowu ja z prosba :) korzystajc z wolnych dni a co za tym idzie majac sporo czasu wreszcie dorwalam sie do stronek ze wzorami i 3 dzien w nich grzebie. Kiedys... dawno temu widzialam obrazek ktory bardzo mi sie spodobal, nigdy nie spotkalam do niego wzoru ani tez drugi raz na niego nie natr

Re: Facet wprowadza sie do mieszkania kobiety???

Wiesz co ci powiem, moze moj angielski nie jest "level master" ale za to jest "level good enough". Co do rzeczonej frazy - zerknij sobie do slownikow i przestan bladzic. Z koniem nie bede sie kopal. -- Bardzo porządna dziewczyna. Trudno! Co robić...

Re: WSZYSTKO CO ZWIĄZANE JEST Z ROWERAMI

To wszystko zależy od tego gdzie doszło do zdarzenia oraz w jaki sposób. Jeżeli koń miał prawo tam być to dziewczyna nie jest niczemu winna. Natomiast jeżeli panna urządzała sobie wycieczki po mieście czy po ścieżkach rowerowych oczywiście wina leży po jej stronie. I druga sprawa, jeżeli

Re: dziewczyna z koniem ( wierny przyjaciel )szuk

Czy rowniez mogę sie usmiechnąc o ten piekny schemacik :) Dziekuję z gory i milego wieczoru . -- moje prace ===== http://ko-ka.fotosik.pl/zdjecia

Re: dziewczyna z koniem ( wierny przyjaciel )szuk

Schemat bardzo czytelny, ale mam dylemat nici DMC1 czy DMC2 (klucz), a może jest jeszcze jakieś inny wyjście - nie mogę dojść. Może ktoś rozszyfrował??

dziewczyna z koniem ( wierny przyjaciel )szukam

witam , prosze pomozcie mi znalesc schemat tego obrazka www.fmix.pl/zdjecie/1361084/gal-60 to jest chyba golden kite diabel ogonem nakryl :(

Re: Stare dobre przeboje

hej lubisz słuchać starych przebojów to może będziesz wiedział kto to śpiewa zraniłaś mnie dziewczyno z rozpaczy pije wino zrobiłaś to z kolegą lecz był do niczego Bo ty lubisz konie głaskać pieścić tutaj dotknąć tam umieścić Bo ty lubisz konia dosiąść ładnie puki konik nie osłabnie Laj

Re: mój piękny panie, ja go nie kocham

hugu napisała: > Dla mnie wspomniana piosenka to opowieść o dziewczynie, która rozstaje się z dz > iewczęcymi marzeniami o "księciu na białym koniu", z hollywodzkim wyobrażeniem > miłości, z różnymi niepoprawnymi i nieracjonalnymi marzeniami, które miała. Bo > jest realny

Meleksem do Morskiego oka...

jesteście za czy przeciw? lovekrakow.pl/aktualnosci/gorale-konie-traktuja-jak-dziewczyny-meleksy-do-morskiego-oka-to-absurdrozmowa_6678.html a może po prostu zostawić góry dla tych, co są w stanie dojść na własnych nogach? -- ??

Re: Polecicie mi polską komedię?

80 milionow lepsze. W 'Koniu' amantka była dla mnie niestrawna. Nie ma dziewczyna talentu. -- Życie w Zatoce Perskiej

Re: Partner będzie miał dziecko

Być może pół życia będzie się dziewczyna wręczyła z myślą, że może był to jednorazowy wyskok pana, a tymczasem pan od dłuższego czasu robił ją w konia. I robi nadal. Przy czym jednak jakiekolwiek słowa samego pana są w tej sytuacji niewiele warte. Albo nie grzebać się w tym i z panem skończyć raz

Re: Książę z bajki

wez_sie napisał: > musi miec konia Jak to konia ? :o/ A co poza tym ? -- Dziewczyna musi być mądra, wrażliwa i czujna, jeśli nie chce przespać życia.

Dziewczyna z koniem pośród kwiatów - ktoś szukał

handmade.idvz.ru/forum/forum_posts.asp?TID=518&PN=1&TPN=6 (Na 6 pozycji licząc od góry strony) -- grazynac.fotosik.pl/zdjecia/1 "Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale chwilami, które zaparły dech."

Przekazujmy to swoim dzieciom...

budynek. Zza węgła wyglądałam jednak na drogę i widziałam, że pierwszy z żołnierzy niemieckich, jadący na koniu, zatrzymał się na drodze na wprost studni, jaka znajduje się obok mych zabudowań. Po przeciwnej stronie drogi siedziała nieznana mi dziewczyna w wieku około 20 lat, wysoka, szczupła. Żołnierz

Re: Zagadki jesienne

Matka zlekceważyła konia typowanego przez dziecko zabrane po raz pierwszy na wyścigi w Danii. Nie poinformowała, że ów koń może zostać wpisany jako rezerwa. Dziecko nie wpisał i koń rzecz jasna wygrał. Zresztą dziecko później postąpiło podobnie lekceważąc konie wytypowane przez dziewczynę zabraną

Re: Jakie te dziewczyny brzydkie...

Mało ostatnio widzę tych brzydkich i zapasionych, zresztą trzeba przyznać, że na polskich ulicach otyłe młode dziewczyny/młode kobiety coraz mniej są widoczne. Roztyte to jest pokolenie mojej mamy, tak 60+, bo nie każdy ma niestety dobre geny i jak zwolni metabolizm oraz dojdą problemy ruchowe, to

Re: jazda konna po 40 roku zycia

własnego konia, i razem mamy ambiwalentny stosunek do osiągów:) ma być bezpiecznie, a on ma mieć jak najfajniejsze końskie życie. i tyle Piszę o tym, bo nie wiem, ile Twój instruktor pozwala Ci zajmować się koniem? To bardzo pomaga; kiedy jeszcze jeździłam w szkółce, robiłam, co tylko mi pozwolili (kiedy

Re: Tak wyludnia się Polska

x2468 napisał: > Dziewczyny muszą mieć pieniądze na majtki od Coco Chanel, torbę od Luisa Vutona > druga od Michaela Korsa, buty Caprice a do tego drobiazg, właśnie w sprzedaży > ukazał się nowy model smartfona. To są rzeczy bez których nie ma życia. Jak już > to będą miały to

Re: Przykre incydenty na wycieczkach szkolnych

Tak, w szkole mojej siostry dwie licealistki wyszły przez okno na balkon. Na 2 piętrze. Tyle, że balkonu za oknem nie było, a panny były mocno pijane, więc jedna po drugiej zwyczajnie zleciały z 2 piętra. Skończyło się na połamanych nogach. Na obozie dziewczyna spadła z liny do trenowania równowagi

Re: Fotelik Joie Stages - do tych co mają

Dziewczyno, spokojnie, wstrzymaj konie. Napisz do panów z fotelik.info Napisz do pana Proste z osiemgwiazdek.blogspot.com i zresztą poczytaj obie strony. Mnóstwo przydatnej wiedzy. Pojedź do sklepu stacjonarnego, który polecą ci panowie w Twojej okolicy. Niech ktoś Ci profesjonalnie przymierzy z

Re: Tylko koni żal...wiersze o koniach i

konie W blasku wstającego dnia Czułe i szalone Czemu was uwielbiam tak? Nieraz poniosą Poniosą jak wiatr Czasem bywa tam Jak z dziewczyną... Krzysztof Dzikowski Nawet nie wiecie ile razy słyszałam tę piosenkę rano, po wachcie:) :PI ile razy wyjeżdżałam konno w teren(do lasu) o

Re: tiramisu???

Daj spokój dziewczyno, jeżeli dziecko nie ma skazy białkowej (a to już dałoby o sobie znać skoro maluch ma ponad 4 miesiące) to jedz wszystko na co masz ochotę! Wiesz, że pokarm się nie tworzy z treści żołądkowej ;) tylko ze składników z krwi pod wpływem hormonów. Ja jadłam wszystko, włączając w

Re: Knajpki na Ochocie

dziewczyny na diecie wiec sie nei czepiaj :) a moze mialy ochote tylko na mala przekaske? musialy odrazu wg ciebie jesc konia z kopytami?

Re: Kto nie lubi AL-szamanki?

Nie poznałem lepszej dziewczyny na forum niż AL. Poważnie mówię. Skończony temat. Wspaniała i charakterna kobieta AL. Konie z Nią kraść to mało :-)

Re: Musisz miec męza i dziecko!-czy to obowiazek?

Uswiadom cioci, ze ty to bys chciala z murzynem, ale dzisiaj to ciezko o porzadnego murzyna, wiec czekasz na czarnego ksiecia na takimz samym koniu a troche to moze jeszcze potrwac. -- Bardzo porządna dziewczyna. Trudno! Co robić...

Re: Sara Boruc - co myślicie?

Tak, plotka mówi, że to była dziewczyna kolejnych gangsterow czy innych typów spod ciemnej gwiazdy, aż zjawił się książę na białym koniu czyli Boruc i zostawił dla niej żonę i małe dzieci. Teraz pani jako nobliwa celebrytka święci tryumfy w mediach, jest zapraszana do telewizji, i nawet na forum

Re: Kunia mam!!!!

jednej strony i ogrodzic kolejne pol hektara posesji. A w tamtym miejscu jest dziewczyna z walachem tej rasy, wiec licze ze da mi wskazowki i rady. Szmat nie zamierzam zakladac, ale widzialam i slyszalam o koniach ploszacych sie od byle czego i ponoszacych-dlatego wlasnie szukalam konia przygotowanego do

Re: Książę z bajki

soulshuntr napisał(a): > zielonego konia No, no... Tak coś czułem, ze się ani trochę nie znam na kobietach... :o/ Dobra, zielonego konia. A co poza tym ? -- Dziewczyna musi być mądra, wrażliwa i czujna, jeśli nie chce przespać życia.

Re: Zaczynam poważnie myśleć o rozwodzie...

Ona go zdominowala i chce orgazmu, wiec on sie wycofal i wali konia przy porno. Ale to i tak nie ma znaczenia, bo on nie ma zasobow i jest ulegly, wiec pewnie ona go wkrotce zdradzi i pojdzie sobie na dziwki, bo jako samiec w zwiazku nie ma innej opcji. Wniosek - rzuc go, zacznij stosowac PUA, albo

Re: Będzie ostro:

Zlituj się, to są młodziutkie dziewczyny i mają święte prawo mieć jeszcze pstro w głowie. Raczej to rodziców trzeba by zapytać, czy wystawianie własnej córki jak konia w bikini na targu jest ok. -- The internet is dark and full of spoilers

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

Dziewczyny, zgrzeszyłam i poszłam na 15 min spacer z Małżem. Taka piękna pogoda za oknami, nie mogłam sie oprzeć. Potem jeszcze ponad 1 h leżałam na leżaku na słoneczku w ogródku z książką i pod kocykiem. Popijałam gorącą herbatkę i jadłam serniczek. Alle mi to dobrze zrobiło. Próbowałam sobie w

Re: 49-letnia Cindy Crawford

Ale ona nie jest na tym zdjęciu jako modelka, tylko jako Cindy Crawford. Kobieta, która była sławną, jeżeli nie najsławniejszą supermodelką wszechczasów. Znaną zresztą z tego, że już jako młoda dziewczyna buntowała się przeciwko standardom swojego zawodu i nie usunęła sobie z twarzy pieprzyka

Re: Zlikwidować wozy konne nad Morskie Oko

aż padnie z wycieńczenia czy być nieczułym .... i jarać się śmiercią konia dla własnej chorej internetowej frajdy ! zenujące ! -- " rodzice Kamili przynajmniej mieli KONTAKT. Nie szkodzi, że dziewczyna nie żyje, ale KONTAKT był." By Kawka74

Re: Książę z bajki

lenka.magdalenka napisała: > musi być "czarnym koniem ";) W jakim sensie ? Bo tak się zastanawiam, ma mieć zielonego lub białego konia, pikę najlepiej dluugą, być może nawet jakiegoś giermka. Ale że sam ma być "czarnym koniem" jeszcze nie słyszałem :o/ Tak czy tak

Re: Gdzie jest prawda?

> Co do fot kutuzowa - dziewczyna ładna, nie uważam, ze przegiął wstawiając foty > jako argumnet do dyskusji, nie uważam, że jakoś uraził tym kobiecość, czy wysta > wił ją jak konia na targu. A że jest dumny i się obnosi jak paw - taki jego uro > k Te, Bogini, jakieś badania znowu

Re: Książę z bajki

gree.nka napisała: > i hełm Dobra, zielonego konia i hełm. A co poza tym ? -- Dziewczyna musi być mądra, wrażliwa i czujna, jeśli nie chce przespać życia.

kawa czy herbata

.. troche sie waham ale ze juz podjadam kulki z kakao+platki owsiane (Greta mowi ze smakuje jak dla konia) przy pisaniu to moze kawy nie potrzebuje i zrobie sobie herbatki z cytryna? Jakos ostatnio doly znowu. Nawet nie chodzi o zmeczenie zima ale ten brak pracy jest denerwujacy. Mam duzo do

Re: Wyjście z trójkąta?

to_ja_pisze napisała: > Spokojnie w top 100 najciekawszych wątków na gazecie. > > Najpierw nieśmiało dziewczyna , która zapędziła się w kozi róg swą otwartością > na seksualne eksperymenty zapytuje o wyjście z trójkąta, a potem przez 3/4 wątk > u dwie panie umawiają się na konie

Re: Prezent dla teściowej :/

Mopa. Se przy urodzinach polata dziewczyna, a co. Albo - bardziej tradycyjnie - wibrator. -- Z lekcji biologii wystarczy opis konia, krowy i bestii apokaliptycznej, z pominieciem organow nieprzyzwoitych.

Re: Przez 58 lat jedyna dziewczyna, to własna koń

Twój komentarz V.T.S., jest niezwykle celny, zwięzły, mądry i precyzyjnie ujawniający różnicę poglądów. Jestem pełen podziwu. :))))) W tym komentarzu, nie sposób się z tobą nie zgodzić! Czy twoje V.T.S., to jest "Vehicle Tracking System"?! -- Byle smród, co walczy z wentylatorem,

Re: podwójne standardy - oczekiwania wobec związk

"Problem w tym że mamy zakodowane i wierzymy jeszcze w romantyczne ideały relacj > i te kobiety "różowe jednorożce" Sabata " Dziewczynom też się kodują romantyczne ideały księcia na białym koniu i innych bajkowych "żyli długo i szczęsliwie". Każdy młody człowiek

Re: Polskie kobiety z czarnymi i muzułmanami

A dziękuję za uświadomienie mi moich braków i bezgranicznej głupoty. Nie wiem, czy rozmowy o tym kim są dziewczyny zadające się z facetami innej nacji, to takie żartobliwe. Różnice kulturowe maja ale nie muszą mieć wpływu na udany związek. Znam kilka mieszanych par i rożnie to z nimi jest. Jedne

Re: Kobieta kobiecie?

BTW Zauważyłyście różnicę w tonie wypowiedzi Chodorkowskiego i dziewczyn? Chodorkowski dłużej siedział i z większego konia zleciał. -- ------------------------------------------------------------- "a przecież można pozostać człowiekiem nawet jeśli jest się nauczycielem" by Grave_digger

Re: Emeryt nie musi?

,5 roku dopracować. I dziewczyna żali się nam na spotkaniu towarzyskim, że ona nie ma co zrobić z dzieckiem po macierzyńskim, bo: a. teściowa wiadomo, nie może się zająć, bo ona ma dom i teścia (zdrowego jak koń emeryta ;)), b. natomiast jej matka nie chce przejść na emeryturę! I tu się zaczęło: co z

Re: kp odchudza???

u mnie było tak,ze w nocy było mi nawet niedobrze z głodu. burczało w brzuchu i nie mogłam spać. ale zazwyczaj dziewczyny pięknie chudną kp,więc na mnie nie patrz:)))po odstawieniu Kuby przestało też burczeć w brzuchu. Teraz na snadanie jem 1 kanapke, kp jadlam 3. Na kolację teraz wypije szklankę

Jak wyjechać do Kalifatu? "Do państwa islamskiego wyjeżdżają setki dziewczynek"

Jak wyjechać do Kalifatu? "Do państwa islamskiego wyjeżdżają setki dziewczynek"

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - dziewczyna z koniem

Zdjęcia - dziewczyna z koniem

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin