Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Egzaminatorzy WORD siedlce?

:) Kurcze. ze ludzie nie mają za grosz poczucia obiektywności. Nie potrafię - to uczę się dalej. Nie lubie tego - to sobie odpuszczam. A potem jeżdżą po mieście takie sieroty i parkują autem blokując ruch wszystkim innym..

Re: Egzaminatorzy WORD siedlce?

Bardzo ciekawe wywody koleżanki kinia620 . A już najlepsze to to "słyszałam". Tak się tworzy legendy i plotki. No i chciałbym zaznaczyć, że jak się idzie na egzamin to naprawdę trzeba umieć jeździć autem, a nie tylko próbować zdać egzamin. Pozdrawiam.

Re: Egzaminatorzy WORD siedlce?

zdanie w siedlcach egzaminu nie jest łatwe ...to zależy tylko od ezaminującego jak ma dobry humor to przepusci a jak nie to obleje.. ja juz 10 razy nie zdalam,.. mialam roznych egzaminatorow...powiem szczerze.. najmilszymi egzaminatorami sa pan Walo:) bardzo fajny gosc pan Przadka czy chocby

Re: Egzaminatorzy WORD siedlce?

A ja coraz bardziej dojrzewam do wniosku, że moim przeznaczeniem jest zostać egzaminatorem WORD, no bo tak: -kasa dobra, a jak na Siedlce, to bardzo dobra; -masz władzę, bo decydujesz o wyniku ważnego egzaminu dla wielu Polaków, wszyscy Ci włażą w d... i jesteś GOŚĆ; -praca przyjemna, spokojna

Re: Egzaminatorzy WORD siedlce?

Zgadzam się z majorem - największy cham i prostak jakiego spotkałam. Wulgarny podczas egzaminu, drze się jak opętany, wszystko mu nie pasuje. Żałuję teraz że od razu po egzaminie nie napisałam na niego skargi - od znajomych wiem że nie tylko w stosunku do mnie tak się zachowuje. Niech go jak najszyb

Re: Egzaminatorzy WORD siedlce?

To kawał zarozumiałego sku...syna pie...nycw...!!! Miły chyba kobieto oszalałaś młody cwaniaczek i myśli że jest h... wie kim

Re: Egzaminatorzy WORD siedlce?

ja nawet nie pamiętam nazwiska swojego egzaminatora! ważne że zdałam a jakie są kryteria w tym plebiscycie "najgorszy / najlepszy"? jak zdałam to najlepszy jak nie zdałam to najgorszy? popieram przedmówców -- to ja wendeta!

Egzaminatorzy WORD siedlce?

Kto waszym zdaniem jest najgorszym lub najlepszym egzaminatorem? w Siedlcach Bo ja bardzo polcam pana Przemysława Ślazka (podajże tak ma na nazwisko) Na prawdę miły gość.

plac siedlecki w Berdyczowie

Krzysztofie Świderek. Jawor też jest miastem parterskim Berdyczowa (od 2003 roku). Na Ukrainie oprócz Kudelskiego był jeszcze p. Marchel (sekretarz miasta), p. Orzełowski (dyrektor CKiS-u), p. Leśkowicz (dyrektor SPZOZ) i chór miejski (w tym egzaminator z WORD-u i WF-sta). to chyba wszytkich jakich

Re: Kobieta za kierownicą... nauki jazdy!

, szkoła nie mogłaby być podana do sądu). A Siedlce? Chyba za mały rynek jak na takie "babskie" wynalazki, chociać pod względem kursantów jesteśmy regionalną potęgą. I tak na marginesie. Czy na stanowisko egzaminatora są jakieś konkursy ogłaszane przez WORD? Czy pan dyrektor przyjmuje znajomków

Re: a jak jest w SIEDLCACH

Tak to ja o tym mówiłem. Siedlce są jakie są ale trzeba przyznać, że egzaminatorzy to porządni ludzie. www.word.siedlce.pl/site/

Re: egzamin w Siedlcach

podobno w tym roku zmienili siedzibę i mają nowy plac, mają nwaet swoją stronę www.word.siedlce.pl mozna popatrzeć na gębusie egzaminatorów...........

Re: WORD Siedlce

Czy ktoś może dac mi namiar na egzaminatora.Pan Tomasz Błażejak. Spodobał mi sie egzamin z tym Panem.bezstresowo....itp.

Re: WORD Siedlce

Zgadzam się co do pana Sebastiana Ł. święty człowiek jego cierpliwość , podejście i kultura godna naśladowania przez innych egzaminatorów zdałam u pana Sebastiana za pierwszym razem choć stres mnie pokonał .

Re: WORD Siedlce

bez sprawdzenia możliwości. Ale na tym egzaminie uwierzyłam, że tak czy inaczej WKRÓTCE ZDAM:) I tak też się stało wczoraj moim egzaminatorem był Pan Broński, tym razem pilnowałam już równorzędnych i żeby nie wymusić pierwszeństwa, zwłaszcza żeby nie zrobić "czegoś szczególnego" pod koniec

Re: Word siedlce Tomasz błazejczak

Jak można takie bzdury pisać? Naucz się jeździć, to nikt nie będzie Ci przeszkadzał. Chwała Bogu, że bywają jeszcze porządni egzaminatorzy, którzy potrafią przeegzaminować na łuku. Liczącym słupki i obroty kierownicy, dziękujemy!

Re: WORD Siedlce

Egzaminator: Sebastian Łuka to najlepszy egzaminator pod słońcem!!!!;]

Word siedlce Tomasz błazejczak

Jeśli zamierzacie zdawać w Siedlcach egzamin to uciekajcie do Łomży albo gdziekolwiek indziej.Egzaminatorzy w Siedlcach patrzą tylko na pieniądze a nie na umiejętności jazdy. Instruktor Tomasz błażejczak jest niekompetentny i w ogóle nie nadaje sie do pracy jako instruktor. Robi wszystko żeby

Re: WORD Siedlce

On jest okropny. Miałam z nim dwa razy, też na początku był miły a później właściwie krzyczał na mnie za byle co, co mnie strasznie zdenerwowało i nie zdałam. Najlepszy egzaminator to chyba Pan Adam Skup, nie odzywa się przez drogę, nie stresuje :)

Re: Kto nie zdał za przejechanie kawłka lini ciąg

łatwiej ale przynajmniej egzaminatorzy daja ludziom zdawac a w Wawie nawet "orły" oblewają. W Siedlcach jak ktos jezdzi "ok" to zdaje za pierwszym razem. Nie ma tu tramwajow a po centrum jezdzi sie tak wolno ze trojki sie nie wrzuca... zmora sa natomiast piesi...wszedzie ich pelno

Re: WORD Siedlce

2001r,mialo się znajomości,chociaz egzaminator mimo niewielkiej kasy (byłem przygotowany na 2 razy więcej) był bezlitosny,mowilem ze te bledy z nerwow a on na to ze jak ja się stresuje to możemy egzamin przerwac i zakonczyc!!! A ja mowie ze dam rade czy cos takiego.I to mnie uratowalo

Re: WORD Siedlce

ehh, dokładnie. Chociaż ja ostatnio trafiłam na fajnego egzaminatora, czułam się z nim normalnie, jak na jazdach :)

Re: WORD Siedlce

jakbys mogła podac nazwiska tych egzaminatorów własnie oblałam!!!na miescie????

Re: WORD Siedlce

Ja dziś zdawałam (no dobra, nie zdałam :) na corsie C, nie była najgorsza. ale za to egzaminator... Niemiły :/

Re: WORD Siedlce

orientujesz się może na którego egzaminatora trzeba bardzo uwazac w word wcsiedlcach ?

Re: WORD Siedlce

Starych jest dużo... wiem bo dziś zdawałam... Ale niestety z marnym skutkiem... A egzaminator - przemiły... Pozdrawiam Pana Mikołaja Walo:)

Re: WORD Siedlce

Hej;) mi tez udało się za razem tydzień temu w sobote;) pogoda masakryczna,lalo jak scebra, ale egzaminator byl swietny p. Zatorski:) Swietny jest! Nie popędzał n ie zwracał uwagi tylko wtedy jezeli widzial ze sie zle zrobilo i pomagal wrecz, pytajac sie np:Czt napewno jest pani przygotowana do

Re: WORD Siedlce

Hej jak już wcześnie pisałam o czwartym egzaminie który był dziś okazał się szczęśliwy:)Egzaminator wyrozumiały:)

Re: WORD Siedlce

Word siedlecki, nie polecm, miasto jest łatwe, jest tylko kilka połapek,ale egzaminatorzy kosza ...

Re: WORD Siedlce

jeśli nie ma znaków ustąp pierwszeństwa, przed wjazdem na rondo, poruszając się po rondzie trzeba ustąpić pierwszeństwa osobie po swojej prawej, jak na skrzyżowaniu równorzędnym. btw. znajoma zdawała 2 tygodnie temu, po raz drugi. Pierwszy egzaminator nie chciał przepuścić i wpisał zagrożenie

Re: WORD Siedlce

no i tacy kretyni jak ty mają fart, raz mowisz na egzaminatora ze burak a potem ze w sumie w porzadku, trzeba miec bardzo malo oleju w glowie i duzo szczescia zeby zdac za pierwszym razem. Egzaminatorzy w Siedlcach to ciezka sprawa, probujcie w kadym innym miescie ale nie tam.

Re: WORD Siedlce

ja tam zdawałam i nie sadze zeby ktoś sie "domagał" koperty. w sumie ci egzaminatorzy to spoko ludzie.

Re: WORD Siedlce

no ja zdawalem na A i nie zdalem. ale egzaminator byl spoko... ciekawe czy ten sam bedzie na nastepnym

Re: WORD Siedlce

Zdałem egzamin na pierwszym razem :D. IMO godzina 8 nie jest zła(mało ludzi na mieście). Miałem spoko egzaminatora :).

Re: WORD Siedlce

Mistrzu i jak mogę gratulować? Który egzaminator jest w porządku(nie czepia się bardzo pierdół, nie krzyczy) a który nie w porządku?

Re: WORD Siedlce

mnie przepuścić ale niestety wymusiłam pierszeństwo na osiedlowej uliczce. Ogólnie egzaminator sprawiał wrażenie straszne ale całkiem spoko facet

Re: WORD Siedlce

Słuchajcie postanowilam napisac kilka słow na temat siedlec i egzaminu zdalam za drugim razem miasto oceniam na srednie i powiem szczerze ze jezeli sie mocno nie denerwujesz to masz zdane. popełnilam na egzaminie kilka bledow np pojechalam w innym kierunku niz wyznaczyl mi egzaminator na szczescie

Re: WORD Siedlce

Witam ja tez chodziłam do mazowsza zdalam za 1 razem uczył mnie słynny Łukasz a egzaminator w siedlcach był okropny

Re: WORD Siedlce

radia chyba nawet nie ma w samochodzie a jak jest to napewno nie posluchasz bo musisz sluchac co mowi egzaminator

Re: WORD Siedlce

dziś tj. 16.05. 2013r. miałam egzamin szósty z kolei i oczywiście oblalam z mojej winy, ale nie o to chodzi. Chodzi o stosunek egzaminatora do zdającego. Egzaminator Z. Boński nie nadaje się do pracy z ludżmi. Jest opryskliwy, niecierpliwy,szyderczy, polecenia wydaje podniesionym tonem prawie

Re: WORD Siedlce

ja również zdawałam z Pawłem Narojkiem;D;D;D;D naprawdę w porządku egzaminator:)))) (zdałam za 1 podejściem) ale słyszałam ze Krzysztof olszewski jest również w porządku egzaminator:))

Re: WORD Siedlce

hej, może ktoś się orientuje jaki dzień tygodnia i która godzina jest najlepsza na egzamin, czy egzaminatorzy codziennie są ci sami?

Re: WORD Siedlce

Polecam przeczytać odpowiedź Ewy. Mądrze i na temat. Dla siebie uczymy się jeździć, nie dla egzaminatora.

Re: WORD Siedlce

, ani razu mi nie zgasła (a miałam do tego skłonności), , wszystko chodziło idealnie. Zrobiłam delikatne błedy, bardziej estetyczne przy jeździe po mieście. Trasa bardzo łatwa, w centrum byliśmy dość krótko. Latwe parkowanie (skośne), na rondzie prawie zawsze w prawo. Bardzo wporządku egzaminator. Po

Re: WORD Siedlce

cześc Martynko a możesz opisac tego egzaminatora jak wygląda ? bo nie mogę go jakoś skojarzyc ?

Re: WORD Siedlce

Witam, wczoraj właśnie zdałam egzamin:)miałam super egzaminatora:) aaaaa wybierajcie termin egzaminu na sobote 14:30 bo Siedlce są puste i niczym nie zostaniecie zaskoczeni, bo 0 samochodów. Powodzenia dla zdających:)

Re: WORD Siedlce

Ja właśnie mam zamiar zapisać sie na egzamin!!! Jazsda w Siedlcach nie jest trudna,ale jest parę niespodzianek! Egzaminatorzy? Podobno należy się obawiać dwóch nazwisk, jakich nie wiem:)

Re: WORD Siedlce

czy ktoś orientuje się czy jest w siedlcach egzaminator o nazwisku Pałasz albo coś w tym stylu? nie pamiętam nazwiska egzaminatora z którym zdawałam...

Re: WORD Siedlce

Witam. Możecie polecić kogoś z Siedlec na jazdy doszkalające z corsą c. Jestem z daleka i nie znam tego miasta. Miałam dopiero jedno podejście i niestety nie zdałam ;( nawet z placyku nie wyjechałam :( nerwy :( ale Pana egzaminatora Sebastiana Luka serdecznie pozrawiam! :) Może następnym razem też

Re: WORD Siedlce

ja jestem z siedlec i mam jazdy w siedlcach...jesli nie jestes z siedlec to zapoznaj sie z miastem bo jest pare uliczek na ktorych egzaminatorzy czesto oblewaja,np. ulica 11-go listopada...

Re: WORD Siedlce

udało sie za pierwszym razem- Zbieć ach co za gośc chyba wytykal mi wszystko co sie dalo, wiec jak po 30 minutach no góra 40 kazał mi skrecic do ośrodka byłam przekonana, ze czeka mnie powtorka z rozrywki...a tu egzaminator wrecza mi kartke i kaze przeczytac a ,ze byłam w szoku i nie bardzo

Re: WORD Siedlce

Zdawałem u tego egzaminatora (Sulewskiego) i wydaje mi się, że jest w porządku(mógł by głośniej mówić....). Ja zdałem egzamin za pierwszym razem. Podstawa to opanować stres :).

Re: WORD Siedlce

Me a zdałeś/zdałaś prawko? Czy egzaminatorzy zawsze dają wybór auta czy to zależy od ich dobrej woli? Ile czasu jeździłeś/jeździłaś po mieście?

Re: WORD Siedlce

Hej,długo się teraz czeka na egzamin po zmianie przepisów?jak to wogóle teraz jest jak się wyjedzie na miasto to egzaminator mówi na bieżąco o popełnianych błędach?

Re: WORD Siedlce

JESZCZE JEDNO, CHCIAŁABYM SIĘ ZAPYTAĆ, CZY JEDNOKROTNE NIEZASTOSOWANIE SIE DO POLECENIA EGZAMINATORA(SKRĘCAMY W PRAWO, A POJECHAŁAM W LEWO MOŻE BYĆ PODSTAWĄ DO PRZERWANIA EGZAMINU?)MANEWR ZOSTAŁ WYKONANY PRAWIDŁOWO.

Re: WORD Siedlce

witam wszystkich ja zdałam w Siedlach za 3 razem i miałam super egzaminatora bo zrobiłam kilka malutkich błedów a on przymknął na to oko wspaniały człowiek :))))

Re: WORD Siedlce

chętnie podam wam namiary tylko to jest ośrodek z łukowa a jazdy doszkalające tak jak dla osoby która tam robiła 35 zł kosztują wiem bo i mi są już potrzebne właśnie wróciłam z negatywem niestety popaść na dobrego egzaminatora to coś, ja nie miałam takiego szćzęścia uważajcie na pana Leszka

WORD Siedlce

Dziś miałem egzamin na kategorię C. Testy i placyk elegancko tylko że przez mój głupi błąd poległem na mieście:// Egzaminatora miałem naprawdę w porządku. Może za drugim razem się uda:P

Re: WORD Siedlce

Ja zdawałem 1 kwietnia 2x... udało sie zdać, przynajmniej tak mi powiedział egzaminator, mam nadzieje że to nie był dowcip (ha ha ha) Życze wszystkim powodzenia :)

Re: WORD Siedlce

Widzę, że Panowie egzaminatorzy również zaglądają na forum :). Miło było na egzaminie i niezmiernie się cieszę, że udało się za pierwszym razem :). Pozdrawiam pana egzaminatora i mojego instruktora :). Teraz pozostaje tylko kupno samochodu :P.

Re: WORD Siedlce

Kolego di0- jak masz braki to je nadrób bo inaczej nie masz co podchodzić do egzaminu IMO. Z całą pewnością egzaminator je zauważy i cię obleje. A egzamin rzeczywiście jest stresujący ale ten stres trzeba opanowywać, zostawić przed WORD'em ;).

Re: WORD Siedlce

HEJ,POD JAKIM WZGLĘDEM ŁATWIEJ JEST W ŁOMŻY, MIASTO BEZ NIESPODZIANEK, MNIEJSZY RUCH, CZY BARDZIEJ TOLERNCYJNI EGZAMINATORZY. ILE TAM SIĘ CZEKA NA EGZAMIN?

Re: WORD Siedlce

Zdałam kilka dni temu prawko. Pierwszy egzamin miałam z Mokickim. Oblałam na...dynamice! hm. byłam pewna, że przez to nie można oblać. Na początku egzaminator wydawał się miły, chwalił jak wykonałam dobrze manewr. Jednak potem zaczął się czepiać o dynamikę (nie jeżdżę wolno, chodziło raczej o to

Re: WORD Siedlce

pan Pikulski to młody facet i jest spoko :D a jesli chodzi o przedmówczynię,to...hmmm,i tak,i tak jest losowanie komputerowe egzaminatorów,tak więc to jest łut szcześcia :)

WORD Siedlce

Zdawał ktoś egzamin w Siedlcach? A może ktoś ma tam jazdę ? Jak oceniacie miasto? A jak egzaminatorów? Mam się czym stresować?

Re: WORD Siedlce

zdałęś egzamin na prawo jazdy? możesz mi napisac na którego egzaminatora trzeba bardzo uważac? słyszałam że Zbiec jest okropny i za byle co może oblac kogoś ?

Re: WORD Siedlce

Za trzecim razem dopiero zdałam.. miałam niesamowity stres... pierwszy egzaminator nie podobał mi się...Ciągle krytykował mnie... a to sprawiało ,że czułam większy stres.. przez co gasł mi samochód. Oblałam. Za drugim razem stres był mniejszy trafiłam na sympatycznego egzaminatora.. taki blondyn po

Re: WORD Siedlce

Piekny budynek, 13stki, fajne kurteczki ..mysle że tym masz odpowiedź na swoje głupie pytanie, jak z placu wyjedziesz to i tak opierdzielisz ze 3 razy na mieście na pewno...Egzaminatorzy to połgłowki którzy nic po za formułkami na pamiec nieznają niczego...

Re: WORD Siedlce

jazda nie jest najgorsza,gorszych jest dwoch egzaminatorów p.Zabadała i p.Zbiedz.ja mam egzamin w poniedzialek i mam nadzieje ze zdam.

Re: WORD Siedlce

ja zdawałam 3 razy za 3 sie udało...stres jest ale im wiecej stresu tym mniejsza szansa zdania...wiec lepiej podchodzic na spokojnie...a egzaminatorzy róznie...sa chamscy ale sa tez wyrozumiali.pozdr

Re: WORD Siedlce

Ja już raz próbowałam w Siedlcach. Egzaminator dość miły (nazwiska nie pamiętam, wybaczcie). Tylko w pewnym momencie, jak weszłam z nim w dyskusję i się kłóciliśmy (chciał mi policzyć jako błąd coś, co zrobiłam poprawnie wg instruktora, który mnie uczył) - wbiegł mi pod koła pieszy. No i moja wina

Re: WORD Siedlce

pretensji do egzaminatora, bo trudno je mieć, jeśli stuknęłabym stojący obok samochód.

Re: WORD Siedlce

ci egzaminatorzy to totalne kur.... trzeba miec wielkiego farta zeby trafic w jego humorek a to losowanie to pic na wode kazdy egzaninator sam sobie wybiera zdającego...żal

Re: WORD Siedlce

po mojej dzisiejszej wizycie w siedleckim WORD-dzie (niestety nie ostatniej) nie wiem jak egzaminatorom może zależec żeby koniecznie kogoś oblać, przecież połowa (jeśli nie więcej...) zdających nie zalicza placu!!! myślę że to kwestia przygotowania a nie "widzi mi się" egzaminatora

Re: WORD Siedlce

Ja zdawałam wczoraj.Zdałam:) Egzaminator był suuper:)nawet pomagał mi troszkę:) Rozmawiał ze mną przez cały czas nazwiska nie pamiętam ale jakoś na K młody czarny, pod maską tylko dokładnie pytał:)

Re: WORD Siedlce

nie pamietam jak sie nazywal ten egzaminator,ale byl bardzo przyjemny.. i raczej nie ma obowiazku czekac na inny samochod,ale nie wiem na 100%

Re: WORD Siedlce

hej a powiedz czy jak chciałam starą corsą zdawać a jej nie było to czy egzaminator mógł mi dać nową corsę nie czekając na tą którą chciałam

Re: WORD Siedlce

Powiem jedno egzaminatorzy wordu w siedlcach to to są hamy buraki i cw..e. A jak jednego spodkam to dostanie w ryj na mieście ....

Re: WORD Siedlce

siemka. ja dziś zdawałam. i oblałam. egzaminator się spytał jaką corsą chcę zdawać, ja powiedziałam, że sarszą a takie były zajęte i nową mi dał. czy mógł tak postąpić? odpiście

Re: WORD Siedlce

zdałam dziś w Siedlcach za 3 razem. W sumie było ok, tylko egzaminator przy każdym potknięciu strasznie sie wydzierał :/ grunt to nie dać sie sprowokować.

Re: WORD Siedlce

Hej ja wczoraj zdawalem i trafił akurat mi sie najgorszy egzaminator (ZBIEĆ) był nieprzyjemny i wogole czepial sie za drobnostki nooooo ale po powrocie do Wordu Egzaminator poinformowal mnie iz egzamin zostal zakonczony wynikiem pozytywnym (zdalem za 1 razem) :):):):)

Re: WORD Siedlce

ja meczylam sie z prawkiem dwa lata...najpierw zdawalam w sdlc potem w lomzy i znowu przenioslam sie do sdlc.. i zdalam:D moim egzaminatorem byl pan Bącik:P taki starszy mial ok 50. nie byl syympatyczny mialam trudna trase ale dalam rade:)i na prawko sie czeka teraz poltorej tygodnia. pzdr

Re: WORD Siedlce

Hej.Zgadza się,że można tylko zerkać ale w co miałam zerknąć skoro nie miałam ustawionych lusterek.Mam wrażenie,że egzaminatorzy nie jeżdżą innymi samochodami tylko takimi z szybą tylną.Życzę powodzenia w jeżdżie bez lusterek np.busem z zabudowanym tyłem.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - egzaminatorzy word siedlce