Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

dobra farba do wlosow

krotko, farba zmyla sie po miesiacu (!!!) - bylo juz widac siwe, po dwoch wrocilam do naturalnego koloru. Drugi raz wyszlo przyzwoicie ale znowu, po dwoch miesiacach ani sladu po farbie. Wczoraj zas pomalowalam wlosy trzeci raz i zamiast ciemnego brazu otrzymalam czarny. Wiem, ze lada chwila sie zmyje

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

Farbie nie zaszkodzi jesli ja otworzysz. Czesto ludzie wykorzystuja pol tubki, drugie pol za miesiac. Fryzjer tez nie wyrzuca jak mu zostanie. krem ma loreal. Sama sobie go raczej nie polozysz bo musisz przekladac wlosy sekcjami a krem tylko na skore. No chyba ze masz 5 wlosow na krzyz i mega

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

Jesli masz podrazniona skore to nie farbuj sama wlosow tylko idz do fryzjera i przed farbowaniem popros zeby zabezpieczyli ci skore glowy specjalnym kremem chroniacym skore podczas farbowania. Krem ten nie ma wplywu ani na kolor ano na dzialanie farby tylko i wylacznoe zabezpiecza skore przed

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

Aktualnie nie farbuje wlosow, ale kiedys robilam to non stop I wszelakie kolory\firmy\typu wyprobowalam na sobie I moge powiedziec, ze doskonale sa farby Feria z Loreal. Zawsze ladnie sie wyplukiwaly I nie bylo efektu splowialego koloru. -- Podazaj nieustannie za najwazniejszym Ludwika 26

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

trzyma. tak jak mowie - zawsze ten sam kolor uzywam wiec specjalnej roznicy nie powinno byc widac miedzy tym samym kolorem roznych firm, a jak sie pierwszy raz londa zrobilam to w pracy pare osob powiedzialo ze mam ladny soczysty kolor. sama tez roznice widzialam link przykladowy: www.google.com/search?q=londa+farby+do+wlosow

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

zmieszaj - i kup szerszy pedzel sciety z jednej strony do nakladania - idz do lokalnego sklepu z rtykulami do wlosow tam pelno maja pedzli. www.google.com/search?q=hair+dye+brush&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VEVMU-b2Ao-f7gbqv4HgCQ&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1024&bih=653 naklada sie dobrze pedzlem jesli

Re: dobra farba do wlosow

Też mam ostatnio spory problem z włosami, ale nie wiązałam go z farbą. I tak wycofali mój kolor ze sprzedaży to przerzucę się na coś innego.

farba do wlosow -proba alergiczna przed nalozeniem

czy robicie sobie probe alergiczna / sensitivity test przed nalozeniem farby na glowe - chodzi mi o to co mowia w instrukcji obslugi - nalozyc farbe gdzies na przedramie i poczekac dwa dni i zobaczyc czy bedzie reakcja. ale zastanawiam sie czy to nie psuje farby - bo niby naklada sie na 48 godzin

Re: dobra farba do wlosow

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. W sumie to jeszcze nie wiem co wyprobowac, niestety moje wlosy rosna pieronsko szybko, mam juz centymetrowe odrosty co mnie doprowadza do szalu. Kolor za to jakby nieco splynal i w zadnym wypadku nie jest juz czarny tylko taki jak powinien byc. -- Życie nie powinn

Re: dobra farba do wlosow

Komu nie niszczy, temu nie niszczy. Stary Casting nie robił mi krzywdy, po nowym musiałam ściąć spory kawałek, a trzymałam zgodnie z instrukcją. Nie odważyłam się użyć drugi raz. Z fryzjerskich nie niszczy pono Elumen, ale się zmywa, coś za coś. -- http://tupecik.blox.pl/resource/favicon.png Tupeci

Re: dobra farba do wlosow

efektem były sypiące się tu i tam włosy do tego na górze zawsze za tłuste na dole jak wiecheć. Odradzam. Teraz używam farby color and soin , drogiej ale niby zdrowszej. Włosy nie wypadają, kolor na początku zbyt ciemny, z czasem spiera się prawie do mojego naturalnego (farbuję ze względu na siwiznę), co

Re: dobra farba do wlosow

Kilka lat temu zaczęłam kupować farby w sklepach fryzjerskich, przetestowałam kilka firm. W moim przypadku są to rudości, nie wiem, jak wypadają inne kolory. Rimmel był taki sobie, coś tam jeszcze było po drodze, ale na dłużej zatrzymałam się przy loreal majirouge, bo naprawdę prawie nie blaknie na

Re: dobra farba do wlosow

Ja mogę z czystym sumieniem polecić farby Sanotint. Są to farby naturalne, koszt ok 60zł. W Warszawie jest kilka sklepów, bez problemu dostępne na Allegro. Kolor powtarzalny, włosów nie niszczy w ogóle. Ale nie wiem, czy to się mieści w twoim budżecie. -- (70/92) "The dancer doesn't need a

Re: dobra farba do wlosow

Ja używam L'Oreal Casting ze względu na to, że wreszcie trafiłam w "swój" kolor i potwierdzam, że włosów nie niszczy. Farbuję włosy kilkanaście lat i nigdy żadna farba nie wypłukała się całkowicie, zawsze końcówki z czasem są ciemniejsze. Nie wiem czy moje czy Twoje włosy są nietypowe

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

W przyzwoitych zakladach fryzjerskich robia - z tego samego powodu. -- Light travels faster than sound - that's why some people appear bright until you hear them talk...

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

Producent pisze o tym w ulotce żeby ochronić się przed ewentualnymi pozwami, jeśli którąś uczuli, w końcu to mocne chemikalia. Ale mi się nigdy nie przydarzyło i nie znam żadnego przypadku uczulenia. Poza tym w zakładach fryzjerskich nie robią prób uczuleniowych, a stosują te same farby albo

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

Nie wiem do jakich zakladow fryzjerskich chodzisz agnes_6891 bo tam gdzie ja chodze zawsze robia probe przed nalozeniem farby pierwszy raz. Nie robia proby do pasemek bo farba nie dotyka skory glowy. Nigdy nie robilam testu jak sama sobie kladlam farbe. -- "Kiedy kobieta zostaje żoną i

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

Ja może z dwa razy zrobiłam test uczulający, ale koleżanka, która jest alergikiem może z dwa razy tylko nie zrobiła testu ;) Pozatym mówi, że nawet jak przetestowała jakąś farbę (konkretną markę) to po jakimś czasie ponownie robi test i tak, bo boi się, że alergia może jednak za którymś razem

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

Regularnie farbuje u fryzjera i za kazdym razem, jak zmieniali marke farby, to robili test alergiczny. Uczulenia na farby sa dosc rzadkie, ale moga byc grozne - dlatego warto robic test. -- "Tylko Wyścig Pokoju - tam się walczyło z Ruskimi i Niemcami. A to to nie wiadomo kto z jakiego kraju

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

W salonach robia zeby ustrzec sie przed pozwem w razie czego bo jesli nie bylo testu nie ma kartki z podpisem klienta to firma ubezp odmowi wyplaty. Test powinno sie powtorzyc jesli od ostatniego zabiegu minelo pol roku. Test powinno sie robic przed henna jak i opalenozna czy to manualna czy tez spr

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

ja tam raczej nie boje sie o uczulenie jako takie, tylko o wieksze podraznienie i tak juz podraznionej glowy. normalnie nigdy nie robilam ale teraz musze. -- This one says June. They all have a month marked. This one goes June. June comes before July, and after May. So anytime you hear that it's

Re: farba do wlosow -proba alergiczna przed naloz

ah dobry mi pomysl dalas - nie wiedzialam ze takie cos jest - poszukam i sobie kupie bo raczej do fryzjera nie mam czasu isc. pozatym oni nigdy nie sluchaja co ja od nich chce, wiec ich unikam. a jesli chodzi o pytanie glowne to w sumie zastanawialam sie czy samej farbie np w szczelnie

PPD w farbach do wlosow

Dokladnie tak jak napisala almondzik. PPD, zwiazek z grupy amin aromatycznych, oprocz powaznych, wygladajacych jak poparzenie, uczulen moze rowniez spowodowac zejscie smiertelne. www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2011/nov/28/could-hair-dye-kill-you 99% farb do wlosow zawiera PPD Im ciemniejsza

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

Ja tez uzywam H&B, ale, przy codziennym myciu wlosow, w moim przynajmniej przypadku kolor bardzo szybko plowieje.

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

Feria Loreala.Tylko.Kiedys uzylam Garniera.Powiedzialam ze nigdy wiecej.Kolor szybko sie zmyl.Z Feria nigdy nie mialam problemow.

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

Tylko z Holland &baret piekne kolory bez chemii I ladnie sie splukuja nie duzy wyboru ale mi odpowiadaja

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

ja sobię chwalę John Frieda, ale nie jestem jakoś specjalnie wierna tej firmie :) czasami skuszę się na inne w promocji -- - without women hell wouldn't be hell -

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

Clairol - nice'n easy Do powtórki co 3-4 tygodnie, bo włosy mi szybko odrastają. Głowę myję codziennie albo co dwa dni, odcień trochę się zmienia, ale nie na tyle, żebym musiała szukać innej farby.

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

Ja z kolei uzywam Loreal Casting. Pojawily sie u mnie siwe wlosy, wiec potrzebuje czegos co mi je skutecznie pokryje, ale nie ma amoniaku. Wlosy po szesciu tygodniach farbuje ponownie, bo mam odrosty.

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

dodam jeszcze ze ja wole farby ktore sie latwo wycisna do miseczki w ktorej sobie mieszam i zebym mogla nakladac pedzlem - wiec pod tym kontem tez patrze. nie lubie takich co sie leja albo sa piankami do wyciskania. jakos latwiej i szybciej mi sie naklada i rozprowadza taka gestsza pacie pedzlem

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

niektore farby sa takie ze nie mozna ich wylac z pojemnika tylko np w formie pianki sa, albo sa bardzo cieknace - prawie jak woda - wiec tych wodnistych nie da sie nakladac pedzlem. te w formie musu/pianki trzeba wypsikiwac z aplikatora - ja akurat nie przepadam za tym. wole symetrycznie nalozyc

Re: Jakie farby do wlosow uzywacie?

hehe, ja to farbuje co 6mcy, jak jakas fryzjerke gdzies zlapie;-) Ale musze chyba sama zaczac koloryzowac wlosy, bo za rzadko fryzjerki widze. Boje sie tylko, ze cos zbabram;-) Wolalabym cos tak latwego, jak szampon koloryzujacy, ale ja tez z tych co wlosy codziennie myja, wiec ....odpada. Szukam cz

Re: farba do wlosow prosze o rady

dzieki :) pewnie, masz racje...naprawde poza tym efektem sztywnych wlosow farba spisuje sie bardzo dobrze, wlosy sa blyszczace, kolor ladny, no ale nie mozna miec wszystkiego hehe ;)

blond farba do wlosow

Dziewczyny, polecicie jakas firme farb do wlosow kolor blond, ktora bylyscie zachwycone? Taki wybor a rynku, ze mozna dostac zawrotu. Myslalam o "john frieda",. Uzywalyscie? -- pozdrawiam serdecznie MamaSzymka

farba do wlosow prosze o rady

Mam sporo siwych wlosow do tego ciemne odrosty...Nie znam polskich farb typu Londa, Joanna..czy jest cos dobreago aktualnie na rynku?Moga to byc tez inne firmy, dodam,ze probowalam Loreal (Excellence i Preference) do tej pory i nie pokrywaly mi dobrze siwych wlosow, wiec musi to byc cos dosc

syoss - farba do wlosow

Czy ktos moze wie, dlaczego w sklepach nie jest dostepny kolor 7-8 (miedziany blond) syossa? Kupowalam do tej pory wlasnie ten nr , a od pewnego czasu nigdzie nie ma. Chyba wycofali, ale dlaczego? A moze ktos gdzies widzial, cos wie?

Re: farba do wlosow prosze o rady

, bodajze ciemny blond. Na moich ciemnych wlosach plus siwkach lapala swietnie, nie tylko ciemny odrost, ale i calosc wlosow byla jednolicie pokryta...Kupilam ja po przyjezdzie do PL...no i niestety kiszka, zupelnie inny, gorszy efekt... Takze stwierdzilam,ze docenie nasze rodzime farby, bo jestem pewna

Delikatna farba do wlosow!

Witam! Poprosze o pomoc. Szukam ultra delikatnej farby do wlosow blon/ciemny blond. Ale dosc trwalej, nie szamponu koloryzujacego. Z gory dziekuje Ania -- Mama KaOwiec Zapraszam! (trzeba zastukac na mojego maila gazetowego)

Re: blond farba do wlosow

Uzywam Nice&Easy i szczerze polecam, jesli szukasz naturalnych kolorow, ton w ton. Ja mam sporo siwych wlosow, szacunkowo jakies 60-70% i ta farba co prawda je pokrywa, ale wyplukuje sie z nich szybciej, dzieki czemu mam "naturalnie" przesiane odcienie blondu. Mnie to odpowiada, ale

jaka farba do wlosow-delikatna?

Nie chce wydac na fryzjera, ale musze cos zrobic, bo mam duze odrosty. Nigdy nie frabowalam wlosow w domu. Czy jest jakas ultra delikatna farba, ale nie szampon koloryzacyjny (myje codziennie!), chodzi o kolor ciemny blond. -- Mama KaOwiec Zapraszam! (trzeba zastukac na mojego maila gazetowego)

kolor farby do wlosow

szukam dla siebie farby do wlosow tyle ze mam z tym troche problem. mam ciemno brazowe wlosy i chcialabym je troche moze przyciemnic, w kazdym razie pozostac przy brazie. marzy mi sie jakis chlodny odcien, jestem typowa zima jesli chodzi o typ kolorystyczny, cieple odcienie mi nie pasuja

Farby do wlosow - ze sklepu czy fryzjerskie?

Witam, czym sie rozni farbowanie wlosow np. farbą Loreal z drogerii a Loreal Matrix czy Mijirel fryzjerska? Czy faktycznie te fryzjerskie sa lepsze i w czym konkretnie? Na czym polega roznica? Macie doswiadczenie?

Re: farba do wlosow prosze o rady

Ja polecam Loreal jest stosunkowo drogi ale najlepszy ze wszystkich. I masa odcieni -- stylowi.pl/kategoria/uroda

Re: farba do wlosow prosze o rady

Polecam farbę Joanna. Włosy sa po niej miękkie i lśniące. Co jest też w niej fajne (dla mnie przynajmniej) - nie ma takiego ostrego zapachu, którym charakteryzują się inne farby (a którego ja nie mogę ścierpieć...). Jedyny minus, że się chyba trochę szybciej spłukuje niż np. Schwarzkopf. Ale też

Sklep z farbami do wlosow

Czy jest moze w Tychach lub okolicach sklep z farbami do wlosow firmy "Matrix" lub jakis inny sklep z produktami fryzjerskimi. Bede bardzo wdzieczna za jakies namiary.

Jaka farba do wlosow?

Bardzo dawno nie farbowalam juz wlosow, teraz mam ochote ozywic ich kolor. MOj naturalny to braz, mam do tego ciemne oczy i zastanawiam sie nad kolorem farby (mam ochote poglebic kolor,tzn.nalozyc ciemny braz, tak by wygladaly na czarne, ale rowniez chodzi mi po glowie jakas czarna wisnia albo cos

Farba do wlosow Herbatint

Od jakiegos czasu sama farbuje wlosy ale mam wrazenie, ze niektore farby bardziej je niszcza i szukam czegos lagodnego, ale trwalego. Czy ktoras z WDPD zna te farby? Przyznam , ze opis mnie kusi , ale troche sie obawiam, jaki bedzie efekt. Czy macie jakies doswiadczenia z farbowaniem tymi

kazda trwala farba do wlosow

np Londa czy Loreal. Palette - pewnie uzywalas szamponu koloryzujacego, a nie farby. Farby Schwarzokppf tez sa. Farby trwale, poziom 3 czy tez na opakowaniu jest napisane, ze trwale pokrywa siwe wlosy. -- ’Cause I told you once / And then I told you twice / And now I told you three times

Re: farba do wlosow prosze o rady

dziekuje Wam za rady! kupilam Londe "do uporczywie siwych wlosow"..zobaczymy, podziele sie efektami :)

dobra farba do wlosow

prosze o pomoc w wyborze dobrej farby do wlosow najlepiej jakis czekoladowy braz

Rozjasnianie wlosow farba

O ile tonow maksymalnie mozna rozjasnic wlosy profesionalna farba o odcieniu jasnego blondu? Moj kolor wlosow to sredni braz. Obecnie rozjasniam je przy pomocy rozjasniacza, a pozniej jeszcze zazwyczaj na to farba, celem uzyskania jakiegos ladnego odcienia. Ale to jak na moje wlosy troche za duzo

Re: farba do wlosow prosze o rady

CD ja sama właśnie dojrzewam do eksperymentu z nową farbą - leży już i czeka aż mnie wena złapie. W moim mieście nie ma dużego wyboru farb, ale mam nadzieję, że niewielkim nakładem finansów uda mi się osiągnąć ciekawy efekt ( jak nie wyjdzie będę chodzić w kapeluszu - podobno są trendy )

Re: farba do wlosow prosze o rady

Moja znajoma bardzo sobie chwali palett. Ja osobiście nie jestem przekonana do tej marki, ale ona mówi, że idealnie pokrywa jej siwe włosy i długo się nie zmywa. Nawet idąc do fryzjera kupuje ta farbę i fryzjerka jej maluje.

Re: Jaka farba do wlosow?

przyznam ze jesli chodzi po farby do wlosow to nie jestem w ogole obeznana, az musialam sprawdzic w googlach, wiec chodzi o Casting,L'Oreal, tak?

Re: Dobranoc

No i wlasnie po to wymyslono dla babuff farby do wlosow. Zreszta faceci tez coraz chetniej tego uzywaja.

Re: farba do wlosow prosze o rady

> ladny i krycie naprawde niezle... To może być dlatego, że w tej farbie jest silniejszy aktywator, żeby mocniej "otworzył" łuski włosa -- dzięki temu farba lepiej kryje. Daj włosom jeszcze tydzień, może łuski się stopniowo zamkną i włosy zrobią się gładsze. Poużywaj odżywki z

Re: farba do wlosow prosze o rady

Jest teraz tyle sklepów z artykułami fryzjerskimi ,że nie warto kupować sklepowych farb bo słabo wypadają.Moja babcia ma całe siwe włosy i ufarbowałam jej farbą Alfaparf evolution of the color,odcieniem do włosów siwych-intense,jest taka seria dla włosów siwych.długo sie jej trzymała ta farba

Re: farba do wlosow prosze o rady

Dawno temu, kiedy jeszcze sama farbowałam włosy na różne dziwne kolory, ktoś polecił mi farbę z serii Framcolor Futura ( chyba tak się pisze ) kupowałam ją w sklepie zaopatrzenia fryzjerów w Czw-wie - Wały Dwernickiego. Używałam jej przez jakiś czas i włosy były super ( pani w sklepie dobierała

Re: farba do wlosow prosze o rady

dziekuje za rade :) ja zrobilam wlosy ta zakupiona Londa i siwe pokryla bardzo dobrze...farba jest wydajna, gesta, latwo sie ja naklada, kolor wyszedl zgodnie z oczekiwaniami dosc ciemny kasztan. Jednakze nie kupie jej ponownie,a szkoda...wlosy sa po niej sztywne jak patyki (tzn po umyciu), nawet

Re: farba do wlosow prosze o rady

ja nie polecamfarb johna fridy . 1 .sa drogie jak na zwykle farby ze sklepu bo u mnie kosztuja 10funtów 2. wlosy sa po niej twarde i sztywne. 3 .kolor nie jest super intensywny!!\ polecam ci profesjonalne farby typu elgon albo loreal ale te PROFESJONALNE!! wiem ze sa troszke rogie ale ja stosuje

Re: farba do wlosow prosze o rady

Najbardziej lubię Garniera z dużym napisem 100%, od czasu do czasu używam też Welli i Wellaton w zależności od aktualnej promocji, koniecznie z dopiskiem: pokrywa siwe włosy w 100%. Moim zdaniem nie opłaca się kupować drogich farb, bo wtedy koszty są porównywalne z fryzjerem, wiec nie widzę

Re: delikatne farby do wlosow blond

Loreal casting i Natural Instinct chyba... to sa farby bez amoniaku tzw. semi permanent... ale osobiscie nie farbowalam juz b. dawno wlosow w domu...

Re: Jaka farba do wlosow?

kolejka_waskotorowa napisała: > przyznam ze jesli chodzi po farby do wlosow to nie jestem w ogole obeznana, az > musialam sprawdzic w googlach, wiec chodzi o Casting,L'Oreal, tak? Tak jest. Loreal Casting Creme Gloss Szampon koloryzujący.

fryzjerskie farby do wlosow

chcialabym kupic cos lepszego co jest dostepne raczej w salonach fryzjerskich niz w sklepach marketowych. Co polecacie? Kompletnie nie znam zadnych firm

holland & barret -- farby do wlosow

Czy ktoras z was kupowala tam farby do wlosow? jak sie ma kolorr do zdjecia na pudelku? Znalazlam w tym sklepie kolor ktory mi odpowiada (rudy) ale nie wiem czy warto...

Re: blond farba do wlosow

A mi wlasnie pianka John Frieda najlepiej sluzyla. Teraz wprawdzie od kwietnia wlosow nie farbuje, bo chce wrocic do swojego naturalnego blondu, ale po tej piance mialam zdecydowanie najmniej przesuszone wlosy i kolor bardzo ladny.A w dodatku rownomierny, co nie jest takie latwe do uzyskania w domu

Re: kazda trwala farba do wlosow

Używałam trwałej farby Palette Intensive Color Creme, nie szamponu koloryzującego. Sama się dziwię, że zmyła się z siwych włosów, ale tak było ;) Na pozostałych włosach jest ok, błysk, blask, cudny kolor (trufla), tylko z siwych się zmywa :(

Re: rude i miedziane farby do wlosow

Wypłukują, płowieją i żółkną. Gdy miałam rude włosy, po 3 tygodniach od farbowania już czułam, że potrzebują następnego.

jak sprac plame po farbie do wlosow?

Zaplamilam recznik farba do wlosow,dodam ze koloru "wcieklego buraka".Dodam,ze farba nie kapnela przy farbowaniu,tylko "puscila" po myciu glowy.Ma ktos jakies pomysly,albo rady? Bede wdzieczna:) Pozdrawiam -- Kiedy filozof odpowiada, przestajemy rozumieć, o co pytaliśmy.

Re: delikatne farby do wlosow blond

Masz blond wlosy i chcesz zmienic ich odcien, czy myslisz o bardziej radykalnej zmianie? Nie probowalam, widzialam te farby w Whole Foods www.naturalhairdye.com/color/naturtint/naturtintp/index.html John Frieda oprocz szamponow i odzywek podkreslajacych rozny kolor wlosow, ostatnio wypuscil na

Re: kazda trwala farba do wlosow

color creme, hm klikam z niemiec i niem oge znalezc info o produkcie. A nie znam tak dobrze Palette. Trzeba przeczytac instrukcje, czy pokrywa siwe wlosy (niektorzy producenci pisza, ze pokrywa siwulce, jak jest ich malo). Color creme kojarzy mi sie z kremem koloryzujacym, a to nie jest farba, ale

Re: Delikatna farba do wlosow!

Jak delikatne farby, to polecam te z najmniejszą ilością amoniaku -- www.hairlab.pl - pielęgnacja włosów, systemy włosów, peruki

Re: Można osiwieć ze strachu?

Mnie kiedys po wielkim wstrzasie i stresie zeszla farba z wlosow w ciagu jednej nocy. Farba droga, wyprobowana, i nie chodzi o wyblakniecie. Wiem jak to dziala, rozchylaja sie luski wlosa itd, ale nie wiem jak to zrobic bez ingerencji chemicznej, a jednak. Rano mialam wlosy oblepione czyms o

Re: Delikatna farba do wlosow!

Słyszałam że ta nowość od Shwarzkopf perfect mousse jest bardzo delikatna, moja koleżanka, która ma bardzo wrażliwą skórę głowy robiła ta farbą i mówiła, że jak każda ją szypie to tej nawet nie czuła więc może warto spróbować.

Re: Delikatna farba do wlosow!

Dla mnie przez wiele miesięcy bardzo dobrą farbą był wellaton. Włosy były po niej w bardzo dobrej kondycji i wyglądały naturalnie. Ale ostatnio... albo farba się popsuła albo moje włosy przestały na nią reagować i musiałam z niej zrezygnować. Ostatnio spróbowałam Garniera bez amoniaku i jak na

farba do wlosow

witam!!! doradzcie mi prosze jaka farba do wlosow jest najbardziej trwala.Ja uzywam LOREAL PREFERENCE(nie wiem czy poprawnie napisalam)nadaje wlosom bardzo ladny kolor ale niestety zmywa sie bardzo szybko tzn po 2 myciu juz mam jasniejszy odcien.Wczesniej mialam wlosy jasny blond i teraz farbuje

szukam niebieskiej farby do wlosow - jest taka ?

szukam niebieskiej farby do wlosow, jej marki, namiarow w necie w jakims sklepie internetowym zaznaczam ze nie szukam jakichs badziewiastych zmywalnych pianek na jedna noc i 2 mycia glowy, tylko normalna regularna farbe do wlosow w kolorze niebieskim. nijak nie wiem nic na ten temat a farba

Re: zagadka kosmetyczna:0

Inguszetii gratuluje !! Babowa, dzieki Tobie poszlam poszukac siwych wlosow ..... i znalazlam, wiec siedze teraz z farba na glowie:)

Farba do wlosow czarna/ciemny braz.Naturalny efekt

chcialabym przyciemnic naturalny(ciemny braz)kolor wlosow. Najlepiej by wygladaly na czarne lecz bez tego efektu smoly na wlosach, jaki daja czasem farby. Jaki kolor wybrac? Ciemny braz? Czy moze jest jakas fajna czarna farba, ktora wyglada w miare naturalnie i nie postarza? A moze wybrac sie z tym

ilosc farby do wlosow do ramion

czy ktos wie moze jakas fryzjerka ile potrzeba farby do wlosow do ramion

Plamy z FARBY do wlosow...

Jak usunac ciemne plamy z farby do wlosow,czy jest wogole taka mozliwosc?? -- MOJ Aniolek: Emilka 12.06.2006 www.youtube.com/watch?v=9cYKDMUOZPo tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10719;47/st/20060612/n/Emilka/dt/5/k/ 90aa/age.png"></a>

wreszcie farba do rozjasnienia ciemnych wlosow:)

chyba wyprobowalam juz wystarczajaco duzo sposobow na rozjasnienie ciemnych wlosow(o jakies 2 tony). od fryzjera zawsze wychodzilam "bez zmian", jak probowalam w domu roznymi farbami to albo wychodzilo cos czerwonego albo czarnego...nie chcialam duzo jasniejszych, bo farbuje tak dla

lagodna farba do wlosow

Ktore farby lub szampny do farbowania wlosow sa na tyle lagodne, ze moga byc uzywane w ciazy? Wem, ze chna, ale czy cos jeszcze? Dziekuje i pozdrawiam

farba do wlosow czekolada

Witam ja mam takie pytanie obecnie nie ma mnie w kraju i przed wyjazdem a to bylo gdziesz 4-5 lat temu kupilam profesionalna farbe o odcieniu czekolady(cieplej czekolady nie ciemnej) i wszyszedl kolor idealny i teraz chcialabym wrocic do barazu ale nie wiem jaka to byla farba pamietam jedynie tyle

Re: Farba do wlosow

Nigdy nie uzywalam farby do wlosow, natomiast eksperymentowalam z tonikami. Rozne odcienie czerwieni, te raczej ciemniejsze, ogniste. Teraz ciesze sie (naprawde!) moimi zaczatkami siwych. -- Carpe diem :-))

farba do wlosow - fiolet!

poszukuje farby do wlosow, ktora mialaby kolor chlodnego (wpadajacego bardziej w niebieski)fioletu. chcialabym uniknac czerwonawego zabarwienia typu bordo, wisnia, sliwka... do tej pory testowalam: - joanna naturia lesna jagoda- przesliczny kolor, ktory szybko znika. dodam, ze szczegolnie ladny

farba do wlosow

Witam :) Poradzcie mi prosze, jakiej farby do wlosow najlepiej uzyc zeby efekt byl mozliwie jak najdluzszy? mam ciemne, brazowe wlosy i nic bym nie zmieniala, gdyby nie siwki :/ Coraz wiecej ich. Ostatnio zastosowalam jasny braz Garniera, ale szybo zszedl. Jakich farb Wy uzywacie? Pozdrawiam.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - farba do wlosow