Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Flumycon - bez recepty?

bez recepty to chyba nystatyna tabletki sa tez tabl dopochwowe rowniez nystatyna i nie na recepte rowniez wlasnie zamierzam sobie kupic :) aby sie zabezpieczyc na wakacje

Flumycon - bez recepty?

Mam pytanie, czy Flumycol - lek na grzybice pochwy jest na recepte czy nie? Jakie dawki najlepiej stosować? A czy ketokonazol lub nizoral? Dziękuje za odpowiedź.

Re: pleśniawka...nic nie pomaga, co robić?

przrobiłam wszystko i nic nie pomagało, tylko fluconazol/flumycon , jest na receptę wiec musi przespisać go dr , dwa dni i śladu nie ma, ale trzeba podawac go 5 dni by nie było nawrotu

Re: permanentna grzybica :(

Dosutnie flumycon - pomaga od razu po pierwszej dawce, wystarczą cztery tabletki, po jednej co trzy dni. Lek na receptę.

Re: Grzybica sutka a karmienie piersią...

to aby wypowiedziała się na temat Daktarinu na który receptę zdobyłam- z oburzeniem stwierdziła " to co, teraz Pani będzie wszystkiego próbować??". Jestem zła bo najchętniej poszłabym teraz do kogoś innego kto by pomógł mi przejść przez to co mnie dopadło i pomóc i mi faktycznie, bez łaski

Re: dolegliwości pochwowe:kwiat:

Hej Mapko :) nie wiem co lekarz Ci przepisał na ten świąd ale ja jak po antybiotyku też miałam taki świąd to lekarz zalecil mi Flumycon doustnie ,Gynalgin dopochwowo i maść Pimafucin.Niestety te leki są wyłącznie na receptę .Pozdrawiam Cię :)

Re: nawracająca grzybica pochwy a wrzody żołądka

flumycon dwa razy pod rząd i nie działa. co oznacza, że grzyb już się na flumycon uodpornił i leczenie jest bezcelowe. zrobić posiew i antybiogram, na co grzyb oporny, a na co wrażliwy i dopiero wtedy leczyć, siebie i partnera jednocześnie, powstrzymując się od współżycia w tym czasie. oprócz

Re: wsciekne sie - co robic ?

Idź idź, przynajmniej będziesz mogła poprosić o receptę na Flumycon. By tę grzybicę wyleczyć.

Re: Problemy z brodawkami

Lek nazywał się Flumycon. Internistka u której byłam na początku twierdziła, że nie można po nim karmic (kazała mleko wylewać przez tydzień). Tak jak pisałam pediatra (neonantolog) twierdzi inaczej a ja jej zaufałam. Synkowi nic nie było, miał wtedy 6 tygodni. Nadto smarowałam sutki maścią

Re: Rgorąe: Wirusowe zapalenie jamy ustnej-POMOCY

a może flumycon i pędzlować buzię w środku? tylko to chyba na receptę -- Olutek ma

Re: FLUMYCON SPRZEDAM!!

Sprzedam skuteczne leki przeciwgrzybicze bez recepty, oczywiście z ważną datą, z paragonem. Miałam za duży zapas, żeby nie chodzić do przychodni, ale okazuje się, że już nie muszę ich wybierać do końca Teraz jeszcze tępię pasożyty. Idę drogą An Dy sprawdzoną i wreszcie z efektem FLUMYCON pliva

bardzo uporczywa infekcja intymna-pomocy!

zaczęło się 2 m-ce temu przyplątał mi się grzybek próbowałam sposobów dostępnym bez recepty -clotrimazol,vagical,tantum rosa.poprawa była na chwilę a potem z powrotem objawy ustępowały. wiadomo ile się czeka do gina więc poprosiłam internistę i przepisał mi gynalgin.wybrałam całe opakowanie ale

Grzybica sutka a karmienie piersią...

zawsze czułam ból przy lekkim chłodzie. Po wizycie u doradcy dostałam receptę na Flumycon ( mocną dawkę, z tego co kojarzę 100 lub 200?-muszę zerknąć) i na krem trioderm. Pani zabroniła mi absolutnie karmić piersią - do póki nie skończę karmienia. Tabletek jest 7, podobno po 5 dniach może się już

Re: Pleśniawki u noworodka

Mojemu synkowi (6 tygodni) lekarz przepisał syrop Flumycon (na receptę) do pędzlowania buzi. Zalecił aby nasączonym sterylnym gazikiem owiniętym np na łyżeczkę do herbaty (oczywiście na ten cienki koniec) zdrapywać te pleśniawki z języka. Nie wiedziałam za bardzo jak to technicznie zrobić, ale

Re: Pleśniawki u noworodka

Żaden Aftin, nystatyna ani fiolet. Tylko Flumycon do przecierania wnętrza buzi. Na receptę. Jeśli jesteś z Krakowa mogę Ci dać, bo to wielka butla i zużyłam z 10%. A kosztuje ok. 40 zł. Po nim nigdy pleśniawki już nie wróciły. -- "Jestem matką wszystkich ludzi, więc także i twoją, Czesiu"

Re: Grzybica w buzi po antybiotyku :(

FLUMYCON. Na receptę, dość drogi ale rewelacyjny - należy nim smarować buzię dziecka od wewnątrz, język, dziąsła, dokładnie, 3-4 razy dziennie przez ok. 7 dni. Aphtin to syf, kto to jeszcze stosuje??? -- "Jestem matką wszystkich ludzi, więc także i twoją, Czesiu"

Re: Plesniawki, co pole

Fiolecik to sobie można wsadzić w cztery litery. Tylko syrop Flumycon, (na receptę) przechodzi po 1-2 dniach, ale smarować trzeba 7. Jedyny naprawdę skuteczny preparat przy grzybicy, nowocześniejsy niż nystatyna. I bezpieczniejszy. jak jests z Krakowa, mogę Ci dać, ma ogromną pojemność. -- Płeć

Re: Pleśniawki

Czy flumycon jest na receptę? -- Asia mama Adasia - TGA (20.12.2004)

Nie mogę wyleczyć infekcji !!!

ze zbliżeń, było to przed samym okresem ( odczuwałam suchość ) zaczęło się pieczenie okolic wejścia do pochwy i cewki moczowej. Ginekolog na oko stwierdził infekcje grzybiczą i przepisał ( wizyta była dzień przed miesiączką ) - Gynazol dopochwowo - Flumycon 200mg przez 7 dni i potem po jednej

plamki w buzi = brak witamin

Witam! Tom od kilku miesięcy ma średnio raz w miesiącu białą bolącą plamkę w buzi, w stanach krytycznych jest dookoła zaogniona na czerwono. Kiedyś smarowałam Nystatyną, potem był Flumycon i flucorta. Wczoraj synek mówi, że znowu go boli w buzi, patrzę - znowu plamka :/ Muszę znowu pędzić po

Re: Drożdżakowe zapalenie czerwieni wargowej

Zapomniałąm napisać: zapisała mi Flumycon i maść z antyboitykiem- nie mogę odczytać z recepty. Brać to? Nie chciałabym sobie jeszcze pogorszyć...

Re: plesniawki pomocy!!!

Nam pomógł dopiero lek o nazwie Flumycon- na receptę. Wcześniej stosowałam aphtin i witamine C, ale to nie pomagało. Mam nadzieję ,że pediatra przepisze ci ten sam lek lub inny równie sensowny. pozdrawiam

Re: Wynik : Candida krusei 3,5 latek . Co dalej?

Dziś byłam z synkiem w przychodni. Ma zapisaną na recepcie jedna dawkę Flumyconu, Clotrimazol do smarowania pupy i Lacidofil L jedną kapsułkę. To wszystko. Lekarka stwierdziła, że i tak się tego grzyba do końca nie pozbędziemy. Czy tak ma wyglądać leczenie?! Czy mam mu podać ten Flumycon? Tyle wiem

Re: Pleśniawki - Pomocy !!!

wodny roztwór fioletu gencjanowego 1%- działa expresowo, flumycon na receptę ale niestety nie wiem czy takie małe mogą to brać- pediatra doradzi. To pierwsze bez recepty i stuprocentowo skuteczne. --

Re: Czy można (flumycon)?

Crotlimazol mam w domu, a moja ginka wraca za tydzien z urlopu, wiec z receptą na flumycon nie bedzie problemu. Małż smaruje sie kremem crotlimazol a u mnie jest tak, że jak tylko przesane lykac lacibios femina i jeszcze pozwole sobie na slodkości to grzyb powraca. Tak czy inaczej, flumycon będę

Re: Wynik : Candida krusei 3,5 latek . Co dalej?

Dziś byłam z synkiem w przychodni. Ma zapisaną na recepcie jedna dawkę Flumyconu, Clotrimazol do smarowania pupy i Lacidofil L jedną kapsułkę. To wszystko. Lekarka stwierdziła, że i tak się tego grzyba do końca nie pozbędziemy. Czy tak ma wyglądać leczenie?! Czy mam mu podać ten Flumycon? Tyle wiem

Re: Już nie mogę poradzić sobie z nawrotami pleśn

FLUMYCON jest to zawiesina dostępna na receptę, taka starsza Pani Doktor mi to przepisała, odpukać juz dawno nie mieliśmy pleśniawek.

Re: U nas zadzialalo smarowanie Flumyconem

NO dla mnie temat pelsniawek jest zajomy , bo Tymek nie moze sie ich pozybyc, pediatra w przychodni kazala aftinem, potem takim plynem robionym specjalnie w aptece i dopiero wizyta u prywatnego pediatry przyniosla skutek , bo przepisala na receptę Flumycon - na butelce jest napisane , ze to syrop

Re: POMOŻECIE MAM PROBLEM

Dzięki serdeczne za porady (mocz??? dobre ale ominę to- hihihi) jakoś się pozbyłyśmy smarując Aphtinem i miałyśmy jeszcze polecony syropek na takie dolegliwości Flumycon-okropne paskudztwo ale on jest na receptę. -- aga mama ani urodzonej 29.10.2007 w 25tyg.z wagą 800g.

Re: lekarz mnie nie pocieszył

My też mieliśmy mega pleśniawy całego układu pokarmowego łącznie z biegunkami i bardzo pomógł Flumycon to na receptę a przeciwbólowo dentoseptA do smarowania pyszczka polecam też przy ząbkowaniu pomimo wstrętnego zapachu jest genialny. Przeszło synkowi po 1,5 tyg ja walczyłam miesiąc

Wysypka jak przy półpaścu - 9-miesięczne niemowlę

objawów - ani gorączki, ani złego samopoczucia, braku apetytu czy swędzenia. Zreszta skąd u niej pólpasiec, skoro ospy nie przechodziła? Niestety nic nie pomaga. Po pierwszej konsultacji telefonicznej z alergologiem, miała brać Zyrtec i wapno. Smarowałam ją róznymi specyfikami dostępnymi bez recepty - nic

Re: DROŻDZYCA pochwy

powinno pomóc. Dobre sa tez gaki propolisowe - bez recepty. Polecam też , juz na receptę lek Flumycon - tabletki doustne! Wystarczy jedna i po kłopocie!

Re: antybiotyk+ probiotyk i ...?????????????????

Co gorsza bactrim nie ma żadnej udowodnionej skuteczności w zwalczaniu infekcji górnych dróg oddechowych, to chemioterapeutyk, stosowany w zakażeniach dróg moczowych. Zdaniem mojego lekarza jeśli po bactrimie jest lepiej znaczy i tak byłoby lepiej nawet jeśli by zamiast niego dać wit c. Flumycon to

Re: Co na pleśniawki u miesiecznego dziecka???

Bez recepty to pewnie tylko aphtin, którego nie polecam. Nystatyna czy fiolet to chyba na recepte wszystko, wiec trzeba udac sie do pediatry. Dla nas rewelacyjny okazał sie Flumycon ale tez na receptę. Czytałam i scieraniu pleśniawek moczem dziecka ale nie stosowałam to nie wiem czy to

Re: Grzybica piersi?! Pomóżcie błagam

Nam pomógł syrop flumycon( na receptę), nystatyna okazała się za słaba - problem znikała ale były nawroty. Po flumyconie zniknęły zarówno pleśniawki u małej jak i grzybica piersi i mamy spokój do dnia dzisiejszego. Pozdrawiam.

Re: Dopada mnei grzyb - JAK GO SZYBKO WYTEPIC????

Jak najszybciej przyjmij doustnie Flumycon lub Fluconazol (niestety, na receptę),dawkowanie masz na ulotce.No i wysmaruj się clotrimazolem - przestanie swędzieć. A potem standardowo - globulki dopochwowe

Re: ciągle pleśniawki

U nas pomógł dopiero Flumycon w syropie (na receptę)...po dwóch dawkach zeszły. Moja Oleńka forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=20932569

Re: pleśniawki

Mojej córci Nystatyna niestety nie pomogła i lekarz przepisał nam Flumycon. Super syropek o dobrym smaku. Mała pozwalała sobie nim smarować pleśniawki i dlatego szybko i na razie bez powrotu minęły. Nie wiem czy można ten syrop kupic bez recepty.

Re: Antykoncepcja a infekcje pochwy

tak dla zainteresowanych.... po wizycie u lekarza okazało się że nie było żadnego rzęsistka, "tylko" infekcja grzybicza. dostałam furę leków na receptę (i nie tylko) dla mnie i chłopaka: gynoxin, flumycon, monural (to na układ moczowy), gynoflor, clotrimazol i vit. E (zapłaciłam

Re: pleśniawka

Aphtinu ja bym nie uzywała, tyle mówią o tym niedozwolonym kwasie borowym, który jest w jego składzie. Dużo mam chwali sobie przecieranie plesniawek moczem dziecka. ja nie znałam tego sposobu, wiec nie stosowałam ale mozesz spróbowac. Poza tym nystatyna lub fiolet ale to an receptę. Dla nas

Re: pleśniawki u 19 dniowego malenstwa

Najlepiej udac sie do lekarza, zeby przepisał nystatynę albo fiolet. Z tego co słyszałam to aftinu lepiej nie stosowac u tka małego dziecka, bo tylko aftin dostaniesz bez recepty. Jest jeszcze taki syrop do pedzlowania Flumycon - ona nam własnie pomógł ale tez na receptę.

Re: Co na drożdzaki?

Doustnie (ale na receptę) Flumycon - 3 tabletki na raz, ewentualnie powtórka za 3 dni - mi przeszło po 1 dawce - nie musiałam powtarzać. Dodam również,że stosowałam globulki i nie pomogły - więc chyba należy odbudować się od wewnątrz..:)))

Re: czy to wina gronkowca zlocistego?

dzieki matiuszko!zrobie tak jak mowisz,tz postaram sie o skierowania na te badania,a ten lek -flumycon dostane bez recepty? bo pewnie lekarz jesli poprosze o recepte mnie wysmieje ze bez podstaw chce sama go leczyc,pozdrawiam

Re: Afty??? Jak długo trwają?!!!

flumycon,podaje się go w zależnosci od wagi dziecka no i jest na receptę dodam ,że ten lek pomógł dziecku od razu.pozdrawiam

Re: Leczenie!?

grzybica zdarza się bardzo często, nie jest niczym nadzwyczajnym, jednak należy jak najszybciej ją opanować. najlepiej skontaktować się z lekarzem - onkologiem dermatologiem ew rodzinnym, mój tata miał syrop flumycon, ale jest wiele innych, które musi przepisać lekarz. leki przeciwgrzybicze są na

Lirio

Lirio, na swędzące kapeluszniki polecam flumycon. Łykasz jedną tabletkę, po trzech dniach drugą i problem z głowy. Ja przerobiłam całe opakowanie macmiroru (drogie to jak jasny piorun), a po tygodniu miałam powtórkę z rozrywki. Potem od innego lekarza dostałam receptę na fluconazol i już po

Re: Szukam przeciwbólowego spray'u do jamy ustnej

no to nystatyna! albo syrop flumycon, ale to na receptę niestety... syrop jest bardzo skuteczny i o ile dobrze pamiętam stosowany także po chemioterapii właśnie. -- 20.11.2005 "dokonujemy wyborów, które wydają nam się dobre i rozważne, tymczasem bogowie mają dla nas inne plany"

Re: jakie objawy grzybicy u faceta?

Najprawdopodobniej tak,zwłaszcza jeśli Ty też miałaś ostatnio problemy z grzybicą.Sam clotrimazol w maści to za mało,trzeba zastosować coś doustnie,np.flumycon.Te leki są jednak na receptę,musisz poprosić lekarza.

Re: Co na zapalenie jamy ustnej?

Kurcze bylam pewna,ze ten lek jest na N,a jednak nie.Lek nazywa sie Flumycon. Moj kochany maz ma super pamiec i wystarczylo mu tylko wyslac sms-ka:) Nie wiem czy mozna go kupic bez recepty.My mielismy zapalenie jamy ustnej 2 razy i w obu przypadkach bardzo szybko pomogl.Jeszcze raz pozdrawiam

Plesniawki

receptę, wiec wizyta u pediatry jest nieunikniona. U nas akurat nystatyna nie pomogła, bo skończyła sie zanim znikneły wszystkie plesniawki i zaraz szybko rozsiały sie ponownie. U nas reweklacyjnie zadziałał Flumycon - również na receptę ale jest w dużej butelce, wiec nie ma obaw, ze zabraknie

kup Clotrimazol masc bez recepty - 3 zł

Podziwiam za wytrwałość. ja bym oszalala majac 3 tyg nieleczona grzybice!!! ja po 1 dniu wpycham sie do gina po recepte albo mi pierwszy kontakt wyspisuje. trzeba wziasc doustnie Flumycon+ czopki jakies+ masc (clotrimazol bardzo dobry bez recepty 3 zł). masc kup sobie juz teraz to nie bedzie pieklo

Re: czy to plśniawka?

kwas borowy( tyle razy już o tym pisano na forum!!!!!!!!)i może być po prostu trujący!jeśli to pleśniawki to polecam syrop flumycon(nie wiem czy na receptę, ale z receptą kosztuje koło 15 zł a bez koło 40 zł)lub nystatynę do pędzlowania jamy ustnej. U mnie nystatyna działała na krótko, były nawroty

Re: plesniawki

U nas pleśniawki nawracały średnio co 3 tygodnie. Nystatyna pomagała na chwilę, aphtin w ogóle, dopiero syrop FLUMYCON załatwił sprawę. Syrop jest na receptę( normalna jego cena to ok 40 zł, a na recepte ok. 15 zł). ja pędzlowałam nim jemę ustną córeczki i sobie brodawki ponieważ karmiłam

Re: Dziwne uczucie w miejscu intymnym

nasilona grzybica zniknie.Mam dosyć spore doświadczenie z własną uporczywą grzybicą,oraz wykształcenie medyczne.Flumycon jast dostępny tylko na receptę i jego stosowanie wymaga porady lekarskiej,ale w dawce jednorazowej jest stosunkowo mało toksyczny-taka jest moja rada w sytuacji awaryjnej.

Re: infekcje pochwy

Używałam FLUMYCON razem z moim partnerem. Pomógła mi kuracja, ale na krótko. Po jakimś czasie infekcja grzybiczna znowu wróciła ;-( Polecam natomiast ORUNGAL. Jest droższy, ale skuteczniejszy no i kuracja trwa tylko 1 dzień . Natomiast dla panów do leczenia miejscowego b.dobry jest krem

Re: plesniawki

Słuchaj, u mnie jak Córcia była malutka też miała pleśniawki i od tego gorączkę przez co strsznie sie męczyła. Podawałm jej aftin i nystatyę ale to pomagało kiepsko. Przeszł jej po ok. misiącu. Ostatni z tydzień temu mój 4 miesięczny Synuś załapał pleśniawki i lekarz wypisał na receptę Flumycon

Re: Czy smarować czymś piersi przy pleśniawkach ?

pomagala nystatyna (na receptę) pomógł dopiero flumycon (też recepta). Pędzlowałam jej buzię trzy razy dziennie. Piersi musisz smarować KONIECZNIE. Rano i wieczorem po twojej kąpieli a najlepiej po każdym pędzlowaniu buzi, tym samym lekarstwem. Inaczej nigdy jej nie wyleczysz. Przecież jeśli będzie

Re: Grzybica czy herx

Bulgotanie jak najbardziej może być z powodów "wątrobowych" i ból pleców też.Ten Flumykon,to jak w ulotce napisane,może uszkodzić wątrobę. Silimarol(na wątrobę)jest bez recepty, kosztuje kilka zł więc może kup i spróbuj tego tropu, dokąd nie będziesz mogła skonsultować się z lekarzem

Re: co zamiast nystatyny?

Mam problem z nawracającymi plesniawkami u mojej 2 miesięcznej Zuzi. Nystatyna u nas okazała się mało skuteczna tzn. działała ale po odstawieniu( za jakieś trzy dni) pleśniawki znów były, a leczyłam też siebie, wygotowałam smoczki. Na szczepieniach pediatra przepisał nam syrop FLUMYCON i po

grzyby w jamie ustnej

domu flumycon, ale pewnie już ma z pół roku od poprzedniego stosowania. Mam też resztkę tego płynu do pędzlowania sprzed miesiąca. Czy użyć któregoś z nich czy szukać w aptece czegoś bez recepty? Równocześnie podajemy broncho-vaxom. Pozdrawiam.

Re: teścowa - wnuczek (dlugie)

Cześć nie wiem, czy ktos juz o tym pisał, bo nie czytałam wszyskich odpowiedzi, ale Twój syn ma plesnieawki własnie od antybiotyków! Jego organizm jest wyjałowiony, a plesniawki to grzybica (przerobiłam to juz z moja córcią). Poproś lekarza o receptę na Flumycon, to naprawdę pomaga. A jesli

Re: białe plamki w buzi - co to takiego ???

Nasza córcia też ma pleśniawki. Mamy mówiły, że one ścierały je nam pieluszką tetrową i to pomagało. My dostaliśmy syrop - Flumycon do pędzlowania buzi. Maiałam pewne obawy po przeczytaniu ulotki, ale niepotrzebnie. Po jednym dniu niewiele ich zostało. Niestety chyba jest na receptę :(( Życzę

Re: Grzybica - Flumycon

Hej Verova! Szkoda, ze zuzanna znikneła, bo przydalaby sie nam pomoc medyczna. Flumycon mozna kupic bez recepty, ale kosztuje ponad 30 zl, na recepte ok. 12.Ale nie wiem, czy w kazdej aptece kupisz bez recepty, bo ja chodze do takiej jednej od kilku lat, wiec mnie tu znaja i czasem naciagają

Re: jeśli nie grzybica to czemu tak boli?

Ja dostałam Flumycon (Fluconazol- inna nazwa) i brałam go przez 21 dni i grzybica przeszła. A małemu smarowałam buzię takim mazidłem robionym w apteae. Lekarze nichętnie go przepisuję bo podobno go nie można brac przy karmieniu, ale w poradni laktacyjnej dostałam jednak receptę i małemu nic nie

Re: jak wytruc "drozdzaka"?

Nie wolno brac przez cały miesiac lactowaginalu.Tylko 5-6 w miesiącu. Musisz sobie kupic (na receptę)Flumycon 100 mg i 50 mg. W drugim lub trzecim dniu miesiączki weź 150 mg, za tydzień kolejne 100 za dwa możesz 100 mg. wziąść. Dopochwowo kup Gyno-Femidazol 100 mg i w razie potrzeby weż wieczorem

Re: ciągle pleśniawki

Dodam, że stosowałam Aphtin, Nystatynę, roztwór gencjany, mocz...i nic...czasami pleśniawki atakują również przewód pokarmowy i wtedy trudno wytępić je lekami bez recepty...Flumycon naprawdę zdziałał cuda, w bardzo krótkim czasie(oczywiście wymaga konsultacji z lekarzem)...słyszałam jeszcze o

Re: czy ON tez moze...

Słuchaj on musi NIE ZALEŻNIE od objawów czy ma czy nie ma też się leczyć. Polecam maść np. Clotrymazol (bez recepty i taniocha ok. 2 zł chyba), Pimafucin (na receptę)smarować regularnie. Często powodem zakażenia grzybicą u partnerki jest (zdziwisz sie właśnie partner). A jak byłaś u ginekologa

Re: pasożyty w biorezonansie, potwierdzać czy wie

to. Zrobiłam badanie kału na pasożyty i grzyby. Wyszła candida. Przeszłam na dietę bezmleczną, zero słodyczy i dicoflor. Wcześniej jeszcze dostała flumycon na te grzybiczne plamy na rękach. Od 2 miesięcy jesteśmy na diecie i moje dziecko nie kaszle, wiec ten singular nie był jej potrzebny

Re: Grzybica pochwy- prosze o pomoc.

mam trochę odmienne zdanie jeśli chodzi o niektóre pytania: 1.raczej się nie obejdzie 2,pierwsze słyszę żeby grzybice leczyc antybiotykiem!!!stosuje się leki przeciwgrzybicze flumycon i inne z fluconazolem,które nie osłabiają działania anty 3,domowo to chyba tylko kefir, ewentualnie do smarowania

Re: bolące brodawki podczas pleśniawki

Mój mały miał pleśniawki jak miał 5 mies. Leczylismy sie oboje on bużkę ja cycki. Pediatra ma swój sprawdzony sposób na pleśniawki. Syrop Flumycon + wit.C w ampułkach w proporcji 1:1 i tym smarować brodawki i nalot w buzi (opócz tego dla dziecka ten syrop również wewnętrznie). Działa. Tylko nie

Re: Lek na zmiany w jamie ustnej?

sie zrobily gdy do "klasycznego" u corki ANC 0 doszedl posterydowo podwyzszony cukier. Wtedy byl Flumycon, Amphomoronal do plukania, Orofar do psikania (zawiera lidokaine) - pozwalal cos zjesc, a najlepiej pomagal stomatologiczny Bepanthen do przemywania. W Polsce nie ma, dostepny jest w

Re: co skutecznego na ZAJADY ?!

kilka, o ile nie kilkanaście rodzajów specyfików, które miały lub nawet i pomogły (doraźnie / chwilowo) na zajady. M. in.: - tribiotic (marne wyniki) - flumycon (doraźnie i owszem, na dłuższą metę odpada) - na receptę - clotrimazolum (pogorszenie objawów, rozpulchnienie ranek) - tormentiol (wyszusza i

Re: Nawracająca grzybica pochwy

Róbcie POSIEW!!! Grzybek przyszedł do mnie ok 5 lat temu. Byłam wtedy u ginka i dostałam leki, miałam spokój na jakiś czas ale potem znowu objawy. Znowu leki. Od 2 lat leczyłam się na grzybka co 2-3 mce. Byłam pewna że to on, więc brałam od lekarki tylko recepty, nie badała mnie już. W końcu po raz

Re: świąd odbytu i miejsc intymnych :((

Jesli podejrzewasz, że to grzybek, idź do porządnego lekarza, który zrobi Ci badanie w tym kierunku (wymaz mykologiczny).Jesli masz z grzybkiem rację, to sterydy (hydrocortizon) tylko pogorszą sprawe, bo grzyby uwielbiają wprost to podłoże:-) Orungal jest na receptę i jest niezłym lekiem, ale

Re: Bardzo krztusi się przy jedzeniu :-(

pleśniawki w buzi. Zalecił smarowanie warg i buzi syropem Flumycon (chyba na receptę) po każdym karmieniu i podawanie do połknięcia 1 ml 2razy dziennie - powiedziała, że afty mogą być też gdzieś głębiej. Może Twoja mała też ma pleśniawki, tylko nie na dziąsełkach i wargach, więc ich nie widać. Pozdrawiam.

Re: Co to za krwawienia z jelita?Mieliscie cos ta

poniedziałek a dziś miała kolonoskopie. Za nic nie płaciła.Ale powiem Ci że ja też bym nie czekała tylko zrobiła prywatnie. Jesteś młoda więc to wazne. Co do leków preciwgrzybicznych to brałam Flumycon, ale on jest na recepte. Możesz sobie clotrimazolum kupic na dolne sprawy, ale może lepiej iśc z tym do

Re: Grzybica - Flumycon

(czy FLUMYCON dostaje sie bez recepty??) niestety dalej jem slodycze :( na szczescie zdecydowanie mniej, i nei pozwalam sobie na takie napady obzarciowe pozdr (zuzo gdzie sie zgubilas??)

Re: PLesniwaki

zlikwidować moczem? nasze leczenie ma trwać ok.3-6 tyg. dziecko dostaje Flumycon w syropie. polecam rowniez homeopatyczny, grzybobójczy lek Albicansan D5. bardzo dobry srodek, lecz na receptę. zyczę wytrwałosci, moje dziecko dostało alergiina tego okropnego grzybka, więc mam dodatkowy cyrk. pozdrawiam

Re: jak amodzielnie poradzic sobie z infekcją?

wydzielina (opisałam ją w 1-m poście). I cały czas zastanawiam się nad tymi środkami doustnymi: Flumycon i Ketokonazol. Co o tym sądzicie? Mogę je brać? Z doświadczeni wiem, że najskuteczniejszy z doustnych jest Orungal, ale niestety tylko na receptę.

Re: do sigvaris

3razy w ciągu dnia > tak? A jak długo? Tak jak jest napisane na opakowaniu? przez 2 tyg. > przerwa i znowu 2 tyg? Tak. > AAA i jeszcze jedno. Czy te ziółka mogę podawać też z lekarstwami na > candidę? ( Cos na flu....ale nie mogę rozczytać mojej lekarki a > recepty jeszcze nie

Re: prosze o szybka odp

: flumycon 150 mg- 3 szt(1 tabletka co 3 dni=6.50 za 1 szt, na receptę, doustnie), pimafucin 100mg najpierw 3 globulki (1x na noc przez 3 dni, dopochwowo= 18.70 za 3 szt.) w 1 cyklu, kurację powinno sie powtórzyć w następnym cyklu i też 3 globulki; lactovaginal po zastosowaniu globulek do odbudowy flory

Re: Grzybica hellllppppp!

wtedy dopiero trzeba będzie coś z tym dalej zrobić. Wiadomo jest niestety, że czasem skóra jest podrażniona i mimo wyleczenia swędzenie jeszce jakiś czas się utrzymuje. Jeśli nie przejdzie to polecam lek doustny o nazwie Flumycon lub Floconazolum (jakoś tak się to chyba pisze), jest on strikte na

Re: mamo_pyzuni...

Witaj, wielki dzięki za pamięć o nas :-) Niestety tak sie złożyło, że niespodziewanie wylądowałam w szpitalu, stąd moja nieobecność na forum. Ale już wszystko ok :-) Co do mojego malucha - nadal stosuję flumycon, ale już tylko raz na trzy dni, dieta (ale niestety nie do końca rygorystyczna, tzn

jak amodzielnie poradzic sobie z infekcją?

. Wcześniej na pewno nie uda mi się wepchnąć w kolejkę, a na prywatne leczenie chwilowo nie mam kasy. Znalazłam w domu pozostałości po poprzednich kuracjach: Ketokonazol i Flumycon (oba doustne). Oba przyjmuje się raz dziennie po tabletce (wystarczy na 5 dni). Mam też dwie globulki dopochwowe Gynalginu

kupie Fluconazolum albo Flumycon doustny..

tylko to mi pomaga a jest na receptę,do lekarza moge isc za 2 tyg..jesli ktos ma chetnie odkupię

Re: flumycon

skieruj do swojego ginekologa, ponieważ jesteś świadoma, że jest ono niezbędne, a wychodzisz z gabinetu z receptą na leki tylko dla siebie.

Re: infekcja pochwy--dobry środek bez recepty:(:(

mialam grzybice pochwy, wstyd, ale coz. pomogla nystatyna dopochwowo i flumycon 1x3 tabletki, po 4 dniach powrtorzyc 1x3 tabletki. uprzedzam - u siebie i u partnera.

Re: Citrosept...Citroaktiv... Flumycon...

W Czechach można go kupić w aptece bez recepty i kosztuje (o ile pamiętam) ok.10- 12 zł. Warto o tym pamiętać jadąc tam np. na Sylwiestra. Pozdrawiam.

Re: Jakie leki bez recepty na grzyba pochwy ?

preparat doustny (np. wspomniany Flumycon). Zapisać Ci to może nie tylko ginekolog, wystarczy lekarz rodzinny. Odbudowa flory to osobna sprawa - dobry byłby lactovaginal lub coś pokrewnego. Przejściowo świąd zlikwidują irygacje z bezreceptowego Tantum Rosa, ale to półśrodek. Na przyszłośc - zawsze

Flumycon Helicid

, a i nie wiem czy jest to coś wyjątkowego. Zbrojny w w/w wiedze podreptałem ponownie do lek. rodzinnego, wyłuszczyłem problem i dostałem skierownie do gastrologa oraz receptę na wspomniany Flumocyd do pędzlowania gardła oraz Helicid(?) na reg. wydzielania kwasu solnego. stosuje już trzeci dzień

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - flumycon na receptę