Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Narty w Polsce

Witam, planuje wyjazd na narty / snowboard dla 4 osób na kilka dni w drugiej połowie lutego w Polsce. Przyznaję, że nie mam dużej wiedzy odnośnie warunków w naszych górach, trochę czytałem, ale ciężko się na coś zdecydować. Chciałbym więc zasięgnąć opinii. Szukam kompromisu pomiędzy: - długie trasy

To ktoś w ogóle jeszcze jeździ na narty w POlsce??

To ktoś w ogóle jeszcze jeździ na narty w POlsce??? Austria i Włochy czekają, a nawet Słowacja bliziutko Beskidów...

Re: Narty w Polsce

Jak na narty w Polsce to tylko Zakopane! Niezapomniane wrażenia .. trasa przejazdowa Zakopianka, do tego wszechobecny brak ludzi, spokój, długie trasy, wiele wyciągów, znakomita infrastruktura, niskie ceny i górski klimat...

Re: Narty w Polsce

Za tydzień jadę do Szklarskiej czy myslicie że to już koniec nart>?Moze nie wart jechać?

Re: gwizdali fiuuuuu na Komorowskiego :)

Forumowe pisdactwo na narty pojechało??? -- Sużyć Polsce, suchać Polaków...

Re: Narty w Polsce

> - długie trasy (najlepiej czerwone) > - kolejki do wyciągów > - rozsądne ceny Te warunki spełnia jedynie Jaworzyna Krynicka.

gdzie narty w Polsce?

Gdzie w Polsce jest podobny kompleks jak w Białce Tatrzańskiej? Tz. wyciagi krzesełkowe i co najmniej 3 trasy dłuższe?

Re: Narty w Polsce

Snieg na Szrenicy jeszcze tydzień wytrzyma. Mimo zapowiadanych przez 2 dni +9. Warunki nie będą jednak rewelacyjne ale zawsze można jeszcze pojeździć.

Re: Narty w Polsce

W małopolskich Beskidach jest całkiem fajnie. Właściwie wszędzie jest blisko, więc można kupić wspólny skipass, wypróbować kilka stacji i wybrać najlepszą. Dobrą ofertę ma Beskidski, można z nim przetestować np. Krynicę, Ryterski Raj czy Jaworki-Homole.

Re: Narty w Polsce

dajcie spokój. W Polsce też warto jeździć na nartach. Wyskoki na pare dni rewelacyjnie wpływają na moją kondycję psychiczną. - Krynica - Czyli Jaworzyna. Gondola, 2 krzesła, kilka orczyków / pomy/ sa trasy niebieskie, czerwone i 1 czarna / całkiem fajna/:) Do tego miasto ze sporym urokiem

Re: Narty w Polsce

Obóz narciarski W weekend wróciłem z nart biegowych z Szekla Szkoła narciarstwa i żeglarstwa . Jesli chodzi o organizacje rewelacja, nasi instruktorzy bardzo Cierpliwi i kompetentni, choć był to obóz dla początkujących ku mojemu wielkiemu przerażeniu na spotkaniu organizaacyjnym dowiedziawszy się o

Re: Narty w Polsce

Gość portalu: hawk napisał(a): > Szukam kompromisu pomiędzy: > - długie trasy (najlepiej czerwone) > - kolejki do wyciągów > - rozsądne ceny wszystkie 3 parametry najblizej Polski spelnia Zillertal -- pozdrawiam Janusz

Re: Narty w Polsce

Witaj jeśli chodzi o nocleg to polecam Pokoje w Bukowinie Tatrzańskiej lub noclegi Szczawnica W pierwszej kwaterze byliśmy na sylwestra a drugą wynajmujemy od lat. Co do tras to pelacam Białkę Tatrzańska - troche dużo ludzi i oczywiście Szczawnice +brak kolejek +trasy dobrze przygotowane +dużo

Re: Narty w Polsce

Krynica jest o tyle fajna, że z jednej lokalizacji masz łatwy dojazd w 4 punkty: Słotwiny, Tylicz, Jaworzyna i Szczawnik. Do każdego miejsca dojazd dość częstymi busikami, więc jeśli się pożycza to nawet nie trzeba pchać się samochodem. Z tym że jeśli chodzi o czerwone trasy to Jaworzyna oraz części

Re: Narty w Polsce

Witam, wróciłem 06.01.13 z wypadu tygodniowego w polskie góry. Było nas 12 osób (3 rodziny z dziećmi) , wszyscy "jeździmy" na nartach. Od 3 lat w tym okresie nie zawodzi nas Tylicz.... koło Krynicy/ W tym roku przez ostatni tydzień był problem ze śniegiem. Zaglądaliśmy do Rytra (sniegu

gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

Witam wszystkich rownie niecierpliwych jak ja!;) Prosba jest nastepujaca- chcialabym wybrac sie w weekend (najlepiej najblizszy, ewentualnie za tydzien) na narty w Polsce (lub Slowacja, ale blisko granicy, bo w gre wchodzi tylko prae godzin). I tu rodzi sie problem- z pobieznego przegladniecia

Re: gdzie narty w Polsce?

Na mosorny! Oczywiście nie zapomnij o odpowiednim ubiorze, jeżeli jeszcze nie masz zobacz na tą promocję :)

Re: Tłumy przywitały

Byłeś akurat na nartach z kisielkiem? To by wiele tłumaczyło... -- Sużyć Polsce, suchać Polaków...

ekskluzywne warunki na nartach, gdzie w Polsce????

poszukuję bardzo dobrych warunków na narty w polsce, byłam kilkakrotnie w wierchomli i tam mi pasuje (sniadanie szwedzki stól, obiadokolacja szwedzki stół, basen, spa , darmowa przechowalnia nart i skipasy w cenie, czy ktos moze mi polecic cos podobnego??? słyszałam o zieleńcu ale prosze o opinie

narty w Polsce z dziećmi

proszę o porady i uwagi - gdzie na narty w Polsce z dzieciakami? Myślałam o Piwnicznej. Może macie jakieś sprawdzone miejsca, będę wdzięczna

Re: Gdzie w Polsce narty w marcu ze śniegiem????

Podobno zawsze jest w Krynicy :) Ja parę razy byłam tam na początku marca i był. Ale nigdy nie wiesz na 100% . W Polsce narty to ruletka :) Ja nigdy się nie nastawiam się na śnieg, zawsze mam plan alternatywny

gdzie z dziećmi na narty w Polsce?

Proszę o Wasze porady, opinie, gdzie wybrać się z 7-latką i 2-latką w Polsce na narty? żeby było blisko do stoku przede wszystkim Jeśli nie Polska to Czechy Jeśli macie sprawdzone miejsca to wdzięczna będę za podanie namiarów.

początek marca -narty w Polsce

witam. czytałam juz watki o warunkach narciarskich w marcu, ale ostatnio bardzo zasmucilam się prognozą pogody na koniec lutego i poczatek marca - otóż prawie w całej Polsce ma padać deszcz lub deszcz ze sniegiem. Planowałam wypad w góry na poczatku narca (nie mam czasu i pieniedzy na Alpy!), a tu

Re: Gdzie na rodzinne narty w Polsce???

Wyjazd na narty w okresie ferii w Polsce to ciezka sprawa. Opisze te regiony ktore dobrze znam: Szczyrk, Korbielow - tam to jest tragedia, straszne kolejki- trzeba przywiesc z soba duzo cierpliwosci ;) Troszke lepiej jest w mniejszych miejscowosciach-ale tam to trzeba liczyc na solidna zime- bo

Re: wyjazd do Side początek lutego

Takich warunków jak w tureckich hotelach 5*, za zimową cenę w Polsce nie znajdziesz, moim zdaniem warto. Natomiast narty w Turcji - brrr, nie polecam, chyba ze tak po prostu niby na narty, a tak naprawdę bo tanio? ,

Gdzie lepiej na narty; Prezydent uważa, że wPolsce

Czy takie rozważania pomogą rozwiązać problem bezrobocia ? Zapewne takie pytania a raczej odpowiedzi na takowe są o wiele bardziej istotne dla tej normalnie pracującej grupy społecznej w Polsce. www.stat.gov.pl/gus/5840_1446_PLK_HTML.htm -------------- Cytat: "kecawa: coraz częściej lemingi

Re: Narty w Polsce

W Polsce jeżdżę w Bieszczady. www.arlamow.pl/index.php?module=site&controller=site&catId=259⟨=pl kurtki narciarskie

Re: Narty w Polsce

Teraz to raczej po zimie ,ale jeszcze tydzień temu na nartach byliśmy na Kaszubach-Amalka,Przywidz,Trzepowo i Wieżyca-krótkie to ale i bliskie.....Może ktoś wie o planach Polanowa i reaktywowaniu tam wyciągu?Tego w Drawsku raczej nie polecam 2lata temu mało nie wyrywał rąk...

Re: Narty w Polsce

taki jak tu? fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2605407,2,8,rasowy-sztruks.html -- I believe that the journey is as inspirational as the destination fotoforum.gazeta.pl/5,2,kalinihtaa.html

Re: Narty w Polsce

Polecam Beskid Niski, ja osobiście jeżdżę do Janskich Lazni wiem, ze to nie w Polsce ale serdecznie polecam. Natomiast odradzam Szklarską dużo ludzi wąskie trasy. -- Rozlicz juz dziś PITy 2010 program Rozlicz i wyślij Pit 2010 Czy wysłałeś już swój Pit 37

Re: narty w Polsce w przyszłym tygodniu

Gość portalu: web napisał(a): > ale co można robic na Hali? Powiedz lepiej jak sie trzyma ściana :) Na razie daje radę, ale hala wytrzyma dużej ....

Re: narty w Polsce w przyszłym tygodniu

Co Wy tak z tym Szczyrkiem ? To juz nie ma w PL innych górek ? Zapewniam, że Hala Szrenicka wytrzyma do końca kwietnia. !

Re: narty w Polsce w przyszłym tygodniu

Myślę że z warunkami to raczej ciężka sprawa. Byłam rok temu w szczyrku ale w lutym i nie było za bardzo warunków. -- Waluta to waluta?

Re: Narty w Polsce

tez polecam Krynicę :) byłam w ten weeknd - na Jaworzynie wcale nie było tłumów, wiele tras do wyboru - tam spędzalisśmy czas do godz. 15, potem przerwa i od 18 do 20 smigalismy na Azotach - tam już w ogóle pustki w tych godzinach więc było naprawde super :) spory minus Azotów - trzeba podejśc do wy

Re: narty w Polsce??

to chyba nie byłeś bo na lodowcu Schreck obiad kosztuje 6 euro a karnet na 3 dni 90 euro Jeździłam w listopadzie

Re: narty w Polsce w przyszłym tygodniu

no nie bedzie to na pewno tydzien zimowy, ale ja bym pojechal i mysle, ze da sie jeszcze pojezdzic w Szczyrku.

Na narty z 4-latką w Polsce

Czy możecie się podzielić swoim doświadczeniem, gdzie najlepiej wybrać się na ferie z 4-latką, żeby był fajny hotel i warunki do nauki?

narty w Polsce w przyszłym tygodniu

Prognoza pogody taka ze ma byc coraz cieplej, dodatnie temperatury a w niedziele deszcz. Jak dlugo w takich warunkach moze sie utrzymac snieg? Po ilu dniach dodatnich temperatur i deszczu konczy sie mozliwosc jazdy? Myslicie ze w przyszlym tygodniu da sie jeszcze gdzies pojezdzic? Szczegolnie inter

Re: Gdzie spędziłyście ferie w 2014r -polecacie?

a1ma napisała: > Ale chodzi Ci o Polskę / zagranice? > Wyjazd na narty, zimowy, czy niekoniecznie? w sumie chodzi mi o całokształt,ale mile widziane opcje w Polsce z nartami :) -- Historia małej Emmy Marii

Re: początek marca -narty w Polsce

zawsze jeżdze w marcu jeszcze ze 2 razy: na poczatku i pod koniec marca, co prawda później jezdzi się do 12 tej ale jest OK - Białka-Kotelnica, fajny mikroklimat, śnieg utrzymuje sie długo, w górach poza tym jest troche inaczej...

Re: narty- jak zaczac

Na początek trening, i to taki mocny trening. Na siłowni, fitness, bieganie. Ja w tym roku uczyłam się jeździć na nartach. Miałam trzy lekcje miało być więcej, ale synek się rozchorował przed wyjazdem. Sporo czasu spędziliśmy razem :) Nie sądziłam że narty wymagają tyle siły! Stok w Polsce, narty

Re: Narty w Polsce

Widzisz , ty jestes taki polonijny prowincjusz. Nigdy nie byles na nartach na przyklad w USA, dlatego nie wiesz, ze w takim Hunter czy Killington mozesz stracic nie tylko narty, ale rowniez torbe z ciuchami i butami. Wyczytales cos na temat kradziezy nart w polsce i wklejasz takie bzdury, nie

Re: Narty w Polsce

nie kradnie czegos co mozna za grosze kupic w sklepie nie tylko mozna narty zostawic w miasteczku ale duzo samochodow stoi latem z uchylonymi lub wrecz otwartymi szybami nikt tez tych aut nie kradnie, to nie Polska koles... > Wyczytales cos na temat kradziezy nart w polsce i wklejasz takie

Re: narty - obowiązkowo?

Nie ma porównania, bo narty są w Polsce sportem ekskluzywnym. Poza tym jest to pewien styl, który oczywiście nie musi każdmu pasować. Jednak warto spróbować, bo w zimie czas aktywnie spędzony na powietrzu daje jeszcze więcej energii:)

Re: Na narty z 4-latką w Polsce

fajny stok-szrenica (puchatek) w szklarskiej- i co tu duzo gadac- białka-infrastruktura świetna ale te tłumy obrzydzają wyjazd kluszkowce też sa fajne na wyjazd z dzieckiem

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

Kotelnica i Jaworzyna- święta Dwójka :) Na Facebooku Fan Page Krynicy -> www.facebook.com/krynica

Re: Ferie zimowe- poszukuje wyjazdów rodzinnych

Ja ostatnio też szukałam tego typu ofert i trafiłam na fajna stronkę. Dziecko w Podróży- dzieckowpodrozy.pl. Bardzo dużo propozycji wyjazdów rodzinnych w kraju i za granicą :) Na pewno coś wybierzecie. Tu np zestawienie najlepszych miejsc na wypad na narty www.dzieckowpodrozy.pl/10-najlepszych-miejsc-na-narty-z-dzieckiem-w-polsce/

Re: Narty w Polsce

sprzet narciarski dobrej klasy jest sporo tanszy niz w Polsce. A jesli przeliczyc na mozliwosci finansowe to w zasadzie kosztuje grosze. Mimo to wcale nie ma tu tak wielu narciarzy (chyba wiecej parapetowcow) i wydaje mi sie ogolnie ze sport ten jest uznawany za ekskluzywny. Ceny w osrodkach

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

Aktualne informacje na temat czynnych stoków narciarskich oraz wyszukiwarkę ośrodków masz na www.stok-narciarski.pl

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

na stok-narciarski.pl uruchomili ostatnio fajną funkcję - można sprawdzić prognozowane opady śniegu na najbliższe dni przy każdym stoku, przydatne przy planowaniu np. weekendu bo można się spodziewać gdzie będzie fajna pogoda na narty

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

Działają już m.in. ośrodki w Tatrzańskiej Łomnicy, Strbskim Plesie, Zubercu i na Jasnej pod Chopokiem.

gdzie na naukę nart dla 3,5 latka w Polsce?

witam chce pojechac na narty z moim 3,5 latkiem (wowczas tyle bedzie miał) szukam miejsca gdzie jest szkólka dla takich maluchów oraz bardzo dobre warunki pobytowe. zależy mi również aby w przypadku braku sniegu, byly jakies atrakcje dla malucha. czy jest takie miejsce w południowej Polsce? nie

Nie wiesz gdzie w Polsce na narty?

jest super strona o chyba wszystkich Polskich wyciagach i stacjach narciarskich - dzieki nim na narty da sie jechac nawet na polnocy polski. www.skistacja.pl

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

zieleniec 13-15 grudzień warunki jak na początek sezonu super 4/5 ale szybko przejazd może 1min.30sek. a w góre 5 ; gastronomia-3/5(na stoku); szarotka pokój prima(standard pensjonat przytulnie:D); spa w pakiecie+ A wyciąg przy hotelu już czynny? dłuższy

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

Jak dla początkujących to "Rusiński" koło Bukowiny, stok naśnieżony, chodzi kanapa i orczyk. Byłem tam w tym tygodniu i warunki były dobre, trasa ratrakowana i mało ludzi. -- I believe that the journey is as inspirational as the destination fotoforum.gazeta.pl/5,2,kalinihtaa.html

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

Polecam SN Koninki. Fajne, ciche miejsce, bez zgiełku i tłoku, bo oddalone od typowych kurortów zimowych. Wczoraj jeździłam, pokrywa śnieżna ok 45 cm...i długa nartostrada - ponad 1400 metrów :D Jeśli w grę wchodzi wyjazd weekendowy to przy samej stacji jest ośrodek wypoczynkowy, także dodatkowy kom

narty w Polsce-marzec

Witam, szukam sprawdzonego pensjonatu/hotelu w Polsce w niedalekiej odleglosci od wyciagow narciarskich. Pozdrawiam

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

Kotelnica z poczatkiem sezonu trochę zawiodła - śneig jest bo ciągle naśneiżane, sypie naturalny śnieg i jest mrozik mały ale trasy średnio przygotowane, bardziej na sanki :/ po ratraku sypie całą noc (sztuczny chyba też) i rano jest puch nie ubity, szybko się odrzuca, muldy... i masaaa ludzi :) bo

Re: gdzie narty w Polsce w chwili obecnej?

mój sprawdzony sposób wygląda następująco, mam kilka pensjonatów w górach Beskidy, Tatry, Bieszczady, gdzie dzwonię do właścicieli i pytam przed weekendem jak u nich wygląda sytuacja ze śniegiem, jak jest okej, dzwonię na wyciągi w okolicy i sprawdzam jak z przygotowaniem (zrobiłem sobie listę z pan

Gdzie na narty w Polsce?

Gdzie w Polsce można, nie rujnując, się spędzić zimowy urlop? Przyzwoite ceny kwater, kilka wyciągów o różnorodnym poziomie trudności, no i jakieś drobne rozrywki po nartach. Zieleniec, w którym spędzałam ferie w ubiegłym roku spełniał tylko drugi z warunków. A może ktoś podpowie jakieś ciekawe

Re: Sierra Nevada? ktoś był?

Maroko i Turcja to rozumiem, że egzotyka. Ale Hiszpania? To co powiedzieć o Polsce, na nartach odnoszą zdecydowanie większe sportowe sukcesy od Polaków no i to jeden z najbardziej górzystych krajów w Europie, a Madryt najwyżej położona stolica europejska...

Re: narty- jak zaczac

zagęszczenie ludzi na stoku. Ale w celu nauczenia się podstawowych ruchów i poruszania się na nartach w zupełności wystarczy ośla łączka w Polsce z instruktorem i na wypożyczonych nartach. Nie ma sensu kupować sprzętu - na początku nie wiesz jakie masz upodobania, a poza tym łatwo zniszczyć narty. Można

Re: Wyjazd na narty w Polsce

Gość portalu: Justyna napisał(a): > Do jakiej polskiej miejscowości warto wybrać się na narty? Które z miejsc > noclegowych polecacie? Witaj! Chyba czytasz to forum od niedawna, bo inaczej zauważyłabyś, że narty w Polsce według większości tu piszących to nieporozumienie. Jak widzisz

Narty w Polsce

Wlasnie wrocilam z tygodniowego wypadu na narty do Karpacza i jestem zalamana. Po raz pierwszy bylam na nartach w Polsce (wczesniej zawsze w Austrii i we Wloszech) - warunki sa nieporownywalne. Trasy sa nieoznaczone, zle przygotowane (a wlasciwie to jedna - otwarta), wyciagi sie psuja

GDZIE JECHAC W POLSCE NA NARTY

Witam,poradzcie mi gdzie jechac na narty w Polsce moze jakis fajny pensjonat,hotel.Znacie jakies fajne miejsca??? z gory dzieki za odp

Gdzie na narty w Polsce ?? Na pomoc !!! ,-)

Znajomi z Belgi planuja odwiedzic Polske w zimie i szkujaja miejsca gdzie mozna pojezdzic na nartach ( poczatkujacy narciarze), nocleg w tradycyjnym domku z kominkiem ( hotel moze tez byc ale bardziej w tradycyjnym nastroju ) , kulig i wszelkie atrakcje zimowe.... czy ktos moze mi cos sprawdzonego

Re: narty - obowiązkowo?

Edel mieszka w Niemczech. W Polsce szkoła samorządowa nie może zmusić dzieci do wyjazdu na narty. No, chyba, że szkoła/klasa sportowa o takim profilu - mój syn do takiej chodził i rzeczywiście dwa razy w roku mieli dłuzsze wyjazdy stricte narciarskie. -- "You only get one shot, do not miss

Re: Na pohybel rzeczywistosci

> Tak samo jak ty nie masz pojęcia o dziełach xachodnich znakologow po kilku prze > jazdach na narty :) i dlatego ci się wydaje ze Polska jakąś wyjątkowa.... :) Niech Ci bedzie. Nie chce mi sie spierac o pierdoly. Jezdzac (na narty) po Europie z reguly jestem o wiele mniej zestresowany

Re: Ferie w górach z dziećmi

Wraz z mężem i trójką naszych gagatków w nadchodzące ferie wybieramy się do Murzasichla. Znajoma poleciła mi firmę, z którą była dwa razy w Polsce na nartach i była zadowolona ze szkółki i ogólnie z organizacji. Firma to Rozwiń skrzydła -

Re: aaa pochwale sie, a co tam!

chodzimy w grupie - 5 takich matek, ktore chca zrobic cos dla siebie. w ubiegle lato chodzilam troche z kijkami w polsce i tez slyszalam glupie komentarze w stylu "eee, a gdzie masz narty" itp. :-/

Re: wyjazd do Side początek lutego

w Turcji hotele, do których można pojechać na narty (okolice Konakli), często hotele oferują dostęp do własnych prywatnych wyciągów, wypożyczają narty i prowadzą naukę jazdy na nartach. W Polsce Turcja kojarzy się tylko z wypoczynkiem letnim, ale ten kraj ma do zaoferowania również wiele atrakcji

Re: Gdzie w Polsce narty w marcu ze śniegiem????

Podbijam temat! Liczę na tych co właśnie powrócili z ferii i chcę się podzielić radami i informacjami :-) Pozdrawiam i dziękuję! Z

Czy gdzies sie da pojezdzic na nartach w polsce?

Gdzie mozna pojezdzic na nartach w polsce? W piatek ze znajomymi jedziemy do Zakopanego na 8 dni miedzyinnymi wybieramy sie na skoki stad wybor Zakopane. Teraz tylko pytanie czy jakies wyciagi tam dzialaja czy mozna gdzies pojezdzic sobie nie koniecznie w Zakopcu ale tak do 60-100 km moze obok

Re: Gdzie w Polsce narty w marcu ze śniegiem????

Dziękuję Wszystkim za odpowiedzi! Zakopane lubie ale mam alergie na zakopiankę na tyle silną że skutecznie zniechęca mnie do odwiedzenia Zakopca... Może jak ludzie powracają z ferii będzie więcej 'typów' Pozdrawiam!!!

Re: Gdzie w Polsce narty w marcu ze śniegiem????

Wiesz co, sztuczny to jest i w Wiśle nawet teraz. Problemy moga się pojawić, jesli przez dłuższy czas będa temp. na plusie, ale nie wiem, czy ktos jest w stanie na 100% przewidziec, jakie będą w górach temp. w marcu ;-)

Gdzie w Polsce narty w marcu ze śniegiem????

Witajcie, chciałam do Wisły ale tam piszą że śniegu nie ma teraz a ja chce marzec 7-13 i troche poszusować z 4latką? Dajcie znać Kochani gdzie jest tyle śniegu że za dwa tygodnie jeszcze będzie :-) No i jakiąś fajną kwaterę przyjazną maluchom! :-) Pozdrawiam serdecznie!

Re: Gdzie w Polsce narty w marcu ze śniegiem????

Zieleniec jest położony w kotlinie wśród gór. Stoki ma od północy - jeździmy tam od lat i nie zdarzyło się, aby w marcu nie było śniegu, zwłaszcza, na poczatku miesiąca. Był w ubiegłą niedzielę, a mamy cały czas ujemne temperatury, więc pewnie nie stopniał. Zreszta, wybieramy się w tym tygodniu do

Re: Gdzie w Polsce narty w marcu ze śniegiem????

W Zieleńcu jest śnieg - chodzą prawie wszystkie wyciagi. Bylismy w niedzielę - wyjeździlismy się, bo ludzi było mało. Mankamentem sa oblodzone stoki, a po południu - jak ludzie trochę rozjeżdżą - snieg jak kasza (cóż, uroki sztucznego dośnieżania). Ale generalnie warunki dobre. W Zieleńcu śnieg będz

Re: narty - obowiązkowo?

Starszy jeździ na nartach, młodszy zacznie w tym roku. Obydwoje z mężem jeździmy i lubimy ten rodzaj aktywności. Co do cen sprzętu - synowie mają narty używane, po starszym zostawiamy dla młodszego. Kupienie takiego używanego kompletu dla starszego to wydatek ok 300 zł, przy czym buty i narty

Re: narty w Polsce z dziećmi

Nie wiem w jakim wieku jest Twoje dziecko, ale może czas je gdzieś wyekspediować bez opieki rodziców. Taki wyjazd może sprawić, że dziecko nauczy się samodzielności. Moje dzieci były w zeszłym roku na nartach z firmą ok-tours i świetnie się bawiły. Były pod dobrą opieką, poznały podstawy szusowania

Re: Gdzie na rodzinne narty w Polsce???

Ja tez polecam Wierchomlę ale tu moze być gorzej z dojazdem. Na pewno świetny dojazd jest do Zwardonia, polecam jak ktoś już tu wcześniej Skalankę. I co najwazneijsze malutko ludzi.

Henning Berg w "Sam na sam z Wilkowiczem": Znam rywalizację Kowalczyk z Bjoergen, sam biegałem na nartach. Inaczej się w Norwegii nie da

Henning Berg w "Sam na sam z Wilkowiczem": Znam rywalizację Kowalczyk z Bjoergen, sam biegałem na nartach. Inaczej się w Norwegii nie da

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - gdzie na narty w polsce

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin