Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

jakie najlepsze krople na żółty,, gesty katar??

moj 17 mieiseczny synek ma gesty katar,po nocy sciagam mu zolty gesty katar,natomiast w dzien jest przezroczysty ale tez gesty,.Najgorzej jest w nocy bo strasznie chrapie, bardzo mu ten katar przeszkadza, nie chc juz 4 dzien piersi bo nie moze ssac, gdyz oddycha buzia.jakie sa najlepsze krople

co na gesty katar?

czesc dziewczyny, co dajecie na gesty katar ? Mateusz juz 2 razy miał taki katar który nie idzie odciagnąć a go słychać. Dostawał eurespal, mucosolvan, nasivin i nic schodziło na płuca i juz antybiotyk. (ma dysplazję) Teraz przed świętami znów to słysze tym razem lekarka dała eurespal nasivin i

Re: jakie najlepsze krople na żółty,, gesty katar

Takie gluty to tylko wyplukuj plus jakies euphorbium.Nie mozna na gesty katar podawac nasivinu,on podobno tylko na przezroczysty=tak kiedys powiedziala mi pediatra

Re: gesty gleboki katar-6 m-cy

wysiłek, przy 100% bezpieczeństwa (siłę ciągu sprawdzałam na sobie). Syn miał taki katar przy ząbkowaniu. Może twoje dziecko reaguje podobnie?

gesty gleboki katar-6 m-cy

Synek od 4 dni ma katar-furkocze mu gdzies gleboko w nosku,a 2-4 w nocy ma ataki kaszlu.Domyslam sie ze ten kaszelek to od tego splywajacego do gardla katarku.Ten katar jest dziwny,bo nic mu z noska nie cieknie tylko wszystko siedzi gdzies tam gleboko. Kilka razy(zazwyczaj po karmieniu,lub placzu

Re: gesty gleboki katar-6 m-cy

Tez mi przeszlo przez mysl,ze byc moze to zabkowanie,ale u synka nie widac jeszcze jakichkolwiek oznak zabkowania,a poza tym wszyscy w domu sa podziebieni,wiec chyba raczej synek zlapal od nas jakiegos wirusa:( Poprosilam juz znajoma z PL zeby przyslala mi Katarek,ale pewnie troche to potrwa zanim d

gesty, zoltawy katar - przeziebienie czy alergia?

Oboje z mezami jestesmy alergikami, ja na spory plesni (w efekcie, m.in. rowniez na penicyliny) moj maz na wszystko co fruwa (pylki, kurz itp). Od 3 tygodni Magda ma katar, najpierw wodnisty i przezroczysty - teraz gesty, zoltawy. Katar jej splywa i "gra" na wysokosci krtani i troche

Gesty katar co podać?

Co polecacie dla 2,5latka na gesty głeboka siedzący katar. Co zrobić zeby zaczął spływać?

gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic???

dlugo, dlugo juz , syn i corka, maja katar gesty jakby ropny, i kaszel , taki jakby flegmowy, czy jak to nazwac, ogolnie to tak w okolicy nosa sa zaflegmieni, smaraja i to powoduje tez ten kaszel. jak rozrzedzic ta flegme zeby to im wreszcie splynelo i ustapilo. i co jeszcze z tym mozna zrobic

Re: Katar i mokry kaszel od 4 miesięcy - pomocy

Neosine skonczyl pił 8 dni. Katar pozostał. Sama podawałam w końcu euphorbium. Po kilku dniach sie zmniejszył. Jest bardziej gesty biały i mniej, ale jest. Aerius claritine tez przerabialismy.

Re: co na gesty katar?

strzykawka i sol fizjologiczna, wszelkie mukolityczne krople albo syropy typu flawamed, sinupret -- jaja podnoszą emocje i wywołują wojny

Re: co na gesty katar?

Justy, nie przesadzasz z tym antybiotykiem? Mój syn ma gęsty, żółty katar tak ze 6 razy w roku i jeszcze nigdy lekarz nie przepisał na to antybiotyku. NIGDY! Nigdy syn nie miał powikłań.

Re: co na gesty katar?

Ambrosol lub Flegamina (to z tych tańszych), dobre jest też ACC w musujących tabletkach. -- Serce ma swoje zasady, o których rozum nic nie wie

Re: co na gesty katar?

Na gęsty katar najlepsza jest wizyta u laryngologa. I nuiestey trzeba brać antybiotyki, bo może dojść do zapalenia zatok. Ja jak mam karat (a mam go niemal cały rok, bo jestem alergiczką ) to stosuję taki proszek do wdychania o nazwie Ozona snuffy- fajnie udrażnia drogi oddechowe, a nie spływa do

Co na zalegajacy,gesty katar u 2-latki?

Katar jest gesty i daje o sobie znac glownie w nocy, dziecko nie moze oddychac, poplakuje i odchrzakuje.Poza tym ma lekko przekrwione migdalki,nie ma temperatury ani innych objawow, w dzien prawie nie widac.Podalam jej w szkl. wody po 1 ampulce zastrzykow: mucosa compositum, traumel s i

Re: co na gesty katar?

Generalnie leki rozpuszczające śluz, czyli mukolityczne: -mukosolvan -flegamina -acc (chyba na receptę) -sinupret (w kroplach i tabletkach, szczególnie pocelcany, bo generalnie bardzo bezpieczny i można brać nawet tygodniami) -do nosa mukofluid. Poza tym dużo nawilżania, czyli różnego rodzaju sole

Re: co na gesty katar?

co do stosowania przy dysplazji, to niestety nie mam pojęcia -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-24635.png

Re: co na gesty katar?

Nam lekarka dała taki przepis: 2 l wody, 1 łyżka soli, 1 łyżeczka sodki oczyszczonej, 1 torebka (lub łyżeczka) rumianku. To wszystko zagotować pod przykryciem i postawić odkryte w pokoju, w którym przebywa dziecko. Czyli nie jest to stricte inhalacja, ale pomaga w oddychaniu przy katarze -- http

Re: co na gesty katar?

a tą inhalacje z rumianku, wody, soli i sody to jak robisz, w jakich proporcjach ? to jest do inhalatora z nebulizatorem czy w zwykłej miseczce i pod recznikiem ? czy z dysplacja tez tak można robic dziecku ?

Re: co na gesty katar?

My dajemy euphorbium w sprayu po zakropieniu disnemarem i ściągnięciu fridą (po euphorbium u nas się właśnie rozrzedza i przez jakiś czas trzeba parę razy ściągać), oprócz tego eurespal, clemastinum i maść majerankowa i inhalacja - właśnie będę robić (woda, sól, soda oczyszczona i rumianek) -- http

Re: co na gesty katar?

ja od początku jak tylko młody miał katar podaję euphorbium ( chyba tak się pisze, nie chce mi się podejśc zobaczyc:( Ale nie podaję w aerozolu tylko w kroplach na wodę, owszem nie jest tak że od razu mija ale zdecydowanie mu po nim przechodzi i lepiej oddycha. Co do uodparniająych rzeczy

Re: co na gesty katar?

'u chyba jest za duże dla maleńkich nosków nie mówiąc o końcówce. Na szczęście wtedy akurat takich katarów nie miał. Ostatnio też laryngolog mi mówiła, że Mucosolvan podaje się właśnie po to by rozrzedzić wydzielinę. A mi się ten syrop kojarzył zawsze tylko z kaszlem... -- intelektualista to człowiek

Re: co na gesty katar?

Euphorbium, sól z jonami miedzi w sprayu do nosa, maść majerankowa pod... nic wiecej nie zrobisz. Sama środków na podniesienie odporności nie podawaj. Zadbaj o spacery, dietę, nieprzegrzewanie... Lekarz może Ci coś przepisać (esberitox, isoprinosine, etc.), ale pamiętaj, ze to kosztuje. Po Małgosi

Re: jak sciagacie głęboko zalegający katar?

Mukofluid na receptę. Jeśli jest bardzo gesty i nei chce wyjść to te krople idealnie działają, gile same wypływają i o to chodzi. Mi tez pediatra mówiła, zeby nie ściągać za mocno, bo to wiecej krzywdy niz pożytku. Inhalacje z soli fizjologicznej, sól morska do nosa. A jeśli katar przeszkadza w

Re: dla małych wiecznie zakatarzonych - Mycoplasm

u nas wlasnie tez objawy jak u alergika plus gesty katar, pokaslywanie, nie ma goraczki.

zielony katar czy potrzebny antybiotyk

Synek 4 letni mial goracze38,5 przez 3 dni, bolalo go gardloi ma sraszny katar zielony gesty o nieprzyjemnym zpach jakby ropny.Co moge podac na ten katar?Podawalam syrop przeciwgoraczkowy,tantum verde bylismy u pediatry powiedzial ze osluchowo czysto,gardlo troche czerwone a na katar przepisal

Re: jakie najlepsze krople na żółty,, gesty katar

a czym mu ten katar odciągasz ? najlepsza jest frida , a jeszcze lepszy katarek do odkurzacza !

Re: od tygodnia gesty katar u 9m-czniaka

Jeżeli teraz pojawiła się gorączka, to mogło dojść do powikłań (oskrzela lub ucho). Ja bym poszła, bo to już może być infekcja bakteryjna). Jeżeli infekcja zaczyna się od gorączki, to wirus z którym można sobie poradzić bez antybiotyku, podając Nurofen przeciwzapalnie i Eurespal. Ale jeśli nie buyło

od tygodnia gesty katar u 9m-czniaka

bylism yw sobote u pediatry, osluchowo czysta, wczoraj poszlismy znow gdyz pojawil sie kaszel mokry, zbadal i powiedzial ze czysta osłuchowo zeby nawiżac i oczyszczac nosek. Dzis nadal mokry kaszel flegmisty ktory sie az dlawi, oczyszczamy nosek w nocy miala temeprature wiec dalismy czopek nurofe

Re: jakie najlepsze krople na żółty,, gesty katar

na gęsty katar dobry jest mucofluid.Ale moja córka miała 3 lata jak jej go 1-szy raz podałam

Re: jakie najlepsze krople na żółty,, gesty katar

u nas sinupret rozrzedzil katar ale za to bylo go pelno i szedl na uszy, nam pomogly krople sulfarinol ale moj maly ma prawie 2,5 roku

Re: jakie najlepsze krople na żółty,, gesty katar

najpierw nasivin dla rozzienczenia katarku i "odpuchniecia" sluzowki, a potem robione na recepte krople protargol o ile pediatra je zaleci. -- Dziękuję :-)

Re: Katar u 6 tyg. dziecka. Boję sie.

U naszego synka katar byl w pierwszym miesiącu życia. Po tygodniu sam minął W drugim miesiącu tez się pojawil I tym razem byl zielony gesty. Odciagalam mu ten katar nawet do kilku razy w nocy.minal po tygodniu Karmisz dziecko piersią?

gesty, ciagnacy, katar bardzo gleboko...

corka ma 7 m-cy, dokladnie tydzien temu dostala kataru, takiego charczacego, nie cieknacego, kupilam fride ale ciezko wszystko odciagnac, stosuje Sterimar, lekarka kazala podawac antyb. Hiconcil(wczoraj skonczylam) bo miala podobno zapalenie drog odedechowych, ani razu nie miala goraczki, i nic

Re: gesty, zoltawy katar - przeziebienie czy aler

Myślę że katar o którym piszesz nie jest alergiczny.Pewnie to jakaś infekcja.U nas też tak było dziecko miało katar ok 3 tygodni w końcu zrobił się ropny-zielony i musiała wziąść antybiotyk :/ Moze pokaz dziecko lekarzowi,on najlepiej rozwieje twoje wątpliwości.

Re: gesty, zoltawy katar - przeziebienie czy aler

Katar może być spowodowany uczuleniem, i ulec nadkażeniu. Spróbuj któregoś z preparatów donosowych - zmniejszają one ilość wudzieliny w nosie, np.: nasivin. Jeżeli nie będzie reakcji na leczenie, może warto zrobic wymaz z nosa, dopiero potem ew. antybiotyk, najlepiej miejscowo.

Re: gesty, zoltawy katar - przeziebienie czy aler

Chcialabym uniknac wizyty w przychodni, gdzie czeka cale stado dzieci chorych. To najszybszy sposob na zlapanie czegos :/ Na razie wylaczylam Eurespal, wlaczylam wapno (po telefonicznej konsultacji z nasza dr), jak nic sie nie zmieni, to we wtorek jedziemy do niej na dyzur. Kania -- Magdalena Ju

Re: Euphorbium na katar ??

Nie uzywalam na katar nic poza sprayem z wody morskiej ( jesli byl gesty) I odciagalam gruszka by nie draznic noska. Takie nawilzanie regularne, spokojnie wystarcza by zlagodzic objawy ( a katary juz przerabialismy wszelakie od lejacych do gestych I zatykajacych). Nie ma co babrac sluzowki malego

Re: katar u niemowlęcia

forum.gazeta.pl/forum/w,577,146878415,,Gesty_katar.html?v=2 forum.gazeta.pl/forum/w,577,145668241,,duzy_problem_z_katarem_.html?v=2 forum.gazeta.pl/forum/w,577,143418827,,katar_kilka_pytan.html?v=2 -- To jest noworodek, nie przepina się pasami w kroczu, bo się zwyczajnie nie da, zazwyczaj i

Re: Co podać na suchy męczący kaszel dla 4latka?

Swedzacych.... przeoczylam pomylke. Oxzy go swedzą, trze je niemiłosiernie az ma czerwone jak buraczki i nabrzmiale. Katar jest srednio gesty, nie jest typowo wodnisty (woda z nosa)..zapycha w gornej czesci, syn mowi nosowo..pddycha raczej buzia. Do tego kaszel. Kaszel teraz stal się jeszcze takim

Re: Jak zręcznie i taktownie wybrnąć z sytuacji?

;-). Zdaję się że będę zmuszona do "wyjątkowej" aseratywności. Nie chcę wymyślać wymówek typu: dziś nie witam nikogo bo np. mam katar i nie chcę by się ktoś zaraził, katar kiedyś się skończy ;-).Nie rozumiem do czego ludziom potrzebne takie gesty? Tym bardziej że widzą że ja izoluje się od

Re: gesty, ciagnacy, katar bardzo gleboko...

Oj, skad ja to znam. Plucz sola fizjologiczna i odciagaj ile sie da. Na rozrzedzenie mozesz podawac takie kropelki ziolowe - Sinupret (tylko musisz sprawdzic, czy dla takiego maluszka juz mozna). -- Pozdrawiam Karanissa

Re: Słyszalne zapchanie noska ,a brak wydzieliny.

Na zapchany nos a brak wydzieliny laryngolog kazal nam kupic Mucosolvan zeby rozrzedzic ten katar gesty siedziacy w nosie, zeby spywal. Tak tez zrobilismy, katar zmienil sie w wodnisty i zaczal splywac. 2 dni i po katarze.

Re: mówienie u trzylatków

zrobić badanie słuchu czy dziecko nie ma czasem wady - i tu bum - strzał w 10! Ma kilku infekcjach, gdzie dziecko miało gesty katar, płyn dostał do do uszu i dziecko niedosłyszało. Więc uważam, że nie ma co zwlekać, jesli logopeda, foniatra powie że wszystko ok - to dla mnie dopiero taka wiadomość jest

Re: gesty, ciagnacy, katar bardzo gleboko...

my stosujemy wodę morską w aerozolu 9bardzo rozpuszcza i pozwala wyczyścić nosek. Profilaktycznie, żeby nie doszło do dalszej infekcji psikamy do gardła tantuum verde (zalecenie lekarza, bo stwierdził,że mimo wody morskiej nie jest możliwe całkowite oczyszczenie noska). Katar przy takim

Re: Co na zalegajacy,gesty katar u 2-latki?

ok było pogorszenie, jakakolwiek reakcja, 2 dni podajesz tą mieszankę ? nie podawaj cebuli, bo leki homeo mogą nie działać

Re: Co na zalegajacy,gesty katar u 2-latki?

co to znaczy pite po 1/2 ? ile jako dawkę podajesz z tej szklanki? macie homeopatę, czy zwykły lekarz to zalecił ?

Re: Co na zalegajacy,gesty katar u 2-latki?

juz prawie nie widac,ze cos jej dolega ale kicha i jak wciaga powietrze noskiem to slychac ze nie jest on do konca drozny, choc wcale katar nie leci, no a to gardelko czerwonawe.

Re: kaszel, gesty katar, splywanie po gardle

dzieki za odp. wymaz dzis zrobilam i z nosa i z gardla, i synkowi i coreczce. wynik w ndz. ma byc a dzieci czuja sie dobrze, w ogole po nich nie widac choroby, tylko nen kaszel i katar. Pozdrawim ps. skad jestes? -- Gocha mama Kubiego i Kini

Re: Co na zalegajacy,gesty katar u 2-latki?

W 1 szkl. wody rozpuszczam 1 ampulke zastrzyku mucosa compositum, 1 ampulke traumel s i 1 ampulke echinacea compositum i corcia to pije poł szklanki na dzien (przez dwa dni) w dawkach ok 5 ml co jakis czas.Przepisala to lek. med. Spec. chorób płuc, ktora glownie stosuje leki homeopatyczne.

Re: zapalenie krtani - sinecod

chcialabym uniknac encortonu, na razie jest to 2 dzien zapalenia krtani, bez goraczki, jest gesty katar...kaszel podczas snu. Podaje Azomyr (na ten katar), immunoglukan (podwójna dawka) i mam zamiar sinecod na noc (25kropli) + staram sie robic inhalacje synkowi, ale to jest niestety mozliwe tylko

Re: kaszel, gesty katar, splywanie po gardle

Witaj:-) Rób wymaz, nawet prywatnie. Katar żółty czy zielony najczęsciej nie jest objawem alergii, tylko jakiejś bakterii. U mojego 3 latka taki katar ciągnie się już rok, bo w wymazie wyszedł gronkowiec złocisty i trudno go zwalczyć:-( Wg mnie zyrtek możesz dawać, bo on nie wpłynie na bakterie

Re: kaszel, gesty katar, splywanie po gardle

Serdeczne dzieki za odpowiedzi Dzis bylam z synkiem u lekarki. Katar bakteryjny, gardlo troche bakteryjne- mniej wiecej tak swierdzila :). Przepisany został antybiotyk Sumamed. - w ciemno bez wynikow. Chociaz sugerowalam zrobienie badan. Zastanawia mnie tylko czy tak bez wynikow-wymazu, dobrze

Re: kaszel, gesty katar, splywanie po gardle

wymaz z gardła miała robiony przed czy po testach? u nas z testow alergologicznych skornych wyszlo: plesnie i kurz. oczywiscie alergolog przepisala Zyrtec itp. Ale mnie niepokoi ze to moze alergia jest w jakims stopniu , ale moze to nie wszystko, ma czasem taki zoltawy - czasem zielonkawy katar. i

Re: Co na zalegajacy,gesty katar u 2-latki?

Zaczęło się to w zeszla niedziele a dokladniej z niedzieli na poniedzialek, ten splywajacy do gardla katar i niemoc oddychania. W poniedzialek dostala pół szklanki tej mieszanki, we wtorek druga połowe, wczoraj nic, bo nie wiem co dalej podac.Z wtorku na srode widac juz poprawe,dzis w nocy

kaszel, gesty katar, splywanie po gardle

trwa to juz bardzo dlugo z malymi przerwami i znow to samo, juz nie bardzo wiem czego sie czepic. chlamydia wykluczona, alergolog nic nie stwierdzil, maly ma 4 lata. i mam pyt. czy w wymazie ogolnym z gardla lub nosa wyjdzie cos. czy wymazy raczej robi sie w kierunku jakiejs konkretnej bakterii.

Re: odciaganie ręczne pilne

Lepiej udroznic nos, przydadza sie nastepujace srodki: Gdy katar jest wodnisty, wzglednie nos zatkany, a nie daje sie nic odciagnas - Nasivin lub Otrivin. Gdy katar gesty, roztwor hipertoniczny wody morskiej lub Mucofluid - na recepte, ale niezwykle skuteczny. I ciagle woda morska do nosa (zwykla

Re: kaszel, gesty katar, splywanie po gardle

Witaj:-) Lekarze nie chcą robić wymazu, bo niestety to są koszty (nasza chora służba zdrowia) i szczelają z antybiotykiem:-( Jak trafią to super, a jak nie no to następny itd. Niestety cząsto się zdaża, że antybiotyk z antybiogramu też nie działa, bo w labolatorium tej bakterii było np. mało i tak z

Re: kaszel, gesty katar, splywanie po gardle

długo się broniłam ale dopiero kiedy podawałam je przez kilka miesięcy (pod kontrolą alergologa oczywiście) to katar pojawia się znaaaacznie rzadziej i szybciej ustępuje. Oprócz tego mała miała wymaz z gardła (a właściwie dwa wymazy - pod kontem bakterii z antybiogramem i mykogram w kierunku grzybów

Re: zęby, a katar

tak, od zebow katar nonstop sie leje. inhaluj, podawaj wit c., nasivin, wapno - jak najbardziej to ulzy. forum.gazeta.pl/forum/w,572,147050897,147052990,Re_Katar_i_goraczka_kiedy_do_lekarza_.html forum.gazeta.pl/forum/w,577,146878415,,Gesty_katar.html?v=2 -- To jest noworodek, nie przepina się

Re: Katar, problem z zatokami tuz przed porodem :

ja jestem w 26tc ale problem dokladnie ten sam, od kilku dni zielony gesty katar i totalnie zatkany nos wiec chyba juz bakteryjny...we wtorek tez wybieram sie do lekarza, a powiedzcie mi dziewczyny jak wykonac ta inhalacje z soli fizfologicznej?

Re: zmieniony katar na gesty to chyba nie alergia?

no ale chyba to mało prawdopodobne zeby to była alergia...katar jest juz bardzo gęsty i zalega ;( dzis obejrzy go mam nadzieje lekarz czasem odkaszle ale to chyba przez ten kaszel.Generalnie zadnego kaszlu, temperatury etc...

Re: Ciągle słychać coś w nosku!

Nam na rozrzedzenie wydzieliny lekarz zalecił mucofluid, nawet działał, ale syn nie znosi pryskania czymkolwiek do nosa więc stosowałam dość krótko. Minus tego preparatu to dość nieprzyjemny zapach, przynajmniej dla mnie. Ale np.syn koleżanki jak ma gesty katar uzywa i jakoś mu to nie przeszkadza.

Re: gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic??

Oni maja tak bardzo czesto , jesli nie powiedziec non stop, kaszel, katar , osluchowo czysto, gardlo normalne, wiec co mi lekarz jeszcze powie, .... rece opadaja -- Gocha mama Kubiego i Kini

Re: gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic??

Proponuję wizytę u alergologa celem wykluczenia lub potwierdzenia podłoża alergicznego tego kataru. U mojej córki jest to właśnie katar alergiczny, który jeśli nie jest blokowany (sterydami, niestety) powoduje uporczywy, mokry kaszel. Aktualnie życie nam utrudniają pleśnie. Jagoda

Re: gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic??

droga Gosiu ja w takich przypatkach robie dziecia inhalacje bardzo dobrze rozrzedza katar dodam ze mja corcia ma 11 miesiecy i nie potrafi sama oczyscic noska a gruszka nie wchodzi w rachube po inhalacji katar staje sie bardzo zadki i sam wycieka z noska i kaszlu tez jest znacznie mniej

Re: Gesty katar co podać?

Psikać "Sterimarem", "Miwaną" lub "Marimerem" (wszystko sól morska w sprayu- genialne) BĄDŹ przepłukiwać solą fizjolowiczną i często czyścić nos. zdrówka! iwona -- Mama_Do_Kwadratu

Re: gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic??

dawaj mega ilości picia i sol fizjologiczną... syrop z cebuli tez chyba jest na mokry kaszel. Picie jest jednak najważniejsze OKLEPUJ !!

Re: gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic??

sory ze dopiero pisze ale nie moglam wcześniej Gosiu ja robie inhalacje sola fizjologiczna i specjalnie do tego zakupionym inhalatorem

Re: gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic??

Ambrosol do picia i sol fizjologiczna do nosa, podobno skuteczny jest tez deflegmin, ale nie sprawdzilam bo moj syn skutecznie odmawia jego spozycia (na szczescie ambrosol mu smakuje) M

Re: gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic??

U mojej córki pomógł dopiero lek zdaje się sterydowy - Flixonase (jeśli nie przekręciłam). Okazał się skuteczny. Radzę wizytę u lekarza. bo taki katar może przejść w zapalenie oskrzeli i to dość szybko.

sprostowanie

Sprawdzilam w ciagu kilku godzin - Katar tylko czasem jest zoltawy, do zielonego mu daleko. Raczej bialy lub czasem zolty, ale dosc gesty. Teraz nie ma kataru. RAno na pewno bedzie duzo po nocy.

Re: gesty katar i mokry kaszel - jak rozrzedzic??

Witaj! Ciepłe mleko z miodem jest dobre na mokry kaszel. A do noska woda morska, np. Marimer, Sterimar albo sól fizjologiczna. Pozdrawiam, Ania :) -- foto.onet.pl/1ke1b,s8o0k00o0q0c foto.onet.pl/1ke1b,pp1k4ckkb8kc

Re: wymazy!

Ostatnio byla w przedszkolu 2 tygodnie temu. Teraz pediatra mowil ze moze isc do przedszkola. Tyle ze w piatek sie zrobil nowy katar, wiec moze byc problem z tym przedszkolem. Sinupret to chyba na gesty katar? Ostatnio jak dawalismy na poczatku kataru , to spowodowal okropny kaszel. A zapalenie

Re: Koszmarny katar

moja ma 3 lata mucosolvan inhalacje 1x (2ml+3ml soli) bactroban masc do nosa na gesty katar 2xdz a po 5 dniach nasonex 1x nam pomaga ten zestaw dostalismy od laryngologa.

pytanie zdrowotne.pomozcie plis...

bylam chora i mialam zwykly lejacy katar, który zrobił się gesty i zolty.i chyba zatoki szczekowe sie odezwaly choc nie bola zabardzo tylko trochę rano zanim zastosowalam krople.stosuje krople Sulfarinol. jak pojde do lekarza to da mi antybiotyk a ja nie chce bo niedawno bralam 2 mce antyb.na inne

Re: Wysoka gorączka w nocy, katar u dziecka

Witaj rumieńce na twarzy znacznie osłabły. temperatura 37, został tylko zielonkawy, dosyc gesty katar, który momentami zamienia się w cieknący

zęby, a katar

woda? Corka obecnie ma gesty katar, nos na maksa zapchany :( a tu na forum raczej pisze sie ze na zeby leje sie z noska. Czym ulzyc maluszkowi? Masc majerankowa dla 8,5 msc dziecka bedzie ok? Lekarka kazala podawac wit C, wapno, i navisin soft w razie potrzeby - to faktycznie pomoze jak katar jest

Re: Zapalenie gardła- czy zawsze konieczny antybi

Na wirus I tak nie pomorze, ale takie momenty przychodza aby podac antyb.zeby nie bylo gorzej.moja 10 miesieczna corka, chpdzila tydzien czasu z zatkanym nosem, zakaszlana I zachrupnieta.drugi tydzien cos w koncu ruszylo I wwoda morska rozluznila katar, zielono-zolty, gesty jak cholera:-) potem

Re: Lekarz mnie ignoruje, zatkany nos ból czoła

Nam laryngolog na zatkane zatoki kazal podawac 2,3 latce syrop Mucosolvan ktory rozrzedza wydzieline i ten gesty katar ktory tam gleboko siedzi i nie chce zejsc po tym syropie sie rozrzedza i splywa. Pomoglo idealnie !!

Re: Gęsty katar u noworodka !

tez polecam KATAREK, jest rewelacyjny, moja coreczka sama bierze do raczki koncowke i przystawia sobie do noska. jak katar jest gesty to wpuszczam wode morska przed kazdym odciaganiem, czekam 10 minut i odciagam. wazne jest aby po takim odciaganiu ponownie nawilzyc nosek, bo wysyszaja sie sluzowki.

Re: Rozumiecie tę decyzję?

ashraf napisała: > Bzdury i gest pseudopolityczny. raczej pseudoromantyczny. Za dużo "Love story" się pani posłanka naoglądała. Ali McGraw umierała, a on ją tak kochał... Niestety posłanka powinna zacząć się natychmias > towo leczyć, ale na głowę. 10/10 -- "

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - gesty katar