Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: taxi Grosik, duzy minus odemnie!

Ja też generalnie dobrze ich oceniam, ale ostatnio nie dostalem sms ze taksowka juz jest, tylko telefon, a do opłaty początkowej nalczyli mi + 50% bo kierowca czekał. Smsa nie dostalem bo podobno to wina sieci i siła wyższa, kierowca nawet nie raczył mnie poinformować o naliczeniu opłaty za pożal si

Re: taxi Grosik, duzy minus odemnie!

ja niestety trafiłam na chamską recepcjonistkę, która zamiast odpowiedzieć mi jakie są taryfy w taksi grosik, po prostu raczyła się rozłączyć, raz tez trafiłam na chama taksówkarza, ale generalnie dobrze oceniam taksi grosik, wiadomo zawsze zdarzają się czarne owce

Re: Radio taxi w Warszawie

wielkafuria napisał(a): > grosik taxi. > zawsze z nich korzystam do grosika często nie da się dodzwonić

Re: Radio taxi w Warszawie

grosik taxi. zawsze z nich korzystam -- Blog Furii: Trzeba odstrzelić Amora! Strzelił nie tam gdzie trzeba !!

Re: Najtańsze taxi w nocy, jaka firma? Ile za km?

W nocy ceny taxi Seven taxi 1,80zł/km Eko taxi 2,10zł/km Grosik taxi 2,70zł/km Sawa taxi 3,20zł/km chyba

taxi Grosik, duzy minus odemnie!

obsówa bedzie wieksza (takich słów uzyla) i poleca zamowic taxi z innej korporacji ! wiec jesli sie spieszysz GROSIKA odradzam, moze ktos mi poleci pozadna korporacje taxi w wawie ? Ptus

Re: taxi Grosik, duzy minus odemnie!

Zgadzam się!!! Taxi grosik - niskla jakość - niaska cena. Nieuprzejma obsługa i taksówka która w moim przypadku nawet się nie pojawiła... i jeszcze musiałem sie nasłuchać od kobitek które "ciężko" pracują łaskawie odbierając telefony Kupa nie taksówka

Re: taxi Grosik, duzy minus odemnie!

jeszcze ponoic ostro kantują na kasę. W tym artykule wymienono nawet chyba Grosika. Nie potrafię polecić dobrej korporacji bo taksówkami się nie poruszam, mogę tylko radzić unikania tych bez napisu "taxi" Pozdro N

Re: Taxi-mafia odradza się jak hydra. A miasto wa

Ja jeździłam TYLKO przewozem osób pod nazwą Grosik Taxi i ZAWSZE było najtaniej i najsympatyczniej...komu to przeszkadzało? Ano oficjalnym mafiom działającym POd szyldem Sawa Taxi i Ele Taxi. Najdroższym ze wszystkich taksówek i do tego chamowatym. Jeden frajer z Ele Taxi usiłował mnie w 2007 na

Broń boże nie taxi Grosik!!!!!!

Nie zamawiajcie nigdy tej taksówki mimpo że zadzwoniłem po taksowkę koło 1:20 a pani grzecznie spytała czy mogę czekać do 2? taksówka nie przyjechała pw ogóle a dzwoniąc do ich tele centrum jeszcze nasłuchałem sie oblg i wymówek, że nie odbieram telefobów i że taksówka nie mopże stać bez kontaktu

Re: TAXI GROSIK-PRZESTRZEGAM

To proste. Taksometry maja gdzies pod spodem wmontowany specjalny guzik, po nacisnieciu ktorego taksometr zaczyna szybciej sie obracac. Widzialam to w TV.

Re: TAXI GROSIK-PRZESTRZEGAM

Dlatego mówię:napiszcie do gazety Wyborczej i zróbcie aferę albo zadzwońci do STOP-u (Stołeczna Telefoniczna Opinia Publiczna też w GW). Będzie fajna afera, a dziennikarze będą mieli fajny temet.

Re: Taxi-mafia odradza się jak hydra. A miasto wa

Jezdzij dalej tyle że teraz Grosik - Taxi, nikt ni ebroni, cena ta sama, sa przecież tanie korporacje taksówkowe, dlaczego ludzie wybierają przewozy? Sa taksówki po 1,40 w warszawie jak kogos nie stac na wiecej NIE dla przewozów

TAXI GROSIK-PRZESTRZEGAM

JAk w tytule przestrzegam przed ta korporacją. Jechaliśmy ze znajomymi na dwie taksówki z tego samego miejsca, tą samą trasą i o tej samej godzinie. Koszt za przejazd w pierwszej taksówce wyniósł 18.60, a w drugiej 15.00 zł. Jak to możliwe? Dzwoniliśmy z prośbą o wyjaśnienie. Niestety nikt do tej

TAXI GROSIK-PRZESTRZEGAM

JAk w tytule przestrzegam przed ta korporacją. Jechaliśmy ze znajomymi na dwie taksówki z tego samego miejsca, tą samą trasą i o tej samej godzinie. Koszt za przejazd w pierwszej taksówce wyniósł 18.60, a w drugiej 15.00 zł. Jak to możliwe? Dzwoniliśmy z prośbą o wyjaśnienie. Niestety nikt do tej

Re: Warszawianki-pomocy-jak dotrzec?

Moja ulubiona strona do komunikacji miejskiej: warszawa.jakdojade.pl Taksówka kosztuje ok. 1,60 za km (np. Taxi Grosik), plus 6 zł opłaty początkowej. Wygugluj sobie odległość od dworca i policz :)

Re: taxi Grosik, duzy minus odemnie!

U mnie bylo dokladnie to samo ale z Wawa-taxi. A nawet jeszcze gorzej bo to ja dzwonilem, widzac ze taksowka nie przyjezdza. A Pani wtedy stwierdzila rozbrajajaco ze moja taksowka rusza teraz z drugiego konca miasta, bo sa korki.. No niemozliwe, korki w Warszawie? I tez byl sprint na postoj

TAXI GROSIK-PRZESTRZEGAM

JAk w tytule przestrzegam przed ta korporacją. Jechaliśmy ze znajomymi na dwie taksówki z tego samego miejsca, tą samą trasą i o tej samej godzinie. Koszt za przejazd w pierwszej taksówce wyniósł 18.60, a w drugiej 15.00 zł. Jak to możliwe? Dzwoniliśmy z prośbą o wyjaśnienie. Niestety nikt do tej

Re: taxi Grosik, duzy minus odemnie!

Ostatnio w metrze widziałem ulotki wydane przez Urząd Miasta z wykazem zarejestrowanych i legalnie działających korporacji taksówkowych. Ulotka w kilku językach zawiera numer telefonu, ceny za km w dzień i w nocy. Polecam zaopatrzyć się, jeżeli będzie okazja.

Re: taxi Grosik, duzy minus odemnie!

Ja miałem podobny numer z Vofra (czy cos w tym stylu). zamawiajac odpowiednio wcześniej wyjazd na lotnisko dostałem zapewnienie, ze na pewno będzie na czas. 5 min. przed umówionym czasem zadzwonila paniusia i powiediała zebym sobie zadzwonił do radio taxi, bo umówiona taksóka nie przejedzie. Tak

Re: Wa-wa help

Ja też co prawda z Warszawy nie jestem, ale bywam;-) Rozumiem, że pociągiem nie chcesz przejechać? :) Korzystałaś z tej strony: www.ztm.waw.pl? Wyszukiwarka mi melduje, że dojedziesz tramwajem 7 i 22 :) Korzystałam z taxi "Grosik" i na razie się nie zawiodłam: 22/6464646. Pozdrawiam

Re: TAXI

Grosikiem chociaz jakosc świadczonych przez nich usług też coraz bardziej spada :-/ A na długie dystanse śmiało mogę polecić Maxspeed. To nie jest taxi ale przewóz osób i jeżdzą bez stref. Z Modlina z nimi jeżdziliśmy i raz z Łodzi z lotniska. Możesz wybrać sobie samochód od najtańzego po droższy, chociaż

Re: Radzymińskie taxi. Jaki ceny?

Taxi Grosik i Volfra np biorą po 1,60 za km, co przy tym dystansie wyniosło by 21 zł (z opłata początkową). A są jeszcze tańsi przewoźnicy.

Czy Lotnisko Chopina dba o pasażerów czy tylko ...

czy zaden debil ktory przylatuje na lotnisko nie moze wczesniej w google sobie wpisac korporacje taxi warszawa i sobie zadzwonic po globa albo grosika czy ele np tylko musza dawac sie dymac jak glupki?

Re: Najtańsze TAXI?

Z całym szacunkiem - grosik to straszny badziew. Kiedyś jeździłem wyłącznie z nimi, ale od jakiegoś czasu zeszli na psy. Zaczęli zatrudniać troglodytów i w dupie mają klienta. Wcale nie są też najtańsi jak kiedyś - wystarczy zerknąć tutaj: grupy.3mam.net/taxi/ , by przekonać się, że jest wielu

Atu taxi jednak najtańsze 1,40zł/km

Siema.Jechałem ostatnio z róznymi korporacjami ale w internecie znalazłem atu taxi.Promowali cene 1,40zł/km i z zachodniego na wólczyńską o 7:00 rano wyszło mi 25zł.Rewelacja! Grosikiem wychodzi 34zł. Tylko mało ich jezdzi w dzień.W nocy spko.Polecam. 22 717 77 77

Re: tania taxówka

grupy.3mam.net/taxi/strona.php Weź Bayer taxi (swoją drogą, kretyńska nazwa :-) ) - wprawdzie Grosik tańszy, ale jeżdżą taksówkarze bez licencji.

Re: Taxi w Legionowie - ile? I gdzie?

Polecam Grosik Taxi z Warszawy, za kurs Z Legionowa na Okęcie w nocy zapłaciłam 120 zł, taxi z postoju koło Kropki chciało za taki sam kurs 250zł

Re: jakimi taxi jezdzicie po Wwie?

widuje grosik taxi ale nie korzystalam, jest cos takeigo jak city taxi chyba, wracalam keidys w nocy i nie bylo drogo wcale.A jak sie umowisz z taksowkarzem to napewno bedziecie oboje zadowoleni, neich ci zawsze jakis rabat da czy cos.

Re: Tanie i sprawdzone TAXI...

Ja place ok. 50 PLN z dalekiej Ochoty na Powstancow, taryfa nocna... Grosikiem. Wiec polecam. Polecam rowniez Glob i Wolfre. Z kolei odradzam zlodziejskie Ele i Sawa Taxi. Sawa Taxi z Wileniaka 70 dych! (w nocy) Ele Taxi na Okecie (w nocy) 160!

Re: wielkie klamstwo

nie to ty jestes klamca jezeli kierowcom grosika euro taxi volfra i paru innym oplaca sie pracowac i nie narzekaja a wam -panom taksowkarzom chcacym zlupic nie zawsze zamoznego klienta po 2.40 za km i 10zl za wejsciee to zycze powodzenia ale prosze nie mowciie ze reprezentujecie 9000

Re: Protest taksówkarzy: jadą w kolumnach pod Pał

ELE TAXI -Artur Oporski i Adam Rucinski sa organizatorami tego protestu i zadania podwzki Powod jest jasny -nie sa w stanie konkurowac z tanimi korporacjami jak Grosik czy Euro Taxi wiec na sile probuja zmusic miasto do podwyzszenai oplaty poczatkowej Uwierzcie wiekszosc taksowkarzy nie z

Taksówkarze w Polsce blokują miasta, w Białymst...

proponuje bojkot protestujacych cwaniakow. trzeba stworzyc liste firm któe protestuja. w warszawie najaktywniej protestują korporacyjne taksowki: ele, glob, wgt, super taxi, grosik glob nie potrafi ku... dojechac do klienta w zadeklarowanym czasie. juz 3 razy spoznilem sie na IC do krakowa przez

Re: Najtańsze TAXI?

najtańszy jest Grosik i Glob Taxi, ale ja polecam Globa, bo mają zdecydowanie lepsze i nowsze samochody (tel. 2219668)

w warszawie ceny taxi...

w Warszawie ceny TAXI (nie przewozu osób) za 1km zaczynają się od 1,50 (Bayer Taxi), 1,60 (Euro-Lux Taxi, Grosik Taxi, Taxi Partner, Volfra Taxi) a w Krakowie przewóz osób wozi po 2,00zł/km, a taksówki po 2,20; 2,30 itp. To chyba dobitnie świadczy o tym iż w Krakowie nie ma dobrze rozwiniętej

chce takiej mafii

nie wiem czy to jakis wyjatek od reguły ale m-c temu zapomnielismy czegos z domu, nie było czasu na zamawianie taxi, pozostała wiec lotniskowa "mafia" i za kurs Okecie-ochota-okecie + chwila pod domem zaplacilismy mniej niz Grosikiem - cos ok. 35 zł. Wszystko w 20 min. Oby w calej Wawie

Re: Ile kosztuje przejazd taxi

moj maz jezdzi prawie co noc,zalezy jaki dzien,w niedziele drozej,grosik-taxi 40-50zl

Taxi na lotnisko

Chciałam zamówić taxi na lotnisko. Swierdziłam, że naszym piaseczyńskim taksówkarzom z taxi Bravo powinno być wygoniej mnie tam zawieźć, ale wycenili tę usugę 2 razy drożej niż warszawska Grosik taxi. Cóż polecam Grosika, chyba, że ktoś może polecić coś lepszego ? Pozdrawiam, Sąsiadka

Rząd jednak nie wyśle samolotu po prezydenta

Kaczynski sie kompromituje.... Powinien sobie pojechac na frytki do Brukseli ,co najwyzej Grosik taxi za wlasne pieniadze...

Re: Cudze chwalicie

No,ale kola mamy w sam raz. Poza tym ludzie z glowa zamawiaja Grosik taxi i po klopocie.;) -- To nowy nick Hieniaka:) Zapamietaj i tnij:)/nt Autor: marouder.eu 18.06.10, 23:07

Re: Ile kosztuje przejazd na lotnisko

W dzień powszedni w godzinach biurowych z lotniska na Powstańców 50 zł Taxi Grosikiem, czyli przewozem osób. Tyle zapłaciłem 2 lata temu. Kuba

Nareszcie możemy jeździć taniej!

W Warszawie lubię Grosik Taxi- taniutki - 1.60, a pod dworcem to 3 zł żądają, a jeszcze nie mają oznaczonej na oknie taryfy.

Re: Tanie i sprawdzone TAXI...

ja propaguję GROSIK Taxi wśród znajomyych i rodziny - miło, tanio, choć resory i wahacze z tyłu w samochodach większości siadają, ale cóż, obejdę się bez komfortu ;-) 22 646 46 46 Jak wracam z Wawki w piątek lub w sobotę późnym wieczorem, albo w nocy, to płace do 30 zł z Pragi (ostatnio z

Re: Protest taksówkarzy: Trzeba przestrzegać praw

Do mnie ta mowa? Napisałem wyraźnie -- Taxi Grosik wydaje paragony. Moja księgowa nie robi z tego powodu żadnego rabanu, więc rozumiem, że i dla skarbówki paragon z Grosika jest okej. I nie, nigdy nie zostałem naciągnięty przez te korporacje taksówkarskie i przewozy osób, z których korzystam

Taxi-protest: korek, marsz żałobny i dużo nerwów

Nic na tym nie zarobia, bo jak zniknie Grosik, ja znowu bede omijal taxi z daleka. Mnie nie stac na placenie panom taksowkarzom 100 zl za kurs, jak to bylo 3 lata temu. Wiec tylko nabija kase ZTM-owi...

prawda

TAXI MERC TAXI MPT TAXI i pare innych po prostu nie mmaja szans w konkurencji z GROSIK EURO CZY GLOB A jakosc uslug taka sama

Re: Taksówkowe rozważanki

tak jak pisalam- jechalam taxi grosik, choc nazwa "taxi" jest tu rzeczywiscie raczej na wyrost, bo to przewoz osob. jak dla mnie nie ma zadnej roznicy, czy jade grosikiem czy drozsza korporacyjna taksowka (w kwestii wygody), wiec jasne ze wole zaplacic mniej.

Re: Najtańsze taxowki w Warszawie?

City Taxi - zdecydowanie latwiej sie dodzwonic niz do Grosika i nie trzeba tak dlugo czekac

Re: Najtańsze TAXI?

Witam dzięki opiniom na forum skorzystałem ostatnio z usług OMEGA TAXI zamówiłem na 20 minut przed czasem, a już po 15 był kierowca, jeżeli chodzi o cenę rewelacja zapłaciłem taniej niż w Grosiku i to dużo taniej kierowcy mili, czyste i pachnące samochody polecam wszystkim tel. do OMEGA TAXI 22

Re: Bardzo dobra decyzja, ale....

Przecież nikt nie likwiduje normalnych korporacji taxi i nikt nie zmusza ciebie czy twoich dzieci do jazdy przewozem osób. Taksówki licencjonowane nadal są i będą dostępne dla ciebie i twoich dzieci. Notabene warszawski przewóz osób to dawna korporacja taksówkarska Grosik Taxi. Działa na tej samej

Mafia "taksówkowa" bezkarna na Starówce

zaraz zaraz... ten przewoz osob to takze 'grosik', 'teletaksi' i inni normalni dzienni kierowcy, konkurencyjni do oficjalnych taxi. to warszawiacy korzystaja z nich na codzien... bo taniej :)

Re: Tanie taxi Wrocław

Czy takie tanie ? Sylwester był całkiem niedawno. mc taxi kasowało 5zł za kilometr (a II taryfa we Wrocławiu to 4,50zł) i minimalny kurs to 30zł. (dane z ich strony www). Wiem że ta takich samych zasadach jeździło gó... pokroju szachownicy, grosików itp. Także wielu z Was drodzy internauci

Re: Taxi na lotnisko

> tam zawieźć, ale wycenili tę usugę 2 razy drożej niż warszawska > Grosik taxi. To chyba logiczne. Większość trasy to obszar Warszawy, czy dla piaseczyńskiej taksówki strefa 2. Dlatego z Józefosławia do Warszawy zamawia się taksówkę a Warszawy :-) Mirek

Re: Nieuczciwej konkurencji?

: Noc, weekend, druga strefa, Grosik Taxi. Kurs Strzeniówka - Warszawa Ursynów - 26 kilometrów, cena = 100 zł. A zapomniałem dodać. Sawa - Mercedes klasy B, Grosik - Opel Vectra C. Komfort jazdy podobny. A cena w przeliczeniu na kilometr to jakiś kosmos. Wiadomo, że ta ustawa jest po to aby wyeliminować

TAXI PŁOCK, poszukujemy do współpracy

Poszukujemy taksówkarzy zainteresowanych pracą/współpracą w nowej firmie przewozowej GROSIK TAXI w Płocku. Jeżeli posiadasz licencję, dobry, "nierozsypujący" się i bezpieczny samochód, jesteś bezkonfliktowy, przyjaźnie nastawiony do ludzi i masz ochotę na współpracę w szybko rozwijającej

Re: Kurs z Piaseczna na Okecie - ile placiliscie?

Z Okęcia do Dworca PKP Piaseczno w niedzielę około 6:00 zapłaciłem 65 PLN. Korporacja: "Grosik TAXI".

Re: A Twój stary chyba się spuścił...

jesli chodzi o firmy z ktorych ja korzystam: ele taxi 5/10, typowe "taxi" ze wszystkimi przywarami, kierowcami bajarzami, czesto rozklekotanymi samochodami plus taki, ze jest duzo samochdow i szybko przyjezdzaja), mercedesy a klasa male i niewygodne, siedzi sie jak na kiblu merc taxi 3

Re: Taksówkarze walczą o klienta cenami

Ja tez korzystam TYLKO z Grosika. Ba , dzieki tej firmie znowu zaczelismy z rodzina korzystac z taxi w wawie, bo niestety ceny w innych korporacja( a mieszkamy w Aninie) sprawialy, ze nie oplacalo sie. Kierowcy z Grosika sa zawsze uprzejmi, ba jeden poczekal jak odprowadzalam brata na samolot

Re: Taksówkowe rozważanki

jesli chodzi o powroty nocne do jozefoslawia, to mozna sie umowic z taxowkarzem na okreslona kwote- my jezdzimy najczesciej za 50 zl, raz sie udalo za 45. taxi grosik.

Re: Lotnisko Chopena- prosba

ja też bym polecił taxi. Jeśli zależy ci na niskim koszcie to polecam np Grosik Taxi. Rolls roysem nie podjedzie taksiarz ale cena b. konkurencyjna. PS: zawsze sie upewnij co do kwoty zanim ruszysz (ja 2 razy korzystałęm i nigdy nei było problemów ale zawsze warto dogadać sprawę). -- www

Re: drogie taxi

proszę bardzo:) dane z internetu: cennik taryfy dziennej za 1 km: 1,20 zł. - Volfra Radio Taxi tel: 9625 1,20 zł. - City Warsaw Taxi tel: 9459 1,20 zł. - Grosik Taxi tel: 6464646 1,30 zł. - Bayer-Taxi tel: 9667 1,30 zł. - Partner Taxi tel: 9669 taryfa nocna, weekendowa i świąteczna: 1,80 zł

Re: Lotnisko Okęcie - Pruszków - jak dojechać??

Jest cos co nazywa się chyba Przewóz Osób Grosik-Taxi 0048 22 6464646. Do Pruszkowa nie wiem ale z lotniska do Piaseczna za 40 zł i to chyba w dzień. Z kierowcami mozna jednak pertraktowac.

Re: Taksówki z Londynu opanują wkrótce Warszawę?

polak-plazowicz napisał: >wawa taxi to korporacja dzialajaca juz 15 lat na > rynku warszawskim matolku. jedno drugiego nie wyklucza to że istnieje korporacja nie znaczy,że nie jeżdżą w niej przewozy Ele,Sawa,Wawa,Euroux,Grosik,Bayer -przeież to wszystko ma również przewozy

Re: najtańsza taksówka

Koniecznie chcesz miec złamany kręgosłup i dużo innych kości ? I do tego nie usłyszec nawet przepraszam od taksiarza który wypadek spowodował? Jesli tak to polecam TAXI GROSIK- najtańszego ale i najgorszego przewoźnika w Warszawie. Tez chciałam zaoszczędzic , a okazało się że kierowcy to

Re: Ile kosztuje przejazd taxi

25 zł ze skrzyżowania Radzymińska/Łodygowa na Powstańców. Grosik Taxi, czyli przewóz osób. Wychodzi 6 zł za trzaśnięcie drzwiami i ok 5 zł za kilometr w 2 strefie w nocy (4 taryfa). W necie czytałem, że City Warsaw Taxi ma niższą stawkę za 2 strefę w nocy, ale nie wiem, czy to prawda. Słyszałem

Re: Cena taksówki? I gdzie kupić bilet miesięczny

Obecne ceny taksówek wahają się od 1.40/km (Grosik Taxi) do 2/km (MPT), 2.20/km (Sawa) do 2.40/km (Merc, Ele).

Re: grosik

Ale Grosik to chyba nie taxi, tylko przewóz osób :) Żeby się Sousie nie zdziwiła, jak podjedzie samochód bez napisu na dachu. Ale fakt, tani są. I jeszcze City Taxi 9459. -- Spoko, Kiciu Firerku.

Stolica na Euro 2012 bez "przewozu osób"

Taksowkarze tez kantuja, np ci niezrzeszeni z lotniska i dworca, maja napis TAXI?, maja, biora 100 za kurs z lotniska?, biora. Nikt nie zmusi mnie do wsiadania do Sawy czy MPT, jak do wyboru mam Nightdriversow i Grosika, bede jezdzil tam gdzie jest taniej. -- raz... raz... próba sygnaturki

taxi!!!

Mówią że GROSIK taxi jest najtańsza, ale coś mi się wydaje ze nie. Która taxi według was jest najtańsza - no i na której można polegać? :)

Re: Ile taxi Na OKĘCIE??

jest autobus 175 z dworca na lotnisko. taxi - róznie, zalezy od ceny za kilometr. ja korzystam z Grosika - to nie taxi tylko przewóz osob, na Pragę z okęcia zapłaciłam w zeszłym tygodniu 30 zł, więc z dworca powinno byc mniej 226464646

Re: jak dojechać z Warszawy Zachodniej na lotnisk

Też radzę taxi, ale raczej nie brać tej, co stoi na dworcu, ale zamowić przez telefon z miasta np. city 22/9459, grosik 22/6464646, partner 22/9669, elle 22/8111111.

Re: Plaga lewych taksówek. Oszukują metodą "na wa

"Grosikiem",bo się tak przyzwyczaiłem,ale jeżdżę niezbyt często,tylko gdy zasiedzę na piwie po pracy,to proszę barmankę by wezwała taksówkę,i to co po mnie podjedzie,to "Grosik" właśnie... Raz tylko się nacięłem,bo nie zwróciłem uwagi na "koguta" TAXI,to TAXI,kurs był z

Re: taxi z dworca PKP

Można też zamówić taxi Grosik: 646-46-46 bodajże. Cena: 1,2 zł/km Partner Taxi: 9669. Cena 1,3 zł/km

Re: Kurs z Piaseczna na Okecie - ile placiliscie?

Ostatnio zaliczyłem kurs taxi z Piaseczna na Okęcie w listopadzie 2006. Trochę czasu minęło, ale z tego co pamiętam to o 5:20 rano zapłaciłem 60 PLN. Taxi Piaseczno tel. 756-29-03 Taxi Grosik Wawa tel. 646-46-46 Zadzwoń do nich i zapytaj się ile teraz kosztuje kurs.

Re: TAXI Ostrowiec

Mylisz się, nie pracuje:) Dodałem tylko swoją opinie. Jeżeli chcesz się przekonać to weź się przejedz Taxi ECHO GROSIK RADIO i BISem to zobaczysz ze jadąc tą samą trasą zyskasz pare groszy. Ceny BIS MAX i NOVA są praktycznie takie same. I tymi taxówkami najczęsciej jezdze. Tylko ze na NOVĄ i MAXa

Re: Ile kosztuje taxi z Wawy Centralnej na Okęcie

646-46-46 taxi grosik. w dzien placilam 20 pln. nocnych taryf nie znam. ale lepiej zadzwonic wczesniej i zamowic, bo w nocy ciezko sie do nich dodzwonic. pozdrawiam

Re: Taksówki w warszawie

Eee, juz chyba nie jest tak zle. Jesli oszukuja, to raczej cudzoziemcow, na Okeciu. Ale faktem jest, ze ci pod Dworcem moga szukac frajera. W zwiazku z tym daje Ci link do korporacji taksowkowych. www.onlinetaxi.eu/Warszawa_taxi_25.html Najtanszy chyba jest Grosik. Zamow telefonicznie i po 10

Re: Kilka tysięcy taksówkarzy zablokuje Warszawę

Bayer 9667 Bus Taxi - Zdzisław Kaczor (dla niepełnosprawnych) 781 50 98, 0-503 913 698 City Warsaw Taxi 9459 ELE Taxi 811 11 11 Euro-Taxi 822 22 22 Express-Taxi 9663 Grosik Taxi 646 46 46 Halo Taxi 9623 Kars-Taxi 9665 Korpo-Taxi 9624 LUX Taxi 9666 Maxi Taxi 9456 0-602 577 999

Re: taxi centrum-mysiadło

no jesli wysylasz kobiete przez laki sama do domu to gratuluje :) przykladowe ceny: Mysiadlo- Wawa Lotnisko w okolicach 6 rano to ok 40 pln (Volfra Taxi- nie licza za dojazd) z ul. Rosola do Mysiadla w nocy Grosikiem (wg licznika) to niecale 40 pln. Minus jest taki, ze podobno ciezko sie w nocy

Re: Taksówki z Londynu opanują wkrótce Warszawę?

wszystkiego czlowiek rozumie zloty 20 i powtem wychodzi ze za 4 km 80pln DO PLACENIA mając do wyboru Grosik Przewóz Osób za 1,6 PLN lub Merc Taxi za 2,8 PLN co wybiore? nie wspomne ze teraz kazda taksowka ma nawigacje.... -- ---i po co tyle krzyku?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - grosik taxi