Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: In vitro...ile kosztuje i gdzie najlepiej?

iwasia hej jestem tutaj nowa chciałabym sie dowiedziec coś o in vitro staram sie o dziecko i chyba zostaje mi tylko to wyjscie. Mogłabyś mi powiedziec cos wiecej na temat kosztów???

Re: In vitro...ile kosztuje i gdzie najlepiej?

kaka-du83 koszty in vitro są wysokie, u mnie to był wydatek 12 tys., ale wszystko zależy od ilości i ceny leków na stymulację. Do leków dochodzi koszt punkcji (1000 zł), koszt IMSI (4800 zł), koszt transferu (800 zł). POdane ceny są z Kliniki Provita w Katowicach gdzie się leczę, nie wiem jak jest

A ile KoSZTUJe in vitro?

antek napisał(a): > > Przyzwoitość nakazuje poprzeć prawo do refundowanego in vitro, A co z lekami dla przewlekle chorych? Co ze skutecznym leczeniem onkologicznym? Chorzy mają organizować sobie kwesty? A co z rodzinami na granicy nędzy /nie zawsze z własnej winy/, którym wystarczyłoby

Ewa w kropce.

PEK powiedziała że program in vitro kosztował 275 mln. zł i juz 500 dzieci się urodzilo. To po grzyba nam taki drogi program , circa 500tys. za jedno dziecko. Czy nie lepiej aby ci ludzie sami sobie płacili za in vitro , koszt podobno około 20 tys.?

In vitro...ile kosztuje i gdzie najlepiej?

dziewczyny mam ogromną prośbę. Ponieważ lekarze stwierdzili, że pozostaje nam jedynie in vitro, chciała bym się dowiedziec od Was, gdzie najlepiej, i ile kosztuje. Niestety nie jestesmy zamożnymi ludzmi. Wydatek rzedu 15 tys( tak słyszałam) to nierealna do zdobycia kwota. Adoptowalismy niedawno

Re: Ewa w kropce.

volupte napisał: > PEK powiedziała że program in vitro kosztował 275 mln. zł i juz 500 dzieci się > urodzilo. To po grzyba nam taki drogi program , circa 500tys. za jedno dziecko > . Czy nie lepiej aby ci ludzie sami sobie płacili za in vitro , koszt podobno o > koło 20 tys.? >

Ile kosztuje in vitro?

Dziewczyny, pytam w imieniu mojej kuzynki, ile kosztuje in vitro (orientacyjnie) ze wszystkimi dodatkowymi badaniami i przygotowaniami? Z gory dziekuje Alina

Re: Ewa w kropce.

volupte napisał: > PEK powiedziała że program in vitro kosztował 275 mln. zł i juz 500 dzieci się > urodzilo. To po grzyba nam taki drogi program , circa 500tys. za jedno dziecko > . Czy nie lepiej aby ci ludzie sami sobie płacili za in vitro , koszt podobno o > koło 20 tys

ile kosztuje in vitro

Wstępnie juz rozmaiwałam z moim gin. ale narazie 5 IUI. Przeraziłą mnie ilość badań, cena zresztą też, - ok 9 000,00zł(woj lubelskie). Jak to w skrócie wygląda? I co to jest "krótki protokół", który ma być robiony w miom przypadku? Bardzo proszę Was o pomoc.

Re: A jak to jest w Niemczech z aborcja?

I jeszcze jeden problem, dlaczego pacjentka nie poszla tam, gdzie jej to in vitro zrobili? czyzby potrafili wylacznie partaczyc za duze pieniadze... na ktore w przyszlosci lozyc maja podatnicy? www.stopaborcji.pl/index.php/aktualnosci/wiadomosci/936-in-vitro-kosztuje

Re: Wychowanie kosztuje, zaplodnienie in vitro te

duga_pytka napisał: > Ja lekka reka oddam swoje swiadczenia komukolwiek, bedzie ich tyle co kot napla > kal. > > Jesli chcesz miec dziecko musi cie byc na nie stac! Przeciez to sa niemale pien > iadze przez dlugie lata. Koszt zabiegu in vitro to jak gdybam ulamek tych koszt

ile kosztuje in vitro

Witam Jeżeli jestes na dlugim protokole tzn zaczynasz od tabletek antykoncepcyjnych, mniej wiecej w 21 dc jest wizyta i zaczynasz wyciszacze tzn zastrzyki. Jezeli masz krotki protokul to zaczynasz od 2-3 dc i odrazu zastrzyki, co do tego jakie to juz sam lekarz prowadzacy zleca. Pózniej jest juz

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.2)

WITAM DZIEWCZYNY CZY KTÓRAŚ Z WAS ORIENTUJE SIE ILE KOSZTUJE PRYWATNE IN VITRO U DR.JĘDRZEJCZAKA?BĘDE WDZIĘCZNA ZA ODP.POZDRAWWIAM I ZYCZĘ POWODZENIA:)

Wychowanie kosztuje, zaplodnienie in vitro tez!

Ja lekka reka oddam swoje swiadczenia komukolwiek, bedzie ich tyle co kot naplakal. Jesli chcesz miec dziecko musi cie byc na nie stac! Przeciez to sa niemale pieniadze przez dlugie lata. Koszt zabiegu in vitro to jak gdybam ulamek tych kosztow.

Re: Ewa w kropce.

volupte napisał: > PEK powiedziała że program in vitro kosztował 275 mln. zł i juz 500 dzieci się > urodzilo. To po grzyba nam taki drogi program , circa 500tys. za jedno dziecko > . Czy nie lepiej aby ci ludzie sami sobie płacili za in vitro , koszt podobno o > koło 20 tys.? Ja

In vitro drogo kosztuje. Wolałbym aby

Napieralski zainteresował się wpierw czy aktualnie jeszcze żyjący mają wielką szansę na przetrwanie w placówkach NFZ. Dopiero po załatwieniu tego problemu możemy fundować sztuczne zapłodnienie. Bo tak, to po prostu zwykła propaganda. -- Nie głosuję ani na PO ani na SLD - partie, które uchwaliły,

Re: ile kosztuje in vitro

Mala, jaki wynik drugiego in vitro?Dlaczego zmieniłąś invimed na invikte? dzieki

Re: Wychowanie kosztuje, zaplodnienie in vitro te

Kurczę płacimy podatki, co miesiąc, sumiennie, ZUS nawet złotówki nie przepuści, a jak mamy potrzebę z tego skorzystać to odwracają się tyłkiem. Moja siostra teraz jest w programie invitro do skutku 2010 i musi płacić duze pieniądze, żeby spełnić swoje marzenie o posiadaniu dziecka. I tak nieźle tr

Re: ile kosztuje in vitro

Mam pytanie, jak dlugo biore zastrzyki? przez jeden cykl, czy dluzej? Jak czesto na usg? 8, 10 dnia cyklu po tabletkach? Teraz biore tabletki do 21 dnia cyklu i jestem ciekawa co dalej...

Re: ile kosztuje in vitro

Mala, ja na razie jestem w invimedzie u dr D własnie się przygotowuje do in vitro.Obecnie jestem na antykach w piatek ide do doktorka i zobaczymy co dalej miałam podejsc w styczniu do in vitro ale okazało się ze mam torbiel.Wysiszacze bierzesz codziennie czy wzielas raz jeden zastrzyk

Re: ile kosztuje in vitro

Zapomniałam napisać,że często przy krótkim protokole stosuje się antagonistę. -- Było ich troje: on, ona i skutek

Re: starania rok 2014

Niepłodnośc idiopatyczna to bezsilność diagnostyczna leczących. Inseminacje dawno uznano za nieskuteczne, a tego testu wrogości śluzu się nie wykonuje. Trzeba inaczej popatrzeć na wyniki diagnostyki i leczyć. 4x in vitro świadczy o nieskuteczności tej metody i kosztuje dobry samochów.

Re: ile kosztuje in vitro

Magda, czy moge zapytac, z jakiego wzgledu musicie miec pgd? i gdzie je bedziecie mieli? szukam kogos, kto ma problem z mulkowiscydozą i przeszedl udane badz nieudane pgd.... :-/ pozdrawiam f.

Re: ile kosztuje in vitro

Z lekami ale pozostają jeszcze badania moje i męza, więc koszt będzie wyższy. U mnie jest problem własnie owulacją, jak przy stymulacji uda się wychodować 2 pęcherzyki to cud. Dzięki za odp.

Re: ile kosztuje in vitro

Hmmm, tak myślałam, że licząc dojazdy z Lublina np. do Wawy, noclegi, zwolnienia w pracy itp. to mając co najmniej 15 tys. na koncie można iść na pierwszą wizytę :(

Re: ile kosztuje in vitro

Bialystok z kosztami pobytu i badaniami i lekami-8000 w zeszlym roku. moja psiapsiolka miala krotki i wyszlo jej to taniej. pzdr. -- http://b1.lilypie.com/HPRTp2.png Czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął, a to ty go po prostu rozśmieszyłeś :-P

Re: ile kosztuje in vitro

ja jestem z Lublina i polecam Ci Białystok - tylko trochę dalej , w moim przypadku to był koszt góra 8 tyś nie pamiętam dokładnie a w Lublinie coś ok 6 tyś ,sama chciałabym podejść do kolejnego ivf właśnie w Białymstoku Jak masz jakieś pyt pisz na gazetową

Re: ile kosztuje in vitro

Jeżeli mamy porównywać ceny w innych krajach to napiszę. Dania - całkowita refundacja trzech prób (czwarta w szczególnych sytuacjach) Odpłatność za leki 15%,jeżeli w ciągu roku przekroczy się pewną sumę to leki za darmo (skorzystałam). Dojazdy do kliniki zwrócone. -- Było ich troje: on, ona i sku

Re: ile kosztuje in vitro

Ja też byłam u dr D.... i też cały proces się wydłużył, bo nagle okazało się, że jest torbiel... W Invikcie w Wawie to chyba tylko do prof Łukaszuka. My jesteśmy u niego i jesteśmy bardzo zadowoleni. Trzymam kciuki! -- I ICSI Invimed sierpień 2008 - 3 bąbelki, żaden z nami nie został... II ICSI In

Re: ile kosztuje in vitro

Nas pierwszy zabieg w Invimedzie na krótkim protokole i ze znikomą ilością badań wyniósł niecałe 10.000. Na drugi w Invikcie też na krótkim protokole i załatwieniem tańszego Fostimonu w Czechach też liczymy ok 10.000 (max 12.000). -- I ICSI Invimed sierpień 2008 - 3 bąbelki, żaden z nami nie zosta

Re: ile kosztuje in vitro

4800,- za program + ok. 2500,- za dodatki (AH, blastocysta, ISCI, mrożenie, znieczulenie) + ok. 2000,- badania + min. 4000,- hormony + 800 weryfikacje. Razem minimum 14.000,- + ok. 12 wizyt w klinice (koszt dojazdów). -- http://www.suwaczek.pl/cache/f1ef7f720a.png

Re: ile kosztuje in vitro

krótki to chyba bez tej antykoncepcji, ale jeszcze się na tym nie znam i nie chcę znać, wiesz czemu ... ale ja bym u nas nie robiła, niby jakieś ciąże są, ale już jak wydawać kasę to gdzieś gdzie mają większe doświadczenie i życzę Ci abyś zdążyła podejść jeśli zdecydujecie zanim nasz rząd coś gł

Re: ile kosztuje in vitro

Dzięki za informacje.. Cieszę się,że zostaniesz mamą, musisz być bardzo szczęśliwa. Życzę Ci spokojnej ciąży i zdowego dzidziusia. Ja bardzo się boję,że się nie uda oraz dodatkowo zastanawiam się czy warto robić in v w Lublinie czy interesować się W-wą lub Białystokiem? Różne są opinie. Moj

Re: ile kosztuje in vitro

sama próba (leki+zabieg+mrożenie komórek) 10k. do tego doszła u nas biopsja i mrożenie nasienia - łącznie 11,5k. to był krótki protokół. Wcześńiej na badania przeróżne przed ivf wydaliśmy 5k - ale robiliśmy wszystkie w novum, można wydać mniej jak się poszuka gdzie taniej robią badania, choć w os

Re: ile kosztuje in vitro

moniczka, wyników jeszcze nie ma, bo dopiero jestem na wyciszaniu. Klinikę zmieniliśmy ze względu na zbyt powierzchowne podejście do pacjenta w Invimedzie. Póki co jesteśmy z tej decyzji bardzo zadowoleni, poza tym nie warto się spieszyć, u mnie po drodze wyszło parę ciekawych rzeczy. -- I ICSI In

Re: ile kosztuje in vitro

Witaj Mi razem z PGD (bo niestety musimy go zrobic) wyjdzie ok. 15 000 -16 000 PLN (razem z lekami)ale PGD jest drogie. Co do przygotowania to ja bralam najpierw tabletki antykoncepcyjne (dwa opakowania), teraz biore zastrzyki Puregon i jeszcze jedne na D. ale w tej chwili zapomnialam nazwy. W

Re: ile kosztuje in vitro

To moze porownajmy tez ceny w innych krajach. Austria- 1) moje leki (dlugi protokol)-400 EUR, 2) pierwsza wizyta z diagnoza i planem, punkcja jajeczek+transfer+wizyty kontrolne do chwili ustalenia akcji serca- 800 EUR. czyli razem 1200 EUR z wlasnej kieszeni + 2400 z kieszeni panstwa (leki i za

Re: ile kosztuje in vitro

Te 9000zł to za sam zabieg czy leki też są w tym? Jak za sam zabieg to drogo. Krótki protokół:od 2,3dc zaczynasz brać leki do stymulacji jajeczkowania (gonal,menpur,puregon) aż do momentu aż pęcherzyki osiągnął odpowiednią wielkość.Potem dostajesz pregnyl albo ovitrelle na ostateczne dojrzewanie

Ile kosztuje In Vitro

Bardzo proszę was dziewczyny o podanie orientacyjnych cen in vitro, dziękuję

Petycja

zapłodnienia in vitro. Rząd ogłosił sukces pomimo tego, że u zakwalifikowanych do programu 8685 par, uzyskano 2559 ciąż , ale urodziło się tylko 214 dzieci. Kosztowało to podatników 72,4 mln złotych. Według wstępnych szacunków, program mógł pochłonąć nawet 50 – 60 tys. ludzkich istnień. Ma być jednak

ile kosztuje in vitro?

wiem, że płaci się za to samemu, ale ile wynoszą rzeczywiste koszty jednej próby? pozdrawiam forumowiczki :)

Re: ile kosztuje in vitro -do fidele

Fidele Oczywiscie ze mozesz zapytac - to zadna tajemnica. Powod jest prosty - moj synek (poczety naturalnie) urodzil sie chory (jest juz po dwoch operacjach, ma problemy z rozwojem mowy, rownowaga). Chcielismy miec jeszcze jedno dziecko ale mialam taka blokade psychiczna myslac o tym, ze kolejn

Re: nie podoba mi się ta cała sprawa - Chazan

wydrenowanej kieszeni resortu na refundację in vitro nie działa na szkodę pacjentów. 1 lipca 2014 minął rok od wprowadzenia rządowego projektu dofinansowywania in vitro z budżetu. Z pieniędzy podatników wydano na dofinansowanie in vitro 72.4 mln zł, czyli ciąża każdej pary kosztowała budżet ok. 8300 złotych

Re: Bezmózgowie

m.maska napisała: > Nadal nie rozumiem dlaczego ci ktorzy "wmontowali" jej to in vitro(kto za to pl > acil?) nie byli za to odpowiedzialni i nie monitorowali dalej tej ciazy. ". 1 lipca 2014 minął rok od wprowadzenia rządowego projektu dofinansowywania in vitro z budżetu

Re: in vitro wrzesień 2013- kto przystępuje

koliberek 0104... nie wiem czy czytałaś wcześniej co napisałam...przystąpiłam do in vitro w Białymstoku 4 lata temu nie wspominam tego mile,wizyta kosztowała 350 zł tylko usg

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

wiesz co badania kariotypu nie są aż takie drogie po 350 zł na łebka + badania genetyczne za 199 zł...ale rozumiem, że jest to i tak obciążające...choć na pewno kosztuje to mniej niż pgd..a rodzice wiedzą o in vitro? dobrze że leki teraz dużo mniej wycodzą :) agnes1406 napisał(a): > Doo

Re: Jak wam się podoba? : zamrozimy ci jajeczko.

nie takie oczywiste, chociaż sporo kasy kosztowało; przeszła 2 in vitro i zakończyły się poronieniem, dwa lata tak żyła , walcząc o dziecko- nic z tego nie wyszło, adoptowali dziecko. I tak, są kobiety, które i po 40 będą w ciąży bez problemu , ale nie jest to wcale oczywistością.

Re: Warszawa - klinika - nie in vitro

Każda klinika najpierw bada. Nikt nie proponuje in vitro bez powodu ( to tylko propaganda Kościoła Katolickiego). A co do poniesionych kosztów to czasami najtaniej wychodzi in vitro, hormony monitoringi, inseminacje też kosztują

Re: MAJ 2014

Kurde jak sama wiesz z opini ze lekarz namawia do in vitro to nie wierz gnojowi! Idzcie do innej kliniki nie wiem z kad jesteś ale ja mam klinike gdzie jedns wizyta kosztuje ok 300 zl ale siedzicie u niego 3-4 godziny i dla niego nie ma slowa nie da się; ))

Re: In vitro po 40-tce, komu się udało?

niczego? Czy to glowa blokuje? Jak glowa to moze in vitro bedzie rozwiazaniem, tylko zeby moj Maz sie zgodzil, w ogole go nie rozumiem, o co mu chodzi;-( Aniu, Ty robilas badania zarodkow, powiedz ile to kosztuje, bo czytalam, ze bardo duzo i robia to chyba tylko w Invikcie, nie wiesz czy z inych klinik

Re: Ile kosztuje In Vitro

zalezy od kliniki. Ja moge Ci napisac jak jest w invimedzie poniewaz sama mialam tam zabieg invitro. Otoz ja za wszystko(ale mialam krotki protokol )zaplacilam 8300. W to wliczone sa wszystkie wizyty w czasie stymulacji.

Re: Ile kosztuje In Vitro

Badania- okolo 3000 leki 2000-3000 zabieg 8000, około dokładnie nie pamiętam , ale tak 11000-12000 wyszło niestety , ale się udało więc próbubuj do skutku, poza tym to pierwsze iv ze stymulacją i pobraniem jajeczek jest duzo droższe , potem płacisz tylko za zabieg, tak jest przynajmniej w invimedzie

Re: ile kosztuje in vitro?

w Novum, w sumie ze wszystkim to koszt ok. 12tys. zl nie bylo niepotrzebnych badan... -- dwa szkraby a tu dwa misie

Re: ile kosztuje in vitro?

Cena badań w Novum jest bardzo wysoka, ja robiłam je u siebie i porównując cenniki musze powiedzieć ze zaoszczedziłam ponad połowe tego co musiałabym wydać robiac to wszystko w Novum. Założe sie że tak jest w większosci klinik. A koszt Hsg chyba nie należy wliczać do samego in vitro :)

Re: ile kosztuje in vitro?

Tu jest link do cennika Novum: www.novum.com.pl/index.php?p=u_cennik Do kosztów samego zabiegu in vitro należy jeszce doliczyć badania przed (jeśli nie masz możliwości zrobienia ich na NFZ) oraz koszty stymulacji. Niestety to razem może być nawet ponad 10 tys. zł :(

Re: ile kosztuje in vitro?

do tego najwieksze doswiadczenie i nie ma naciaganbia na badania, ktore do inv > nie sa potrzebne. o jakich badaniach mówisz? to mnie zaciekawiło???

Re: Klauzula jakiego sumienia?

zamiast dać ojcu na leczenie ciężko chorej córki ? To jak to jest ? Nie ma na kosztowne leczenie, a na cztery refundowane in vitro jest ?? Refundacje w europie CZECHY Rząd naszych sąsiadów refunduje trzy pełne procedury in vitro, wraz ze stymulacją hormonalną, wszystkim kobietom do 40. roku życia

Re: ile kosztuje in vitro?

Cena zależy od tego jak liczysz. Jeśli razem z wszystkimi potrzebnymi badaniami, łącznie z np. hsg to cena będzie na pewno inna niż samego procesu stymulacji i transferu. Duże tu będą rozbieżności między ośrodkami, laboratoriami, aptekami itp.

Re: ile kosztuje in vitro?

dagps napisała: > zobacz bialystok - duzo taniej > do tego najwieksze doswiadczenie i nie ma naciaganbia na badania, ktore do inv nie sa potrzebne. -- Kaczory mają chód nieciekawy, platfusa z natury, dlatego kiwają się na boki. Jedzą nieestetycznie. Wystawiają kupry do góry i cedzą bło

Re: ile kosztuje in vitro?

A poza tym, ten temat był tu poruszany z tysiąc razy i gdybyś skorzystała z wyszukiwarki miałabyś wszytkie te odpowiedzi przed oczami. -- Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić. (Einstein A.)

Re: nowy preparat do stymulacji ELONVA znacie?

okazji usuwania mięśniaka, wtedy też jakiś ticket płaciliśmy, ale ponieważ wtedy wszystko było ok, to lekarz nie chciał powtarzać. Za samo in vitro nic się tu nie płaci więc super fajnie. No i terminy są od ręki. A monitoring kosztuje 50 euro w pakiecie jest max 5 usg więc wystarczająco. Ja miałam

Re: ile kosztuje in vitro?

Na ICSI w Invimedzie w Warszawie wydaliśmy ponad 12.000,- złotych w styczniu tego roku. To koszt zabiegu i leków. Początkow słabo się stymulowałam, więc poszło sporo Gonalu. W cenę wchodził wizyty przygotowujące oraz USG, punkcja, transfer i mrożenie (chyba na 2 lata). Co do badań przed (hormony,

Re: ile kosztuje in vitro?

Jasne, że nie trzeba. U nas M pokusił sie o podliczenia i ponieważ hsg wykazało niedrożność i skierowało nasze drogi na inf to też ja "wrzucił" do kosza kosztów. Niektórych badań też można by nie liczyć, bo tak i tak trzeba by zrobić. Niektórzy podchodząc do inf mają za sobą np. iui i w

Re: Tuż przed 40-stką - po transferze - Zapraszam

z punkcją, z transferem i tymi kilkoma pozostałymi wizytami kontrolnymi, z tym, że u mnie wszystkie wyniki krwi były prawidłowe, tzn. mieściły się w normach. A np. pytaliśmy ile by kosztowało in vitro prywatnie w innej klinice zanim weszło NFZ powiedziano nam, że ok. 14.000 (razem z lekami), nie

Re: jeszcze drobna podłość do kompletu

A w komentarzach: "Tzw "aborcją" kończy się minimum 20% ciąż po UDANYM in vitro. Po prostu pańciom się odmieniło." albo "Pamiętam też że minister zdrowia jednego z krajów europejckich podał raz - przyciśniety - liczbę kilkudziesięciu procent dzieci kalekich, co kosztuje

Re: Szczecin-vitro NFZ 2013/2014

Może i stres. Pani doktor zastanawia się czy mnie nie przerzucić na silniejsze tabletki. A specjalnie mi zmieniła na słabsze ze względu na in vitro. Bo jak się bierze te silniejsze to trzeba ciąży unikać. :-( A tyle mnie to kosztuje. 60 zł kosztują i na 2 tyg mi wystarczają. A te silne są tanie

Re: Pacjentka dr. Chazana przerywa milczenie

oraz stałego dozoru medycznego wobec wszystkich ośrodków stosujących w Polsce metody "in vitro” oraz o: 1. Poinformowanie opinii publicznej, ile dzieci w Polsce poczętych ”in vitro” zostaje abortowanych z powodu wykrytych podczas badań prenatalnych wad płodu, a ile rodzi się

Re: in vitro pazdziernik 2014

Dziękuję za miłe przywitanie, aż trudno uwierzyć, że tyle z nas ma ten problem, widzę to w swojej klinice, ciągle przybywa par...a z drugiej strony są ludzie, nawet bliscy znajomi, którzy potrafią tylko krytykować samo in vitro i potępiać osoby, które się jego podejmują, bo jest jedyną szansą na

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

regularnie. Mam regularna owulacje, regularne miesiaczki, prawidlowa wielkosc jajnikow a UAG wykonane dwa dni pozniej pokazalo cialko zolte, bylam po owulacji. In vitro u Lukaszuka kosztuje 30 tysiecy. Mam nadzieje ze srodowisko medyczne zrobi porzadek z tym pseudolekarzem bo znaczna czesci srodowiska juz

Re: Gdy wiatr zawieje od PiS-u, chłopaki z SLD

hummer napisał: "> A in vitro jest. Amen. Nie rozśmieszaj mnie, to co miasto wyłożyło na in vitro to mniej niż kosztował ten maszkaron. In vitro jest propagandową, a w rzeczywistości 20% jednego cyklu dla 36 par, Częstochowa liczy 230 tysięcy mieszkańców....

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014

Trzeba walczyc, ale tez tak jak mowisz fly zyc i korzystac z zycia. Ja podziwiam wszytkie pary, ktore proboja wiele razy in vitro. To wszystko kosztuje tak wiele emocji. Na ta chwile wydaje mi sie ze 3 to jest taka sensowna ilosc, ale podejrzewam, ze ciezko jest powiedziec dosc. Podchodzeimy

Re: :)

Ja od samego początku starań do in vitro biorę Omegamed. Takie mi profesor przepisał, ponoć bardzo wartościowe, aczkolwiek prawie 60 zł kosztują. Do tego biorę duphaston i luteinę. A Ty? -- http://www.suwaczki.com/tickers/w4sqyx8dhl5nak8k.png

Re: in vitro-koszt

mnie in vitro kosztowało ok 16 000zł raze, z dojazdami, wizytą wstępną , noclegami

Re: Podpisz petycję!

bardzo nie podoba mi się wymowa artykułu ... a i jest sprzeczna z ideami głoszonymi przez Kościół i naszą wiarę. W jaki sposób i w jakim celu Fronda chce wyceniać, czy szacować "finansową opłacalność" in-vitro? Co to za pytanie "ile kosztuje leczenie dzieci poczętych ta metodą? Co ma

Re: A co na to nasz Tadeo ?

Prezydent rzeszowa nie jest idiotą i wie , że in vitro służy głownie klinikom in vitro !! Dofinansowanie z naszych podatków to będzie dla nich istne El-Dorado…Ostatnio nawet bogata Dania zrezygnowała z rządowego programu dopłacania do metody in vitro, bo każde dziecko z in vitro kosztowało

Re: Ze wszystkich zmarnowanych pieniedzy

Tyle tego jest, przypominam jeszcze sprezentowany gródek dla radnej. Kosztował mieszkańców więcej niż planowane dofinansowanie in vitro.

Re: styczniowo lutowe ivf , oby 2013 był szczęśli

Dziękuję bardzo za namiary na noclegi:) edytka8080 jeśli możesz to napisz ile Cię kosztowała jedna próba in vitro?

Re: in vitro niskie amh

jajeczek jest mnóstwo ! Naprawdę szczerze nie wierzę w wiarygodność tego badania , a to ile kosztowało to nerwów to szkoda słów. Przed zajściem w ciążę byliśmy już o krok o decyzji o in vitro . Lekarze jednoznacznie interpretowali wynik AMH .

Re: in vitro kwiecień 2014 r.

razem leki mnie będą mało co kosztować. -- IX 2013 - pierwsze in vitro, krótki protokół, 4 komórki żadna się nie zapłodniła IV 2014 - drugi podejście na cyklu naturalnym

Re: Czy Tusk jest tchórzem, czy leniuchem/ olewac

Żadnej opcji nie wybieram , bo mnie in vitro nie interesuje. Uwazam ze jak kto chce , to niech robi i sam za to płaci. To kosztuje ok. 10 tys. wiec kazdy potrzebujacy dziecka moze to wykonać.

Re: Bezmózgowie

2559 ciąż. **Jak na razie w ramach programu urodziło się tylko 214 > dzieci." > > "Z pieniędzy podatników wydano na dofinansowanie in vitro 72.4 mln zł, czyli ci > ąża każdej pary kosztowała budżet ok. 8300 złotych, co stanowi tylko część bard > zo drogiej procedury

Re: Pacjentka dr. Chazana przerywa milczenie

wnosimy o jak najszybsze wprowadzenie kontroli oraz stałego dozo > ru medycznego wobec wszystkich ośrodków stosujących w Polsce metody "in vitro&# > 8221; oraz o: Pleban Ci nie mówił ze każde życie jest wprost bezcenne . Poza tym program trwa i mowa o ciążach donoszonych a nie o tych w trakcie

Re: in vitro maj 2014

:) A transfer, jeżeli wszystko dobrze pójdzie to w piątek..:) A ja właśnie po ostatnim zastrzyku z ovitrelle.. -- Pierwsze podejście do in vitro w Invimed we Wrocławiu 20.04- rozpoczęcie stymulacji :) 20.04- 25.05 Gonal 26.04-27.04 Cetrotide i Pergoveris

ile kosztuje in vitro w Gamecie?

pytam z ciekawosci.. niewiem jeszcze czy tam podejde..czy wogole..ale chcialabym mniej wiecej wiedziec jak to finansowo u nich wyglada... dzieki za odpowiedzi.. k.

Re: Invitro i wielodzietni

bogatsze kraje. U nas in vitro nadal jest bardzo drogie dla przeciętnego obywatela... a każde pobranie kosztuje. To bardzo głęboki temat, wielowarstwowy. Jednak posty na wielodzietnych są rażące w swojej jednostronności. Kobietę,która pragnie dziecka wysłać do psychiatryka, a szpital, w którym

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

tylko trzeba walczyć, mnie się póki co nie udało ale jutro mam kolejną weryfikację więc będę się kłócić bo mam odpowiedź z ministerstwa że należy nam się refundowana bezwarunkowo! i oni tłumaczą że przy dużych dawkach się nie należy a to nie prawda przy in vitro dawki nie mają znaczenia i obowiązuje nas

Re: Czytamy ze zrozumieniem

Kosztowne hahahahaha w sytuacji kiedy można znaleźć pracę w Norwegii to in-vitro jest mniej więcej równowartością jednej pensji. To tak jakby w Polsce in-vitro kosztowało 1500 zł.

Re: In vitro...ile kosztuje i gdzie najlepiej?

Ja miałam 2 lata temu w Białymstoku na Akademii Medycznej. Koszt ok. 5 tys. Udało się za trzecim razem.

Re: Kto podchodzi do In Vitro w listopadzie????

chyio28 a ile masz dzieci i czy one tez są z in vitro?? jeśli można wiedzieć. Ja mam 30 lat jedno dziecko ja jestem zdrowa przebadana wzdłuż i wszerz mąż też jeynie to nasienie myślisz że też bym się nadała i wtedy jakie koszty się kryje?? napisz proszę. Aha moje dziecko jest z in vitro wszystko

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ile kosztuje in vitro