Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Menopur gonal itp

Dziewczyny które na polnej in vitro realizujecie. Pytajcie u pielegniarek gdzie na oceny jeździcie bo u nich można kupić pozostawione leki przez dziewczyny w dobrej cenie.

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

byłaś dziś na ocenie? I tak dzień po dniu o proszę! Powodzenia niech ślicznie rosną trzymam kciuki! -- Niedoczynność tarczycy Euthyrox 0,25, PCOS, AMH 15,7. ICSI - Poznań Polna prywatnie, pierwsze in vitro, krótki protokół, punkcja 06.03. transfer 09.03. - 22.03 beta ujemna :( 3 blastusie crio ->

Re: in vitro wrzesień 2013- kto przystępuje

witam cię gutek 1973, rozumiem, że ty nie korzystasz z refundowanego in vitro ? pytam ponieważ piszesz o tym, że płaciłaś za transfer, a co do cen aktualnych to one poszybowały w górę od razu po wprowadzeniu refundacji, myśmy od razu o tym byli informowani przez profesora Jędrzejczaka, dlatego

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

ale teraz sa fajne te ceny.Jak podchodziłam dwa pierwsze razy to nie były refundowane te leki.Dzieki za info.pozdrawiam

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Posiadam jedno całe fabrycznie zamknięte opakowanie Lek z uk, został mi po leczeniu Data ważności 03.2016 Odsprzedam za polowe ceny

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Ale przy skierowaniu jest taniej?To od kogo te skierowanie można załątwiac bo tam naprawde te ceny z kosmosu mają.

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

Mark Haddon ma niezłą cenę. .. -- 2007 Niepłodność pierwotna - czynnik męski. 2008 - HSG :) 2008, 2013 - 4 IUI :( 2013 Histeroskopia (mięśniaki). 2013 Wykryto u mnie niedoczynność tarczycy. 02.2014 Pierwsze refundowane ICSI na Polnej w Poznaniu :( pojawiły się torbiele, krótki protokół. 01

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

ja piję 1 dziennie ale inofem. Sprawdź cenę - nie bardzo się różnią, ale inofemu jest w opakowaniu więcej. I jest lepszy, bo zawiera maltodekstrynę

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

taniej to wychodzi picie inofemu, bo jest go więcej w opakowaniu za tą samą cenę. Smak jest lepszy, produkt polski no i nie trzeba latać do lekarza po recepty;)

Re: In vitro na POLNEJ !!!

Skierowanie do gina? hmm czego to nie wymyślą, kiedyś nie wymagali, pewnie chodziło im o to, ze umowiły cię na normalną wizytę ginekologiczną i stąd to skierowanie. Co do in vitro, to jest tak, ze cały proces przygotowania, monitoring, punkcja i transfer odbywa się w klinice na polnej i za to

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

smska81 Najlepiej kupować w necie bo różnice w cenie są ogromne. M orzechy też nie zaszkodzą :-) -- 2007 Niepłodność pierwotna - czynnik męski. 2008 - HSG :) 2008, 2013 - 4 IUI :( 2013 Histeroskopia (mięśniaki). 2013 Wykryto u mnie niedoczynność tarczycy. 02.2014 Pierwsze refundowane ICSI na

Re: POLNA POZNAŃ - ceny / opinie

,powinnam to zrobić już za 2 razem. Cena-4800=cena leków do stymulacji. Jeszcze co mnie bardzo dziwi na Polnej,przed in vitro nie zlecają żadnych badań,tylko morfologię i ob.Odwalają partyzantkę.

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

Dziewczęta,mam jedno pytanie-czy jest jakaś zasadnicza różnica między lutinusem a luteiną,oprócz oczywiście miażdżącej różnicy w cenie???

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

colcia85 Tak mam skierowanie biore tez jedynkę z dostawką ,ceny maja jak z kosmosu za ten nocleg ,szukam bliżej polnej moze cos znajde taniej .No to chyba się nie spotkamy bo ja będę w niedzielę jechała do domu po południu.W piątek jeszcze idę do pracy do 17 stej wiec rankiem w niedzielę jedziemy

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

naszych ciał, umysłów, relacji, tylko my to wiemy. Wykrzycz się kochana, zbierz siły i wracaj do walki, bo nagroda nie ma ceny!

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

To teraz "ładne" te ceny ;) przed refundacja 1 gonal kosztował prawie 1000 (a w niektórych aptekach to i nawet 1400). Tylko się cieszyć :)

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Cześć dziewczyny, byłam na forum jakiś czas temu, jestem po 2 in vitro, przed 3 podjesciem okazało się, że jestem w ciąży a wykupiłam już leki, także mam do sprzedania po niższych cenach(wszystkie leki mają dobry termin ważności, są przechowywane w lodówce, są w oryginalnych opakowaniach, z

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Cześć dziewczyny, byłam na forum jakiś czas temu, jestem po 2 in vitro, przed 3 podjesciem okazało się, że jestem w ciąży a wykupiłam już leki, także mam do sprzedania po niższych cenach(wszystkie leki mają dobry termin ważności, są przechowywane w lodówce, są w oryginalnych opakowaniach, z

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.5

fly0079 - ja Cię rozumiem i powiem Tobie,że to bardzo dobra decyzja. Bardzo dobrze,że nie dążysz do celu "za wszelką cenę". Tak własnie powinno być. Ja już dawno jestem pogodzona z tym,że może być tak,że nigdy nie kupię wózka ani łóżeczka. Jednak zanim do tego dojdzie wykorzystam wszystkie

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

Hej dziewczyny mam do sprzedania 375j gonalu jeśli któraś potrzebuje to piszcie co do ceny się dogadamy na pewno taniej niż w aptece:)

Re: lokum blisko polnej w Poznaniu

Witaj, ostatnio będąc na polnej usłyszałam, że niedaleko jest jakiśinternat w Zespole Szkół geodezyjnych (czy coś takiego). podobno warunki takie sobie ale i cena normalna jak na Poznań, bo ok 20-30 zł. Niestety nie mam namiarów. Podobno akademik przy AWFie też nie jest drogi. Szkoda, że hotelik

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

Nie dziewczeta nie zaglądałam ciagle praca i malo korzystam z kompa chyba lutka mnie podrażnia jak sobie z tym radziłyście?> zawsze mialam lutinus a o jest delikatniejszy ale cena...

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Hela ja kupowałam testy owulacyjne w rossmanie, były najtańsze :) ale nie mam pojęcia czy cena idzie z jakością. Colcia nie masz pojęcia jak się cieszę że miałam 5 prawidłowych, bo po porzednim podejściu gdzie był tylko jeden prawidłowy miałam strasznego stracha jak to teraz wyjdzie. Aga trzymam

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Melisko, jak bąbel wytrzyma mrożenie to przetrwa wszystko, a czy w 3 czy w 5 dobie to już się nie przejmuj, oczywiście myślałam, że przekażesz nam lepsze wieści, ale póki piłka w grze to walczymy, a poznałam na Polnej dziewczynę z dzieckiem z mrożonego oocytu, nawet nie zarodka, dziś maluch ma już

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Dziewczęta jestem po wizycie u prof. P :) Lżejsza o kilka stówek, ale szczęśliwa :) Torbieli nie ma, rozszerzenia kanału nie trzeba tym razem robić, cena recepty to ok. 300 zł (w lutym 2014 3000 zł)... Huurrraaa!!! Jeszcze sporo przede mną, ale wreszcie krok do przodu :) Mam pytania: 2-3dc mam na

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Kkahha o jak fajnie ze jestes. My chcemy za rok do Czech jechac ... Jedziecie pierwszy raz czy kolejny??? Przetrzyj szlaki i napisz co i jak ... Jakie trasy ceny gdzie nocleg to my za rok pojedziemy. Buźka -- 13.01.2014 - pierwsze IVF rządowe Poznań, transfer dwóch zarodków - 12 dpt beta 0

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

dziewczyny mam do sprzedania dostinex jak ktoś potrzebuje zostało mi 6 tabletek dałam 250zł cena na opakowaniu ,sprzedam za 150zl jeśli któraś potrzebuje. Pozdrawiam i jak coś piszcie ja wyśle pocztą .

Re: Szukam lekarza w Poznaniu

zostały omówione podczas planowej wizyty u lekarza. Korzystając z usług VM odniosłam wrażenie że chodzi nie o zdiagnozowanie przyczyny niepłodności i pomoc, tylko o jak najszybsze zrobienie kilku IUI (każda za 1.000 zł) a potem już in vitro. Ja polecam lekarzy pracujących na Polnej np. dr Derwicha

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

Dzięki dziewczynki za odpowiedź;) A co najlepsze ja u siebie (Dolny Śląsk) płaciłam za Dostninex 8szt. 336zł i to jeszcze po rabacie!!! Masakra jaka jest różnica w cenie.

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

Hej :) ponoć jak leki bedą refundowane (jesli bedą ) to ponoć wszędzie ich cena bedzie taka sama, wiec nie bedzie trzeba gnać do Poznania lub kupować "na zapas". Jesli któraś z Was bedzie coś wiedzieć w sprawie leków to dajcie proszę znać na forum. Miłego dnia !!! :)

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

A żeby było śmiesznie, nie czuję się po tej wizycie mega zgwałcona, tak jak wczoraj :) Delikatne USG i to za niższą cenę :) Kkahha ej no nie rozśmieszaj mnie, że Ci portasy pękły :D Chociaż śmiech to zdrowie :D U mnie na odwrót, chyba przez ten ostatni miesiąc pełen stresu :) Waga spadła mi z

Re: Inseminacja

ma najlepsza opinię jesli chodzi o inseminację i in vitro na Polnej. W intermedice chcieli 1000 złotych takze znacznie więcej.To ceny z POznania. Uzgodnilismy, że w razie niepowodzenia zorbimy jeszcze inseminację kilka razy bo potem mi tylko już in vitro pozostaje. No zobaczymy jak będzie.

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

hej, leczę się u profesora P. dziś drugie podglądanko:)jutro kolejne...oby pęcherzyki rosły, a już się nie mnożyły:)ja mam dawke 150gonalu teraz zmiejszona do 125 to chyba raczej niewiele, jeśli chodzi o koszty to w wielkopolskiej obok szpitala maja dobre ceny, trzymam kciuki za nas wszystkie

Re: Polna i dr. Derwich

Jestem na świerzu po zebranym wywiadzie na temat lekarzy lecząacych bepłodność. Informacje mam z wnętrza szpitala od dóch osób które tam pracują - znaczy na Polnej. Jeśli chodzi o inseminację i in vitro najlepszy w Poznaniu jest Piotr Jędrzejczak. Ponoć super rzetelny, ucziwy i fantastyczny

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.2)

katarzynka36 ja szłam krótkim protokołem z antagoniata stymulowana byłam 10 dni na 12 dzień miałam punkcje a 15 ds transfer. za leki wydalam 2700 zł. jakbyś potrzebowała dokładne ceny leków to pisz mam paragony z apteki akademickiej pozdrawiam -- Poznań Polna - niepłodność wtórna 7 inseminacji

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

calineczka_11 - przed refundacją ceny leków to był naprawdę kosmos, a do tego różne ceny w różnych aptekach. Jak byłam stymulowana do IUI to za 5 szt menopuru 75 w moim mieście wołali 745-925 zł i trzeba było kupić całe 5szt., a w Akademickiej zapłaciłam 475 zł.i do tego sprzedawali na sztuki

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.5

będzie. Trzymam kciuki za Helę i Maj.kal. Zauważam u siebie, że przestaje mi zależeć na ciąży za wszelka cenę. Rzygam na myśl o następnych procedurach, ilościach zastrzyków, robieniu usg i wyczekiwanie na komórki, cieszenie się że są, a potem wieści, że zarodki były słabe itd. Kocham Bociana i Białystok

Re: in vitro wrzesień 2013- kto przystępuje

Aggie8103 nie wiem ile kosztuje to na Polnej bo nie ma cennika na Witryfikacji komórek- w invimedzie patrzyłam to Witryfikacja kosztuje 250 zł ,a przechowywanie na rok 400 zł. myślę, że na polnej ceny będą podobne.

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.5

wskazania ku temu, czyli choroby w rodzini, poronienia na tle wad genetycznych i itp. Jeżeli zdecydujecie się na te badanie na NFZ, to trzeba czekać tak z około miesiąca. Na Polnej możecie też zrobić te badanie w poradni cytogenetycznej. Krew pobierają z krwi obwodowej i hodują limfocyty i wówczas badają

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

Witam Dowiadywałam sie w aptekach o cenę gonalu. W Poznaniu na Dąbrowskiego jest apteka akademicka, tam moje leki do stymulacji będą kosztowały około 1500 zł. Na marginesie dodam,że pytałam również o cenę leków w mojej miejscowości (100 km od Poznania). W jednej podano mi cenę ok. 2200 zł, a w

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna cuda :

Cześć dziewczyny, Jestem już po transferze. Zostawilam u pielegniarek nowe leki w nizszych cenach: 1. Bromergon, 30tabl., 15zl 2. Encorton, 20tabl., 3zl 3. Lakcid, 10 amp., 15zl 4. Gonapeptyl daily, 3 strzykawki, jedna za 30zl Ewentualnie piszcie na olga15@o2.pl

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.2)

Czesc dziewczyny.Jestem po nie udanej probieIVF.Zostal mi Gonal 900-300 j.Zostawilam u pan pielegniarek, one maja tez kontakt do mnie.Cena do dogadania sie,, napewno duzo taniej niz w Aptece. Jesli chodzi o jakosc leku, to bez obaw,caly czas pilnowalam wlasciwego sposobu przechowywania

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

sylunia1891 trzy próby za nami, wspólnie, po drugiej nieudanej próbie podjęliśmy decyzje o adopcji ponieważ ja nie byłam gotowa na nasienie dawcy poprzez inseminacje czy tez in vitro i nadal nie jestem, ale zastanawiałam się nad tym i często o tym myślę, rozważając za i przeciw, tylko na tę chwilę

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

Witajcie dziewczyny nie było moim celem zniechęcić was do Polnej. Sama leczyłam się na tym oddziale 3 lata i wiem że lekarze są mili, mają wiedzę i doświadczenie. Co jednak nie zmienia faktu że po konsultacji z lekarzem z innej placówki mam zdanie, że stosowano u mnie wciąż te same leki tylko w

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

-kieliszeczek winka nie zaszkodzi:) Scratching tojak pobranie cytologi - trwa momencik. Powinno być w normalnej cenie wizyty bo to żadna filozofia. -- http://lbdf.lilypie.com/pnQXp2.png

Re: ile płacicie????

choć w szopitalu i zabieg 1500 złotych. Z moich dwuletnich doświadczeń wynika, że endo na Polnej jest SUPER jak ktos ma problemy hormonalne ale jak trzeba iśc dlaej czyli inseminacja czy in vitro to nie mają zielonego pojęcia. W tej chwili przeniosłam się do Intermedici i mam wrażenie, że oni mają

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.2)

nataliaa - ja robilam rozne, niekoniecznie tarczycowe (bo te mam porobione i wiem ze mam problem z a-TPO). Dzis oddalam krew na: przeciwciała plemnikowe 100, antykardiolipinowe 120, ANA I 50, ANA II 80 i antykoagulant tocznia 75. To sa ceny z diagnostyki, takze jestem lzejsza o 4 setki i zobacymy

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.2)

kitka ja myślę ze już mogłoby coś wyjść z sikanca a zrobisz jak uważasz. ja robiłam w 12 dpt i nic ale beta też była 0.1. cena tych testów jest tak kusząca ze kupiłam dwa ale drugiego nie zrobiłam. zrobię po transferze w Policach. mam nadzieję kochana ze będziesz mogła słuchać piosenki razem z

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

witajcie, jestem umówiona na wizytę kwalifikacyjna 28 października, nie robiłam jeszcze badań amh i fsh, mam rodzine niedaleko Pily wiec moze spróbuje to amh tam zrobic, bo w Poznaniu cena badania amh to około 200 zł, czy badanie amh musi byc na czczo i rano?? kwiatuszekq20, ile juz zapłacilas za

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

trzymany oczywiscie w lodowce lek Gonal pojemnosc 300 i 1 szt cetrotide moze ktoras z dziewczyn jeszcze potrzebuje to mozemy sie jakos dogadac nawet za polowe ceny ? i mam tez koncowke 100 Gonal to moge oddac za darmo przekazac Pani w 209, a sobie ktos odbierze moze akurat komus tyle brakuje ?

Re: prv polna-do nataliaa28

natalia, teraz ceny prywatnego in vitro są wyższe niż przed wejściem programu rządowego, ja pytałam już o to, podchodziliśmy z mężem dwa razy prywatnie: w kwietniu i czerwcu i w sumie nas to wyniosło razem z lekami i jednym criotransferem (dwie pełne stymulacje) około 16 tys., porównując prywatne

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

Dzięki doniaczka - pewnie, że znajdę ta aptekę A co do cen to "lepsze" jest info o cenie za konkretny hormon, bo tak jak mówisz każda ma inną stymulację. Wpisujcie się dziewczyny :) gdzie i za ile - wyjdzie czy warto szukać, czy mniej więcej to samo. Bo jak dziś szukałam po necie to

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.2)

marika - masz dużo racji i absolutnie się z Tobą zgadzam w pewnych kwestiach. Cieszę się, że w nowym miejscu jest inaczej i lepiej. Ale to jest cena którą się płaci w zależności "od szczęścia" - indywidualnej stymulacji i lekarza prowadzącego. Bo nawet dziewczyny z wątku szczecińskiego

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

Maracala ale super wiadomości!!! wiedziałam że wreszcie musi być dobrze i to na naturalsie! a orzechy wcinałaś? ja tez mam być w piątek na Polnej :)) wczoraj w 11dc miałam pęcherzyk 18mm a endo 8mmale szybko to idzie mi w tym cyklu, chyba bardzo chcę się z Tobą spotkać :P P. Ela mówiła żebym się

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.2)

juz jakby nic nie bylo. Co do cen lekow, do buniowego zestawu moge dorzucic cetroide - 1 op. 115 zl Sciskam i pozdrawiam Was wszystkie :)

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.2)

/os. a Polna za zabieg miała łącznie 5000, więc wyszłoby że za 7500 musieliby "zrobić" półtorej pacjentki, a tak podnieśli cenę i wszystko im się zgadza. A nie może być inna cena na prywatnie i inna na NFZ. Pamiętam że mnie niemile zaskoczyła cena za transfer mojej Tosi. Tosia została

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna

miesiączka. Żyję nadzieją, ale już nie za wszelką cenę. PS. Też byłam zainteresowana i podekscytowana wielkością pęcherzyków. To zupełnie normalne i zrozumiałe. Pytaj jak najbardziej kochana jeśli ma Ci to pomóc. ;-**

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

nieszczesciu). Natomiast u drugiego place tylko raz a kolejne wizyty mam w cenie (w sumie teraz bylam 4 razy - 10 dc, 12, 14 i w 15 byla potwierdzona owu). Nie moglabym funkcjonowac normalnie, gdybym z kazdym monitoringiem musiala byc w Poz. Takze orientuj sie u siebie, nie powinno byc problemow. Jesli nie

do AM

opinie osób, które były tam i zrezygnowały z przeprowadzenia tam zabiegu, np. ze względu na cenę. Nasz wybór okazał się znakomity - czy wiesz, że kobiety w wieku mojej zony mają kilkuprocentowe szanse nawet przy in vitro? Na forum bywam od dawna, lecz ograniczałem się do lektury, robiłem wydruki

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

Kurcze tyle napisałam i wcięło mi... majowanowa, widocznie źle wywnioskowałam tą propozycję z naprotechnologią. Dziwi mnie tylko, że aż tak podwyższył się z ceną maracala i ms_kitka ale ta@ płata Wam figla. Dla mnie to kosmos, ja najpóźniej dostawałam 30dc. A może szykuje się kolejny cud, tak jak

Re: prv polna

Faktem jest, że ceny wzrosły. Ja np. za in vitro w maju płaciłam mniej - po starych cenach, ale za crio teraz płaciłam więcej - już po nowych mimo, że to było dokończenie starego programu. Koszty: ja się stymulowałam średnio - w sensie, że powstało tylko 5 czy 7 komórek, ale leków brałam niewiele

Re: Udane in vitro wątek ciążowy

(potem jeszcze mi odebrał wyniki krwi z Polnej i przygotował raport podsumowujący i wyliczający ryzyka) też wziął 200 zł - więc jak cena normalnej wizyty u mojej lekarki. Połówkowe/serduszkowe USG koło 20 tygodnia - jeśli jest nacisk na oglądanie serduszka i przepływów to może być ciutek później 24

Re: Jaka klinika IN VITRO?

Właśnie jestem w trakcie przygotowania do zabiegu.Polna w Poznaniu.Koszt samego zabiegu 4300.A leki to zależy gdzie kupisz ceny od 2500 do ponad 3000tys.Powodzenia:-)

Re: cena in vitro - dla mnie pilne!!!

Ostatnio rozmawialam na ten temat z lekarzem. W Poznaniu na Polnej inv kosztuje 4300 zl + koszty lekow (ok. 2000-2500). Nie zapytalam tylko, czy w cenie jest monitoring, ale za to chyba tez trzeba osobno zaplacic-nie wiem. Zapytam sie w poniedzialek, to ci dokladnie odpowiem. Pozdrawiam.

Fertility Center w Barlinie Opinie i Ceny!!!!

Mam endometrioze, nieciekawa sytuacje hormonalna, jezdze i szukam po internecie dobrego osrodka do In Vitro. Naczytałam sie o Novum, Invikcie nawet mysle o Polnej w Poznaniu skad zaczynałam ale jednak szukam osrodka o najwiekszej skutecznosci, choc wiem ze nikt nie powie mi bedziesz w ciazy

20-20 3D Viewer

20-20 3D Viewer to ciekawy plug-in do przeglądarki Chrome, który pozwala stworzyć ciekawy projekt umeblowania przestrzeni domowej i biurowej przy

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - in vitro polna cena

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin