Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Czy to borelioza/nerwica?

borelioze ale i dużo innych swinstw tzw.koinfekcje. Najlepsze badania oczywiście moim zdaniem robi dr.Wielkoszynski -wpiszesz w Google nazwisko i napewno znajdziesz info jak i co. Problem jest taki, że przy osłabionej odporności np.przez borelioze, organizm łapie wszystko i nie umie sobie z tym poradzić

Re: Profilaktyka antybiotykowa a wirusowe odklesz

( wcześniej dowiem się jaki jest najlepszy ) i taki poproszę by przepisał lekarz ( pewnie on sprawdzi czy ten lek jest przepisywany na borelioze bo to standardowe ich działanie :) reasumując: Borelioza w człowieku może być obecna i nie dawać żadnych objawów nawet nie przez miesiące ale lata - a im dłużej

Re: Komary i borelioza

Dr K B Singleton, ktory notabene sam chorowal na borelioze (teraz leczy) i ktory leczyl sie wg Burrascano i Jonsa, w swojej ksiazce podkresla, ze antybiotyki sa waznym dotadkiem powtarzam DODATKIEM do leczenia. Przytacza on historie wlasciciela pieknego ogrodu, ktory zaatakowaly rozne dziadostwa i

Re: Kolana i inne...

> Hey piszesz ze w lutym 2011 roku złapałeś borelioze a dopiero w czerwcu 2012 r dostałeś > doxy ( po 5 mc-ach ) Piszę dokładnie odwrotnie - w czerwcu 2011 złapałem borelię, a w lutym 2012 dostałem doxy. W lutym nie mógłbym złapać borelii, bo wtedy jest zima i kleszcze śpią. > trochę za

Re: Top 10 z Lymenet.org

wpadamy w bagno > z którego nie ma wyjścia. dokładnie tak, antybiotyki ogólnie działaja tez przeciwzapalnie, o tym tez rzeba pamiętać . Do tgo po latach hodujemy sobie wiele innych pożytecznych bakterii, które zyskują antybiotykooporność - np E.coli, H. pyroli itp. które tylko czychają jakby tutaj

Re: kleszcz i trzy opinie lekarzy

na 3 tyg. nie zaszkodzi!Jednak nie zawsze jeden antybiotyk pomaga. W leczeniu borelizy stosuje sie zwykle kilka antybiotyków ze względu na inne odkleszczowe infekcje ktore kleszcze przenosza a dzieki ktorym gorzej leczy sie sama borelioze.U sporej grupy osób niepojawia sie rumien, a zwykle stosowane

Re: Hyde Park

citizen68 napisał: > zielarz22 napisał: > > > > > I tylko w fitoterapii są szanse na wyleczenie, wszelkie kombinacje abx ju > ż zost > > ały sprawdzone, z wiadomym zerowym efektem czego jesteś najlepszym przykł > adem. > > Dziwie się ze analogkid nie

Re: Borelioza, bartonella, a moze chlamydia?

lata, niestety nie odzyskalem wigoru samca alfa mimo braku wiekszych dolegliwosci i teraz jestem pierwszy miesiac na antybiotykach. Na pierwszy ogien Doksy + Klarytromycyna, narazie ciezko cos pisac o postepach. Z lekow naturalnych zdecydowanie najlepszy jest Paraprotex, wyleczyl w monoterapii lamblie

Re: Kleszcz i co dalej?

"Dobrym pomysłem wydaje się podanie 200 mg doxycykliny przy każdym ataku kleszcza. Badania sugerują, że takie postępowanie zmniejsza ryzyko zakażenia boreliozą aż dwukrotnie..." zrodlo: Stowarzyszenie Chorych na Borelioze To oczywiscie jest najlepsze rozwiazanie, pod warunkiem, ze

Re: Smutnawa historia...

"A czy Pani 20 lat temu badała koinfekcje? " 20 lat temu pewnie nie badala ale jako zona lekarza pewnie kilka lat temu badala sa tacy ktorzy koinfekcje badali a mimo to lecza sie bezskutecznie nie jest moja intencja podwazanie faktu ze antybiotyki lecza borelioze bo sama je przyjmowalam

Prosze o Pomoc nie wiem co dalej robic?

Witam Lecze sie juz od 11.06.2011 z miesieczna przerwa na grzyba. Mam Borelioze w i Bartonelle od jakis 14 lat ale dopiero w czerwcu ubieglego roku dowiedzialam sie co mi jest. Borelioza wyszla mi tylko w Elisie w klasie Igg a WB wyszedl mi wynik negatywny natomiast Bartonella wyszla mi pozytywnie

Re: EWa

, a co mówi tzw medycyna- ,moze ze borelioze leczy sie 6 tyg, małymi dawkami abx, a potem obajwy boreliozy to tak zwany zespół poboreliozowy-bo bakteri nie ma w organizmie. Antybiotyki działają przeciwzapalnie dlatego pomagają na zespoł po boreliozowy. Do diagnozy najlepszy jest test Elisa

Re: Proszę o radę.

> Ale ja jestem najlepszym przykładem połaczenia Hashi i ch. z Lyme, jedno pociąg > a za sobą drugie, kleszcz jest najprawdopodobniej przyczyną niedoczynności, zdi > agnozowanej jako Hashimoto. lecz z pewnością nie jest to jedyna przyczyna powstawania Hashimoto czy niedoczynności. W tym

Re: Moja historia

Czesc wrotek! Dzieki za link. Studiuje to wszystko - ale nadal nie wiem co dalej robic. Czy antybiotyki na borelioze, czy jednak jest to SM? A jesli to jak sie zachowac? Co stosowac? Wg tego co ty piszesz to - testy na borelioze powinny wychodzic pozytywnie u wszystkich chorych na SM. Tak

Re: moja hiostoria z borelioza

leczenia dr Burascano ani dr Johnsona. Moja mama "pod nos" polozyla im ksiazke ze stowarzyszenia chorych na borelioze to ja wysmieli. Oni mysla ze jak objawy mina po paru dniach podania antybiotyku dozylnie to jest juz wszytsko w jak najlepszym porzadku. Tyle ludzi jest wprowadzonych w blad lecza

Pomóżcie, bo niewiem juz co to jest...

dermtologa. Stwierdza jednomyslnie borelioze, przypisuje antybiotyk (2x dziennie) na 21 dni, mowi ze po tym zejdzie. Mijają dnia stosowania antybiotyku i nic, a co najlepsze pod koniec stosowania antybiotyku zaczynają na ciele pojawiac sie kolejne "plamy" !! Idziemy na wizyte kontrolną, dermatolog

Re: Antybiotyki a zdrowie

W twoim przypadku Ewa obawa o watrobe jest uzasadniona. Przez lata bralas silne srodki p/bolowe, ktore mogly ci trwale uszkodzic watrobe. Ale nie znamy dobrego leczenia alternatywnego na borelioze i antybiotyki sa ciagle najlepszym wyjsciem. W twoim przypadku zalecalbym bardziej niz u innych

Re: Dystonia szyjna (Kręcz karku)

,moglby stwierdzic czy dystonia i to taka klasyczna dystonia szyjna moze byc wywolana przez borelioze.Moze tez umialby wyjasnic poprawe po antybiotykach.Skad jestes tak wogole??? Jesli chodzi o rente,to ciezko ja dostac,ale probowac,mozna.Choc da sie pracowac z ta choroba zyc jak najbardziej normalnie jestem

Re: wysypka i ból stawów , bad. wykluczają reuma

Tak jak Ci radzi Artur - polecam forum borelioza - pewnie na borelioze robili Ci test Elisa - test b mało wiarygodny. Mozesz miec tez mykoplasmy/chlamydie Ja sie lecze antybiotykami kilka miesiecy na infekcje bakteryjna (chlamydia pn i mykoplasmy) Reumatolog tez mi zlecił te wszyskie badania

Re: Ja też chcę wygrać !!!

pani w aptece powiedziała że to jest najlepsze...kurna,żeczywiście ma dwa szczepy !To mnie uczy jednego trzeba polegać na sobie no i np.na takich fajnych klematisach co mnie oświecą :)florku drogi ja jeszcze nie biore antybiotyków,nie byłam jeszcze nawet na wizycie u lekarza i nie mam jeszcze

Re: Anyx27

ma.malina, ja dałabym antybiotyk, ale ja to jestem ja - wiem, co robi borelioza z zyciem. zrobilabym tak: dalabym antybiotyk dla dzieci np. amocyklina, zeby zapobiec ewentualnemu zakazeniu i to jak najszybciej, bo krętki, jesli są, to docieraja do mózgu w ciągu 24h :( w tym czasie zamowilabym

Mój przypadek...

duszący kaszel. Męczyłam się tak przez prawie miesiąc (żaden z 3 lekarzy u których byłam nie dał mi antybiotyku tylko "witaminki"). Wirus w końcu sam przeszedł ale po wstaniu z łóżka zaczęły pojawiać się dosyć dziwne objawy ze strony układu nerwowego: najpierw ból korzeniowy lewej nogi

Re: uraz głowy a migrena i wcześniejsza borelioza

Witam! nie wiem ile i jak dlugo jestes na forum Borelioza ale moze juz wiesz ze borelioze trudno potwierdzic testami, najlepszy podobno jest Western Blot, i podobno z jak najswiezszej krwi. Nieraz trzeba powtarzac aby wreszcie "wyszlo". Jak rowniez jedna seria antybiotyku malo

Skandynawia - materiały

www.2000taletsvetenskap.nu/special/borrelia/borrelia_lena_dicksson.htm Trochę tłumaczenia z tej strony "Za granica zdarza sie tez, ze pacjentow, ktorzy nie czuli sie lepiej po zastosowaniu doustnie antybiotyku i/lub byli chorzy na borelioze dlugo, leczy sie podajac przez dluzszy okres

Re: FIBRO choroba kobiet ?

borelioze, stosujac jakies nowsze technologie niz te stosowane w Polsce przez inne laboratoria. Na razie ja bym na Twoim miejscu poczekał z tymi antybiotykami i lekami, wyniki testów pewnie bedziesz miał za jakieś 1-2 tygodnie wiec chyba warto poczekac

Re: FIBRO choroba kobiet ?

Jesli chcesz znaleźć przyczyne swoich dolegliwości musisz wiedzieć pewną rzecz: Test elisa na borelioze jest niewiarygodny i bardzo czesto ( wiecej niż połowa przypadkow) wychodzi falszywie ujemnie. Zreszta wychodzi tez falszywie dodatnio. Najlepszymi badaniami na borelioze sa western blot w obu

Re: moje dziecko ma boreliozę

wywolac. takie zdanie ma np. najlepszy na swiecie pediatra leczacy borelioze - leczy sie chorobe (objawy), nie wyniki. moja lekarka tez tak uwaza. mialam watpliwosci, czy nie leczyc Julki na te babeszjoze, zahaczajac o ewentualna wrodzona borelioze, ale po rozmowie z lekarka, watpliwosci juz nie

można karmic przy doxy?

witam, Muszę leczyc borelioze, mam 6 tygodn.dziecko, chce karmic piersią. Powiedzcie, czy doxycyklina jest najskutecznijeszym antybiotykiem w leczeniu? Pani w poradni laktacycjnej mowila że mozna 3 tygodnie karmic piersia zazywajac ten lek (kolejne 3 juz nie,ale mowila o zażywaniu dwoch

Re: Czy Waszym bólom towarzyszą inne objawy?

leczenie antybiotykami nawet przy ujemnych testach na borelioze czasami daje pozytywne rezultaty. Były rónież informacje o wykrywaniu bakterii u leczonych na stwardnienie i inne choroby. Może spróbować sposobu szymona ( szympek ) i przed badaniami zaliczyć antybiotyk. Ewa czy w Twojej chorobie miałaś

Re: Borelioza-leczenie i skutki,gdzie i jak się l

Choruję na borelioze 9 rok. Wykryto po 6 latach coroby. To mit, że chorobę leczy się łatwo i 3-4 tygodnie antybiotyku załatwią sprawę. LEczona byłam 10 miesięcy antybiotykiem non stop. Badania na przeciwciała sa w 70 % niewiarygodne i dodatnie wychodza przy świeżej chorobie, potem są ujemne. Te

Re: Uporczywy ból głowy

osob. Forum to bylo i chyba nadal jest prowadzone przez Artura, bylego lekarza z Polski ktory mieszka od dawna w Kanadzie i interesuje sie borelioza we wlasnym zakresie. mam absolutne zaufanie do Artura pod tym wzgledem (profesjonalizm). Od razu uprzedzam ze jesli chodzi o borelioze ludzie sa

Wrócić do normalnego życia...

Witam wszystkich. Jestem tu na forum już od dłuższego czasu. Choruję już kilka lat. Kleszcza miałem 10 lat temu- wielkości paznokcia małego palca u ręki. Borelioze zdiagnozowałem 5 lat temu, kiedy zaczęły się poważne objawy, które skutecznie wyrzuciły mnie z normalnego życia (duże osłabienie

Re: Witam. Od 9 lat mam borelioze nieleczoną

Najlepszy detox to sauna, kilka razy w tygodniu, jesli dasz rade, ja na poczatku po saunie kompletnie tracilem wladze w nogach, przerazajace wrazenie, kretki borelki sa bardzo wrazliwe na zmiane temperatury, szczegolnie cieplo, wiec powinienes miec reakcje herxowe po saunie, sauna I reakcje po niej

Re: cd Klopoty w Raju

10000 dzieci. “Na poczatku to nawet nie wiedzialem, ze lecze borelioze bo takiej choroby w medycynie nie bylo.” mowi dr Jones. W rzeczywistosci jest on nie tylko najlepszym pediatra od choroby z Lyme ale praktycznie jedynym na swiecie. Bylam go odwiedzic pewnej deszczowej niedzieli

Re: informacja o boreliozie dla psychiatrow

oddzialu do oddzialu. Co chwila robilo mi sie slabo, sadzalam dzieci i lalam sobie zimna wode na twarz by nie zemdlec. I wywalczylam leczenie dla synka. Znalazl sie lekarz, pediatra, ktory zna borelioze i od razu podal antybiotyk synkowi. Do tej pory jezdze do niego z dwojka dzieci ( corka okazala sie

Re: szukam pomocy

UKRAINIE) dał mi zastrzyk i antybiotyki. kazał mi przyjść na badanie krwi i moczu(ale ja taki zdrowy byk, przeszło mi) wierzcie mi to jest najlepszy lekarz jakiego spotkałem, który częściowo mnie uratował( to jest lekarz który dotrzymuje swojej przysięgi- jak pojadę teraz zawiozę mu prezent). I co

Re: do franiolek1

statek...Na oddziale mial kilku lekarzy, ktorzy leczyli borelioze, z lepszym lub gorszym efektem, ale przepisywali antybiotyki na dluzej niz przepisowe 3 tygodnie. Odeszli wszyscy! Problem w tym, ze nikt sie nie pcha, zeby na ten jego oddzial przyjsc. Nawet studenci traktuja to jako kare. Moj biedny

Re: H5N1

1.a po co ja mam żreć leki przeciwdepresyjne? 2.a po co ja mam żreć leki przeciwpadaczkowe? 3.a po co ja mam żreć leki przeciwpsychotyczne? jak mogę przyjmować antybiotyki, które sprawią, że wyżej wymienione leki już nie będą mi potrzebne, tylko potrzeba czasu, żeby borelioza minęła? a lekarze

Re: IgG ujemny, IgM b. nisko dodatni - 1,02

Takie przypadki jak twoj sa na pograniczu. Nie istnieje dobra metoda diagnozy boreliozy. Obecnie, jezeli twoj stan jest w miare dobry a obecnosc choroby nalezy uznac za problematyczna nie bedziesz chyba chcial przechodzic przez lata antybiotyku bez pewnosci, ze masz chorobe. Zreszta z borelioza

Re: borelioza a lekarze

krwi sa zabite i przestaja stymulowac produkcje przeciwcial. W zwiazku z tym nie ma juz przeciwcial penetrujacych bariere krew mozg, ktore ograniczalyby bakterie zyjace w mozgu. Skutek: neuroborelioza sie znacznie pogarsza. Rada: stosowac antybiotyki przenikajace bariere krew-mozg. Najlepszy jest

mam borelioze od okolo 10 lat

borelioze u mnie zdjagnozowala siostra ktorej synek zreszta tez jest chory i to pewnie glupio zabrzmi ale dzieki temu wiem wogole ze tez jestem chory.okolo 10 do 15 lat temu czesto chodzilem na grzyby ,praktycznie zylem w lesie, w ciagu tych 5 lat mialem pewnie 10 kleszczy , raz nawet 3 naraz

Re: wysypka i ból stawów , bad. wykluczają reuma

zazule napisała: > Tak jak Ci radzi Artur - polecam forum borelioza - pewnie na > borelioze robili Ci test Elisa - test b mało wiarygodny. > > Mozesz miec tez mykoplasmy/chlamydie > > Ja sie lecze antybiotykami kilka miesiecy na infekcje bakteryjna > (chlamydia pn i

Re: Witajcie,

. --------------------------------------------------------------------- Pierwsze badania na borelioze z kwietnia tego roku,bez antybiotyku: Borelia IgG-Ak(Elisa) wynik 105--watpliwy Borelia IgM-Ak(Elisa) wynik -negatywny Borr.Westernblot IgG p41,p29 Borr.Wesrernblot IgM p30 Na dzien dzisiejszy maz oficjalnie nie ma boreliozy Poniewaz czytam forum jak tylko czas mi na to

Testy diagnostyczne na CPN

ciągle jesteś przekonany że Cpn jest powodem twojej infekcji, może spróbować leczenia antybiotykami. Jeżeli występują skutki uboczne tak zwany efekt „die –off” ( czyli reakcja Jarisha- Herxheimera ) takie jak; gorączka, dreszcze, ból mięśni, pocenie się, nieżyt nosa, bóle stawów

Re: Ciąża "obudziła " boreliozę.

witaj tak na razie z dzidzią ok, z tym ze jak pisalam nie wiem czy mam swiezą borelioze czy starą, jesli stara to moj starszy syn (ma 4 lata) taż moze to miec, ale jest regula by nawet przy dodatnim PCR nie leczyc jesli nie ma objawów,choc korci mnie by sprawdzic, i pewnie to zrobie. W kazdym

Oswiadczenie prasowe z CALDA (Kalifornia)

zdaje sobie sprawy kiedy zostana ugryzieni. Przecietnie 12% z nich jest zakazone borelioza. Wielu ludzi ma borelioze lecz nie zdaje sobie z tego sprawy lub nie ma mozliwosci otrzymania leczenia” mowi rzecznik pacjentow Phyllis Mervine, prezydent California Lyme Disease Association (CALDA), ktore

Trudna sprawa diagnostyczna

Postanowiłem opisać moją historię tutaj na forum. Wszystko zaczęło się jak dobrze pamiętam po roku 2001. Ugryzł mnie kleszcz na prawym boku. Miałem malutki rumień.W ciągu 3 dni byłem u dermatologa i dostałem antybiotyk doustnie i miejscowo. Wszystko było ok. Po 3 miesiącach miałem bóle głowy i

Re: Protokół Buhnera alternatywą dla antybiotyków

takie zioła polecił w Stanach specjalista od ziół, jako najlepsze na borelioze: -3* Bromelain 500 mg 180 capsules, - 1*Pancreatin -1* Essential Fatty Acids 240 capsules -3* Evening primrose oil 120 softgels1300 mg Czy mówią wam coś te nazwy i może ktoś się z nimi spotkał, brał je albo chociaż

mam borelioze, prosze o rady!!

zaczerwnieenie i poprosic o przepisanie antybiotykow czy poczekac? JEsli tak to prosze was o rade jakie najlepsze bylyby antybiotyki i w jakich ilosciach abym mogl zasugerowac swoje lekarzowi;) Pozdrawiam wszystkich

Re: Przynajmniej 10 lekarzy leczacych borelioze

w moim przypadku najlepszym lekarzem okazał rodzinny (ale dopiero 3 z rzedu) odrazu powiedzial ze chce materialy i zebym mu je zgrał na cd(tutaj wielki respect dla Artura za to co tutaj robi !!) z kolei "specjalista" od chorob zakaznych powiedzial mi tylko ze jestem przerwazliwiony nie

Re: Protokół Buhnera alternatywą dla antybiotyków

Dokladnie Tosho ja znam 20 osob ktorym ziola Buhnera bardzo pomogly, sam Buhner oparl swoja ksiazke na doniesieniach 200 osob ktore stosowaly jego protokul oraz 10 lekarzy ktorzy aplikowali ziola ludzia chorym na borelioze .Wiec to nie jest nadzieja na wyleczenie boreliozy ale cos wiecej. Tak

Protokół Buhnera alternatywą dla antybiotyków

Najskuteczniejsze zioła na BORELIOZE z moich obserwacji lymenetu, od ludzi z Buhner yahoo group i opieracjac sie na protokolach Klingharda i Buhnera. Duzo było na temat kurkumy że pomaga na bóle stawowe a rozwniez poprawia funkcjonowanie mózgu są jednak o wiele skutecznijsze zioła i warto o

Re: choruje na borelioze, szukam pomocy (lublin)

zszedł, lecz w jego centrum wyrósł guz, który zmieniał barwę. Początkowo z ciemno czerwonej w siną - pani dermatolog powiedziała, że to nic takiego przepisała maść z antybiotykiem i kazała to moczyć podczas kąpieli w gorącej wodzie, tak też zrobiłam. Po moczeniu w zalecanej kąpieli z guza wyszło mi coś

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - jaki antybiotyk najlepszy na borelioze