Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

ból jajnika zaraz po okresie

Dziewczyny, szukam kogoś kto miał podobny objaw i może mi cos podpowiedziec, pierwszy raz w tym cyklu zdarzył mi się ból jajnika (prawy) juz dzien po zakonczonym okresie towarzyszy temu gęsty biały śluz. Cykle mam 37 dniowe, taki śluz pojawial mi sie zawsze w drugiej fazie cyklu a nie na samym

Re: ból jajnika zaraz po okresie

Ja miałam bóle podbrzusza/jajników zaraz po owulacji w tym cyklu i poprzednim. Myślałam, że to może już będzie ciąża ale niestety.... Jak zaszłam w pierwszą ciążę to właśnie bardzo bolało mnie podbrzusze zanim zrobiłam testy ciążowe.

Re: ból jajnika zaraz po okresie

ja kilka miesięcy z rzędu miałam bóle zaraz po okresie, czasem po kilku dniach. konsultowałam co miesiąc z lekarzami i na usg zawsze było ok. teraz to sobie tłumaczę, ze za bardzo wsluchiwalam sie w swój organizm.

Re: Brak okresu, ból jajników...co to może być?

Wiesz, że antyki to hormony i mogą rozregulować organizm? To właśnie obstawiam. -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005 zapraszam na forum Dla starających się

Brak okresu, ból jajników...co to może być?

Cześć Kobietki! :) Może któraś miała podobnie, więc pytam...a mianowicie...brałam tabletki antykoncepcyjne, 3 opakowania, 17 czerwca wzięłam ostatnią tabletkę z 3go opakowania, okres potem pojawił się 14 lipca, następny 14 sierpnia, na kolejny musiałam czekać aż 45 dni - pojawił się 27 września

16 dni po inseminacji - brak okresu, ból jajnika

Witam i proszę o poradę. 16 dni temu miałam inseminację, dwa dni temu zrobiłam betę, niestety <1. Nie dostałam @, na dodatek coraz bardziej boli mnie ten jajnik z którego była owu. Zaczynam się martwić - czy to może być torbiel? Nie miałam usg po zabiegu więc teoretycznie może być że pęcherzyk

ból jajnika przed okresem

Dziewczyny co to może być?Niebawem ma nadejść @,a tu ból jajnika podobny jak czasami w dniach owulacji. Trochę mnie to martwi,żeby nie było,że po braniu clo jakaś cysta mi się tam zrobiła,choć w tym cyklu juz nie brałam.A może jakiś stan zapalny,tylko by tego brakowało.Rozgoniłam wczoraj nospą i

Re: ból jajnika przed okresem

jestem po pierwszym cykl z clo i mam to samo, rwący ból na przemian jednego i drugiego jajnika, poza tym boli mnie całe podbrzusze, czasem łapie cos podobnego do skurczy, u mnie to 21c (cykl wynosi 28 dni), wszystkie te dolegliwości zaczęły sie gdzies od około 10dc..hmm podobno po clo tak moze byc

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

Cześć High-Life, wielkie gratulacje! Piękna beta, Faktycznie jest wysoka, ale może to znaczy, że zarodek jest silny albo bliźniaki jednojajowe :-) A czy po transferze miałaś jakieś bóle? Np kucie w jajnikach, ciągnięcie albo bóle jak na okres?

ból podczas oddawania moczu-jajniki?/okres/

tamponow. Podczas siusiania, a wlasciwie jak juz skoncze i jakby rozluzniam miesnie, strasznie mnie boli w okolicach jajnikow albo raczej troszke nizej. Co to moze byc? pecherz czy raczej jajniki? trwa to od dwoch dni, czyli od poczatku okresu. Ogolnie brzuch mnie nie boli, troszke moze, jak to w

Re: Invitro-czerwiec/lipiec 2015

U mnie w zasadzie tylko kłucie w jajniku i delikatne bóle jak na okres. Natomiast 2 x dziennie biorę profilaktycznie Nospe. Jakiś innych specjalnych objawów brak. Zaczynam się nakręcać, że się nie udało i szlag trafił pozytywne nastawienie.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

?? najbardziej martwię się tym bólem jajników bo nigdy mnie tak w okresie nie bolały;(((((((( za tydzień mam wizytę u mojego doktora i dowiem się kiedy mogę rozpocząć stymulacje i podjejście numer dwa:)

11 tc a ból jajnika jak na okres - boje sie

Co to moze byc moze któraś mi pomoze?? Wiem ze prawidłowa diagnoże postawi lekarz. Boli mnie od godziny prawy jajnik jak na okres, a ja juz pomału odchodze od zmysłów. Pocieszcie. Czy ktoras tak miała i było wszystko ok??

SPÓŹNIONY OKRES I BÓL JAJNIKA

przerwałam leczenie (po 4 latach). Od kilku dni czułam kucie w lewym jajniku, wczoraj kucie przerodziło się w dość silny ból, który z małymi przerwami trwał właściwie cały dzień. Nie robię testu, bo w ciąży pewnie nie jestem. Zastanawia mnie natomiast ten silny ból jajnika(dzisiaj ustał), czy to może być

Re: Lipcowe testowanie:)

no ela dokładnie jak ja . Najgorsze to czekanie najgorsze ze brzuch nie boli jak zawsze na okres tylko kuje jajnik z tego co była owu. moze to torbiel ja już nie wiem

ból jajników od owu do okresu...normalne?

-c nie biorę, ale od momentu kiedy sie staramy o dziecko czyli 2 cykl to bolą mnie cały czas jajniki/ ból ma różne natężenie przy czym najwiekszy jest w momencie owuacji i wystapieniea okresu, a potem je po prostu czuje ,że mam . czy któraś z was tak ma i czy wszystko jest ok? pozdrawiam aga!

ból jajników od owu do okresu...

-c nie biorę, ale od momentu kiedy sie staramy o dziecko czyli 2 cykl to bolą mnie cały czas jajniki/ ból ma różne natężenie przy czym najwiekszy jest w momencie owuacji i wystapieniea okresu, a potem je po prostu czuje ,że mam . czy któraś z was tak ma i czy wszystko jest ok? pozdrawiam aga!

Jajnik boli przed okresem- normalne??

Czytałąm że jeśli jajnik boli przed okresem to znaczy że coś ejst z nim nie tak (torbiel etc.), natomiast ból przy owulacji jest zupełnie normalny. Mnie boli i przy owulacji i przed okresem więc sama nie wiem...

ból jajników ponad tydzien przed okresem????

dziewczyny, bolą mnie jajniki , okres chyba za 1-2 dni a ten ból jajników mam od paru dobrych dni. Nawet jak kicham. Czy to normalne? mój organizm dochodzi do formy po majowym porodzie więc będzie to dopiero 2 normalna @. bo już sie zaczynam martwić czy nie przeziębiłam jajników? -- Ewa 2

Zapalenie jajników

ból jajników dopadł i mnie - po 6 latach przerwy, bolą dalej. Zaczeło się nagle od 2 dniowych bóli mniej więcej w okresie owulacji (przez 2 cykle). Pozniej konkretny ból pojawił się zaraz po okresie. Wziełam już antybiotyk Forcid. Pomogło, ale na chwile, nadal czułam kłocie jajnika. Teraz dostałam

ból jajników po okresie

21 dostałam okres, a 5 dni poźniej skończył się i strasznie zaczeły mnie bolec jajniki. Dodam, ze staramy sie o dzidzię. We wtorek mam hsg. help

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Wow trzy :) bedzie duza rodzinka Hela mnie czasami tez boli brzuch i jajniki co mnie martwi jakbym okres dostawala....nie wspominajac o biuscie :(

Re: ból jajników po okresie

no ja już jetsem po hsg:) I dzięki Bogo wszystko ok:) Dali mi narkozę, więc szczegółów nie opowiem:)

Re: ból jajników po okresie

boisz się? ciąże wykluczyłam, bo miałam okres ale z 2 strony mozna miec okres i być w ciazy..... napisz mi ja było ok?

Re: ból jajników po okresie

jeśli wykluczyłaś ciążę, to ból jajników może oznaczać, że produkujesz właśnie pęcherzyki, które stopniowo zaczną dojrzewać:, ale przyczyn moze byc wiele - choćby zapalenie przydatków:) chyba przed hsg robią jeszcze usg, więc może to coś wyjaśni... szczegóły poznam jutro, bo jutro lecę na hsg

Re: dziwny bol

Mnie pomógł MagneB6 na takie dziwne bóle (skurcze ?). Właśnie takie bóle jakby jajnik, jak przed okresem miałam.

Re: ból jajników po okresie

w sumie się nie boję, bo pod narkozą mi wpuszczą kontrast. I chyba też nie będę miała o czym opowiadać:( Ale odezwę się i zdam relacje:)

Re: ból jajników po okresie

Mnie też zaraz po okresie zaczynają pobolewać jajniki. Według mnie rosną pęcherzyki i jeden z nich wypuści w końcu komórkę jajową. Ale trzeba może wykluczyć i inne rzeczy, typu zapalenie przydatków. -- Szczyt bezczelności? Zagłosować na PiS i wyjechać do Irlandii...

Re: in vitro pazdziernik 2014

Tak kochana,raz jest raz go nie ma.wczoraj strasznie bolała mnie głowa i jajniki pobolewały jakby na okres.

Re: ból jajników od owu do okresu...normalne?

wiesz jeszcze na nicnie stawiam i ty tez najlepiej sie wstrzymaj, na okres jak boli tez moze byc ciaza ja tak mialam!!!wiec badz tu madry!! jajniki to siamo!! wiec spokojnie czekaj i juz gg7778334 jak chcesz pogadac aha przez weekend mnie nie ma nigdy ,pracuje

Re: druga kreska

hej dziewczyny :) Pomóżcie.. Staram się z moim mężem o dzidziusia juz 9 miesięcy. Nic nie wyszło żadnych objawów okres w spodziewanym dniu. Teraz jak zwykle w dni płodne do dzieła :) iiiii... nie mam pojęcia jak interpretować swoje objawy. Silny ból jajników jak i nerek ale to taki, że wstać nie

Re: Wrześniowe testowanie

Witam wrzesień już nie długo...kochne może ją źle coś robię podpowiedzcie mam okresy 4 dniowe potem tylko brązowe plamienia i przeważnie 2 dni po bolą mnie jajnik lewy lub prawy( u mnie z śluzem to problem skromnie )ale mam niby płodny śluza czyli co tak wcześnie zaczyna się u mnie? Dodam że mąm

Re: Invitro-czerwiec/lipiec 2015

Dziubeczek86. ..na ogół czuje się dobrze oprócz tego , że nadal bolą mnie piersi i mam je takie nabrzmiale jakby miały mi zaraz wybuchnąć. .. Czasami żałuję mnie w jajnikach...albo w jednym albo w drugim i czasami boli mnie w dole w podbrzuszu... Biorę od transferu 2×2 progesteron... A tak poza tym

Re: bóle owulacyjne

ja mam silne bóle owulacyjne, bardzo często muszę brać nospę forte. kiedyś miałam biolesne miesiączki a owulacja mijała niepostrzeżenie, ale po 2 porodach okres mam raczej mało bolesny, za to owulacja mija mi ciężko. dodatkowo - ból jest na tyle wyraźny, że czuje który jajnik mnie boli i z którego

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

Mnie narazie nic nie boli. Odczuwam jajniki i juz zaczynam myslec czy to nie przed okresem. Zawsze okres czuje juz bardzo wczesnie :-) ale narazie staram sie o tym nie myslec. Musi przeciez sie udac!!:-)

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dziewczyny mam do Was pytanie o okres po nieudanym transferze, mianowicie kiedy nadchodzi? Zupełnie po odstawieniu leków? Jestem 8 dni po transferze w zasadzie to prawie 9 gdyż miałam go w zeszła sobota, do dzisiaj było ok. Ale od ok 3 godzin mam bóle jak na okres i nie tylko jajniki ale i

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

podbrzusze i jajniki mnie bolały .Nadzieja się tli ale pewnie rzeczywistość jak zwykle bedzie do d....y.

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

Stokrotka mnie nigdy przed okresem jakoś nie bolał brzuch, tylko takie dziwne uczucie miałam ze wiedziałam że dostanę. Po transferze miałam tylko klucza jajników raz jeden raz drugi a na następny dzień czułam klucza centralnie na środku brzucha u dołu pewnie to macica,ale jak wiemy ile udanych

Re: IVF listopad

Gratuluję dziewczyny :) Mam nadzieję że te bóle to norma i raczej nie ma się czym przejmować ;) Mnie bolą jajniki (chyba ) takie pulsujące uczucie podobne jak na okres (oby nie !) Dzisiaj mam 9dpt .....Najgorszy będzie weekend bo nie pracuję i nie mam się czym zając.

Re: Grudniowa nadzieja 2014:)

Ja akurat plamień nie miałam, ale z tego co pamiętam lekarz wspominał, że mogą się zdarzyć. Zresztą i bóle brzucha (szczególnie jajnika) i lekkie krwawienie jest zupełnie normalne w okresie okołoowulacyjnym. Więc może to dobry znak?

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

A co do bólów brzucha i jajników - myślę, że to może być jeszcze po stymulacji, trochę się jednak naprodukowałyście :P Mnie tylko lekko ciągnie dół brzucha i czasami mam wrażenie jakbym miała dostać okres...ale możliwe, że sama to sobie wkręcam, bo to naprawdę bardzo delikatne ciągnięcia :D

Re: noworoczne marzenie :)

Jest tak dziwnie od grudnia. Zaraz jak konczy mi sie okres boli mnie jajnik. Czasami tak zaboli ze szok. I mam sporo sluzu. W grudniu zaraz po okresie mialam sluz rozciagliwy ale w polowie cyklu testy owu byly pozytywne :-/ teraz tez tak mialam bol jajnikow po @ no i jeszcze te testy:-/

Ból jajnika

Zacznę od tego że okres powinnam mieć jakieś 8-9 dni temu ale że mam nie regularne ciężko powiedzieć.Od 3 dni mam mocne bóle prawego jajnika który promieniuje do nogi i często oddaje mocz boję się czy to nie będzie torbiel.Jakieś 5 miesięcy temu miałam torbiel ale się wchłonął po antykach.Czy tak

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

Fantazja dzieki za pocieszenie :D Ryczacatrzydziecha ciesze sie bardzo, ze u Twojej mamy wszysyko sie wyjasnilo i z nia w porzadku. U nas kiepsciutko. Jajniki bola, krzyz tez troche boli, brzuuuch boli... okres jak nic!! Wy chociaż dziewuszki miejcie wiecej wiary w siebie i wasze malenstwa;)

Re: spadająca beta

czyli mam jeszcze czekać na krwawienie? mi się okres jak na razie spóźnia 9 dni i jak na razie nic nie wskazuje ze nadejdzie. nie mam żadnych bóli jajników ani innych objawów przedokresowych. :(

Re: Listopadowy cód- staranka...

Nie wiem tak jakoś czuje. Chociaz jestem pewna że owulacje miałam bo mnie przez kilka dni jajnik bolał ale czuje ze okres dostane. Teraz też mnie pobolewa prawy jajnik i tylko on. A coś w tym jest ze jak się bardzo chce to zazwyczaj jest na odwrót.

Re: Prezent na walentynki :)

Mam nadzieję, że mam co jakiś czas, ale na pewno nie co miesiąc. Wydaje mi się ,że kiedy okres opóźnia mi się to owu na bank nie mam (tak jest np. w tym miesiącu) Mnie nic nigdy nie boli,ani brzuch,ani jajniki.. Na 100% tylko monitoring potwierdza owulację. Pokręcone to wszystko..

Re: Czy to ciąża?

Bóle przed okresem? Zapalenie jajników? Ciąża? Wszystko tak samo prawdopodobne.

Re: ból jajników od owu do okresu...

a wiesz co jakies to własnie wszyststko dziwne... dzisiaj u mnie 15dc , a tempka niska i od 4 dni na niezmiennym poziomie 36,4 niby jajniki bolą jak na owu, śluz jakiś niby rozciągliwy ale koloru kremowego i sama juz nic nie wiem... co otym sądzić , mam nadziej, ze nie bedzie to bezowulacyjny

Re: Prezent na walentynki :)

Bugi-możemy sobie podać rękę. U mnie też zero objawów, nic mnie nie boli,nie kłuje,śluzów zero,jajników w ogóle nie czuje i nie ma znaczenia czy jestem po w trakcie czy przed okresem.A próbuje wsłuchiwać się baardzo w swój organizm..ale nic z tego. Jakaś niedorobiona jestem:-( Znów okres mi się

Re: ból jajników od owu do okresu...

NO WIDZISZ SAMA JESTEM CIEKAWA czy ktorsaś tak ma to juz drugi cykl i historia sie powtarza...dzisiaj 26 dc co dalej?

Re: Sierpniowe testowanie :)

krechy ! :) do tych co nie maja objawów - ja tez ich nie mam, ciągną mnie jajniki jak na okres a w każdym poprzednim cyklu cala lista łącznie z mdlosciami ! Kawa smakuje, cycki nie bolą, sutki nie zbrazowialy nic kompletnie nic ! Dziewczyny trzymam kciuki za resztę :) mój ma az wczoraj sie piwa napił bo

Opóźnienie okresu.

Zawsze mam okres regularnie a w tym miesiącu spóźnia mi się już 5 dzień. Do tego w ogóle brzuch mnie nie boli tylko czasem czuję lekkie kłucie w jajnikach.Do tego żadnych objawów PMS. Dodam, że mam chłopaka, ale nie współżyjemy a jedynie uprawiamy petting. W ostatnim miesiącu miałam dużo stresów

Re: ból jajników od owu do okresu...

calego cyklu..a jajniki mnie bola 3 dni przed okresem i potem po okresie z 5-10 dni tak jakby na owulacje... ale sama juz nie wiem, czy to przypadkiem nie sa jakies jelitowe sprawy...teraz bolal mnie brzuch (bo tak naprawde nie wiem co konkretnie) przez 3 dni...dzis zrobilam pierwszy test owu i mam na

Re: ból jajników od owu do okresu...

ja wlasnie przestalam brac diane i bola raz jeden raz drugi juz od 5 dc je czuje, tez nie wiem czy to dobry czy zly znak -- nic dwa razy się nie zdarza

Re: ból jajników od owu do okresu...

nie biore nic na sluz...w sumie to nie zdazylam kupic olejku z wiesiolka w odpowiednim czasie, zeby sprawdzic w tym cyklu, czy bedzie jakas roznica... :) ale wychodzi na to, ze testy owu dzialaja prawidlowo...bo dzis juz kreska testowa jasna...przytulanko bylo...wiec moze, moze... :) niestety nie wi

Re: Mel2014

No coś Ty.. Miałaś śluz i ból jajników, a nie miałaś owulacji? To mnie troszkę podłamałaś.. no nic, pozostaje czekać mi tez na okres. Brzuch Cię pobolewa to może też dostaniesz po 12 dniach od odstawienia dupka. W necie czytałam różne opinie ale żadnej od kobiety, która dostała okres po dupku po

Re: UDANE in vitro wątek ciążowy

Koralik35, Dziekuje za odpowiedź. Wlasnie co jakiś czas kluje mnie jajnik i podbrzusze boli jak na okres. Najgorsze to czekanie...

Re: madziu

Madzia Przykro mi jest naprawde :-( nie przechodzilam przez to ale napewno jest ciezko. Wszystko bedzie dobrze :-*** Mam lekkie skurcze jak na @ boli mbie jajnik i mam caly czas mokro :-/ sorki za okreslenie :-p zawsze przed okresem mialam sucho :-) ale to napewnie bez znaczenia. Jestem przekonana

Re: Szczecin-vitro NFZ 2013/2014 cd

Monkask trzymam trzymam kciuki mocno i wszytko będzie ok ..caly ból wynagrodzi ci krzyk Polci ;) jeny jak mnie dzisiaj jajnik nawala boje sie ze torbiel, czuje ze okres idzie ale cos cisza masakra jakas.. wlasnie sie zastanawiam nad tym dhea ale nie wiem sama, oceny generalnie byly dobre i badania

Re: ból jajników ponad tydzien przed okresem????

Mnie też to zastanawia, ostatnio pobolewały mnie jajniki w czasie @, wiadomo. Potem przed owulacją, potem w czasie owulacji i jeszcze długo potem przed nast ępną @. Praktycznie cały cykl. Dlaczego? Tez mnie to trochę martwi, bo nie zaciążyłam w tym cyklu i od razu myślę, że dzieje się coś złego.

Re: ból jajników ponad tydzien przed okresem????

Witaj! U mnie też tak jest, tylko mnie się wydaje, ze przez cały cykl odczuwam takie bóle. Dzisiaj pisałam sobie z koleżanką ze studiów i ten sam temat poruszyłyśmy ( dodam, ze ona też jest starająca się ), liczymy, ze zaciążymy razem i odebrałyśmy to jako zapowiedź czegoś bardzo dobrego :)

Re: ból jajników ponad tydzien przed okresem????

ewuniu, piszesz ze to dopiero 2-ga @ wiec moze sie zdazyc ze owulacja jest nie wtedy co powinna,przeciez wszystko tam jest rozlegulowane! a moze cykl ci sie przedluzy hhmmm -- Moje wyliczanki :-) Dla tych co szukaja,polecaja i odradzaja listaGINKEKOLOGÓW

Re: naturalne metody antykoncepcji, wasze opinie.

dni (boję się, że spirala by mi to wydłużyła), od 8 dnia cyklu mój organizm zaczyna się szykować do owulacji... Libido radośnie rośnie, ale wywala mi brzuch, "ciągnie" mnie w dole brzucha, aż przychodzi godzinny ból z jajnika, który oznacza owulację (oczywiście jest jeszcze zmiana śluzu itd).Równo 14

Re: SPÓŹNIONY OKRES I BÓL JAJNIKA

Zapalenie grozi zrostami! Też tak bagatelizowałam takie zapalonka i mam efekty. Czeka mnie laparo :((

Re: 5 tc jest tylko pęchrzyk :(

truskawka2013 napisał(a): > Ja od pewnego czasu czuję taki ból w dole brzucha > ( jakbym miała za chwilę dostać okres), nieraz też mnie boli jakby lewy jajnik to akurat jest zupełnie normalne

Re: SPÓŹNIONY OKRES I BÓL JAJNIKA

Ok, w takim razie wybiorę się do lekarza, ale nie ukrywam, że trudno mi będzie zobaczyc znowu TO miejsce, bo może nie uwierzycie, ale po 6 miesiącach nieleczenia naprawdę można się wyluzować. A poza tym novum jest teraz w nowym miejscu, gdzie jeszcze nie byłam i bedę się czuła jak uczeń z pierwsz

Pomóżcie :)

Witam, staramy się z mężem o dziecko... proszę nie hejtujcie mnie z góry. 8 dnia cyklu współżyłam, były to teoretycznie dni niepłodne, jednak od dzisiaj odczuwam ból jajników, podbrzusza i temperatura ciała 37 stopni. Wiem... że pewnie byłoby za wcześnie na jakiekolwiek objawy, ale miesiąc

ból podbrzusza

początku zwalałam na palmienia ( okres, krwawienie z odstawienia) Potem jakoś ignorowałam (wiecie od dawna mam problemy i ból nie jest mi obcy) to ale teraz się zastanawiam czy to jest normalne. Nipokoi mnie to, ze boli całe podbrzusze a nie miejsce z cystą a chyba tak bolało raczej. Ból przypomnina trochę

Re: In vitro po 40-tce, komu się udało?

Joanna, ja w okresie podchodzenia do punkcji i później byłam na zwolnieniu. Mnie przestymulowali więc ból brzucha, jajników miałam spory(do tego brzuch jak balon)(szczerze-nie wiem jak bym funkcjonowała pracując-pewnie się da ale ja cieszyłam się że nie muszę się "sprężać"...Ania

Re: ból jajników od owu do okresu...normalne?

To dobrze, że bolą. Znaczy, że pracują. Nie wiem natomiast czy oznaczają ciąże. Bo tak jest ze wszystkim- bóle piersi, podbrzusza, jajników- mogą oznaczać ciąże i mogą oznaczać @. Bądź tu mądry.

ciąża czy klimat?

kochaliśmy sie pod koniec maja, a potem jeszcze 8 czerwca. Mam obfite miesiączki dosyć, w czerwcu niby miałam okres, ale słabszy i krótszy. Teraz kilka dni przed połową cyklu bolał mnie bardziej brzuch i jajniki kłóły. Piersi bardzo. Sutki bolące sterczące, zmęczenie, lekkie zawroty głowy. Kilka dni później

Re: Czuję się kipepsko...

widoczna. Kurcze już nie wiem co myśleć a jestem taka niecierpliwa...Nigdy nie mam takich kuć w jajnikach i bóli brodawek przed okresem, a okres mam zawsze co 2 miesiące...Co myślicie?:)

pomocy! czy to ciąża? a może klimat?

kochaliśmy sie pod koniec maja, a potem jeszcze 8 czerwca. Mam obfite miesiączki dosyć, w czerwcu niby miałam okres, ale słabszy i krótszy. Teraz kilka dni przed połową cyklu bolał mnie bardziej brzuch i jajniki kłóły. Piersi bardzo. Sutki bolące sterczące, zmęczenie, lekkie zawroty głowy. Kilka dni później

Re: kwiecien 2014 part 2 kurka wodna :)

Polusia jeżeli chodzi o moją ostatnią ciąże to miałam pierwszy raz tekie objawy tzn: Bolące sutki takie cały czas sterczące i straszny ból piersi nie mogłam po schodach wejść śluz biały dość dużo temperatura 37,1 ból brzucha jak na okres plus bolące jajniki ale nie tak cały czas tylko łapało i

Re: ból jajników od owu do okresu...normalne?

dobrze to ujęłaś jestem bardzo ciekwa jak to z tym jest , czekam do niedzieli i tescik zrobie jak nie dostane w pietk @, zobaczymy pozdarwiam aga

Re: 11 tc a ból jajnika jak na okres - boje sie

Dziewczyny dzieki za pocieszenie. A pytam, bo w pierwszej ciązy niczego takiego nie miałam - dosłownie . Zadnych bóli, kłuć. Ale skoro tym razem tak ma byc to niech bedzie - byle z dzidzia nic sie zlego nie działo. Pozdrawiam serdecznie. Gosia

Re: ból jajników od owu do okresu...normalne?

heheh ja tez widze wszedzie babki w ciazy i gdzie sie nie obejrze to albo sklepik z ciuszkami albo gazetki i wszystko jednoznacznie mi sie kojarzy, a na dodatek w moim najblizszym otoczeniu 3 szczesliwie zaciążone i jak tu nie myslec o maluszku? mnie bolą tylko jajniki , ale niestety tak przed

czy to jednak ciaza

urosly mi na tydzoen przed okresem. Boli mnie w oscinku ledzwiowym-zawsze mialam tak na okres. Rano i wieczorem kłuja mnie jajniki.Mocz *cuchnacy* Dodam rowniez ze brzuch mam ogromny jakbym miala za chwile rodzic ktory zaczyna sie juz od mostkapowiekszac. Pol roku temu tez nie mialamokresu po 8

Re: 11 tc a ból jajnika jak na okres - boje sie

Cześć!To normalne, bo "w środku" dostosowujesz się do ciąży:). Najważniejsze, żeby nie było plamień/krwawień, wtedy do szpitala. A tak weź Nospę, nawet 2xdziennie i wyluzuj:). Jestem teraz w 26tc, przechodziłam przez to samo. Pozdrowienia i głowa do góry

Re: Beta...

cześć dziewczynki :-) u mnie nastrój optymistyczny. Po jutrze wyjeżdżamy z M. w góry ale niestety nie jest to okres owu. Miesiąc był dla mnie bardzo nerwowy i pełen przemyśleń. Ogólnie okolice 18-19 powinna nadejść @. Dziś doskwiera mnie dziwne rozrywanie od środka i ból jajników na przemian. tylko

Re: podczas okresu boli tylko jeden jajnik O_o

Mnie regularnie co 2 miesiace boli prawy jajnik.I to czasem tak mocno, ze chodzic nie moge.Ale ja mam zrosty na jajniku po operacji przepukliny. -- "Mniej nerwów mnie kosztuje izolacja od ludzi niż akceptowalne społecznie funkcjonowanie z nimi"( by Triss)

podczas okresu boli tylko jeden jajnik O_o

No właśnie jw; kiedyś podczas miesiączki bolał mnie ogólnie brzuch, szczególnie jajniki (stały ból jakby ściskanie), a od założenia spirali brzuch tylko lekko boli a cała reszta bólu przerzuciła się na prawy jajnik, który boli baaardzo mocno (ściskanie, kłucie, raz na jakiś czas minutowe

Re: podczas okresu boli tylko jeden jajnik O_o

hmm, ale ja nie miałam nigdy żadnej operacji, czy to może więc oznaczac,ze mam tam "cos" na jajniku...?

Re: pytanko o luteinę

Bunia, mnie to nic nie bolało ;) NIe no w sumie jajniki i skurcze jak na okres to mialam, ale piersi nic a nic!!! Nie bolały, nie drętwiały nic. Jakbym mega chciała się czegoś doszukać to może same sutki ciut szybciej reagujące, ale też żadnego bólu. NIE DOSZUKUJ SIĘ I NIE KOMBINUJ!!!! OLEJ

okres spóźn 2 tyg, ciałko krwotoczne + endom. 10mm

terminie miesiączki robiłam 3 testy z moczu - negatywne oraz 31.03.15 z krwi - <1,2 (negatywny). Odkąd spóźnia mi się miesiączka boli mnie podbrzusze jak na okres, mam uczucie "mokrości", kłują mnie jajniki, drętwieją nogi, mam stan podgorączkowy, od 2 dni męczą mnie mdłości. Wczoraj (2.04.15) byłam u

Bóle brzucha, ledzwi, mdłości

Wczoraj wieczorem byłam u znajomych, wypilam pół piwa i strasznie mnie zemdliło. Dzisiaj rano wstałam z mdlosciami, bólem w podbrzuszu aż do kolan, boli mnie spojenie lonowe jak podczas okresu, jakby jajniki, z tyłu, ledzwie. Jestem kilka dni po okresie. Nie mam apetytu ani gorączki. Mam wrażenie

Re: przygotowania do marcowego iui

Ostatnie dni są najgorsze, masakra jakaś. Też chcę wierzyć, że się udało. Mnie już dopada powoli wszystko hhee. Tydzień temu miałam huśtawkę nastroju, ból sutków towarzyszy mi od kilku dni i wydaje mi się , że brodawki nieco zmieniły kolor. Miewam jakieś kłucia jajników i pobolewają mnie jajniki

Re: Jajnik boli przed okresem- normalne??

przed? to moze tak masz. mnie boli w czasie - i to zawsze ten jeden eksploatowany;)

Re: ból jajników od owu do okresu...normalne?

witajcie wklubie mam ten sam problem, bol jajnikow bol no dobra klucie i sutki mnie bola, sa nadwrazliwe,piersi mi urosly!! a mam juz F ,podbrzusze mnie boli ale tylko rano,i odjakichs 3 dni czujejakies dziwne ssanie w zoladku zaraz jak sie obudze,kurcze nie wiem moze sobie zoladek rozwalilam bo

Re: Grupa wsparcia Wrocław

diphereline ( kiepski nastroj) potem stymulacja gonal, menpur ovitrelle- pod koniec myslalam ze mi jajniki eksplodują 21 pecherzykow, 10 komorek dojrzalych..jak bylo dalej pisałam wczesniej po punkcji pierwsze dwa dni czułam sie dosc kiepsko, bolały jajniki i doszlo do lekkiej hiperstymulacji wiem ze nie ma

Re: MARZEC 2014

, bóle brzucha jak na okres i ból piersi tak bardziej sutki niż całe. Trzymam za Was kciuki a wy trzymajcie za mnie :))))

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - jaki ból jajników jest przed okresem

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin