Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: deski są klejone do betonu

Zgadzam się z Hazo, choć nie wiem, jak duża dylatacja jest konieczna przy klejonych deskach...

Re: klej do desek dębowych

Witam. W zupełności wystarczy zastosować taki system: Gruntpoliuretanowy- Deva (kompatybilny z klejem) Warstwa kleju Deva DK/ na klej warstwa Flizeliny- rozwalkowac całość / 12 h przerwy i mozna kosić każda deskę. Nie ma szans aby cokolwiek sie złego działo przy użyciu tego systemu

klej do desek dębowych

niechłonna i twarda, pomiary aparaturą ni były robione. wersja 1: klej uzin mk 200 i odpowiadający mu w systemie grunt - nie pamiętam oznaczenia - czyli jednoskładnikowy poliuretanowy w technologii stp modyfikowany wersja 2: klej bona r 850 grunt r 540, ewentualnie grunt epoksydowy, sika albo bona moje

deski są klejone do betonu

nie wiem czy klej był jedno czy dwuskładnikowy. -- "jest różnica pomiędzy prostotą formy a formą prostą"

Re: deski są klejone do betonu

Chyba zrobiłam zbyt duży skrót myślowy w poprzednim wpisie. Chodziło mi o to, że w lutym grzały kaloryfery i powietrze w mieszkaniu (a więc i deski) było bardzo suche. Po okresie grzewczym wystarczy dłuższy okres deszczowy, aby deski złapały wilgoć i zmieniały objętość. Podobnie wyglądający

Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej?

Witam, znajomy ma klopot, jak w temacie. Poprzedni wlasciciel przykleil cos do deski rozdzielczej kropelka. Cos zlazlo ale zostaly resztki kleju (twarde i paznokciem nie da razy usunac - bardzo trudno schodzi, probowalem). Czym to rozpuszczac, zeby nie uszkodzic samej deski? Jakies pomysly... Wy

Re: deski są klejone do betonu

Jeśli nie zalane, to mnie to wygląda na zbyt małe dylatacje. W lutym było chłodno, a teraz gorąco, drewno pod wpływem temperatury pracuje, nie ma się gdzie rozsuwać i "staje dęba". Ale ja nie jestem fachowcem. To tylko moje przypuszczenia.

Jaki klej pod deski Merbau dwulamelowy?

Proszę o radę jaki klej pod deski olejowane merbau 2 lamelowe- 1220x120x15. Czy potrzeba i jaki preparat gruntujący? Czy i jaki korek dylatacyjny? Dziekuję. I tak z ciekawości jaki jest koszt położenia takich desek?:)

Re: Jaki klej pod deski Merbau dwulamelowy?

Deska dość szeroka, materiał stabilny wielkościowo. Kleje poliuretanowe sztywne spokojnie tą deskę utrzymają. Przy tej szerokości ja bym jednak namawiał na elastyczne -samodzielnie będziesz układał to weź kleje modyfikowane silanem. Będzie ci łatwiej doczyścić potem. Grunt właściwy do danego kleju

Re: Jaki klej pod deski Merbau dwulamelowy?

Możesz użyć kleju 2-składnikowego Bona R-777( opakowania 7 i 14 kilo) albo też 2 składnikowego poliuretanowego Bona R-778 (opak9+1). To kleje poliuretanowe bez zawartości wody. Parkiet trzeba po wyłożeniu zmieszanego gotowego kleju przykleić w ciągu 100-110 minut.Każdy wymiar deski da się nim niego

Re: klej do desek dębowych

poczytalam i zaczynam sie zastanawiac... malym nakladem kosztow mozna wybudowac "dom" do calorocznego zamieszkania ze wszystkimi udogodnieniami.nike air max tn nike air max tn australia nike free 3.0

Re: klej do desek dębowych

Połóż na legarach, albo na płycie OSB. Chyba nie tylko na klej może być kładziona podłoga. Poprzednio kilkaset lat nie musiała, teraz też przymusu nie ma. B.Klimkiewicz.

Re: klej do desek dębowych

jak napisałam, szlifowanie z wielu powaznych powodow w ogole nie wchodzi w gre. to juz predzej oddam deski i z placzem poloze sobie syfiaste panele, na szczescie mozliwosc zwrotu mam

Dobry klej do litej dębowej deski barlineckiej?

Witam. Jak w temacie szukam dobrego a zarazem niedrogiego kleju do deski podłogowej (dąb rustik lita i merbau też lita.Może ktos może mi coś polecić tak na wczoraj bo w przyszłym tygodniu przychodzi pan do podłogi a nam kleju jeszcze brakuje.Dziękuję

Dobry klej do litej dębowej deski barlineckiej?

Witam. Jak w temacie szukam dobrego a zarazem niedrogiego kleju do deski podłogowej (dąb rustik lita i merbau też lita.Może ktos może mi coś polecić tak na wczoraj bo w przyszłym tygodniu przychodzi pan do podłogi a nam kleju jeszcze brakuje.Dziękuję

Re: klej do desek dębowych

Zacznij od szlifowania podkładu - wylewki, bez tego żaden system się nie sprawdzi. Po przeszlifowaniu podkładu - odkryciu jego powierzchni można określić odpowiedni system klejowy. Pozdrawiam.

Dobry klej do litej dębowej deski barlineckiej?

Witam. Jak w temacie szukam dobrego a zarazem niedrogiego kleju do deski podłogowej (dąb rustik lita i merbau też lita.Może ktos może mi coś polecić tak na wczoraj bo w przyszłym tygodniu przychodzi pan do podłogi a nam kleju jeszcze brakuje.Dziękuję

Re: klej do desek dębowych

Odradzam zatrudnienie do parkietów budowlańca Marcina Mazurka ok. 30lat z Lublina , obecnie ukrywającego się w Dublinie. To niesolidny pracownik, pracuje na czarno, bez faktur, pobiera wyłącznie zaliczki i i nie kończy prac.

Re: Dobry klej do litej dębowej deski barlineckie

z samochodem, można wymienić żarówkę, bezpiecznik, ale jak drugi raz wskoczy to potrzebny jest elektryk,bo trzeba usunąć przyczynę dająca ten skutek.ogólnie można powiedzieć,że deska to podłoga wymagająca mocnego, równego podłoża, zgodnego z normami, a ponieważ ma duże rozmiary, to i klej należy do

Re: jaki klej do deski 3-warstwowej?

Z klejów syntetycznych do desek dwu- i trójwarstwowych grubości do 13 mm i długości do 1200 mm przeznaczony jest m.in. klej Thomsit P 600, Bona S760, Bona Adhesives R 840 (klej silanowy). Klejenie desek o powierzchni większej niż dopuszczona przez producenta kleju może skutkować "

Re: Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej

aceton rozpuszcza kropelkę, ale może zrobić bubu desce, warto zrobić próbę gdzieś z boku w niewidocznym miejscu

Re: Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej

Niech spróbuje dobrze schłodzić-może to zrobic np sprężonym powietrzem-potem zdrapanie powinno być dużo łatwiejsze

Re: Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej

Tyz mozna... albo innego Swietego przykleic na to miejsce, np. Swietego Yode ;-) i Moc zawsze bedzie z nami! -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - by zmienić IP

Re: Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej

.. nieda sie usunac sladu po "kropelce" sprubuj to czyms zamaskowac np.emblemem "no smoking" albo cos w tym rodzju.

Re: Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej

mysle ze na poczatek SUPER GLUE REMOVER nalezalo by sprawdzic poza tym ludzie mowia ze zmywacz GOO GONE powinien zadzialac

Re: Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej

THX, przkaze i damy znac czy dalo rade. Jesli zadziala to z czyszczeniem poczekamy do zimy ;-) -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - by zmienić IP

Re: Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej

No to ja jeszcze dodam, żeby nie brać aut od obywateli z syndromem taksiarza z Bombaju, bo ślady kropelki po zbiegłym Św. Krzysztofie to tylko początek. I nie mam tu na myśli wlepionej na tylnej klapie ryby czy napisu "autoalarm" albo "blokada lewarka!" na bocznej szybie...

Re: podłoga z desek-pływająca czy klejona?

Jeśli chcesz kleić to musisz mieć do czego, ponieważ masz kiepską wylewkę to rozważ jej naprawę poprzez wzmocnienie i wyrównanie. W przypadku braku możliwości wzmocnienia proponuję wyrównać wylewkę masą szpachlową do posadzek i ułożyć deskę warstwową jako podłogę pływającą. Desek litych nie

Re: Jak usunac klej kropelka z deski rozdzielczej

ulubiony19 napisał: > No to ja jeszcze dodam, żeby nie brać aut od obywateli z syndromem taksiarza z > Bombaju Racja :-) Ryba pol bidy... da sie przerobic na znak nieskonczonosci (trzeba dokleic druga, tylko plynaca w przeciwnym kierunku) ale po klej trzymający Świętego to faktycznie

Re: podłoga z desek-pływająca czy klejona?

niż 2,5 mm. Spotkałem kiedyś parkiet jesionowy położony jako pływający. Nie da się skasować w nim szczelin, a całość się rusza jak przy chodzeniu po bagnie. Tylko deska to duża podłoga, podłoże musi być mocne i stabilne, przyklejane na klej poliuretanowy 2-składnikowy albo silanowy, może być mocowane

Re: podłoga z desek-pływająca czy klejona?

Nie było mowy,że to deska barlinecka, ale owszem kleić lepiej. Z tym cyklinowaniem deski barlineckiej to bym się tak nie rozpędzał, bo wyjątkowo rzadko to się uda. Tylko teoretycznie jest to możliwe, wtedy gdy odgniecenia są małe, i nie ma dużych przetarć i odbarwień. To podłoga do szybkiego

rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielczej

Witam Polozylam klej "kropelka" na desce rozdzelczej w samochodzie,wyciekl,przykleil sie do deski rozdzielczej::(:(:czym to usunac bez szkody dla deski rozdzielczej?

rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielczej

Witam Polozylam klej "kropelka" na desce rozdzelczej w samochodzie,wyciekl,przykleil sie do deski rozdzielczej::(:(:czym to usunac bez szkody dla deski rozdzielczej?

jaki klej do deski 3-warstwowej?

mam deske baltic-wood o dlugosci ponad 2 m i zastanawiam sie czym to przykleic. Producent zaleca kleje poliuretanowe 1 lub 2-skladnikowe ale sa one bardzo drogie i zastanawiam sie czy moze byc jakis syntetyk np mapei. Niby tez sie nadaje do klejenia deski ale jest napisane ze tylko do 60 cm

Klej do desek olejowanych

Mam deski olejowane dł.110-115 cm i szukam dobrego kleju żeby je położyć. Polecano mi uzin i mapei. Który polecacie, bo od panów w marketach nie mogę się niczego logicznego dowiedzieć? Polecają to co mają na sklepie.

deska trójwarstwowa barlinek/tarkett - jaki klej

Witam! Mam pytanie - czy ktoś przyklejał może deskę trójwarstwową z tarkettu,barlinka, baltic floor itp. za pomocą kleju Polyene (jest to ekologiczny klej, chyba dyspersyjny?), lub innego kleju tego typu? Z góry dziękuję za odpowiedź.

klej do deski Baltic Wood

Jaki polecacie? Nie chce klasc podlogi w systemie plywajacym i czeka mnie wybor kleju. Na co patrzec i jaka jest mniej wiecej cena kleju na metr podlogi? Pozdrawiam :)

jaki klej do deski trojwarstwowej Baltic floor?

chce ułożyć deskę trójwarstwową gruntujac podloge i klejac ja do podłoza. Jakiego KLEJU i GRUNTU użyć do tej operacji??? Z gory dziekuje za pomoc. Deski firm tarkett oraz baltic floor. Paweł

Re: rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielc

Powinna rozlac troche tego kleju nie na desce rozdzielczej tylko na desce klozetowej. Tuz przed wizyta chlopa w WC.

Re: czy ktoś kleił deski sosnowe?

Ja w sypialni kleiłam deski sosnowe,ale uważam ,że na podlogę są za miękkie

Re: egzystencjalka

Wiolcia A jak masz klej to tylko jedną deskę skleisz? To idź to powiedz w sobieradku. Seks to klej, wybierzesz dwie deski sklei , wybierzesz kilka desek sklei. Wy piszecie klej nie sklei kilku desek tylko jedną parę i to jest absurd.

Re: Dobry klej do litej dębowej deski barlineckie

Klej lub cały system klejowy dobiera się nie tylko do rodzaju okładziny drewnianej ale również do rodzaju a głównie jakości podkładu betonowego, cementowego lub innego. Wyboru powinien dokonać fachowiec w kontekście tego co i do czego klei. Pozdrawiam.

Re: A panele czy deski na podloge polecacie?

Deske lita, ale do tego bardzo dobry klej. O zaletach deski dziewczyny pisaly wyzej. Co do kleju to placilismy chyba 500 zl za wiadro i jest super. Na sypialnie poskapilismy - dobrego kleju zostalo nam na pol sypialni i na drugie pol kupilismy jakis gorszy za ok. 200 zl - dlugo nie chcial wyschnac

Re: rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielc

jeżeli deska z miękkiego plastyku, spróbuj ją ugniatać, choćby pazurem, od brzegu kleksa - kleje cyjanoakrylowe po wyschnięciu są sztywne. jeżeli plastyk twardy, nie mam pomysłu. wysokiej temperatury nie lubią, ale podobnie nie lubią ich deski rozdzielcze.

deska klejona czy pływająca?

. No i mam dylemat, kleje dosyć kosztują i nie wiem czy są kalkuje się deski kleić. Chyba, że są jakieś inne zalety?

deska barlinecka-pływająca czy klejona

Chciałabym uniknać efektu akustycznego, który jest charakterystyczny przy plywających deskach i panelach. Czy Klejac deske efekt stukania zanika?? Czy ktos ma klejoną deskę?? jaki jest efekt?? Muszę sie szybko zdecydowac i oszacowac czy opłacas mi sie ponosić - dodatkowe koszty na klejenie

deska barlinecka-pływająca czy klejona

Chciałabym uniknać efektu akustycznego, który jest charakterystyczny przy plywających deskach i panelach. Czy Klejac deske efekt stukania zanika?? Czy ktos ma klejoną deskę?? jaki jest efekt?? Muszę sie szybko zdecydowac i oszacowac czy opłacas mi sie ponosić - dodatkowe koszty na klejenie

Re: Dylatacja

No niestety, to dylatacja. Deski pracuja. Powinien przyjsc, odkleic 3 rzedy desek i minimalnie zwezic jeden rzad. Niestety, bedzie musial przyciac "piora" bo tak samo ich juz nie wsadzi, ale jak na klej to nic nie bedzie widac. No chyba ze chcesz wszystko zrywac :-( ale mysle ze nie

deska barlinecka-pływająca czy klejona

Chciałabym uniknać efektu akustycznego, który jest charakterystyczny przy plywających deskach i panelach. Czy Klejac deske efekt stukania zanika?? Czy ktos ma klejoną deskę?? jaki jest efekt?? Muszę sie szybko zdecydowac i oszacowac czy opłacas mi sie ponosić - dodatkowe koszty na klejenie

Re: deska barlinecka-pływająca czy klejona

a czy deski berlineckiej nie mozna po jakimś czasie cyklinowac? Specjalista nie jestem ale wydaje mi sie ze jesli zamontuje sie ja na klej a nie jako podloge plywajaca to z cyklinowaniem nie powinno byc problemu??

Re: Mieszkanie w udawanej kamienicy...

jakupp napisał: Dylemat - pozbyć się ich i położyć nowe na klej i w kuchni, i przedpokoju? Może > zamiast tego płytki > i gres? Kładłbym też od razu w łazience. Ja bym w kuchni zostawiała te deski,jeśli w dobrym stanie. A wcześniej doczytałam chyba,że chcesz zdzierać"okropną olejną

Re: deska klejona czy pływająca?

105zł/m2 (już polakierowane), które normalnie klei się do podłoża, można je cyklinować tak jak każdy parkiet i wyglądają o całe niebo lepiej od Barlinka. Jedyny koszt jaki muszę doliczyć to klej i koszty położenia.

Re: deska klejona czy pływająca?

typowe cyklinowanie deski odpada, można zdzierać tylko lakier deski z bambusa są podobno miękkie dość, a poza tym nie trzeba ich mocować do legarów? bo jeśli tak to dla mnie za późno, chyba, że wystarczy kleić, ide poszukać czegoś o tych deskach..

deski klejone czy na legarach

Kazdy specjalista od desek (lite drewniane) mowi cos innego... ze lepiej kleic do podlogi, inni ze tylko na legarach... czy ktos ma klejone i jest zadowolony, moze polecacie jakas firme ktora sprzedaje/uklada deski lite w Warszawie? Dzieki.

Re: podłoga z desek-pływająca czy klejona?

Chcesz sprawdzić? Weź ze 3-4 kawałki mozaiki klej5-10-15-20, posmaruj kawale mozaiki i kawałek szlichty,przyklej w 4 rożnych miejscach, po dobie oderwij . Jak się da i odejdzie z kawałkami szlichty, to jest słaba i do wymiany, jak nie to nie trzeba wymieniać, jest mocna. Resztę parametrów też

Re: A panele czy deski na podloge polecacie?

Miałam wyliczone z montażem i chemią tj gruntowaniem podłoża i klejem, metr kosztował ok 300 zł, sama deska to koszt ok 200 zł

Re: podłoga z desek-pływająca czy klejona?

Powyższa odpowiedz jest odpowiedzią autora wątku.dotychczas rzadko korzystałam z forum, raczej jako obserwator stąd też ten błąd.

Re: podłoga z desek-pływająca czy klejona?

Dziękuję za odpowiedz.Obecna podłoga to betonowa wylewka i rzeczywiście po przyłożeniu łaty widać nierówności- stąd zalecenie fachowca o zastosowaniu wylewki samopoziomującej.Podłoga jego zdaniem nie może być klejona , bo wylewka jest zbyt słaba (popukał w nią czymś i zrobił się kurz) i może "odejść".

Re: deska barlinecka-pływająca czy klejona

My co prawda mamy deskę barlinecką kupioną, ale jeszcze nie położoną, ale nawet do głowy mi nie przyszło, aby ją kleić. A tak w ogóle to o jakim efekcie stukania mówimy? Teściowie mają najtańsze panele (takie za 10 zł/m2), kupione 10 lat temu, bezklejowe i żadnego stukania nie słychać. Odbarwiły

podłoga z desek-pływająca czy klejona?

Witam.Jesteśmy w trakcie remontu i ciągle jesteśmy zaskakiwani nowymi pomysłami i teoriami naszych fachowców.W temacie jednego z nich chcę zasięgnąć opinii forumowiczów.Od poniedziałku miały być już kładzione deski dębowe, ale fachowiec od nich stwierdził, że wylewka jest trochę nierówna, więc

Re: Mieszkanie w udawanej kamienicy...

kuchni położone są na legarach, a więc pomieszczenie jest wyżej o 7 cm od reszty mieszkania. Parkiet w pokojach jest w dobrym stanie, ale w przedpokoju jest raczej tragedia: zjechany i powybrzuszany przy łazience. Dylemat - pozbyć się ich i położyć nowe na klej i w kuchni, i przedpokoju? Może zamiast

Re: deska podlogowa klejona i nie klejona

Podłogę nie klejoną możesz w razie czego rozebrać, niszcząc najwyżej jedną deskę, choć i to nie koniecznie. No i nie klejoną, jak sam piszesz, położysz sobie sam, więc zaoszczędzisz.

Re: Są próbki dywanów :)

kasiek-kd napisała: > dzięki, > ten dąbto jest "pływający",czy jak nalezy klejony do posadzki? Niestety musieliśmy skuwać stare posadzki, robiliśmy wylewki i na nich kleili fachowcy deski.

Re: jaka bejca do sosnowej podłogi

podłoże to posadzka cementowa, na niej są ułożone płytki coś w rodzaju pcv trzymają się mocno i myślimy je zostawić na to płytę osb lub sklejkę żeby ocieplić( czym przytwierdzić to OSB czy sklejkę do podłoża? klej ? czy jakie śruby?) na to klej i dechy? czy dechy mogą być przybite do OSB ? pewnie zdaję

Klejenie deski do podłoża.

Chcę położyc deskę barlinecką. Pan w sklepie powiedział mi, że najlepszy sposób na to żeby były "ciche" to przyklejenie ich do podłoża. Faktycznie widziałam próbke w sklepie, jest cicho. Mam tylko wątpliwości czy drzewo nie będzie kurczyć się i rozkurczać pod wpływem zmian wilgotności

Re: Klejenie styropianu do scian i drzwi z desek

Gość portalu: cromwell napisał(a): > do mocowania styropianu zastosuj dlugie wkrety > najlepiej dopasowac wkrety do styropianowych kolkow > najbogatsza oferta mocowan ma wkret-met A klej? Czym kleic? Te deski sa bardzo cienkie - najwyzej 1 cm grubosci, pojedyncza warstwa. Na drzwiach

Re: szukam pakieciarza do klejenia Deski Barlinec

Nie, bo deska barlinecka choć może sama nazwa nie wskazuje jest podłogą pływającą, której z definicji się nie klei.

szukam pakieciarza do klejenia Deski Barlineckiej!

Witam Czy ktoś może mi wskazać kogoś kto zajmuje się klejeniem deski BArlineckiej. Możecie kogoś polecić? Z góry B. Dziękuję!!!!!!!!

Klejenie desek do podłoża.

Chcę położyc deskę barlinecką. Pan w sklepie powiedział mi, że najlepszy sposób na to żeby były "ciche" to przyklejenie ich do podłoża. Faktycznie widziałam próbke w sklepie, jest cicho. Mam tylko wątpliwości czy drzewo nie będzie kurczyć się i rozkurczać pod wpływem zmian wilgotności

Re: Klejenie desek do podłoża.

Pan w sklepie chyba nie jest idiotą , bo nawet na stronie Barlinka piszą o klejeniu deski do podłoża. Sprawdź.

Re: Klejenie desek do podłoża.

wojtek,jakiś ty uroczy :)) pan w sklepie dobrze radzi ,deska barlinecka to wprawdzie panel, więc generalnie kładło się to jako podłogę pływającą niemniej można również kleić do podłoża ale tylko dwa rodzaje kleju zyskały aprobatę Barlinka. Duży plus klejenia do podłoża to oprócz wyciszenia

Re: Klej do desek olejowanych

nie rozumiem- albo ja jestem laikiem albo cos pomyliłas- na mój stan wiedzy drewno sie olejuje po połozeniu więc wszystko jedno jaki klej byle do drewna a Uzin jest niezły

Re: szukam pakieciarza do klejenia Deski Barlinec

No to współczuje -jeśli masz akurat deskę Barlinecką i będziesz chciał ją za jakiś czas przecyklinować to wtedy tak jak sama nazwa wskazuję dopiero na serio deska zacznie pływać. Pomijając fakt że klejona jest bardziej cicha a w zasadzie bezszelestna. Pozdro

Klejenie styropianu do scian i drzwi z desek

od strony strychu pojedyncza warstwe plyty styropianowej, stosowanej przy ocieplaniu budynkow. I teraz pytanie - jak to przymocowac - czy jest klej, laczacy trwale styropiam z drewnem, czy tez drewnem pomalowanym farba olejna (to juz wewnetrzna strona drzwi). Chcialbym po prostu wyciac kawalki o

Re: podłoga - parkiet?

Deski na legarach i deski na klej, normalne grube na 2,8 cm. -- http://www.suwaczki.com/tickers/atdcj44je39ok3sg.png

Re: co na ogrzewanie podlogowe?

Sporo jest gatunków do stosowania na ogrzewaniu podłogowym. Jedynie co polecił bym jednak deskę kleić. Niby układanie drewna na podkładzie też jest dozwolone ale jednak przyklejona będzie bardziej stabilna. Często montuję deski Baltic wood w sumie w obydwu systemach ( w zależności jak klient sobie

Re: parkiet - szpachlować czy rwać?

rutto klej 27 zł/m2 listwy dąb lity "38" lub "40" to 16zł/m2. Czyli jak szlichta jest O.K. to należy się liczyć z 165 zł brutto za materiały i robotę. Klej Bona. B.Klimkiewicz.

Re: pokój w bloku do remontu

ikame, rozumiem Ciebie, stan płytek zły :-)) nie wiem ile to warte, ale gazetka Obi głosi, że mają tam klepki dębowe JUŻ POLAKIEROWANE firmy Dąbex za 69,99 zł/m2 będzie się szybko kładło, to się kładzie na klej nie wiem ile u Ciebie wołają parkieciarze * jeszcze możesz się przejechać po

czy ktoś kleił deski sosnowe?

ratujcie !i poradzcie czy mozna kleic deski sosnowe ?producent powiedzial ze tak, ale nikt poza nim tego nie potwierdza .nie wiem co robic ?na legary nie mam miejsca.poradzcie prosze

Re: Czy wybuduję dom za max. 150 000 zlotych?

schody z desek pozostałych z budowy? hahaha, życzę połamania nóg! A widziała Pani jak sie robi schody klejone? np.3 warstwowe?Wcale nie muszą być na nie super materiały-tylko ostatnia warstwa górna moze być ekstra!

Re: deska barlinecka/parkiet/deska podłogowa ??

> Jestem zdecydowanym zwolennikiem naturalnych parkietów. Po pierwsze są > najpiękniejsza ozdobą domów, po drugie są funkcjonalne i ciepłe, po trzecie > deska po latach zaczyna skrzypieć a dobrze przyklejony parkiet nie. Ponadto > deska jest jednak zdecydowanie głośniejsza od

Re: Remont bardzo starej podłogi (z 1870r?)

Wszystko trzeba naprawić przed lakierowaniem. Nie do zaakceptowania jest lakierowanie brudnych desek. Jak podłoga jest uszkodzona przez konki to klej do glaury, który jest nie przezroczysty nie umożliwi uzyskanie przezrozystej warstwy lakieru. Jak nie wymienusz uszkodzonych desek to podłoga może

Deska Barlinecka na zatrzaski. Czy kleić?

Cześć, Mam pytanie do fachowców: Chcę położyć w pokojach deskę barlinecką (dąb). Jest to deska bezklejowa, ale czy nie lepiej będzie jednak użyć kleju po to aby zapobiec powstawaniu szczelin między panelami z czasem?

Re: rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielc

chlop mnie zabije:(:(:(...mial sprzedac ten samochod....nie wiem jak to sie moglo stac,byl zakrecony dobrze.

Re: Odchodząca okleina.

Wg mnie dobrym sposobem byłoby kupić strzykawkę z małą igłą i wstrzyknięcie kleju pod okleinę. Klej będzie trudno wstrzyknąć przy handlowej lepkości dlatego trzeba będzie go rozcieńczyć. Po ostrożnym i dokładnym wstrzyknięciu kleju trzeba docisnąć okleinę. W zależności od wielkości odklejonej

Re: Klejenie parkietu na star

Należy całą podłogę przeszlifować, oczywiście podkleić ruszające się elementy i przykleić używając kleju poliuretanowego., który zapewni właściwą "szczepność" pomiedzy mozaiką, a deską. -- Budomaxparkiety.pl

Re: rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielc

Zmywacz do panokci, tylko ten zwykły w szklanej butelce, te ziołowe w plastiku sa do niczego.Nalej zmywacz na wcik i zetrzyj w razie potrzeby kiklkrotnie, pozdrawiam

Re: rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielc

> 1.zyje,tzn.chlop nie taki nerwowy jakby wydawac sie moglo Poczekaj az chlop sie dowie pod jakim nickiem wystepujesz.

klej dragon

chcę kleić deskę trójwarstwową klejem Dragon. Fachowiec powiedział mi, że Dragon klei się tylko do deski, do szlichty nie. Czy macie jakieś doświadczenia z tym klejem?

Re: rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielc

mam dobre wiadomosci:) 1.zyje,tzn.chlop nie taki nerwowy jakby wydawac sie moglo 2.kupilam super glue remover (specjalny srodek do usuwania klei cyjanoakrylowych) 3.troche,juz zeszlo,ale trzeba kupic druga tubke Jakby co,dzieki za rady,za te glupie komentarze tez;P

Re: rozlany klej typu kropelka na desce rozdzielc

lovepitt napisała: > chlop mnie zabije:(:(:(...mial sprzedac ten samochod....nie wiem jak > to sie moglo stac,byl zakrecony dobrze. ale sobie chlopa wybralas, zabije za drobne uszkodzenia na desce rozdzielczej? zadowolony nie bedzie, ale zeby zabijal tak od razu ? bez.odbioru -- 9

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - klej do deski