Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: objawy kolki

Ból brzuszka u tak małego Dziecka zwykle związany jest z gazami w brzuszku albo z ich nadmiarem, albo z utrudnionym przesuwaniem normalnych porcji. Kolka to nic innego jak problem z gazami w jelitach. W zależności od tego jaka jest przyczyna problemu z gazami możemy mieć różne objawy. I tak na

Re: objawy kolki

Pogrzeb w necie. Kolki często są o jednakowej godzinie, dzieciak zaczyna nagle ryczeć, wierzgać nogami, po czym sam, nagle się uspokaja. Moim zdaniem jedno często idzie w parze z drugim. Układ pokarmowy dopiero dojrzewa, więc bóle brzuszka są czym właściwie normalnym. Ja dawałam Młodemu Debridat

jakie są objawy kolki?

Dzieczyny mam problem, bo nie wiem jakie są dokładnie objawy kolki. Jak możecie to pomóżcie. Pozdrawiam.

Re: Powiedzcie że będzie lepiej

Jaka kolka? Dziecko wyje, kiedy nie jest zabawiane. O ile kojarzę, dziecka wyjącego z kolki nie da się zabawić, a i same objawy są dość charakterystyczne...

Re: kupki przy kp

tak bardziej u nas to bóle brzuszka, bolące bąki niż typowa kolka stąd ograniczenia co do nabiału, pediatra nakazał całkowicie odstawić, a ja próbuję się doszukać dlaczego. brzuszek raz boli raz nie, innych objawów nie ma. krowę odstawiam zapobiegawczo

Czy to są objawy kolki?

nozki. trwa to 5-10 min. nic na to nie mozna poradzic.Czy takie sa objawy kolki?Czy moge zastosowac jakies kropelki bez recepty takiemu malcowi?

Wszystkie objawy kolki, ale czy to kolka?

Maja 7 dniowa coreczka po jedzeniu strasznie sie prezy i napina, czasem placze - dokladnie takie objawy jakby miala problemy z brzuszkiem. Podejrzewalam, ze to kolka lub gazy, ale dosc czesto gdy przystawie ja do piersi to sie uspokaja.

Re: mleko cieple czy zimne ?? kolki

Mleko w temperaturze pokojowej, moim zdaniem jest zimne!!! Ale to moje zdanie, nalej mleko na nadgarstek I dobre jest wtedy gdy czujesz przyjemne cieplo. Mój syn mial straszne kolki, zadne specyfiki nie pomagały, ale lagodzily objawy, najlepsze okazaly sie masarze brzuszka, znajdziesz kilka na

Re: Kolka- jakie objawy i sposoby łagodzenia

Witam 1) objawy - u nas prężenie ciała, grymas na twarzy, podkurczanie nóżek, bardzo twardy brzuch i okropny ryk, taki jakby ze drganiem powietrza w środku, z zanoszeniem się. Nie uspokajał ani cyc ani tulenie. Zwykle występowało to w trakcie jedzenia albo tuż po. Po ok tygodniu zauważyłam, że

Re: kolka po 3 miesiącu

Witam, wiek późny jak na pierwsze objawy kolki, warto się skonsultować z gastrologiem dziecięcym, może to jednak problem z refluksem żołądkowo-przełykowym, pozdrawiam serdecznie

Re: jakie są objawy kolki?

dwa dni pediatra powiedziala ze moze to nie kolka tylko to ze zjadlam cos co hani nie posluzylo (czyli de facto kolka tyle ze moze z szansa na eliminacje przez zmiane diety... zapytaj dziweczyny na forum na ktore zaprasza melba one tam juz pisza jak walcza z kolka wiec objawy chyba znaja

Re: colinox

Mojacorka ma w tej chwili prawie 12tyg i dokladnie te same objawy niepokoju po tych kroplach podawalam wpierw same i nie pomagaly, podawalam rano espumisan i do południa a po polud colinox i zero kolek przerwalam i bylo 3tyg om teraz kolki wrocily b silne wiec znowu colinoxdo paru karmien, nie

czy kolki moga byc objawem alergii??

wiem ze alergia u maluszka objawia sie przede wszystkim wysypka. Zastanawiam sie jednak czy objawem uczulenia na cos czy nietolerancji czegos moze byc bol brzuszka i kolki? Bo malutka (3 mies)karmiona jest piersia, ja jestem na dosyc duzej diecie,a przede wszystkim nie jem nic co mogloby

Re: czy kolki moga byc objawem alergii??

Kolki mogą być objawem, alergii, ale nie muszą. Nie każde dziecko, które ma kolkę ma alergię. Jeśli twoje dziecko ma ładną skórę i robi normalne kupy, to póki co nie musisz się przejmować. Kolki trwają ok. 3 miesięcy (choć bywa że dłużej) i potem ustępują. Jeśli jednak to alergia, to parę

Re: kolka czy coś innego?

Choć w sumie w ciągu dnia też do końca spkkojna nie byla bo niby spala ale też się przeżyła. Ale czy przy nietolerancji to czy nie ma jakiś innych objawów typu inna kupa? Wymioty? Jak to sprawdzić bo ją już wyczerpana jestem a lekarka na wizycie 2 lipca twierdził że takie prężnie całe dnie to taki

Re: sylwinka

No właśnie znajoma mi dała ten specyfik, ale pediatra zabroniło podawać, tak samo jak espumisan, ze względu na jego wcześniactwo. Ale wydaje mi się, że to nie kolki, nie ma typowych objawów. Pewnie moje stresy ciążowe odreagowuje biedak:( 32 tydzień to już bliżej niż dalej:) a jak się czujesz w te

Re: kolka a skaza bialkowa - objawy - pomozcie

.Są to charakterystczne objawy alergii pokarmowej.Jeżeli nie pomoże herbatka koperkowa a objawy, które opisałaś nie ustąpią warto wybrać się z maluszkiem do lekarza.Trudno odróżnić zwykłą kolkę od kolki wywołanej przez produkty mleczne, które jadłaś. Mój synek jest alergikiem. U niego skaza białkowa

Re: kupki przy kp

; grudkami często, musztardowe lub trochę ciemniejsze. Nie ma śluzu. Często też r > obienie kupy wygląda tak ze się napnie, zaboli go, strzeli bąką z kupą. Czy ta > kie objawy mogą świadczyć o skazie, nietolerancji itd???? Nie, kupa jest ok. > p.s podłącze jeszcze inne pytanie...z powodu kolek

Re: Ciumkanie przy piersi i kolki

Hm, wydaje mi się, że to co je mama karmiąca piersią ma wpływ ew. występowanie kolek u dziecka. Fakt, że kolkiobjawem niedojrzałości przewodu pokarmowego, dlatego właśnie trzeba tak uważać i obserwować to co dzieje się z dzieckiem po przyjęciu różnych, nowych posiłków. Nie wolno jednak popadać

Re: jakie objawy kolki?

Codzienny, cykliczny placz, ktorego na dluzsza mete nic i nikt nie jest w stanie przerwac. Strasznie glosne "darcie sie"- tak to u nas bylo. Narazie "odpukac" po kropelkach esputiconu przeszlo i od trzech dni mamy spokojny czas z Malym.I oby tak zostalo. pozdrawiam

kupki przy kp

śluzu. Często też robienie kupy wygląda tak ze się napnie, zaboli go, strzeli bąką z kupą. Czy takie objawy mogą świadczyć o skazie, nietolerancji itd???? p.s podłącze jeszcze inne pytanie...z powodu kolek ograniczam nabiał tzn krowę, a jak z kozą? kupiłam dziś żółty ser kozi i się zastanawiam czy jest

Re: kolka: czy to jest możliwe?

Definicja kolki zakłada, że dziecko płacze minimum 3 godziny, więcej niż 3 razy w tygodniu, przez co najmniej 3 tygodnie. Nie każdy płacz to kolka, większość objawów, które rodzice nazywają kolką, to coś zupełnie innego. Karmisz piersią czy butelką? Płacze przed jedzeniem czy po? Dziecko

Re: Kolka u tygodniowego noworodka- możliwe?

Kolka jest najpewniej objawem niedojrzałości układu pokarmowego i jest normalnym objawem… niestety zdarza się i współczuję mamom i Maluszkom. To jest tak stresujące, gdy trudno jest pomóc własnemu dziecku, gdy płacze. Sama jestem tym przerażona :( Espumisan - ale ten w mocniejszej wersji

Re: Wcześniak ciągle płacze i marudzi.

a jeszcze - porównując swoje donoszone i względnie zdrowe dziecko co córki, to naprawdę jestem wściekła na lekarzy za ignorowanie jej placzliwosci, alergie można było zdiagnozować dużo szybciej co oszczędziło y wszystkim stresu. Kolki to jeden z objawów alergii i żadna kolka nie trwa rok, serio

Kolka - objawy, rady, artykuły

Artykuły: kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,54927,2449645.html kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,54927,2122481.html kobieta.gazeta.pl/edziecko/1,54938,1335547.html Dyskusje na forum: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=572&w=14416971&a=14416971 forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=572&w=31729383&a

Re: Kolka- jakie objawy i sposoby łagodzenia

Na kolki mojego synka nie dzialaly zadne "tradycyjne" metody. Pomogly kropelki Babyfen. Kolki zniknely :-)

jakie są objawy kolki...

moja 9 dniowa dziewczyna dzis od 5.30 nie zmrużyła oka az do 14.00 tak mi dala w kość ze ledwo żyje, do tego caly czas płacz nic nie pomagało...az w koncu usnęła podejrzewam ze cos musialo ją bolec bo normalnie zasypia po jedzeniu a tymrazem tak nie bylo, co radzicie co to moze być moze to kolka?

Re: Stękanie w nocy

wybawieniem - po paru dniach stosowania objawy zanikły mała robiła pięknie kupkę do 3 razy na dobę, pierdziała. W 7 tygodniu życia pojawiła się kolka - codziennie ok. 19 przeraźliwy płacz, krzyk itd..... Poszliśmy do lekarza. Przepisał debridat. Stosujemy obecnie 4 dzień i niestety na razie nie widzę

Nutramigen Lgg Lipil Polecam

cały wysypany,straszna ciemieniucha, krewka w kupce,pupa odpazona oraz straszny płacz kolki, wzdęcia. OGÓLNIE TRAGEDIA. ręce mi opadły. Pierwszy pediatra kazał najpierw z mleka zwykłego bebilon przejść na ha,była katastrofa płacz straszne kolki i krew w kupce!! W złości pewna że to od mleka zmieniłam

Re: Nutramigen LGG

cały wysypany,straszna ciemieniucha, krewka w kupce,pupa odpazona oraz straszny płacz kolki, wzdęcia. OGÓLNIE TRAGEDIA. ręce mi opadły. Pierwszy pediatra kazał najpierw z mleka zwykłego bebilon przejść na ha,była katastrofa płacz straszne kolki i krew w kupce!! W złości pewna że to od mleka zmieniłam

kolka po 3 miesiącu

. Od początku zeszłego tygodnia obserwuję objawy typowe dla kolki, ok 16-17 dziecko zaczyna się prężyć, mocno płakać, prostuje nóżki, brzuszek twardy, nie można go niczym ukoić. Wszystko to mija po ok 2 godzinach i mały zmęczony zasypia - do tej pory nie mieliśmy takich problemów. Karmię go piersią, w

Re: Kolka- jakie objawy i sposoby łagodzenia

Moja córeczka miała przez dwa tygodnie kolki jak miała 1,5 m-ca (po mleczku bebiko). Miała je codziennie dokładnie od 19.00 - 21.00, darła sie, prężyła. Ale znalazłam sposób. Uspokajała sie jak była noszona "na lotnika", nosisz dziecko na leżąco, głową do dołu, a rękę trzymasz pod

Re: Kolka- jakie objawy i sposoby łagodzenia

Moja córeczka na szczęście nie miała tego problemu ale wiele czytałam o tym w prasie. Gdy dziecko ma kolkę strasznie płaczę, nie można go uspokoić, nie pomaga cysio itd i macha energiczni nóżkami i rączkami

Re: kolejne dziecię kupy nie robi :/

Też się łącze w bólu.. Pamiętam jak przerażała mnie wizja 3 miesięcy kolek.. a szczęśliwie u nas skończyły się szybciej. Dobrze że mały śpi na brzuszku, to bardzo wspomaga pracę jelit, odgazowanie, może i z kupą pomoże. Kładź go tak jak najczęściej jeśli nie protestuje. Co do diety to chodzi

Re: Kolka- jakie objawy i sposoby łagodzenia

hej, podsuwam ci tutaj linki z watkami o kolce, może znajdziesz przydatne informacje: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=572&w=64991035&v=2&s=0 forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=572&w=65230392&a=65235974 smyk.com/index.php?option=com

Re: Kolka- jakie objawy i sposoby łagodzenia

Mój syn miał kolke od 4 m-ca do połowy szóstego. Generalnie darł sie w niebo głosy po kapieli ok 20 przez ponad godzinę. Nic nie było w stanie go uspokoić. Żadne masowania brzuszka, preparaty przeciw kolkom (sab simplex, infacol, vibrucol, esputicon, espumisan itp. Przy tym prężył się, "

Re: Kolka- jakie objawy i sposoby łagodzenia

Moja córeczka miała kolkę od 2 miesiąca, przewaznie wieczorem. Płakala (wrecz sie darla). Prezyla nozki. Nic nie pomagalo... ani cyc, ani cieple oklady na brzuszek, ani masowanie brzuszka, ani herbatki (koperkowe, PLANTEX), ani espumisan i inne leki. Dopiero kropelki sab simplex pomogly jak reka

Re: Kiedy można wezwać pogotowie?

powinni przyjechać bo te objawy wcale nie muszą oznaczać kolki nerkowej. Pamiętam, że z atakiem kolki doczołgałam się kiedyś do szpitala, jeszcze jechalam autobusem.

Re: jak poznać że to co zjadłyśmy szkodzi malucho

mleczna. Zanotowano objawy u dzieci takie jak kolka, biegunka, rozdrażnienie, jeśli matki spożywały ponad 450 g mlecznej czekolady (4,5 tabliczki) dziennie . Sporo, nieprawdaż?

Re: Czy to są objawy kolki?

to może byc kolka...spróbuj najpierw ciepłe okłady na brzuszek i masuj malego:0 może cośto pomoże zanim zdecydujesz się na jakieś lekarstwo z apteki:) Powodzenia:)

Re: Poworne nocne wzdęcia.

Kolki i gazy to mogą być jedyne objawy alergii u maluszka, wcale nie musi ulewać, ani mieć wysypek. Problemy ze skórą i wymiotami mogą się pojawić w późniejszym czasie, ale też nie muszą. Podanie jabłka może sprawić, że będzie jeszcze gorzej. Zanim zaczniesz podawać kolejne rzeczy najpierw znajdź

Re: skoki rozwojowe u wcześniaków

Eee... 3 dni to nie kryzys, my też miewamy czasem kilka gorszych dni :-). Po prostu go uważnie obserwuj i jakby się pogrszało, jakby wystpiły dodatkowe objawy albo jakby trwało ponad tydzień, idź do pediatry. To może być początek kolek, może po prostu gościu już ma więcej do powiedzenia, może warto

Re: jakie są objawy kolki...

Witaj,zdiagnozować kolkę jest bardzo ciężko pomimo że czasem wszystko na nią wskazuje a okazuje się że to nie to.Przy kolce dzidzia płacze raczej o stałych godzinach,przez dłuższy czas,ma twardy brzusio,napina się,odchodzą gazy,strasznie płacze.Popatrz na forum z ekspertem o kolkach. Pozdrawiam

Re: Obiadki dla dziecka z alergią na mleko

Ja bym jeszcze potwierdziła tę alergie, opinia jednego pediatry to trochę za mało.. Jakie były objawy? Bo sama na przykład wysypka wcale o tym nie świadczy tak samo jak zielone kupy czy kolka. Napisz coś więcej. -- http://lpmm.lilypie.com/6hsap1.png http://lpmm.lilypie.com/a3ATp1.png http://s2

Re: Czy to są objawy kolki?

To na pewno kolki. Postaraj sięograniczyć swoją dietę (w moim przypadku synek był wrażliwy na buraki oraz gotowaną marchewkę). Oczywiście odpada też woda gazowana Najlepiej przez ten pierwszy miesiąc jeść lekkostrawne potrawy np. gotowany kurczak, mdłe zupki itp. Masuj mu często brzuchek, a jak

Re: Czy to są objawy kolki?

Mój maluszek miał kolki do połowy 4 m-ca, codziennie o tej samej porze. Jedyne co mu pomagało to krople SAB lub LEFAX, ale dostaniesz je tylko w Niemczech. Jeżeli masz możliwość kupienia ich naprawdę bardzo polecam. Są bardzo skuteczne już po dosłownie 3 min. Pozdrawiam.

Re: Czy to są objawy kolki?

U mnie bylo to samo-czy to kolka? hmmm moze za duzo gazow polyka i ma problemy z oddawaniem ich?Ja bylam w tej sparwie u pediatry-przepisala szczep bakterii usprawniajacych prace jelit i pomoglo! Pozdrawiam!

Re: Proszę, powiedzcie, że to normalne...

kazdy ADHDowiec kiedys byl nemowlakiem/"toddlerem". Nawet, jesli diagnozuje sie dziecko w wieku szkolnym, to nie oznacza, ze objawy nie sa widoczne wczesniej. Natomiast to wszystko co opisujesz, tj.uboga komunikacja plus krecenie sie w kolko itd zapala mi lampke kontrolna.

Re: ulewanie po bebilon comfort

No właśnie na skazę białkową, czyli uczulenie na białka mleka krowiego. A kolki, nadmierne gazy, bóle brzuszka, zaparcia, ulewanie to w 99% przypadków objawy takiego właśnie uczulenia.

jakie są objawy kolki?

cześć dziewczyny jak wasze malenstwa reagowały kiedy miały kolkę? Bo moja Basia czasem się wydziera i to donośnie, ale czy to jest kolka to nie wiem. Jak przystawię ją do piersi to przestaje, ale czasem i pierś nie pomaga, trzeba ją wziąć na ręce albo zająć czymś. Jak się zachowuje dziecko

Re: Baaardzo luzna kupa 2msce

absolutnie wszystko łącznie z nabiałem. Dziecko poza tymi kupami żadnych oznak alergii czy problemów nie miało, nie miał kolek, gazy go specjalnie nie męczyły, waga w normie, skóra ładna. Po tych 3 miesiącach brzydkie kupy minęły jak ręką odjął, chociaż moja dieta wcale nie uległa zmianie. Teraz syn ma 6

Sab simplex przestał działać - powrót kolek

. Działaniem Sab simplexu byłam zachwycona, wszystkie objawy stopniowo ustępowały, aż w końcu kolki zupełnie minęły. Jako, że kończyła 3 miesiące postanowiłam stopniowo odstawić krople i zmniejszałam dawkę, objawy zaczęły się stopniowo pojawiać więc wróciłam do 15 kropel i było ok. Teraz od 3 dni jakby krople

Re: Windi kateter rektalny BŁAGAM pomóżcie

Byłabym bardzo wdzięczna za informację jak teraz, po kilku miesiącach wygląda sytuacja z Pani synkiem? Po jakim czasie ustąpiły opisywane przez Panią objawy? (wzdęty brzuszek, straszny płacz, ulewanie..). Nasza córeczka ma teraz 15 tygodni. Od 3 tygodnia życia przechodzi bardzo ostre "kolki

Re: moje dziecko marudzi przy karmieniu

Sama sobie odpowiedzialas:) Dziecko ma klasyczne objawy posmoczkowe. Odstaw butelke, smoczka i wszelkie akcesoria i poloz sie do lozka z dzieckiem i karm. Jak placze przy piersi, ponos chwile, przewin i znow na piers i tak w kolko. Za kilka dni powinno byc ok. -- -----------------------------------------

Re: Kupię NETAZOX 10g / 30 ml w zawiesinie / syro

Nasze dziecko ma lamblie od urodzenia (tak twierdzi lekarz) i potwierdzają to badania z krwi bo ma dodatnie igg i igm, ja też mam - ale tylko dodatnie igm więc zaraziłam się od dziecka. Objawy - od urodzenia mega kolki, nietolerancja laktozy mega, od 4mż. wysypki pokarmowe, niespokojne spanie

kolka czy coś innego?

Pani doktor i mamy moja 5 tyg pociecha daje mi ostro popalić. Po pierwsze czy to kolka jak wierci się przez pół nocy ale nie wrzeszczy tylko steka ;marudzi . Po za tym ma takie akcje że płacze marudzi noszenie nie pomaga a przystawiona do piersi zjada kilka lykow i płacze po czym znowu lapczywie

Re: Podejrzenia nietolerancji laktozy - kilka pyt

przybierała na wadze, odwadniała się, miała liszaje na łydkach i przedramionach. Badanie PH kału wskazało odczyn kwaśny. Cały czas, dosłownie 24h / dobę prężyła się, wiła, stękała, w nocy rzucała się przez sen. Po prostu było widać, że nie jest to normalna kolka. Delicol nie pomógł bo pomaga tylko w przypadku

Re: Podejrzenia nietolerancji laktozy - kilka pyt

przybierała na wadze, odwadniała się, miała liszaje na łydkach i przedramionach. Badanie PH kału wskazało odczyn kwaśny. Cały czas, dosłownie 24h / dobę prężyła się, wiła, stękała, w nocy rzucała się przez sen. Po prostu było widać, że nie jest to normalna kolka. Delicol nie pomógł bo pomaga tylko w

czestotliwosc wystepowania objawow

. pare godzin czujecie sie lepiej, pozniej macie pogorszenie i tak w kolko, czy objawy wystepuja caly czas. Ja czasami czuje sie jak przed klesczem, ale bardzo rzadko. Caly czas dokucza mi natomiast gardlo, piecze podczas palenia, oczy roeniez pieka i ogolnie wygladam na bardzo zmeczona. Jak patrze w

Re: Uczulenie na Nutramigen i Nutramigen AA.

alergię pokarmową). To bardzo ważne badania, bo wykluczają inne przyczyny takich objawów. Znam też przypadek chłopca, który mimo, że pił Pepti miał kolki do 1,5 roku życia.

Re: walczyć jeszcze?

koniecznie wedzidelko podciac! jezeli doradca zauwazyla ze jest za krotkie to pewnie jest bardzo krotkie znajac zycie. A to przeszkadza nie tylko w karmieniu piersia! to moze dawac objawy refluksu, kolek, krztuszenie sie a za jakis czas wyprodukowac niejadka!

kwaśny refluks jako objaw alergii? do P. Ekspert

, Gaspridu, Debridatu, Gavisconu Infant, Gealcidu, Gastrotussu, probiotyk od urodzenia, krople na kolki), pełnej profilaktyki p/refluksowej (mamy starszą córkę z dużym refluksem, znamy i stosujemy wszystkie zasady wysokiego ułożenia, odbijania w trakcie posiłku, jedzenia często małych porcji, itd) objawy

kwaśny refluks u niemowlęcia jako objaw alergii?

, Gaspridu, Debridatu, Gavisconu Infant, Gealcidu, Gastrotussu, probiotyk od urodzenia, krople na kolki), pełnej profilaktyki p/refluksowej (mamy starszą córkę z dużym refluksem, znamy i stosujemy wszystkie zasady wysokiego ułożenia, odbijania w trakcie posiłku, jedzenia często małych porcji, itd) objawy

Re: mit diety matki karmiącej

Ja wiem, ze to nie dowod naukowy ale moze jednak przyda sie jako argument - w wiekszosci krajow europejskich dieta matki karmiacej jest nieznana. Kobiety jedza, co chca i jakos wcale nie ma wiecej kolek, niestrawnosci, wzdec czy innych straszliwych skutkow u dzieci. A na przyklad pryszczyki na buzi

Re: lekarz kazał mi wybrać...

Moja mama po pradaxie dostała krwotoku wewnętrznego, nikt nie wiedział, co jej jest, miała ciemny kał i mocz, okropne bóle brzucha. dużo białka w moczu. Karetka, która przyjechała, zabrała ją do szpitala, bo stwierdzili kolkę nerkową. Dali leki przeciwbólowe i wysłali do domu. Leki przestały

Re: jakie są objawy kolki?

to wszystko możliwe że moja Baśka ma kolki, ale szybko mijające. Dziś jest na razie spokojnie. zobaczymy co dalej. Dzięki za podpowiedzi Monika

Re: jakie są objawy kolki?

Przy pierwszym dziecku też się zastanawiałm, czy ma kolki. Przy drugim już wiedziałam, że pierwsze nie miało ;). To jest płacz, a właściwie przeraźliwy wrzask, kórego NICZYM nie da się ukoić : (. Według Twojego opisu, moim zdaniem Basia nie ma kolek. Pozdrawiam :)

Re: niedobór żelaza

Obniżone neutrofile, podwyższone bazofile, eozynofile i limfocyty - jak się to połączy z obniżonym poziomem żelaza i i niskimi przyrostami wagi, to wygląda na to, że macie alergię pokarmową. Jakie macie jej objawy? (Ulewanie, wymioty, niechęć do jedzenia, wysypki, ciemieniucha, sucha skóra

Czy to Candida?Jakie badania najlepsze na wykrycie

Cześć Wszystkim! Jestem mamą 3 miesięcznej dziewczynki. Od urodzenia w zasadzie jest bardzo niespokojna. Mało śpi, dużo płaczę, ma problemy z brzuszkiem,męczą ją ciągle kolki pomimo stosowania leków, w zasadzie jak miała już miesiąc pojawiła się pleśniawka w ustach, kupki robi zielone, zielono

Re: Czy jest tu ktoś kto walczy z candida u dziec

Cześć Wszystkim! Jestem mamą 3 miesięcznej dziewczynki. Od urodzenia w zasadzie jest bardzo niespokojna. Mało śpi, dużo płaczę, ma problemy z brzuszkiem,męczą ją ciągle kolki pomimo stosowania leków, w zasadzie jak miała już miesiąc pojawiła się pleśniawka w ustach, kupki robi zielone, zielono

Opryszczka u mamy, a zielone kupy u niemowlaka?

Pani Ekspert, Koleżanki - Karmicielki, czy opryszczka u mamy może spowodować, że karmiony wyłącznie piersią 12 tygodniowy niemowlak robi zielone-śluzowate kupy? Synek od urodzenia nie miał problemów "brzuszkowych", kolek, wysypek (w przeciwieństwie do mojego Pierworodnego). Tydzień temu

Re: od 2 dni boli brzuszek...3 tyg. dziecko, pomo

najbardziej naturalne, spytaj każdej jednej matki, jaką znasz, albo poczytaj to forum - wątków na ten temat są tysiące. Dziecko męczą kolki, gazy (ale nie tylko w brzuszku, bywa, że nie może odbić), odruch moro, miliony bodźców docierających z każdej strony, strach, potrzeba bliskości non stop, nie tylko od

Re: Zagęszczanie mleka żeby niemowle nie ulewało

, ogólnie trafił mi się model niepłaczący. Robiliśmy usg brzuszka jak córka miała ok 1 miesiąca ponieważ dużo się prężyła, ale wszytko było ok, lekarz powiedział, że powodem prężenia są kolki. Obecnie kolki już odeszły w zapomnienie. Fakt jest taki, że wtedy córka jeszcze tak nie ulewała i była na piersi

Re: jakie są objawy kolki?

przestawalo plakac. Czasem zanosila sie tak strasznie, ze az jej tchu brakowalo. Trwalo to od kilkunastu minut do godziny ale probujacym ja ukoic wydawalo sie, ze wiecznosc. Znakiem ze mija (oprocz prukania i odbijanja) bylo to, ze dzidzia zgadzala sie na piers poplakujac jeszcze. Ogolnie - kolki nie mozna

Re: Ciagly placz - pomocy!!!

wspominam ten czas. Nie były to typowe kolki, ale jednak coś w tym brzuszku się działo - nie wykształcony układ pokarmowy i nietolerancja laktozy, ale u nas prócz tego prężenia był jeszcze szereg innych objawów. Zrób badanie kału, w tym ph, przy nietolerancji jest odczyn kwaśny. Domyślam sie jak jest

Re: Wyjście ze szpitala i dluga podróz

Tak, podaj przynajmniej jedną, czy dwie porcje jeszcze w szpitalu. Będziesz widziała czy nie ma objawów alergii, wymiotów, biegunki, silnych kolek itp. Możesz też najpierw spróbować szpitalne mleko, jak będzie wszytko ok, to kupić dziecku na powrót takie samo.

Re: Pierwsza ciąża, piąty miesiąc, a ja już mam d

dobiegała końca. Co do objawów, to pocieszę Cię, że miałam I "nowotwór" i kolki nieznanego pochodzenia, dziecko donoszone, urodziło się zdrowe, bez komplikacji. Guzek w piersi wymacałam w okolicach 12 tygodnia, poszłam do GP, od razu dostałam skierowanie na badania, okazało się że to - tak jak

Re: Boję się, że to jednak rak :(

Mnie zawsze zastanawia, dlaczego osoby uzależnione i współuzależnione zawodowo wymyślają sobie stosy chorów, rak oczywiście wiedzie prym, ale oczywiscie to tylko dodatek do miliona innych chorob... z jednej strony jest to typowe zachowanie i wrecz objaw uzaleznienia,mechanizmy obronne (nie moge

Re: porady "zalecam inaczej" np: anejaa-rogalaa

zmniejszyć. Nie każdy od razu wiąże tego typu objawy z żelazem. Ja nie skojarzyłam, że ogromne kolki, ulewania i śluz z krwią kupkach mój synek wcześniak miał od żelaza w kroplach, które miał brać z powodu anemii. W efekcie trafiliśmy do szpitala na 10 dni. W każdej sytuacji nie wolno wyłączać myślenia

Opryszczka u mamy :(

;brzuszkowych", kolek, wysypek (w przeciwieństwie do mojego Pierworodnego). Tydzień temu wyszła mi opryszczka (generalnie jestem taką osobą, której wychodzi ona przy każdym większym zmęczeniu) i jakiś dzień później Syn zaczął robić takie kupy. Czy takie powiązanie jest raczej mało prawdopodobne i powinnam rozpocząć

Re: prowokacja mm

dostał dwie łyżeczki do jednego mleka. Momentalnie wzdęty brzuch, zielone kupy ze śluzem, kolki, płacz. Wróciłam na nutramigen. Potem jeszcze lekko wysypało. Inna pediatra określiła tą prowokację jako nieodpowiedzialność pediatry. Może dlatego, że u nas objawy skazy były typowe, i nie była to

Czy to kolka?

witam. Mój synek ma 10 tyg. od kilku zmagam sie z kolką, je mm (bebilon pepti) oraz podaje bobotic i biogaie. Po wprowadzeniu tych środków objawy zmalały, ale pozostał nocny koszmar, tzn. od 4 rano (regularnie codziennie) młody zaczyna marudzić, macha rekoma i nogami, stęka i podnosi nóżki do góry

Re: Czym zdrowo "tuczyć" 6msc dziecko z niedowagą

to JEDYNY objaw nienajadania sie dziecka kp. a skoro sie nie najadal - waga leciala. kolko sie zamyka i dlatego przy wprowadzeniu pokarmow stalych waga ruszyla w gore. -- Niektóre samochody nawet nie jeżdżą (!) tylko są traktowane jako ,,piwnica" by mojemieszkanie24

Re: Diarrheel - znacie?

Joasiu, a zadałaś sobie pytanie, dlaczego zawiodły? Naprawdę uważasz, że kolka trwałaby i trwała bez nich. Ona z natury trwa kilka godzin i bardzo się często zdarza, ze podanie czegokolwiek co zainicjuje szybszą pracę jelit (nawet łyka wody) momentalnie znosi objawy. dziewczyny, prosze Was, nie

Re: kolka

Jeżeli przez 2 miesiące nie było kolek, to może to nie kolka a skok rozwojowy? Jesteś pewna, że to kolka? Zazwyczaj kolka po 2 miesiącu się zmniejsza a po ukończeniu 3 miesięcy zanika. Jeszcze może być refluks, objawy podobne - ból brzucha, napinanie się. Objawy refluksu u nas były właśnie później

Re: kolki a węglowodany w diecie mamy

Nie stresuj się. Nietolerancja u niemowląt występuje rzadko i ma podłoże genetyczne. Objawem są ostre biegunki i szybkie odwodnienie. Jakby miala nietolerancję to już by w szpitalu wykryli. jej zapewne się dopiero w brzusiu wszystko "układa". Po 3 miesiącu powinno się pomalutku

Re: kolki a węglowodany w diecie mamy

A po czym poznać, że dziecko ma problem z trawieniem laktozy??? czy wystarczą koki i "gniecenie" się co rano czy są jakieś objawy jeszcze, bo ja założyłam, że jakby to o to chodziło to brzuch bolał by ją cały czas a po delikolu przestał, a ona te kolki raz ma raz nie i nie ma to zbyt

Re: ciężkie karmienie przy problemach brzuszkowyc

. nawracające infekcje nosa, gardła, oskrzeli oraz uszu ulewanie wymioty biegunka i ból brzucha (to najczęstsze objawy nietolerancji laktozy, czyli cukru mlecznego) kolka jelitowa zaparcia niepokój dziecka podczas karmienia płacz niespokojny sen" U nas było 7/10 objawów.

kolka a skaza bialkowa - objawy - pomozcie

Prosze poradzcie mi jak odroznic 'zwykla' kolke jelitowa od kolki wywolanej alergia na bialko pochodzenia krowiego (skazy bialkowej). Moj 5 tygodniowy synek czasami bardzo poplakuje przy ssaniu piersi, towarzyszy temu burczenie w jego brzuszku , czasem tez, ale nie zawsze, bardzo sie przy tym

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - kolka objawy