Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

Sądzę,że działalnośc mechnika nie miała wpływu na zjawisko. Przyczyną zapalania kontrolki może być zły kontakt wtyczki na czujniku temperatury lub wada czujnika.

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

Nie widze bialego maselka pod nakretka od oleju, jest tylko delikatny bialy osad na nakretce od plynu chlodniczego

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

Tez mam taka nadzieje. Wlasnie dzisiaj zlalam caly plyn chlodniczy, przeczyscilam caly obieg chlodniczy i zbiornik oraz wlalam nowy plyn. Jak na razie nie piszczy kontrolka i mam nadzieje ze to pomoze bo jak nie to chyba zajme sie sprawdzeniem uszczelki pod glowica :(.

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

Pare osob twierdzi ze mogla pojsc uszczelka pod glowica. a powiedzieli dokąd ona mogła sobie pójść? -- Swan ** Just say no to drug reps ** nofreelunch.org/

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

Nakretka wyglada jakby miala taki delikatny bialy osad jak na nakretce od oleju. Pare osob twierdzi ze mogla pojsc uszczelka pod glowica.

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

szczegel napisał(a): > Pare osob twierdzi ze mogla pojsc uszczelka pod glowica. Swiecenie sie kontrolki natychmiast po uruchomieniu silnika definitywnie nie jest spowodowane uszkodzeniem uszczelki pod glowica. Pare osob raczy fantazjowac. -- The lowing herd winds slowly o'er the lee.

Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

Prosze o pomoc bo jestem kobieta i nie znam sie na autach. Otoz mam skode fabie 1,4 i w momencie kiedy wlaczam auto i silnik jest zimny to automatycznie wlacza sie kontrolka temperatury i pika. Problem ten mialam 2 miesiace temu. Bylam u mechanika on przeczyscil mi pojemnik na wode od chlodnicy bo

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

szczegel napisał(a): > Nie widze bialego maselka pod nakretka od oleju, jest tylko delikatny bialy osa > d na nakretce od plynu chlodniczego A to spoko, nic się nie dzieje, bialy osad normalny objaw używania G12. :-) Zmień na inny, np. Petrygo, zielone Borygo to nie będzie białego osadu.

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

Czujnik to są dwa druty w zbiorniku wyrównawczym. Czasami trzeba przeczyścić styki, a czasami te pręciki się tak zabrudziły, że nie mają odpowiedniej przewodności. Na szczęście zbiorniczek na szrocie można kupić za 25zł (oryginał, zbiorniczek jest nierozbieralny, teoretycznie oczywiście). ;-)

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

szczegel napisał(a): > ze stary byl olej teraz jest ten syf na nakretce, czy jest to objaw powaznej us > zczerki? To moze byc zwiazane z warunkami i sposobem eksploatacji (zimno i wilgotno, ktotkie przebiegi bez porzadnego i dlugotrwalego nagrzania silnika). Jesli tego jest malo, a cieczy

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

szczegel napisał(a): > Nakretka wyglada jakby miala taki delikatny bialy osad jak na nakretce od oleju > . > Pare osob twierdzi ze mogla pojsc uszczelka pod glowica. A zbiorniczek wyrównawczy jest czysty? Nie masz białego "masełka" pod korkiem oleju? Sprawdź jeszcze gumowe węż

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

szczegel napisał(a): > Nakretka wyglada jakby miala taki delikatny bialy osad jak na nakretce od oleju > . > Pare osob twierdzi ze mogla pojsc uszczelka pod glowica. Jaki przebieg tej Skody? Ten silnik jest z tzw. "pływającymi" tulejami, G12, który Skoda fabrycznie wlewa

Re: Skoda Fabia 1,4 mpi Kontrolka od temperatury

Spojrzalam dzisiaj na nakretke od silnika jeszcze raz i rzeczywiscie teraz widze ze jest cos takiego jak biale maselko :(. Niektorzy mowia ze to wina pogody. Przejrzalam ksiazke serwisowa tego auta i okazalo sie ze poprzedni wlasniciel wymienial olej 3 lata temu. Ja kupilam auto 3 miesiace temu i o

nie gasnie mi kontrolka poduszki w skodzie felici

mam problem nie chce mi gasnac kontrolka poduszki w skodzie felicji kombi poj. 1900D rok 2000 dziekuje za pomoc pozdrawiam

Re: nie gasnie mi kontrolka poduszki w skodzie fe

U mnie kontrolka zapala się co pół roku - ponoć wystepuje u mnie błąd związany chyba z złym przewodnictwem kabelków. Jak się zapali lampka to cały układ poduszek nie działa. Ja wtedy przy jakiejś okazji usługi/zakupu kasuje ten błąd za darmo w warsztacie skody lub bez okazji za 20 zł. Jeżeli nie

Skoda Favorit 91 - świecąca kontrolka oleju

Witam. Co można zrobić ze świecącą kontrolką oleju w skodzie favorit, jeżeli wszystko zostało moim zdaniem zrobione? Wlany jest nowy olej lotos 15w/40, rocznik samochodu jest 1991, przebiegu ma 78.000 km, więc o szlifowaniu wału (moim skromnym zdaniem) nie może byc mowy. Czujnik oleju jest nowy

Re: fantastyczny 1.2 TSI

,5 l oleju bo zapala się żółta kontrolka poziomu tak jest za każdym razem jak w zegarku (raz pomyślałem, że pora na kontrolkę i się zaświeciła za 5 min). Skoda ma oczywiści również wady: - słaby lakier, podany na zadrapania - szyb a przednia dwa razy wymieniana bardzo cieńka pierwsza warstwa - kiepski

1.6 tdi skoda - szybkie pytanie do znających temat

Witam, Bohater: Skodzina 1.6 tdi 105km z DPF, auto użytkowane głównie w trasie rok 2011 prawie 140 tyś km. Problem: W czasie jazdy zaczyna migać kontrolka świec żarowych i silnik traci moc. Byłem w ASO Skody auto sprawdzone podpięte pod komputer diagnoza (wszystko OK !!!) . Oczywiście problem

Re: Skoda fabia-kontrolka EPC

Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik stopu pod pedałem hamulca. Czujnik z wymianą to koszt ok. 60 zł Pozdrawiam

Re: Skoda fabia-kontrolka EPC

To nie jest kontrolka która swieci się w przypadku uszkodzenia czujnika stopu!!!! Jest to kontrolka od elektronicznego pedału gazu. Ów pedał gazu posiada (pisząc obrazowo) dwa potencjometry-jeden pracuje a drugi jest rezerwowy. W przypadku gdy uszkodzeniu ulegnie jeden, to drugi przejmuje jego

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

Cześć fabiowicze, miałem ten sam problem, EPC, trzeba ściągnąć pokrywe z filtrem, odkręcić 4 śruby imbysowe M6 i wymontować przepustnicę. Wyczyścić sprayem do cztyszczenia gaźników część ruchomą tego ustrojstwa i po problemie. A no i trzeba spowrotem poskładać ha ha. Miłego czyszczenia. Hej

Re: Skoda fabia-kontrolka EPC

Gość portalu: Tom.K napisał(a): > To nie jest kontrolka która swieci się w przypadku uszkodzenia czujnika > stopu!!!! Jest to kontrolka od elektronicznego pedału gazu. Ów pedał gazu > posiada (pisząc obrazowo) dwa potencjometry-jeden pracuje a drugi jest > rezerwowy. W przypadku

Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

Zapala mi się kontrolka EPC i samochód zaczyna nierówno pracować na wolnych obrotach, czasmi gaśnie. Co robić?

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

mam fabie 1,2 HTP też zapaliła sie kontrolka EPC mechanik sprawdził stop i czujnik stopu jest ok , prześwietlił samochód komputerowo wszystko było ok, kontrolka zgasła ale po 10 minutach jazdy zapaliła sie spowrotem

Re: nie gasnie mi kontrolka poduszki w skodzie fe

auto nie jest po wypadku a kontrolka swieci mi caly czas serdeczne dzieki za informacje

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

Często takie rzeczy dzieją sie gdy brudna jest przepustnica lub silniczek krokowy sterujący wolnymi obrotami. Można to wyczyścić samemu choć laikom nie polecam. Trzeba także po czyszczeniu wlać preparat do czyszczenia wtrysków do baku i zatankować. On bardzo pomaga przy zabrudzonych wtryskach auto p

Re: Skoda Favorit 91 - świecąca kontrolka oleju

.. zapomniałem dodać, że tego oleju wlałem tylko 2 litry, a nie cała zawartość miski olejowej (ok 4,1 litra), więc jest wymieszany...

Re: Toyota Yaris.

A która? Tu są yarisowe, podobno: www.doszkalanie.edu.pl/images/Lampki%20ostrzegawcze%20oleju%20silnikowego.jpg A tu co prawda skody fabii, ale one są bardzo podobne - i z opisem: www.wiraz.info/fotki/Budowa/Skoda.Fabia.Kontrolki.php -- http://img25.imageshack.us/img25/9809/errormr.jpg

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

sądzę że pierwsze podpowiedzi były trafne czujnik stopu można wymienić samemu, serwisy szaleją z cenami poniżej instrukcja wymiany takiego czujnika www.skodaczesci.pl/porady/?grp=6

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

Witam! To nie jest kontrolka od żadnych świateł tylko musisz się udać do serwisu lub mechanika!Mi też się zapalała ta kontrolka i pojechałem do warsztatu! Okazało się że jest zapchana przepustnica! Widocznie ty też masz ten sam problem! Pozdrawiam

Re: Skoda Favorit 91 - świecąca kontrolka oleju

Czys ty zglupial z tym olejem przekladniowym . Palic sie moze z powodu glupiego zwarcia w instalacji ale tez moze byc to cos powaznego zaprowadz go lepiej do kogos kto sie na tym zna moze to pompa oleju siadla. -- "jakis lepszy cwaniak-matke po szosie wozi ,staruszke ,zeby nas tylko wrob

Re: 1.6 tdi skoda - szybkie pytanie do znających

ian_curtis napisał: > > Witam, > > Bohater: Skodzina 1.6 tdi 105km z DPF, auto użytkowane głównie w trasie rok 201 > 1 prawie 140 tyś km. > > Problem: W czasie jazdy zaczyna migać kontrolka świec żarowych i silnik traci m > oc. Byłem w ASO Skody auto sprawdzone

Re: Skoda Favorit 91 - świecąca kontrolka oleju

Misiek308 - niestety nie jestem z Warszawy, ale dziękuję za cenne rady Tobie i wszystkim odpowiadającym na mój problem. Pytanie jeszcze jest następujące: jeżeli już wlałem ten olej przekładniowy (polecił to mechanik), to faktycznie grozi to wybuchem ..? Ponoć olej przekładniowy stosuje się w taki

Re: Grzać czy nie? DIESLE zimą

Otóż to. To jest metoda jeśli już ktoś musi wsiadać do ciepłego auta z zagrzanym silnikiem. Zimny silnik na wolnych obrotach nie jest smarowany za dobrze, bo olej zimny i pod niskim ciśnieniem, kontrolka niby gaśnie, ale on nie dociera wszędzie. problem znika w czasie jazdy, czyli z większymi

Re: Skoda Favorit 91 - świecąca kontrolka oleju

nie wiem jak opisać miejsce w które należy po prostu przywalić. Po raz pierwszy robili mi to w warsztacie o specjalizacji skody. Byłem w ogromnym szoku kiedy fachowiec jako zaestaw naprawczy chwycił pręt okoł 16 i duży młotek.Przywalił kilka razy w pobiżu miski olejowej około 10 cm od niej na

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

przy okazji jakiegoś przeglądu, żeby był dokument. Jeśli problem trwa długo, albo kontrolka miga, nie ma co czekać. Strzeżonego Pan Bóg strzyże. Pozdrawiam

Renault Megane 1.9 dci - czy wejść w taki zakup?

, ów kolega wspomniał, że 2 tyg. temu na moment zaswieciła mu się kontrolka od wtryskiwaczy. Potem zgasła. Twierdzi, że to wina paliwa - bo ost. tankuje głw. na stacji AUCHAN i może jakieś zanieczyszczenie paliwa spowodowało zapalenie się kontrolki. Od tego czasu nie zaświeciła się jednak ponownie

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

W serwisie wymieniają bez problemu ten automat od świateł stopu. Trudno, w moim przypadku dosyć często sie psuje, bo codziennie jedżę w ogromnych korkach. Dzisiaj też jadę, bo właśnie się popsuł automat stopu pod pedałem hamulca. Kontrolka EPC zapala się min przy uszkodzonym automacie od świateł

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

No właśnie, raczej przez uszkodzony włącznik stopu silnik nie powinien praować nierówno, podejrzewam, że coś jest nie tak ze sterowaniem silnikiem tzn. epc oznacza elektroniczne sterowanie silnikiem(przepustnicą) czyli w silniku nie ma linki i odbywa sie to "po kablu" i musi byc cos nie ta

Re: Do instruktorów i nawet do egzaminatorów.

... " 2.światła mijania też nie mają żadnej kontrolki informującej o ich włączeniu. " W Skoda Fabia światła mijania są wyraźnie potwierdzone zieloną kontrolką na pulpicie.

Re: Kontrolka EPC skoda fabia 1.4 MPI

do czego jest przeznaczona kontrolka EPC jest opisane na forum trochę wcześniej. Sprawdź czy masz światła stop, bo kontrolka EPC może to między innymi sygnalizować, należy wtedy wymienić włącznik świateł. Ten problem mam obecnie w mojej fabii, EPC się świeci i brak świateł stop. Może ktoś na

Re: Kontrolki bez tajemnic | Poradnik

lol z tą kontrolką świec żarowych to właśnie w vagu awaria wtrysku - występuje zazwyczaj w 2.0 TDI i powoduje zgaśnięcie silnika. Grunt byle nie przy wyprzedzaniu :) @ 1mississauga Gościu w skodzie, audi, vw dolewka jest wpisana w książce obsługi wozu jako norma a ty byś jechał na remont silnika

Re: Do instruktorów i nawet do egzaminatorów.

> 2.światła mijania też nie mają żadnej kontrolki informującej o ich włączeniu. Mają, na pewno już od czasów Skody Felici.

Brak świateł mijania - Skoda Felicja

Nie palą się światła mijania w skodzie Felicji, żarówki, bezpieczniki sprawne. Pali się kontrolka włączenia ich na tablicy. Do bezpieczników nie dochodzi napiecie. Gdzie szukać przyczyny? Wszystkie pozostałe światła sprawne - pozycja, długie, przeciwmgielne.

Brak świateł mijania - Skoda

Nie palą się światła mijania w skodzie, żarówki, bezpieczniki sprawne. Pali się kontrolka włączenia ich na tablicy. Do bezpieczników nie dochodzi napiecie. Gdzie szukać przyczyny? Wszystkie pozostałe światła sprawne - pozycja, długie, przeciwmgielne.

Skoda Octavia 2001 r., ile ma sond lambda??

WItam, czy ktoś wie ile SKoda Octavia ma sond lambda? Wystapił problem z sondą, wyskakiwały błedy, podswietlala sie kontrolka ukladu spalin. Elektromechanik twierdzi, że są 2 sondy i jedną wymienił na nową. kolega mechanik twierdzi, ze jedna i... że elektromechanik w ogole jej nie wymienil, bo

Skoda 2001 r., ile ma sond lambda?

WItam, czy ktoś wie ile SKoda Octavia ma sond lambda? Wystapił problem z sondą, wyskakiwały błedy, podswietlala sie kontrolka ukladu spalin. Elektromechanik twierdzi, że są 2 sondy i jedną wymienił na nową. kolega mechanik twierdzi, ze jedna i... że elektromechanik w ogole jej nie wymienil, bo nic

kontrolki deski

Jakie kontrolki ma skoda octawia 1.9d oprócz standartu swiateł, płynów chodzi o układy sterowania, wiadomo że kontrolka podgrzewaczy ale oprócz ?

Kontrolka płyni chłodzącego.

Witam! Posiadam skodę1.4mpi 2001r.Od pewnego czasu zapala mi się kontrolka płynu chłodzącego,ale stan jest dobry. Zauważyłem dzisiaj,że płyn jest gęstawą brązową mazią.Jestem w lekkim szoku.Podpowiedzcie co może być przyczyną i jaki koszt naprawy. Dziękuję i pozdrawiam.

Re: muszę szybko kupić auto do 7tys

rozdzielczej świeci się choinka różnych kontrolek (w tym od Airbagu, ABS, itd). Ale jeździ tym samochodem już 5 lat. I przez te 5 lat miała tylko 2 awarie - wymieniła silnik wycieraczek, a drugi raz przez 3 dni przeżywała, bo za naprawę silnika zapłaciła "aż 500zł". Koleżanka od 3 lat mówi: "

Re: Bardzo dziwne zachowanie skody

A może to skutek samodzielnego usuwania problemu z kontrolką EPC? -- Ostrzegam! Mam Skodę i nie zawaham się jej użyć!

Octavia ciężko pali ma mrozie 1.9 tdi 90 km

Witam Posiadam Skodę Octavie 1.9 tdi 90 km, i mam taki problem z autem przy odpalaniu rano jak są mrozy czyli około -10 stopni chodzi oczywiście rano. Octavka moja ładnie pali na ciepłym silniku ale rano jest tragedia jak ją chcę odpalić to kontrolka świec żarowych szybko gaśnie nadmieniam, są

Re: salon czy uzywane !!!!!!! max 50 tyś

Nigdy w życiu skody octavii 1,6 lpg. W ciągu pierwszego miesiąca użytkowania (pomijając okres czekania na auto i głupie wymówki dilera) na serwisie byłem 4 razy (już chciałem się u nich zameldować, bo częściej tam bywałem niż w domu). Problemy z gazem niesamowite, gasła, szarpała, nie miała mocy...kontrolka

Wiatm wszystkich moze ktos mi pomoze ...

MAM PROBLEM Z KONTROLKA ABS ZA KAZDYM RAZEM KIEDY ODPALAM AUTO ONA NIE GASNIE MUSZE COFNAC TROCHE KLUCZYK Z POWROTEM I WTEDY GASNIE KONTROLKA OD ABS... DZIEJE SIE TO W SKODZIE OCTAVI 1.9TDI 97R. DZZIEKUJE ZA POMOC..

Re: kontrolka czujnika temperatury Fabia 1.4 MPI

witam ja od niedawna jestem również posiadacze skody fabia 1.4 mpi.,i mam taki sam problem z migającą kontrolką temperatury płynu chłodniczego ,objawy te same ,na zimnym silniku przy rozruchu zapala sie kontrolka ,a gdy silnik troche popracuje to problem znika po ponownym uruchomieniu silnika

Re: Co to światełko oznacza?

Jeśli nie jest to kontrolka zaciągniętego hamulca ręcznego, to będzie sygnalizowała za niski poziom płynu hamulcowego. Jaki to model skody?

Re: ASO Skoda / Auto Sudety w Wałbrzychu? serwis?

miałem problem z moją fabcią 1.4 mpi. przy obrotach powyżej 3000 tyś. zapalała się kontrolka ciśnienia oleju.laweta i warsztat,diagnoza wymiana oleju i filtra.po wymianie dalej to samo.no to czujnik,nie pomogło.sprawdzili ciśnienie ok.ale trzeba wymienić pompe oleju.no to wymieniamy.i co nie

Re: roczny suzuki swift czy salonowa n. fabia 1,2

Jak słabo jeździsz to kup fabiedę. Innym uzytkownikom, którzy cię zauważą od razu włączy się kontrolka- Uwaga Skoda. Będzie ci się łatwiej jeździć. A jak masz trochę ikry to bierz Swifta.

Re: Renault Lagguna III 2.0 benzyna

;rear fogg lamp error" i zapaloną kontrolką SERV wyświetlanym z przerażającym piskiem prawie przy każdym naciśnięciu hamulca. NO MORE TEARS!!!! Nie idź tą drogą, ale nie popadaj też w skrajność i nie kupuj Skody bo to wstyd:)

Re: Kontrolka silnika w Fabi - co stało się wczor

skoda pewnie ma interwal na jakiejs kontrolce typu "check engine" by sie lapalala minimum raz na rok, co by wlasciciel poprawil i tak juz niezle wyniki finansowe skody. no a bractwo google modofoko rzondzi bezapelacyjnie

Re: Swiatła - automatyczny włącznik

Mam założone w Hondzie i Skodzie. W Skodzie właczaja się tylko światła zewnetrzne (plus kontrolka świateł), w Hondzie włącza sie tez podswietlanie tablicy. Fajna sprawa, plecam. Koszt w obu autach to ok 200zł. W niektórych autach ponoc nie trzeba nic montować, wystarczy doprogramować

Re: ASO Skoda / Auto Sudety w Wałbrzychu? serwis?

oleju zadziałał czujnik ciśnienia i po dolaniu już nie wrócił do pozycji wyjściowej (w dalszym ciągu jest zainicjowany). A że to było przed samym serwisem olejowym , jadę z tym do Skody w Wałbrzychu.Zostawiam auto na cały dzień i po pracy jadę odebrać. - zrobiliśmy serwis olejowy, niestety ale kontrolka

problem z schłodnicą

Mam problem ze zbiornikiem na płyn do chłodnicy.Stale mi płynu ubywa tak, że raz w tygodniu muszę dolewać aby był poziom a jak nie wleje to mi zapala się kontrolka na tablicy.Nie zauważyłem żeby mi płyn ten uciekał nie jest mokro pod samochodem. Proszę o pomoc co mam zrobić ? Mam skodę Octavię 1.6

felicja - inne niebezpieczenstwa

Witam!! mam problem w swojej skodzie felicji 1,6 LX! otoz zapala mi sie na desce rozdzelczej kontrolka inne niebiezpieczenstwa (taki wykrzyknik w nawiasach)!! nie wiem co jest grane ale obawaim sie ze to cos powaznego!! pomozcie!! moze komus z was to sie zdazylo!! pomocy!!

skoda - problem

wiem ze jest forum skoda ale tam cisza -nie wywalajcie mnie z tad . dzis podjechalam pod sklep zgasilam auto wracam a tu mi nie pali swieca sie kontrolki ale nie kreci na popych ruszyl i jakos dojechalam ale znowu ta sama sytulacja jest powiedzcie co moglo pasc i jaki moze byc

kontrolka poduszki powietrznej Fabia

Witam Prosze mi odpowiedzieć jesli ktoś miał problem z poduszką powietrzną od strony kierowcy . Zapaliła się mi kontrolka poduszki powietrznej. Komputer wykazuje że jest błąd w zapalniku poduszki powietrznej kierowcy.Mechanik skasował mi ten błąd ale po dwóch tygodniach znowu sie zapaliła

Re: szarpnięcia,mało płynna praca silnika.FABIA 1

Witam ja miałem problem z zapalającą sie kontrolką od płynu chłodniczego,gdy zajechałem do ASO po krutkiej konsultacji powiedziano mi ze trzeba wymienić uszczelke pod głowicą+nowy zbiorniczek wyrównawczy koszt ok 1000 złotych ,niedowieżając servisantom skody udałem sie do zwykłego warsztatu

Proszę o radę w sprawie skody fabii !!!!!!

Posiadam skodę fabię 2003 1,9 tdi,ostatnio trzy rzy przytrafił mi się taki przypadek.Podczas wjeżdżania na krawężnik przy skręconych kołach a drugi raz przy ostrym skręcie w lewo zgasły mi wszystkie zegary a następnie pokazała się kontrolka wspomagania i zanikło wspomaganie.Po wyłączeniu zapłonu i

Kasowanie migającej kontrolki serwice

Witam. Posiadam 7 letnią skodę octavie rok 2000 wersja 1,6 LX (75km) benzyna. Wymieniłem ostatnio oleje i filtry na własną rękę. Pozostaje sprawa związana z migającą kontrolką service. Jak mam skasowac pamięć komputera albo co zrobić żeby przestała migać. Prosze o pomoc.

Re: co moze oznaczać EPC w VW Polo 1.4

Wszyscy mówią bzdury. EPC to pedał przyśpieszenia czyli gazu. Jeżeli się pali kontrolka oznacza jakiś problem właśnie z tym, może to być prozaiczny błąd np.przepalona żarówka 3 stopu. Po podłączeniu pod kompa wyświetli błąd. Należy udać się do serwisu. W skodzie chyba najtaniej, podłączenie pod

Re: Załączanie się kontrolki ESP -----> Polo

Tuleje i odbojniki nie mają nic wspólnego z ESP. Podjedź do ASO VW lub skody (sporo taniej) i niech Ci podłącza auto pod komputer i wyjdzie co jest przyczyną. Podłączenie do kompa w ASO VW kosztuje ok. 60 zł i od razu bedziesz wiedziała co jest przyczyną. Wcale nie musisz u nich tego naprawiać

Re: ASO Skoda / Auto Sudety w Wałbrzychu? serwis?

MOI DRODZY ZADNYCH SERWISÓW I NAPRAWDE POLECAM OLAĆ TE ZSRANE POLSKIE GWARANCJE BO UWJERZCIE I TAK NIC NIE WYRWJECIE A NA SĄDY WAS NIESTAĆ CO DO PANA AUTKA TO ZAPEWNIAM PANA ŻE KONTROLKA KTURA SWJECI ODPOWIADA TYLKO ZA CIŚNIENIE OLEJU CO DO TEMPERATURY AUTA -CZYLI CIECZY HŁODZACEJ KAZDY KIEROWCA

kontrolka hamulcy - zapala się podczas jazdy

witam wczoraj podczas jazdy zaczęła migać kontrolka hamulców(ta która zapala się ryz zaciągniętym hamulcu ręcznym)Był również potrójny pisk. Co może być przyczyną?? poziom płynu hamulcowego? Hamulce działają tak samo dobrze jak poprzednio. Poradźcie Co robić Skoda Octavia 1.6 GLX 2000r.

Re: sprawdzanie świateł na placu

Gość portalu: * napisał(a): > wcale nie chodzi o auta egzaminacyjne.... kontrolka nie wskaże Cui > że przepaliła Ci się jedna żarówka;) i nie chodzi Ci o inteligencję;) czemu nie? przecież to nie problem zrobić czujniki sprawdzające prąd każdej z żarówek (oddzielnie), zaś kontrolka pt

Wspomaganie w Fabii

Wysiadło mi wspomaganie w Skodzie fabii. Swieci się kontrolka od wspomagania. Od akumulatora się nie świeci. Czy może mieliście taki przypadek> może kotoś wie co to może być. Postrzaszyli mnie że to może być pompka która kosztuje koło 3000 zl.Zgroza. Proszę o info z góry dziękuję.

Zapalają się kontrolki: EPC i "silniczek"...

Witajcie! Mam skodę 1.4 16V z 2003r. Dotychczas było ok. Czasami zapalała się kontrolka takiego "silniczka" - na dole po prawej stronie wyświetlacza. Byłam z tym w serwisie i nic nie zdiagnozowali, zrestartowali komputer i wspomnieli coś o sondzie lambda. Potem jeszcze się to zdarzało

Re: 1.6 tdi skoda - szybkie pytanie do znających

O czym wy piszecie? Zaczyna migać kontrolka, silnik traci moc, komputer diagnoza (wszystko OK !!!), problem się znów pojawił. I to wszystko w niemieckiej myśli technicznej? Toż takie rzeczy podobno tylko we francuzach!!!

Re: Kupno samochodu

Ja też bym brała Skodę. Z Nissanami mam fatalne doświadczenia, wszystkie którymi jeździłam (ale zaznaczam że "wszystkie" znaczy w tym przypadku tylko trzy, więc może miałam dużego pecha) po osiągnięciu pewnego przebiegu kompletnie wariowały. Szczytem wszystkiego była Primera, której

Re: Kontrolka sie swieci oleju.

Witam. Kiedyś moja żona miała podobny problem ale nie potrafiłem do tego dojść. Pojechałem do prywatnego warsztatu lecz również problem występował dalej. Autko jeździło bez większych zastrzeżeń ale mimo to udałem się do ASO skody Gall żeby to sprawdzili. I rzeczywiście chłopaki z Galla rozwiązali

czy jest mozliwe zebym nie mial systemu abs

mam fabie rok i wydawalo mi sie ze ja mam gdy niedawno wpadlem w poslizg i uderzylem w bariere a abs nie zareagowal!i dopiero teraz zaczolem sie tym interesowac!mam fabie comfort z 2000roku 1.4mpi!w instrukcjii pisze ze powinna sie zapalac kontrolka abs przed wlaczeniem zaplaonu i pozniej

felicia-problem ze smarowaniem??

Niedawno wymienialiśmy rozrząd i olej. Wczoraj pierwszy raz wybraliśmy się autem w dłuższą drogę niż powrót z warsztatu i obserwujemy niepokające objawy. Otóż przy obrotach niższych niż 1000 zapala się, jakby "pyłga" kontrolka smarowania.Po naciśnieciu na gaz - wraca do normy. Co może

Re: No to OT

Hi hi, ja miałem kiedyś podobnie. Jadę sobie prosto po śniegu a z bocznej uliczki przede mnie wyjeżdża (też skoda, hehe, felicia pick up). Ja po hamulcach, ale nie wyhamowałbym, więc odpuściłem hamulce (to stare auto bez żadnych abeesów i innych dupesów) i ominąłem go, jednak nie udało mi się

Pływająca praca silnika - proszę o pomoc

Jeżdzę skodą fabia 1.4 mpi. Od jakiegoś czasu po uruchomieniu silnika zaczynają pływać obroty, wystarczy że dodam trochę gazu a wszystko wracado normy. Podobna sytuacja dzieje się gdy jest rozgrzany silnik i zwolnie bieg, wtedy silnik zaczyna falować (niekiedy nawet potrafi zgaznąć). Co

Re: Jak skasować Kontrolke heck engine?????

astin111 napisał: > Zaświeciła sie mi kontrolka heck i okazało sie w stacji diagnostycznej że to > związane z katalizatorem ale powiedziano mi że wszystko w pożądku i skasowano > mi ją. Teraz po trzech miesiącach znowu się zaświeciła. Nie mam zamiaru za > skasowanie jej ponownie

Obecny posiadacz Peugota 407

;normie" wsrod VW,skody,nissana.Wystarczy sciagnac sobie ADAC.A ze to niemiecka instytucja to i promuje wlasnych producentow. Jesli ktos ma watpliwosci co do funkcjonowania takich instytucji i uwaza ze sa zasady zwanego wolnego rynku to uwazam ze jest twardoglowy. Poza tym jak masz np.407 to jest w nim

chlodzenie

w 2 letniej skodzie fabia trzeba bylo wymienic zbiorniczek i plyn chlodzacy na nowe zeby nie swiecila sie kontrolka ostrzegajaca o nieprawidlowosciach i bylo OK .Po 3 miesiacach problem powrocil i kontrolka swieci nadal i zeby przestala to po przejechaniu okolo 1 km wylaczam silnik i zapalam go

Re: 1.6 tdi skoda - szybkie pytanie do znających

W wielu samochodach miganie kontrolki świec żarowych w trakcie jazdy oznacza konieczność przeprowadzenia wymuszonego wypalania filtra DPF poprzez oprogramowanie serwisowe (dzieje się tak po kilkukrotnym przerwaniu procesu wypalania). Niestety kilkukrotne przerwanie wypalania często kończy się

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - kontrolki w skodzie