Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

ból kregoslupa w mlodym wieku

Część ! Mam 16 lat trenuje siatkówkę czesto towarzyszy mi ból kregoslupa w odcinku ledzwiowyn... stosowalem pare maści na takiego rodzaju bole i przechodzily , lecz po pewnym czasie znowu wracało. Co mam z tym zrobic ?

Re: ból kregoslupa w mlodym wieku

informacji o przyczynach i leczeniu bóli kręgosłupa zapraszam Cie tutaj: dbamokregoslup.pl/bole-kregoslupa,67.html _____________________ dbamokregoslup.pl dużo zdrowia Patryk _____________________________________________ nie jestem lekarzem, nie udzielam porad medycznych bóle kręgosłupa DA się wyleczyć

Re: -uraz kregoslupa -cos wstylu whiplash ponizej

ale dzicz i kicha, pojedz do polski i zrob sobie rezonans czy xray zeby zobaczyc co tam jest - ja sobie tu gdybam - bo nie wiem czy to co mowie ma zastosowanie w przypadku szyi i kregoslupa - ja mialam cos innego nie na krgoslupie i mnie pomoglo - moze wcale nie musisz isc do osteopaty tylko

Bo odcinka krzyzowego kregoslupa.

Witam. Mam dolegliwosci bolowe tego dcinka,do tego w przeciagu 2 lat 3 razy mial cos na wzor rwy kulszowej. Dosc czesto wydaje mi sie biorac pod uwage ze wczesniej nie mialo to miejsca. Podejrzewam ze moze mam przepukline miedzykrazkowa,ale nie moge sie doprosic rtg nie mowiac juz o rezonansie. Mia

Re: bole kregoslupa - dobry lekarz

...... (cd) Sam miałem takie bóle kręgosłupa a okazało się, że to promieniujący wrzód dwunastnicy przy kręgosłupie.

Re: bole kregoslupa - dobry lekarz

rz2014 napisał: > ...... (cd) Sam miałem takie bóle kręgosłupa a okazało się, że to promieniując > y wrzód dwunastnicy przy kręgosłupie. Trzeba było sobie pijawę postawić '-D

Re: bole kregoslupa - dobry lekarz

Idź prywatnie - poszukaj na forum w Rzeszowie. Jest sporo specjalistów Ważne aby była to właściwa diagnoza. Konieczny byłby rezonans magnetyczny (nie tomograf bo jest bardzo szkodliwy) - czy to na pewno problemy z kręgosłupem czy coś innego. Właściwa diagnoza - od tego należy zacząć

Re: Bo odcinka krzyzowego kregoslupa.

Ortopeda. Neurolog. I przede wszystkim dobry rehabilitant i regularne ćwiczenia - bo to mogą być po prostu zmiany zwyrodnieniowe..

Re: bole kregoslupa - dobry lekarz

ja mogę polecić ostrzykiwanie ozonem wzdłuż kręgosłupa. W moim przypadku się sprawdziło a miałam straszne bóle aż piekące w okolicach krzyżowej i wyżej też a wszystkie te dolegliwości po 3 ciążach (ostatnia leżąca plackiem w łóżku) i po paru zabiegach już odczułam ulgę ;-) Zabiegi są w przystępnyc

uraz kregoslupa.

po wypadku na basenie bolal mnie kregoslup jezdzilam do nastawiania kregow po roku czasu poszlam do lekarza skierowal mnie na zdjecie rtg i opis zdjecia wykazal "zniesiona lordoza fizjologiczna. nie mozna wykluczyc szczeliny zlamania fragmentu przysrodkowego wyrostka poprzecznego lewego piatego

Re: ból kregoslupa w mlodym wieku

Witam, jestem masażystą w z 8 letnim stażem. W przypadku dolegliwości bólowych kręgosłupa polecam masaże. Powodem bólu może być nadmierne obciążenie krążków, więzadeł a także prostowników grzbietu. www.masaze-medmas.pl

rezonas kregoslupa odcinka piersiowego co jeszcze

Czy ktos sie orientuje czy majac rezonans kregoslupa odc piersiowy czy bad jeszcze cos wicej widzi przy okazji. Np jak by cos bylo z plucami to by bylo wykryte czy nie?

rentgen kregoslupa

j/w kto zleca?GP czy fizykoterapeuta?wysiadly mi lopatki ramiona,kark dretwieje,bole w mostku i bole ledzwi:/ mam skierowanie na fizykoterapie i nie wiem kogo dusic o rentgen? w polsce jak mialam skierowanie na fizykoterapie(daaaaaaaawno temu)to najpierw rentgen zrobili. -- http://suwaczki.maluchy

operacja kregoslupa, a miesiaczka- o pomoc prosze

witam, zaplanowano mi na piatek operacje kregoslupa, jednak dzis uswiadomilam sobie, ze dzien wczesniej bede miala okres, czy mozna wywołać jakoś miesiączkę? bardzo sie boje, ze przełożą mi termin, na ktory czekam w bólu juz tak dlugo...Prosze o radę.

Inteligencja bez kregoslupa

pomylila sie raz jeszcze . Nie pierwszy raz i nie ostatni. Pierwszy raz zauwazylem jej blad jak zle obstawila wybory w Niemczech miedzy Schröderem a Angie... I znow postawila na nie tego konia co trzeba. Samotnej kobiecie latwo nie jest. I dala sie uwiesc malemu cwaniaczkowi z Leningradu. Nie

Re: -uraz kregoslupa -cos wstylu whiplash ponizej

Koniecznie zgłoś się do lekarza. Specjalista musi sprawdzić, czy podczas upadku nie zaznałaś poważnego urazu. Jeśli kręgi uległy uszkodzeniu, możesz zostać inwalidką. Nie lekceważ problemu. Niezwykle istotną rolę odgrywa rehabilitacja po złamaniach i urazach kości. O dobór ćwiczeń najlepiej poprosi

Przepuklina kregoslupa..

vitafon.pl/przepuklina-kregoslupa.html?gclid=CLfPhaL22q8CFUUx3wodaztLDg -- Moje forum: forum.gazeta.pl/forum/f,99957,KSIAZKI_MUZYKA_i_Remarque.html

Re: -uraz kregoslupa -cos wstylu whiplash ponizej

Hmmm .... Napiszę na własnym przykładzie jak to wygląda w praktyce ... 2 lata temu miałam poważny wypadek samochodowy. Diagnoza - poważny wishplash. Z miejsca wypadku zabrała mnie karetka do szpitala. W szpitalu przepisano mi tylko leki przeciwbólowe, ponieważ - jak stwierdził lekarz - na razie jest

Masz bole kregoslupa,zapraszam,pomoge

CHCESZ SCHUDNAC????MUSKULATURA????Bola Cie Plecy?? Masażysta,trener personalny(indywidualne treningi na siłowni)dietetyka porady,zaprasza do korzystania ze swoich usług.Jako masażysta posiadam certyfikat Unii Europejskiej,wykonuje zabiegi:nastawianie kręgosłupa,masaże:klasyczne,lecznic

Jaki materac przy ciezkich schorzeniach kregoslupa

Witam, przeszukuje internet pod katem doboru jak najlepszego materaca przy moich schorzeniach kregoslupa. Niestety sprawa jest bardzo skomplikowana, poniewaz mam zarowno dyskopatie, skolioze lewoboczna, zmniejszona lordoze, jak i bardzo powazne problemy w odcinku ledzwiowym - wypadajacy dysk (tu

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

Mamy takie problemy. Pomagają tylko cwiczenia wykonywane samodzielnie. Przy lędźwiowym- wzmacnianie m. pleców, brzycha i posladków. Ja wybrałam klub fitnesowy i chodzę na różne zajęcia w zalezności jak mam czas. I przy regularnym wysiłku nie boli kręgosłup. Leki przeciwbólowe powinny byc tylko doraż

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

Tak, mam. Od młodości. Lekko wychylone w związku z tym biodro i przenoszę ciężar ciała na lewa nogę, w związku z czym mam asymetrię w budowie mięśnia. Boli. Kręgosłup, plecy. ketonal, doreta i neuran to moi przyjaciele. Najlepszy neuran. Rób wszystko, co możesz, by to zatrzymać. Idź do neurologa, n

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

Tak urodziłam dzień po terminie. Czop wychodził po kawałeczku bez krwi. -- I'm flexy and I know it.

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

Wszyscy upierali się, że moje okropne bóle pochodzą z kręgosłupa (dwoje małych dzieci więc nic dziwnego...). Fakt, mam kręgosłup w marnym stanie, ale AZ TAK strasznie nie powinien boleć. Ortopedzi, rtg, rehabilitacja. Basen - a po każdym basenie ból okropny. Trochę wysiłku - ból okropny. Zasugerowan

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

Cześć, w styczniu skończę 22 lata i również mam problemy z bólem kręgosłupa. Jestem bardzo szczupłą osobą, mam "kurzą klatkę" i nie działające w pełni poprawnie serce. Lekarze odradzali mi wysiłek fizyczny. Jedyna możliwość dla mnie to pływanie oraz codzienna profilaktyka. Pływam dwa razy

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

To, co opisujesz wygląda dość niepokojąco.Mimo wszystko pojechałabym na IP do szpitala. Tak, wiem zagranicą inaczej się podchodzi do ciąży. -- Zmęczyłam się czytaniem Zielono mi Zakątek Szczecińskich Mam

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

Roszpunkaxx, Ty jestes w 33 czy w 35 tyg w końcu? Ja by dzwoniła do położnej już teraz. Nie ma co czekać

rezonans kregoslupa - odcinek ledzwiowy

Prosze o okreslenie czy to jest stan powazny. Mam 34 lata i zrobilam rezonans. "Niewielkie lewoboczne skrzywienie kregoslupa ledzwiowego. Prawidlowy sygnal z trzonow kregow ledzwiowych oraz prawidlowa ich wysokosc. Dokanalowych dyslokacji tarcz nie stwierdza sie. Zmiany przeciazeniowe w

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

Dziewczyno zbieraj sie i do szpitala jeśli odszedl Ci czop sluzowy a ty jesteś w 33 tyg to nie ma zartow. Do tego bole i twardniejacy brzuch.

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

Ruchy dziecka są odczuwalne raczej w normie ale nie jestem w stanie stwierdzić czy tak jak zawsze przez bol i twardnienie brzucha.

zastrzyk do kregoslupa

Czy ktos sie moze orientuje jak wyglada sprawa z zastrzykiem do kregoslupa jakie są skutki uboczne bądz też jego zalety .Chodzi mi o zastrzyk dla osoby chorej na dyskopatie poniewaz moj maż na to choruje i wlasnie dostal wezwanie do szpitala na ten zastrzyk.dziekuje

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

nie wiem gdzie mieszkasz, ja tez zagranica jestem. nie rozumiem tego, jakbys pojechala na pogotowie lub ma oddzial ginekologiczny do szpitala to cie wysla do domu bez zbadania? trudno mi w to uwierzyc... to o czym piszesz, nie brzmi najlepiej.

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

U mnie było podobnie, 5 tygodni przed terminem zaczął odchodzić mi czop i był zabarwiony krwią. Mialam zgłosic się na IP gdyby odeszły mi wody w ciągu nocy w innym wypadku rano na planowe cc. Może masz przepowiadające?

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

Znowu ból wrócił. Wczoraj było dobrze bo leżałam prawie cały dzień w łóżku. Dzisiaj jak już dobrze się czułam wstalam poodkurzac, zrobic pranie, obiad i ogarnąć dom i nie daje rady stać już i cokolwiek zrobić. Kładę się to po paru minutach ból ustaje. bóle w dole podbrzusza jakby na okres. Nie wiem

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

Mam nadzieję że dziś będzie lepiej. W nocy bóle ustaja. Ja mam wizytę z polozna dopiero za tydzień. Nie mieszkam w Polsce i tutaj opieką wygląda zupełnie inaczej dlatego nie byłam w szpitalu. Najważniejsze dla mnie ze czuje normalne ruchy dziecka. Jeśli do weekendu ból w dzień będzie nadal intensywn

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

e-milia1, nie wiem gdzie Ty mieszkasz, ale ja mieszkam w Holandii. Wyobraz sobie, ze w 12 tyg miałam krwistą akcje, jak się pózniej okazalo, pekl duzy krwiak. Ale krew lala sie ze mnie naprawde ciurkiem. Pojechalismy do szpitala na wieczorny dyzur, po uprzednim zapisaniu sie i co? nawet zbadana nie

Re: Bole kregoslupa ZZSK

Zwyrodnienia zwyrodnieniami (jadnym atakuje kregoslup innym charakter, nie wiem co gorsze;) ale Ciebie zycie ostatnimi czasy nie rozpieszcza, moze oprocz twojego kregoslupa i dusza potrzebuje pomocy? Stres i przeciazenie (nie tylko fizyczne ale i emocjonalne) czasami moze objawiac sie bolami

Zlamanie kregoslupa

dzieki temu nasza Ojczyzna Polska moze wspolpracowac z rozsadnym sasiadem i nie jest skazana na wybor miedzy cywilizowanymi przyglupami rasistowskimi z zachodu i imperium wschodnim opoznionym cywlizacyjnie. W tym sensie zlamanie kregoslupa niemieckiego bylo bardzo w interesie naszej Ojczyzny. PF

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

Roszpunko mój synek ma teraz 5 lat urodzilam go w 34 tc po podobnych przejściach i bolach dlatego napisalam ze to nie są zarty i powinnas jak najszybciej udac sie do szpitala, choć na kontrole. Mnie też bole meczyly kilka dni po czym pekl mi pecherz plodowy i odeszly wody. Bole sie nie zmienily akcj

Re: Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33

Hej Roszpunka jak się czujesz? Ja jestem dokładnie w tym samym momencie ciąży termin na 30 sierpnia i od kilku dni mam te same objawy które opisujesz. Odszedł mi też kawałek czopa, ale w poprzedniej ciąży też dość wcześnie stopniowo zaczął mi się usuwać. Mam silne bóle w podbrzuszu, które w ciągu dn

Bole podbrzusza i dolnej czesci kregoslupa 33+5tc

Od 3 dni parę godzin od przebudzenia mam ciągły ból podbrzusza i dolnej części kręgosłupa, parcie na pęcherz i odbyt. Uczucie zatwierdzenia i chęci oddania moczu bez potrzeby. Nie jestem w stanie siedsiec bo ból jest nie do zniesienia a kiedy stoje parcie na pecherz. Jedyna do zniesienia pozycja to

-uraz kregoslupa -cos wstylu whiplash ponizej szyi

nie wiem jak nazwac taki typ urazu kregoslupa. siadlam na krzesle w pracy i nie wiedzialam ze jakis palant zostawil oparcie nie zabezpieczone - w sensie nie bylo ustawione tak ze sie nie rusza do przodu i do tylu - tylko jak sie oparlam to polecialam natychmast do tylu - jakbym nie miala odruchu

Re: Bole kregoslupa ZZSK

dorcian napisała: > Zwyrodnienia zwyrodnieniami (jadnym atakuje kregoslup innym charakter, nie wiem > co gorsze;) ale Ciebie zycie ostatnimi czasy nie rozpieszcza, moze oprocz twoj > ego kregoslupa i dusza potrzebuje pomocy? Stres i przeciazenie (nie tylko fizyc > zne ale i

Bole kregoslupa ZZSK

Codziennie nad ranem budzi mnie straszny bol kregoslupa.Nie moge sie ruszyc,ledwo wstaje,zeby sie rozruszac. Dzisiaj obudzil mnie o 6-tej ,ale kilka dni temu o 4-tej! Zanim sie rozruszam,mija godzina-45 minut i wtedy jest ok,nic mnie nie boli. Wyczytalam w niezbedniku-internecie,zeto jest

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

Ja miałam rok po ostatniej ciąży. Lekarz powiedział, że rok po ciąży problemy moga byc fizjologiczne - i rzeczywiście , niemal dokładnie po roku minęły i nie wróciły. --

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

Jak możesz biegać, to nie boli ;-) Jestem po operacji odcinka lędźwiowego i wiem co to ból. Jeśli lubisz pływać, to tylko na plecach. -- __________________ wycietezmejli.blogspot.com "Jest sugestia z góry, żeby ludzi inaczej pokazać, mniej zbliżeń, więcej oddaleń"

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

Po pierwsze - rehabilitant powinien ustawić ci zestaw ćwiczeń na co dzień. W zależności od tego co i gdzie boli, bo jak rozumiem - on ci nastawia kręgosłup, czy masuje, ale nie ćwiczysz sama? Po drugie - idź do ortopedy, porób badania. Po trzecie - nie wszystkie sporty/ćwiczenia są dobre akurat na t

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

miałam olbrzymie kłopoty z kręgosłupem tak z 10-15 lat temu (teraz mam 39). koszmar-leki,łącznie z tramalem,także p/depresyjne, w nocy budził mnie ból, rano zczołgiwałam się z łóżka albo mąż mnie podnosił.. robiłam rezonans-niewielka dyskopatia,nic poza tym. chodziłam na akupunkturę,2-3 razy w roku

Re: Dokuczliwy bol kregoslupa

ja mam.Mam 37 lat a kłopoty z odcinkiem lędźwiowym od ładnych kilku lat.Opis na wyniku TK jest na pół kartki A4, napewno mam dyskopatię w dwóch miejscach, ostatnie kilka miesięcy jest ok, ale jak mnie złapie ostry stan to masakra. Chodzę regularnie na masaże do jednego i tego samego masażysty od 10

Dokuczliwy bol kregoslupa

Dziewczyny czy macie klopoty z kregoslupem? Mi sie zaczelo po 1 ciazy. Dzis mam dwoje dzieci w tym jedno roczne i problemy z kregoslupem. U mnie jest to kewstia opuszczania sie lewego biodra i skrecania kregow. Malucha nosze na rekach, ale nie jakos szczegolnie duzo. Mam swojego rechabilitanta, ktor

Re: Bole kregoslupa ZZSK

,bo do tego przywyklam,ze bola mnie stawy, a na bol kregoslupa,ktory jest nie do zniesienia TYLKO rano. A co do znajomych to chodzilo mi o kregoslup rowniez a nie inne choroby, bo ludzie je maja ,mysle ,ze o tym rowniez wiesz. TT -- zmienilam nicka-byl za dluuugi:)

Re: Bole kregoslupa ZZSK

rowiesnikow nie mogl sie z lozka wywlec i potrzebowal podnosnika. Bole kregoslupa mam od kikulat ale te ,ktore mam przez ostatnie 3 miesiace ,to jest cos strasznego ,ze wyje!!! Nie zycze tego nikomu. ZZSK trafia sie 1: 1000,wiec to nie jest 70%? Bylam u gp,dostalam skierowanie na test krwi pod katem ZZSK

Re: Bole kregoslupa ZZSK

>Wyczytalam w niezbedniku-internecie,zeto jest Zesztywniajace Zapalenie Stawow Kregoslupa >i na 100% to mam. Nie no prosze cie, nie diagnozuj sie sama ale lekarz cie ma zdiagnozowac. I to lepiej aby zrobil to neurolog a nie GP. Ale znajac GPs w UK nie wysla cie do neurologa. Idz prywatnie w

bole kregoslupa - dobry lekarz

Czy moze mi ktos polecic dobrego lekarza, ktory moglby mi pomoc przy silnych bolach kregoslupa ledzwiowego.

dla kregoslupa sa lepsze dwie!!

bo duzo osob pisze o jednej torbie, ktora bedzie b. ciezka. Ja nosze moj laptop w torbie eko na zakupy z plotna, mam ich sporo.Ale to nie jest rozwiazanie specjalnie eleganckie, no i ja moj komp. b. rzadko nosze, wiec nie udziele porady. -- ’Cause I told you once / And then I told you twice /

Bol kregoslupa w okolicy krzyzowej

Witam. Mam 22 lata. Od miesiaca odczuwam lekkie cmienie w.okolicy krzyza, szczegolnie po przebudzeniu. Teraz jestem na wakacjach i od 5 dni kregoslup bardziej daje o sobie znac. codziennie bardzo duzo chodze, ok 8 godzin spedzam na nogach. Momentalnie kregoslub boli mnie do tego stopnia, ze musze c

Uraz kregoslupa??????!!!!!!!

Wodo-wodiczko, przy URAZIE KREGOSLUPA to sie pakuje delikwenta w pancerzyk gipsowy. od pupy po czubek glowy;) Biedron ma tylko kolnierzyk, ktory sie zaklada rutynowo KAZDEMU, kto sie na bol w kregach szyjnych poskarzy - bez zadnych badan, bo te urazu nie wykrywaja (choc moga byc niemile pozniejsze

do jakiego lekarza w wynikami rezonansu kregoslupa

Dziewczyny,poradzcie..mam duze problemy z kregoslupem ..Neurolog jak chwycila mnie rwa kulszowa wypisal mi skierowanie na rezonans..Na badaniu widzę,ze mam zmiany w kregach itp itd..Do jakiego lekarza teraz powinnam sie udac? Neurologa,ortopedy, neurochirurga? Z gory dzieki

okropny bol kregoslupa od pol roku!!!!!! pomocy!!!

Witam. Od marca cierpie na bole kregoslupa. od 2010 Pracuje jako kierowca kat.b i mam 25 lat. Najpierw dostawalem leki ktore nie pomagaly pozniej byly zastrzyki ktore nic nie daly w kwietniu mialem tomografie. poszedlem prywatnie do ortopedy dalem 200zl za wizyte stwierdzil ze nic na niej nie widzi

Rezonans kregoslupa , przedawnia sie ?

Witajcie , mam pytanie odnosnie rezonansu magnetycznego kregoslupa , ktory byl robiony w maju 2009 , czy jesli nie przechodzilam operacji , a jedynie gimnastyke stosowalam i zastrzyki , glownie przeciwbolowe i rozkurczowe , moglo sie cos zmienic ? Mieszkam obecnie we Wiedniu , jestem w 23 tyg

Operacja kregoslupa w Poznaniu gdzie najlepiej??

Witam nie jestem z Poznania ale mieszkam tutaj juz jakis czas lecz zupelnie nie orientuje sie gdzie mozna wykonac operacje przepukliny kregoslupa ??? wiem ze ulicy 28 czerwca jest jakis szpital czy ktos byl tam operwany ???/ jak tam obchodza sie z pacjentem??? a moze ktos by mogl mi polecic

Bole kregoslupa

,pod wzgledem neurologicznym wszystko ok,mialam robiony tk glowy,nic tam nie znaleziono.Mialam robiony tez rentgen kregoslupa,rowniez nic nie znaleziono.Czy ktos tak mial?Boje sie ze to moze byc jakis guz czy cos podobnie groznego.

skrzywienie kregoslupa, garb prosba

mam prosbe szukam zdjec ktore przedstawiaja ludzi z skrzywym kregoslupem, garbem. moze podacie mi jakis link. zdjecia potrzebne aby pokazac corce jakie sa skutki niedbania o kregoslup i brak checi do pracy aby ten kregoslup byl zdrowy. moze jak zobaczy to uwierzy ze sa ludzie tak wygladajacy

Re: Bol kregoslupa w okolicy krzyzowej

Ja zalecam udac sie do fizjoterapeuty na kontrole, ja chodzilam na terapie manualne i ostepatie. Zdzialalo cuda!

rozszczep kregoslupa?

WITAJCIE!!!!MAM DO WAS TAKIE PYTANIE(WYBACZCIE TROCHE NIE NA TEMAT) CZY W 12 TYG PODCZAS USG GENETYCZNEGO LEKARZ MOZE JUZ WYKRYC ROZSZCZEP KREGOSLUPA? OCZYWISCIE MOWIE O LEKARZU SPECJALISCIE OD USG GENETYCZNEGO PRACUJACEGO NA DOBRYM SPRZECIE.

Re: Bol kregoslupa w okolicy krzyzowej

Jeśli wcześniejsze porady nie pomogą (poprzedników) możesz się zaopatrzeć np. w elektrostymulator nerwowo-mięśniowy Panasonic EW 6011, pomaga w zwalczaniu bólu.

bol kregoslupa

mialam robione zdjecia rentgenowskie calego odcinka kregoslupa, wykazaly niewielkie skrzywienia,ale lekarz powiedzial ze od tego nie powiniwn mnie bolec kregoslup.a boli i to strasznie .moze ktos tez mial taki problem i znalazl sposob na to aby nie bolalo

Re: operacja kregoslupa

konkretnie, czy ktorys chlopiec w w wieku 17 lat lub powyzej mial operacje na skolioze kregoslupa, nie 14, lub 15 bo to wiem, chodzi mi o wiek 17 i powyzej?

Re: skolioza kregoslupa -WAZNE BARDZO!

miałam duże skrzywienie kregorlupa 145 stopni malam operacie wstrzepieniu dwóch pretow został garb zebrowy chciałabym się go pozbyć mam kapleksy przez niego urodziłam naturalnie dwoje dzieci

Re: Bole kregoslupa

No mialam wlasnie rtg calego kregoslupa,tyle co lekarz zaobserwowal to jakies nieprawidlowosci w odcinku szyjnym a reszta niby bez zmian.

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

>ale moim zdaniem to skutecz > niejsze niż straszenie dziecka garbem :-/ Chyba wszystko jest lepsze od straszenia garbem. :D

RTG kregoslupa-prosze o pomoc

witam, bardzo prosze o pomoc w interpretacji wynikow: RTG kregoslupa L/s: - poglebiona krzywizna pogranicza l/s - niewielka lewostronna skolioza z rotacja trzonow; - obnizenie wysokosci przestrzeni l5/s1; - wysokosc trzonow oraz pozostalych przestrzeni w normie. rezonans magnetyczny odcinka

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

Pajączek nie działa. Po pierwszych paru razach człowiek w ogóle przestaje zwracać uwagę na sygnał dźwiękowy. Poza tym ona się nie garbi specjalnie!

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

Przecież ona ci się nie garbi tobie na złość, ale dlatego, że tak jest zbudowane jej ciało. Zapisz ją na basen i niech zażywa dużo ruchu.

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

:D Nie strasz corki, tylko sama z nia cwicz, razem codziennie, motywuj, ale nie strasz... na skrzywienie najlepszy basen, moze jakies kolko plywackie? Moze kup pajaczek?

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

sasza349.pinger.pl/m/10969705/nazwali-go-chlopcem-zolwiem Na przyszłosc: wchodzisz na google, wpisujesz w wyszukiwarkę hasło i zaznaczasz grafika....

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

przepraszam, ale chyba nie rozumiesz na czym polega skolioza .... garb ? "garb" i skolioza to dwie różne rzeczy .... ćwiczenia nie zawsze pomagają. życzę powodzenia - to bardzo trudna choroba.

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

No ale mięśnie, jakkolwiek stymulowane, wzmacniają się i potem same trzymają kręgosłup i całe ciało w poprawnej pozycji. Pewnie nie na każdego działa (chociaż nie wiem, jak mozna przestać zauważać ten dźwięk), ale moim zdaniem to skuteczniejsze niż straszenie dziecka garbem :-/

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

Działa, moja córka używała. A co ma do tego "specjalnie" czy nie specjalnie? Trzymanie prostej postawy wchodzi w nawyk. Po to kiedyś panienki chodziły z książkami na głowach. Podobnie działa wkładanie pod łokcie kija od szczotki, ale jest niewygodne.

Re: okropny bol kregoslupa od pol roku!!!!!! pomo

Ja witam. Studio Medycyny Holistycznej na Ponikwoda.Pomogli juz wielu osobom. Kręgarz ma doświadczenie ponad 20 letnie. Polecam każdemu. Jeśli ktoś jest zainteresowany to chętnie podam namiary. Ja cierpiałam na zapalenie nerwu rwy kulszowej.Teraz żyje bez bólu.W poczekalni zawsze kilka osób, nawet

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

Aha, i jeszcze to powinien być sport ciekawy, taki, który dziecko uprawiałoby z radością. Jak łaziłam z tą głupią książką na głowie, to myślałam, że się ze... pokicham z nudów. Nie dziwię się, że dziecku autorki wątku nie chce się robić tych nudów. Pamiętam, że ja bym się bardzo wtedy cieszyła, gdy

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

deszcz.ryb napisała: > Dlatego uważam, że bez sensu jest takie "sztuczne" zmuszanie do prostowania się > w warunkach kontrolowanych, lepszy jest sport. Pewnie, że lepszy jest sport, ale nie każdy może sobie pozwolić (czas, pieniądze). A pajączek przypomina o wyprostowanych pleca

bol kregoslupa

.Przypuszczam ,ze dretwienie jest od kregoslupa,nie wiem jaki lekarz,czy ortopeda zajmuje sie leczeniem kregoslupa

Bol kregoslupa a spanie: jak sobie radzicie?

staniki z poprzedniej ciazy - zaden nie jest OK). Jak sie poloze ciezar biustu napina miesnie na zebrach tak, ze sie napinaja jak przy rozciaganiu kolem. Oczywiscie dolny odcinek kregoslupa jest w jeszcze gorszym stanie. Sa momenty, ze nie moge siedziec, stac ani lezec, zadna pozycja nie przynosi ulgi

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

> Pewnie, że lepszy jest sport, ale nie każdy może sobie pozwolić (czas, pieniądz > e). No, to jednak trzeba się postarać wygospodarować te trochę czasu i pieniędzy na lepszą metodę, o ile tylko się da. ;) >A pajączek przypomina o wyprostowanych plecach, mięśnie naturalnie i mimowo >

Re: skrzywienie kregoslupa, garb prosba

Taa, też miałam pajączka, też chodziłam z książkami na głowie, też chodziłam z kijem od szczotki i nie powiem, co to wszystko dało, bo nie chcę się wyrażać. :P Cóż - ciągle się garbię. Nie robię tego "specjalnie", po prostu to wypadkowa mojej budowy pleców i mojego trybu życia . Jeżeli p

odszkodowanie za uraz kregoslupa -polecam whitelaw

Ja doznałam urazu kręgosłupa. Dałam się namówić pospisać umowę z przedstaiecielem złodziejsckiej firmy odszkowawczej. Zglosci tylko szkode i zabrali 40 %. Pozniej spotkalam adwokatow z kancelari adwokackiej whitelaw - specjalizuja sie w sprawch urazów kregoslupa. Wniesli mi sprawe do sadu. Mogłam

Brak kregoslupa

Ciekawe jest to ze dwoch panow prokuratorow dobrowolnie zrezygnowalo z mandatu poselskiego jak sie dowiedzieli ze beda mieli do wyboru albo miec najwiekszy przywilej jaki jest mozliwy w panstwie demokratycznym czyli byc czlonkiem ciala ustawodawczego albo prokuratorska emeryturke dozywotnio. Dwoch i

Re: -uraz kregoslupa -cos wstylu whiplash ponizej

www.i-apteka.pl/product-pol-711-ANANAS-NATURKAPS-x-60-kapsulek.html Ja przjmowałam kapsułki z powyższego linku.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - kregoslupa