Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Okres 2 tygod Krwawienia / plamienia po cesarce

Witam Kobitki, mam problem z miesiączką. Po trzeciej ciąży (cesarka) okres pojawił się u mnie 11 miesięcy po CC, strasznie bolesny, bardzo obfity (zmiany obowiązkowo co 45 minut max przez pierwsze 2-3 dni). Bóle po kilku miesiącach ustały, obfitość krwawień też się zmniejszyła, ale rytm krwawień

Re: Krwawienia 4 miesiace po cesarce

Jestem 5 miesiecy po cesarce:) I od pewnego czas biorac pod uwage ze (biore tabletki antykoncepcyjne) krwawie gdzie nie zapominam ich brac regularnie o tej samej porze sa brane krwawie i mam silne bole brzuch...2-3 dni plamie bol brzucha i przerwa i za pare dni to samo. Wystraszylam sie robilam

krwawienie podczas cesarki

witam,chcialabym sie dowiedziec czym moze byc spowodowane krwawienie podczas cesarskiego ciecia,moja kolezanka miala taka sytuacje podczas cesarki w anglii stracila prawie polowe krwi a potem jeszcze dostala drgawek,decydujace byly 24 godz po kwotoku ale przezyla,dodam tylko ze miala wczesniej

Nawrót krwawienia po cesarce????

Drogie dziewczynki 14 września miałam cesarkę.Zero powikłań,wszystko dobrze.Po 5 tygodniach byłam na wizycie kontrolnej i wszystko było dobrze.Rozpoczęliśmy po kontroli współżycie z mężem i wróciło krwawienie.Nie jest intensywne, to raczej takie krwawe plamienie,czasem lekko brązowe

Re: Nawrót krwawienia po cesarce????

megi Przestałam krwawić półtora tyg. po cesarce. Po kolejnym tygodniu krwawienie wróciło. Trwało ( niezbyt intensywne- raczej plamienie i brudzenie na ciemno żółto) do 6 tyg. Byłam u gina stwierdził, ze wszystko ok. oraz, ze szykuje się okres. Okres dostałam tydzień później:-( Też karmiłam

Krwawienia 4 miesiace po cesarce

Witam ! Jestem 4 miesiace po cesarce i nadal mam czasem plamienia czasem krwawienia które trwaja 3-4 dni, potem tydzien przerwy i znów. Bylam u lekarza (z tym ze mieszkam w Anglii a tutaj moge tylko isc do ogólnego) który za bardzo sie nie interesowal, powiedzial ze jest ok. Czy któras z Was

Re: krwawienie podczas cesarki

Powodów może być mnóstwo i trudno mi sie domyślać o co chodziło u Pani koleżanki. Drgawki mogły być wynikiem cc, a nie przyczyną krwawienia - ale mogłoby być i odwrotnie. Naprawdę nie ma co snuć domysłów, grunt, że wszystko dobrze się skońćzyło. Pozdrawiam :)

Re: Miesiączka po cesarce

Po cesarce mialam 6tyg pologu,rowne 6krwawilam nast po 2mies dostalam okres-nie karmilam piersia,krwawienie 3-5dni,i za 31dni nast miesiaczka,czyli mialam wszystko tak samo jak przed ciaza,nast miesiaczki regularne

Re: Krwawienia 4 miesiace po cesarce

Dziewczyny - to NIE jest normalne. jak słyszę - a bo to tak bywa, a bo to taka pani uroda może, a niektóre kobiety tak krwawią to mi się nóż w kieszeni otwiera. Krwawienia po porodzie czy po cesarce nie muszą trwać 6 tygodni z zegarkiem w ręku ale jeśli nawracają, nie ustają, cały czas są

krwawienie 2 tyg po cesarce

Po cesarce krwawienie mialam bardzo krotko - 2-3 dni i juz. Za to wczoraj, 16 dnia po, chlusnelo jak z otwartego kranika. Sprawdzono poziom hemoglobiny, jest ladnie, obejrzano od srodka i zalecono 'bedrest' czyli lezenie ile sie da. Latwo nie bedzie, bo jestesmy poza krajem, ale wlasnie szukamy

Re: Miesiączka po cesarce

A ile te miesiaczki trwają? Ja jestem po dwóch cesarkach (po drugiej jeszcze nie dostałam miesiaczki) i niestety miesiaczka po cesarce często jest taka jakby urywana. U mnie to było 2-3 dni krwawienia, potem 1-2 dni przerwy i 1-2 dni plamienia, znow 1-2 dni przerwy i jeszcze jakieś jednorazowe

ile dni krwawienie po cesarce????!!!!

jestem 7 dni po cesarce i juz nie mam zadnych krwawien czy to jest normalne? wiem ze po porodzie naturalnym krwawienia wystepuja dluzej ale czy to mozliwe ze po cesarce jest to tylko tydzien?

Re: ile dni krwawienie po cesarce????!!!!

Czesc, u mnie krwawienie po cesarce trwalo 5 dni i koniec. Lekarz stwierdzil, ze wszystko OK. Pozdrawiam, monia

krwawienie po cesarce??

czesc czytam o krwawieniu po porodzie a jak jest po cesarce dzis mija 5 tyg po jeszcze mam brudzenia ile to jeszcze potrwa czy dlugosc jest inna po porodzie czy to nie ma znaczenia czy sie mialo cc czy rodzilo drogami natury???? i kiedy moge dostac juz okres??? karmie piersia?pozdrawiam mala i

krwawienie 4tyg po cesarce POMOCY

mija 4 tyg po cesarce.do wczoraj mialam jeszcze krwawienie.Dzisiaj rano poraz pierwszy od kilku miesiecy kochalam sie z mezem.Przed godzina zaczal mnie bolec brzuch jak na miesiaczke i zaczelam lekko krwawic.POradzcie co robic?Czy jest to grozne?Czy za wczesnie zdecydowalismy sie po cesarce na taki

Re: ile dni krwawienie po cesarce????!!!!

Nic się nie martw,to normalne po cesarce.Ja pierwszy raz rodziłam normalnie i lało się ze mnie ok 3 tyg. a drugi poród cesarka i też byłam w szoku,że po tygodniu nie było śladu po krwawieniu,gdzieś o tym czytałam i to jest normalne,nic się nie bój,ale jak masz wątpliwości,to może zadzwoń do

Re: krwawienie po cesarce??

hej! Od mojej cesarki minło juz prawie dwa lata i nie pamiętam już ile trwało krwawienie, ale wydaje mi się ,że to nie ma znaczenia jaki był poród. Jeżeli chodzi o owulację to mam (chyba) pomyślne wiadomości. Moja pojawiła się po 14 miesiącach. To jest chyba dość indywidualne, moja koleżanka po

Miesiączka po cesarce

coś zaczynam krwawić. Czy to jest normalne ? Moja doktorka po tym jak jej powiedziałam że pojawił mi się 2 okres powiedziała że to normalne po cesarce. No ale trzeci to już chyba przesada .

Re: krwawienie po cesarce

Ja krwawiłam niecałe 3 tyg., potem plamienie tak do 6 tygodnia. Chyba musisz to skonsultować! -- Karolinka ma dziś... A dokładniej...

Re: krwawienie po cesarce

BYłam u lekarza. Zlecił mi usg i zrobił posiew z szyjki macicy, Potem podejmie decyzje co do leczenia jak pozna przyczyne krwawienia. Strasznie się boję. Co może mnie czekać?

Re: krwawienie po cesarce

Oj coś źle mi to u Ciebie wygląda - u mnie chyba 4 tygodnie wszystkiego, łącznie z tym końcowym "kapaniem".

Re: Krwawienia 4 miesiace po cesarce

Ale ja miałam robione USG. Macica była czysta, nic w niej nie zostało. Krwawienia były na tle hormonalnym.

Re: krwawienie po cesarce

ja krwawiłam ok 5 tygodni i też w końcówce to tak ledwo, ledwo. Ale w 6-7 tyg odwiedziła mnie @. I ok 10 dni to trwało. Teraz jest już ok. I jestem 12 tyg po cc. Ale u Ciebie to coś nie tak skoro tak długo krwawisz. Nie wiem nie jestem lekarzem ale musisz zadbać o to. Pozdrawiam forum

krwawienie po cesarce

Witam. Zadaję to pytanie na tym forum, bo zaglada tu najwięcej KObietek.Mianowicie ile krwawiłyście po cc? ja krwawie prawie 10 tygodni i to na pewno nie jest normalne. Byłam u ginekologa, wykryła stan zapalny. Przyjęłam przepisane tabletki a krwawienie trwa nadal. Zaczełam się martwić. W tym

Re: Krwawienia 4 miesiace po cesarce

Cc miałam w lipcu, krwawiłam do połowy grudnia. Mój gin. powiedział, że przy karmieniu piersią plamienia utrzymują się do 6 miesięcy. Tylko, że u mnie plamienia polegały na krwawieniu. Moja siostra, mimo że nie karmila piersią krwawiła po cc (a miała 2x) równo 6 miesięcy- po jednym i po drugim

Re: krwawienie po cesarce

A ja krwawilam jakies 3 dni po cc. Balam sie, ze cos nie tak, ze tak krotko ale lekarze uspakajali, iz widocznie zostalam tak ladnie "oczyszczona". Pozniej pojawialy sie male plamienia ale takie, ze nawet nie musialam nosic wkladki. Skonsultuj sie z kilkoma lekarzami. W razie watpliwosci

Re: krwawienie po cesarce

Krawawienie miałam jakieś 3-4 tygodnie po, a potem do 11 czy 12tyg plątało się jakieś plamienie, takie brązowe. Dzwoniłam w tej kwestii do gina i mówił, że jeśli nie jest żywoczerwone to nie mam się martwić. W końcu przestało. Pozdrawiam! Gosia -- Prosiłam Anioła Stróża Żeby Cię Pilnował Ale On U

Re: Krwawienia 4 miesiace po cesarce

A dlaczego mozesz isc tylko do ogolnego?????? Z jakiego powodu nie mozesz isc do gina??!!!!!!! A rodzilas w Polsce czy w Anglii???

Re: Łożysko przodujące

Ja łożyska prozdującego nie miałam ale poród zaczął się dość nienaturalnie bo od krwawienia. Pierwsze co pomyślałam : łożysko się odkleiło. W 4 minuty byłam w szpitalu. Jak się później okazało, krwawienie było wewnątrzmaciczne. Miałam ogromny brzuch, duże dziecko i coś tam strzeliło. Zrobili mi

Re: Krwawienia 4 miesiace po cesarce

rodzilam w Anglii, tutaj ogólny kieruje do gina jesli uzna ze jest taka potrzeba, a styszalam ze ciezko wyprosic skierowanie, prywatnych nie ma, w Londynie sa juz polscy prywatni ginekolodzy niestety mam za daleko :(

Re: Krwawienia 4 miesiace po cesarce

Ja jestem 4 tygodnie po cc .Drugiej juz z kolei.Po pierwszej nie pamietam ile to trwalo,ale teraz coś tez jest nie tak. Najpierw wszytko ustało po niecalym tygodniu,potem ze dwa razy pusciło mi sie takie mini krwawienie , chyba ze śluzem, bo było ciągnace, a potem juz wylatywały czasmi (raz na

Re: naturalny i cesarka - moje doświadczenia

Mhm...zupełnie odwrotnie niż u moich znajomych, gdzie raczej żadna miło nie wspomina, ale napiszę o sobie. Po pierwsze, to myślałam, że gorzej jest po naturalnym porodzie, tymczasem po cesarce krwawienie utrzymywało mi się przez prawie 6 tygodni z różnym nasileniem. Obkurczanie macicy przebiegało

Re: krwawienie 2 tyg po cesarce

Krwawić można i to intensywnie do 6 tygodnia po cc.Później,gdy pojawi się pierwsza miesiączka (trzy pierwsze mogą być bardziej obfite niż do tej pory bywały),może się przytrafiać krwawienie międzymiesiączkowe.To jest normalne.Ale dla "świętego spokoju" lepiej być w tym okresie pod

Jak wygląda krwawienie po cesarce

Dziewczyny jak to było u Was.Ja jestem dwa tyg.po cc w szpitalu przez 3 dni trochę krwawiłam,pózniej przyszłam do domu i tylko lekko brudziłam na brązowo a od tygodnia zaczęło się dość obfite krwawienie które nie ustaje czy to tak ma być?proszę odpiszcie.Pozdrawiam

Jak wygląda krwawienie po cesarce

Chciałam zapytać,jestem 6 dni po cc i moje "krwawienie" przypomina bardziej ostatni dzień miesiączki tzn. lekko zabrudzona na środku podpaska na brązowo,bardzo skąpo czy to tak ma być?Boję się że mi się zatrzyma.Odpiszcie proszę.

jak długo krwawienie po cesarce???

jak w temacie - ile moze trwac krwawienie po cc? mija juz 8 tydzien a ja ciagle lekko krwawie, niby juz coraz mniej, ale kolor krwi nie jest tylko brunatny jak powinien byc pod koniec, ale czasem zdarza sie czerwony, taki jak w srodku miesiaczki... czy to normalne? czytalam posty dziewczyn na

Re: naturalny i cesarka - moje doświadczenia

Za mną jeden poród przez cesarskie cięcie. Przygotowywałam się do porodu naturalnego, ale tuż przed terminem zabrali mnie na SOR z powodu zaburzeń pracy serca. Nie będę się rozpisywać o samej przypadłości, to inny temat, w każdym razie kardiolog z lekarzem prowadzącym podjęli decyzję o cesarce

Krwawienie po cesarce...

Mam pytanie;jak długo krwawiłyście po cięciu?Ja urodziłam 22-09-2003 i jeszcze nadal sączy mi się jakaś śmieszna wydzielina,nie jest to już krew,ale tak jakby żółte upławy.miałyście podobnie?Proszę o poradę-czy coś jest nie tak,bo juz zaczynam się denerwować.Oto mój telefon:0-604-531-527 lub e

Re: Krwawienie po cesarce...

nie ma obawy do niepokoju ja urodzilam 5.09 i do niedawna jeszcze krwawilam a nieraz wydaje mi sie ze jeszcze cos mi sie wydziela koloru czerwono zoltawego. Mozna do 6 tyg krwawic a mysle ze i dluzej pozdrawiam -- Neta

Re: łożysko przodujące

To tylko swietowac:) Ja juz zapomnialam ten koszmar lezenia, krwawienia i cesarki z narkoza:) AcKolwiek po tym lezeniu to jestem nadal mocno oslabiona:/

Re: krwawienie po cesarce??

Ja rowniez jestem po cesarce.Minely cztery tygodnie i tez jeszcze zdarza sie ze "brudki poporodowe" sa. Z fachowej literatury wyczytalam ze po cc owulacja moze nastapic juz 2-4 tydzien po porodzie nawet przy regularnym karmieniu zas po porodzie silami natury 8-9 tydzien. pozdrawiam Ewa

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

ja jestem 4 tydz po cesarce i leci mi jaksa wydzielina kremowo zoltawa a czasami zielonkawa

Re: tematy rózne, przeróżne

Oczywiscie kazda ma rację. Jasne, ze są przypadki, ze do toalety nie powinno się wstawać, smiac sie nie wolno, bo od razu krwawienie. Mowie o ciąży bez powiklan, kiedy lekarz nie widzi przeciwskazan do aktywności fiz. Do pracy itd. Nie mozna uogólniać, zgadzam sie. Bardziej mowie o ciazach, które

Re: Wody płodowe-jak poznać?

Ja podczas pierwszego porodu nie zauważyłam w ogóle odejścia wód. Po przybyciu do szpitala stwierdzili, że wody mi odeszły...tia tlko kiedy ?? Albo podczas prysznica w domu albo podczas prysznica w szpitalu. NIe zauważyłam . Podczas drugiego porodu zaczęło się od krwawienia żywą krwią, nie było

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

Znowu zaczęłam krwawić czy to tak ma być?jestem tydzień po cc ostatnie 4 dni tylko brudziłam na brązowo,a teraz znowu krwawie dość obficie.Odpiszcie

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

Witaj, A w moim przypadku całe to krwawienie trwalo tydzien :) i wygladalo podobnie do Twojego. Jestem trzy m-ce po cc i wszystko ok. Dodam, ze od poczatku nie karmie. Pozdrawiam,

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

Witaj, Mysle, ze wszystko w porzadku bo mialam podobnie ale jezeli sie obawiasz to skonsultuj sie ze swoim lekarzem. Pozdrowka

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

Dzięki trochę mi lepiej bo się wystraszyłam,dzisiaj mija tydzie po cc,nadal tylko lekko brudzę.Pozdrawiam

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

z tym lezeniem to roznie. ja mialam miejscowe w kregoslup i nie ruszalam rekoma ani nogami, wiec w pierwszy dzien zmieniala pielegniarka (pol dnia wlasciwie), a na drugi wstalam z lozka. pozdr magda

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

A ze zmianą podkładów jak jest? Trzeba wołać położne czy samemu? Przecież leży się chyba bez majtek. Czy pościel się nie zakrwawi? Doradźcie proszę.

Re: jak długo krwawienie po cesarce???

Dostałam silne leki, a od razu nie obkurczyła się bo cięli za nisko i szlag trafił nerwy za to odpowiadające.

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

ja mialam podobnie, tez okolo 4 tygodnie, najpier krawawienie, potem cos brazowego a nastepnie kremowego :( fuj....ale juz koniec, a jestem prawie 6 tygodni po :)

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

Skąd wiadomo że to nie krwotok? Normalne krwawienie jest jak obfita miesiączka, nasila się przy karmieniu, wstawaniu, nie "leci ciurkiem". Natomiast krwotok wygląda tak że nieustannie "wylewa się" i żadne siadanie czy kładzenie się tego nie zatrzymuje. Tak to wyglądało w moim

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

każdy inaczej krwawi, ja np długo, jakieś 4 tygodnie, potem na brązowo i na koniec plamienie takie żółtawo kremowe do 7tygodnia i wszystko raptownie ustało. tylko żę ja karmiłam piersią tylko 2 tygodnie.

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

ja krwawilam tylko trzy tygodnie, a czwarty brudzilam troche wkladki. karmilam piersia tylko trzy tygodnie. mysle, ze duzo zalezy od karmienia, pamietam jak w trakcie dawania piersi lecialo mocniej i bardziej bolalo. pozdr magda

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

Ja sama sobie zmienialam, po co kogoś "wołać"? Przecież po cc nie elżysz plackiem, an drugi dzień już się smiga:) -- src="lilypie.com/baby1/060528/2/16/5/+1" alt="Lilypie Baby Ticker" border="0" /></a>

Re: jak długo krwawienie po cesarce???

Idź koniecznie, ja krwawiłam po cc długo i jak się okazło miałam źle obkurczoną macicę. Niby lekarka Cię zbadała, ale licho nie śpi. Cc to jednak operacja, wcale nie tak banalna jak chcą nam wmówić. Lepiej niepotrzebnie się zbadać niż zlekceważyć coś poważniejszego, nie? No i z maleństwem nie

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

A tak orientacyjnie, to ile razy dziennie przez pierwszy tydzień trzeba zmieniać np. podkład belli? Bo słyszałam ,że tylko takie podkłady spełniają swoje zadanie w pierwszym tygodniu)? I skąd wiadomo,że to nie krwotok?

Re: jak długo krwawienie po cesarce???

Na pewno wizyta u lekarza nie zaszkodzi i powinnas to sprawdzic. Ja napisze tylko od siebie, ze tez krwawilam jakos ponad 8 tygodni i tez roznokolorowo ( nawet na czerwono) i wszystko bylo u mnie w porzadku. Idz do lekarza, ale nie martw sie na zapas, bo moze byc wszystko OK. Pozdr Kinga -- Rober

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce

Myślę że wszystko zależy od szpitala mi w pierwszy dzień po cc podkład zmieniała pielęgniarka,ten w kroczu i na łóżku,bo na łóżku pod pupą też rozkładają podkłady(takie kwadratowe płachty).Na drugi dzień podkłady zmieniałam już sama ,bo nie było takiej potrzeby.Faktycznie pierwszy dzień leżałam bez

Re: jak długo krwawienie po cesarce???

, ale mysle, ze sie chyba wybiore... myslalam ze tak po ok 6 tyg mi przejdzie i pojde wtedy juz bez krwawienia, ale chyba bede musiala jednak isc z... chyba, ze do wizyty sie skonczy

Re: jak długo krwawienie po cesarce???

dzieki, mąz tez mnie wysyla - pojde, zreszta jestem w ogole typem czlowieka, ktory jak cos go niepokoi to idzie do lekarza, wiec i teraz tak zrobie. chcialam jeszcze tylko porownac z innymi czy to mogloby byc tak bardzo niepokojace czy zupelnie normalne... A co bylo potem z twoja macica? obkurczy

Re: Nie decydujcie się na planowe cc zbyt wcześni

bezpiecznie odesłać i przyjąć za dzień-dwa-trzy zamiast trzymać po cesarce na korytarzu na przykład albo zastanawiać się, którą z trzech pacjentek rozwiązać jako pierwszą, bo wszystkie "lada moment" i żadna nie może urodzić naturalnie, jak to się przy moim drugim porodzie zdarzyło. Zaczęłam rodzić

Re: Zwiastuny porodu u rodzących po raz DRUGI

Mniej więcej w tym samym terminie: 1) 40t 2d 2) 39t 2d W pierwszym dużo wcześniej intensywne skurcze, 2 tygodnie przed odchodził na raty czop, wody odeszły niezauważalnie. W drugim zaczęło się od krwawienia i lekkich skurczy jak na okres, skończyło się 2 godziny później cesarką. Nie było czopa

Re: moja babcia i brzuch księżnej

No cóż, moja matka patrząc na mnie z odrazą skwitowała, że ONA to już po wyjściu z dzieckiem ze szpitala wyglądała tak, jakby nigdy nie rodziła... Słyszałam to po porodzie i jeszcze wiele m-cy później. Potrafiła mi jakieś gazetki z ćwiczeniami podrzucać. A mnie przez ponad pół roku po cesarce

Re: ile dni krwawienie po cesarce????!!!!

cześć.Poobserwuj to.Mysle ze poczekaj spokojnie ,jak jutro i ewentualnie pojutrze sie nic nie pojawi,to właśnie pojutrze idz na izbę z karta wypisowa ,zeby ktos Cie obejrzał.Napewno wszystko jest ok,bo odchody,ich ilosc sie raz zmniejsz raz zwieksza ,wiesz ,ze tez z czasem zmieniaja sie z czerwo

Re: Czy takiego ojca mozna kochac i szanowac?

Bo wy to macie tak jak clarisa napisala mentalnosc baby z pola, a nie kobiety zyjacej w dwudziestym pierwszym wieku. Z tad te wasze wychwalanie pod niebiosa cudu porodu naturalnego. Ja jestem po dwoch cesarkach w klinice Iatros w Warszawie, tam razem z cesarka podaja zel Hyalobarrier i nie ma mowy

Re: Rehabilitacja niemowlaków

No u nas był właśnie ten drugi przypadek :(. Pomimo diagnozy łożyska centralnie przodującego lekarz uznał, że mam spróbować urodzić naturalnie. Po krwawieniu zmienił z deka zdanie, ale do cesarki przygotowywali się od 6 rano do 14 :(. W wypadku mojego dziecka świetnie sprawdza się powiedzenie, że

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce do elioli

Witaj, Proponuje jak najszybciej skontaktuj sie ze swoim lekarzem bo to moze byc niebezpieczne skoro pojawiaja sie skrzepy. Dzwon do swojego ginekologa. Pozdrawiam i powodzenia.

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce do elioli

To już dwa tygodnie od cc,od tygodnia dość obficie krwawie,ostatnio ta krew jest dość ciemna i małe skrzepki.Czy to tak może być?ponawiam pytanie.Proszę odpiszcie.

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce do elioli

Megi.1976! Po pierwszym porodzie sn krwawienie trwalo niemal cale 6 tyg. Teraz po cc trwalo tydzien (z dnia na dzien coraz mniejsze). Tyle, ze ja w ogole nie karmilam... (moje malenstwo ma skaze bialkowa). Przez okres pologu - mialam tylko czasami lekkie brudzenie. Rozmawialam z moim lekarzem i

Re: moja ciaza pozamaciczna

Czesc dziewczyny w styczniu tego roku postanowilismy z mezem miec jeszcze jedno dziecko. W maju oczekiwan a miesiaczka nie pojawila hurra jestem w ciazy. Po dwoch tygodniach silne bole brzucha i mocne krwawienie wiec pomyslalam niestety nie udalo sie. ALE PO TYM ciagle mialam mdlosci i bole piersi

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce do elioli

No i stało się ,wylądowałam w szpitalu na 4 dni bo okazało się na USG że mam skrzep w macicy,ale na szczęście udało się go rozgonić oxytocyną i antybiotykiem i już wszystko jest ok.Dziękuję za odpowiedzi,pozdrawiam.

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce do elioli

Dzięki ,ja też właśnie karmię piersią i często małego przystawiam,może to dlatego,dzisiaj zauważyłam że leci trochę mniej tej krwi,może to faktycznie tak ma być.Jestem wystraszona bo po pierwszym porodzie siłami natury to było trochę inaczej niż teraz po cc.Pozdrawiam

Re: Jak wygląda krwawienie po cesarce do elioli

teraz, gdy karmię już kolejny dzień, to szczerze mówiąc po katmieniu czuję jak spływa czysta krew, biegnę do wc, a w ciągu dnia znów robi się takie brązowawe, słabe. Myślę, że wszystko jest w porządku. Krwawienie może trwać nawet parę tygodni. Oczywiście jak masz wątpliwości, biegnij do gina

Re: podwójna macica-poród przedwczesny

Ja urodzilamw pierwszym tygodniu osmego miesiaca. Od piatego lezalam w szpitalu z krwawieniem. Przedwczesnie odkleilo mi sie lozysko a corcia sie ulozyla nozkami do wyjscia i skonczylo sie cesarka. Teraz corcia ma szesc lat jest cala i zdrowa. Z lekko nie rozwinieta zastawka w serduszku przez co

.

Na pewno wielka tragedia dla rodziny. Ale pytanie matki, dlaczego zmarła, czyja to wina... Niczyja. Nasz gatunek tak ma, jesteśmy słabi i śmiertelni. Mocno krwawiła po naturalnym porodzie, pewnie po cesarce skrwawiłaby się jeszcze szybciej. Lekarzom nie udowodniono błędów. Poród zawsze wiąże się

Re: Boje się że poronię

Ruda, ja miałam podobnie z ciążą - odklejenie kosmówki i krwiaki - fakt, nie miałam cesarki, ale byłam po poronieniu i łyżeczkowaniu. Na początku dostałam plamień, potem krwawienia, a krwiak opróżnił się całkowicie chyba coś koło 14 tygodnia. Obecnie zaczynam 35 tydzień:) trzymam za Ciebie kciuki

Re: ciąża po połogu

My "zaszaleliśmy" 4-5 tygodni po cesarce (sex był bardzo spontaniczny i żadne z nas jakoś nie pomyślało o antykoncepcji ;-)), też jeszcze nie miałam miesiączki po ciąży i karmiłam krótko bo tylko tydzień. Też się przestraszyłam po wszystkim bo wprawdzie chcemy mieć drugiego dzidziusia ale

Re: Drugie cc po pierwszym cc

kobieta wybiera? Swoją droga, wpiszcie sobie w youtube hasło "VBA2C" czyli vaginal birth after 2 cesareans = poród drogami natury po 2 cesarkach.... tez możliwe, nawet domowy ("home")...choć moim zdaniem z deka ryzykowny... Jestem po 2 cesarkach. Pierwsza: podejście do sn, indukcja

po dwóch cc / Mirena

ciekawa jestem czy ktoraś z Was ma spirale po dwóch cesarkach. Lekarz uprzedzil mnie, ze moge miec trochę więcej krwawienia ze względu na to, ze spirala będzie trochę podrażniała bliznę. Mam do tego tyłozgięcie.

Re: ciąża 2 miesiące po cesarce

Kolezanka tak miała... zarodek zagnieździł się w bliźnie po cesarce od 12 tyg. do 35 leżała na patologii, częste krwawienia itp. w 35 miała cesarkę, mały urodził się silny i zdrowy :) a teraz pulpet lata i psoci :) -- http://www.suwaczki.com/tickers/gannflw1os3r5orz.png

Re: Uszy do góry:)

mozna zaczac nosic pas poporodowy? Bo czytałam gdzies ze po cc to nie tak od razu albo ze moze nasilać krwawienie i ogolnie to słabe rozwiazanie a juz na pewno nie na codzień bo mięśnie sie rozleniwia i bedzie jeszcze gorzej...ale nie moge patrzeć jak ten brzuch mi wisi - zawsze kialam kompleks z powodu

Re: wypadający odbyt po porodzie

A ja mam dwoje dzieci i po pierwszym porodzie, gdzie byłam szykowana do porodu naturalnego (skończyło się 2-ma cesarkami), mam tzw wypadający odbyt. Nie podejrzewam nic innego, ponieważ nie miałam krwawień, bóli itp. nie jest to duże - bo ok 5 mm. ale jest dokuczliwe choćby przy tak prostej sprawie

Re: Łożysko przodujące

nota bene nie dotrwałam i w 33tc trafiłam do szpitala z pierwszym krwawieniem - na szczęście zahamowali i dotrwałam do 36 tc, kiedy dostałam skurczy porodowych i byłam cięta. Powinnas byc pod stala opieka i blisko szpitala - dlatego biora do szpitala kilka ygodni wczesniej. Lozysko rpzodujace wieze

Re: Czy naprawdę ratowali jej życie? Sprawa Viole

artykul oczywiscie tak rzetelny jak to bywa w GW, w jaki magiczny sposob podciecie jajowodow mialo chronic babe przed wykrwawieniem sie? co krwawi w trakcie cesarki :) chyba nie jajowody, zeznania anestezjologa wcale nie sa przelomem w sprawie bo lekarz broni sie i ma racje ze zagrozeniem bylo to

Re: Operacja już za chwilę

Cięcie miałam pionowe, od pępka w doł, pierwsza cesarka wyznaczyła mi ten trend. ;) Olikkku kochany, nie wiem, jak wielu czeka. Wiem natomiast, że teraz muszę się zająć sobą, ostatnie dwa lata to była jazda bez trzymanki. Jutro ostatni zastrzyk w brzuch z heparyny. Nie mam pomysłu, jak zapobiegać

Re: cc bez wskazań lekarskich

az nie moge uwierzyc w to co piszesz o cesarce -jak to jednak jest, co osoba to diametralnie rozne odczucia. mi zadnej oksytocyny na obkurczanie nie dawali,cesarke mialam wieczorem,przed 18 ,znieczulenie mnie zaczelo puszczac szybko pare godzin po,owszem rana bolala ale dostalam lek przeciwbolowy

Re: poród naturalny czy cesarka - plusy i minusy

Zrobiono mi cesarkę po 10 godzinach na porodówce, których nie wspominam zbyt dobrze. Niestety przeleżałam je prawie cały czas pod ktg, bo tętno dziecka wynosiło 180. Skurcze początkowo były słabe, rozwarcie 2 cm (ani o milimetr się podobno w czasie 10 godzin nie zwiększyło). Potem nastąpił jeden

Re: Po trudnych doświadczeniach z ostatniej ciąży

moja córka miała prawidłowy przebieg ciąży do 38 tygodnia, dostała krwotoku( na zewnątrz lekko krwawiła- wewnątrz krwiak wielkości 2 pięści) i cesarka. Prawdopodobnie po grypie - tydzień przed krwotokiem miała , z temp. 39 stopni -- Jestem kowalem swego losu ?!!!

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - krwawienie po cesarce