Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

mi by sie psycholog przydał, wczesniej chodziłam i było mi lzej na duchu. Polecam. Boziu chyba zwariuje do jutra, mam przeczucie, że nic z tego nie wyszło - nic nie odczuwam od dwóch dni - jestem trzy dni po terminie okresu i brak jakichkolwiek krwawień. Pierwszy raz tak mam ale wiem, że to może

Re: Pozytywny test ciążowy, a ciąży brak...

Jeśli badana w 4 tygodniu (2-3 dni po terminie w którym wystąpiły okres, to ciąża mogła nie być widoczna. Rady już dostałaś- badanie beta hcg wyjaśni wszystko, ale na 99% w ciąży jesteś. Duphason możesz spokojnie brać, on sam w sobie nie wywołuje okresu, tylko jego gwałtowne odstawienie wywołuje

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

Hej dziewczyny, przykro mi że cierpicie ja też pamiętam okres po stymulacji nie należał do normalnych. Ja dziś 7 dzień po criotransferze i czekam. Okresu nie dostałam a juz mam po terminie ale od tej luteiny to kto wie choć zazwyczaj nie powstrzymywała mi okresu w terminie i przeważnie moje

tabletki provera i inne pytania !

Witam ! mam nadzieję że na tym forum ktoś coś doradzi. Rok temu wykryto u mnie mięśniaka , wkrótce potem miałam łyżeczkowanie . Wskazaniem do tego była straszna anemia , powodowana dużym ubytkiem krwi podczas miesiączki. Generalnie nic się nie zmieniło nadal mam straszne krwawienia i każdy okres to

Re: Nikt nie ma miesiączki w ciąży, to jest absol

Miesiączka nie, krwawienie tak. Ja akurat nie miałam, tzn jak krwawiłam w terminie okresu, co podobno się zdarza fizjologicznie, to ciąża sie nie utrzymywała. Ale moja sąsiadka krwawiła przez całą ciążę (kobieta przytomna i matka czwórki dzieci) - poszła do lekarza i na usg z powodu gwałtownego

Re: nietypowo silny okres

u mnie tez dosc nagle okres przeszedl metamorfoze: z umiarkowanego krwawienia przez kilka dni zrobil sie potop w 2. dzien, a potem juz ledwo co. wiek (wtedy 36), hormony etc... jest rowniez teoretyczna mozliwosc, ze to nie "zwykla" mens, tylko wczesne poronienie. mialam takie to wiem. na ciaze

Re: Prezent na walentynki :)

U mnie du** czekam caly czas na okres po 3 tyg krwawieniu..juz sama nie wiem co mam myslec..tym razem tak jak juz pisalam wyniki byly zupelnie inne. Mam badania krwi za 3 tyg ehh dopiero...:-( jezeli nadal bedzie cos nie tak to po 25 marca jade prywatnie do gin i niech juz zacznal ze mna cos robic

Re: brak zarodka 2 raz pod rząd :(

luteine.W tej poronionej nie miałam żadnych objawów,nawet okres miałam w terminie,o tym ze bylam w ciąży dowiedziałam sie jak nagle mocno zaczelam krwawić i pojechalam na IP. W trzeciej oprócz wspomnianej temperatury i tych jednorazowych boli brzucha,które chyba byly wynikiem stresu, generalnie czułam sie

Re: Prezent na walentynki :)

ja to już szczerze mówiąc fiksuję w tych staraniach. Jestem po terminie, lekko plamię biust z bólu odpada, nie jest to typowy okres, więc zrobiłam ten test jeszcze raz po południu. I oczywiście na samym początku był cień cienia jak słowo daję. I już nie ma cienia cienia :( gdyby nie to, że w

TEST-interpretacja, pomocy

? wydawalo by sie ze prawie 3 tyg od stosunku jakby byla ciaza to kreska by byla wyrazna poza tym od stosunku mialam okres, wypadal w terminie tak jakby implantacji, ale to bylo normalne krwawienie, moze nieco krotsze ale nie plamienie skape na pewno

jak mysliscie? w sprawie interpretacji testu ciaz

sie ze prawie 3 tyg od stosunku jakby byla ciaza to kreska by byla wyrazna poza tym od stosunku mialam okres, wypadal w terminie tak jakby inseminacji, ale to bylo normalne krwawienie, moze nieco krotsze ale nie plamienie skape na pewno

Re: Porady proszę..

Normalna sprawa, po odstawieniu powrót do własnej gospodarki hormonalnej zajmuje organizmowi 3-6 miesięcy. Czyli krwawienie jest po odstawieniu a potem sprawa normuje się dopiero po kilku miesiącach, co różnie wygląda. Albo okres się spóźnia albo jest to tylko słabe krwawienie "mniej więcej w

Re: antykoncepcja a plamienia

sierpnia wyjeżdżam na kilka dni nad morze i w tym dniu przypada mi termin kolejnego krwawienia (jeśli nastapi w tym samym dniu po odstawieniu tabletek). Podróż nad morze zajmie mi 12 godzin. Kuźwa... nie dojadę w takim stanie, w jakim jestem dziś. No i jak będzie wyglądał ten wypocznek? Przesiedzę te kilka

Re: dziwny okres

skoro podejrzewasz ciaze to po prostu zrob test. na tym etapie raczej juz nie wyjdzie zafalszowany. skoro masz dziwne krwawienia i bole to moze warto tez wybrac sie do lekarza, zeby sprawdzil co i jak. w terminie okresu nie ma objawow ciazowych, mdlosci przychodza pozniej a klucia i bole

Re: IVF - Rosnąca beta a obfite krwawienie

Witaj.... ciezko powiedzieć skąd sa te krwawienia. .ja od wczoraj mialam to samo..jyz pomyślałam ze juz koniec ale po wczorajszym usg okazuje sie ze pecherzyk ciążowy jest . Wczoraj byl 20dpt. A czy u ciebie nie bylo terminu okresu. Jaka dawke progesteronu bierzesz -- endo II stopnia, słabe

in vitro cd

Witam moje Drogie. Mam do Was pytanko. 8 dpt dostałam @ i normalnie krwawiłam kilka dni. Wyglądało to na normalny okres i w tym terminie. Po becie 14 dpt lekarz kazał odstawić leki. Przez kilka dni nic sie nie działo. Dzisiaj jest 17 dpt i zaczeły się znowu plamienia. To wcześniej nie była @? Miała

Re: re:

Witam moje drogie. Mam do Was pytanko. 8 dpt dostałam @ i normalnie krwawiłam kilka dni. Wyglądało to na normalny okres i w tym terminie. Po becie 14 dpt lekarz kazał odstawić leki. Przez kilka dni nic sie nie działo. Dzisiaj jest 17 dpt i zaczeły się znowu plamienia. To wcześniej nie była @? Miała

Bliźnięta jednojajowe krwawienie w I trymestrze

ciąża jest dwuowodniowa czy jednoowodniowa (taka wiadomoś cto już tylko mnei dobije). Nie ukrywam okres świateczny a tu szpital...plus szybkie szukanie dobrego specjalisty na bdania prenatalne w Katowicach. Problem z terminamy...mam zapisany termin do dr Agaty Włoch ale wypada mi na samą kóńcówke 13

krwawienia czy plamienia?

Jakiś miesiąc temu uprawiałam petting z chłopakiem. Potem miałam obawy, wszyscy mi mówili, że raczej wymysły, że plemniki zostały wprowadzone do pochwy na palcach. Było to 8 dni przed planowanym okresem. W terminie miesiączki pokazał się śluz zabarwiony krwią, a potem żywa krew przez następne 5 dni

Łożysko nisko usadowione na przedniej ściance

reakcji organizmu ani żadnego postępu w skurczach czy rozwarciu. Czy ten zabieg teraz jest konieczny? Jeśli tak to kiedy miałby on zostać wykonany u mnie? W którym tygodniu ciąży?Termin porodu mam wyznaczony na 20 styczeń i jest to termin z USG gdyż nie miałam przez miesiąc okresu bo wg OM tp powinien być

Dziwny okres- co to może być?

Z góry uprzedzam że te wrażliwe na opisy nie powinny czytać. Więc mam problem. Mam 35 dniowe cykle, zwykle pierwszy i drugi dzień bardzo intensywne krwawienie, później 2-3 dni już tylko na wkładkach. Dziś 7 dni przed terminem dostałam dziwny okres. Krew ale taka bardzo gęsta i bardziej brązowa niż

Re: okres

to znowu ja.krwawienie nie ustalo,okres byl bardzo obfity,po okresie przez dwa dni nie krwawilam a dzis na nowo.dzwonilam do szpitala by przyspieszyc wizyte z gin ale nie ma wolnych terminów.jutro ide do GP znowu i chyba sklamie ze krwawienie sie nasililo to moze to pomoze. a u polskiego gina nie

Re: Dodatni wynik testu i..."okres"?? POMOCY błag

okolo 2 tygodni po zzaplodnieniu. Czyli terminy by sie zgadzaly. Jest tez mozliwosc ze to nie nie okres a krwawienie implantacyjne choc nie wyobrazam sobie jak to mozna wziac za okres ale podobno to sie czasem zdarza.

marika.5

Ja wiem, że nikt nie zna Twojego organizmu jak Ty sama, ale może byś sobie chociaż jakiegoś testa sikańca zrobiła? Bo przecież podobno czasem się zdarzają sytuacje, że w terminie okresu krwawienie się jakieś zdarza, a ciąża jest i pozostaje. Jakoś mnie kurna w Twoim przypadku ten ułamek procenta

Re: Duphaston- starania a owulacja

to krwawienie po odstawieniu to był okres, czy właśnie jakieś krwawienie z odstawienia. Wtedy po 14 dniach to normalna miesiączka była, ze skurczami itp. I wypadała mniej więcej w terminie normalnej miesiączki, jak gdybym nie bała dupka. Teraz mam kolejny bezowulacyjny cykl. I ciekawa jestem jak się

Re: Jak nauczy nastolatke? Intymnie

ekhm nie okres sobie likwidowalas tylko przesuwalas termin krwawienia z odstawienia:-D To drugie bylo do angazetki

Re: Zwiastuny porodu u rodzących po raz DRUGI

Mniej więcej w tym samym terminie: 1) 40t 2d 2) 39t 2d W pierwszym dużo wcześniej intensywne skurcze, 2 tygodnie przed odchodził na raty czop, wody odeszły niezauważalnie. W drugim zaczęło się od krwawienia i lekkich skurczy jak na okres, skończyło się 2 godziny później cesarką. Nie było czopa

depo provera na wyciszenie miesiaczek i systen 50

. Dał mi zastrzyk depo provera i roztoczył piękną wizję życia bez okresu i krwotoków. Zgodziłam się. Mam 40 lat, dwoje dzieci - więcej nie planuję i w sumie menopauza kompletnie mi nie przeszkadza, nawet jest mi na rękę po tym co przeszłam. Po depo proverze w przewidywanym terminie nie dostałam

Re: wazne prosze odpowiadajcie!

Jeśli okres miała załóżmy 28 stycznia 2013 r. i idąc na badanie 15 marca do gina, była w 6 tygodniu. Wszystko się zgadza. W ciąży liczy się tylko tygodnie skończone, także 15 marca zaczęła siódmy ale mówi się, że była w szóstym tygodniu ciąży. Termin wychodzi gdzieś mniej więcej na 4 listopad

Re: Dodatni wynik testu i..."okres"?? POMOCY błag

W ciązy w terminie spodziewanej miesiączki może wystapić plamienie, co ma związek z burzliwymi zmianami hormonalnymi w tym czasie. Ale ten "okres" jest zazwyczaj jakis podejrzany - skąpy, brunatny, bardziej plamienie niz krwawienie, inaczej wygląda niż zwykle. Takie cos może pojawić się

Re: Czy to możliwe....?

mar.sew87 dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem :) Wyliczyłam sobie (biorąc pod uwagę ten późniejszy termin i książkowe 28 dni), że najpóźniej powinnam dostać okres 12 maja. Jeżeli go nie dostanę, zrobię jeszcze jeden test. Co do tego zasinienia, to wydaje mi się, że staje się coraz

dwie kreski

Nie wytrzymalam. Objawy wczesnociazowe zmusiły mnie do kupienia testu. Dziś jest 31 dzień po poronieniu samoistnym,które szybko się samo oczyscilo, beta po 4 dniach poniżej 1, po USG gin powiedział, ze możemy,ale się bałam i kochalismy się tylko raz, 2 dni po ustaniu krwawienia. Potem nie. Czy to

Re: test pozytywny 5 dni przed terminem @

Gratuluję :) jeśli ciąża się dobrze rozwija, to nie stracisz jej z okresem - poziom progesteronu będzie na tyle wysoki, że do okresu nie dojdzie - czasem zdarza się krwawienie z tych rejonów endometrium, które są dalej od pęcherzyka. Nie martw się na zapas, w terminie @ bądź ostrożniejsza

Re: Czy któraś z Was miała "okres" w ciąży

w pierwszej ciąży miałam okres - w terminie, natężeniu takim jak zawsze, zastanowilo mnie tylko to, ze trwał finalnie nie 5 a 8 dni. zrobiłam test, pozytywny. dostałam duphaston, krwawienie było nie wiadomo skąd tak naprawdę. młoda urodziła się po terminie ;). trzymam kciuki! -- http

Re: in vitro marzec 2014

magda03092 -dzieki:) Trzymam kciuki, żeby Tobie się udało:) Daj znać po wynikach.Ten mój optymizm dziś mnie zawiódł no ale cóż. Nie poddaje sie:) To nie w moim stylu;) Róznie bywa z tym okresem w cyklach z progesteronem. Gdy przyjdzie termin @ może zacząć się normalnie krwawienie mimo brania leków

Re: Brak okresu po leku Provera

wyregulowanie cyklu ponieważ chcę zajść w ciążę i miałam brać najpierw przez 5 dni 2 razy dziennie i od 3 do 7 dni dostać krwawienie ale dzisiaj jest 7 dni od tego terminu tzn że tydzień temu powinnam dostać krwawienie a niestety go brak robiłam test ciążowy w sobotę tj. 11.05.2013 i ciąży brak więc chyba mam

Re: IVF styczeń/luty 2014.

. Statystyki mówią o okolo 50-60% ciążach kończacych sie wczesnym poronieniem,o ktorym najczesciej kobiety nie wiedza traktujac krwawienie jako spozniony okres tyle że bardziej obfity. Na tym etapie ciąży unika sie zabiegu łyżeczkowania jamy macicy gdyż organizm radzi sobie sam. Najczęstszą przyczyną ciąż

Re: Pytanie

w ciąży nie ma się okresu!!co najwyżej krwawienia w terminie miesiączki ale nie okres..

Re: progesteron, onewoman

tym terminie kiedy powinnam miec okres, bolal mnie brzuch jak na okres. Inna moza miec plamienia.... Poczekaj jeszcze i zrob test po prostu jak bedzie sie przeciagac. Chociaz np Jessica, ona ma ladnych pare dni plamienia przed okresem... Wiec... naprawde ciezko powiedziec...

Termin z usg +/- 2 tygodnie ?

Termin z 1 usg mam na dziś. Czy od tego terminu też jest +- 2 tygodnie ? Miesiączki nieregularne, krwawienia w okolicy terminu "normalnej" miesiączki. Dlatego też podałam termin marcowy ostatniej zaznaczając że był to podejrzany okres, krótki, skąpy 2 dni, a normalnie mam z 5-6 dni

Re: prawdopodobieństwo drugiej ciązy

ta... no broń boże nie można tego nazwać okresem. przecież to tylko krwawienia występujące w terminie miesiączki i o jej nasileniu :) nie mylmy pojęć nazywające je okresem - nazywajmy je prawidłowo 'krwawieniami o nasileniu podobnym do miesiączki w terminach, w których przypadałby okres gdyby się

Re: Kwietniowe testowanie

Dokładnie, moja kuzynka zobaczyła 2 kreski, powiedziała o ciąży męzowi, mamie, po czym dostała silnego krwawienia, jak okres, była załamana, poszła do lekarza, a tam ciąża jak ta lala, trzymała się mocno i synka urodziła, co lepsze, cała ciąża zupełnie bezproblemowa była dalej. Inna koleżanka moja

Re: cykl bezowululacyjny

No to nie wiem co mi jest,wg mego okresu moglam do tej pory zegarek nakrecac.Moze bylo tak,ze cykl bez owulacji mialam miesiac temu stad dwa krwawienia w tamtym miesiacu i teraz okres dostane dopiero w terminie tego drugiego krwawienia. -- “Etyczne. Z f*****g friendem nadal jest sie

Re: Mam watpliwości?;/

> leneczkaz... w ciązy nie ma się okresu (miesiączki) mogą być plamienia lub krwa > wienia czesto mylone z @!!!! Dlatego napisałam 'okres' w cudzysłowie. Bo to pseudo okres ale może tak być, że w terminie okresu jest krwawienie. Są takie przypadki. -- Maksymilian 10.10.2008 Aleksander (*02.05.10-19.08.10)

Re: Test ciazowy poztywny a tu nagle okres,???

Jezeli krwawienie było obfite jak przy każdym okresie to najpewniej doszło do poronienia. W ciąży okresu nie ma, może pojawić się lekkie plamienie w terminie spodziewanej miesiączki ale nie krwawienie. Test wyszedł nadal dodatni bo bhcg nie zdążyła jeszcze pewnie opaść. -- http

Pomoc w interpretacji - brak @ ale...

przyczyn obiektywnych jeszcze nie brałam). Torbiele na obu jajnikach, obecnie zmniejszyły się do średnicy ok. 3 cm). W czasie, kiedy miałam dostać @ czułam się tak jak zwykle przed, ale nie dostałam. Ok. 2 tyg. po terminie zrobiłam test z moczu- negatywny. Nadal czekałam na @. Od dnia 30. 09. zaczęłam

Re: wczesne macierzyństwo

Gdy nie reguluje sobie krwawienia tabletkami termin kolejnej @ mogę określić z dokładnością do 1,5 tygodnia więc u mnie określenie "w sumie to mi się okres nie spóźnił" też mogło oznaczać trzeci tydzień ciąży -- dywanik z uszami; żywa statua; odbijająca się od ścian, stepująca nawet

proszę o pilną poradę-krwawienie

dni okresu. Na dzisiaj mam termin wizyty u mojej gin. I się zastanawiam czy iść, czy nie zaszkodzę jakąś ingerencją TAM a przecież jak poronienie było to się go nie cofnie, a jak nie było to można znowu jakieś krwawienie rozbujać. Z drugiej strony psychicznie czuję się źle, chciałaby wiedzieć czy

Okres 10 dni wcześniej,powinnam się niepokoić?

Witajcie,otóż 10 dni przed terminem spodziewanego okresu mam małe krwawienie i tak też właśnie zawsze okres mi się zaczyna,czy powinnam się martwić?jakie mogą być tego przyczyny?pozdrawiam

Re: Krwawienie- nie okres

Ile masz lat? Od ilu miesiączkujesz? Jeśli jest to krwawienie/plamienie okołoowulacyjne, to za ok. 2 tygodnie dostaniesz miesiączkę. 2 dziwne cykle w roku nie wymagają konsultacji lekarskiej, zwykle to są chwilowe zaburzenia. Jeśli to okres (choć bez objawów), to znaczy, że w tym cyklu owulacja

Re: kiedy zrobić test ciążowy?

Przede wszystkim bez sensu robić taki test, bo w pierwszych tygodniach (do dnia następnej miesiączki) następuje większość samoistnych poronień. Ja tak miałam w styczniu tego roku. Wiedziałam, że doszło do zagnieżdżenia zarodka (mam bardzo charakterystyczne objawy), a na 2 dni przed terminem okresu

Re: WRZESIEŃ 2013 (testowanie)

krwawienie wykonałam test poniewaz zaczely mnie mocno bolec sutki. Ku mojemu zdziwieniu nie z porannego moczu i prawie od razu pojawila sie jasniejsza ale od razu - druga kreska. Nastpenego dnia kolejny test i kreska mocniejsza (4 dni po spodziewanym okresie) poniewaz caly czas mam brunatne plamienie

Re: początek ciąży i namiastka miesiączki? ktoś m

Ja miałam coś jak okres - znaczy ja potraktowałam jako okres, ale nie było to taki mój standardowy, tylko 3 dni, mało krwawienia, ale jakoś nie przywiązalam do tego uwagi. Potem wyszło, że jestem w ciąży, ale w ogóle nie zakładałam, że sprzed tego "okresu" termin i u gina wielki szok, bo

Re: ciąża w cyklu z badaniem drożności jajowodów

się zmęczona... Nie wiem czy to może być efekt badania... nie przypominam sobie, bym poprzednio miała takie dolegliwości... nie wiem czy mimo krwawienia w terminie okresu jest jeszcze cień szansy... -- ;( XI 2011 ;( ;( I 2009 ;(

Re: Czy to była ciążą?

brzucha i krwawienie na początku brązowe teraz już obfity okres wraz ze skrzepami. gdybym nie zrobiła testu myślałabym że okres mi się spóźnił i tyle. Nie wiem czy jest sens jechać na IP mama mowi, że skoro dobrze się czuje to nie ma takiej potrzeby.

Re: Plamienie i krew w 5dpt

Ja miałam silne krwawienie, ze skrzepami, ale w terminie miesiączki. I byłam w ciąży. Gdyby nie testy ciążowe, to bym sobie dała rękę uciąć, że mam zwykły okres. Lekarz mi kazał codziennie rano robić test i patrzeć, czy kreska z dnia na dzień trochę ciemnieje. To było 8 dni po transferze 4-dniowych

Czy to mogło być krwawienie śródcykliczne?

takiego nie miałam. I nie wiem, czy tego dnia, w którym pojawiło się krwawienie mam zaznaczyć nowy cykl? Czy to jednak było krwawienie śródcykliczne (obfite jak okres)? Pierwszy raz się z tym terminem spotykam... Proszę o pomoc.

Re: in vitro cd

moje Drogie. > Mam do Was pytanko. 8 dpt dostałam @ i normalnie krwawiłam kilka dni. Wyglądało > to na normalny okres i w tym terminie. Po becie 14 dpt lekarz kazał odstawić l > eki. Przez kilka dni nic sie nie działo. Dzisiaj jest 17 dpt i zaczeły się znow > u plamienia. To wcześniej

Re: Plamienie czy okres?

Przede wszystkim w ciąży nie ma żadnego okresu, mogą być plamienia/krwawienia w terminie przypadającej miesiączki. Każde krwawienie czy też plamienie nalezy w ciąży wyjaśnic, może być objawem zagrażającego poronienia.

Re: test pozytywny 5 dni przed terminem @

ale ciążę można też stracić w 3 czy 4 miesiącu ciąży, można nawet w 6 itd. i co? czy to znaczy, że całą ciążę trzeba się stresować i siedzieć jak na szpilkach? chyba jasne, że nie:) pewnie, lepiej robić test po terminie miesiączki, żeby nie płakać po tym, co straci się z okresem. można też zrobić

Re: ciąża i krwawienie miesięczne

A ja miałam krwawienie tzn bardziej plamienie. Przez 2 miesiące w dzień mniej więcej terminu okresu.Myślałam że to okres i dlatego nie podejrzewalam ciąży

Re: pomoc po porodzie

Skoro nie prowadzisz regularnych obserwacji, to napiszę to, co mówi teoria: 1. pierwsze krwawienia po porodzie NIE MUSZĄ być miesiączkami - miesiączka to tylko takie krwawienie, które występuje po owulacyjnym cyklu 2. poporodowe cykle zwłaszcza u karmiących piersią mogą mieć tendencję do zmiany

Ciąża czy torbiel?

krwawienie miesiaczkowe, aczely zanikac wtedy pojawila mi sie mysl z emoze to ciaza?..... w terminie miesiaczki zaczley bolec sutki a na piersiach pojawily sie zyly - wykonalam test- pozytywny (3 dni po terminie) kreska byula od razu ale jasniejsza (test nie byl z moczu porannego) nastepnego dnia znowu

Re: pończochy przeciwzylakowe - pytanie

elementy zwróć szczególną uwagę na okres leki mogą wpływać na obfitość krwawienia, ciąża szczególnie na to zwróć uwagę. 4.wróćmy do pończoch to dobre na lato na zimę rajstopy ta sama kompresja ponieważ jest to pierwszy stopień kompresji to nie ma problemu , nie wiem jakiej firmy kupiłaś ale ogólna

Re: Bolące/rwące sutki, hcg z krwi - ujemne

Bo organizm ludzki jest... żywy. Może wiec się zdarzyć coś, co niby wygląda na stan chorobowy, a to po prostu mało znaczące zaburzenia. Powtórz test /bo krwawienie w czasie miesiączki niekoniecznie jest okresem - zdarza się w ciaży że taki "okres" występuje/. I zaczekaj do następnej

ciąża czy torbiel?

krwawienie miesiaczkowe, aczely zanikac wtedy pojawila mi sie mysl z emoze to ciaza?..... w terminie miesiaczki zaczley bolec sutki a na piersiach pojawily sie zyly - wykonalam test- pozytywny (3 dni po terminie) kreska byula od razu ale jasniejsza (test nie byl z moczu porannego) nastepnego dnia znowu

Re: Jingle bells czyli grudniowe starania i testo

terminie, wcześniej były plamienia, brałam luteinę na podtrzymanie i za bardzo nie wiem jak liczyć ten cykl. Ale postanowiłam liczyć od dnia kiedy wystąpiło normalne krwawienie. Myślę, że owulacja jutro lub pojutrze, więc okaże się ok.15 grudnia, jeśli wszystko działa już jak należy.

Re: Witam :)

To ja się też nieśmiało przywitam z ogromną nadzieją pozostania do końca. Z moich obliczeń wynika że termin gdzieś na połowę stycznia będzie wypadał o ile się uda. U mnie historia skomplikowana trochę. Mamy już z mężem dwoje dzieci (12 i 10 lat) i w zeszłym roku zdecydowaliśmy się na jeszcze jedno

Re: Jak nauczy nastolatke? Intymnie

krapheika napisała: > ekhm nie okres sobie likwidowalas tylko przesuwalas termin krwawienia z odstawi > enia:-D > To drugie bylo do angazetki A ja se okres likwidowałam, w danym cyklu, bo nie potrzebowałam więcej, dotarło? Bosz, co za babsko:P

Re: :( - prosba o pomoc

, na różowo, do okresu jeszcze kilka dni. Dziś z ciekawości zrobiłam test owulacyjny (nie miałam ciążowego), a tu dwie grube krechy! Jutro mam 26 dc, do terminu @ 2 dni, i sama nie wiem, zrobić test, czy jeszcze poczekać? -- Fasolka + 2.04.2012

może ktos mnie tu pamieta?-czyszczenie macicy

przerosniętego endometrium. Brałam duphaston przez 2 miesiace. Pierwszy okres po duphastonie pojawił się w terminie (zresztą zawsze miałam miesiaczki w terminie, cykle 28 dniowe - teraz po leku pojawił sie w 29 dc.), trwał 12 dni, niestety nadal dość obfity, choć z mniejszą iloscią skrzepów (skrzepy były

na tabsach NIE MA CYKLU I OKRESU

Antykoncepcja hormonalna bardzo skutecznie wyłącza cykl miesiączkowy. Jak bierzesz tabsy też nie masz MIESIĄCZKI (jest tylko po cyklach owulacyjnych!), ale tylko krwawienie z odstawienia. Nie jesteś więc w stanie "przesunąć okresu" czy "wydłużyć cyklu", bo ich NIE MASZ. Możesz

straszne !!

to dopiero barbarzyńcy. A wydawało się, że taki rozwinięty kraj. A tu takie koszmary. A jakie procedury. Jaki stosunek do pacjenta....... On ze stoickim spokojem odpowiadał na moje obawy. W Anglii nie może bez skurczy zgłosić się do szpitala, nawet jeśli już minął termin porodu. Trzeba cierpliwie

Re: lukrecja

Bo to NIE JEST OKRES!!!!!!!!!!!!!! Okres wystepuje po OWULACJI, a w czasie ciazy NIE MA owulacji!!!!!!!! Natomiast w terminie miesiaczki moga wystapic krwawienia blizniaczo podobne do okresu (okresem jednak NIE BĘDĄCE)!!!!!!

Re: Moja mama, wlasna .....

miałam małą przygodę z pewnym młodzieńcem. Na okres czekałam 6 tygodni. Czułam już wyraźne zmiany ciała, zmianę apetytu, papierosy przestały mi smakować. Wiedziałam, że jestem w ciąży, ale miałam nadzieję, że może jednak... Mieszkam w Niemczech. Zanim poszłam do ginekologa, już podjęłam decyzję o

Kolejne poronienie po 6 m-c od pierwszego!!!!

postarać się o ciążę! I udało się nam za pierwszą próbą ciszyłam się do póki nie dostałam w terminie okresu i moja pierwsza myśl że już po ciąży:( Zadzwoniłam więc do mojej doktor i kazała mi zrobić beta hcg miałam wynik 21.97 czyli 3 tydzień wyszedł po dwóch dniach powtórzyłam i wyszło mi 43.97 czyli

Re: zajście w ciążę 4 dni przed okresem

nie tyle kłamała, co cierpi na niedoinformowanie. A to jest różnica. Tak jak pisze malgosiek: w ciąży NIE MA okresu. Może być plamienie, krwawienie w terminie występowania okresu, ale to NIE JEST okres. -- ------------------

kiedy dostałyście okres po laparoskopii? (pco)

Ja mialam laparoskopie 28.03.2011 w poniedzialek, to byl moj 15-ty dzien cyklu, a okres powinnam dostac 10.04 nadal go nie ma. Czy sam zabieg moze miec wplw na przesuniecie krwawienia miesiecznego? Z reguły ze 2-3 dni przed okresem mialam juz jakies plamienia, a tu nic... Od 3 lat walczymy o

Re: Brak miesiaczki a sport.

Nie okres wróci, tylko krwawienie z odstawienia. Biorąc pigułki niczego się nie dowiesz o swoim własnym cyklu. Ale przynajmniej będzie wygodnie - krwawienie w przewidywalnym terminie. Choć mnie się zdarzyło parę razy, że pomimo pigułek krwawienia nie było. W czasie jakiejs forsownej wędrówki.

Re: Okres po porodzie - czy mam się już martwić?

Czy ja dobrze przeczytałam: masz okres od prawie dwóch miesięcy?! tzn krwawisz od 2 miesięcy?! Ja już dawno poszłabym do lekarza i nie czekała na odległe terminy na NFZ tylko poszła jak najszybciej prywatnie, bo to moim zdaniem wcale nie jest okres, tylko coś dużo poważniejszego...

doradźcie...

Nie jestem jakąś małolatą która nie wie nic o zajściu w ciąże ale...chyba lekko spanikowałam! W styczniu miałam normalny okres. Wczoraj dostałam krwawienia(nie jest to termin ani blisko miesiączki) na wkładce dostrzegłam jakby brunatną żyłkę(trudno to określić)i od wczoraj mam jakby plamienia

łyżeczkowanie macicy - konieczne??

. do 7 dnia w miarę, ale od 7do 12 ogrmne skrzepy, krwotoki, no po prostu Niagara... Oczywiscie po tej miesiaczce natychmiast zgłosiłam się do lekarza. był to 16ty dzień cyklu. Już nie krwawiłam. Lekarz zrobił mi usg i stwierdził, ze mam pogrubione endometrium. Nie miałam mięśniaków, których

Re: brązowe plamienia po badaniu 37 tc

z całą pewnością to po badaniu. Ja po badaniu gdzieś w 35 tyg krwawiłam przez kilka dni więcej niż na okres i wszystko ok, dzidzia urodziła się w 41 tyg 4 dni po terminie. Dla pewności jak krwawienie zrobi się obfite, idź jeszcze raz na ip

zamiast pisać na forum idź do lekarza

a wciąży nie można mieć okresu bo nie ma owulacji można mieć krwawienia przypadające w terminie miesiączki-to dość zasadnicz różnica

Czy to poronienie?

Witam. Mam taki o to problem, może ktoś miał coś podobnego i mi odpowie. 2 tygodnie temu miałam okres , w terminie, trwał trochę dłużej niż normalnie bo 8 dni a normalnie 6. Po okresie uprawiałam sex z mężem, a wczoraj znowu zaczęłam krwawić i to mocno. Odczuwałam lekki, tępy ból tak jakby macicy

Re: Gdybyście mogły zrezygnować z miesiączkowania

kk345 napisała: > No wiesz, możesz nie robić przerwy w pigułkach, efekt ten sam:) Nom można. Nie chciałam mieć okresu w danym terminie i tak zrobiłam. Miałam krwawienia bliskie okresowi przez całe 24 dni przyjmowania drugiego opakowania. :P Dziękuję, nigdy więcej.

pytanie do doświadczonych :)

z plamieniami w różnym natężeniu (nie krwawienie) i różnych kolorach. Wiem, że na tym etapie tak się zdarza, bo teraz mam termin, w którym powinien być okres, oczyszczanie macicy itp., dodatkowo biorę dopochwowy Utrogestan 3x1 (łącznie 600mg) i on chyba też mnie podrażnia, ale lekarz nie zalecił

Nie rozumiem co się dzieje...

(a wcale mi wcześniej aż tak nie kazała, tylko znacznie mniej, coś się Jej pomyliło), i że mam wracać i najpierw zrobić łyżeczkowanie (w tym czasie wyszła mi sprawa z krwawieniami, choć nie mam od lat okresu, i skierowanie od ginekologa pokazałam w Krakowie) i po zabiegu przyjechać za kolejne 2

Re: Czy można nie zauwazyć ciąży?

Wierze, ale w pierwszym trymestrze, ew. do polowy drugiego, poki brzuch nie jest duzy, a dziecko sie nie porusza. Skape krwawienia w terminach miesiaczki moga zdarzac sie do 4 mies. ciazy. Objawy zoladkowe czy zmeczenie mozna przypisac wielu schorzeniom, niekoniecznie ciazy. Ale bez jaj, zeby w 8

Re: Kto przystępuje do in vitro we wrześniu?

jest! Poznam też termin pick upu! B_ubu a mogę spytać ile masz lat? ja 33 jak już wcześniej pisałam. Z jakiego rejonu Polski jesteś? Mismisia1 nie przejmuj sie, wydaje mi się,ze termin krwawienia nie będzie miał aż takiego znaczenia, mi lekarz tak mówił, że to, kiedy dostane okres się nie liczy, bo

Re: Co to może oznaczać?

Na początku ciąży miałam identyczne objawy. Nadwrażliwe piersi i bloący brzuch tak jak bym za chwilę miała dostać okres. Dodatkowo przez pierwsze 3 m-ce ciąży w terminie, gdy normalnie byłaby miesiączka - mialam lekkie krwawienia. Sorry.

Re: a ja mysle, ze mi sie nie udalo bo...

Ja na objawy staram się już nie zwracać uwagi... w 1 ciąży nie miałam żadnych, test zrobiłam dzień po terminie @, 4 dni póxniej dostałam krwawienia - biochemiczna. Miesiąc później standardowo kilka dni przed okresem zaczęło się ćmienie w podbrzuszu i ból piersi, ale nauczona doświadczeniem wolałam

Przykra sprawa... proszę o pomoc.

Witam, mam problem otóz po prawie roku czasu znowu zaczelam wspolzyc (brak partnera, teraz mam znowu :) ) seks przydarzyl sie w niedziele, a w srode zaczelam ostro krwawić. Nie wiem czym to spowodowane? okres mialam dwa tygodnie temu. A krwawie dosc obficie. umowilam sie do ginekologa na piatek bo

Re: prawdopodobieństwo drugiej ciązy

zagnieżdżeniu się jaja płodowego > wystąpić ma okres? > litości dziewczyny Nic dodać, nic ująć. To że mogą byc krwawienia przypominające miesiączkę i w jej terminie, nie oznacza, że jest to "normalny okres." -- "Jak się już jest w błogosławionym stanie to nie udawajmy burżuazji

Re: po usg trochę dziwne

koniec 7, czyli tak jakby 9 tydzień od miesiączki, za 2 tygodnie idę na kolejne usg i wtedy albo zmieni termin porodu albo nie wiem sama, po prostu zastanawiam się jak mogłam zajść w ciążę przed samym okresem a później mieć jeszcze obfite krwawienie nic nie rozumiem :( -- http

Re: Jak to jest?

Mogła po prostu robić testy za wcześnie. Jak się nie mierzy temp., to się nie jest w stanie przewidzieć, ile dni miałby cykl ciążowy, gdyby do ciąży nie doszło. Nie każde krwawienie jest okresem i większość kobiet TEGO NIE WIE. Zdarzają się krwawienia śródcykliczne i okołoowulacyjne. Jedynie te

cyclonamine

Wg lekarza skróci mi krwawienie. Ale jak szybko? Mam drugi dzień krwawienia, zażyłam dawkę 500mg (wg przepisu lekarza), jutro taką samą dawkę, czy do piątku okres zniknie? Może ktoś był w podobnej sytuacji? Mam planowany zabieg na pt, a okres niespodziewanie mi się pojawił ponad tydzień przed

Powody krwawień we wczesnej ciąży

To pytanie teoretyczne, ale nie znam na nie odpowiedzi. Czym właściwie jest spowodowane częste krwawienie lub plamienie we wczesnej ciąży, zwłaszcza w terminie @? I zwłaszcza w terminie pierwszej @? W pierwszej ciąży miałam plamienie w terminie pierwszej miesiączki, a progesteron był wysoki - 45 ng

poroniłam :(

) coś powinno widać. I nic. Objawów też nie. Poszłam do lekarza zbadała i kazała zrobić test z krwi . Testu nie zdążyłam zrobić, bo zbliżał się termin kolejnej miesiączki więc postanowiła pare dni poczekać. i faktycznie zaczęłam plamić, a potem krwawić i ...ucieszyłam się że wszystko ok i że to nie była

okres a wizyta u ginekologa

Do lekarza umówiona jestem już od 3 tygodni (takie terminy-niestety) na jutro. Teoretycznie powinnam być już po miesiączce ale przedłuża się, nie krwawię ale cały czas jeszcze plamię. Nie mam pojęcia co robić czy iść na tą wizytę czy przełożyć na inny termin. Z tym przekładaniem wizyty jest problem

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - krwawienie w terminie okresu

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin