Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Lampa nad lustro

Mam problem ponieważ nie wiem jaka lampa nad lustrem w łazience spełnia funkcję dobrego doświetlenia osoby pindrzącej się przed lustrem i nie wygląda jak lampa u ginekologa. Czy ktoś mógłby rzucić jakimiś propozycjami?? Lustro i łazienka wyglądają tak: -- inaczej o ślubie slubbezbezy

Re: Lampa nad lustro

Widziałam właśnie w twoim wątku (btw. podziwiam Cię, że tak spontanicznie sobie przemalowujesz mieszksznie :D), ale nie wpadałabym na to, żeby je wykorzystać nad lustrem w łazience. Drugi kabel to nie problem, już się nauczyłam wszystko kłaść i przedłużać :) A czy taką lampę da się przymocować

Re: Lampa nad lustro

A dobra. Już widzę, że jest wersja do ściany. -- inaczej o ślubie slubbezbezy.blogspot.com/ berlińskie 'conieco' dziewczynabezmatury.blogspot.com/

Re: Lampa nad lustro

Fajnie wyszło, moje klimaty:) Z takim potencjałem i taką bazą kolorystyczną możecie poszaleć z różnymi dodatkami i zawsze sobie coś nowego wymyślić. Kuchnia wyszła bardzo przytulnie i praktycznie, jak na razie najbardziej mi się podoba:)

Re: Lampa nad lustro

Tak, and lustrem konieczne jest dobre oświetlenie - ja ostatnio zakupiłam tą lampkę w ikei i mi się bardzo podoba - fajnie by tam dwie podobne wyglądały, ale chyba jest tylko jeden kabel? www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10231321/

lampa nad lustro...proszę

Potrzebuje lampy- kinkietu nad lustro. Ma dobrze oświetlać. Nie potrafię się zdecydować. możecie cos doradzić?

Re: Mieszkanie Pod Różowym Królikiem

Czarną lampę jakąś nad lustro, nieprawdaż. -- To jest tylko moje zdanie, z którym się zresztą nie zgadzam

Re: lampa nad lustro...proszę

Ja mam po obu stronach lustra pionowo przymocowane świetlówki (zazwyczaj takie przymocowuje się pod szafką w kuchni)

Re: lampa nad lustro...proszę

Zeliczko, a taka kosteczka ? Ma tylko 8 cm , moc 60W:) www.topstylowe.pl/?p=5470&o=axelle_33178-17-10_kinkiet_massive_lampy_nowoczesne

Re: lampa nad lustro...proszę

Może taki w wersji "satyna"www.topstylowe.pl/?p=19366&o=lucciola_91225-_91226_kinkiet_eglo_lampy_nowoczesne Daje równocześnie rozproszone i kierunkowe światło.

Re: lazienka wiwerny

Bardzo fajna łazienka :) Co do lampy - czy to jedyne oświetlenie? Nie wiem, czy taka dość mała lampka da wystarczająco światła nad lustrem?

Re: lampa nad lustro...proszę

Wiesz nuta, że taki miałam ostatnio w rękach i też mi się podobał ale był taki maleńki....do niego kupiłabym plafon kwadratowy. Może powiesić dwa takie ...obok siebie? jutro jeszcze raz pojadę zobaczyć.

Re: lampa nad lustro...proszę

Mnie też się bardzo podobają , spróbuj z dwoma. Przeglądałam jeszcze strony z lampami i znalazłam takie proste szklane proste listwy www.mojelampy.com/sklep-produkt/2341-eglo_zola_83406_kinkiet_e14-2x40w_39_cm.php Chyba można je zamontować poziomo?

Re: lampa nad lustro...proszę

Ja szukałam jakiś rok. W końcu kupiłam w LM najtańsza i jest ok. Kupiłam na dwie żarówki skierowane do dołu al sa tez na wiekszą ilosć. Świeci dobrze, z tej samej serii kupiłam plafon. Zakup dzieki mojemu meżowi (powiedział, ze nie wrócimy do domu jak nie kupię:) Jestem zadowolona. Żrówki z gwintem

Re: lampa nad lustro...proszę

dzięki Wam. Kiedyś nie było problemu, bo były ze trzy wzory to i wybór łatwiejszy. Brrr...teraz jest jednak lepiej:) Nuto 15 wiesz ja już na FW pytałam o radę, to ten przedpokój fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3150004,2,7,Zdjcie0526.html . Te kinkiety Twoje fajne ale ja tam mam za mało miejsca, bo nis

lazienka wiwerny

witajcie! zrobiliśmy kapitalny remont mieszkania w przedwojennym budynku. Przyznam że już nie mam siły nad tym wszystkim myśleć, więc postanowiłam zasięgnąć rady Szacownego Grona forum, które podczytuję od dawna... chodzi mianowicie o lampę nad lustrem i lustro w naszej łazience. Najchętniej

Re: Wracając do oświetlenia

bedzie raczej słuzylo powiekszaniu przestrzeni niż robieniu makijażu ;) kinkiety zostawiłam w łazience przy lustrze na dole, a lampy z sufitu w gornej łazience przy lustrze. Dzieki More. Łamię się tylko co z tym frankiem-zlewem zrobić- chyba wezmę jednak jego-cena+2 komory robią swoje:) -- Nie ma to

Re: lazienka wiwerny

Dziekuje. Nie, nie jedyne. W sumie to nie wynika ze zdjecia, a zapomnialam dodac, ze glownym oswietleniem sa 4 wbudowane swiatelka sufitowe, takie biale koleczka. Nie przepadam za takimi lampami ale akurat w lazience niech beda (prysznic mi oswietla). Wiec lampa nad lustrem ma tylko doswietlic

Lampy przednie - ruchome lustro

Witam serdecznie Wczoraj postanowiłem zmienić żarówki w lampach (tylko światła mijania) na takie troszkę lepsze niż produkt "made in hipermarket". Wszystko poszło OK, ale pojawił się problem. Lustra (te plastikowe) się ruszają> Nie wiem czy tak powinno być. Okazało się, że nie

Re: Mieszkanie Pod Różowym Królikiem

A może nad lustro taka tylko czarna zwisająca z sufitu? allegro.pl/lampa-kinkiet- wysiegnik-candellux-harmony-bialy-i5416920204.html Ja Tolomeo jakoś u Ciebie nie widzę, nie za bardzo pasuje mi kształt klosza. Albo coś

Re: doradzcie jakie lampy do przedpokoju?

Fajnie wyglądałoby oświetlenie dużego lustra! Ewentualnie można pomyśleć nad punktowym oświetleniu ściennym na ścianie po lewej stronie. Pomieszczenie jest dość wąskie, więc warto zadbać o dobre rozmieszczenie lamp. Dobrym pomysłem jest też zastosowanie na suficie oświetlenia listwami LED. Jeśli

Re: Jeśli nie WY to kto:-)

Lustro w takiej wnęce to chyba jednak lepiej tak jak na wizualce. Może wystarczy styl podkreślić krzeslem, lampami. -- Punctuality is the thief of time - Oscar Wilde

Re: Jeśli nie WY to kto:-)

Dziękuję bardzo za inspirację. Pomysł z czarnym lustrem bardzo mi się podoba ,odnośnie oświetlenia to zaplanowane sa dwie wiszące lampy po bokach. Szafkę z powodu podłogi widziałabym jednak białą, a żeby nawiązać do czarnej ramy lustra i ram plakatów może czarne lampy np. takie jak na zdjęciu? A

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Witam mam ten sam problem lustra sie ruszaja w obudwu lampach teraz nie bede sie tym bawil w zime ale na wiosne sproboje to naprawiac zobaczymy mozecie mi podeslac manuala.tytan18@op.pl dzieki z góry

Re: Mieszkanie Pod Różowym Królikiem

Ano tak drzwi zaczynają mnie już męczyć.... Ale bardziej męczy hałda książek, więc na pierwszy ogień idą teraz półki, czyli zabudowa wnęki. W tym tygodniu będzie zamawiać sklejkę. A lampa świeci całkiem spoko, ma mocną żarówkę. Jako ogólna lampa bardzo ok. Ale potrzebuję czegoś nad lustro no i

Re: Dylematy oświetlenie w gornej łazience

a moim zdaniem lepsze jest boczne (po obu bokach lustra), bo oświetla równomiernie twarz - od górnego (tylko nad lustrem) robią się cienie na twarzy. Nie patrz na kwestie oświetlenie wyłącznie w aspekcie estetyki (żeby lampy były ładne same w sobie), tylko żeby było praktycznie, a przy okazji

Re: Wracając do oświetlenia

mam pomysł na lamki przy lustrze i lustro do gornej łązenki. Lustro ikea 80 wydaje sie być dobrym rozmiarem do umywalki 80 cm tym bardziej że 20 cm od jej przegu bedzie zwis lampowy. Przy tym rozmiarze lustra lampay wypadają dokładnie na jego brzegach. chyba dobrze co? Lamp nie moge znaleźć na

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Carello to kawał historii a nie jakieś tam lampy... Nie są to również żadne zamienniki Magneti Marelli. Dzisiaj jak każda szanująca się firma produkuje lampy do większości osobówek (niemieckich, włoskich, francuskich a widziałem również na japońcu - Misubishi Pinin no ale to tłumaczy dlaczego). Ten

Re: lazienka wiwerny

Wracając do tematu lampy nad lustrem w łazience... czy taka będzie pasowała? sklep.intterno.com/pl/p/kinkiet-loft-porcelanowy-szklo-matowe-100757/79

Re: Wracając do oświetlenia

wisiało na kaflach....no zwisy maja odleglosc 73 cm od siebie(myslałam, że 80 ale majstrowi wyszło inaczej)-lustro ma średnice 80 no i lampy beda wisiały trochę na nim-chyba poprosze majstra o przesuniecie jednego zwisu 7 cm dalej żeby oba byly na skraju lustra-czy niekoniecznie?-bo chyba jest

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

krechu napisał: > Wczoraj postanowiłem zmienić żarówki w lampach (tylko światła mijania) na > takie troszkę lepsze niż produkt "made in hipermarket". Wszystko poszło OK, > ale pojawił się problem. Lustra (te plastikowe) się ruszają> Nie wiem czy t > ak > powinno

Łazienka mała

Na zamontowanie nad lustrem czeka lampka www.sklep.intterno.com/pl/p/lampa-scienna-czarna-z-wlacznikiem/138 dzięki Szpilko :)

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

czy ktoś już stosował zamienniki Helli jeśli tak to jakie poleca. Cena w intercarsie ponad 500 zł/szt a inne w okolicach 200-300 - jest różnica. Nie chciałbym mieć takiego problemu jak kolega, który ma zasięg lamp 5m. Swoją drogą to ciekawi mnie strasznie z jakiego powodu te lustra się poobrywały

lampy nad lustro

może coś tego typu? www.spotline.tomix.pl/go/_info/?user_id=OMI0131⟨=pl Mam te żarówki w przedpokoju i bardzo sobie chwalę

Re: Mieszkanie Pod Różowym Królikiem

Wróciłam z jezior, weszłam do mieszkania, miło, chłodno, ale za ciemno. Lampę z ik. zdjęliśmy bez żalu i udałam się do piwnicy po zapasy. Ponieważ mam w kolekcji różne rzeczy pt. może się kiedyś przyda, to czasem coś się faktycznie przydaje. Lampa lejek, no name, plastik, całe 40 zet na giełdzie

Re: Zabawa z lampą i lustrem

przede wszystkim autoportret w lustrze z uzyciem lampy wbudowanej to niefortunne połaczenie druga sprawa to jakosc zdjec-trzeba tak dobrac rozmiar zdjec i wielkosc pliku by nie widac bylo kompresji -- Fotografia & tłumaczenia www.yggdrassill.com www.ngf.waw.pl

Re: Zabawa z lampą i lustrem

a ja juz myslalem ze chodzi o "te" zabawy.... i tak sie zastanawialem... co mozna zrobic z lampa i lustrem... a tu tylko jakas dziwna plama.... :P ________ google.pl Twoim przyjacielem :D

Re: lustro i lampa

z tym, że lampa oryginalnie ma abażur w kolorze ecru; -- towar macany należy do macanta

Re: lustro i lampa

przecież sofa kąsa się z tym dywanem straśliwie, albo rybka, albo pipka, choć i rybka, i pipka z osobna pełne seksapilu

Re: lustro i lampa

O jak fajnie się robi. Piękne kolory. Świetny dywan i...pierwsze zdjęcie. -- fotoforum.gazeta.pl/3,0,800009,2,1.html

Re: Pomysł na wąski pokój ( 4,5 m na 2,5 m )

skoro to ma byc pokój szafy to ją wstaw, powieś lustro i lampę, która ci się podoba, kolor ściany dopasuj ewentualnie do koloru szafy - myślę, ze szafie będzie wszystko jedno...

Re: Domek na działce

Dzięki - potwierdziłaś moje obawy - a więc półka i kinkiet odpadają! Lustro i szafka upolowane na wyprzedaży więc właściwie przypadkowe - ale podobają mi się i jestem z nich zadowolona :) Nad szafką lustrzaną już się zastanawiałam - niestety odpada ze względu na koszty - jedna by mi się nie

Re: lustro i lampa

mziemianski napisał: > a ja przerobilem stary statyw na lampe ;) > SUPER ! -- - miliony much nie mogą się mylić w kwestii dobrego smaku -

Re: lustro i lampa

A dzięki, tak też mi się wydawało, że ją kiedyś widziałam w Voxie:)) A już chciałam swój fotograficzny statyw przerabiać:)) -- "Teraz orkiestra gra szybko, teraz wolno, teraz znowu zszybca"

Re: lustro i lampa

no i cudno siem wzielo i zrobilo... :) ale mam wrazenie, ze caly ten uroczy klimacik stworzyly Ci wlasnie dywan i lampa ze statywu... do tego fajnie ruszona fotka z dziewczeciem, jakos tak filmowo mi sie skojarzylo... klasa!!! -- Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka.

Re: lustro i lampa

rachmaninov napisała: > przecież sofa kąsa się z tym dywanem straśliwie, no, podgryzają się nieznacznie:| dywan bardziej pasuje do mebli twardych, mam nadzieję, że kiedy stanie ława, optycznie odetnie dywan od narożnika a lampa z meble vox -- towar macany należy do macanta

Re: Lampa nad lustrem

ta lampa to italux. popatrz w marketach budowlanych, ja kupiłam taką w leroyu. są taniutkie.

Re: Lampa nad lustrem

lampa kupiona w sklepie Dobre Lampy w W-wie, w Jupiterze ale ceny to niestety nie pamiętam bo kupiona jakiś czas temu...ale nie były to jakies powalające koszty -- KAROLINKA KTOŚ, na kogo czekamy

Re: Lampa nad lustrem

Określenie "taniutkie" zrozumiałem dopiero gdy obejrzałem Twoją galerię. Niestety to co dla jednych jest tanie , dla drugich nie osiągalne.

te lampy - lustra

fotoforum.gazeta.pl/3,0,989110,1,0,35.html wiszą w empiku w Warszawie, przy marszałkowskiej ( nad działam z ksiązeczkami dla dzieci) jak masz blisko to warto zobaczyc je na zywo moim zdaniem wygladaja szałowo! -- - miliony much nie mogą się mylić w kwestii dobrego smaku -

Lampa nad lustrem

3dziestka, jestem ciekawa gdzie kupiona jest ta lampa bo bardzo mi się spodobała i jaka jest jej cena? A łazienka mi się bardzo podoba, jej prostota i chłód... i chyba kafelki pod sufit w tym przypadku też są w porządku. Pozdrawiam:-) aladyna

Re: update

Zastanawiam się (zapominając na chwilę o tej drugiej komodzie we wnęce), jakby wyglądała ta stara komódka koło fotela z fajną lampą i może dużym lustrem w grubych ramach zamiast zdjęć?

Re: zostawiać czy chować

- zdecydowałam się na simple i easy Gdyby zachować ten łuczek to muszę dorzucić na przykład lampy retro - coś w ten deseń - ostatnie zdjęcie moje typy - 1. lampy symetrycznie puszczone przy lustrze (lustro - centralnie nad umywalką) 2. zgrupowane po lewej stronie lustra na różnych wysokościach (2 lub 3

Re: Lampa nad lustrem

Tak, te lampki cieszą się ostatnio dużą popularnością, są i u mnie; z bliska można je obejrzeć w mojej galerii:) Z trzema kinkietami kosztuje bodajże ok. 120 zł, dostępne w Casto, Leroy... s. -- "Non est bonum esse hominem solum"

Re: Moja nowa łazienka i problemy

Lustro w matt srebrze, ale jak jest grubsze & beveled to nawet samo, i najlepiej wymiary jak umywalka, nisko powieszone, prostokatne co zakryje linie kafli z kranem. Lampy w tym samym materiale/kolor.... to zapewne nie jest taki problem, bo zrobilas fajna lazienke, podejrzewam, walczac z

Re: Mieszkanie Pod Różowym Królikiem

może poczekać i zrobić szafę na wymiar. A, i zupełnie przypadkiem wróciłam ostatnio z zakupów z lampą, taką akurat do tego pokoju. Nie mogłam jej nie kupić za cenę dwucyfrową. Wisi sobie na razie tak, a jak się ustali układ pokoju (szafa, blat do pracy) to kabel się skróci. Dziś trwają prace

Re: Zwykła lampa to nuda, jakie polecacie?

a co konkretnie sie znudzilo i jaka lampe posiadasz ja propozuje Ci lampy do luster w technologii LED ja mam taka oswietlenie-febri.pl/lampy-led-do-luster-i-obrazow/23725-lampa-led-paulmann-wolbas-led-galeria-10w-chrom.html

Re: Moja nowa łazienka i problemy

pewno przeklinał mnie i mój kibelek :) Ale wracając do lustra, to takie fazowane/ścięte dobrze powinno wyglądać. Jak powieszę tak nisko lustro to pewnie będzie wiecznie pochlapane. A trochę wyżej źle wygląda? abc_unia napisała: > Lustro w matt srebrze, ale jak jest grubsze & beveled to nawet

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Witam a zapytaj o lampy Magneti Marelli i Valeo jakoscia napewno nie odbiegaja od Helli i napewno sa tansze -- Pozdro

Re: Lazienka

mogę zapytać, skąd lampy w łazience? zwłaszcza ta nad lustrem? nie dałam rady przeczytać , obejrzałam tylko zdjęcia. niesamowita zmiana!

Nasz domek - sypailania

Brakuje jeszcze szafek przy łóżku, ale nie mogę się zdecydować w którą stronę iść - wszystko białe czy może w kolorze drwena. Szukam czegoś starego. Co myślicie zostać przy bieli i wtedy trzeba przemalować lustro i zmienić lampkę, czy złamć biel drewnem? Brakuje mi jeszcze lampy do czytania.

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Kurde wiedziałem, że ta nazwa mnie się kojarzy - dzięki za przypomnienie :D -- Pozdrawiam :) Zbyszek Pilip, Trzebnica, dolnośląskie 145 1.6 TS

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Witam A z reflektorami Carello miał ktoś do czynienia? Niby też włoszczyzna Pozdrawiam Krechu AR 145 1.4 Bx

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Witam. U mnie tez sie ruszaly, ale okazalo sie, ze winne sa silniczki regulacji, a dokladniej to, iz te bolce ktore pchaja/wpychaja lustro wypadly z prowadnic. Po wlozeniu jest OK.

Re: jak państwo miesza się w technologię

Większość wzmacniaczy lampowych budowana jest na chińskich lampach. Tyle że najlepsze są Western Electric. Podobnie jest z teleskopami - masówka złomu jakoś im wychodzi. Ale lustro teleskopu na Elbrusie sknocili i teleskop był nie do użytku bo naprężenie w lustrze spowodowane chłodzeniem lustra

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Witam.W mojej lampie mam troche inny problem.Lampa jest nowa firmy TYC ale to gów.... za przeproszeniem swieci max 5 m przed samochodem na max ustawionych do góry.W lampie tej widzę że jest za mała regulacja góra-dół.Więć chcę ją rozebrac i zobaczyć czy da się przerobić.Jak to nie będzie

Pomysł na wąski pokój ( 4,5 m na 2,5 m )

Witam ,prosze o pomoc w umeblowaniu wąskiego pokoju ,Na jednej waskiej ścianie jest okno,na drugiej drzwi.Na jednej dłuzszej ściaie chcę miec szafe 3 m na przykład ,łózka ani tapczanu nie chcę .Ewentualnie jakis kącik do pisania albo fotel ,Proszę o propozycje pomysłów :) Lubie fajne lampy

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Wysłałem Niedługo się okaże, że wszystkim się ruszają :-) Nawiasem mówiąc w większości sklepów w Krakowie kończą się żaróweczki H1. Zima idzie :-) Pozdrawiam Krechu AR 145 1.4 Bx

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Witam.Też dałem sobie spokój z naprawą lamp i zamówiłem oryginał firmy hella używany za 150 .Lamp firmy TYC nie polecam bo to jest katastrofa.Nie dosc że swiecą jak mówiłem 5 m przed samochodem to jakosc tego światła w porównaniu ze starą hella jest o wiele gorsza.Swiecą tak punktowo nie

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Witam Kontynuując problem ruszających się odbłyśników mam przestroge dla kupujących lampy używane zdalnie (np. przez Allegro) okazuje się, że ruszające się odbłyśniki (w lampach do AR) są uznawane przez handlarzy używanymi lampami jako norma. Przed chwilą facet przez telefon oferował mi

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

> A z reflektorami Carello miał ktoś do czynienia? Niby też włoszczyzna Z samymi reflektorami nie miałem do czynienia ale z tego co się orientuję to fabryczne halogeny w 145 były właśnie od Carello - bynajmniej takie mam. Jakościowo bardzo dobrze wykonane i złego słowa powiedzieć nie można. Możn

Re: "robienie" mieszkania - co warto mieć

zagracenia, polecam też oszklenie (jesli można) - unikaj przeszklonych drzwiczek szafek - polecam przeszklone drzwi -mieszkanie robi sie jasne - jek najwięcej gniazd, pkt świetlnych, właczniki "schodowe" tzn 2 w róznych miejscach do jednej lampy - duże lustra wklejone w ścianę - duża szafa - jak największa

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Ciekawe czy przypadkiem coś innego mu się nie rusza i czy to coś nie jest przypadkiem mało używane... Odbłyśniki nie mogą się ruszać wewnątrz. Powinny być pewni osadzone i dopiero użycie pewnej siły (nie dużej ale zdecydowanej) od strony gniazda żarówki powinno je poruszyć. Jeżeli odbłyśnik można s

Re: Lampy przednie - ruchome lustro

Dzięki wielkie za pomoc. MOże w łykend uda mi się podskoczyć do kogoś, któ ma garaż i się temu przyjżę. Najciekawsze jest to, że jestem bardzo czuły na to, żeby nikomu z kierowców nie przeszkadzać i zawsze jak mam okazję, pytam ludzi, którzy jechali za mną lub przede mną czy im coś nie świeciło

Re: Wracając do oświetlenia

="_blank" rel="nofollow">www.lampynowodvorski.pl/26,industrial-graphite-i-zwis-l-nowodvorski-lighting Poczatkowo myślałam o starej oryginalnej lampie fabrycznej-ale dostaniee 2 sztuk takich samych jest bardzo trudne no i ceny przed odnowieniem sa bliskie tym sklepowym, nowym....Jeszcze rozważam

Re: plan

się czuło duuuuże lustro i kinkiet. Te lampy w suficie, bez gwiaździstego nieba: sporego przekroju, dające mocne światło, reflektorki ustawione w jednej linii z podciągiem; względem środka schodów

Re: plan

suficie choć 1 punkt tam ukryć? --- t > e lampy > miałyby również oświetlać część przed schodami, Te od stołu????? a na tej skośnej ściance dobrze > by się czuło > duuuuże lustro i kinkiet. Lustro ok- kinkiet już mniej.... Kombinuję czy starego bufeu tam nie ustawić-ale chyba

Zabawa z lampą i lustrem

Nie wiem jeszcze, jak to wygląda, pierwszy raz wklejam. -- Niech żyje HypnoŻaba... Skeczu z kaczką nie będzie. Słowa źródłem nieporozumień.

Re: lampy do lazienki w drewnie-help

Do złotych ram lustra trudno będzie znaleźć pasujące oświetlenie, większość lamp ma srebrne lub satynowe wykończenia.

Domek na działce

szafkę pod umywalkę oraz lustro. Lampa wisząca z "wizualki" bardzo mi się podoba ale niestety nie mogę znaleźć kinkietu, który by do niej pasował - myślicie, że ten który wybrałam "z braku laku" będzie ok? Obawiam się, że może być zbyt odstający (głębokość 27cm)... Do tego jego cena nie jest wcale

Re: Dylematy oświetlenie w gornej łazience

Hehe, pytając co będzie na tych ścianach w salonie miałam na myśli: tv, galeria, regały, kanapa... ;) Bo podobnie jak more uważam, że te reflektorki są zbędne, a zamiast nich lampa stojąca. W sumie na 36 m2 masz 11 reflektorów i 3 zwisy, to dużo. A jak siądziesz z książką na kanapie to nie będzie

Re: Wrzucić granat??? - minęło dwa lata.

niebieskie obrazy - sama posiadam i lubię ! więc rozumiem, wizualka to przypadkowe rzeczy trochę, oprócz lampy , bo chodziło mi właśnie o taką z żarówkami , chociaż nie do końca tą :) pólki- fajnie, że będą książki ! to najmilsza dekoracja, chociaż głupio tak napisać. a na ten słupek obrazki, a

Re: Kowalstwo artystyczne

wykonania. Firma realizuje: - kowalstwo artystyczne - -bramy - elementy ogrodzeniowe - balustrady wewnętrzne i zewnętrzne - schody - kraty okienne i drzwiowe - daszki i zadaszenia - lampy ogrodowe - żyrandole - karnisze - kwietniki - lustra - świeczniki - wyroby kute - metaloplastyka

Re: OT malutki:)

Basiu, bardzo mi miło, dziękuję! Lampa mnie też cieszy, zwłaszcza jak ją widzę schodząc ze schodów właśnie na tle luster :)

Re: Iskierki końcowka

Nie do końca to jest tak, zalezy ile lx chcesz osiągnąć, a W W nierówny. W łazience najważniejsza strefa to lustro. Tam musi być bardzo jasno czyli ok500lx więc powinny być lampy W okolicy 200W na dwie umywalki. Natomiast reszta łazienki to mogą być kolejne 200W i to niekoniecznie w jednej

Re: łazienkowe dylematy cd

mhm.. dzięki za te praktyczne spostrzeżenia. Zajrzałam do twojej galerii i domyślam się że masz tą lampę na suficie a kinkiet nad lustrem "pomaga ci" zrobić makijaż:) a może masz jakieś zdjęcie całej łazienki z tą lampą? W mojej wagonowej łazience na suficie byłyby 2 takie lampy plus

Re: Neapol 2014 - sklepy z ciuchami

Shilaa, czy są w Neapolu takie miejsca, gdzie ludzie sprzedają swoje używane rzeczy? Widzę na wielu zdjęciach fantastyczne rzeczy - stare lampy, lustra, chusty. Niektóre są sprzedawane na ulicy jak widzę, inne w sklepach. Czy są tam jakieś nazwijmy to komisy? Czy odbywa się może jakis targ, gdzie

do autorki wątku

fajna lampa w łazience nad lustrem, gdzie została kupiona? -- ----------------

Re: Okna w kuchni

czasu...Musi tam być jakieś wow. Moje typy: stare, weneckie lustro, posrebrzana patera/taca, ceramiczy talerz (maroko itd). Duża, okrągła forma. No i - co z lampą nad stołem?:) -- Don't think too much of style.

Re: Łazienka dolna

" target="_blank" rel="nofollow">allegro.pl/oprawa-sufitowa-bialy-plafon-darling-lampy-i5166201764.html i nad lustro allegro.pl/nowoczesny-kinkiet-lazienkowy-rodan-bialy-i5166201352

Re: Własne się zaczyna.

Piu, nad lustro chcę przewiesić moją Tolomeo, bo można sobie ją ustawiać w różne strony i ma wyłącznik, więc mogę mieć niewidoczny gdzieś pśtryczek albo wcale. Natomiast właśnie myślałam o dwóch tamtych lampkach i tak kombinowałam, coby jedną nad drzwi a drugą w kabinie prysznicowej. Szkoda, że nie

The Sims 2: Kitchen & Bath Interior Design Stuff spolszczenie

, granitowym blaty, szafki i nowe półki na słoiki i pojemniki z przyprawami. Można też zainstalować urządzenia gospodarstwa domowego, wśród których jest m.in. toster, mikrofalówka, i żelazny piecyk.

The Sims 2: Kitchen & Bath Interior Design Stuff łazienkę można wyposażyć w lampy, kabiny

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - lampa nad lustro

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin