Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Niedrożne jajowody po laparoskopii

dziewczyn przepraszam ze się wtrace wczoraj bylam na hsg i wynik:wykonane badanie hsg wykazalo macice prawidłowego kształtu i wielkości jajowody obustronnie się zakontrastowaly w odcinkach przymacicznych nie uzyskano jednak przekscia kontrastu do jamy miednicy malej.niewykluczona obustronna

Re: Niedrożne jajowody po laparoskopii a cud :)

Witaj ja w styczniu miałam robiona laparoskopię na udrożnienie jajowodów.Po zabiegu lekarz uświadomił mnie,że niestety nie będę mogła już mieć dzieci dlatego,że lewy jajowód mi usunęli bo musieli a prawy nie byli w stanie udrożnić w żaden sposób.Byłam załamana.Odpuściłam na maksa,bo stwierdzili u

Re: Laparoskopia - udrożnienie jajowodów

Ja również jestem po laparoskopii, miałam robioną drożnośc lewy jajowód okazał się zaatakowany przez endometriozę i nie udało się go udrożnic. Nie zaszłam w ciąże, jak napisała koleżanka wyżej jednym się udaje innym nie, niestety ja zaliczam się do tych drugich. Laparoskopię miałam robioną na NFZ

Re: Laparoskopia - udrożnienie jajowodów

Hej, ja również miałam laparoskopię , co prawda z powodu torbieli jajnika. Przy okazji przepłukali mi jajowód ( mam tylko jeden) ze względu na niepłodność w wywiadzie. Okazało się, że miał bardzo wąskie światło i nie udało się całkowicie przepchać. Poradzono in vitro, żeby uniknąć ciąży

Laparoskopia - niedrożne jajowody - gdzie?

Witam, niestety wynik HSG wykazał, że mam niedrożne jajowody i teraz czeka mnie laparoskopia. Gdzie najlepiej ją wykonać (może być na NFZ lub prywatnie)? Dziękuję z góry za wszelkie wskazówki!

Re: Lista szczęśliwie zaciążonych po ciaży ektopo

Dopisuję się do listy szczęśliwie zaciążonych po ciąży ektopowej :) - 1 ciąża pozamaciczna w lewym jajowodzie (laparoskopia - jajowód usunięto) - 2 ciąża pozamaciczna w prawym jajowodzie (laparoskopia -jajowód nacięto ale zachowano) - badanie HSG - jajowód (prawy-jedyny) mimo operacji drożny - 3

Re: In vitro Luty 2015

martka35 pieknie :) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In vitro Luty 2015

10 lutego ... oby :) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Załamana po laparoskopii -jajowody niedrożne

Dziewczyny jestem załamana jestem po laparoskopii miałam ją 15 .O1.09 i ogólnie czuję się dobrze ,ale wynik bardzo mnie przeraził .Jajowody niedrożne mam je jakoś wysoko i przy końcu mi je nie dało się udrożnić.Jajniki ponakłuwane tak więc lekarz powiedział że owulacja może wystąpić ale ...te

Re: Poniedzialek

Ja placilam 300 !!! Moze bede miala kropelke wiecej ;-) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In Vitro-program rządowy Invicta Warszawa

Pewnie tak :-) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In Vitro-program rządowy Invicta Warszawa

Ja tez mam transfer 10 lutego -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In Vitro-program rządowy Invicta Warszawa

Koniecznie. Dam znac w poniedzialek :-) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In Vitro-program rządowy Invicta Warszawa

letii jak beta? powiedz ze sie udalo :) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

niedrożny jajowód i laparoskopia

Witam Was kobietki mam pytanie. Miałam robione hsg i okazało się, że jeden jajowód jest całkiem niedrożny a zdrugim też jest coś nie tak, ale nie wiem jeszcze dokładnie co bo czekam na opis radiologa. Wstępnie ginekolog, która robiła mi badanie powiedziała, ze jak są jajowody niedrożne to

Re: in vitro maj 2014

Agnicha! Bardzo się cieszę z Waszych dobrych wiadomości! Dzięki za wsparcie. Pozdrawiam Was cieplutko :-) -- - 4,5 roku starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: in vitro maj 2014

Emora3, bardzo dziękuję Ci za dobre słowa, mam nadzieję, że się spełnią :-) Trzymam mocno kciuki za ten Wasz ważny dzień! -- - 4,5 roku starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie

Laparoskopia - udrożnienie jajowodów

Czy któraś z Was ją przeszła przy obu niedrożnych jajowodach z pozytywnym skutkiem i udało się zajść w ciążę? Jeśli tak to proszę napiszcie gdzie ją robiłyście i ile kosztował zabieg? Z góry bardzo dziękuję

Re: Laparoskopia - udrożnienie jajowodów

Miałam robione hsg prywatnie 500zl jajowody drozne nic to nie dalo po 8mc juz laparo na nfz zabieg spoko nie ma co s bac znowu jajowody drozne i znalezniono endo...niestety nic to nie dalo i jestem w trakcie in vitro...także niektórym to pomaga a niektórym niestety nie..

Re: Laparoskopia - udrożnienie jajowodów

Ja w maju, zaszlam w ciaze w pierwszym cyklu po. Jajowody nie byly calkiem pozarastane (tzn. lewy wlasciwie tak), ale trzeba bylo przy obydwu wzmocnic cisnienie, aby plyn przeszedl. No i jajnik lewy mialam caly w endometriozie. Za zabieg nic nie zaplacilam, bo pokryla mi niemiecka kasa chorych

Re: In vitro Luty 2015

bulmama progesteron masz bardzo dobry :) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - 1x6BB 3dpt - bhcg 0,90

Re: In vitro Luty 2015

Bhcg 0.24 - chlopak nie dal rady. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - 1x6BB 3dpt - bhcg 0,90

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Jak zaczęliśmy sie z mężem starać o dziecko Po jakimś czasie okazało sie ze mam wodniaki jajowodów Jajowody oba mam usunięte Przeszłam 2 laparoskopię In vitro miało byc bułka z masłem- tak muwil profesor Niestety.... Walczę dalej bo przecież niemodna sie poddawać :) -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK

Re: Środa

Semper gratuluje mamusiu -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - 1x6BB 3dpt - bhcg 0,90

Re: Piątek 13-tego ! :-D

Kochana bedzie dobrze! Spotkamy sie w klinice na pierwszym usg i wymienimy zdjeciami naszych kropek. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: wtorek

Tranafer 10.02 1xblastocysta 6bb prywatnie test 13.02, 16.02, 20.02 cos jeszcze? -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: Załamana po laparoskopii -jajowody niedrożne

To,że podczas laparoskopii, wyszło, że są niedrożne jajowody jeszcze o niczym nie przesądza.Ja mam wycięty jeden jajowód ( był na nim wodniak), a drugi miałam niedrożny.Lekarze twierdzili, że nigdy naturalnie nie zajdę w ciąże, przeszłam 3 iui, 1 IMCI wszystko na nic. I po roku od tej diagnozy

Re: Kura domowa

Jezu dziewczyny tyle operacji!!!!!! Ja myślałam ze ja jestem po przejściach:-) W dzieciństwie wyrostek robaczkowy w 2014 dwie laparoskopię- usunięcie jajowodów -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3

Re: In vitro Luty 2015

18:00 choc jeszcze moze do endokrynolog wtedy od 15:00 bede kwitnac w klinice :) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

leczenie pcos, laparoskopia, drożność jajowodów

Witam, mam pytania troche z "innej beczki". Mam problemy z zajściem, czego przyczyną jest m.in. PCOS, brak owulacji - coś zaczęła się ruszać po stymulacji CLO, ale do czego zmierzam - moaj lekarka namawia mnie na laparoskopie i delikatne obkrojenie jajników i na sprawdzenie drożności

Re: Załamana po laparoskopii -jajowody niedrożne

Hej agiser;) Powodzenia wiesz sama laparoskopia to nic nie czujesz.Ja miałam znieczulenie ogólne tak więc szybko odleciałam.A jak mnie wybudzali to super uczucie tylko powieki takie ciężkie.Nie bój się Laparo jest naprawdę oszczędzająca.Ja jestem 2 dobę po i czuję się bardzo dobrze. Szwy prawie

Re: In vitro Luty 2015

Dziewczyny moj ozzalakiajacy wynik w 10 dpt bhcg 0.00 coz za precyzja ;-) dziś sex i wino a co! -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - nieudana

Re: Załamana po laparoskopii -jajowody niedrożne

Hej iwciak0 ja Ci bardzo dziękuje ...bo to takie słowa otuchy, wiadomo jest to poważna sprawa z tymi jajowodami ,ale jak to się mówi warto spróbować wszystkiego.A tak naprawdę to jestem na "świeżo"po laparoskopii i w czwartek będę się widziała z moim lekarzem prowadzącym i będziemy

Re: Piątek 13-tego ! :-D

Stosujesz jakas diete? Cos specjalnie jesz pijesz? Dzis dr wspomnial ze zero sexu i goracych kapieli. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Niedrożne jajowody po laparoskopii

Wczoraj miałam laparoskopię... Oba jajowody są niedrożne od samego ujścia do macicy, nie udało się wprowadzić kontrastu wcale. Czy ktoś miał taką sytuację? Co dalej? :-(

Re: Załamana po laparoskopii -jajowody niedrożne

będziemy myśleć już bardzo poważnie. Wiem że są przypadki że kobiety mają jajowody niedrożne a potem zachodzą jednak w ciąże(może zła diagnoza a może cud???) Wiem że cuda zdarzają się w bajkach ale ...zobacze co mój lekarz powie .A czy są sytuacje że 2 laparoskopia udrożnia ???Chyba nie sorki zadręczam

Re: Poniedzialek

Bulmama brawo trzymam kciuki ... jej ale fajnie ze bedziemy w podobnych dniach testować w qpie razniej. To bedziendobry miesiac!! -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

Kate.21 mi też odradzali w klnice drugą laparoskopie. Taki zabieg to możliwość powstania zrostow, u mnie po laparo. stwiwedzono niedrozne jajowody wywolane wlasnie zrostami po zabiegu. I faktycznie obniża on rezerwę jajnikowa.

Re: starania 2014

bardzo ciepło! Trzymaj się :-) -- - 4,5 roku starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: In vitro Luty 2015

Witamy :-) powodzenia tym razem musi sie udac. Podpowiedz jakie badania zrobilas, ktore stwierdzily ze moze organizm odrzucać zarodki? -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In vitro Luty 2015

Karrolaa07 ja mialam CA125 przekroczone 3 krotnie, z tego co pamiętam ponad 100. I przy laparoskopii wyszły niedrożne jajowody i ogniska endo. To ciekawe co piszesz o tym tranie... Może powinnam spróbować... Pozdrawiam cieplutko! -- Długi protokół, I rządowe / 12.02 - transfer / 23.02 beta / :(/ 1

specjalista od laparoskopii_drożność jajowodów

Poszukuję namiarów na lekarza specjalistę od laparoskopii przywracającej drożność jajowodów - chodzi o ujścia jajowodów, bo okazało się po HSG, że mam je niedrożne. Będę wdzięczna za informację.

Re: Kura domowa

moni_a1979 12 operacji? matko jedyna:( współczuję ogromnie... Ja przez cholerną endo mam zrosty i niedrożne jajowody. Miałam usuwane mięśniaki, potem laparoskopię.. Wiadomo, ogolnie endo daje popalić okropnie... Trzymam kciuki zeby sie udalo... A sport i endorfiny dzieki temu - swietna sprawa :)

Re: komu się udało- wpisujcie się!

Kobietki i ja opiszę moje starania o cud . 12 lat walki całe mnóstwo badań I IUI po 4 latach starań i nie wyjaśnionej niepłodności klapa potem następne II IUI klapa .Laparoskopia i diagnoza przedwczesna menopauza brak jajeczek zwłóknienia w jajnikach ,niedrożny prawy jajowód . Następne 8 lat bez

Re: In vitro Luty 2015

bulmama ani mi sie waż. W kwietniu to conajmniej odwiedzisz watek i napiszesz jak minal pierwszy trymestr. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - 1x6BB 3dpt - bhcg 0,90

Re: Po punkcji...

Hej dziewczyny jak samopoczucie? Ja tryskalam optymizmem a dzis od poludnia lapie mnie depresja. Powoli sie poddaje w tym "tzymaniu sie". Mam nadzieje ze u Was lepiej. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II

Re: Po punkcji...

Az mi sie lezka w oku... ♡#3;♡#3;♡#3;♡#3; obysmy wszystkie za rok zmienialy pampersy naszym maluszka ♡#3;♡#3;♡#3; -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: Piątek 13-tego ! :-D

Kochana jestes. Bede z M ktoregos dnia w wawie. M wysle na jakies spotkanie a my na kawke tzn. Soczek jak chlopak zamieszka na stale. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: wtorek

Bulmama ... Tak do ciebie. Widzę ze jestes prywatnie a mimo to nie doja cie jak mnie. Bo ja juz chyba wszystkie procedury dodatkowe obskoczylam. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: wtorek

Ja-ja33 weryfikacja nad implatacja zarodkow. Robisz badanie bthcg progesteron i estradiol w 3, 6, 10 dniu po transferze. Lekarz do ciebie dzwoni i modyfikuje leki. Koszt w mojej klinice 180 zl same telefony. .. plus koszt badan po twojej stronie -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody

Re: wtorek

Moj drugi jak sie odpukac nie uda to procedura od nowa. Mialam 5 blastocyst 2 chore przekazane do badan kliniki, 2 zdrowe podane przy transferze - the end w 5tc no i teraz ten ostatni fighter :-) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2

Re: wtorek

Tak z kolezanka :-) mnie piersi nie bola a jakie masz dawki lekow noe ja cos pokombinowalam. Ja nie pracuje wiec nie mam dylematow. Lecze sie u dr K a ty? -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: wtorek

Tez jestem za. Ja czekak na transfer który sie moze.nie odbyc bo maja jakia probpem z podpiaami i dokumentami. Klinika.zafundowala.mi swietny poranek. Stres to malo poqiedziane. Eh szkoda slow. Napisze co dalej bo poki co sama nie wiem. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia

Re: In Vitro-program rządowy Invicta Warszawa

Bez owulacji. Jesli sie nie myle to estrofem chamuje wzrost pęcherzyków graffa by nie bylo dominujacego i tym samym owulacji. Najwazniejsze jest endometrium. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015

Re: starania 2014

). Przebadana w każdą stronę. Żadnych innych chorób na szczęście u mnie nie wykryto. wszystkie wyniki w normach. Pozdrawiam! -- - 4,5 roku starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu

Re: Dla starających sie DŁUŻEJ

przepuścił kontrastu). Tyle, że HSG nie jest do końca wiarygodne, jajowód potrafi się zacisnąć (z bólu, stresu). U mnie właśnie musiało być coś takiego, bo na laparoskopii wyszły oba jajowody drożne.

Re: Niedrożne jajowody po laparoskopii

Podczas laparoskopii mogą ewentualnie udrożnić tylko podając kontrast pod ciśnieniem lub likwidując zrosty od strony jajników, przy strzępkach (no i inne zrosty w jamie brzusznej). Podczas laparotomii robią jakby cestarskie cięcie (czyli tną również macicę) i mogą udrożnić od strony macicy i

Re: In vitro Luty 2015

martka35 to ja wizyte mam o 18:00 w srode. o ktorej mozesz sie ze mna spotkac? napisz moze na prv ja szukalam jak to zrobic ale jakas chyba malo kumata jestem bo nie znalazlam :) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD

Re: Piątek 13-tego ! :-D

Bulmama ;-) a jak aiw czujesz? Coa czujesZ? Letii - wizyte umowie dopiero po III weryfikacji. Podobno kropka na maszynach naszej kliniki mozna zobaczyc jak jest ponad 2000 beta - wiec w 10 dniu latwo bedzie obliczyc kiedy tam sie pojawic. A ty juz masz wizyte wyznaczona? -- 33 lata, laparoskopia

Re: Piątek 13-tego ! :-D

Wyniki 3dpt Progesteron 7, 81 Esyradiol 1367 Bhcg 0,90 Szalu nie ma ale wrozy dobrze. Poprzednim razem mialam przy dwoch zarodkach 0.11 a teraz z jednym 0.90 ... jak mysicie bedzie co z tego? Zaczynam tracic optyizm. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

zalamana26 ja jak byłam w bocianie rok temu i sama zaproponowałam inseminację, to powiedzieli mi, że nie am sensu (fakt, że wtedy byłam przed laparoskopią bo miałam niedrożny 1 jajowód). Ps też jestem z Olsztyna. moni2014 trzymam kciuki, niech czas szybko leci do testowania.

Re: Niedrożne jajowody po laparoskopii

No niestety mam tak samo jak ty z jedna tylko różnicą- nie mam jeszcze potomstwa. Laparoskopię miałam 26.09. Takiego wyniku jednak sie nie spodziewałam. Podejrzewalam, że moge miec zrosty, torbielki na jajniku ,ale niedrozne obydwa jajowody. To był szok dla mnie i nadal sie z tym nie pogodziłam

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

Indara Wyniku Ujemny czy negatywny ja na antygen chlamydi mam ujemny a na przeciwciała chlamydi pozytywny:( Hsg miałam w szpitalu wojewódzkim bardzo nie przyjemne badanie nigdy więcej ! Diagnoza jajowody drożne ale poskrecane. Dr nie podobał sie wynik i wysłał na Laparoskopie a tam szok! Jajowody

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

wrześniu laparoskopia jajowody niedrożne, zrosty oraz miesniaki. Tak wyglada moja droga do Invitro.

Re: In vitro Luty 2015

Ja nie pracuje i nie zarabiam od 9 miesięcy. Mieszkam w Polsce maz za wielka woda! Nawet nie wiem czy mam szanse na powrot do pracy. Praca nie najwspanialsza z toksycznymi osobami. Ja wydalam juz z 25 000 :-( mose wrocic zacisnac zęby zarobic. Nie wiem. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne

Re: In vitro Luty 2015

Hej zycze wszystkim pozytywnych bet. Ja krew oddana. Wyniki po 10:00 - dzis opadlam z sil. Nie czuje sie ciazowo nic a nic. Poprzednim razem bylo inaczej. :'( co ma byc to bedzie. Mam nadzieje ze chociaż wy macie lepsze humory. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

hej dziewczyny mowa o zrodkach ja miałam podawane dwa a mam 29 lat tylko nie mam jajowodów więc lekarz sam zaproponował -- 29lat i 9lat starań początek klinika Prowita laparoskopia,inseminacje,in-vitro żadne nie udane zmiana kliniki na Gameta Rzgów laparoskopia usunięcie jajowodów in-vitro rządowe

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

dziewczyny to chyba scratching jest :D ...stretching to chyba na fitnesie hihihii) gosiara badanie hsg nie jest jednoznaczne i miarodajne,dobry lekarz powinien skierowac cie na laparoskopie,tylko wtedy można zobaczyc czy jajowody są rzeczywiście niedrożne i ewentualnie usunąć przeszkody :)

Re: Piątek 13-tego ! :-D

to analizowac. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: Piątek 13-tego ! :-D

zarodek? -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: pytanie o jajowody?

laparoskopia od razu z drożnością też wymiotowałam ale mało w porównaniu z hsg na żywca zniosłam o niebo lepiej. Jajowody miałam drożne w obydwu przypadkach więc badanie było bezsensu. Jedynie, co laparoskopia wykazuje inne rzeczy, mi wykryto endometriozę.

Re: Środa

ale bedzie ubaw ja sie nie uda :-) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: Środa

, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: wtorek

Nie wiem. Przy pierwszym transferze z dwoma blastocystami milam wynik 0.11 wiec teraz sie na nie nastawiam chociaz w sumie implancacja powinna byc wczoraj badz max dzis bo skoro wyszla w szkieku z otoczki to jest o kilka godzin do przodu. A ty mialas AH? -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne

Re: Poniedzialek

. ;-) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: Poniedzialek

bedzie sie dzialo - musi byc dobrze!! tak? piniapinia jak II weryfikacja? -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In vitro Luty 2015

zdrowe i tak sie nie udalo. Moj zarodek to fighter 6BB - eh bedzie chlopak :) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: Mar.sew.87

Ja po tym cyklu też mam wizytę i wtedy skierowanie prawdopodobnie do szpitala na punkcję i w dalszej kolejności brana jest pod uwagę laparoskopia i udrożnienie jajowodów :-/

Re: Niedrożne jajowody po laparoskopii

. Kopiuję: Nie wiem od czego zacząć... Dziś wypisali mnie ze szpitala, wczoraj miałam laparoskopię. Fizyczie czuję się nienajgorzej, chyba twarda ze mnie baba. Leki słabo na mnie działały, nawet uśpić mnie nie mogli... Ale... A "ale" jest takie, że laparoskopia zakończyła się niepowodzeniem

endometrioza, otyłość a invitro, komuś sie udało??

Witajcie, jestem po dwóch laparoskopiach, miałam 2 razy usuwaną torbiel, wycieli mi jeden jajowód. Po wizycie w invimed usłyszałam ze w moim przypadku tylko adopcja komórki jajowej, a w ogóle że jestem otyła i przez to tez problem. Czy któraś z Was była w podobnej sytuacji? Duża czytałam o Salve w

Re: In vitro Luty 2015

tydzień, planowany transfer na 10.02 :) oby pozytywny. Życzę wszystkim powodzenia. Ariana Martka35 co u was? -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - transfer ...

Re: In vitro Luty 2015

forum. -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2xblastocysta po PGD-NGS :( II 2015 - 1x6BB 3dpt - bhcg 0,90

Re: kiedy zacząć starania po laparoskopii???

Witaj,ja laparoskopie miałam tzw diagnostyczną gdyż już około 4 lat leczyliśmy sie,a efektów nestety nie było :-( w trakcie,okazało sie ze mam pco,niedrożny prawy jajowód,i z wyników doszła jeszcze insulinooporność :-( ,to tak w skrócie.czyli ta laparoskopia daje jakąś nadzieje?.... P.s.super że

podwiązanie jajowodów (laparoskopia)

Bardzo proszę o pomoc. Chcę podwiązać jajowody, ale nie wiem czy to możliwe w Polsce. Poszukuję kontaktów do lekarzy ginekologów, którzy wykonają taki zabieg. Zależy mi na niewidocznych lub bardzo małych bliznach z powodów osobistych.

Re: podwiązanie jajowodów (laparoskopia)

Czy to aż tak trudno zapytać wujka Gógla albo cioci Jachy, że aż trzeba włazić na FF po takie podstawowe informacje?

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

laparo - usunięto zrosty do II st. Tez miałam się starać, ale bez efektu przez rok czasu. Następnie trafiłam do szpitala z kolejnym ostrym zapaleniem przydatków i okolic, utworzyl się wodniak jajowodu i trzecia laparoskopia w sierpniu. Od tego czasu do grudnia miałam się znowu starać, jednak

Re: in vitro maj 2014

Witaj monika.823! Jestem po 4 nieudanych próbach IVF. Pierwszą laparoskopię miałam 2,5 roku temu, usunięto mi wtedy wodniaka z jajowodu prawego. W grudniu przeszłam drugą laparoskopię bo w usg znów pojawił się wodniak. Tym razem usunięto mi oba jajowody. Reszta u mnie jest ok, u męża też. Dziś

Re: Ureaplasma - leczenie

DO LISA1234 Dzięki za pomoc, chyba dalej zmienię lekarza. Nie pójdę za ta laparoskopię tym bardziej, że mimo ureoplasmu z HSG wyszło, że jajowody mam drożne. Zrobię wszystkie badania o krórych mi napisałaś i wybiorę się do innego lekarza. Chciałam Ci tez napisać, że poszłabym na ta laparosopię

Re: Dla starających sie DŁUŻEJ

U mnie lada moment stuknie 3 lata starań. Tyle, że wyszła niedrożność jajowodu plus niedoczynność tarczycy. Za kilka dni czeka mnie laparoskopia, potem w planach badania genetyczne i chyba AMH. A potem już sama nie wiem, chyba zmienię lekarza na klinikę leczenia niepłodności (nie żebym coś miała

Re: Laparoskopia - niedrożne jajowody - gdzie?

na Dyrekcyjnej maja zepsuty laparoskop. ale podobno na Pilczycach w prywatnej poliklinice robią to na NFZ. I nic się nie martw -ja miałam tak jak Ty i zaraz po laparoskopii zaszłam w ciążę! pozdrawiam i głowa do góry.

Re: kiedy zacząć starania po laparoskopii???

a z jakiego powodu miałaś te laparoskopie? ja miałam laparoskopie w lutym, miałam usunięty jajowód wraz z ciążą pozamaciczną - dostałam instrukcję że 6 miesięcy wstrzymać się ze staraniami ( i tak psychicznie nie mogłam nawet o tym myśleć); w między czasie straszliwie skoczył mi testosteron

Re: Druga ciąża po ciąży pozamacicznej

1996 - poronienie, łyżeczkowanie i zrosty 1997 - cp, laparotomia, usunięcie jajowodu, masa badań w tym HSG, laparoskopia 2001 - ciąża i najwspanialszy syn na świecie 2005 - cp leczona farmakologicznie i zakończenie starań to tak w skrócie -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996

Re: kiedy zacząć starania po laparoskopii???

lewym jajowodzie); nie wiem nawet czy podczas operacji "dotykano" jajowodu prawego; psychicznie byłam tak umęczona, że było mi dokładnie obojętne - chciałam tylko wrócić do domu; Ty natomiast miałaś laparoskopię diagnostyczną - mającą na celu tak naprawdę stwierdzenie problemu

Re: pytanie o jajowody?

Ja mialam I HSG I laparoskopie. Najptawdopodobniej HSG (oba jajowowy drozne) zostalo wykonane nieprawidlowo poniewaz zdjęcie rtg bylo jedno I rozmazane. Pozatym nikt nie zapytal o badanie na poziom czystosci pochwy. Co byc moze bylo przyczyna ze po 8 miesiacach laparoskopia wykazała oba kompletnie

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

mysiuniaa86 ja też się obawiam bo pierwszym razem byłam w ciąży...pozamacicznej, laparoskopia, usunięcie jajowodu, 5 dni w szpitalu...także wiem doskonale co czujesz.i tak jak cieszyłam się na pierwsze usg to teraz jak się uda to pewnie będę się bać. już wtedy mówiłam że będę z tego dzidziusia

Re: in vitro grudzień 2014

gocha, ja też mam mięśniaka i też każą go nie ruszać. Rok temu miałam laparoskopię (wodniak jajowodu i usunięcie) i myślałam o usunięciu wtedy też mięśniaka ale profesor stwierdził że lepiej nie, trzeba będzie poczekać z dwa lata z następnymi próbami, a nie jestem już najmłodsza itp. Ale gdy trochę

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - laparoskopia jajowodu

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin