Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: wirus HPV!! Południewski leczy HPV

Infekcji HPV nie leczy się, tylko obserwuje!!! Leczy się skutki bytności tego wirusa w szyjce, a więc CIN (cervical intraepithelial neoplasia - śródnabłonkowa neoplazja szyjkowa). Zbyt pochopne leczenie wczesnych postaci infekcji (które w ok. 60% przypadków ustępują samoistnie, a tylko w 11

Ginekolog

Witam. Poszukuję w Trójmieście bądź okolicach (może linia Słupsk - Tczew) ginekologa, który zna się na diagnozowaniu i leczeniu infekcji spowodowanych wirusem HPV. Proszę o namiary.

Re: Brzydzicie się zapraszać gości do swojego dom

Po gościach sprzatam obowiazkowo toaletę, bo hpv i oprycha narzadow plciowych się nie wyleczy, wirusy cale zycie beda juz z toba. Grzybicy stop sie nie boje bo to wyleczalne wiec spocone stopy mi nie przeszkadzaja. Natomiast higiena prysznica, sanitariow jak najbardziej. Nie wiem czy Krysia nie

zle wyniki cytologii

Mialam cytologie i wyszlo mi ze mam jakies zmiany i wirusa HPV. Bede miala robiona kolposkopie niedlugo. Mial ktos podobny problem? Zastanawiam jak to sie leczy w polsce (mieszkam w uk). Czy sa jakies roznice w leczeniu? Wielkie dzieki z gory.

Wirus HPV - diagnoza i leczenie

). Leczenie polega na wymrazaniu tkanek + farmaceutyki w postaci Heviranu oraz Groprinosinu. Diagnoza (HPV) oparta zostala na braku niepokojacych wynikow z wymazow z pochwy. Wiec biorac pod uwage to oraz charakterystyczne objawy lekarz rzekl: to HPV. I pewnie ma to sens, poniewaz u siebie stwierdzilem

Re: Szczepienia przeciw HPV w innych krajach

Szczepią i stąd takie badania: 1) Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego a pierwotna niewydolność jajników: Kolejny aspekt autoimmunizacyjnego / zapalnego zespołu indukowanego przez adiuwanty. "Wszystkie trzy pacjentki wykazały wtórny brak miesiączki po szczepieniach HPV, która

Re: Szczepienia przeciw HPV w innych krajach

Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego a pierwotna niewydolność jajników: Kolejny aspekt autoimmunizacyjnego / zapalnego zespołu indukowanego przez adiuwanty. "Wszystkie trzy pacjentki wykazały wtórny brak miesiączki po szczepieniach HPV, która nie zostaje przywrócona po leczeniu

Re: HPV powoduje szatan

;Wszystkie trzy pacjentki wykazały wtórny brak miesiączki po szczepieniach HPV, która nie zostaje przywrócona po leczeniu terapią hormonalną.Serologiczna ocena wykazała niski poziom estradiolu i wzrost FSH i LH, w dwóch przypadkach wykryto konkretne auto-przeciwciała (przeciw jajnikom i przeciw tarczycy), co

Re: no własnie!

oraz młodzi mężczyźni około 40 roku życia, u których stwierdzono zakażenie wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV). – Wiemy już, że ten typ nowotworów gardła, jamy ustnej i krtani jest wywołany przez wirus brodawczaka ludzkiego, który u kobiet powoduje zachorowania na raka szyjki macicy. Przenosi

Re: HPV powoduje szatan

1) Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego a pierwotna niewydolność jajników: Kolejny aspekt autoimmunizacyjnego / zapalnego zespołu indukowanego przez adiuwanty. "Wszystkie trzy pacjentki wykazały wtórny brak miesiączki po szczepieniach HPV, która nie zostaje przywrócona po

Re: wirus HPV!! Południewski leczy HPV

ja własnie ide do południewskiego na laser.......od razu po okresie zobaczymy jak bedzie bo jak na razie wirus mnie wykańcza, z facetem nawet nie moge sie poseksic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: wirus HPV!! Południewski leczy HPV

dobrze!ale ja mam je w całej pochwie wiec mam doprowadzic do tego abym miała piczkę jako jedna wielka kłykcina!to samo nie ustąpi!przestańcie wkręcać!to trzeba leczyć!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: wirus HPV!! Południewski leczy HPV

www.poludniewski.pl/ to jest stronka na której sie dowiecie,leczy laserem hpv, ja sie własnie do niego zapisałam,wizyta kosztuje 100 zł razem z cytologią,oprócz tego przyjmuje jeszcze w centrum DAMIANA ale tam to sporo kasy pobiera przychodnia,wiec lepiej isc do niego prywatnie :) bardzo miły

Wyleczyć się z HPV

Sprawa jest dla mnie bardzo ważna - czy jest to możliwe? Proszę o komentarze dziewczyn i mężczyzn, którzy wyleczyli się z HPV - czyli po przebytej infekcji mieli wynik ujemny na tego wirusa. Czy są takie osoby? Jakie leczenie stosowaliście?

Re: Wyleczyć się z HPV

Nie ma leczenia, ktore leczyloby z samego HPV. Mozna leczyc tylko symptomy i infekcje wynikajace z obecnosci tego wirusa. Ale w wiekszosci przypadkow organizm sam zwalcza HPV. W 70% nie ma go juz po roku, a w 90% po okolo 2 latach. No, ale pozostaje te 5-10% osob, w ktorych wirus ten nadal

Re: Jak to jest z HPV?

nie bardzo wiem ;( HPV sa diabelnie oporne na leczenie. ja mialam raz ctyologie IIId, ale mi juz po 3 mies. wszystko znormalnialo, wiec raczej nie HPV. jak na razie lekarz dobrze reaguje, kontroluje cytologie, chce rozpoznac dokladnie wirusa. jakby co, o czasie zauwazycie zmiany zlosliwe. w pewnym

Re: moj maz jest nosicielem HIV do leda 16

Doucz sie nieuku (najwiekszym wrogiem wiedzy nie jest niewiedza, lecz niedouczenie) www.informed.com.pl/main/Zakazenie-wirusem-brodawczaka-ludzkiego-HPV-a-82.html

Re: hpv/dysplazja malego stopnia/CIN1-ktos to ma?

Drogie Panie, ostatnio dowiedziałam się, że jestem zarażona wirusem HPV. Wiem, że konwencjonalna medycyna głosi, że jest to obciążenie, którego raczej trudno się pozbyć, że jak raz człowiek się zarazi to najprawdopodobniej wirus pozostanie z nim do końca życia. Wirus moze być oczywiście caly czas

Wyleczyć się z HPV

Sprawa jest dla mnie bardzo ważna - czy jest to możliwe? Proszę o komentarze dziewczyn i mężczyzn, którzy wyleczyli się z HPV - czyli po przebytej infekcji mieli wynik ujemny na tego wirusa. Czy są takie osoby? Jakie leczenie stosowaliście? Proszę napiszcie coś

Re: Badania po zdradzie. Jakie?

aylinwro napisał(a): > mogl Ci jeszcze przekazac hpv, ale to dopiero za jakis czas moze Ci wyjsc. Jak > Ci keidys zla cytologia wyjdzie, to pamietaj o tym. Hpv akurat bym się nie martwił. Raz że to wirus, wiec leczyć można tylko ewentualne objawy. Dwa że nawet do 80% osób aktywnych

...

zdanie . Tu nie chodzi tylko o kobiety: (...)Konsekwencjami zakażania wirusem HPV są również rak prącia czy rak odbytu oraz szpetne brodawki i kłykciny kończyste. Wczesne wykrycie wirusa HPV pozwala na dobór odpowiedniej profilaktyki i właściwe leczenie!(...) dlatego zaleca się szczepienie dzieci i

Re: nadżerka w ciąży-poradzcie

robimy po drugim dziecku. Także trochę chodziłam z nadżerką i nie mam raka, cytologię mam prawidłową. Lekarz powiedział, że nadżerkę trzeba leczyć, ale raka szyjki macicy wywołuje przede wszystkim wirus -hpv bodajże. Także przebadaj się w kierunku obecności tego wirusa, bo to bardziej on a nie nadżerka

Czy szczepicie córki przeciw HPV?

Stoję właśnie przed dylematem, czy zaszczepić córkę przeciw wirusowi HPV. U nas w mieście mamy taki darmowy program szczepień dla dziewczynek z I klasy gimnazjum. Dużo się naczytałam o powikłaniach (nawet padaczka), i że podobno ta szczepionka nie daje żadnych gwarancji, bo jest za krótko na rynku

Re: HPV po 30

wycofuje, w 20% przypadków zostaje..po prostu boję tej szczepionki. Aha, ważne pytanie - jak postępować z HPV w przypadku partnera? gdzie go wyslać na badanie? Jakie leczenie Może masz wiedzę?

aneczko

znalazłam taki wpis dziewczyny, która miała konizację szyjki: forum.gazeta.pl/forum/w,216,55657709,91474155,NIE_mam_juz_wirusa_.html Ja rownież bardzo martwię się o swój los (hpv 56), ale nie wolno popadać w rozpacz i się poddawać, jeśli szyjki nie ma to wirus nie zrobi już szkody zagrażającej

Re: Wirus HPV - diagnoza i leczenie

Pan równiez powinien mieć te wykwity wymrożone- ja jeszcze czasem proponuję smarowanie vratisolinem. Wirus HPV- zwłaszcza jego onkogenne typy moze powodowac wzrost ryzyka zachorowania na raka szyjki macicy, sromu i prącia! Niemniej osoby o prawidłowej odporności powinny wyeliminować wuirusa z

Re: WRZESIEŃ 2013 (testowanie)

Oj, z tym wirusem to kiepsko... U mnie kiedyś gin zdiagnozował HPV (bez żadnych badań, tak na oko). Przez miesiąc leczenia naczytałam się tyle, że prawie zeszłam na zawał, ale też nabrałam wątpliwości co do własnych objawów. Poszłam do innego gina i - proszę bardzo - cud: zdrowa jestem jako ten koń

zaraził mnie hpv

się coś dziać. Poszedł do 3 lekarzy, okazało się, ze to hpv. Na początku powiedział mi, że to zwykły wirus, nic groźnego. Ja rowniez udałam się do lekarza, okazało się, że też to mam. Nie mówiłam lekarzowi, że to hpv bo wtedy tego nie wiedziałam. Wczoraj poszłam znów. Ogólnie od jakiegoś czasu lecze

Re: wirus HPV - jesteście zorientowane, pomożecie

babeczko, wyreczylam cie, kliknelam kilka razy i oto co znalazlam w Wikipedii: Przyjmuje się, że nawet około 50% populacji ludzkiej w ciągu swojego życia przechodzi zakażenie HPV. Wirus ten jest przenoszony poprzez kontakt z naskórkiem, co powoduje powstawanie tzw. kurzajek czy brodawek stóp, albo

Re: Jak Wam sie zyje po powrocie z UK do PL?

no ale po to sie leczy nadzerke aby nie doszlo do stanu raka przeciez... PAP III dopiero lecza jak mowilam. PAP II ma wiekszosc kobiet. to wirus HPV jest ponoc przyczyna ( ten sam co kurzajki tylko nieco inna odmiana). Zreszta teraz na to szczepia sie dziewczynki w szkolach. Ja tez sie szczepilam

Re: Co ile badacie się u ginekologia, pobiercytol

robi się raz w roku, a cytologię, jeśli poprzednia wyszła dobrze, a pacjentka nie jest nosicielką wirusa HPV, raz na trzy lata. Oczywiście gdy coś zaczyna się dziać, należy natychmiast zgłosić się na kolejne badanie. Ja cytologię i badanie na obecność wirusa robiłam dwa miesiące temu, kolejną cyto mam

Dejcie posur Szlysjery...

mamy XXI wiek i postępy w medycynie. Jak wynika z danych Niemieckiego Towarzystwa Dermatologicznego (DDG), liczba zachorowań w Niemczech na kiłę wzrosła od 2000 roku o 22 procent. Równie niepokojąco wygląda sytuacja, w przypadku infekcji rzeżączką, opryszczką lub wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

wydaje kk wcale nią nie jest tylko tak samo wygląda .Jednak nie jest spowodowane wirusem lecz np.bakterią .Dlatego bardzo ważne jest zrobienie badań mikrobiologicznych cyt.dr.Madeja .................................................................................. . "W tym miejscu nadmienić trzeba

wirus hpv

witam, mam pytanie: jak u faceta zwalczyć hpv? da się, czy będzie nosicielem do końca życia? czy może, jak w przypadku niektórych z Was, wirus sam się zwalczy? bo jesli u mnie sam sie zwalczy, a facet będzie cały czas nosicielem, to mnie będzie zarażał. są jakie metody leczenia? pozdr

Re: Jak ułatwić dostęp do usług lekarskich?

ultimate.strike napisał: > > nosicielom wirusa HIV. > > Oraz nosicielom WZW typu B, HPV, alergikom, cukrzykom i ciścieniowcom? ***Strike! Szanowny Rodaku, nosiciele HIV, poza bardzo nielicznymi, chcieli się zarazić , to niech się leczą za swoje. -- NAUKA OJCA

I co z tego ?

bzdur na forum. Cytologia nie służy do wykrywania wirusa HPV w organizmie. Cytologia (jej wynik) może jedynie sugerować o obecności wirusa. Idź sobie zrób badanie na DNA HPV i dopiero potem się ciesz- jeśli się oczywiście okaże, że wirusa już nie masz. U mnie cytologia przez dwa lata już po usunięciu

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

skoro krostki ( chyba tzw kłykciny) się co jakis czas pojawiają to znaczy że wirusa nadal masz ( ponoć ma się już go na zawsze). Kłykciny jak najbardziej się leczy na różne sposoby, ale skoro dużo na temat hpv wiesz, to pewnie wiesz w jaki sposób..

HPV i mój mężczyzna

witam mam pytanie jestem nosicielka wirusa HPV typu 16-18 kocham się regularnie ze swoim partnerem, czy on tez jest zarażony? jak to sprawdzić? jak go leczyć? Jestem przed zabiegiem skracania szyjki macicy, czy po zabiegu będziemy mogli normalnie współżyć mając pewność że tym razem On nie przekaże

Rak sromu

, Kierownik Działu Klinicznego Ginekologii w Świętokrzyskim Centrum Onkologii. Zapobieganie temu nowotworowi to przede wszystkim profilaktyka zakażeń. - Tu istotne są szczepienia, np. przeciwko wirusowi HPV, które dodatkowo podnoszą immunologiczną barierę organizmu. Nawet u kobiet, u których stwierdzono pewne

Re: Pap smear

Wlasnie o to chodzi ze w tamtym roku mimo zlego wyniku nie bylam leczona tylko kazano mi powtorzyc badanie za rok, bo HPV byl negatywny czyli wynik na nosicelstwo wirusa ktory powoduje raka szyjki macicy. Odnosnie ubezpieczenia wiem ze jezeli nie uplynal rok to musze placiec z wlasnej kieszeni i

Re: hpv

przypadkach przewlekłego utrzymywania się zmian możliwe jest leczenie miejscowe – aplikowanie maści z lekami przeciwwirusowymi, elektrokoagulacja, laseroterapia, zamrażanie ciekłym azotem bądź ostatecznie chirurgicznie usunięcie zmian. Ze względu na obecność wirusa HPV na błonach śluzowych chorego, może

Re: hpv/dysplazja malego stopnia/CIN1-ktos to ma?

Na początek to zmień lekarza bo ten twój to jakiś debil skończony. Jeśli nie miałaś badania na DNA HPV to zrób- będziesz wiedzieć z jakim typem wirusa masz do czynienia. Być może po tym badaniu okaże się, że go nie masz.... cytologia wszak nie służy do wykrywania wirusa, a wskazuje na zmiany

Re: Zła diagnoza!!!

Haniu , ale twierdzisz, że diagnoza była błędna i leczenie niepotrzebne, czy jak? Nie bardzo rozumiem. Wirus HPV mógł być, ale mógł być nieaktywny, trzeba to leczyć, aby się nie zamienił właśnie w gorsze świństwo. Z tego, co napisałaś, to ja wnioskuję tak, że leczenie było jak najbardziej potrzebne

HPV, CIN itd.

Od pięciu lat mam problemy z szyjką macicy (tzn. pięć lat temu dostałam diagnozę) - zaczęło się krwawieniem podczas stosunku, po badaniu cytologicznym, kolposkopowym i "wirusologicznym" wyszło, że mam wirusa (HPV 31), zmiany przedrakowe średniego stopnia. To było na początku ciąży. Pół

Re: Jak Wam sie zyje po powrocie z UK do PL?

wymaga leczenia i zanikaja samoistnie. A w Polsce to niby cytologia nie okresla stanu komorek?? . A z tym samoistnym zanikaniem to ubawilas mnie. Nie zanikaja ale po prostu nie ma az dysplazji. Inny poziom rozwojowy. Ale kazda z nas ma jakis stopien PAP po prostu dopiero od III to wymaga leczenia. HPV

Re: Jak Wam sie zyje po powrocie z UK do PL?

princesswhitewolf napisała: > no ale po to sie leczy nadzerke aby nie doszlo do stanu raka przeciez... PAP II > I dopiero lecza jak mowilam. PAP II ma wiekszosc kobiet. > to wirus HPV jest ponoc przyczyna ( ten sam co kurzajki tylko nieco inna odmian > a). Zreszta teraz na to

Re: kłykciny kończyste

Zrob sobie dla pewnosci badanie na wirus HPV. Jesli wyjdzie ze masz no to musisz zabrac sie za leczenie. Nie mam pojecia czy odpowiada ten wirus za poronienia, wiem ze powoduje raka szyjki macicy. Pozdr

Re: walka z kłykcinami a sex

i przede wszystkim powinien przebadać się również partner na obecność wirusa HPV, może on też powinien podjąć leczenie

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

Hej, półtora roku temu dowiedziałam się że jestem nosicielką tego wirusa (moje posty są powyżej)-typ 16 HPV. BYłam na kilku wizytach u ginekologa-onkologa, który wprowadził leczenie globulkami. Po kilku tygodniach po zakończeniu leczenia miałam robioną cytologię. Wyniki podała mi pielęgniarka przez

Re: wirus HPV - jesteście zorientowane, pomożecie

nowotwór jest całkowicie uleczalny. Nie zadręczaj się, skąd go złapałaś, tylko weź się za leczenie. Poza tym podobnie jak z HSV (opryszczki) niektórzy robią z HPV wielkie halo a podobno tych podtypów jest mnóstwo i prawie każdy to ma, w utajonej wersji (badania robi się pod kątem kilkunastu bądź

Re: Niesiołowski obrzuca błotem Napieralskiego

zmartwie cie - jestem zdrowa za to ty nadal wymagasz leczenia psychiatrycznego he he he he he a co do wirusa HPV to jak masz córkę to ją zaszczep bo wyszła juz szczepionka p/ HPV ,m który jest jednoczesnie profilaktyka p rakowi szyjki macicy warto szczepic dziewczynki przed podjęciem przez nie

Re: cyndyloma,(-ta) - co to jest?

Kłykciny kończyste wyw przez wirusa HPV. Trzeba leczyć. Możesz zarazić partnera.

Re: infekcja, infekcja, infekcja:(

Nie wiem jaki mam typ wirusa ale raczej nieonkogenny tylko wywołujący kłykciny których poki co nie mam. W opisie kolposkopii mam napisane 'obraz onkologicznie niepodejrzany' i jest tylko o 'brodawkowatych zmianach jak w infekcji hpv' oraz o licznych rozszerzonych naczyniach krwionosnych jak w

Re: HPV i mój mężczyzna

własnie dowiedzialam sie ze zostalam zarazona wirusem HPV 16 bede miala nastepne badania i dostalam juz leczenie ale odeszlam od faceta ktory mnie tym zaraził obecnie spotykam sie z mezczyzna z ktorym dzieki Bogu jeszcze nie wspołzyłam jak mam mu powiedziec o tym ? pomozcie czy juz zawsze bede

Re: do fela125

. z University of Rome Sapienza wykazali potencjalne właściwości hamowania procesu przerostu gruczołu krokowego (Benign prostatic hypertrophy BPH), ponadto badali właściwości cytostatyczne i cytotoksyczne liofilizowanego ekstraktu z Cistus incanus na linie komórkowe ? normal human prostate cells (PZ-HPV

Re: Nie zrobię badania na hpv.

tego wirusa, wiec jedyne, co można zrobić, to regularnie robić cytologię, żeby w razie czego odpowiednio wcześnie móc podjać leczenie skutkow obecności tego wirusa w organiźmie. Ale cytologie nalezy regularnie wykonywać niezależnie od tego, czy ma się HPV czy nie.

Rak szyjki - choroba z niewiedzy

lekarze i służba zdrowia robią wszystko,zeby zarabiać nie leczyć!!?? Nie napisał Pan też, ze nie ma refundacji na badanie typu WIRUSA HPV, a kosztuje srednio 350 zł?? ŻAŁOSNE.......

Stolica Innowacji - kwiotki ważniejsze niż zdrowie

Kolejną innowacją naszej stolicy, jest rezygnacja ze szczepień dziewczynek przeciwko wirusowi HPV, powodującemu raka szyjki macicy. Nie ma na to pieniędzy! A tak nam pięknie budżet obrodził ... MILIARD złotych! Jak ryczy propagandowa tuba. Myly Państwo, zwyczajowo już, wyszliśmy przed szereg. Znów

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

jakież to ''leczenie'' może być - jedynie wzmacnianie odporności. Niektórzy zalecali szczepionkę byy wzmocnić obronę przed wirusem ale z tym to na dwoje babka wróżyła nie ma żadnych potwierdzonych badań czy ona działa. Zrobiony test potwierdził że mam HPV typ 18 onkogenny. Jest niewielki procent szansy

Re: nadżerka

zapamiętałam, sama nadżerka nie przeradza się w raka, jak powszechnie straszy się kobiety. Raka szyjki macicy powoduje wirus HPV, który jeśli jest w naszym organizmie to się zaczyna rozwijać na tych tkankach, które są "pod spodem" a stają sie widoczne dopiero gdy mamy nadżerkę. Wniosek jest taki, że

Re: Cytologia IIIgr.

Miałam podobny przypadek tylko u mnie było opisane jako AScuS to coś jak 3gr,był robiony wycinek długi czas oczekiwania i wielki stres . Wyszedł wirus HPV ,póżniej zrobiłam test na wirusa HPV okazało ,że nie ma tylko stany zapalne.Póżniej leczenie globulkami i po leczeniu miałam 2gr teraz po 3

Re: ##########NASZE CHOROBY############

mężczyzn chorych obserwuje się bowiem krwinkomocz. Warto wiedzieć, że bywa i tak, że po leczeniu brodawki znikają bezpowrotnie. Nie oznacza to jednak wciąż pokonania wirusa. Nadzieja w profilaktyce Odkrycie wirusa HPV, a także stworzenie (dostępnej w Polsce) szczepionki, skutecznie chroni przed aż 40

Re: Zła diagnoza!!!

specjalizację w tej dziedzinie. Zrobił mi kolposkopie, badanie jakimś odczynnikiem i wykluczył tę chorobę. Ps. A wirus, jeśli by był, to nie mógł byc nieaktywny, skoro był stwierdzony na podstawie tych "niby zmian w sluzówce" (na które w żaden sposób nie wpłynęło leczenie). Jak można leczyć hpv w

Re: HPV - czy któraś ma/miała?

HPV. Jedno jest pewne wirus nie miał i nie będzie miał wpływu na ciążę i na dziecko tylko na Ciebie. Dr z Bociana absolutnie wykluczył HPV jako przyczynę poronienia. Jeden z lekarzy tłumaczył mi, że ciąża może sprzyjać 'obudzeniu" brodawczaka, może się on uaktywnić, choć oczywiście nie musi

Re: Chyba to HPV

No chyba najlepiej prawdę. Zawsze można używać prezerwatyw. Kłykciny i leczenie- zależy czym ( u kogo) i jak. Ja leczyłam Condyline- sama w domu i nigdy nawrotów nie miałam- wirusa już nie mam. Najpierw zrób badanie na HPV i jego DNA żeby mieć pewność.

HPV- szukam dobrego gin.

szukam dobrego ginekologa ktory leczy i zna sie na tym Wirus HPV - pilne -

Re: wirus hpv

ponawiam pytanie, czy jest jakiś lekarz w Polsce który zajmuje się leczeniem hpv jamy ustnej ? Czy trzeba czekać aż powstanie z tego rak i ktoś wtedy zareaguje ???????????????

Re: wirus HPV

Cytologia nie jest badaniem ostatecznym - wynik Pap III/IV i sugestia CIN2 jest bezwzględnym wskazaniem do pobrania wycinków pod kontrolą kolposkopu! Wirusa HPV nie leczy się farmakologicznie - nie ma leków skutecznie zwalczających HPV. Druga cytologia mogła być fałszywie ujemna - nie możesz czuć

Re: Badanie

Jeśli w cytologii są koilocyty to jest na 100% spowodowane wirusem HPV.Badanie DNA może wskazać jaki typ wirusa posiadasz , czy mniej onkogenny czy bardzo onkogenny.Leczenie zmian w szyjce spowodowanych hpv, czyli dysplazji jest i tak niezależne od typów wirusa.

Re: Jestem załamana cytologią!

Chlamydię kochana ma co 4 kobieta w Polsce, a HPV to wirus wywołujący raka szyjki macicy.Jestes leczona - nie martw sie.Raka nie masz.

Re: do Pani Doktor proszę o pomoc

Organizm samoistnie może zwalczyć wirusa HPV. Jesli w ciagu 12 miesiący istnieją nadal objawy infekcji wówczas należy podjąć leczenie. Aby sprawdzić czy nadal masz wirus HPV możesz wykonać badania na obecność DNA HPV. Wówczas sprawa bedzie jasna. Wrzuć hasło wirus HPV w wyszukiwarke a znajdziesz

Re: Moze ktos pomoze!

Mysle ze antybiotyk i leczenie nie dalyby zlego wyniku w cytologii, cytologia to badanie zmian w komorkach nablonka, zwlaszcza mogacych prowadzic do raka! Najczestsza przyczyna jest wlasnie wirus HPV, wiec gin robi wszystko jak nalezy, chce sprawdzic obecnosc wirusa i jego typ, bo nie kazdy

Re: Aga55jaga!

myślę, że poprzedniczka ma rację. Cin II to zmiana, którą wywołują raczej onkogenne typy wirusa HPv. Natomiast samo szczepienie uchroni cię jedynie przed typami wirusa, których nie jesteś nosicielką (a tak naprawdę nie wiesz które masz a których nie). Szczepionka, wg strony www.hpv.pl nie leczy

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

Własnie, to jest największy problem. Moralno-etyczny - ze wirusa przekazuje sie dalej...jak tu zyc? szczegolnie jeśli jeszcze nie zdarzyło się związac na stałe z jednym partnerem, lecz wciąż szuka. Ja postawilam na walke z HPV, mimo ze wiem, ze nie ma na niego leku. Robie wszystko by zwięszyć

Re: WARSZAWA 2 - dr M Lewandowski (Mokotów)

ginekologów. Plus to co miałam w tak młodym wieku - HPV, nadżerka, grupa III - a mialam 21 lat i tylko jednego partnera (ktory przede mna mial ponoc "tylko" 1 dziewczyne). Najpierw były bardzo dokladne badania, potem leczenie. Troche trwało zanim uporał sie ze wszystkimi przypadlosciami jakie mnie

kpytel-przeczytaj!!!

Byłam w takiej samej sytuacji-3 gr cyt. w 14 tyg i podejrzenie hpv...wskazane jest zrobienie typowania hpv (jaki typ wirusa,czy jest to wirus onkogenny), ale jest to b. drogie badanie (nie jest refundowane-ok. 300-400zł samo typowanie), więc moja gin. postanowiła, że najpierw spróbujemy leczenia

Re: zła cytologia

wywoluje raka, zwlaszcza w stadium ekstremalnym. Komorki atypowe w wyniku badania cytologicznego w ciazy nie sa nadzwyczajne, nie wprowadza sie leczenia, nie oznacza to raka, stwierdzenie wirusa HPV jest tylko info nic.sie z tym nie robi, wiec po co. Jasne to jest dla mnie to ze same nie wiecie w jakim

Re: Heviran a HPV

Tak jak pisałam- pierwsze słyszę o heviranie na hpv- przecież heviran jest lekiem stosowanym w przypadku zakażeń opryszczką, ospą wietrzną i półpaścem. Więc tak jak piszę- co ma piernik do wiatraka i jaki jest sens stosować coś w przypadku kiedy to nie działa na danego wirusa. No i co za lekarz

kłykciny - znacie ten problem?

Czy może któras z was zna ten problem - wiem ze za to odpowiedzialny jest wirus HPV? Jak się to leczy? Czy znacie dobrego ginekologa z Łodzi ktory coś z tym zrobi??

Re: Z III na IV.....!

Rozpoznanie to dysplazja wysokiego stopnia, spowodowana wirusem HPV. O dalszym sposobie leczenia zadecyduje wynik biopsji, jesli sie potwierdzi , to prawdopodobnie czeka cię konizacja szyjki.

okienko serologiczne

Oczywiście. Najszybciej wyjdzie rzęsistek i tryper. Potem kiła, HIV, opryszczka. Dalej wirusy hepatotropowe B, C i inne. Na HPV to kondom nie pomaga. Jest jeszcze problem leczenia zapobiegawczego, bo jeśli koleś miał HIVa to trzeba by zacząć łykać Combivir już po 12 godzinach. Generalnie to trzeba

Re: jeszcze raz HPV

, większość zakażeń wirusami HPV ustępuje samoistnie w ciągu 24 miesięcy . Zakażenia typami wirusa HPV wysokiego ryzyka (typy HPV 16 i 18) są często powiązane z CIN 2 - zmianami bardziej zaawansowanymi. Pomimo, że stany przedrakowe CIN spowodowane przez wirusy HPV mogą ustąpić bez potrzeby leczenia, to

witam

Bardzo proszę o informacje.Dostałam wynik cytologi cin 2 zmiany śródnabłonkowe dużego stopnia .\, cytologia III,pan doktor skierował mnie na badanie hispatologiczne i wyszedł wynik dodatni wirusa hpv mam pytanie co dalej bo pan doktor przepisał mi globulki dopochwowe i nic pozatym żadnego leczenia

Re: HPV

tak może być, albo tez infekcja była w stanie utajenia. Wirus HPV czasem ulega samowyleczeniu. Trzeba kontrolować cytologię i leczyć ewentualne zmiany na szyjce.

Re: jakie badania na wirusa HPV

Witaj, cytologia może wykryć obecność wirusa HPV,ale jeszcze lepsze jest pobranie wymazu do szczegółowego rozpoznania genotypu HPV- w poradniach leczenia chorób szyjki macicy możesz to załatwic Na wynik czeka się 2-3 tygodnie. Jesli lekarz da Ci skierowanie, to masz to z NFZ,a jeśli nie, możesz

Re: Kłykciny i HPV raz jeszcze, prosze

. Dlatego trzeba w tym czasie dbać o zdrowy styl życia i podnosić swoją odporność. HPV niestety się nie leczy, leczy się objawy. Ważna jest także profilaktyka - cytologia, ponieważ niektóre typy tego wirusa mogą prowadzić do raka. Poczytaj więcej w necie i koniecznie idż do dobrego lekarza, który będzie

Re: Wirus HPV pomocy

Kiedyś czasem leczyli preparatami z interferonem, stosowanymi powierzchniowo. Ale teraz nie wiem. A co proponują lekarze?

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

hej dziewczyny ja wlasnie zaczynam walke z wirusem hpv .gdy sie dowiedzialam ze go mam zawalil mi sie swiat bo nie wiedzialm skad moglam go zlapac a przeciez mam jednego partnera zawalil mi sie swiat naszczescie moj lekarz do ktorego chodze jest naprawde wybitnym lekarzem i zapewnia mnie ze wirus

Re: PROSBA O PRZETŁUMACZENIE

Przewlekłe zapalenie szyjki macicy. Nadżerka gruczołowa częsciowo wygojona. Cechy infekcji wirusem HPV. Infekcja wirusowa podlega obserwacji lub leczeniu, zależnie od typu wirusa. Na pewno nadżerke trzeba wyleczyć.

Re: A próbowałaś zachowywać się nie jak idiotka?

Przestancie sie wszyscy czepiac tego seksu i poczytajcie sobie o wirusie HPV i brodawkach plciowych. Rosna w miejscach intymnych, bola, mozna je wypalic albo wymrozic, ew. smarowac mascia, ale i tak calkowite ich pozbycie sie jest niemozliwe. Nastepstwem leczenia jest suchosc pochwy, brak ochoty na

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

badanie wykazało stan patlogiczny ze zmianiami wewnątrznabłonkowymi. Pobrano mi materiał do badań na obecność wirusa HPV. Badania nie wykazały obecności wirusa HPV. Mojej pani ginekolog to nie wystarczyło. Bez żadnego leczenia kazała mi koniecznie zrobić badania kolposkopowe. W nich na szczęście nie

Aresztowano mężczyznę, który świadomie zarażał ...

Ja też poznałam takiego faceta,i do tego którego pewna kobieta oskarża o zarażenie HPV wirusem. Pani Ewa R. szkoda, że nie mogę jej i jego innych kobiet znaleźć. Sama się leczę i nie wiem czy mogłam HPV od niego złapać ponieważ zanim go poznałam byłam zdrowa a teraz mam kłopoty ze zdrowiem i

Zła diagnoza!!!

Dziewczyny, może mnie jeszcze niektóre pamiętają z wątku sierpniowego, potem musiałam przerwać starania, bo moja p. doktor stwierdziała u mnie zakażenie wirusem hpv i zleciała leczenie, które nic nie dawało, oprócz koszmarnych objawów niepożądanych! W międzyczasie byłam u doktor dermatolog, która

Re: hpv/dysplazja malego stopnia/CIN1-ktos to ma?

siebie musisz tak samo a ten nisko moze byc przyczynkiem do nowotwora zas ten wysoki "jedynie"do ew.klykcin lub niczego.Tysiace kobiet ma tego wirusa i zyje(juz to wiem;)rodzi dzieci i to zdrowe.Jestem po leczeniu farmakologicznym,z grupy 3 zeszlam na 2,hpv zostaje zaleczany,w cyto juz go nie

Re: dziewczyny z HPV łączmy się!!!!

, która jest profesorem ginekologii i lekarzem medycyny naturalnej.Prowadziła ona badania nad wirusem hpv i leczyła swoje pacjentki naturalnymi metodami.Oczywiście nadal w takich przypadkach robi się cytologię i jeśli potrzeba kolposkopię. Ta doktor zaleca wszystkim zarażonym wirusem dietę wegetariańską

Re: Wszystko o raku szyjki macicy...

jak przy wielu) pamiętajcie, że zarażenie się wirusem HPV nie ozn., że będziemy mieć raka, tak samo szczepionka przed rakiem nie chroni, a jedynie przed zarażeniem się pewnymi formami wirusa HPV

Genital Herpes Care i HPV

Witam wszystkich. Mam problem z wirusem HPV i kłykciami. Przeczytałam wszystko co się da w necie, to również, całe. forum.gazeta.pl/forum/w,216,55657709,55657709.html?f=216&w=55657709&a=55657709&wv.x=0 Czy ktoś z was stosował preparat Genital Herpes Care? Jak go kupić? Walczę z tym

Re: nie pękaj ;)

" w piersi z kolei miałam zmiany mastopatyczne - udające na USG guzy na szyjce macicy tzw. nadżerka, która okazała się dysplazją komórkową - gdyby nie usunęli (konizacja) prawie na 100% przeistoczyłaby się w nowotwór (HPV genotyp onkogenny) -> tu liczę na pozbycie się wirusa HPV dzięki

RootkitRevealer

RootkitRevealer to zaawansowane narzędzie do wykrywania rootkitów.

Tym mianem określane są złośliwe programy, jak wirusy czy trojany, które starają się ukryć swoją obecność w systemie modyfikując przy tym rejestr systemowy i wykorzystując luki w Windows.

Puchi Puchi Virus

Wersja demonstracyjna gry Puchi Puchi Virus.

Puchi Puchi Virus jest grą zręcznościową, w której gracz wciela się w postać profesora, którego zadaniem jest leczenie kolejnych pacjentów. Zadaniem gracza jest takie łączenie elementów symbolizujących danego wirusa, aby

Dead Rising 2 spolszczenie

Dead Rising 2 spolszczenie dodaje do gry polską wersję językową, co sprawia, iż łatwiej zrozumieć nam chociażby niuanse fabuły.

Dead Rising 2 to druga odsłona serii opowiadającej o wirusie przemieniającym ludzi w zombie. Główny bohater gry wyrusza w niebezpieczną podróż

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - leczenie wirusa hpv