Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: komu się udało- wpisujcie się!

Witam. Dziekuje za dobre slowa i dobre wiesci. Za mna warszawa i lodz. Chyba sprobuje w bialymstoku. Niestety zadnego z lekarzy nie znam. Czy naprawde Panstwa lekarz jest tak dobry?

Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

jezeli zdarzylo ci sie odwiedzic lekarza lapowkarza, ktory tylko patrzy czy mu dajesz koperte bo inaczej nie chce z toba gadac NAPISZ! Niech inni wiedza jakich mamy specjalistow i omijaja go z daleka!

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

grozić policją ?? tylko smiech slychać, przecież policja też załat- wia sobie rózne rzeczy u lekarzy.

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

a może tak na poczatek wymienimy lekarzy z PSK, bo tam aż się roi od takich, co wy na to?

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

dajcie ludziom zarobić,zamiast ich wytykać palcami,niech ludzie placą i biją się o leczenie czy operację.

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

policja nie jest żadnym pośrednikiem,tylko klientem lekarza,też choruje i co nieco potrzebuje,jak chcą przejść na "wcześniejszą" emeryturę.Trzeba wyleczyć się z naiwności.

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

Zgadza się . Biorą , bez względu na chorobę . Znam to z autopsji . Z rakiem płuc czekałbym miesiącami na tomografię , czy operację bez kopert . Białostoccy lekarze . Płaciłem i żyję .

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

jesli moje zgloszenie popelnionego czynu zabronionego za posrednictwem policji nie trafi do prokuratury, to policjant ma calkiem inne problemy. przeciez latwo sprawdzic, czy prokuratura ma sprawe na biurku, czy nie...

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

Wyjedz z rodzina do UK, tam leczenie jest za darmo. W blahych sprawach jest tam trudno dostac sie do specjalisty i wyjsc z garscia lekow, natomiast w sprawach powaznych masz tam doskonale leczenie za darmo. Jestesmy w Unii i cie sie to nalezy.

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

Jaki PIS, jaka spowiedz? Ludzie!! zalozylam ten watek, po tym jak moja matka z podejrzeniem raka na plucach bezskutecznie szuka pomocy od dluzszego juz czasu. Jest traktowana jak intruz, zero pomocy. Co robic, gdzie isc po pomoc? Moze ktos z was ma jakis pomysl? Drugim przykladem jest moj sasi

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

ludzie! placic i bic sie o zabiegi?? wyjezdzac do UK na leczenie?? nie wierze oczom! kopac po dupach! zmuszac do rzetelnej pracy! nie odpuszczac i grozic policja! nawet jak wam w szpitalu daja recepte do reki kiedy jestescie stacjonarnie leczeni! nie tylko im sie nalezy, nam tez! fakt, ze za malo za

Re: Lekarze lapowkarze w Bialymstoku!!!!

Wygląda na to żeś sPiSiały członek,żeby Cię dosadniej nie nazwać. Bój się Boga człowieczku.Ty tak sam z siebie, świątecznie, na samo Boże Narodzenie tego dziecięcia, co to i ciebie chce odkupić za nie swoje grzechy. Taki Pawka Morozow czy podpuszczacz z tej wykopanej neobolszewii. A może świąteczn

Re: Białystok- szpitale

potrzeba. Pewnie to zależy od składu lekarzy. Ale każda opcja w Bialymstoku ma jakieś minusy. Czy państwowo, czy prywatnie. Z plusów na Warszawskiej to na pewno małe sale, odremontowana sala porodowa.

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

Tak, prof Wolczynski ma tez znakomita opinie nawet jako czlowiek.Ja jednak uparcie polecam dr Sole.

Re: in vitro kwiecień 2014 r.

dzieki kochana. pojade tam jeszcze po mrozaki no bo co zrobic. ale martwi mnie co dalej bo na pieniadzach nie spie. jak i nastepnym razem sie nie uda to nie wiem. jesli chodzi o program rzadowy to w moich okolicach jak sie pytalam to lekarz mowil ze trzeba czekac ok roku bo juz nie ma terminow, w

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

Jest to mezczyzna,przyjmuje w Bialymstoku obok kliniki na ul Wojskowej 4, najlepiej umowic sie na wizyte telefonicznie.Nie trac czasu, tak jak ja stracilam wiele lat u roznych konowalow.Wal do specjalisty.Jak chcesz namiary na tanie noclegi to Ci dam ale na priv. joa344@gazeta.pl W

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

napisz mi czy jest to kobieta i gdzie przyjmuje bo niestety muszę zmienić lekarza już 3 cykl biorę clo i nic mi to nie daje, pozdrawiam beata artt@wp.pl

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

domitrz jest ok. ma gabinet razem z wołczyńskim. inv i icsi u domitrza jest stosunkowo tanie inv kosztuje ok 6000 zlotych, bez naciagania, bez niepotrzebnych dodatkowych badan, bez oszustwa. -- moje szczescie

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

napisze:) spodziewam sie samego dobrego. od poczatku moej ciazy jestem w kontakcie z profesorem. nawet smial sie, ze za szybko mu zaciazylam, bo mial takie piekne plany badan:D -- moje szczescie

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

Zlego slowa o prof Wolczynskim tez nie slyszalam.To faktycznie dobry czlowiek.Napisz jak Ci pojdzie w poniedzialek.Ja tez nie lubie lekarzy, ktorzy mydla oczy a tak naprawde chca tylko kase.bO TAK NAPRAWDE LEKARZ POWINIEN BYC CZLOWIEKIEM A NIE TYLKO MASZYNKA DO ROBIENIA KASY!!!Pozdrawiam

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

Wtajcie dziewczeta Zaczelam leczyc sie u dr Domicza czy wiecie cos o nim Narazie mialam tylko 1 wizyte Staramy sie o dzidzie i mamay problem bo od 2 lat nie zachodze w ciaze Czy ten lekarz takze wykonuje zabiegi IVF i ICSI Z gory dzieki za odp- pozdrawaim Joanna

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

mmikus:) ja chyba juz ostatni raz jade. teraz prof. zrobi mi badania prenatalne i powie kiedy odstawic heparyne. generalnie ciaze prowadzi mi gin z mojego miasta. prof. jest naszym dobrym duchem i doradca! I NIE WZIAL ANI GROSZA DOTAD! powiedzial, ze z tak daleka jechalam do niego na piec minut,

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

bylam bardzo pozytywnie rozczarowana bialymstokiem i prof wołczyńskim. człowiek dusza, nie madrzy sie, konkretny, bardzo mily, nie stresuje, nie mydli oczu, zyczliwy, jak zajmuje sie pacjentka to w 100%, nic na pol gwizdka.nie naciaga na kase, czesto bierze za wizyte mniej niz jest w cenniku. ja

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

Ja również tak ja pimpek_sadelko byłam, jestem i będę zachwycona prof.Wołczyńskim;)) Mój synek właśnie dzięki Niemu się urodził. To świetny fachowiec, o czym świadczą zresztą tłumy w gabinecie. Zawsze życzliwy, zainteresowany, mam wrażenie, że wykonywanie tego zawodu to Jego pasja. Dodam jeszcze

Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

wazne nie przekazuje w trakcje leczenia pacjentow innym lekarzom.Zdecydowanie odradzam dr Grochowskiego, ktory ma nieodpowiednie podejscie do pacjentow, nie chce nic wyjasniac,nie daje skierowan na zastrzyki,nie przeprowadza badan na pierwszej wizycie, pali papierosy w gabinecie w AM; GDZIE PRZYJMUJE

Re: Lekarze w klinice AM w Bialymstoku

Witam! Nika ja tez sie leczylam u dr Domitrza, no i dzieki niemu poczela sie nasza coreczka:). ja bralam CLO i wlasciwie w drugim cyklu sie udalo. ale niestety nasze szczescie urodzilo sie przedwczesnie i nas opuscilo. teraz juz doszlam do siebei i jestem pelna nadziei. w marcu znowu CLO i mam na

Jaka klinike polecacie??

Moja kolezanka szuka dobrej kliniki ktora pomaga przy niepekajacych pecherzykach. Chcialaby sie dowiedzieciec o klinikach z Wroclawia,Poznania,Bielegostoku i Warszawy ktora najlepiej wybrac i jakiego lekarza polecacie?? Robila teraz IUI w Poznaniu bez rezultatu.Gin z jej miasta polecil jej klinike

Re: Skrócona szyjka macicy w 28 tyg pomocy !!!!

martwi mnie to ze lekarz nie wspomnial mi nawet o takiej mozliwosci. Wczoraj bylam w klinice arciszewskich w bialymstoku i lekarz tez o takiej mozliwosci nie mowil... czyżbym niepotrzebnie panikowala??

Re: Prośba o pomoc- szukam lekarza w Białymstoku

Witaj! Nie chce nic sugerowac,ale w Bialymstoku nie znajdziesz lekarza ktory zna sie na rzeczy! Ja tez szukalam w Bialymstoku przed leczeniem!!!! Mysle ,ze powinnas skorzystac z namiarow ktore dostalas od Stowarzyszenia! Pozdrawiam!

Re: Niby o Jandzie

czesto w miasteczku mieszkal 1 zydowki lekarz czy nauczyciel, ktory byl postrzegany jako Niemiec wyznajacy judaizm. W Kongresowce, Galicji czy na Kresach Zydzi to byl zupelnie inny swiat: jezyk ,kultura, ubior. W Gliwicach na poczatku lat 30 tych mieszkalo okolo 1 tys Zydow, a w takim Bialymstoku 60

Re: Ciąża?! Bardzo złe wyniki badań nasienia.POMO

Ja mialem 2.1 milona na mililitr, przy czym w calej dawce nasienia (2ml) bylo ich tylko 4.2 miliona (!) Jak dostalem taki wynik, przeszlismy na konsultacje do lekarza gdzie to wszystko omowilismy. Lekarz w klinice nieplodnosci zbadal zone, po czym powiedzial: czy robila Pani test ciazowy? bo

Ortopeda z sercem na dłoni. Nagroda im. Krzyszt...

Jestem lekarzem w Brazylii. Studiowalem z Dr. Zbigniewem Mazurkiewiczem w Bialymstoku. Ta nagroda jest nie tylko za fantastyczna prace jaka do tej pory wykonuje. Jako kolega z czasów studenckich tez byl przykladem etyki i zyczliwosci. Gratulacje! Valdir Kaplan.

Re: Laparoskopia mięśniaka macicy

hej, ja jestem 2 tyg po usunieciu 6 miesniaków macicy . mam 31 lat, rok temu poornilam 1 ciaze.niestety laparo mialam w bialymstoku nie w wawie - prywatnie - lekarz mlody wyksztalcony w USA i Norwegii, inni lelarze, nawet ci z warszawy proponowali mi przy takiej liczbie miesniaków klasyczna

Re: Wozi dzieci do szkoly. heheheheheheheheh

jot-23 napisał: > hehe.. ok, ok...przedszkole nie szkola...kosztuje tyle samo co szkola, wiec moz > na troche podrasowac slownictwo nie? .......................ok...................................................ja sie ciesze ze szescia twego............. ....w bialymstoku w galeri

Re: Nowa Klinika Artvimed w Krakowie - opinie

jesli przyjmuje 2x w tyg to jakim cudem przeprowadza ivf??? ja mialam ivf w bialymstoku i nie zaluje :) mam slicznego 14m synka...niestety w krakowe nie ma specjalistów od ivf sa tylko pseudokliniki i lekarze ktorym sie wydaje ze potrafia...to nie kliniki tylko gabinety ginekologiczne w ktorych

Re: Jeszcze rok, dwa i Olsztyn zostanie medycznym

"Uniwersytet Medyczny w Bialymstoku to uczelnia z szesdziesiecioletnia tradycja ksztalcenia lekarzy" Uniwersytet Medyczny w Bialymstoku jest uniwersytetem zaledwie od kilku lat, wczesniej byl "zwykla" Akademia Medyczna,chociaz trzeba przyznac ze na dobrym,przyzwoitym poziomie

Re: Kto przystępuje do in vitro we wrześniu?

witaj slonko.... jak milo ze sie odezwalas:)to dodaje naprawde otuchy:) piersze in vitro mialam w lutym :)lekarze nie dawali szans ze wzgledu na bardzo kiepskiej jakosci zarodek..wiec odpuscilam i bhcg zrobilam z przymusu z mysla ze i tak bedzie lipa:(a tu ku mojemu zdziwieniu beta rosla pieknie

Re: Braki w Białymstoku.

Nie jestem tak do konca przekonany, czy aby jedyna rzecza, ktorej brakuje w Bialymstoku to byloby wlasnie "mieso kangura'. Innym brakuje "logiki, rozumu, (ba, nawet), tolerancji" ale tych ingrediencji to chyba nawet komus rownie przedsiebiorczemu jak Pan "raz, dwa, trzy

Zalezy na kogo sie trafi.

Jestem mlodym czlowiekiem i tylko raz lezalem w szpitalu. Nie moge zlego slowa powiedziec o personlelu medycznym w tym konkretnym szpitalu wojewodzkim. Ale mialem jedna przykra sytuacje okolo 10 lat temu w Bialymstoku na ulicy Bema. Zglosilem sie do lekarki z objawami silnej depresji, mysli

Re: Bolerioza a wyniki badan

aj przytlacza mnie to wszystko, ale musze wziac sie za siebie..mieszkam w Bialymstoku czy ktos moze moglby polecic jakiegos lekarza stad ktory zna choc pobierznie te schorzenie ? prosze o kontakt na mail zegaa@wp.pl..z gory dziekuje. Zeby zrobic badanie moge isc do zwyklego laboratorium ? Lekarz

Re: refundacja z NFZ za badania i zabiegi

na badania z nfzu skierowanie moze dac albo lekarz z prywatnej kliniki ktory podpisal umowe z nfz, albo lekarz z kliniki ktory jednoczesnie jest lekarzem ze szpitala. w bialymstoku AM jest takich 3 lekarzy.

Re: wg mnie Novum

Ja polecam ARTEMIDE w Bialymstoku. Super lekarze i koszty niższe - mnie wyszło z lekami ok 6400 zł. widze ze ogromna róznica porównując ceny o ktorych piszecie z klinik warszawskich...

Re: zespół cieśni nadgarstka

hej longinka78 mozesz napisac mi kiedy i ktory lekarz najlepszy w bialymstoku.chcialabym wiedziec ile czekalas na zabieg bo mi powiedzieli ze do roku mniej wiecej .

Jakie badania na astme w Warszawie? 6 lat

poczatku atakow pomaga nie rozwinac sie bez udania sie na ostry dyzur. Badania, lekarze moga byc w W-wie lub Bialymstoku. Z gory dziekuje -- The best is yet to come. http://www.suwaczki.com/tickers/zpbn2n0api8w2a8v.png

Klinika Arciszewski-macie doswiadczenia?

Czy macie doswiadczenia z klinika Arciszewski w Bialymstoku? chodzi mi glownie o to, ze czy jezeli powiem, ze chce miec cesarke 'na zyczenie' to czy beda z tym jakies klopoty. tzn mam wskazania do cesarki, ale to roznie bywa z lekarzami. Ja poprstu chce zaplacic i sie nie doszukiwac, nie klamac

Klinika Arciszewski-macie doswiadczenia?

Czy macie doswiadczenia z klinika Arciszewski w Bialymstoku? chodzi mi glownie o to, ze czy jezeli powiem, ze chce miec cesarke 'na zyczenie' to czy beda z tym jakies klopoty. tzn mam wskazania do cesarki, ale to roznie bywa z lekarzami. Ja poprstu chce zaplacic i sie nie doszukiwac, nie klamac

Re: Nietolerancja laktozy=koniec karmienia?!

nas w Bialymstoku.Powiedzial ze za ok 4 tyg powinna byc poprawa, ze ta nietolerancja mija, ze to nie jest wrodzona tylko wtorna, i ze nie odstawia sie od piersi dziecka.Mowil ze wie ze wielu lekarzy praktykuje odstawianie, ale nie ma takiej potrzeby.Mam nadzieje ze to przejdzie tak jak mowil, juz

pytanie o lekarza

Czy jest w Bialymstoku specjalista lekarz o dwoch specjalnosciach dermatolog- wenerolog?(moze przyjmowac prywatnie)Bede wdzieczny z a info .

nie wiem co zrobic z moim dzieckiem

lekarza i zle wykonana opracje, i to co sie slyszy co sie dziejie w szpitalu, koszmar, co mam zrobic pomóżćie może pani doktór by coś polecila, co mam zrobić. oczywiście wiem ze musze coś zrobić, tylko boje sie klaś do szpitala u sieboe w bialymstoku, co mam zrobic,pomóżcie.

Re: medycyna UWM-warto?

Na Twoim miejscu poszlabym na uczelnie z doswiadczeniem. Poczekaj az wyksztalca pierwszych lekarzy, zobaczymy co z tego wyjdzie lepiej dmuchac na zimne, aczkolwiek zycze im dobrze. Ja jestem na AM w Bialymstoku- polecam!

adres dobrego dermatologa w białymstoku

znacie może adres albo telefon jakiegoś dobrego lekarza dermatologa w bialymstoku. byłabym bardzo wdzięczna

Bartłomiej Bonk: Walczę dla innych dzieci

Mieszkam w USA. Tumanow w medycynie tutaj tez nie brakuje, zreszta jak w kazdym innym zawodzie. Podstawowa roznica pomiedzy Polska a Ameryka lezy w podejsciu do pacjenta. NIKT tu sie nie zachowuje po chamsku. Rozmowa pacjenta z lekarzem jest na konkretnym poziomie. Nikt nikogo nie stawia w

Re: Uprzedzenia do Podkarpacia

To ja wspomnialam o Podkarpaciu, ale wcale nie w celu powielania stereotypow o Podkarpaciu, po prostu dlatego, ze tu mozna rzec mieszkam. Gdybym mieszkala w Lodzi, Bialymstoku czy Bydgoszczy, napisalabym o tych miastach to, co tam widzialabym. Nie chcialam powiedziec, chociaz moze niechcacy tak mi

Re: Reumatolog w Bialymstoku - fibromyalgia

W Warszawie poleciłabym Instytut Reumatologii, ew. prywatnie przyjmujących lekarzy z tegoż instytutu. Plus Poradnia Leczenia Bólu w Szpitalu Czerniakowskim. -- Magdalaena

Re: Koszt laparoskopii???

Ja 2 lata temu interesowalam sie kosztem laparoskopii w Bialymstoku. Mieszkam za granica, tu musialbym dluzej czekac, stad ten pomysl. Lekarz wtedy podal mi cene 1200zl jesli dobrze pamietam. Nie skorzystalam. 3 miesiace pozniej mialam laparoskopie tu gdzie mieszkam. Rano wyszlam na zabieg

czy przed icsi/ivf zawsze przeprowadza sie

badanie droznosci jajowodów? U nas problem lezy po str. plemnikow ja na razie mialam podst badania ...hormony, chlamydia , czystosc etc zastanawiam sie czy lekarz skieruje mnie na to badanie? Planuje icsi u bialymstoku -Bocian

Re: Inseminacja komu się udało?!!!

szagula1 z tego co moj lekarz mowil to ten wymiar jajeczek jest idealny, a endo. najlepiej tak 10 wiec u Ciebie wg. mnie bylo idealnie. Asielka ja chodze do dr Rogiewicza w Komorowie pod warszawa, ale slyszalam, ze w Bialymstoku sa swietni lekarze mam znajomych, ktorzy tam jezdza. Pozdrawiam

Re: A jak juz sie uda ?Do ciezarowek bylych i obe

invitro mialam w Bialymstoku a ciaze prowadzilam u swojego lekarza w gdyni;) nikt Ci nie kaze prowadzic ciazy u nich. mozesz spokojnie isc do swojego lekarza. -- http://b1.lilypie.com/HPRTp2.png Czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął, a to ty go po prostu rozśmieszyłeś :-P

W Białymstoku oferty tylko od trzech lekarzy ro...

W Bialymstoku ludzie wiecej pija to sa zdrowsi, i nie potrzeba tylu lekarzy

Re: po ilu stataniach in vitro powiedziec sobie

dziewczyny dzieki za odpowiedz, tak mi trudno. nie chce przestac, tak strasznie pragne dzidziusia, szczególnie ze po 2 inf poroniłam, tak strasznie wierze, ze sie uda. mi lekarz powiedzaił, żebym sobie wyznaczyła granioce, moze powinnam zminic lekarza, leczylam sie w bialymstoku powiedz mi

Re: Moja historia + prośba o namiary

dzieki Dziubolek za ten pozytywny komentarz. Ze mna rozmawialw Bialymstoku lekarz nizszego szczebla, zaproponowal to co napisalm wyzej. Niemniej probowac trzeba gdzie sie tylko da. pozdrawiam

Re: duża wada na jednym oku

wyczytalam ze chodzicie do lekarza w Bialymstoku, ale nie wiem czy tam mieszkacie, znalazlam taka strone bip.bialystok.uw.gov.pl/Show_Item.aspx?ID=9639 -- foto.onet.pl/33m79,0ov5gokvs3g0

Re: poleccie mi ...

NIE MA prosze powiedzcie mi, szukam dobrego. oddanego lekarza. w bialymstoku. -- "Rozłup belkę, a będę w niej, unieś głaz, a znajdziesz mnie." J.Ch.

Re: Docieranie auta Policyjnego..................

...............Chyba w Bialymstoku stan wojenny jeszcze sie nie skonczyl bo tyle spotkan z Policja to ja w zyciu nie mialem...........lekarz przypisal czy co?!!!!!!!!!!

Re: Mój biedny synek i jego łuszcząca skórka-POMO

a skad jestes? bo ja moge polecic lekarza z wawy. w bialymstoku dr Kaczmarski jest podobno super. -- Patrycja i Jeremi

Re: Krakowianki gdzie się leczycie?

Bylam u wielu w Krakowie, ostatnio u Przybycienia i mysle, ze to dobry lekarz, choc nie pomogl rozwiazac mojego problemu. Bylam tez na konsultacji u dr Jerzak - Wawa i ostatnio w Bialymstoku. Mam problem z poronieniami, i w sumie zaden z tych lekarzy mi nie pomogl ani nie zastosowal sensownej

Zdecydowalam sie na leczenie-prosze o porady

Dziewczyny zdecydowalam sie na leczenie w klinice w Bialymstoku. Staramy sie z mezem juz ponad dwa lata. Mieszkamy w UK. Nie bede sie rozpisywala na temat leczenia tutaj. Mam kilka pytan do dziewczyn, ktore leczyly sie w BIalymstoku,a mialy tam dosyc daleko. Jak u Was wygladala sprawa dojazdu

Re: Wizyta u lekarza

w bialymstoku ze skierowaniem idzie sie od reki, czekalam maks godzine - dluzej w rejestracji niz do gabinetu. ja w takich sytuacjach wyjmuje telefon przy lekarzu i na caly glos zadaje rzecznikowi praw pacjenta pytanie o to, czy zasadne jest moje oczekiwanie ze bede przyjeta. albo jade na

Re: trzeci migdał

Oczywisciem, ze po wycieciu migdalow sie poprawi. I ze zdrowiem i z mowa. Przeciez to oczywiste, ze gorszy sluch blokuje mowe. Tu dochodza poza tym inne problemy laryngologiczne. Nie znam lekarzy w Bialymstoku niestety.

nowy oddział chemioterapii,co wy na to ??

W Białymstoku powstał nowy oddział chemioterapii. Jak twierdzą lekarze w nowje placówce ,na pacjenta czekaja luksusowe ,godne warunki. Ma nie być kolejek, a leczenie ma byc za darmo.. Jednak wygląda na to , że nie wszystkim to odpowiada.... Co macie do powiedzenia na ten temat.. To jest link do

Re: bardzo zle sie czuje, mam dosc, co robic ? :(

robilem sobie chyba elise dwukrotnie, badanie za ok 70 zl bodajze, byl jakis wynik dodatni i ujemny oba negatywne. Ale w Bialymstoku jest kompletna ignorancja, w zakazniku nawet jak ludzie maja stwierdzona bylem sam swiadkiem, lekarz powiedzial ze to male przekroczenie i ze nie ma bb juz he. No

prosba- lekarz hemoroidy

bardzo prosze, jak ktos zna dobrego lekarza od hemoroidow w Bialymstoku, prosze, niech da namiary. Po urodzeniu dzieci jest mi bardzo ciezko z tym problemem a nie znam lekarzy w tym miescie.

Białystok-gdzie dobry alergolog

Poszukuje dobbrego alergologa w bialymstoku moze byc prywatny. Musi przyjmowac po poludniu i byc naprawde dobry. Prosze dajcie znac jesli znacie jakiegos dobrego lekarza. -- Pozdrawiam Iza

Re: SUPER-POŁOŻNE- BIAŁYSTOK

Witam, Dziewczyny bardzo prosze poleccie mi polozne ze szpitala na Warszawaskiej w Bialymstoku - o nim najwiecej pozytywnych opinii przeczytalam. Jestem nowa w Bialymstoku, nie mam tu jeszcze lekarza, ani pojecia gdzie najlepiej i z kim rodzic. Bardzo prosze Was o opinie. Jaka szkola rodzenia

Re: Wyrobienie dowodu a amnezja

Iksińskiej - ni > e, nie ma takiej kobiety. Nie wiem, czy to jest podstawa do przetrzepania bazy > PESEL - muszę sprawdzić. Pogada z zaprzyjaźnionym lekarzem - lekarz będzie nale > gał na konsultację psychiatryczną. Tyle że kobieta nikomu nie wadzi, to zmusić > jej nie można to sie wszystko

Ceny Viagry ,Levitry, Cialisu i Maxigry w aptekach

Mam pytanie : Ile w Bialymstoku kosztuja tabletki Viagry , Maxigry i Cialisu i czy te leki maja wszystkie apteki czy tylko niektóre ? Jeszcze jedno pytanie czy zdarzylo sie komus wypisac viagre u lekarza rodzinnego czy tez oni niechętnie wypisuja leki na potencje ? -- ........

Re: Ale jestem zestresowana!

czekaj, spokojnie. pamietaj ze jak masz liczyc koszty finansowe to zamiast gonadotropin w warszawie jest in vitro w bialymstoku, a jak sie zastanowic, to jeszcze warto ptrobowac lekarza z inna taktyka. -- Moje wykresy

Re: Bydgoszcz i okolice w obiektywie niemieckiej

Swiete slowa, Panie Kolego. Nieskromnie przypomne na tym forum, ze to ja pisalem tutaj o marszu smierci Niemcow z Bydgoszczy, o zamordowaniu tego lekarza niemieckiego, ktory patronowal pozniej Szpitalowi No 1 w czasie wojny, o katowni kobiet niemieckich po wojnie w wiezieniu w Fordonie. Sciagnalem

Re: Nie wiem, co to jest "wszystko"

Bialymstoku, wszyscy sa wzietymi informatykami z pensja o ktorej ja w duzym zachodnim koncernie moge tylko pomarzyc. Jako mlodszy inzynier. Choc generalnie zarabiam niezle a i tak ledwie polowe tego co oni. Co do radzenia sobie w zyciu - nie ma znaczenia skad pochodzisz, jesli chcesz to osiagnac to

Re: Zenek wesoly sanitariusz

Bialymstoku moze tracic lekarzy na rzecz naszego miasta.Jeszcze raz brawo rektor Gorecki za upor.Psy szczekaja karawana jedzie dalej!

Re: Sepsa w Białymstoku

w Bialymstoku zanotowano jak na razie pojedynczy przypadek choroby. wszystkie media poinformowaly o tym, a takze zaapelowaly do osób majacych najblizszy kontakt z chorym o zgloszenie sie do lekarza. nie siejmy zatem paniki. jezeli pojawia sie kolejne przypadki choroby, wtedy nadejdzie czas na

Re: co o tym sądzicie?

Ja juz dzis Ci mowie ,ze moze to byc borelioza.W pracy pt.Neuroborelioza - polskich lekarzy z Kliniki Chorob zakaznych I Neuroinfekcji W Bialymstoku Dziela neuroborelioze na 3 etapy 1 stadium to stadium w ktorym dominuje fibromialgia(bolesnosc miesni,drzenia peczkowe miesni,i lagodna depresja

Re: wez, napewno nie zaszkodzi

jedyna rozsadna osoba w tym watku! mam za soba kilka poronien, leczylam sie w bialymstoku, tam lekarze uwazaja, ze w ciazy fizjologicznej ( nie z in vitro)nie ma powodow do podawania progesteronu. zadne wyniki naukowych badan nie pokazuja terapeutycznego dzialania progesteronu na unikniecie

Re: Dziewczyny poradzcie mi!!!

Prosze Was o porade!!! Gdzie w Bialymstoku mozna zrobic "porzadne" badanie usg (polowkowe). Cho dzi mi o lekarza przyjmujacego prywatnie, ktory bardzo dobrze zna sie na ultrasonografii. Z gory dziekuje i pozdrawiam :)

Re: Nie ma refundacji przez NFZ

taaa, mozna, jasne. tylko idz sobie na monitoring jak kolejka do lekarzy w bialymstoku w szpitalu jest na 5-7 m-cy. bylam raz, niestety nastepna wizyta wypadala mi za 3 cykle ( w moim przypadku to za jakies 8 mcy;)))))))) urodzic mozna zdazyc, gdyby tylko moznabylo w ciaze zajsc.

Re: chamskie zachowania lekarzy

Mnie sie jednak wydaje ze ktos tu leczy kompleksy :) Wydaje mi sie ze to prowokacja albo naprawde znalazles sie gdzies w Bialymstoku:) czesto bywam u lekarzy w duzych osrodkach jak i prywatnych i nigdy sie nie spotkalem z czyms takim...

Kogo frustruje in vitro?

Przez osiem lat leczenia niepłodności w kilku klinikach, u ...dziestu lekarzy nigdy nikt mnie nie zmuszał do in vitro. Kiedy zmęczona nieopowodzeniami wylądowałam ostatecznie w Bialymstoku, byliśmy na nie zdecydowani. Dr Domitrz na pierwszym spotkaniu zdecydowanie ODRADZIŁ nam zaczynanie

Re: Konserwator pod kontrolą? Rozmowa z wojewodą

, ty zas masz za zle jeszcze innemu architektowi Chwalibogowi, ze bierze takze zamowienia na prace architektoniczna od ksiezy? Czegos tu nie rozumiem. To konserwatorowi zabytkow nie wolno juz odklaniac sie grzecznemu architektowi Chwalibogowi? Ponadto, nie wiedzialem, ze w Bialymstoku, w dwadziescia

Drodzy rodzice-poszukuje urologa dzieciecego

Moj synek ma 20m-cy za miesiac mamy wyznaczony termin zabiegu -niezstapione jaderka czy macie jakies wiadomosci na ten temat.Witam rodziców którzy maja ten sam problem lub są juz po zabiegu.Bardzo prosze dajcie jakies namiary na dobrego lekarza najlepiej w bialymstoku Dziękuje.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - lekarze w bialymstoku