Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: leviroo

www.allegro.pl/item917149074_leviroo_noex_gondola_spacerowka_fotelik_kola_pom.html -- kala0621@gazeta.pl Kuba 1997 Alan 2006 Marysia 2007

Re: Co powiecie o Leviroo Core?

sama firma leviro jakością nie grzeszy,ale core nie znam,nie macałam.Nie słyszałam nawet o tym modelu zadnych opinii, bo o innych modelach zdarzyło mi się czytać.

wózek wielofunkcyjny leviroo

witam! czy ktoś może miał styczność z wózkiem leviroo? interesują mnie wszelkie informacje na ten temat, zarówno plusy i minusy.

Re: leviroo

Witam, kupiłam wózek Leviroo w grudniu 2008 roku. Niestety również go nie polecam. Do czasu gdy korzystałam z gondoli było w miarę OK. Ale spacerówka jest dla mnie porażką, jedyny plus to jej wygląd. Przednie koła na chodniku czyli prostej i równej powierzchni bardzo często miały duże drgania i

Re: Leviroo - prosba o opinię

Wyszukiwarka nie gryzie. forum.gazeta.pl/forum/w,22462,96155572,96155572,leviroo.html forum.gazeta.pl/forum/w,22462,94122217,,Leviroo_Wozek_3_w_jednym.html?v=2

Opinia Wózka Leviroo

Witam drogie mamy. Niedawno urodziłam córkę i miałam problem z zakupem wózka. Podobały mi się różne marki i znalazłam LEVIROO. Po dalszym szukaniu okazało się że jest to wózek niemiecki i oprócz allegro jest jeszcze sklep w Koninie. Pojechałam tam i zobaczyłam wszystkie modele i kolory. Tam Pani

Re: Czy ktoś ma wózek Leviroo Core???

Witam. Ja ma wózek Leviroo Core.Powiem że jest to wózek Niemiecki jak i cała marka leviroo. Ma ona różne modele wózków Leviroo. Ja byłam w sklepie w Koninie i tam mają wszystkie modele Leviroo .Ale najbardziej podobał mi się Core ,bo jest niespotykany i bardzo mały po złożeniu. Chciałam najpierw

zna ktoś leviroo?

nigdzie wczesniej nie widziałam. moze ktos uzytkuje,albo wie cos wiecej,jak sie sprawuje itp. a góry dziekuje za odpowiedz, www.allegro.pl/item458552633_wielofunkcyjny_wozek_leviroo_folia_wysylka_gratis.html -- babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=asia&year=2008&month=11

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

Witam ja posiadam wózek leviroo kupiłam go w kwietniu ogólnie jestem zadowolona z niego tylko koła mógłby miec pompowane,cała reszta jest ok polecam.

Re: Leviroo nie polecam

Napiszę wam o wózku Leviroo!!! Na początku nie mogliśmy z mężem znaleźć opinii dotyczących wózka, więc się na niego zdecydowaliśmy. Kiedy przyszedł byłam nim zachwycona. wybraliśmy się więc na pierwszy spacer i tu odrazu rozczarowanie. Dwa przednie koła zupełnie nie poddają się prowadzeniu

Leviroo Wózek 3 w jednym

wózek i byłam bardzo zadowolona. Czy ktoś z Was ma go? Link: www.allegro.pl/item611522256_wielofunkcyjny_leviroo_spacerowka_folia_i_fotelik.html

Re: leviroo

gdzieś tu na forum już o tym wózku było, tylko nie pamiętam w którym wątku. Generalnie dziewczyny pisały, że przednie kółka się trzęsą i "żyją swoim życiem".Po pewnym czasie wózek jest rozklekotany. Też mi się podobał i bylam nim zainteresowana, ale już nie jestem.:) Pozdrawiam

Re: leviroo

a konkretniej? z jakiego powodu odradzasz? -- Ania 25.06.2006 r. Karolina 16.01.2008 r. Aniołek (*) 20.03.2009 r.

Re: leviroo

hej a czy może ktoś wie gdzie jest serwis?? właśnie do kolejnych minusów zaliczam to, że po 4,5 miesiąca pękła mi rama stelaża. A miała być taka trwała!!!

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

niedawno kupiliśmy wózek leviroo, ogólnie wygląda bardzo ładnie, wydaje się byc stabilny ale jeszcze nie byliśmy na spacerze wiec nie wiem jak sie sprawuje na róznych nawieżchniach, podoba mi sie ze składa sie do naprawde niewielkich rozmiarów nawet gondola i spacerówka jest składana, szkoda że

Re: leviroo

słuchajcie dziewczyny jak już wcześniej pisałam jest trochę mankamentów w tym wózku. Ostatnio doszlo jeszcze pęknięcie metalowej konstrukcji wózka. Wysłałam do serwisu i okazalo się, że jest bardzo sprawny. Wymienili mi przednie koła na pojedyncze i sprawują się teraz o niebo lepiej. Opadającą b

Re: leviroo

Zgadzam się całkowicie z każdą negatywną opinią o tym wózku!!! Wcale nie jest piękny, i nie wart ceny, co iwecej nie jest wart złamanego grosza! 1. jest cięzki i wielki, nie mieszcze sie do połowu sklepów! Strasznie szeroki! 2. jest toporny jesli chodzi o podjezdzanie na chodniki, mam odciski n

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

hej! jeśli chodzi o Leviroo to kupiłam go i od 4 miesięcy używam. Byłam nim całkowicie oczarowana. Jak się później okazało jest kilka mankamentów. Przede wszystkim przednie koła obrotowe, które powinny ułatwiać podróż stały się moją zmorą. Można powiedzieć, że żyją swoim życiem i obracają się

Wózek Leviroo Core,macie?

Możecie cos o nim powiedzieć??Wiem,że pierwszy model był nieudany,ale ten jest nowy i ulepszony,ale wole zapytać,abym nie miała problemów. Ewentualnie jaki wózek polecacie praktyczny i aby się zmieścił do samochodu??

Proszę o aktualną recenzję wózków firmy Leviroo

www.wozkileviroo.konin.pl/oferta Polecacie, odradzacie... ? Z poprzednich lat opinie różne na + i na -. A może są tu mamy, które w chwili obecnej go używają, lub dopiero co przestały z niego korzystać. Cena korzystna, wygląda nieźle, parametry zachęcające. Chciałabym móc go zobaczyć na żywo. Ale do

Leviroo - prosba o opinię

Miałyscie moze taki wozek? Jakie doswiadczenia? a moze chociaz cos slyszalyscie, jakies opinie? pozdrawiam

Re: zna ktoś leviroo?

wizaz.pl/forum/showthread.php?t=145038&page=12 tu masz o tym wózku. Bardzo mi się podoba i prawdopodobnie też go kupie. Pozdrawiam.

Re: Czy ktoś ma wózek Leviroo Core???

sliczny jest i niedrogi nie znalam tej marki kto go robi? -- ? ????? ??? ????? ??????. ???? ?? ??? ?????? - ??????, ??? ?? ?????

Re: Czy ktoś ma wózek Leviroo Core???

A wiecie dziewczyny, że ostatnio firmy oferują za darmo wózki do testowania w zamian trzeba nowy na rynku wózek rozpropagować wszędzie.

Czy ktoś ma wózek Leviroo Core???

Czy jesteście zadowolone?Jest lekki i łatwo go umieścić w samochodzie?? Albo jaki wózek polecacie,ale taki który spokojnie wejdzie do auta i jest praktyczny.

Re: Czy ktoś ma wózek Leviroo Core???

Chyba jakaś niemiecka firma,bo w większości jest stamtąd sprowadzany. Ich pierwszy model nie był sukcesem i podobno był wadliwy,a ten jest bardziej ulepszony od tamtego,więc pytam czy któraś go ma.

Jakie wózki macie do swoich pociech?

....i dlaczego wybrałyście akurat takie? Mi się podoba Leviroo Core, ale nie wiem czy wygodny będzie na zimę:/ Może któraś z Was go ma?

Leviroo lub Bexa, ktoś ma lub używał?

Im dłużej przeglądam internet tym głupsza jestem. Szukam kompromisu między wygodą dla dziecka, a wąską klatka schodową i 2 piętrem. Znacie może w/w wózki? Ten niemiecki ma bardzo fajną szeroką gondolę. Zastanawia mnie głównie waga i właściwości "jezdne". Będę wdzięczna za jakieś wskazówki

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

używamy tego wózka od pół roku. nie nadaje się na polskie warunki (chodniki, nierówności)- przednie kółka nerwowo wężykują,a ich blokada już po 2 mies.się wyrobiła. najlepiej spisuje się w centrach handlowych na równej nawierzchni. drugi raz byśmy go nie kupili.

Re: Który z tych wózków wybrać?

Ja bym żadnego nie wybrała z tych. Wszystkie wydają mu sie duze i ciężkie. Mutsy Urban ma sąsiadka i on dla mnie sztywny jest i ciężki. Musisz sie przymierzyć. Ten leviroo ma pękającą ramę. Roman marita jako gondola bardzo miło jeździ.

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

Witam...:)Napisze tak... Wlasnie urodzil mi sie synek a wczesniej zamowilem ten wiozek... tez sie troche obawialem... ale wozek przyszedl rowno w 2tygodnie i jestem bardzo z niego zadowolony.

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

Witam...:)Napisze tak... Wlasnie urodzil mi sie synek a wczesniej zamowilem ten wiozek... tez sie troche obawialem... ale wozek przyszedl rowno w 2tygodnie i jestem bardzo z niego zadowolony.

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

a ja właśnie widziałam go na żywo na ulicy i moim zdaniem wygląda lepiej niż na zdjęciach.. jest malutki,tyle moge powiedzieć bo więcej nic za bardzo nie wiem... też o nim myślałam, ale na zdjęciach na stronie wygląda okropnie.. zdecydowałam się na emjota treeco -- "Każdy z nas jest opowiadan

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

Też szukałam jakiś czas temu wiadomości o tym wózku. Nawet specjalnie założyłam konto na jakimś wizażu czy gdzieś bo trafiłam tam na dyskusję na temat tego wózka z jego zdjęciami w realu! Jednak żeby zobaczyć zdjęcia to trzeba było mieć konto, tak mnie ciekawiło, że założyłam i sobie te zdjęcia o

Re: Leviroo Wózek 3 w jednym

Mnie też wpadło w oko ten wózek jakieś trzy miesiące temu i szukałam o nim informacji w necie. Mało o nim piszą, ale znalazłam opinie dziewczyny, która sprytnie napisała do ludzi, którzy kupili ten wózek na allegro, kilka osób jej odpisało, że nie są zadowoleni, komuś złamało sę kólko, innemu pękła

Który z tych wózków wybrać?

wydaje całkiem zgrabny nie wiem jak gondola czy nie jest jakaś ciasna ? - maxi cosi mura - baby active alu jet - espiro enzo - roan teo - leviroo due - babe confort trophy - bexa - bebbetto murano - musty urban ale ten znów nie wiem czy one nie sa jakies felerne bo często uzywane na allegro są

Re: Do wozkowych ekspertek sprawa wazna i pilna

wydaje całkiem zgrabny nie wiem jak gondola czy nie jest jakaś ciasna ? - maxi cosi mura - baby active alu jet - espiro enzo - roan teo - leviroo due - babe confort trophy - bexa - bebbetto murano - musty urban ale ten znów nie wiem czy one nie sa jakies felerne bo często uzywane na allegro są

Re: Proszę o aktualną recenzję wózków firmy Levir

Ja mam w tej sprawie odmienne zdanie. Wózek leviroo bardzo dobrze funkcjonuje. Kupiliśmy z żoną ten wózek 6 miesięcy temu. Nasza mała jeździ już w spacerówce. Najważniejsze że ma miękkie zawieszenie , bo mała jest dość duża i ciężka i nie mamy problemu z podjeżdżaniem pod krawężniki. Szybko i

Re: LIVEROO

chyba tylko w całym wątku jedna osoba się wypowiedziała i to negatywnie,ale zapraszam: Wózek Leviroo (ale tylko czarny) czy Treeco?

Re: Proszę o aktualną recenzję wózków firmy Levir

A jaki model Leviroo używałaś i kiedy byl zakupiony jako nowy? Ja używam od pół roku Leviroo Mamba, kupiony jakoś w sierpniu tamtego roku. Wózek jest na szerokim rozstawie tylnych kół, może i wygląda na pokaźny ale tak chwalone i chętnie kupowane Jedo Fyn sa równie pokaźne. Leviroo jest super

Leviro

Witam, czy ktos ma może ten wózek? Proszę o jakies opinie na allegro ma go tylko jeden sprzedawca. www.allegro.pl/item452144121_wielofunkcyjny_wozek_leviroo_fotelik.html

Re: Co to za wózek?

a tu cena z fotelikiem! cgi.ebay.pl/LEVIROO-Wielofunkcyjny-w%F3zek-model-2009_W0QQitemZ300261133487QQcmdZViewItemQQimsxZ20080924?IMSfp=TL080924124001r498 -- razem juz... Stanitzki trzy:) Ruben ma juz...

Re: Wózkowy dylemat :)

ja generalnie powiem tak : jeśli mamy chcą wózek jeden obok drugiego to niech zwracają uwagę na szerokość Wspomniany tu wyżej Freestyle, Leviroo, Tako, czy ostatnio wypuszczony model firmy Jedo to jedne z najszerszych wózków na rynku - na tyle szerokich, że przy drzwiach węższych czy nawet kasach

do ctp1

Hahaha ja mam manie na punkcie wozkow nie jestem jeszcze w ciazy ale wozek wybrany tzn sa 2 jeden z nich sie kupi jak bede juz w ciazy. allegro.pl/baby-design-vector-4-air-espiro-3w1-fotelik-gratis-i1298423798.html (typ meza) allegro.pl/leviroo-city-gondola-spacerowka-fotelik-i1292430939.html (ja

Re: "sierpień 2010"

Witajcie Wszystkiego najlepszego dla Maluszków brzuszkowych i nie tylko:) W końcu po długich poszukiwaniach udało się nam znaleźć wózek spełniający nasze oczekiwania: terenowy a jednocześnie lekki i w rozsądnej cenie:) allegro.pl/item1057914740_leviroo

Re: Skąd ten zachwyt tylko nad kilkoma wózkami tu

przerobiłam )póki co tylko te daewoo czy ople, choć w sumie aktualnie mały mercedesik mnie zachwyca). :P reasumując do autorki wątku - ty nie rozumiesz zachwytu tymi kilkoma markami, ja nie rozumiem uporu polaków na tandetne nówki typu jakiś leviroo czy jedo. :P Kiedyś sama miałam ciśnienie na nówkę, no bo

Co to za wózek?

Czy ktoś posiadataki wózek? Czy warto? Wygląda dość fajnie jak za takie pieniądze :-) www.allegro.pl/item446749243_wielofunkcyjny_wozek_leviroo_folia_wysylka_gratis.html Rodzę w styczniu, jak narazie byliśmy zdecydowani na Mutsy Urban Rider ale teraz się zastanawiam :-/ -- Dorian - Nasz

implast bolder sd czy...?

Leviroo Due. co o tym myślicie? a może jeszcze inny wózek powinnam brać pod uwagę. od razu mówię, że Aria odpada, jest za niska ;) -- jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można... :) moje Allegro: www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7078764

Re: LIVEROO

szwgierki w Niemczech może czegoś się dowie, to dam znać. Znalazłam ten wózek na stronach niemieckich, angielskich i czeskich... allegro.pl/item538736873_wielofunkcyjny_leviroo_spacerowka_folia_i_fotelik.html -- <a href=" tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;20729;28/st/20090521/k/4efe

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - leviroo