Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: niewydolnosc ciesniowo-szyjkowa a druga ciaza

Lezenie, lezenie i jeszcze raz lezenie. Ja w 27 tc miałam szyjke o długości 30 mm , do tego miekka , a i tak miałam nakaz lezenia. U nas sie nie zakłada pessarium ani szwu, wiec tyllko mnie lezenie ratowalo. Do tego miałam cały czas skurcze, wiec jeszcze lekami byłam obstawiona. Mam w domu syna 4

Re: odklejenie kosmowki pomozcie.

U mnie w 6 tc odlkejenie jaja plodowego na 2/3 obwodu, lezenie plackiem do 12 tc, do 20 oszczedzajacy tryb zycia. Obecnie moje jajo to 3 miesieczny Antos :-) Bierz leki, oszczedzaj sie i mow do maluszka aby sie trzymal :-) -- http://fajnamama.pl/suwaczki/ug8ozrv.png

Re: kolejna ciąża a pierwsze dziecko wcześniak

mozna sie troche na ciaze przygotowac. Gdy szyjka nie trzyma - moze byc pessar lub szew, lezenie, leki. Powodzenia -- http://www.suwaczki.com/tickers/a8do6vgckborbrzl.png

Re: odklejenie kosmowki pomozcie.

U mnie rzeczywiście już w 6 tc pojawil sie zarodek. Co do krwiaka to niestety mimo lezenia powiekszyl sie po kilku dniach od mojego ostatniego postu. Dostalam takiego krwotoku, ze Myslalam ze to koniec. Z sercem na dloni pojechaliśmy do szpitala do mojego lekarza prowadzącego, okazalo sie ze

Re: dlaczego nie tna

, ze brzmi to okrutnie, ale tak to w rzeczywistosci wyglada. Suplementacja progesteronem, lezenie i 100 zakazow nie pomoga uniknac takiego poronienia. I zeby nie bylo, ze nie wiem, o czym mowie - sama dostalam krwawienia w 6 tygodniu, w szpitalu wykonano badania (choc w zdrowej ciazy nie robi sie tutaj

Re: Kto ma termin porodu na styczeń 2014?

sie bardziej nie skróciła, ale jest miękka. Rozwarcia nie mam. Tez słyszałam ze u wielorodek rozwarcie nie jest czymś niezwykłym. Ja urodziłam pierwszego syna za wcześnie, wiec dmucham na zimne.tez mam w planie lezenie do 36 tc. Mam nadzieje ze dotrzymamy:) -- http://www.suwaczki.com/tickers/a8do6

Re: wakacje - wyjazd po 32 tc...

lecialam w 6 tc przez Atlantyk, z zapasem duphastonu itp, mialam na miejscu plamienie ale nic poza tym. Powrot w 11 tc, ciaza pomimo zagrozenia od poczatku do konca donoszona.ogolnie pozytywne nastawienie jest chyba najwazniejsze ale jesli cos ma sie stac to i tak sie stanie bez wzgledu na wyjazd, lot

Re: Szew a donoszenie ciąży

w pierwszej ciazy szew zalozony w 22 tc. zdjety w 35, urodzilam w 36 przez duze rozwarcie. nie oszczedzalam sie specjalnie, obecnie jestem w drugiej ciazy, jutro 28 tc, szew zalozony w 22 tc, po tygodniu sie zsunal. teraz leze w szpitalu, i tak do rozwiazania, szyjka 6mm , rozwarcie wewn na 1,5cm

Re: niewydolność szyjki macicy a druga ciąża

porodem miałam 6 cm rozwarcia. zalecony duphaston, nospa i lezenie od 30 tc. w kolejnej ciazy niewydolnosc szyjki powtorzyla sie tez od 30 tyg, zalecony duphaston, nospa, i pessar i oszczedny tryb zycia + lezenie, od 36 tyg do 38 wlaczony fenoterol, w 38 tyg odstawienie wszystkiego i zdjecie pessara

Re: Skracająca się szyjka macicy

witaj, ja tez leze z skracjaca sie szyjka. Zaczelam lezenie od 27 tc, a teraz skonczylam 35 tc. Wiec mi juz blizej niz dalej. Moim marzeniem jest dolezec do konca, ale czyli do skonczonego 36 tygodnia. W sumie zostalo mi 11 dni, ktore cały czas odliczam. U mnie skracanie szyjki zaczeło sie od

Re: niewydolnosc ciesniowo-szyjkowa a druga ciaza

długo czekać jestem w ciąży. I tym razem nie obeszlo sie bez problemow plamienia w 8 tc tabletki na podtrzymanie ciąży i lezenie. Wizyty kontrolne co 2 tyg moj gin stwierdził ,ze moja szyjka jest jak papier i nie ma co czekać w 14tc założy mi szew okrezny . Tak sie stało od 6 tyg mam założony szew i

Re: Łożysko przodujące a codzienność...

> Nikt nie zaleca leżenia tylko z powodu ciąży - wręcz przeciwnie. - nieeeee :) absolutnie. - bo formalnie zaleca lezenie z powodu: calkowicie fizjologicznych skurczy BH calkowicie fizjologicznych boli wiezadel zbyt wymagajacej i obciazajacej pracy przodujacego lozyska zdiagnozowanego juz w 6

Re: Bezproblemowa ciąża po 2 poronieniach - mozli

cukrzyce ciazowa juz od 6tc) to polecialam do UK i wrocilam normalnie do pracy. Pracowalam do 31tc,kiedy to polecialam ponownie do PL urodzic synka. Dodam,ze prace mialam chodzaco-stojaca i pracowalam na pelnym etacie. Niestety prawda jest taka,ze to czy bedziesz lezec niewiele moze zmienic w przebiegu

6-miesieczniak oceniony na 6 tygodni :-(((

28 marca br. urodzilam przez cc drugiego synka. Ciaza byla bardzo trudna: od poczatku luteina i nospa forte 3 x dziennie (bo skurcze i niedomoga lutealna), od 5. miesiaca lezenie plackiem, bo szyjka poleciala o 2 cm, pessar, nospa forte 5 x dziennie, staveran, więcej staveranu, clexane, dopegyt (bo

Re: bardzo krórka szyjka

Ja jestem na poczatku 23tc a szyjka ma tez tylk 1 cm ;-( Biore fenoterol co 6 godz, magnez, nospe i lezenie. Tez bardzo sie martwie;-(

Re: Malutka

Czytalam o badaniach podwazajacych sens suplementacji progesteronu w ciazy,ale tez np sama w ciazy,od 6-16tc dostawalam zastrzyki progesteronu i gonadotropiny-terapia skuteczna,bo to byla moja 3 ciaza,jedyna udana,bez plamien i zakonczona urodzeniem zdrowego,zywego dziecka.A lezenie

Plamienie :(

Jestem w 6 tc i od wczoraj wystepuje u mnie ciemnobrazowe plamienie - jak pod koniec miesiaczki. Mam tez delikatne bole brzucha (ale nie tak silne jak miesiaczkowe). Pojechalam wieczorem do szpitala, wykonano mi usg, widzialam pecherzyk ciazowy, ale w macicy byl tez jakis plyn (wg lekarki

niuska :)

sorry za mala prywate, ale jak czesto plamisz? czy plamisz np wiecej jak siedzisz ? czy nie ma to zadnego znaczenia? Ja jestem w 26tc plamie mniej wiecej od 6 tygodnii u mnie rowniez polip , ale i placenta, ktora dosc nisko lezy. Nie dostaje lekarstw- mam zapisany tylko magnez zalecanie

Re: cc na Kamienskiego-wrazenia

Dzieki za odp;) Gratuluje Kubusia!! A jakie badaia mial Kubus orientujesz sie moze? No wlasnie tez sie zastanawialam, czy lezenie w 1 nie skazuje mnie na samotnosc:") a tu czlowiek tyle pytan ma po porodzie:) Zobaczymy, jak z ta polozna wyjdzie. - bo te 6oo zl to chyba nie za dobe?:) A po

Re: kto z was lezy?

A ja jestem w trzeciej ciazy, i trzeci raz leze, w pierwszej bylo najgorzej, najpierw caly pierwszy trymestr, lezenie, na zmiane szpital, dom, pozniej po 20 t.c. skrocenie szyjki i lezenie, znowu chyby dwa razy szpital reszta w domu, wstawanie tylko do ubikacjii, w 28 t.c. podali mi lek na

Re: Zbiszkopciku,

Moja Zulka jest z 33 tc. Je co 4-5 godzin, w nocy ma dluzsza 6-7 godzinna przerwe (Alleluja ;) ) do 180 ml na raz(min 150). Ostatnio wprowadzam jej nowe produkty i straszliwie smakuje jej soczek marchewkowy, wiec jak wypije go wiecej, to zje wtedy mniejsza porcje. Rozwija sie mysle, ze dobrze, na

Re: Statystyki

Kiedys tam w wyniku leczenia i inseminacji udalo mi sie zajsc w ciaze. Poronilam w 12 tygodniu - chociaz nawet nie poronilam, okazalo sie ze lozysko sie odkleilo. Probowali cos robic, progesteron, lezenie kolkiem, ale w 14 tc bylo juz oczywiste, ze plod jest martwy...... Pocieszalam sie, ze moze to

Re: Tak nie wolno....

Wiesz, jakbys miala nie chodzic po schodach, to by Ci to ginekolog powiedzial. Mialas gronkowca i paciorkowca, lezenie plackiem nic by nie dalo. Zreszta ruch jest zalecany u ciezarnych. Jak dla mnie gadaja bzdury i tyle. Niestety ten strach chwile jeszcze bedzie wpisany w Twoje macierzynstwo

Poronienie. Co dalej?

witam was slonka drogie!!ja poroniłam 2 razy.z mezem staralismy sie ponad rok czasu.udalo sie.czieszylismy sie tydzien.w 6tc zaczełam krwawic.potem szpital,poronienie,zabieg.ogromny bol po stracie aniołka i pytanie dlaczego?pół roku pózniej zaszłam w 2 ciaze i historia sie powtórzyła..zaczeło sie

Re: Krwawienie i plamienie w ciazy

Ja miałam takie krwawienia w poprzedniej ciązy i skonczyło się zabiegiem w 10 tc .teraz jestem w ciązy jestem juz 23 tc dwa razy bylam z krwawieniem w szpitalu raz 8 tc myslalam ze poronilm ale okazlo sie ze maleństwo jest ,pobyt w szpitalu to 1,5 tygodnia a drugi raz tydzień lezenie. Trzymaj

podróz pociagiem po krwiaku!pomocy

Witam serdecznie! mam pytanie , które nie daje mi spokoju... w 6/7 t.c wykryto u mnie krwiaka w macicy (musialam lezec , brac duphaston no i oczywiscie l4) w 10/11 krwiak sie wchlonal moja Pani ginekolog nic juz nie wspomniala o lezenie ani o tym aby nie wspolzyc. Koncze 13 t.c i mam zamiar

Re: dlaczego bierzecie duphostan / luteine???

3.monika napisała: > Biorę luteinę od 16tc, by jej nie stracić (2 pobyty w szpitalu, krwawienia, > plamienia)- obecnie 26t. > > Pozdrawiam No to tak jak u mnie kazda wizyta w spitalu to prwie dwa tygonie lezenie. -- www.zapytajpolozna.pl/cache/db6dde3cd91ba2c49311247a6a2d3b1b

Re: Dziewczyny, z Waszego doświadczenia...

,byla twardsza i rozwarcie wew.sie zmiejszylo ale nadal lezenie zeby tego nie zepsuc.Z szyjka 3cm dotrwalam do 30tc poniewaz w 31tc okazalo sie juz ze ma 2cm i malutka jest ustawiona glowka w dol bardzo niziutko,wiec nakaz lezenia,dalej nospa,luteina,duphaston i magnez 500mg.Leze juz drogi tydzien,6

Re: To nie tak mialo byc... :(

O matko!! Ewikowa! Tesciowa w szpitalu? Ja bym nie zniosla! Grazabe trzymaj sie w dwupaku bedzie dobrze! Ja tez lezalam od 22 t.c, najpierw szpital,potem dom. Szyjka krotka, ciagle skurcze, fenoterol 6x1. Zal mialam do swiata straszny bo tak bardzo chcialam byc w ciazy ale teraz jestem w 35 t

Re: krwiak w macicy

jestesmy w 12tc od 5tc ciągłe plamienia pózniej 7i9 krwawienia i lezenia w szpitalu. krwiak miał 9cm i odwarstwiał kosmówkę teraz się wydala i zostały tylko 2 cm do zarosnięcia odwarstwienia. najwazniejsze jest lezenie! i jeszcze raz lezenie! tylko uczciwe lezenie a nie przechodzenie całego dnia

Re: czy któras z mam miala krwiaka ?

Też miałam na poczatku ciazy (6 tc) brałam duphaston i magnez +leżenie.Po 10 dniach była kontrolna wizyta i krwiak sie juz ładnie wchłaniał.Ważne jest lezenie żeby nie doszło do poronienia. -- Moje słoneczko Kacperek Sierpień już blisko :)

Re: martwi mnie moja ciąża

nas jest tylko dzienny oddzial wczesnej ciazy,a takie normalne oddzialy gdzie mozna lezec sa dla ciazy od 16tc. Byc moze kolezanka miala na USG krwiaka i wtedy faktycznie jedynym wyjsciem jest lezenie. U mnie w 6tc jest akcja serca,a w 9 juz nie. Zadnych objawow, zadnych niepokojacych oznak na

Re: nowa w gronie ;)

,przynajmniej u mnie tak bylo,mala zaczela przybierac intensywniej po 26tc. Loca serie urodzen rozpoczela i teraz jak widac juz leci,sama jestem ciekawa kto nastepny w kolejce,oczywiscie najpierw te donoszone :-) -- http://www.suwaczki.com/tickers/w4sqdqk39cf6doq3.png

Re: Co robiłyście po poronieniu?

Ja pożegnałam się z moim aniołkiem 06.01.2012 r. 10 tc W szpitalu (Poznań- ul. Polna) wspaniała moja Pani doktor poinformowała mnie o możliwości pochówku dziecka o przysługujących mi świadczeń z ZUS (podobno połowa urlopu macierzyńskiego). Jednak odmówiłam, a za chwile zaczelam sie zastanawiac

Re: twardnienie brzucha...jakie leki???

hej, tez mam twardnienie brzucha. to 28tc. biore no spe forte, magnefar b6. mam zalecenie oszczedzajacego trybu zycia, ale nie lezenie. tez czuje sie jak lekomanka, tym bj ze w ciazy nic sie nie powinno brac...

plamienie 6tc boje sie

pierwszy sluz z krwia pojawil sie 7.12 wyladowalam w szpitalu dzidzia rosla miala 9mm odpowiednio 5tc to bylo jednorazowe, pozniej ok zwolnienie i lezenie i leki wczoraj pojawil sie sluz brunatny bez krwi... wizyte mam 22.12 i usg na ktorym mam nadzieje zolbaczyc serduszko... dzis konczy sie 6 tc

powtórka z rozrywki:((((

czesc, byłam wczorsj u lekarza i niestety nie wyszlam zadaowolona: mam niestety skurcze a są te te z tych bolesnych, szyjka się niestety otworzyła (jedyny plus ze sie jeszcze nie zgładziła), mam cukuer ponad 200 i zazczynam lezenie, pomijajac ze znowu fenoterol co 6h, nospa fore co 8h

Re: na co moge liczyc?

Z mojego doswiadczenia wynika ze niestety na niewiele mozesz liczyc. Moim zdaniem w Polsce przesadnie medikalizuje sie ciaze natomiast tutaj zaklada ze kazda ciaza rozwija sie prawidlowo o ile matka nie ma wczesniej przewleklych chorob. W skrocie u mnie bylo tak: 1 ciaza w 6 mcu skrocenie szyjki

Re: Sześć!

no lezenie jest meczace oj i jak bardzo... wzialam sobie do serduszka i mozdzka te wasze rady a wybralam mebelki... do domku ale przez necik hihi... kochane jestescie to teraz lezymy z naszymi cudami wiecie co czytam forum i czytam i cos mnike gryzie moje malenstwo mialo 5tc i 9mm a dziewczyny

Re: rok po cc- jak zapomnieć?

traumatycznym przezyciem(wywolywany w 42 tc,dziecko owiniete pepowina,lezenie do gory nogami przez 2 godziny by pepowina sie cofnela, kilku lekarzy i poloznych non stop mnie badajacych i to ciagle sie rozkraczanie ,ciagle straszenie cesarka,mimo wywoalywania i szybkich skurczy zero rozwarcia,bol niedopoisania

Re: Ile razy i kiedy robiłyście USG ????

mialam zagrozona ciaze+wykryta wczesnie wade- czyli z moich obl mialam 6usg 1-6tc szpital-wskazanie:krwawienia 2- po 7tc- lekarz spr czy jest serce, krwawienia 3-9tc-lekarz spr czy przykleila sie kosmowka( do 9-tego lezenie) 4- 12tc- przesiewowe 5- 13tc- spr czy wykryta wada jest czy zniknela 6- 22tc

Re: 25 tc, a szyjka tylko 1,5cm

U mnie szyjka zaczęła sie skracać w 18 tc. W 26 tc miała już tylko 1 cm. Obecnie jestem w 30 tc i na szczeście nie pogorszyło się. Dodam ze od 18 tc leżę i biorę no-spę + magne B6 3 razy dziennie, zas od 26 tc dodatkowo fenoterol + isoptin najpierw 4 razy dziennie, ostatnio 6 razy. W pierwszej

Re: za czeste skurcze!!! strasza mnie porodem prz

Tez mnie tak mordowaly, w obu ciazach. W pierwszej wyraznie nasilily sie po krawieniu w 20 tc, jakos dolazilam do samego terminu, ale mocno oszczedzajac sie. W drugiej pojawily sie juz w 16 tc. razem z krwawieniem, a poniewaz szyjka sie skracala, to zalozyli mi szew i faszerowali fenoterolem (6x

polecono mi Was

w nerwach gdyz jestem w 6tc i od 5 dni mam plamienia, skąpe i lekko brązowe ale dostałam luteine i lezenie (L4) mam nadzieje ze bedzie ok! teżtak myślicie? moze ktos ma to samo?

Pani Doktor-krwiak w macicy

jest napisane -krwiak w dolnej czesci, wymiary 9,6mm / 5,8 mm. CRL dziecka-9,4 mm, widoczne bicie serca.biore progesteron-lek dabroston, pryjelam 7 zastrzykow depo progesteronu. pierwsza ciaza-zakonczona w 35tc, gestoza, odklejenie lozyska, bardzo wysokie cisnienie, dziecko urodzilo sie martwe

Re: Pomóżcie dziewczyny - co na ból kości ogonowe

coraz wieksze :))) Mnie pomaga lezenie na twardym podlozu (15-20 min.) Pozdrawiam, Monika & Agata (39 tc)

Re: Szyjka skrócila się z 36mm na 28mm -martwić s

+ isoptin i no-spę z magne B6. Generalnie przy tego typu dolegliwości należy jak najwięcej lezeć, nie przemęczać się, zero sprzątania, gotowania, seksu też. Czasem samo lezenie wystarcza zeby urodziać w terminie, czasem potrzebne są leki. Na wszelki wypadek poszlabym do gina szybciej, bo moze trzeba

głos mamy dużych dzieci

przelezana od polowy 3cia ciaza - syn, 36 tc, wrodzone zapalnie pluc, niewydolny oddechowo 4ta ciaza - syn drugi, 36 tc, pchal sie na swiat od 23 tygodnia, lezalam plackiem, placzac, bo byl roczek starszego, a ja w szpitalu, jako zywy inkubator 5ta ciaza - ogromny krwiak, lezenie plackiem do 12tego

cały czas coś nowego- zaczyna brakować mi sił

Witam muszę się wyzalic. jestem w 30 tc. i od samego początku jest coś nie tak. Zaraz na samym początku w 6tc okazało sie ze mam kamienie w nerce i zaczeło się bóle, krwawienia, co tydzień albo i częsciej wizyty na izbie przyjec zastrzyki, kroplówki i lezenie i tak do ok 18 tyg w między czasie

Re: 6-ty m-c rozwarcie na 1,5 cm :(

to i ja dorzuce swoje trzy grosze pierwsza ciaza - od 28 tyg. rozwarcie na 1 cm, szyjka skrocona, pecherz plodowy wpuklony i widoczny w badaniu gin - WYLEZALAM w szpitalu do 35 tc, urodzilam w 37 tc (nie lezalam plackiem, moglam wstawac do toalety, ale jadlam na lezaco i kapac moglam sie co 3-4 dni

przedwczesne odejscie wod-do juljanmar i nie tylko

- jak sie okazalo byl to polip doczesnowy-powiedzieli ze powinien sie wchlonac i nie straszyli ze zagraza ciazy...kiedy w 20tc wyladowalam po raz kolejny w szpitalu z powodu krwawaienia - polipa juz nie bylo-wtedy pojawila sie teoria ze to moze niewydolnosc szyjki zalecono mi lezenie i kontrole co 2

Re: Skurcze i skrócona szyjka macicy - 26 tc

chacie i duzo leze. Mam skrcona szyjke juz od 6 tygodni ale wyglada na to ze lezenie pomaga.Mialam kontrole u lekarza najpierw co tydzien teraz co dwa, za kazdym razem robi mi pomiar szyjki za pomoca usg. Jak powiedzial najwazniejsze jest zeby te twardnienia macicy nie powodowaly dalszego skracania

Re: twardnienie brzucha

także magnez mnie obowiazuje.Ważne ze w badaniu wyszło ok. Twarda macica to nie tylko przypadłośc 2 trymestru i naprawde słuchając zaleceń lekarza da się to opanować. Moja przygoda z trudną ciąz zaczeła sie od plamień i macicy jak kamień w 6 tc.A dziś już jestem w 19 tc. Zobaczysz że będzie ok tylko

Re: Przyklejone : autor-alexandraja

spłaszczony pęcherzyk ciążowy, ktoś tak miał? alexandraja 28.02.08, 19:45 Odpowiedz Witam, ja tak mialam. Dokladnie w 6,5 tc na kontrolnym usg lekarka powiedziala mi ze mam lekkie odklejanie sie kosmowki i baaardzo splaszczony pecherzyk ciazowy, serduszko juz bilo. Tydzien pozniej juz u

Re: Kavainca,co tam u Ciebie?

z szyjka nie wiadomo o co chodzi, choć wysiłek nie pomaga. Chyba trochę za dużo chodziłam i stałam się ofiara swojej świetnej kondycji. Szczerze mówiąc, to mam nadzieję, że to od mojej aktywności, bo to by oznaczało, że lezenie pomoże. Gdzies w połowie 25tc zaczęłam czuć, że mi się brzuch stawia

Re: witam w sobotę

to nigdy nic nie wiadomo, wiec sie musze najesc na zapas:) Olcia, suepr ze jest poprawa!!!! Oby tak dalej, nawet jesli mialaoby to oznaczac lezenie do konca. A nawet jesli to kolo 34 tc juz ci pozwola wstac:)))) Althea Nasze maleństwo... jest juz taaakie duze

Re: leżenie - ktos ze mną?

tlumaczyc ze juz mi wolno..a moze odstawiaja mnie na boczny tor? Przeczytalam tone ksiazek...i podzielilam sobie lezenie na etapy...z nadzieja ze kazde 2 tygodnie to szansa dla malego..i ..udalo sie...maly wazyl 10 dni temu prawie 3 kg..juz sie nie boje.Moja przyjaciolka lezy w 6tc /2 ciaze stracone

Re: Ico teraz? bo trochę się wystraszyłam :-(

wynikach badan czy nie ma bialka w moczu. 6. Dobrze jest monitorowac poziom kwasu moczowego we krwi. Mozesz zrobic to badanie sama - koszt chyba ok. 5 zł. 7. USG mozesz zrobic dopplerowskie - sprawdzic, czy przeplywy sa prawidlowe. Ale jesli masz prawidlowe wyniki USG, mozesz to sobie na pozniej

Re: Torbiel!!! 5cm

Ja miałam bardzo podobna sytuację. u mnie tezdoszlo do zaplodnienia z jednejo jajeczka a z drugiego na prawym jajniku zrobila sie torbiel, jak byłam u lekarza po raz pierwszy w 6tc to miał 7,5x6cm. Lekarz powiedział tez mi , że powinna sie wchłoną, a jak nie to usuwanie, ale dostałm leki luteina

Re: krwawienia a lekarze nie wiedza dlaczego

Witam wszystkich na forum.Jestem tutaj nowa ale chce sie podzielic z wami moimi doswiadczeniami zyciowymi.Jestem 6-tyg po stracie dziecka 27tc.Fiona zyla 6godz.Moja ciaza od samego poczatku z krwawieniem,mniejszym lub wiekszym ,swieza i nieswieza krew ale z dzidzia zawsze bylo wszystko w

Re: bakterie w moczu prosze o rade

Jezeli bakterie wyszly w badaniu ogolnym to zrob teraz posiew. Sa lekarze ktorzy na posiew nie kieruja ale nie daj sie zbyc ew. zrob indywidualnie. Ja mialam zap. pecherza w 6-7 tc. Niestety pierwszy lekarz zalecil mi tylko lezenie i duzo picia oraz tabletki zurawinowe Vitabutin, zadnego posiewu

Re: Miałam CC i mam nadzieje ze juz nigdy wiecej

Ja sie wlasnie wczoraj dowiedzialam, ze moge miec CC. jestem w 33tc, ciaza zagrozon aporodem przedwczesnym, masa lekow i lezenie.....:( Wczoraj po "kolejnej akcji" na usg okazalo sie, ze moj maly obrocil sie. Byl glowka w dol, a teraz polozenie miednicowe. Co prawda jest szansa, ze sie

Re: Ico teraz? bo trochę się wystraszyłam :-(

obserwacje szpitalna. > 5. Zapewne Twoj lekarz bedzie sprawdzal w wynikach badan czy nie ma bialka w > moczu. > 6. Dobrze jest monitorowac poziom kwasu moczowego we krwi. Mozesz zrobic to > badanie sama - koszt chyba ok. 5 zł. > 7. USG mozesz zrobic dopplerowskie - sprawdzic, czy przeplywy

wizyta dzisiejsza

okazalo sie,ze to co mowil mi wczoraj lekarz w luxmedzie, to nie do konca prawda, bo ciaza nie ma skonczonych 6 tygodni a dopiero 5 no i jeszcze lekarz wykryl u mnie w jajniku torbiel 4cm, a w macicy krwiaczek dal mi wiec luteine jak bylam w ciazy z Ania, to tez mialam krwiaczek i w 7 tc dostalam

p.Kasiu-ruchy dziecka bardzo nisko

witam.od jakiegos czasu zauwazylam ze moj synek (teraz 31 tc) bardzo nisko sie porusza.chociaz ciaza jest dosc wysoko( a mam porownanie do poprzediej gdzie mialam nisko, glowke w kanale juz przyparta od 6 miesiaca ciazy , lezenie do konca ciazy)i wszytsko z nia ok w porownaniu do mojej gorszej

melduje sie po malych komplikacjach

u Was wydarzylo. U mnie 11,6 tc. Za tydzien ide mierzyc przeziernosc i doczekac sie nie moge. Bardzo serdecznie Was pozdrawiam i przesylam spoznione zyczenia Swiateczne i , na zapas Noworoczne. Tylko milych niespodzianek w Nowym Roczku!

Re: brązowe planienia

G 2,5RU/ml przeciwciała jądrowe ANA 160 -norma do 80 Jak na razie nie bralam nic aż do plamien w 6 tc. Od tego czasu biorę 3x1 duphaston. Lekarz nic nie wspomniał o heparynie. Może coś przeoczyłam? W styczniu poroniłam.Uświadomcie mnie. Dziś byłam na usg- wszystko ok wg. lekarza 9,2tc CRL 24mm

Boję się jak cholera. Poradzicie cos ?

, czyli liczac inaczej 5t1d. Czy usg na tym poziomie ma sens ? A jesli jest ciaza, to przeciez i tak nie stwierdzi chyba, czy jest ok. No i pewnie wysle mnie na zwolnienie, a ja chcialam zachowac ciaze w tajemnicy do 12/13tc ze wzgledu na 3 poprzednie straty. A jak cos nie tak to pewnie lezenie, a jak

Re: zaśniad groniasty

nic sie nie dzialo ... zarodek w ktoryms momencie przeslal sie rozwijac, macica sie nie powiekszala. Moja gin do 9 tc nie wiedziala co sie dzieje; tabletki na podtrzymanie (mialam male uplawy), lezenie przez 3 tyg. ... A w 9 tc krwawienie , USG w szpitalu i ... Po histopatol. wyszedl zasniad

Re: leżące mamy pocieszcie

Ja tez leze, od 27tc i pobytu w szpitalu(przodujace lozysko i krwawienie).Pocieszam sie, ze kazdy dzien jest dla Malenstwa na wage zlota- w pon juz sie zacznie 31tc. Odradzam Ci lezenie w szpitalu- po 3 dniach wyszlam na wlasne zadanie, bo bylam wykonczona psychicznie i niewyspana straszliwie

Re: wizyta dzisiejsza

, skrupulatny, no i sie juz dobrz > e > znamy ;-) > i okazalo sie,ze to co mowil mi wczoraj lekarz w luxmedzie, to nie do konca > prawda, bo ciaza nie ma skonczonych 6 tygodni a dopiero 5 > no i jeszcze lekarz wykryl u mnie w jajniku torbiel 4cm, a w macicy krwiaczek > dal mi wiec luteine

Re: Niejadek - obciążenie genetyczne?

czasy gdy ja wiecej wazylam. A tak wogole to holenderscy lekarze (tu mieszkamy) wymyslili ze mala jest mala bo w ciazy tez byla mala. W 30 tc musialysmy lezec plackiem w szpitalu bo maluch mial 3 tygodnie opoznienia. Pozniej do konca ciazy lezenie w domu. Bogusia urodzila sie z waga 3190 wiec

wada zastawek i nadcisnienie!!blagam i kontakt!!!

Witam was wszystkie Jestem nowa u was…do tej pory bylam i nadal jestem na fotum „strata” Dzesczyny mam za soba całkowite odklejenie lozyska w 36 tc.Oczywicie Maleństwo już nie zylo? od 6 miesiaca miałam wysokie skaczące ciśnienie 5xdopegyt 3 razy lezenie w szpitalu…no i

Re: Czy jestem za stara?

znowu sie nie uda.moj maz nie rozumie moich obaw ,jak,ja,moge tak myslec przeciez tyle juz przeszlismy ,tym razem musi sie udac. I zaczyna sie jazda:6tc ok badania wszystko ok.8tc kontrola ok.9tc krwotok w nocy,szpital lezenie ,wychodze,w domu lezec mam zle przeczucia date porodu mam w 10-ta

Re: Położna.Chetnie porozmawiam na rózne tematy..

Dzien dobry Chcialabym zapytac czy klopoty z nerkami w 39tc moga byc wskazaniem do cc? Czekam wlasnie na wyniki posiewu moczu oraz skierowanie do szpitala :( Wyniki badania ogolnego byly fatalne: duzy poziom bialka i krwinek bialych, stwierdzono obecnosc krwinek czerwonych a takze bardzo liczne

Re: bole brzucha, strach i co dalej?

hej, ja własnie kończę 16 tc i byłam ostsnio u lekarza właśnie z takimi dziwnymi bólami brzucha i krzyza, bo bardzo sie przestraszyłam czy wszystko ok. Lekarz zbadał mnie - sprawdził szyjkę, zrobił usg - czy wszystko ok z maluszkiem i stwierdził ze jezeli wszystko dobrze sie rozwija i maluszek

Ratunku...mój ojciec mnie załamał

Ludzie, rzućcie dobre słowo, bo odpadłam. Sytuacja taka: mam za soba koszmar: lezenie od 23 do 34 tc (2 razy w szpitalu na OCP, skurcze, stawiania, ból,6 fenoteroli dziennie itd. atrakcje). No i w 34 tc usłyszałam, że mały teraz wybiera sie na świat znacznie mniej niż to czynił 2 miesiące temu

strata dziecka

Ja na swoje malenstwo czekalam 2 lata. Pierwsza ciaze poronilam w 3 miesiacu. Po 6 mies. po inseminacji udalo sie, znowu bylam w ciazy. Niestety zaczelam plamic, lezenie w lózku, leki,szpitale, zalozenie szwów(niewydolnosc szyjki macicy), krazek, cukrzyca.Jednak wszystko wskazywalo, ze dzidzius

Re: Więź z wcześniakiem

moze mi bylo latwiej, bo synek byl juz drugi z kolei, i wiedzialam, co to za cudna rzecz ;-) a poza tym urodzilam w 32tc, lekarz powiedzial mi przy przyjeciu do szpitala w 26tc (5 dni po przeprowadzce dostalam silnego krwawienia), ze musze wytrzymac co najmniej do 32tc, wiec zdawalam sobie sprawe

Moja OM tez była 24 czerwca:)

tylko 23 mm jedno co odbre zamkneta wiec licze ze lezenie pomoze. Do tego mój synus jus od 20 tygodnia ułozony jak do porodu wiec jak to okreslił lekarz stoi na głowie i strasznie uciska mi szyjke głowka boksujac jak od czasu do czasu lapkami a chłop wielki w 25 tygodniu wazył 1200!! wymiary tez

Re: krótka szyjka 1 cm w 24 tc

brałam fenoterol 6 tabl dziennie,skurcze tez były czasem macica wyciszala się na kroplówkach z fenoterolu w szpitalu i oczywiscie lezenie. -- mama dwóch najkochańszych chłopców z lipca 2008 i 2009

Re: Plamię - 6tc3d

Nieprawda, da się zapobiec, to zalezy od przyczyny. Jesli jest niedobor progesteronu - mozna go uzupelnic luteina lub duphastonem, zaleca sie lezenie, oszczedny tryb zycia. Jesli jest krwiak - trzeba lezec, zeby sie wchlonal. Nic nie da sie zrobic za to, jesli zarodek ma wady - wtedy progesteron

Re: lezenie na plecach

Po 28 tc zaleca sie, zeby nie lezec na plecach, to prawda, mowili nam to w szkole rodzenia, pisza o tym w wielu poradnikach. Jak brzuch jest duzy, to uciska w ten sposob aorte i dziecko nie jest dobrze dotlenione. Najbardziej zalecany jest lewy bok, a w razie niewygody, czy gdyby dzieciaczek zbyt

Re: poroniłam...6tc

- niewydolnosci szyjki, wad macicy. Lezenie nie pomoze jesli dzidzius ma wady genetyczne ale pomaga przy problemach niewydolnosci szyjki itp. Tak wiec lezenie przez pierwsze 3 m-ce ma sens ale tylko wtedy jezeli mamy zdiagnozowane problemy z narzadami rodnymi kobiety. Jesli dzidzius bedzie chory to lezenie

Re: Plamienia:(6tc,co robic?

witam,dziekuje wszystkim za rady;),wlasnie wrocilam ze szpitala,bo wtedy w piatek pojechalismy,lekarz mnie zbadal,zrobil usg,zarodek jest,tetno tez,maly krwiaczek byl,postawil mnie na obserwacji,bralam leki,zastrzyki,pozatym zrobili mi podstawowe badania,i lezenie oczywiscie,bo jest ryzyko

Re: Plamię - 6tc3d

Od tego jest izba przyjęć- od sprawdzenia, czy nie ma poronienia w toku. Jak nie ma- do domu + leki. Zresztą, nie oszukujmy się, diagnostyka to li i jedynie USG, które i tak nie ma żadnego wpływu na zalecenia (którymi sa lezenie i duphaston jako efekt placebo). Beżowa wydzielina + zamknięty kanał

Re: Plamienia:(6tc,co robic?

przede wszystkim lezenie. Skontaktuj sie z lekarzem. -- Zuzia -nasze Szczęście Jesienny Skrzat

Re: pomocy!!! krwawienie/plamienie 6tc-Luteina

tez mialam taki problem,natychmiast pojechalam do szpitala,zrobiono mi usg,zastrzyk i luteine do zarzywania,oraz lezenie.ale wszystko jest dobrze juz i tak ma byc do konca ciazy.pozdrawiam i trzymajcie z dzidziusiem.

sposob na "ciezkie" nogi?

macie jakies sprawdzone??? czuje sie jakbym je miala z betonu i juz nie pomaga lezenie z nogami " na suficie". Smaruje mascia Escevan (dobra na zylaki) ale niewiele pomaga. Nie sa opuchniete ani obrzekniete, po prostu okropne uczucie ciezkowsci. Moze to od tych dodatkowych kilogramow

Re: 12tc - depresja przez wymioty, juz nie daje r

hej Założycielko wątku:) W pierwszej ciąży w 6 msc zaczęlam krwawić i mialam rozmiekczona szyjke - no i byl szpital a potem lezenie w domu przez dwa kolejne miesiace - ale skonczylo sie dobrze, Młody urodził sie w terminie zdrowy i tłusty (4100) Druga ciąża bez dodatkowych atrakcji tylko

Re: TWARDNIENE MACICY - 23 tydzien (!!!)

magnez??pomaga na skurcze lydek, macicy itp.Ale niech zapyta lekarza.Ja co prawda no-spy nie bralam, w ogole nic nie bralam na te skurcze macicy, po prostu mialam zalecone "lezenie i odpoczywanie". Mialam skurcze w lydkach wiec bralam Aspargin (magnez +potas) wiec pewnie macica tez sie "

Re: rozwarcie na 1cm, 25tc, czy mam szansę donosi

Ja w 25 mialam rozwarcie na 2-3 cm ;-( Donosilam, urodzilam w 37. Powiem tak - nie mialam ani zaszytej szyjki ani krazka (ze wzgledu na bakterie czy cosik), ale.. ostatnie 2 misesiace plackiem, w tym jeden w szpitalu, bo troche nie posluchalam lekarza, ze mam sie oszczedzac. To lezenie plackiem tez

5 t.c czy jest szansa?

to krew ,nie jest jej dużo ale zawsze jest na wkładce widoczna, już w czwartek lekarz zapisał jej Luteine 2 tabl. na noc dopochowowo i kazał leżeć, na razie to jednak nie daje rezultatów:( Dziewczyny czy słyszałyscie moze o innych sposobach zatrzymania tak wczesnej ciąży niż Luteina+ lezenie, moze

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - lezenie 6 tc