Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Gdzies ty takiego lekarza znalazl???

Gdzies ty takiego lekarza znalazl??? Musiales szukac dlugo i wytrwale. Pozdrawiam Luiza-w-Ogrodzie ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸¸><((((º> .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.

Gdzies juz mam co na to,Invicta. W kazdym razie bez stresu poprosze innego lekarza. Moze w,invikcie nikt nie ma umowy z NFZ...

Re: In vitro Luty 2015

gdzies wyczytalam, ze po owulacji miedzy 9 a 47 ale moze niech madrzejsze sie wypowiedza:) masz normy na wyniku? a lekarze kontroluja ta weryfikacje? -- Hashi&nieplodnosc męska. 01/02.2015 - długi protokół, program MZ. / 13.02 - punkcja / 16.02 - transfer

dr tomasz kozak gdzie przyjmuje?

czy ktoś wie gdzie przyjmuje neurolog dr. tomasz kozak? może gdzies w poradni ? prywatny gabinet?? ostatnio przyjmował w nowym szpitalu w poradni lecz teraz gdy poszłam się zarejestrować juz nie ma tego lekarza.

Re: Co to za cholerstwo?

gdyby nie to ze pozyczyłam gdzies szklana kule to bym ci odpowiedziała, ale w takie sytuacji proponuje isc do lekarza... -- Blog Furii: nowy wpis :)

Re: odchudzanie nastolatki, za i przeciw

Ja wiem, ze czytam po łebkach, ale nigdzie nie widziałam, zeby to lekarz stwierdził te 3 kg nadwagi i bmi powyzej normy. Gdzies w połowie wątku pojawia sie lekarz ale konkretów nie ma. Bo w sumie pani nie podała ile córka wazy i ile ma wzrostu, to by nam pewnie duzo rozjasniło. -- Mam odsmyczowe

Re: Wipler zaatakował i pobił dziesięciu policjan

Wipler lekarzowi koło pióra juz zrobił. powiedział że od niego słyszał o wielu pobiciach przez policje w tamtym rejonie. To moze poligon policyjny? Gdzies muszą sie wprawiać.

Re: Uporczywe bóle nóg

Poza badaniami krwi wybralabym sie do dobrego rehabilitanta - na terapie manualna - zeby obejrzal, pomacal, ponaciskal i sprawdzil czy problem jest ortopedyczny, czy nie ma przykurczu miesni, czy moze gdzies jest ucisk na nerwy powodujacy bol. Dobry rehabilitant wykluczy tez w razie czego problemy

Re: utajona krew w kale

Popieram, ale oczywiscie to decyzja matki i lekarza. Jesli chodzi o diete to polecam posty uzytkownika e-kasia27 (czy jakos tak) na forum Alergie, podawala gdzies cale listy dozwolonych produktow od ktorych mozna zaczac. No i konsekwencja, jak pisze Nothing...

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

Zestresowalam sie tez teraz po Twojej wiadomosci biedna Nadziejo :( Ostatnie usg mialam prawie 3 tygodnie temu bo lekarz stwierdzil ze nie ma potrzeby wczesniej ale polece gdzies w poniedzialek sprawdzic czy wszystko ok. . To nie jest sprawiedliwe :(:(:(:( wcale a wcale :(:(:( A jak sie czujesz

Re: kaszel:(

dzieki verdana.przeczytalam prawie o tym.sama musze lekarzowi zasugerowac , nie dac sie zbyc. gdzies mamy pisaly, ze lekarze czesto nie rozpoznaja choroby, myla z czyms innym.

Re: list lekarki w sprawie szczepień

Albo zly pies;) a w przychodniach, w ktorych ja bywalam nie bylo domofonu i co z tego ma wynikac? Recepcjonistka powinna spytac po co przyszla, ale czesto z kims rozmawia i nie zauwazy, rozmawia przez tel, poszla gdzies z karta. Albo z wygody odeslala do lekarza. Kto to wie.

Re: "Nie wiesz, kto to był Grotowski?"

A ja nie znosze ludzi, ktorzy uwazaja, ze jak smignelo im gdzies w liceum czyjes nazwisko to choc kompletnie nie pamietaja czego dotyczylo i o kim byla mowa to i tak sie moga nazywac specjalistami od czyjejs tworczosci i krytykowac innych ludzi. -- "Lekarz czy naukowiec nie musi od razu

Re: "Nie wiesz, kto to był Grotowski?"

; rażące. Alez mam to zupelnie gdzies. Tak samo jak mam gdzies to co Ty uwazasz na temat chocby Rosalind Franklin, Davida Chalmersa albo Stanley'a Prusinera. -- "Lekarz czy naukowiec nie musi od razu publikacji wydawać, żeby być wiarygodny." by bian-ca

Re: In vitro Luty 2015

Gargir przykro mi bardzo..ech a jestem po ciazy biochemicznej ale trzeba walczyc dalej i kropka.ja juz po rozmowie z lekarzem,niedlugo mam histeroskopie,lekatz stwierdzil ze skoro ciaza byla a z badan nic nie wyszlo to byc moze jest gdzies polip i trzeba to sprawdzic.Trzymam kciuki z areszte

Re: Wady i zalety pracy w małej firmie

>>> Wszystko inne to jak praca robotnika przy tasmie - gdzies tam jest sie malym trybikiem wielkiej maszyny, powtarzajacym zgodnie z procedurami ciagle to samo bez zadnej szerszej swiadomosci dlaczego tak a nie inaczej i o co rzeczywiscie chodzi. Chyba jednak masz niewielkie pojecie

Re: Mistrzostwa świata w nadinterpretacji

Do siostry przyszła koleżanka i gdzies pojechały. Mama która to widziala (nie rozmawiała o tym z corką) dzwoni do mnie z informacją, że pojechały do miejscowości X, na pewno do lekarza, a ten lekarz to Y, od takich chorób, i co to za straszna tragedia będzie. Nieistotne zupełnie, że dziewczyny

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

Claire biore 50mg dziennie DHEA Eljot. Pytalam lekarza konkretnie i biosteron i zalecil mi go. Ale okazalo sie, ze biosteron juz wycofano :/ mialam zadzwonic do mego lekarza i dopytac co innego proponuje ale poszukalam na wlasna reke. Dlatego kupilam DHEA eljot. Mialam kupic stymen ale gdzies

Re: Rakietki do ping-ponga.

Widzisz zycie to jest jak teleturniej. Maksimum napisał : Odpowiesz na jedno pytanie to przechodzisz wyzej a jak nie odpowiesz to siedzisz w domu. Ona sie musi najpierw nauczyc dbac o siebie,zebym ja nie musial jezdzic gdzies setki km i doprowadzac ja do zdrowia. Wyjezdza sie z domu w nagrode a nie

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

6friend gratuluje jajeczek :) teraz masz czas do wtorku zeby ladnie jeszcze je wysiadywac 😆😆😆 u mnie jakos nie ma problemu z lekarzem :) odpowiada wyczerpujaco na wszystkie pytania i zawsze na koniec pyta czy jeszcze chce cos wiedziec 😆 ostatnio gadalismy 30 minut

Re: szpital w Ostrołęce

jeśli jesteś matko a jesteś w ciąży omijajcie ten szpital lekarze fatalni majo gdzies twojo prosbe moja zona rodziła 12 godzin gdzie prosilismy o cesarke bo pierwszą ciążą były komplikacje lekarz odmuwił po 12 godzinach gdy dziecko się dusiło postanowili zrobic cesarke a muj syn dostał 4 punkty

lek. med. pracy

Czy w Świeciu przyjmuje gdzies prywatnie ww. lekarz? Bez skierowania od pracodawcy

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

Ajj...dzieki dziewczyny!! Trudno. Zostaje narazie przy tym co mam i czekam na moj cud :) Buffalo ja lecze sie w rzgowie w gamecie. Hela niestety ja tez dowiaduje sie wszystkiego od was albo po prostu gdzies z internetu.. lekarze malo co mowia, czasem nawet trzeba wszelkie informacje od nich

Re: In vitro Luty 2015

bf22 napisała: > gdzies wyczytalam, ze po owulacji miedzy 9 a 47 ale moze niech madrzejsze sie w > ypowiedza:) masz normy na wyniku? a lekarze kontroluja ta weryfikacje? nie nie ma norm i nie nie kontroluje, zrobiłam na własną odpowiedzialność :) dla własnej wiedzy. -- Provita Katowice

Re: O/T - bezplatna ochrona zdrowia to jednak fik

Sorry, ale musialem sobie ponazekac. To nie urzednicy sa (do konca winni) to lekarze I sluzba zdrowia generlanie ma nas gdzies. A kolejni ministrowie to skonczone fiuty, bo brak pieniedzy to jedno - rozumiem, trudno (juz nie wnikam czy sa dobrze wydawane - temat rzeka). Ale organizacja pracy to

Re: in vitro grudzień 2014

Stokrotko jestesmy jestesmy ..;) Ja pisałam wczoraj ale jeden tekst gdzies mi wywaliło byc moze dlatego ze z telefonu pisałam...A swoją drogą poczytałam troche o infolicu i ma powodzenie faktycznie.. Niedługo jade na wizyte zapytam lekarza co sadzi na ten teamt.. (z ciekawosci)...;)

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Hej dziewczyny czy ma któraś z was nr do dr E. Budzińskiej, bo gdzies mi sie zapodział a nie wiem czy mi przez telefon w vitrolife podadza? ona jest momn lekarzem prowadzącym.

Re: zabieg chirurgiczny a karmienie piersią

Kurcze, chyba z niewiedzy lekarzy. Ja uwazam, ze niestety wielu jest niedouczonych i bazuje na 'tradycji' szpitalnej a nie na najnowszych badaniach. Jak juz gdzies tu na forum pisalam, jesli wiem , ze pacjentka chce karmic piersia i dobrze czuje sie podczas cesarki- to ja wrecz przystawiam jej

Re: Różyczka

No i co z tego ze jest w szczepieniach ? Co z tego ze dziecko było zaszczepione ? Pochorowalo się i tyle. Pytanie z postu brzmiało: Kiedy dziecko po rozyczce można wyslac do przedszkola A nie czy lekarz powiadomić musi sanepid. Czy ja gdzies napisałam ze lekarz nie powiadomil sanepidu ? czy ja

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

ja znam za to wiele kobiet, którym na Polnej uratowano dzieci a moze i je same wiec nie sadze zeby mozna bylo tak uogolniac. sam artykul tez nie wiem o czym ma świadczyć, lekarze uniewinnieni a sytuacja mogla miec miejsce wszedzie. zgadzam sie, ze idealnie na Polnej nie jest ale bez przesady. to

Re: Portal "znany lekarz"

Hehehe, gdzies czytalam jak to wsciekniety pan lekarz pisal, ze Sonia to nie bylo jej imie, to IQ tez na pewno nie bylo jej... -- http://s7.directupload.net/images/120410/klvh35gq.jpg

Re: Położna/pielęgniarka środowiskowa

Dopiero jak sie zglosi dziecko to polozna sie umawia z mama. Trzeba podjechac (w moim przypadku maz podjechal) albo zadzwonic i sie umowic. Ona przywozi sokumenty- jesli chcesz lekarza w Serocku a polozna gdzies tam, to tylko swistek o wyborze poloznej wypelniasz ;) jak nie zglosisz dziecka do

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

ja tez mam same czarne mysli mimo zapewnien lekarza ze na tym etapie wszystko jest ok :) czytałam gdzies fajnego bloga dotyczacego in vitro ze autorce wydawało sie ze wraz z pozytywna beta zniknie cały stres i zmartwienia i nastanie wielka radosc-jak sama napisała euforia trwała 10 minut ,po tym

Re: Szukam lekarza w Warszawie albo gdzies indzie

Badanie kosztuje 100 zł. akupunktura jadna wizyta 60 zł.Ważne są pinezki w uszach,które regulują i oczyszczają organizm z toksyn.

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.

Luiza,wiesz juz cos?Jak robilas w invicta to juz powinien byc wynik.No chyba ze gdzies indziej...Nie mozna tracic nadziei,puki nie ma bety,wszystko jest mozliwe...nadal.trzymam kciuki!!! Ostatnio tez pytalam.ile.moze byc przerwy miedzy podejsciami i czy jest to liczone od tabletek czy zastrzykow

Re: Szukam lekarza w Warszawie albo gdzies indzie

szczegol w postanowieniu leczenia sie u tego lekarza pozdrawiam an -- mamy jesień... po nowym roku bede juz zdrowa...

Re: Kalekie dziecko- 6 lekarzy nie zauważyło?

tak tak, zle sie wyrazilam :) pomiary wszystkie zawsze robią w 2d i ja też wlsnie w 2d mialam wszystko pomierzone i sprawdzone. a 3d to opcja, ktora tez to usg posiada i dodatkowo pozniej widzialam tez nasza malutka w 3d ;) pewnie zaraz posypie sie ze jak lekarz powiedzial ze jest ok to po co

Matka - inne nazwisko niz ojciec i dziecko

chce sie gdzies z dzieckiem pojechac albo je gdzies zarejestrowac - do lekarza, zapisac do zlobka, przedszkola? Jakie dokumenty powinno sie ze soba zabierac? Czy spotykacie sie z komentarzami, reakcjami itd? Nie znalazlam tutaj takiego watku, moze zle szukalam, jesli powtarzam to przepraszam

Re: musze zadać to pytanie

mojego ojca po bardzo ciezkim wypadku polozono gdzies tam, zeby sobie spokojnie umarł lekarze znaczy polozyli dopiero po karczemnej awanturze urzadzonej przez matke, poruszeniu mozliwych i niemozliwych znajomosci, uruchomieniu miliona dojsc, zaczeto go ratowac to bylo 30 lat temu moj tata ma się

Re: "Pakiet onkologiczny" do TK

Owszem, ale ja tego po prostu nie rozumiem. :( Po co tyle komplikacji? Pacjentowi nalezy sie opieka w kazdym przypadku, nie jakies pakiety a w przypadku stwierdzenia raka natychmiastowa pomoc. Gdzies czytalam, ze jesli lekarz wysle pacjenta z podejrzeniem raka na badania i okaze sie, ze raka nie ma

Re: Szukam lekarza w Warszawie albo gdzies indzie

marcello188 napisała: > Badanie kosztuje 100 zł. akupunktura jadna wizyta 60 zł.Ważne są > pinezki w uszach,które regulują i oczyszczają organizm z toksyn. ===================================================================== czesc juz w tamtym roku na naszym forum planowalysmy skok na ba

Re: pomocy nikt nie wie co dolega mojemu dziecku

a propo , też odrobaczałam zentelem ale reakcja po zentelu była bardzo ostra ropa szła okiem i uchem ale po kilku dniach przeszlo , nie jestem lekarzem nie wiem czy zrobilam dobrze , badania na pasozyty mnie po prostu przerastały i były bezsensowne ,badałam pasozyta na biorezonansie i faktycznie

Re: O/T - bezplatna ochrona zdrowia to jednak fik

sie. Obie przychodnie to w 100% prywatne spolki. Po prostu maja gdzies pajcenta, skoro NFZ I tak placi. Swoja droga to ja sie dziwie, ze NFZ nie wymaga podpisu pacjenta czy potwierdzen wykonania jakich procedow. Przynajmniej nie slyszalem, by weryfikowali czy cos lekarz faktycznie zrobil (za co

męzczyzna 60 lat- Jak badania? Pomożcie!

jak się do tego zabrac- ja również!! (lekarz pierwszego kontaktu beznadziejny majacy wszystko gdzies). Poradzcie cos prosze! Od jakich badan zacząć? Jakie powienien zrobić? czy takie cos www.medicover.pl/klienciindywidualni/swiadomy-mezczyzna ma jakis sens??

Re: Szukam lekarza w Warszawie albo gdzies indzie

Witam! Może napisz cos więcej o swoich objawach.Poczytaj wątek Zazule tu i na forum borelioza- ona tez leczy sie na mykoplasmy.Wiele chorób jest diagnozowanych jako fibromialgia a chory nie wie że ma cos innego.Kilka osób tu z forum m.in. ja mamy boreliozę potwierdzoną badaniami choc wczesniej

Szukam lekarza w Warszawie albo gdzies indziej w P

Czesc! Jak zapewno wiecie Fibromialgia jest choroba bardzo podobna do ZPZ. Wiec czy mozecie mi pomoc znalesc lekarza ktory by mnie wyciagnal z zakarzenia mikoplasmami i Wirusem Ebtein-Barr , Cytemelago Wirus i Herpes 6. Ja nie wiem co mam juz z tym robic. Jestem chora 17 lat i mam tego tak dosyc ze

Re: Gdzies ty takiego lekarza znalazl???

wogole nie szukalem, bo taki jest standard albo benchmark jak kto woli, zwlaszcza w zach suburbiach, tam gdzie ty mieszkasz

Re: Szukam lekarza w Warszawie albo gdzies indzie

Tu masz dyskusje o infekcji wirusowej i chlamydi pn (CPN) CAP - to kombinowany protokół antybiotykowy www.cpnhelp.org/if_i_am_positive_for_ebst Mi moj lekrz z USa tez mówił ze wirusy idą spać jak sie zwlczy głowną infekcje - zadko leczy sie wirusy trzeba leczyc bakterie Koniecznie napis zjakie m

Re: Sytuacja dzisiaj z przychodni

To masz lepsza przychodnię. U nas mówią, ze lekarz już ma komplet i nie ma możliwości przyjąć więcej pacjentów. Gdyby gdzies skierowali to rozumiem - nie dyskutuję tylko stosuję się do zaleceń.

Re: dobry proktolog potrzebny od zaraz

adampe3 napisał(a): > zdecydowanie doktor Kodrębski z Euro-kliniki ! potwierdzam, Kodrębski to dobry lekarz, doświadczony, nie wiem tylkio, czy przyjmuje gdzies jeszcze poza euro-kliniką.

Re: konflikt plytkowy

robic - 12 kg do przodu i brzuch 102 cm. Jest co nosic... :))) ale pamietaj, nie sluchaj innych (oprocz lekarza- on jest wyrocznia), tylko siebie i swojego ciala... :))) ja za rok biore moich facetow i jedziemy gdzies, bedzie sie walic, palic, jade na urlop :)))

Re: październik 2013 - kto przystępuje

kropas gdzies wyczytalam w twojej wypowiedzi ze korzystasz tez z Gyncentrum tak. a do jakiego lekarza chodzisz

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

udam sie do endokrynologa. Jeszcze sie zastanawiam (nigdy do tej pory mi to nie przeszkadzało?) czy nie powinnam zglosic sir gdzies do lekarza bo od kilku lat mam podwyzszona temp 37.2.. niby takie glupie rzeczy...a mozr maja cos z tym wszystkim wspolnego..:( Hela a jak u Ciebie? Pewnie tez ciezko

Re: Kura domowa

kate,monika823-no wlasnie cos mi nie pasowalo z tym SP Tchórzewskim bo wogole nie moglam go znalezc na stronie lekarzy Gamety...poczekam do 2.03 i zobaczymy jaki plan bedzie mial moj Lekarz...musze mu przeciez zaufac...kurcze tyle tutaj porazek ..ja wiem jak to jest bo przezywalam to juz 4 razy i

Re: Naprawdę jeździcie z anginą na nocny dyżur?

Mam gdzies czy zawracam komus glowe czy nie. jak mi cos jest i chce sie dostac do lekarza a w dzien sie nie udalo (nigdy sie nie udaje, gdyz nie mam sily stac od 4 rano po numerek) to jade na nocna pomoc lekarska i tyle. u nas nocna tzn od 18-ej, wiec od samego otwarcia sa dzikie tlumy ktore sie

Re: "Pakiet onkologiczny" do TK

m.maska napisała: > Owszem, ale ja tego po prostu nie rozumiem. :( > Po co tyle komplikacji? Pacjentowi nalezy sie opieka w kazdym przypadku, nie ja > kies pakiety a w przypadku stwierdzenia raka natychmiastowa pomoc. > Gdzies czytalam, ze jesli lekarz wysle pacjenta z

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.

Wracam od lekarza i dowiedialam sie tak:Przy trzeciej stymulacji rowniez zapladniane sa wylacznie 6 komorek a nie wiecej...niestety.Pani dr mowi,ze to zasada tego.programu i nie ma znaczenia ktore podejscie...Ciekawe ze ja gdzies czytalam.inaczej...Zarodkow moze byc podane dwa naraz ale decyzje ta

badania w ciazy

Potrzebuje pomocy . Jestem w ciąży. jest to moja pierwsza wiec nie wiem co i jak. Bylam u lekarza i kazał mi zrobić szereg badan, a ja nie mam pojęcia gdzie się z tym ruszyc czy w szpitalu robia takie badania czy gdzies prywatnie Czy jakies doswiadczone mamy mogą mi cos doradzić , pokierować. Będę

Re: a jaki zawód jest najbardziej sexy?

Lekarz i to zdecydowanie chirurg. Najlepiej naczyniowy ;) -- > To jak mam się ubrać żeby wyglądać estetycznie na plaży?Widzialam gdzies w necie jasnozolte burki.W jasnozoltej burce bedziesz mogla udawac,ze jestes kolejna wedrujaca wydma./by turzyca Śr, 17-09-2014 Forum: emama - a jaki zawód jest najbardziej sexy?

Re: Poszkodowani przez SOR 111 Szpitala Wojskoweg

Snajpier jest napewno lekarzem lub pielegniarka tego "cudownego szpitala". Brak slow na to co tam sie dzieje. Starsza Pani trafila do tego szpitala tylko ze zlamana noga nie stwierdzono zadnych innych obrazen. Wczesniej osoba ta byla bardzo sprawna jak na swoj wiek, nigdy na nic nie

Kto zrobi porządek z górnikami, lekarzami i klerem

Kto zrobi porządek z górnikami, lekarzami i klerem i urzedasami? Ja na niego zaglosuje bo dzisiaj zadna partia nie chce naprawiac Polski tylko trwac przy korycie Nie mam zamiaru zapierd....... na siebie i miec balast w postaci gornikow, lekarzy, artystow, kleru i wszelkiej masci urzednikow

Re: Pigułka "po" dostępna bez recepty - a

mary_lu napisała: ale najpier porozmawia z Tobą lekarz lub położn > a? K..wa mac, ale o czym rozmawiać z polozna? O peknietej prezwrwatywie? > I to byłby taki kłopot, żeby pojechać do 24h/dobę czynnego gabinetu Oczywiście, ze kłopot, bo dzieci, bo mroz, bo gabinetu nie ma w pronieu 50

Re: qpku...

Wydaje mi sie, ze otarlem sie o Twoj zyciorys gdzies na Wikipedii. Nie moglem pomylic ministranta z doktorantem. Ten ostatni to chyba lekarz z licencjatem? Nie chce wymieniac opinii o Kancie. Schopenhauer jest mi blizszy poniewaz on tez byl z Gdanska. Tez mam obecnie jakies kaszlace swinstwo ktore

Re: Nasze media tak sie nakręcają katastrofą samo

900 miejsc noclegowych dla bliskich ofiar, w szkole ktorej uczniowie(16) zgineli w tej katastrofie jest piecdziesieciu duszpasterzy... lekarze, duszpasterze, spontanicznie wczoraj przyjezdzali na lotnisko, zeby pomoc i gdzies mam pisanie o patriotyzmie i checi do "zbrojnej" walki w obronie ojczyzny

Re: Moje wyniki:)

Jesteś lekarzem? -- > To jak mam się ubrać żeby wyglądać estetycznie na plaży?Widzialam gdzies w necie jasnozolte burki.W jasnozoltej burce bedziesz mogla udawac,ze jestes kolejna wedrujaca wydma./by turzyca www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/lista/gawrys_anna.html

Re: Styczeń 2015 - oszczędzamy!

U mnie bedzie ciezko - syn choruje od polowy grudnia, na leki i lekarzy juz poszlo 250 zl i to nie koniec... Z pilnych spraw - musze do 5 stycznia oplacic rate OC, potem zaplacic standardowe rachunki chociaz juz nie wystarczy mi na wszystkie :( Generalnie skupie sie na przetrwaniu dzien po dniu

Re: Ebola w Polsce.....?

Na plus owczesnych lekarzy(ospa we Wrocku) trzeba zaliczyc, ze nigdzie w poblizu nie bylo wowczas czarnej ospy, ludzie nie podrozowali tyle co dzisiaj i nie trabilo sie w prasie i tv o takowym niebezpieczenstwie, totez nie kojarzono symptomow z choroba, ktora gdzies tam w dalekich Indiach wtedy

Re: Wola pacjenta

Dokładnie! Nikt nie miał prawa podważyć jej decyzji, bo ona miała prawo do niej. I lekarze musieli to prawo uszanować. -- > To jak mam się ubrać żeby wyglądać estetycznie na plaży?Widzialam gdzies w necie jasnozolte burki.W jasnozoltej burce bedziesz mogla udawac,ze jestes kolejna wedrujaca

Re: Szczecin-vitro NFZ 2013/2014 cd

lekarz jak zwykle nie odbiera, juz do niego dzwonilam i lipa, poza tym to czy te moje hcg to nie jest przypadkiem za wysokie bo sie znow gdzies naczytalam ze za wysokie to tez nie dobrze, kurcze zaraz zwariuję

Re: IN VITRO- program rządowy Poznań/polna (cz.3)

1hiacyntka to tak - musisz pojechac i byc gdzies tak na 7.30 isc do zoltego budynku i na 3 pietrze w kasie zaplacic za badanie lh i estradiol 34zl., nastepnie zejsc na 2 pietro i tam u pielegniarek ( p.Eli) pobrac krew i uzupelnic czerwona karte do stymulacji. Po tym na krzeselka i czekac na

katar i kaszel od miesiecy-co robic?

Witam,moj czterolatek od wrzesnia ma katar i kaszel z kilkutygodniowymi przerwami gdy jest ok.2 razy z tego kataru rozwinela sie infekcja ucha i skonczylo sie na antybiotyku.ucho przeszlo,ale katar ma caly czas...angielscy lekarze nie widza problemu i uwazaja ze katar to nie choroba.Bylismy tez u

Re: Eutanazja

szpitalu i maja nadzieje bo przeciez kiedys gdzies tam ktos mowil ze ktos tam ...... odzyl albo mu noga odrosla > Prawnie lekarze mają prawo ogłosić zgon i koniec kropka. Tyle że powinni liczyć > się z linczem ale skad to sie bierze? lekarze od lat walczyli i wywalczyli totalny brak zaufania u

Re: konfrontacja

ten lekarz ci powiedzial ze oni nie chca pracy czy fury - bo przedtem czego innego im trzeba - miematerialnego? Troski, opieki, zrozumienia, pomocy w rozwiazaniu sprawy, wsparciu w utrzymaniu sie na torze w nowych warunkach? To prawdopodobnie sa ludzie odrzuceni przez wlasne rodziny! Pozostawieni

Re: pyrantelum - strasznie się czuję :-(

(niemieckiego), wylozylam kawe na lawe. A lekarz na to pyta, czy bylismy ostatnio gdzies w tropikach, bo o lambliach i glistach wspomnialam. No nie bylismy. Po Europie jezdzimy. Ale ja tak na wszelki wypadek chce przeprowadzic kuracje rodzinna, coby wszystko ewentualnie z nas wypelzlo. Lekarz w ciemno nic nie

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta

Jak pisalam wczesniej nie wzielam weryfikacji ale chyba zrobie jutro badania i chcialabym porownac z Twoimi. A zapytaj lekarza czy mozna ją łykać bo gdzies na forum czytalam ze dziewczyny polykaja tą podjezykową luteine. Daj znac o wynikach. Powodzenia.

Re: Nie mam siły. ... ciągle problemy

Witaj kobieto.Mam nadzieje, ze wszystkie te problemy z malutka Was opuscily.Nie zrozum mnie zle ale jak przeczytalam co przechodzilas to normalnie mi ulzylo bo wydawalo mi sie ze mi odpier.... ja nie mierzylam mu glowki codziennie bo lekarz mnie uprzedzil ze od tego pie...a mozna dostac.Dzis mu

O/T - bezplatna ochrona zdrowia to jednak fikcja..

.. I to nie do konca z winy urzednikow. Tzn. ich wina jest to, ze wszarzy lekarzy/przychodni nie wezma przpisami prawa za ryj I pewnych rzeczy na nich nie wymusza, bo nuestety wolny rynek go..no reguluje w tym zakresie. Wiziyta u lekarza rozdzinnego wczoraj o 18:10. Jak widac niektorzy pracuja

Re: Zostałyście mi tylko Wy:-)

I ja witam i ja. Spoko na mnie tez krzywo patrzą i rodzina i lekarze. Trudno mam to gdzies. Moje dziecko ma to co najlepsze dla niego i to jest dla mnie najwazniejsze. -- http://suwaczki.maluchy.pl/li-65518.png [/url

Re: Zamach na Charlie Hebdo: proba analizy

poczekam na fakty. Co mnie nie przestaje zdumiewac, to twoja poprawnosc polityczna, az do bolu. Nie doceniasz sily islamu i dlatego ci cos opowiem. Po przeprowadzce do obecnego miejsca zamieszkania pozanlismy mieszkancow szeregowca, dzieci migrantow z Turcji. Para lekarzy ( ona pediatra, on

Re: niedoczynnosc przeszla w nadczynnosc a nie ch

dziekuje za odpowiedz. o tej ferretynie wspominano mi na hashimoto, dlatego zbadalam. biore od dzis zelazo. lekarz sugerowal sie wynikami ft3, ft4 i tsh (zawsze mialam duzo wyzsze odkad sie lecze) i tym jak sie czuje-potliwosc, uczucie goraca (zawsze bylo mi zimno), jestem jakby naladowana, nerwowa

Re

klubgogo napisała: > Bzdurą więc jest, że można wypisać się na żądanie. Lekarze ignorują rodziców pa > cjentów, nie rozmawiają, nic nie mówią jesli nie zapytasz, zwodzą, szantażują. Chyba jestes za malo przebojowa ;). Dzieciaka za frak I wychodzac pytasz, czy masz gdzies podpisac

Re: nie wiem czy się niepokoić

-- mojemu synowi tez sie zdazaly takie sytuacje, ze podczas gwaltownego spadania goraczki mial leki nocne do tego stopnia, ze mnie wlasnej matki nie rozpoznawal. kuli sie w sobie patrzyl pustym wzrokiem gdzies za mnie i jakby cos widzial i sie czegos bal. ale to bylo w czasie choroby. ostatniego

Re: Kobieta po traumie boi się bliskości - co rob

I myslisz ze tu ja wylecza zdalnie i za Twoim posrednictwem forumowicze eksperci? Jesli nie chce isc do lekarza tzn ze nie chce sie tego naprawde pozbyc albo tobie powiedzila te historie a problem lezy gdzies indziej...

Re: Odwiedziny na patologii ciąży - Koszmar pacje

Nie oczekujcie od poloznych, ze beda uzerac sie z odwiedzajacymi. Tak jak ktos juz pisal - pisza skargi pozniej, bo ktos odwazyl sie im zwrocic uwage. Moze by posluchali lekarza (bo lekarz to wielka figura I jego sie slucha a nie glupich poloznych) ale lekarze maja gdzies. U mnie odwiedziny byly

Re: ile razy można - jak myślicie?

a co lekarz mowi? my walczyliśmy 10,5roku,ale udało się.Warto walczyc.Moze wyjedz gdzies,oddechnij,miesiac,dwa i walcz dalej POWODZENIA!

Re: In vitro Luty 2015

Udało się uzyskać 4 zarodki, dwa obumarły, podano mi w drugiej dobie A4 i mamy jeszcze jednego mrożaka z 5 doby. No właśnie żaden lekarz nie powiedział mi który to stopień endometriozy. Wcześniej w ogóle raz słyszałam policystyczne jajniki, raz endometrioza, ale moje objawy wskazuj raczej na to

Re: marzec 2015 in vitro

No nie było lekko, druga ciąża tak pięknie się zapowiadała, widziałam juz i slyszalam nawet serduszko, byl 6t i potem na kolejnej wizycie po miesiacu czyli gdzies prawie 11t podczas usg okazalo sie ze serduszko juz nie bilo, lekarz stwierdzil ze ciaza obumarła ok 9 tygodnia :( chodzila sobie z

Re: zmiana imienia w uk

Ja juz od dawna jestem wszedzie Aga; w pracy, na studiach, w banku, u lekarza, u dziecka w szkole itp... Tylko na NIN, payslipach i dowodzie jestem Agnieszka. Nawet jak gdzies wymagaja dokumentu tozsamosci, mowie po prostu, ze chcialabym wpisac Aga i nie ma problemu. Nazwisko mam niestety jeszcze

Re: jeszcze o szczepionkach

; lekarza, gdy zapytalam sie go, czy powinnam sie doszczepic, mialam planowany ma > ly zabieg). To samo co przy gruzlicy - ryzyko zachorowania jest mniejsze, mozna sobie pozwolic na odpuszczenie zapobiegania. Gdzies czytalam niemiecki artykul na temat szczepien, ze jednak u nich zoltaczka to glownie

Re: naczyniak na główce

naczyniowej, aby dziecko bylo pod opieka lekarza ktory naczyniaki oglada na okraglo. Warto zrobic tez usg glowki i jamy brzusznej, gdyz takie nZczyniaki maga czasem tez gdzies narastac wewnatrz. powtarzam zalecenia naszego lekarza, z IMiD. Tych naczyniakow jest kilka rodzajow, jedne sa nie grozne inne rosna i

Re: in vitro pazdziernik 2014

Natka, ja tez mialam pobrane 23 komorki :) i rowniez tylko ze znieczuleniem miejscowym, wiec doskonale rozumiem jak sie teraz czujesz. Ma prawo bolec, bo to naprawde duzo komorek, ktore gdzies musialy sie pomiescic i ktore potem musialy zostac pobrane.. Ja mialam tylko lekka hiperstymulacje, ale i

Re: Prezent dla lekarza - nie łapówka! Podziękowa

zbedny i smieszny. Wygooglaj lekarza moze gdzies o hobby cos bedzie. Kwiaty jak najbardziej - alkohol odradzam wsrod lekarzy sporo alkoholikow :/

Re: Czy jest tu ktoś kto wyleczył się dzięki Anry

4magda72 napisał(a): > Czy ktoś moze mi podać namiary gdzie mozna kupic anry preparat z krzemu pomagaj > ący w leczeniu nowotwra . Bardzo proszę o szybka odpowiedz ! w 2006-7 roku sprowadzałam gdzies z Opola ale dokładny namiar miałam od lekarza prowadzącego - najważniejsze jest

Re: Jeszcze raz o Chazanie a raczej o rodzicach..

to, że czekał na wyniki nie jest przeciąganiem. skoro pacjentkę skierowano gdzies indziej i zrobiono badania, to jak tu obwiniać Chazana? przeciąganiem raczej było to, że w ogóle te badania robiono przy tak oczywistej wadzie, widocznej wyraźnie w usg. raport rzeczywiście te działania neguje. ale

Re: Na medycynę...

teraz medycyna trwa 5lat, nie jest przez to ratyfikowana w unii europejskiej i bedzie zamkniety w polsce bez mozliwosci wyjazdy gdzies dalej o ile nie uznaja tego w unii ale jest to celowe dzialanie w celu zatrzymania lekarzy w kraju nie uważasz, że takie podejście jest "

a ja prawde mowiac nie widze w postawie rodzicow

nic dziwnego. Moi tesciowie maja podobne plany tzn. - wyprowadzic sie gdzies w glusze - nie obciazac dzieci wlasnymi problemami typu opieka, utrzymanie, lekarze etc. I na podstawie logicznego rozumowania wyszlo im, ze zeby rzeczywiscie nie obciazac dzieci, trzeba zapewnic sobie samemu finansowanie

Re: ASO

normy - powrót do normy to nawet pół roku, czasem dłużej - różnie bywa. stale wysokie ASO świadczy o tym, że gdzies te paciorkowce sobie grasują. część lekarzy zapisuje wtedy kolejne antybiotyki, część nie - bo leczy się pacjenta, a nie wyniki.

Re: Czy sprawdziła się Wam płeć dziecka z usg?

U nas sie sprawdzilo, ale w dzisiejszych czasach raczej pomylki sie juz nie zdazaja. Bo albo dobrze widac albo nie i wtedy lekarz to mowi. Chyba ze gdzies jeszcze lekarze maja usg z lat 90 tych :-)

Re: Z dzieckiem do lekarza..

przepisy, niestety, sa dretwe i sztywne. Tak z wlasnego doswiadczenia: gdzies do 13-14.roku zycia dziecku nalezy sie towarzystwo rodzica podczas wizyty u lekarza/dentysty, jak psu buda. I wiekszosc dzieci tego po prostu bardzo potrzebuje. Od 15-16. roku zycia mlodziez czesto jest wystarczajaco

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - mam gdzies lekarzy

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin