Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Wolnosc w Montessori

Bo tu zasadniczo chodzi o wolność poznania - dziecko uczy się tego, co chce i w swoim tempie. Ale jest spory rygor "organizacyjny" i jak już czegoś się uczy, to właściwie w jedyny słuszny sposób ;-) Tu ja osobiście rozmijam się z Montessori, nie jestem aż tak rygorystyczna ;-P

Re: Wolnosc w Montessori

Montessori!) zabawkę/pomoc, układa na swoim dywaniku i z nią pracuje. Kończąc sprząta po sobie i dopiero może wziąć coś innego. Nie narzuca mu się, czy zajmie się zapinaniem guzików, puzzlami, klockami (nie ograniczamy się tylko do samych pomocy "klasycznych"), matmą czy lekcją trójstopniową, może

montessori

Co sądzicie o poziomie edukacji dzieci chodzących do szkoły Montessori? Znacie kogoś? Macie porównanie? Są już w Polsce szkoły Montessori, które istnieją na tyle długo, że mają wychowanków, którzy poszli dalej? Jak sobie radzą? Ciekawa jestem, czy jest możliwe, żeby dziecko robiło tylko to, co

Re: Szkola Montessori

Przeczytajcie: www.edulandia.pl/edulandia/1,118533,14537959,Wychowanie_kosmiczne_w_metodzie_Montessori.html

Re: Szkola Montessori

Akurat matma w monte jest swietnie przemyslana. Bardziej bym sie gramatyka martwila. Dwa w klasycznym montessori malo jest prac plastycznych...

Re: Pedagogika Montessori w przedszkolu -czy pole

Chodziliśmy do klubu malucha elipsoida we Włochach (przy szkole). Właściciele mieli plany stworzyć grupę żłobkowa, ale chyba nie wyszło. Ja byłam zachwycona metodą Montessori, chciałam edukować dziecko tą metodą. Ale po kilku miesiącach w żłobku jednego dnia wszystko poszło nie tak jak trzeba i

Pedagogika Montessori w przedszkolu -czy polecacie

przedszkolem intergracyjnym. Czy macie dobre doświadczenia z przedszkolami, gdzie obowiązuje pedagogika Montessori. Moje dziecko lubi inne dzieci, ale nie nawiązuje z nimi kontaktu, lub ew. słabo. Częściej zwraca uwagę na starsze dzieci, więc na początku przedszkole będzie dla niego atrakcyjne. Zastanawiam się

Re: Szkola Montessori

jesli mieszkasz w okolicy zdominowanej przez obcokrajowcow, to te sama strukture spoleczna znajdziesz w szkole Montessori, jesli ona sie w takiej wlasnie okolicy znajduje.

Szkoły Montessori

Czy ktos moze wysylal dzieci do szkoly Montessori? Do jakiego wieku jest przedszkole a do jakiego szkola? Mam 4 i 6 latke i chcialabym aby poszly do szkoly razem (i aby byly razem w grupie) i pomyslalam ze moze w Montessori by to bylo mozliwe... Prosze o info jesli ktos ma jakas wiedze na ten

Re: Szkola Montessori

mam doswiadcznia z bardzo dobra rejonowka, i dlatego jakos nie widze zalet, czy wyzszosci Montessori. Sam koncept mnie nie przekonuje. Zauwaz, ze tu kazda postawowka kladzie nacisk na motywacje i zadowolenie dzieci, nie tylko Montessori.. Ale jak wam sie podoba, czemu nie. Montessori ma swoich

Re: Przedszkole Montessori-Szwedzka nie przyciąga

A ja szczerze polecam. Mialam tam corke i mam syna. Moim zdaniem to jedno z niewielu miejsc gdzie slowa Montessori nie uzywa sie marketingowo ale rzeczywiscie realizuje wszystkie zalozenia pedagogiki montessorianskiej, dysponujac pelnym zapleczem pomocy dydaktycznych stworzonych przez M.Montessori

Re: Szkola Montessori

... a ile zostaje po 6 klasie w Gymnasium? Gdzies natknelam sie na dane (w ktoryms z numerow Focusa), ze ze wszystkich szkol Montessori w Bawarii tylko ok. 30% uczniow dostaje sie do Gymnasium, co odpowiada sredniej z tego landu. Ja spodziewalabym sie nieco wiecej niz tych 30% przy tak rozbudowanej

Re: Szkola Montessori

Mój syn byl dwa lata w przedszkolu montessori casa bambini a potem w szkole Warsaw Montessori School. Z przedszkola bylismy bardzo zadowoleni, ale ze szkoly juz nie. Po prostu byli tam gorsi nauczyciele. Nie Umieli dziecka zmotywować do nauki. Syn wylądował po roku w prywatnej normalnej

Re: Szkola Montessori

Znam ludzi, ktorzy swoje dzieci od poczatku, tzn. od przedszkola do matury posylali do szkol okreslonego typu, w tym do Montessori wlasnie. I sporo szkol Montessori wychodzi poza 4 klasy podstawowki, a ty nie pisalas, czy tak jest w waszym przypadku (czyli szkola ta prowadzi caly system ksztalcenia

Re: Szkola Montessori

(Facepalm) pisze tylko ze nigdy nie widzialam wpisu nikogo kto by przeszedl w pl cale przedszkole i szkole - w wiekszosci wpisy jakie widzialam to ludzie w ktoryms tam etapie zrezygnowali (glownie przeprowadzki) Pisze o Warszawie (gdzie dziala jedna szkola, sory 2 trzecia jest w Poznaniu) www.montessori.pl/montessori

Re: Montessori przedszkole-szukam opinii

Podbijam...Podobno na Afrykańskiej ma powstać filia przedszkola montessori więc tez jestem zainteresowana ta metoda pracy .

Re: montessori

Montessori jest bardzo ok niestety szkoly faktycznie opartej na zasadach i metodzie Marii Montessori ze swieca szukac.

Re: Przedszkole Montessori-Szwedzka nie przyciąga

podejście i zaangażowanie personelu.A mam spore doświadczenie gdyż moje starsze dziecko ukończyło dobre i przyzwoite państwowe przedszkole sporo lat temu- ale wtedy montessori w Krakowie było jedno i dopiero startowało... Oboje moich młodszych dzieci bardzo skorzystało z w Montessori na Szwedzkiej , są

Szkoła Montessori

Od września ubiegłego roku działa w Szczecinie szkoła Montessori - czy ktoś z forumowiczów ma może w niej swoje dziecko i chciałby podzielić się wrażeniami? A może ktoś planuje do niej posłać malucha od przyszłego roku szkolnego?

Re: Szkola Montessori

Tylko,ze mnie interesuje Montessori,a nie rejonowka.O Montessori jest watek.Do zwyklej podstawowki chodzi wystarczajaca ilosc dzieci kolezanek,bym obraz ogolny miala. Nie kazdy podstawowka kladzie nacisk,da takie,ktore opanowane przez obcokrajowcow stawiakja na nauczenie ich podstaw i ograniczaja

Re: Szkola Montessori

To sie troche rozni,u Nas dzieci nie musza byc po przedszkolu Montessori. -- "Znasz mnie lepiej niż ja siebie? Widziałeś mnie na glebie? Znasz upadek i cierpienie? Znasz każde wydarzenie, Które miało wpływ na mnie? Znasz mnie lepiej niż ja klaunie?... Śmiejesz się,zgadnij,kto się będzie

Przedszkole i Szkoła Podstawowa Montessori

Powstaje Chrześcijańskie Niepubliczne Przedszkole i Szkoła Podstawowa Montessori w Bydgoszczy - info na www.montessori-bydgoszcz.edu.pl

Re: montessori

No montessori twierdzila ze jest :) moze to kwestia treningu bo katuja to od pierwszych chwil ;p

Re: Szkola Montessori

nie widze potrzeby wprowadzania zasad Montessori. Nasza zwykla rejonowka zapewnia tzw Differenzierung, czyli dzieci zdolniejsze dostaja dodatkowe materialy i sie nie nudza, mimo ze wcale nie jest to szkola Montessori.

Re: Szkola Montessori

podstawowce dziecko nie pojdzie do dalszej szkoly w stylu montessori (na przyklad do gimnazjum montessori), to moze miec trudnosci w zaadoptowaniu sie w takiej "normalnej" szkole. to jednak duza zmiana, a w niemczech dzieci zmieniaja szkole juz po 4 klasach. my chcielismy do tej samej szkoly syna

Re: Szkola Montessori

, zwlaszcza takich, ktorzy tylko w tej szkole maja dzieci i nie maja zadnego innego porownania (oprocz czasu swojej wlasnej szkoly, jakies 20-30 lat temu). Z moich znajomych szkole Montessori wybierali rodzice, ktorzy wiedzieli i widzieli, ze ich dziecko MOZE (lub ma) miec problemy z integracja w "

Re: Szkola Montessori

Montessori nie bardzo pasuje. Sprawne liczenie, pisanie i czytanie trzeba po prostu wycwiczyc, nawet jesli jest to troche nudne. U nas sa codzienne zadania domowe, takie pol godzinne i nie ma zmiluj sie. Maja byc zrobione i juz. Mysle ze w Montessori jest wiecej luzu, ale duzo tez zalezy od konkretnej szkoly

Re: Szkola Montessori

ola33333 napisała: > > Jematko, placzesz sie w zeznaniach, bo sama napisalas: > Nie ma typowych sal, dzieci siedza na kanapach, dywanach, albo przy pojedynczyc > h stolikach. W niczym sie nie placze, ten powyzszy cytat dotyczy szkol montessori, a uklad o jakim piszesz wszystkich

Re: Szkola Montessori

"Studia Maja byc wyborem,a nie obowiazkiem" Niby tak. Ale tylko niby. Bo trzeba dziecku najpierw ten wybor umozliwic. Dac mu okazje, by mogl tego wyboru w ogole dokonac. A niektore szkoly Montessori nie maja nawet licencji do wydawania swiadectw ukonczenia szkoly i dzieciak musi zdawac

Re: Szkola Montessori

tez nie moge go znalezc, bo chyba nie mial w tytule montessori i juz nie wiem jak sie zwal Jak rozmawialam z innymi mamami to tylko jedna osobwa byla srednio zadowolona (nie wiem nawet dlaczego), reszta zdecydowanie chwalila W de jest plus, ze szkola jest darmowa, jak masz ja niedaleko to bym

Re: Szkola Montessori

Rozwijaja silniejsze strony/zainteresowania dzi > ecka, a nie wszystko po rowno. :) > Akurat wlasnie to mnie zachwycilo. Szkole mamy niedaleko.Jak juz pisalam,rozgladam sie po podstawowkach w okolicy i okazalo sie,ze Montessori jest niemal pod nosem:-P Ogolnie wiem na czym to polega

Re: Szkola Montessori

Interesowalam sie kiedys i dzieci ktore poszly potem do normalnej szkoly (glownie chodzilo o dzieci po przedszkolu montessori poszly do zwlyklej szkoly nie szkoly monte zreszta przyznam sie nigdy nie widzialam wpisu rodzica ktorego dziecko by odbylo edukacje wylacznie w tym systemie (ile ich

Opinie o Warsaw Montessori School

Witam, Czy możecie podzielić się Waszą opinią nt tej szkoły Montessori. Czy jest to szkoła anglojęzyczna czy polska z dodatkowym angielskim? Angielski jest prowadzony przez natives? Czy chodzą tam głównie polskie dzieci czy są expaci? Czy wiecie jakie jest czesne? Dziękuję

Re: Szkoły Montessori

U nas jest tylko przedszkole dla dzieci do lat 4. Od 5 roku zycia jest obowiazek szkolny wiec dzieci szly do innych szkol. Syn chodzil do przedszkola Montessori do czsu jak skonczyl 3,5 roku potem przenieslismy go do przedszkola przy szkole do ktorej teraz chodzi. Bardzo milo wspominamy przedszkole

Re: montessori

Jesli chodzi o trafienie do mainstreamu to bardzo duzo z pomyslow M.Montessori trafilo do przemyslu zabawkarskiego - zaskakujaco duzo... Tylko ze nie ma sie takiej swiadomosci - zabawki sensoryczne np ukladanki mozaiki... Ale duzo sie zgubilo po drodze - ja teraz ptobuje dziecku urzadzic pokoj

Re: Szkola Montessori

sobie o Montessori na niemieckich stronach, sa zwolennicy, ale tez spo > ro przeciwnikow, ktorzy sie nacieli. Oczywiscie, ze sie znajda, nie ma mozliwosci, zeby 100% zainteresowanych bylo zadowolonych. W srod tych z ktorymi ja mialam okazje rozmawiac zadowolonych bylo ponad 90%, a to juz sporo, z

Re: Szkola Montessori

W Montessori nie ma dawania zadań, żeby się dziecko nie nudziło i nie przeszkadzało. Praca jest podzielona na pracę wspólną i samodzielną. Czyli np. podczas pracy wspólnej dzieci uczą się o Chopinie (córka miała tydzień Chopinowski), a podczas pracy samodzielnej mogą wybrać sobie karty pracy

Re: Szkola Montessori

stolikach. > > Mam znajomych, ktorzy poslali corke do Montessori (ta szkola jest ok 5 km od na > s i musza dziecko tam dowozic). Uzasadnili to tym, ze corka jest troche powolna > i tam bedzie mogla sie uczyc w swoim tempie. (dziewczynka jest adoptowana z Ro > sjii i po przejsciach). >

Re: Szkola Montessori

moze tak wygladac). Poza tym jedna z glownych zasad montessori jest integracja i to przez duze "I". Dzieci ucza sie tez samodzielnosci i mozliwosci wyboru/decydowania o sobie, co w tak mlodym wieku jest bardzo wazne stad powodzenie tego systemu wlasnie na etapie przedszkolnym). -- "

Re: Szkola Montessori

aby moja córka mogła pójść do szkoły Montessori musiała zaliczyć najpierw przedszkole z tym programem, czyli poziom I, który obejmuje dzieci w wieku 2,5-6 lat. dzieci uczą się działać w grupie mieszanej wiekowo, uczą się zasad pracy montessoriańskiej, czyli powoli i samodzielnie. od organizacji

Re: montessori

Mój syn chodził do anglojęzycznego przedszkola montessori dwa lata i do szkoły montessori przez rok. Potem w wieku 7 lat poszedł do szkoły brytyjskiej. Wszystko w W-wie. Zabrałam go z montessori dlatego, że trafiliśmy w podstawówce na kiepskiego nauczyciela. Syn nie miał żadnych problemów z

Re: Szkoła Montessori

Z metoda Montessori zetknelam sie po raz pierwszy siedemascie lat temu, mieszkajac wtedy za granica. Do przedszkola, a pozniej szkoly Montessori poslalam starsze dzieci, potem trafily do spolecznego gimnazjum w PL (bo 10 lat temu nie bylo w Wwie gimnazjum montessorianskiego). Teraz do super

Re: montessori

Montessori uczy przede wszystkim sposobu widzenia swiata. Np duzy nacisk jest na a.naturalny ped dziecka do porzadku (najpierw fizycznego potem do porzadku w sensie porzadkowania mysli wyszukiwania podobienstw regularnosci wzorow)b. naturalna chec do uczenia sie i doswiadczania samodzielnie c

Re: montessori

1fioletowa napisała: > Wiesz może, czemu te dzieci nie są już w tamtej szkole? Czemu były "krócej lub > dłużej" a nie od początku do końca? Chyba chodzi o to, że to montessori w języku angielskim i wielu rodziców chciało polepszyć poziom językowy. Dlatego część dzieci prędzej

Re: montessori

"W szkole syna obecnie j > est wiele dzieci, które krócej lub dłużej były w Warsaw Montessori School i nie > słyszałam, żeby miały jakieś problemy." Wiesz może, czemu te dzieci nie są już w tamtej szkole? Czemu były "krócej lub dłużej" a nie od początku do końca?

Re: montessori

ichi51e napisała: > Montessori uczy przede wszystkim sposobu widzenia swiata. Np duzy nacisk jest n > a a.naturalny ped dziecka do porzadku (najpierw fizycznego potem do porzadku w A skąd śmieszne przekonanie że jest jakiś "naturalny pęd dziecka do porządku"? Jako ogólna zasada

Przedszkole niepublicze Montessori vs Piotruś Pan

Proszę pilnie rodziców, których dzieci uczeszczały do któregoś z powyższych przedszkoli o opinie. Tylko bez reklam osób, które są związane zawodowo z którymś z powyższych przedszkoli, bo to od razu widac. O montessori nic kompletnie nie słyszałam, nie mogę znaleźć też opinii, natomiast o Piotrusiu

Re: montessori

Pewnie dlatego ze dzieci lubia lustra - to wlasnie sa te wariacje na temat metody - tak samo jak spanie na materacu. Montessori pisala - o przestrzeni dostepnej dla dziecka i atrakcyjnej - zachecajacej do eksploracji a nie do oglupiania - np wlasnie na miniaturach dziecko poznaje swiat doroslych

Re: montessori

O Montessori nic nie powiem, ale mam koło siebie Walfdorską. Średni wynik sprawdzianu dobry ale nie powala jak na elitarną szkołę warszawską, na poziomie poniżej 30 pk (2010- 32, 2012 - 27,5, 2011 i 2013 - 29,4). Szczególnie że dzieci zdających w każdym roku zaledwie nieco powyżej 10 (od 10 w 2010

Re: montessori

nie są darmowe, sprawia, że są zepchnięte na margines. W Warszawie jest jedno jedyne publiczne przedszkole waldorfskie (nr 6). Jest tam ok. 20 osób na jedno miejsce, nie sposób się dostać. Więc myślę, że jakby były publiczne szkoły Montessori, to też miałyby ogromne powodzenie.

Montessori

Czy uwaga wyzej o Montessori odnosila sie do prywatnego Montessori? PYtam bo rozwazam to przedszkole (18 osob w grupie i dwie nauczycielki) W publicznym przedszkolu przy 25 osobach w grupie i jednej nauczycielce chyba sie tego nie da wprowadzic? Choc elementy pewnie tak.

Re: Szkoła Montessori

ogólnie polecam szkoły typu Montessori ale: Nie polecam Międzynarodowego Centrum Edukacji Montessori, ponieważ oni nie płacą swoim pracownikom na czas lub wcale (opóźnienia m-c i niecałe kwoty) więc rotacja nauczycieli jest duża a przez to cierpią dzieci jak się ciągle zmienia nauczyciel. Tak jest

Re: Szkoła Montessori

pewno będzie edukacyjnie do przodu i jeśli nie zginie w tłumie rozwrzeszczanych agresywnych dzieciaków to da sobie radę. Dlatego lepiej aby po montessori wybierać szkoły mniejsze i z ambicjami a nie masowe przechowalnie dzieci.

Re: Szkoła Montessori

poradzi. Syn przeszedł z prywatnego montesorii, gdzie było 75 uczniów do prywatnej szkoły z 500 uczniami i poradził sobie świetnie, bo nie ma tam przyzwolenia na agresję. Jedynie co go zadziwiało to większy bałagan w porównaniu z montessori.

Re: montessori

Ja mieszkam w de wiec szkola montessori to nie zadna nowinka. Tu kadry sa rzeczywiscie wykwalifikowane, szkoly sa w wiekszosci landow za darmo - normalnie jak panstwowe (niektore sa panstwowe niektore katolickie). Sama zapisalam corke na przyszly rok, ale juz ja niestety wypisalam (ze wzgledow

Re: Szkoła Montessori

Dokładnie nie ma szkoły bez wad! O każdej szkole prywatnej lub społecznej w Szczecinie można wypowiedzieć się w superlatywach lub znaleźć jej wady.

Re: Międzynarodowe Centrum Edukacji Montessori

Jakieś bonusy za reklamowanie Montessori dają? Już drugi wątek tego samego dnia polecający szkołę... Aż dziwne... Ale w sumie zbliża się czas rekrutacji do szkół...

Re: montessori madre glowki jutrzenki warszawa

ewaamariaa, szukam dla syna przedszkola montessori (mamy juz zaliczone niemile przejścia z przedszkolem publicznym i nie chcialabym fundowac dziecku (jak i sobie) kolejnych przykrych przeżyć w tym temacie) stad moja prosba- czy mogłabyś odezwac sie do mnie prywatnie i podac nazwe przedszkola, do

Re: Szkoła Montessori

Hej, Co do Międzynarodowego Centrum Edukacji Montessori, powiem tak: NIE POLECAM. Juz wyjasniam czemu, jako osoba mialem sporo kontaktu zarowno z nauczycielami, dyrekcja i sekretariatem. Spotkalem sie z nimi rowniez w sadzie. Wiec moze po kolei, szkola ta razi niekompetencja, po pierwsze nie

Re: Wolnosc w Montessori

Ja tylko chciałam zauważyć, że w cytacie nie chodzi bynajmniej o zwykłą wolność, lecz o - moją ulubioną, mrożkowską - PRAWDZIWĄ wolność. Która, jak powszechnie wiadomo, występuje jedynie tam, gdzie nie ma tej zwykłej. Dalsza część cytatu tylko to potwierdza:-)

Re: Montessori

A gdzie poza Ursusem są szkoły montessoriańskie? Bo mieszkam niedaleko metra Młociny i chciałabym wysłać dziecko do Montessori.

Re: montessori

Poslalam dziecko do takiej szkoły. Jak na razie jestem zadowolona, ale to dopiero pierwsza klasa. Mialam bardzo duzo obaw, ale wiem jak wyglada tradycyjne nauczanie doszlam do wniosku, że w szkole montessori mniej sie raczej nie nauczy. To absolutnie nie jest tak, że dzieci robią to na co mają

Przedszkole Montessori

Czy macie jakieś doświadczenia z pedagogiką wg Montessori? Zastanawiam się, czy synka nie posłać właśnie do takiego przedszkola...

Re: Wolnosc w Montessori

No wlasnie to mnie bardzo ciekawi - jak M.M godzila te wszystkie torie o tym ze wolnosc to podstawa z bardzo ostrym (jak dla mnie) rygorem :) z ksiazki jakos to niespojnie troche wyglada. Tak jakby chodzilo o wolnosc w okreslonych ramach? Cos w rodzaju chrzescijanskiego "no jest wolna wola ale

Wolnosc w Montessori

Pytanie do mam prowadzacych dziecko w systemie montessorianskim. Jak rozumiecie pojecie "wolnosci" w tym systemie? Jak to jest realizowane w praktyce? Zaciekawilo mnie bo ktos ostatnio napisal ze jest to pojecie bardzo czesto zle interpretowane i jestem ciekawa jak interpretujecie/realizuj

Re: Szkoła Montessori

Owszem, miejsca nam nieco brakuje ;), ale wiadomo, że jest to sytuacja tymczasowa (szkoła będzie się przenosić za 2-3 lata). Nie chodzi tu jednak o warunki - moje dziecko nie chce wychodzić ze szkoły, świetnie się w niej bawi, lubi naukę, a ja widzę ogromne postępy - zarówno mentalnie, jak i naukowo

Dzień otwarty Przedszkole Montessori Koniczynka

Witam Moja córka chodzi do tego przedszkola i jestem zadowalana dlatego puszczam informację dalej. Może jeszcze ktoś chciałby dowiedzieć się czym różni się przedszkole Montessori od "zwykłego" przedszkola? Będzie okazja,do zadawania pytań. 8 marca godz 16 odbędzie się Dzień Otwarty i

Re: Szkoła Montessori

A ja polecam Międzynarodowe Centrum Edukacji Montessori w 100% (nowa na Ursynowie, kiedyś byli w Nadarzynie, coś z tym Brwinowem się chyba pomyliło) na ul. Dzierzby na Ursynowie. Moje dziecko chodzi tam od września i wszyscy jesteśmy naprawdę zdaowoleni. Edukacja prowadzona jest tam tak, jak się

Re: Szkoła Montessori

A ja się zastanawiam, czy czasem to dziecko z ulgą nie wybiega ze szkoły bez sali gimnastycznej, bez przestrzeni, z ciasnej salki wypożyczanej od salezjan?

Re: Szkoła podstawowa montessori w Konstancin-Jez

najmocniejsza strona szkoły. Bardzo mocna stroną szkoły ocierającą się o czołówkę krajową jest również marketing i PR o czym świadczą dwa powyższe Pani posty. Dla uwiarygodnienia mojej opinii przedstawię się. Nazywam się Hubert Jankowski i moje dzieci uczęszczały przeszło dwa lata do szkoły Montessori i było

Re: Przedszkole Montessori polecam ;)

Mój syn był dwa lata w przedszkolu montessori angielskojęzycznym - rewelacja. Nie było zabawek, ale był plac zabaw ;) i codzienne wyście na tenże. Syn był też rok w szkole montessori (kontynuacja przedszkola), ale tu już nie byliśmy zadowoleni ze względu na kiepskich nauczycieli. Nauczyciele w

Re: Szkoła Montessori

Byłam w tym "skrzydle korytarza" :-D i podtrzymuję moje zdanie: metoda nauczania jak najbardziej chwalebna, ale klaustrofobiczne warunki lokalowe absolutnie nie przystające do czasów współczesnych, w dodatku za takie czesne i nieodpowiednie dla małych dzieci.

Re: Szkoła Montessori

Szkoła nie mieści się w żadnej ciasnej salce, za białymi drzwiami ma całe skrzydło korytarza z salami lekcyjnymi, sekretariatem, własną szatnią i toaletami. Korzysta z sali gimnastycznej i boiska, codziennie dzieci mają zajęcia ruchowe. Mają też normalny w-f.

Re: Szkoła Montessori

Słuchajcie najlepiej niech każdy sam osądzi. Mnie się wydają te zarzuty naciągane, przecież tam jest sala gimnastyczna i boisko. Trochę dziwne, opima może ty z jakiejś konkurencji jesteś? Nie wiem nie znam się na tym. Jedyne co wiem to to że moje dziecko kocha swoją szkołę, uwielbia się w niej uczyć

Re: Montessori

Nie znam szkoły montessoriańskiej na Bielanach, chyba nawet nie ma. Ale ostatnio spotkałam się z zajęciami dodatkowymi dla dzieci prowadzonych metodą Marii Montessori. Ich stronka to www.atrmontess.pl Ostatnio wchodziłam na ich galerię i zrobiłam z córką akwarium według ich pomysłu. Chociaż ja

Nowe przedszkole Montessori w Łomiankach

Witam, słyszałam ostatnio o nowym przedszkolu w Łomiankach, które uczy metodą Montessori. Zapewniają profesjonalną kadrę z międzynarodowymi certyfikatami jak i wysokie standardy. Prawdopodobnie wyślę tam swoje dziecko (ma 3 latka) myślę, że ta metoda jest jedną z najlepszych dlatego z miłą chęcią

Szkola Montessori

Czy dziecko/dzieci ematek uczeszczaja/uczeszczaly do takowej i moga cos na ten temat napisac?atmosfera?plan zajec?pozytywy i negatywy? "Znasz mnie lepiej niż ja siebie? Widziałeś mnie na glebie? Znasz upadek i cierpienie? Znasz każde wydarzenie, Które miało wpływ na mnie? Znasz mnie lep

Re: Przedszkole/szkola Montessori

Corka mojej kuzynki w tym roku zakonczyla edukacje w Montessori. Abi z wynikiem 1,0- wyjasniam, ze polski odpowiednik to matura na 6,0.Zeby nie bylo, ze montessori nieukow produkuje:-) Od przedszkola do matury montessori. Poczytaj sobie jaki jest ogolny kierunek i cele,metody itd,dla mnie

Montessori przedszkole-szukam opinii

Czy macie jakieś doświadczenia z pedagogiką wg Montessori? Zastanawiam się, czy synka nie posłać właśnie do takiego przedszkola od września.

8.03Dzień otwartyPrzedszkole Montessori Koniczynka

Witam Moja córka chodzi do tego przedszkola i jestem zadowalana dlatego puszczam informację dalej. Może jeszcze ktoś chciałby dowiedzieć się czym różni się przedszkole Montessori od "zwykłego" przedszkola? Będzie okazja,do zadawania pytań. 8 marca godz 16 odbędzie się Dzień Otwarty i

Re: Szkoła podstawowa montessori w Konstancin-Jez

Szkoła No Bell Montessori nadal się rozwija. W określonym kierunku i w zgodzie ze swoimi możliwościami. Jeśli chodzi o metodologię i praktykę nauczania nie stoimy w miejscu. Właśnie wprowadzamy w szkole system motywacyjny Seana Coveya. W przypadku zapisów do szkoły podstawowej jesteśmy zmuszeni

Re: Montessori

Bardzo polecam edukację dzieci tą metodą, zaczynając od przedszkola, jeśli macie możliwość. Więcej o tej metodzie możecie poczytać choćby w moim linku ze stopki. -- O prywatnej szkole podstawowej w Krakowie

Re: Szkoła Montessori

Czesne to 750 złotych. Są wakacje, a dziecko tęskni za szkołą i paniami. Zobaczcie na fejsie. Dzieci robią prezentacje, o tym, co je interesuje. Sześciolatka - o narządach wewnętrznych, inna o budowie komórki. Proszę bardzo. Nikt nie powie, że dowie się w czwartej klasie! Są też zdjęcia z wycieczek,

Re: montessori madre glowki jutrzenki warszawa

Witam ponownie, małe sprostowanie do powyższego postu. Pytanie moje chciałam skierować do ewaamariaa oraz ani-kaa. Prosiłabym o informacje do jakiego przedszkola przepisałyście dzieci. Interesuje mnie zwłaszcza to przedszkole Montessori wspomniane przez ewaamariaa. Będę bardzo wdzięczna za info

Re: Nowe przedszkole Montessori w Łomiankach

Coś mi się wydaje esscort, że to nowe przedszkole Montessori jest ci nie na rękę, że powstało. Zapewne stracisz kilku klientów, a może i kilkunastu, ponieważ koleżance powiedzieli, że jak przepisze swoje dziecko do ich przedszkola to zero wpisowego!!! A takich klientów będzie zapewne dużo więcej.

Re: Przedszkole Montessori

Mój syn od wieku 3,5 do 5 lat był w przedszkolu montessori. Byliśmy bardzo zadwoleni zarówno z metody jak i z nauczycieli.

Re: Przedszkole/szkola Montessori

Córka znajomej chodzi i bardzo chwalą. Ja sama bym nie posłała - nie ma tam zabawek, ani placu zabaw, dzieci od małego mają "pracować" z "przyborami naukowymi". Metody Montessori powstawały prawie sto lat temu, w innym systemie, mnie trochę przerażają. Tu filmik z przedszkola

Re: Nowe przedszkole Montessori w Łomiankach

jagoda421 napisał(a): > Coś mi się wydaje esscort, że to nowe przedszkole Montessori jest ci nie na rękę > Zapewne stracisz kilku klientów, a może i kilkunastu, :)) Jagoda, nie brnij, to bez sensu. Złe wrażenie dla przedszkola budujesz w ten sposób. Ja się cieszę z każdego przedszkola

Re: Przedszkole Montessori

Chodziliśmy na zajęcia adaptacyjne do przedszkola, gdzie było 100% Montessori. Byłam zadowolona do czasu, aż się przenieśliśmy do innego gdzie są tylko 'elementy' Montessori. Dla mojego dziecka samo Montessori to za mało niestety, chociaż jak najbardziej podoba mi się ta metoda i w pełni ją

Re: Przedszkole/szkola Montessori

Miałam kiedyś po kilka zajęć w przedszkolach - i zwykłych i Montessori - jako obserwator. Powiem że ta metoda bardzo mi się spodobała. Nie ma typowych zabawek, ale sa różne klocki, układanki, rysowanie. Dzieci się uczą, ale przecież nie ślęczą nad książkami jak w szkole, tylko przez układanie

Re: Przedszkole Montessori

mam bardziej "teoretyczne" niż praktyczne. Ale mialam okazję obserwować dzieci w tych przedszkolach i ogólnie uważam załozenia pedagogiki M. Montessori za bardzo interesujące i mądre 9chociaż paradoskalnie początkowo był to program pracy z dziećmi upośledzonymi). Elementy pedagogiki

Re: Nowe przedszkole Montessori w Łomiankach

Posłuchaj anonymusie, czy jak ci tam, ja nie muszę nikogo reklamować, bo mi osobiście bardzo odpowiada ta metoda Montessori, natomiast widzę, że na forum pojawiło się więcej przeciwników nowego przedszkola jak osób zainteresowanych zapisem dziecka. Ale osobiście myślę, że to tylko dobrze wróży na

Re: montessori

Już był o tym wątek ale dla przypomnienia: nauka.trojmiasto.pl/Nauczyciel-bez-wyksztalcenia-poszukiwany-n76703.html?strona=16&vop=std

Przedszkole Montessori

Witam , szukam przedszkola dla dziecka , chciałabym usłyszeć opinie na temat przedszkola Montessori. Czy warto tam posłać dziecko? Od jakiego wieku przyjmują dzieci, czy Wasze pociechy są zadowolone z uczęszczania do tego przedszkole ? W jakich wysokościach klasują sie opłaty miesięczne łącznie z

Re: Przedszkole/szkola Montessori

Mój syn chodzi do przedszkola Montessori. Jesteśmy zadowoleni. Młody ma 4 lata i zespół Aspergera. Zanim trafił do Montessori, próbowaliśmy go wysłać do standardowego przedszkola (mała prywatna placówka, 8-osobowa grupa). To nie wypaliło: ani on nie był szczęśliwy z przedszkolem (coraz bardziej

Re: Nowe przedszkole Montessori w Łomiankach

dowoziła aż na ul. Jutrzenki w W-wie do przedszkola Montessori, ale też przepisała do Łomianek. Te dojazdy to koszmar. Nauczyciela (Native Speakera) od jęz. angielskiego ściągali z Londynu. Podobno w marcu mają być warsztaty dla wszystkich chętnych, prowadzone przez Panią Joannę Maghen ( dyrektor Polskiego

Tradycyjna szkoła przestaje się sprawdzać. Tę szkołę założyłam dla mojego syna.

Tradycyjna szkoła przestaje się sprawdzać. Tę szkołę założyłam dla mojego syna.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - montessori