Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Jaki mop? Poradzicie coś?

Od 2 lat mam mopa obrotowego z Biedronki. Cały zestaw kosztował ok. 70zł. Jestem bardzo zadowolona.

Re: Mop obrotowy- czy tylko ja tak mam?

Piszesz o tym mopie? www.promocyjny.net/2014/03/mop-obrotowy-za-89-z-od-biedronki.html

Re: Wybór mopa - dylematy...

Mam vileda płaski ( z wyciskarką) i obrotowy-sznurkowy. Zdecydowanie wolę obrotowy, mam wrażenie,że lepiej myje. Można go dobrze wycisnąć, wkłady ( w obu przypadkach) prałam w pralce. Kiedyś oglądałam obrotowego w Lidlu i wyglądał solidnie, natomiast kupiłam i zaraz oddałam mopa z Biedronki, jakiś

Re: mop rotacyjny - który? gdzie?

czy ktos testował mopy obrotowe z Biedronki? na innych forach nikt nie odpowiada... może wy pomożecie? Na stronie Biedry jest jakiś mop. Czy ktoś może już kupił i testował? Na pewno jest tańszy niż Vileda, ale czy lepszy?

Re: Mop płaski obrotowy do parkietu

parkiet mam lakierowany we wiekszej czesci mieszkania. mam mop obrotowy z biedronki i sprawdza sie rewelacyjnie, nie wiem jak vileda. -- Rzuć wszystko i chodź się całować.

Jakoś dzisiaj nic nie szło po mojej myśli

Choć nic bardzo złego się nie stało. Pojechałam do Biedronki zareklamować mop obrotowy (kupiony we wrześniu ub roku, popsuł się mechanizm odwirowywania). Wpierw pracownik usiłował mi wmówić, że tak działa, że jest ok, potem kierownik powiedział, że na to nie ma gwarancji, gdyby popsuł się 3 dni po

Re: Szukam dobrego mopa.

No to ja się wyłamię. Mam viledę od kilku lat, ale dopiero po zakupie mopa obrotowego przekonałam się co znaczy dobre narzędzie pracy :> Nie dość, że dobrze myje podłogę, bez wysiłku (mam duże dolegliwości stawów, więc dla mnie to ważne), można wycisnąć/odwirować końcówkę do potrzebnej

Mop obrotowy Vileda lub Jan Niezbędny

Pozwolę sobie podłączyć się pod wątek, gdyż ten dotyczący w/w mopa został zarchiwizowany. Czy któraś z Was posiada obrotowy mop z Viledy, ale nie płaski, tylko okrągły? O ile dobrze zrozumiałam ten, o którym pisze autorka wątku, jest płaski. A jak sprawuje się <a href=”http://www.sklep

mop obrotowy

witaj, nie mam takiego akurat mopa, ale mam obrotowy, zwykły z Biedronki (akurat był od poniedziałku w ofercie), sprawdzony przez kolezankę i powiem, że naprawdę super sprawa...ja mam duży dom, czesto sprzątam, wiadomo jak to przy dzieciach, miałam już mop taki jakis z profesjonalnych (kolega

Mop obrotowy- czy tylko ja tak mam?

Kupiłam taki mop w Biedronce, użytkował się super, po roku popsuło sie coś w tym mechanizmie przy pedale, nie kręci się, nie mozna odwirować . Kupiłam nowy - tym razem Viledy. Po ok. roku znów poleciał ten mechanizm (zębatki) i nie da się kręcić :( Jak były sprawne, działały super. Jaki kupić

Re: Mop obrotowy- czy tylko ja tak mam?

kup w biedronce sam "magiczny"kij (u nas są na wyprzedaży po 7,50), poprzez dociskanie miska się kręci. w każdym bądź razie mój pedał zapsuty też jest, a z wiadra korzystam ;)

Re: Biedronka – rozstawiony biały namiot

byłam i zakupów dokonałam :P podstawkę pod ksiązkę kucharską za dychę ciastolinę biedronkowa takie wielkie słoiki w 5paku po dychu dla młodej wzięłam t-shirt z długim rekawem dla młodej za 7 złociszy były jeszcze laleczki pinypon i te pajęczaki speen-cośtam po 5 zł mopy obrotowe po 30 i 40 zł fajne

Re: mop obrotowy

Mam pytanie ja też kupilam w Biedronce mopa ale nie jestem zadowolona bo jest bardzo mokry i sie nie kręci jak wycieram.Prosze bardzo napisac jak to wyglada u Pani.Pozdrawiam Ala

Re: Który mop lepszy?

hej, a nie chcesz rozważyć obrotowego? ja przetestowałam kilka (np.viledy spray, płaski profesjonalny, kupiony w sklepie dla firm sprzątajacych) i po nich twierdzę, że tylko obrotowy i żaden inny:) mój akurat jest z Biedronki i jest naprawdę extra, a podłogi do mycia mam mnóstwo (dom 350m2

Re: mop obrotowy

Dziękuje bardzo za odpowiedz dzięki Pani poszłam do Biedronki i powiedziałam ,ze na forum jest mop dobry a mój zły więc mi wymienili i zobacze jak ten bedzie działal bo jak sprawdziłam to jest oki.Pozdrawiam

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - mop obrotowy biedronka