Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

gra na telefon lowienie ryb

gra na telefon lowienie ryb http://dysker.pl/pobierz.png gra na telefon lowienie ryb do pobrania, gra na telefon lowienie ryb pobierz, PDF pobieranie gra na telefon lowienie ryb, gra na telefon lowienie ryb do sciagniecia

gra lowienie ryb android chomikuj

gra lowienie ryb android chomikuj http://dysker.pl/pobierz.png gra lowienie ryb android chomikuj do pobrania, gra lowienie ryb android chomikuj pobierz, PDF pobieranie gra lowienie ryb android chomikuj, gra lowienie ryb android chomikuj do sciagniecia

hack w grze na ryby

hack w grze na ryby http://dysker.pl/pobierz.png hack w grze na ryby do pobrania, hack w grze na ryby pobierz, PDF pobieranie hack w grze na ryby, hack w grze na ryby do sciagniecia

android gra lowienie ryb

android gra lowienie ryb http://dysker.pl/pobierz.png android gra lowienie ryb do pobrania, android gra lowienie ryb pobierz, PDF pobieranie android gra lowienie ryb, android gra lowienie ryb do sciagniecia

hacki do gier na nk na ryby

hacki do gier na nk na ryby http://dysker.pl/pobierz.png hacki do gier na nk na ryby do pobrania, hacki do gier na nk na ryby pobierz, PDF pobieranie hacki do gier na nk na ryby, hacki do gier na nk na ryby do sciagniecia

bot do gry na ryby online

bot do gry na ryby online http://dysker.pl/pobierz.png bot do gry na ryby online do pobrania, bot do gry na ryby online pobierz, PDF pobieranie bot do gry na ryby online, bot do gry na ryby online do sciagniecia

klucz do gry odlotowa farma na ryby

klucz do gry odlotowa farma na ryby http://dysker.pl/pobierz.png klucz do gry odlotowa farma na ryby do pobrania, klucz do gry odlotowa farma na ryby pobierz, PDF pobieranie klucz do gry odlotowa farma na ryby, klucz do gry odlotowa farma na ryby do sciagniecia

hack do gry na ryby nk chomikuj

hack do gry na ryby nk chomikuj http://dysker.pl/pobierz.png hack do gry na ryby nk chomikuj do pobrania, hack do gry na ryby nk chomikuj pobierz, PDF pobieranie hack do gry na ryby nk chomikuj, hack do gry na ryby nk chomikuj do sciagniecia

hack do gry na ryby nk

hack do gry na ryby nk http://dysker.pl/pobierz.png hack do gry na ryby nk do pobrania, hack do gry na ryby nk pobierz, PDF pobieranie hack do gry na ryby nk, hack do gry na ryby nk do sciagniecia

dzialajacy bot do gry na ryby

dzialajacy bot do gry na ryby http://dysker.pl/pobierz.png dzialajacy bot do gry na ryby do pobrania, dzialajacy bot do gry na ryby pobierz, PDF pobieranie dzialajacy bot do gry na ryby, dzialajacy bot do gry na ryby do sciagniecia

bot do gry na ryby onet chomikuj

bot do gry na ryby onet chomikuj http://dysker.pl/pobierz.png bot do gry na ryby onet chomikuj do pobrania, bot do gry na ryby onet chomikuj pobierz, PDF pobieranie bot do gry na ryby onet chomikuj, bot do gry na ryby onet chomikuj do sciagniecia

Re: Jakie gry kupujecie pod choinke

zdecydowanie Słowostworki, graliśmy też w Owocowy wyścig, który wzorowany jest na grze Hej, to moja ryba, nie polecam, w łowienie rybek gra się o wile ciekawiej

Ryb grasz w wioche?

Ja gram, karmie kury, swinie, buduje kurniki, karmie psa, produkuje kukurydze, kapuste, kwiatki sprzedaje... -- www.wiocha.pl/

Re: Ryb grasz w wioche?

brygada_ww napisała: > Nie jestes szefem ani u Ryba ani u Jedrka i to cie boli Zbosiu serdecznie witamy :)

Re: Ryb grasz w wioche?

nigdy w to nie grałem , chociaż zdarza mi się jeszcze czasami zgłębiać tajniki anatomii ..)

Re: Ryb grasz w wioche?

zbigniew31 napisał: > nigdy w to nie grałem , chociaż zdarza mi się jeszcze czasami zgłębiać tajniki > anatomii ..) To zglebiaj, ja juz rezygnuje z gry w farme, monotonne, wciaz to samo:) -- www.wiocha.pl/

Re: Ryb grasz w wioche?

W Polsce, na szczęście nie trzeba grać ( w wiochę) Ale to dobry kierunek Brygidko. Zrob zdjecie swojego siola I push nam tu.

Re: Ryb grasz w wioche?

Nie robiłbym z gnoju psychodramy ,albo odwrotnie . gnoj to gnój , predzej czy później i tak najesz się do syta

Re: Ryb grasz w wioche?

kalllka napisała: > W Polsce, na szczęście nie trzeba grać ( w wiochę) A co zrobic, jak nic innego nie pozostalo:( > Ale to dobry kierunek Brygidko. Zrob zdjecie swojego siola I push nam tu. Na wiocha.pl jest farma, gdzie gram pod tym samym nickiem a farma to Brygada

Re: Ryb grasz w wioche?

zbigniew31 napisał: > wybacz zorro , pilnuje porządku czasami na wyrost :D > siądź i odpocznij , a nie dujdzie Cie tu :) No wlasnie odpoczywam i faktycznie tu mnie nie duszla (jeszcze) Powiedz Zbysiu, nadal w to grasz?:) www.mydoctorgames.com/virtual-brain-surgery/game/ -- www.wiocha.pl/

Re: Ryb grasz w wioche?

Ale tam trzeba adres mailowy podac, po co im? Nie zasmiecaja skrzynki pocztowej? Ale grafika jest fajna, az sie usmiechnełam. -- inspiracjemoje.blogspot.com/ - problematyka uzależnień

Re: Ryb grasz w wioche?

mona.blue napisała: > Ale tam trzeba adres mailowy podac, po co im? Nie zasmiecaja skrzynki pocztowej? Nie zasmiecaja, 2 maile dostalam, jeden to witamy w grze i drugi o sojuszu. > Ale grafika jest fajna, az sie usmiechnełam. Jak dla mnie fajna rozrywka i tez uczy obowiazkowosci

Re: Ryb grasz w wioche?

To Ty masz obowiazkowy nadzor psychiatryczny (psychodramatyczny), a nie ja. Problem w tym, ze w psychiatryku pacjenci jedza za dobrze, czego nie maja pacjenci innych oddzialow. Czemu masz dostawac wiecej od tych, ktorzy szpitalny czas spedzaja poza psychiatrykiem? -- www.wiocha.pl/

Re: Ryb grasz w wioche?

zbigniew31 napisał: > brygada_ww napisała: > > > Nie jestes szefem ani u Ryba ani u Jedrka i to cie boli Zbosiu > > serdecznie witamy :) Dziekuje:) Ale wiesz, ja sama sobie sterem, zeglarzem, okretem. A jezeli chodzi o posta, w ktorym chciales mi dokopac, ze robie z gowna

Re: Ryb grasz w wioche?

brygada_ww napisała: > To Ty masz obowiazkowy nadzor psychiatryczny (psychodramatyczny), a nie ja. uderz w stół... taka drobna sugestia i odzywają się natychmiast indywidualne deficyty Pro > blem w tym, ze w psychiatryku pacjenci jedza za dobrze, czego nie maja pacjenci > innych oddz

Re: Ryb grasz w wioche?

zbigniew31 napisał: > brygada_ww napisała: > > > To Ty masz obowiazkowy nadzor psychiatryczny (psychodramatyczny), a nie ja. uderz w stół... taka drobna sugestia i odzywają się natychmiast indywidualne deficyty Masz racje, po takich atakach personalnych, jakie maja miejsce na p

Re: Ryb grasz w wioche?

brygada_ww napisała: > zbigniew31 napisał: > > > Nie robiłbym z gnoju psychodramy ,albo odwrotnie . > > Wiesz jak wyglada produkcja miodu? Śniło mi sie to , jak wpadliśmy oboje ... ty do miodu , a gówna i nawzjem się z tego wylizaliśmy > > > gnoj to gnój , predz

Re: Ryb grasz w wioche?

zbigniew31 napisał: > Nie robiłbym z gnoju psychodramy ,albo odwrotnie . Wiesz jak wyglada produkcja miodu? Mszyce sraja i robia nawoz, ktory to powoduje, ze na kwiatkach pojawia sie pyl, ktory to zbieraja pszczoly i produkuja plastry miodu. Pszczelarstwo jednak uwazam za niebezpieczna robot

Re: Pozycjonowanie zagranicznych stron

To wszystko zależy od branży. U mnie w UK leci super za to w DE słabo ciągnie. Gra Na Ryby Gra Farma

Re: gra, gra. Oczywiscie fajnie jak jest ryba i s

U mnie też gra. Ryba smażona, sosu nie robię, tylko ryż z warzywami. Na oliwie/oleju podsmażam pokrojoną malutką cebulkę, marchewkę, pietruszkę, seler i co tam jeszcze mi przyjdzie do głowy. Na to wrzucam ryż, solę, chwilę podsmażam i zalewam wrzątkiem w stosunku 1 porcja ryżu + 2 porcje wody

Re: Sklep rybny Poznań

Tylko Makro wchodzi w grę jeśli chodzi o ryby morskie i łowiska jeśli interesują Cię ryby słodkowodne.

Re: Jakie gry kupujecie pod choinke

.pl/HCM/zabawki/firm/206,40585.html podobno bardzo trudna, zobaczymy :) Z innych gier, niekoniecznie nowości polecam: List Miłosny - tania i fajna gra karciana Hej, to moja ryba Duuuszki Drako Timeline, to taka historyczna układanka karciana, bardzo fajna

Radwanska-Peng.

Na dwoje babka wrozyla ze wskazaniem na Radwanska. Nie widzialem ani Radwanskiej ani Peng,wiec nie bede krakal.Obie jakby odzyskiwaly forme ostatnio i ciekawe ktora gra na lepszym poziomie. Kania i Piter przegraly zgodnie z moimi przewidywaniami. Kania niestety gra na miekki przerzut ,co jest bez

Re: Gry w nieduæych opakowaniach na wyjazd.

Moje dzieci zabrałyby ze sobą: Dobble, Duuuszki, Pentago, Hej, to moja ryba, Atari Go, Scrabble mini, Słowostworki, Jengę, Uno, u znajomych fajnie nam się grało w Timeline, duże pudełko, ale zawartość to same karty-polecam, małe opakowanie ma także gra Times Up family, nie grałam, ale słyszałam

Re:teraz naprawde wyrzuca-zniszcza

ryby, -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Re: ?HOROSKOP NA JESIEŃ?

Miłe uśmiechy Raka okażą się grą pozorów. To, co obiecają ci Ryby, możesz włożyć między bajki. Uważnie słuchaj opinii Koziorożca – przyda ci się w trudnym momencie. -- MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Dlaczego mieliby SAMI gościć rodzinę, skoro

Ja nigdy takiego wątku nie zakładałam. Możesz sprawdzić ;) U nas jest taki podział. Ja gotuję on sprząta cały dom. Chyba, że w grą wchodzi ryba. A ja tylko wędzonego łososia lubię dotykać ;) Wszelkie inne dzwonka itd odpadają. Śmierdzą mi potem ręce. A mąż zachwycony, soli, przyprawia, opieka itd

Re: Samotna mężatka - nie ma pojęcia co tu robi..

Jak wygrać w "totka": trzeba grać, jak złowić rybę: wędka do łapki i nad rzeczkę. Gdy brakuje kasy od narzekania przelew nie przyjdzie, od burczenia w brzuchu ryba z wody nie wyskoczy. Już wyżej była poruszona kwestia nowych znajomości, no tak, przecież tu celem jest biadolenie a nie

gra, gra. Oczywiscie fajnie jak jest ryba i sos...

bo np. smazony filet bez niczego i rrtyż bez noczego to sucho wychodzi:-)) Ale gra jak najbardziej.

Re: A czy sugerujecie się wyglądem ludzi?

Nie, urzedowy usmiech jest ok. W korporacjach nikt nie jest szczery to wszystko jak taka wielka gra. Albo sie dostosujesz albo odpadasz. Niektorzy sie tam czuja jak ryba w wodzie malo robia ,duza udaja,podwyzki dostaja. Zawsze sie angazuja w wielkie projekty z ktorych g... wynika ale sa wazni i

Re:zostalo wina do zupy

*Sloo, tez widzialam w Netto male butelki wina ,ale czerwonego-do gulaszu OK, do ryby uzywam zawsze bialego,kupuje w monopolu... musze rozejzec sie dokladniej za malymi objetosciami.. -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Re:winogron

tak,slicznie wyglada na scianie, teraz kiedy dojzewaja grona, w smaku tez jest smaczny-slodki, moze wino byloby smaczne, ale kto je bedzie pil?? jak ja nalewki zrobilam i stoja... a wina jakos nie bardzo lubie,kupuje tylko do mies i ryby kirdu przygotowuje dania.. -- * Vistula * gram milosci ma

Re: **Kolacyjnie z aberguinem**

*Jagus nigdy nie smakowalam go upanierowanego, moze dzis zrobie, planuje panierowana rybe na obiad, wiec przed zamoczeniem ryby jego umocze w panierke...-fajny pomysl -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Bieńkowska najgorzej oceniona z kandytatów?

media.wpolityce.pl/cache/25/4e/254e5afd3c0c27951b6c982baf4f273d.jpg Sorry, takie mamy te peowskie kadry. Na krajowym podwórku na bezrybiu i rak ryba, ale na salonach jednak brylowanie nie wchodzi w grę. I tak dobrze, że nie wysłaliśmy Nowaka, Chlebowskiego, Sekuły albo Sienkiewicza.

Re: Gry w nieduæych opakowaniach na wyjazd.

Najprościej jest wyjąc grę z opakowania i włożyć na czas podróży np.do woreczka strunowego. Ja tak dziecku pakowałam Hej, to moja ryba! na obóz. -- Takimi, jakimi wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy. Jaskier, Pół wieku poezji

Re: Co Wam dzisiaj w duszy gra?

szarlotka_ja napisała: > Człowiek ryba szarlotka przytulam Cię kochana...a Dyjak od czasu do czasu też mi gra, jest taki przejmujący -- no to sru..... 1041737

parę dni temu byłem na rybach...

nad małym kanałem przy Odrze. Byłem sam, było b. spokojnie. Nie złapałem ani jednej ryby, komary gryzły jak licho. Parę metrów ode mnie na zwalonej przez bobry wierzbie usiadły dwa zimorodki. Kucały, kicały, przysiadywały. 1 - 2 minuty. Próba sił ? Zaloty ? Dla tej szalonej gry kolorów ( tuż obok

Re: silikonowe AGD...

obecnie gdzie sie nie obejzymy, to mamy chemie, dzis podali w TV,ze ryby zaczynaja byc dwojako plciowe, od pepil ktore kobiety uzywaja/siusiaja a scieki zle "filtrowane" albo wcale trafiaja do rzek/morza.. nie uzywa sie czesto do pieczenia i nie na bardzo wysokich tem.wiec moze nie sa

Re: teraz hawaje i Kalifornia odpadaja

bo Fukushima coraz bardziej truje caly Pacyfik, pozostaly wiec plazeod Atlantyckie. Dla Zbyszka to nie gra roli bo plaz nie lubi, woli lowic ryby nad Hudsonem i pewnie mazy sie mu zaproszenie od Wowki na przelot z zurawiami na Kamczatce.

Re: Afera dygotalna szmaciaków

Stare i aktualne: „Coś się ta ryba nam od głowy zaczyna psuć, bo, rozumicie, środek jest prima, dół jest zdrowy, znaczy się: nie gra coś na szczycie. Już drugi raz zawodzi góra. Gdy krzyk się robi, dają nura! A ty się tutaj gimnastykuj z masami sam na sam na styku

Re: Szkola Nr.7 czesc 93

Tak było. Chyba jest już porządny lód na Długim. Czy się po nim chodzi, skraca drogę do miasta, spaceruje, łowi ryby (skoro nie gra się w hokeja)?

Re: zrozumiałam urquharta

Ja to widzę tak - dawniej w większości małżeństw nie wchodziła w grę osobna rozrywka. Natomiast wielu mężczyzn miało swój osobny czas, jakieś ryby, grzyby czy majsterkowanie. Teraz osobna rozrywka stała się normą, choćby z uwagi na spotkania imprezy pracowe, często dla członków rodzin zamknięte

Re: Propozycja wakacyjna dla herbusia

. Chwalić się nie wypada, ale obje partie w piękny sposób wygrałem. Jażeli ta gra jest wam znaną, to proponuję partyjkę na odległość, tu na tej stronie. Zagram też przeciwko wielu z was jednocześnie. -- Za waszą i naszą wolność.

Re: Szczęście faceta

kag73 napisała: > Tobie sie trafila zimna ryba, inni mieli/maja wiecej szczescia i tyle, dlatego oni > ciesza sie z rodziny, bo u nich cala reszta(seks z zona tez) gra. A to też nieprawda, bo niby zimnej rybie trafiłem się ja - i ona tym samym przegrała razem ze mną. Kto wie - może w

Re: Jakie gry kupujecie pod choinke?

muszę kupić lego star wars pod choinkę. Ze starszym gramy też w małego księci,ligretto junior i gry które w teori są dla starszych,ale on bez problemu ogarnia :fasolki,smallworld,hobbita(młodszy dzielnie asystuje,choć często rezygnuje:) Polecam jeszcze pirackie skarby,hej to moja ryba,szalony wyścig

Re: walkower - punktacja

Ty JasnoWidz a czemu to napastnicy jeżeli byłby walkower 3-0 mieliby nie dostać bonusu za grę ofensywną...gdzieś to wyczytał w regulaminie... Mi to ryba ale jak Widzewiacy mają dostać bonus za czyste konto to Ci z Zagłębia mają mieć odjęte za stracone bramki:-)

Re: Gmina Lelów

do radnej,ktora Twoim zdaniem powinna kandydować na wojta to myślę,że łatwiej jest być radnym powiatowym a nie wojtem i ta pani wybrala latwiejszą (nie łudźmy się formę zarobkową) Ogólnie ta ekologiczna partia ma bardzo nieciekawą reputację na arenie politycznej a jak powszechnie wiadomo -ryba psuje

Przepisy na mięso przy refluksie żołądka

Muszę zaopatrzyć na jakiś czas zamrażarkę w obiady dla osoby chorej na refluks żołądka. Z zupami i rybami nie mam problemu ale nie mam pomysłu na mięso by nie było nudne. Mięso musi być chude (w grę wchodzi tylko drób, schab i cielęcina). Wymyśliłam, że może jakieś roladki ale z czym by też

Re: Wakacje niezamożnych

Wycieczki piesze i rowerowe, noc na działce u znajomych, darmowe koncerty i festyny, pikniki, grille ze znajomymi, ogniska, wieczorem seanse filmowe z popcornem, wieczory gier, wypad nad Zegrze czy inną kałużę. A moze z tatą na ryby. W wakacje w Warszawie i okolicach mnóstwo sie dzieje.

Ryba-Bartoli 76 10.

I wyglada na to ze Bartoli naciagnela miesnie brzucha.Zle to wygladalo i na pewno nie zagra w Cincinnati. Ryba nie gra porywajaco,ale Radwanska tez nie porywa i jest #4. Errani-Cornet 75 76 i raczej spokojnie wygra swoj nastepny mecz z Radwanska.

Re:zstosowanie sody

wykorzystać sodę. Mieszamy ¼ łyżeczki sody z ½ łyżeczki octu lub sokiem z cytryny i ½ szklanki mleka. Polepsza smak ryby Rybę moczymy w roztworze z litra wody i 2 łyżek sody. Pozostawiamy rybę w roztworze na ½ godziny, opłukujemy i osuszamy. **** dodaje czasami jak mi sie

Re: gry planszowe - jakie na początek?

U nas w domu najczęściej na tapecie(mam siedmiolatkę): Pędzące żółwie(chociaż moim zdaniem tutaj największy fan jak gra więcej osób-zazwyczaj gramy przynajmniej w 4), Nogi Stonogi, Jenga, Zgadnij Kto, Ami, Monopoly, Pictureka, Blokus, Warcaby, bierki, Rummikub i Idź na Ryby. Nie wszystkie są

Re: jedzonko z grilla? ogniska? itp ?

z doświadczenia potwierdzam, ze grillowane i świeżo przygotowane potrawy pozwoliły mi i mojej rodzince nacieszyć sie latem na działce:-) najcześciej jadłam polędwiczke przygotowana przez małżonka sote ( pieprz i sól), ryby ( pieczona w folii aluminiowej z cytrynowym sokiem) kiedy mały skończył 3

Marian Ryba: Lubiłem grać agresywnie

Ten człowiek w 1950r skazał na lata więzienia mojego Ojca w pokazowym procesie w Inowrocławiu. Ojciec stracił zdrowie w więzieniu pracując ciężko w kamieniołomach. Już nigdy nie odzyskał zdrowia i zmarł w 1994. Gdzie jest sprawiedliwość !!!

Re: samotna mama i walka z grami komputerowymi

deszcz.ryb napisała: > Natomiast dziecko autorki wątku jest starsze > , wie, co to gry komputerowe i świadomie chciałoby spędzać w ten sposób czas. J > a uważam, że warto mu pozwolić, bo granie z umiarem nie jest szkodliwe. Ale przecież pozwala mu, z umiarem, raz w tygodniu

Planszówki

podzielić się na drużynę rybaków lub ryb, za pomocą kostki z kolorami poruszamy rybami lub rybakami i albo uda się przeprowadzić ryby z rzeki do morza, albo rybakom uda się złowić ryby. Gra ciekawie opracowana graficznie - w miarę posuwania się do przodu wyrzucane są fragmenty rzeki. Pędzące żółwie http

Marian Ryba: Lubiłem grać agresywnie

Jęzor to po prostu,w odróżnieniu od pozostałych dzielnic Sosnowca,dawny zabór austriacki. Ot, cała tajemnica odrębności.

Marian Ryba: Lubiłem grać agresywnie

"GW" wyciągnęła jakąś stalinowską kreaturę ale widocznie wg pismaków tej gazety praca w stalinowskiej prokuraturze i UB nie hańbi.

Re: czyli tak:

Już "moje" ryby zostały wyżej wymienione,ale jeśli napotkasz gdzieś lipienia (raczej u wedkarza) ,to polecam. -- Krzyś 25hbd.860gram,Natalia 34hbd. 2140gram.

Re: Pociągne temat Świąteczny - tradycja

u nas tylko ryba faszerowana w galarecie i śledzie, sałatki barszcz czerwony - zresztą napisałam w jadłodajni. A w święta, gramy w gry leniuchujemy i jemy ;) -- I oto stoję, biedny głupiec, wiedząc tyle co przedtem. - "Faust"

Katarzyna Maciąg - amantka polskiego kina.

, wygląda na wiecznie załamaną. Nie twierdzę, że jest brzydka, ale dlaczego, ach, dlaczego gra role superlasek. w której kocha się niemal cały męski świat? Może wstrzela się w oczekiwania określonego targetu (wszak filmy też specyficzne) - rybo-myszek, które marzą o wielkiej miłości? -- Im dalej

Re: W zdrowym ciele zdrowy duch:)Jak schudłam 25

50 lat swego życia ), rozeznałam się w tych tłuszczach, węglowodanach i białkach, które są mi potrzebne "do przeżycia", i... efekt jest fajny:) Inspiracją był dla mnie starszy brat, który zaczął bardzo dbac o siebie, a przede wszystkim córka, która ćwiczy, biega, skacze, pływa, gra w tenisa

Re: ?HOROSKOP?

Miłe uśmiechy Raka okażą się grą pozorów. To, co obiecają ci Ryby, możesz włożyć między bajki. Uważnie słuchaj opinii Koziorożca – przyda ci się w trudnym momencie. -- MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: skróty

gat45: > Apostrofu nie stawia się, kiedy skrót kończy się samogłoską A, dzięki. gat45: > "verlan" (= l'envers) > "laisse béton" = Laisse tomber? To jest gra półsłówek. Tylko u nas wymaga się, żeby i przed i po przestawieniu sylab (lub tylko głosek

Re: **Kolacyjnie** z baklazanem

plaster upanierowac,choc zostalo mi panierki od ryby. ech,nastepnym razem postaram sie nie zapomniec... -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Re: Gry planszowe

jeśli musi być planszowa to polecam "na grzyby". Z nie planszowych Farmer, karciane "Idź na ryby"- ja mam z angielskiej edycji Go Fish ale w pl też jest www.bobomarket.pl/-b-wk-g-/g-/k-/p,gra-w-karty-idz-na-ryby-littlest-pet-shop-91397-91605,86585.html -- sygnaturka jest

Re: samotna mama i walka z grami komputerowymi

deszcz.ryb napisała: > Ale u ojca ten "nadmiar" jest tylko co dwa tygodnie. No naprawdę straszny nadmi > ar, to niesamowicie wiele. Ale matka zauważyła niepokojace objawy w zachowaniu dziecka po tym ciagłym graniu w gry u ojca i ja w to wierze bo obserwuję u mojej córki cos

Przyjęcie w piątek

Chcę zorganizować przyjęcie dla rodziny z okazji urodzin mojego dziecka. Niestety w grę wchodzi tylko piątek. Rodzina mojego męża jest głęboko wierząca, moja rodzina raczej obojętna pod względem wiary. Czy wielkim nietaktem będzie jeśli na kolacji pojawią się dania mięsne? Oczywiście zamierzam

Re: gry karciane dla 7-8latka?

Nie będę oryginalna. Uno dzieciaki uwielbiają. Mamy też "Idź na ryby" które bardzo lubią ale to dla dziewczyn, chyba że i jakaś chłopięca wersja jest-my mamy z pet shopami, syn gra ale to małolat, podejrzewam, że 7-8 latek się nie zhańbi;). Od zająca natomiast w domu króluje Ami

Re: dzisiaj ryz zapiekany z jablkami

obiad zjedzony, ryba wczorajsza z kluskami slaskimi, zostalo troche to zamroze klusek np.do gulaszu bedzie... a deser juz w piekarniku "dochodzi" tak wczoraj rozmawialysmy o roznych daniach... wiec dawno nie robiony i jedzony ryz...bedzie i na jutro tez, jako np.lunch czy podwieczorek

Niech Putin i cały Wasz Rząd

zamiast łowić ryby, grać w klipę, udawać borsuka i bawić się w wojenki wezmą się do porządnej roboty, bo zbijanie bąków dobrobytu nie przyniesie. Jak tak dalej pójdzie niebawem będziecie mieli drugą rewolucję październikową, bo listopad się zbliża.

Re: Dlaczego był taki straszny głód ?

Nie pamiętam a nie chce mnie się grzebać! Chyba żołnierz na pierwszej linii dostawali 500 gramów chleba, dwa ciepłe posiłki (125 g mięsa/ryby,40-70 gramów kaszy/mąki,15-35 gramów tłuszczu!) Do tego gorąca kawa/herbata + 35-40 gram cukru!

Re:nowa bryle zamrozonych ryb orly dostaly

dzis wyraznie widac,ze to zmrozone razem ryby, dbaja o nie przylatuja orly zaobraczkowane i bez obraczek.... -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Znacie jakiś portal ....

kojarzy jej się z rybą między nogami. Na dodatek jestem bardzo przywiązany do dzieci, raczej rozwód nie wchodzi w grę. Więc pomyślałem o znalezieniu sobie towarzystwa. Jak będie , tak bedzie. Znacie może jakiś portal , gdzie można poznać osoby w związkach, które szukają czegoś więcej niż daje im obecny

Re: Mamy dogrywkę,

No i wygrałem na meczu siedem stów chociaż na całych mistrzostwach jestem około trójki do przodu. Na Niemcy Portugalia wygrałem ponad tysiaka na Niemcy Brazylia wygrałem prawie dwójke. Teraz basta z graniem. Piwko ryby itd :-) aha. Janeczce prezent muszę kupić którego się nie spodziewa bo jakby się

Re: **KIVIK**

*Pia maja tam swoj firmowy sklep z roznosciami co wytwarzaja z jablek i nie tylko, dobrej jakosci i smakowo pod moje cebulki smakowe, zaraz blisko nastepny sklepik firmowy z rybami w najrozniejszych postaciach... wraz z restauracja,gdzie mozna zamowic danie rybne lub bufet rybny to sa dla mnie

Inne wątki

sprawie butówza350 Tylko taki odlot jak Niesiołowski może mówić że to wina PiS albo to Kultura. Już zaczeła się gra aby poleciała jedna głowa. To może być inicjatywa z poza Polski (vide czołgi w ukrainie) ale to nie zmienia faktu, iż wszyscy zaieszani powinni być wywaleni z obecnej polityki od

Re: 12 czerwca 2014, czwartek, CWP

Nie narzekam, ale głownie w grę wchodzą tylko baseny i to mi musi wystarczać. Zresztą - wystarcza. Wisła...kiedyś-kiedyś można było się kąpać, pływać; czysta była i jasna. Było wiele lat wiślanej wody ściekowej ("chcesz mieć wrzody, wejdź do wody"), ale teraz, powoli, królowa polskich

Re: PANIE grom3 - NA RYBY!!!

-- >>Nastały takie czasy, że nie wiadomo, czy jeszcze ktoś pozostał przy zdrowych zmysłach<< Mikołaj Gogol

Re: olej kokosowy

Ja uzywam do wysmarowania patelni !To BARDZO zdrowy tłuszcz,róznież szukałam informacji czy wolno-nie znalazłam.Wolno "wszystkie ryby, tłuste.." zatem to tycie wysmarowanie patelni nie sadzę by zaszkodziło,zwłaszcza,że ten tłuszcz odchudza,nie odkłada się.Zasada:"chude produkty

Re: fusy z kawy uniwersalne

* do czysczenia toalety * odstraszaja odwiedziny kotow w ogrodzie wymieszane z skorka z pomarancza, * odstraszaja komary/mrowki * daja ladniejsze kolory wiatom w ogrodach,a nawet w cietych kwiatach w wazonach,+ odswierzaja powietrze * oczyszcza dloniez zapachu po cieciu cebuli/czosnku/po rybie

Re: **Obiadek**ryba

musimy na gwalt opruzniac zamrazalke, a ryba tania teraz w Willys jest dorsz za 19,90, masz miejsce w swojej zamrazarce do 19 czerwca?? -- * Vistula * gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu

Re: zagadka na dzien dobry wieczor:0

Sprawiedliwość, więc pewnie w kuchni siedzisz i odmierzasz na wadze jakieś składniki. Ryby skrobiesz, może? Eeee... chyba nie. Nie jesteś masochistką, przecież;-D Raczej się bawisz, co? Czym się można bawić w 8 denarów? Jakaś gra planszowa z pionkami? Pzdr. Ing

"Święty dym" - zwiastun

"Święty dym" - zwiastun

Odlotowa Farma: Na Ryby

Hoduj egzotyczne ryby i produkuj dobra, z jakimi nikt nie miał do czynienia w najnowszej części popularnej gry Odlotowa Farma: Na ryby!

Pokochają ją nie nie tylko poszukujący mocnych wrażeń fani! 90 poziomów i tryb gry ciągłej gwarantują wszystkim niezwykłą frajdę i długą zabawę

Boat Fishing

Boat Fishing to prosta gra zręcznościowa, w której gracz łowi ryby.

Boat Fishing nalicza punkty za każdą złowioną rybę. Sterowanie w grze odbywa się za pośrednictwem

Greedy Penguins

jedząc ryby. W grze wieloosobowej przez Bluetooth wygrywa ten, kto zbierze większą liczbę monet. W grze dostępne jest zestawienie najlepszych uzyskanych wyników. Greedy Penguins, mimo iż jest darmowa, posiada wysokiej jakości muzykę i atrakcyjną grafikę, które z pewnością przypadną do gustu większości

Greedy Penguins

jedząc ryby. W grze wieloosobowej przez Bluetooth wygrywa ten, kto zbierze większą liczbę monet. W grze dostępne jest zestawienie najlepszych uzyskanych wyników. Greedy Penguins, mimo iż jest darmowa, posiada wysokiej jakości muzykę i atrakcyjną grafikę, które z pewnością przypadną do gustu większości

Greedy Penguins

jedząc ryby. W grze wieloosobowej przez Bluetooth wygrywa ten, kto zbierze większą liczbę monet. W grze dostępne jest zestawienie najlepszych uzyskanych wyników. Greedy Penguins, mimo iż jest darmowa, posiada wysokiej jakości muzykę i atrakcyjną grafikę, które z pewnością przypadną do gustu większości

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - na ryby gra