Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Objawy ospy u niemowlaka?

Witam!!! Czy ospa może się zacząć na główce? 2 tyg.temu starsza córka miała ospę. Dziś u mojej 2 miesięcznej córeczki zauważyłam 2 krostki z płynem.Ma je tylko na głowie.Czy to może być ospa??Prawie wszedzie czytam ze ospa zaczyna sie na brzuchu. Jakie macie doświadczenia? Co może dawać podobny

objaw ospy?

Mialam wlasnie pisac w tej sprawie, a tu jakas mama mnie ubiegla:) Wlasnie tez sie martwie, ze moja dwulatka zalapala. Nie pamietam jakie sa wczesne objawy ospy u dzieci, wiec moze ktoras z Was mi podpowie. Wczoraj mala zagoraczkowala znienacka, w sobote zauwazylam na plecach czerwona plamke a

jakie są objawy ospy?

Mam pytanie jakie są objawy ospy. Mojej koleżanki córka (14MIES)ma małe krosty na całym ciele prócz buzi.Nie ma gorączki. Czy może to być uczulenie na rzodkiewkę z własnego ogródka lub pomidora ze sklepu? Chyba najprościej będzie udać się do przychodni ale i tak proszę o radę.

szczepionka na ospę

witam, czy któraś z Was szczepiła dziecko przeciwko ospie? coś się działo? jakieś objawy? polecacie? odradzacie? dzięki za sugestie;

Re: Wirus bostoński ?

Jeżeli są bąble + krosta na wardze sromowej to raczej ospa a nie bostonka. Przy ospie zmiany mogą być również w ustach. Bostonka nie swędzi. Poza tym przy ospie nie musi być gorączki i złego samopoczucia (w przeciwieństwie do bostonki, która z reguły jeśli już daje objawy krostkowe to jest też

Re: Ospa wietrzna i małe niemowle

wyszło jeszcze ze szpitala to ma to sens. Jeśli dziecko jest już w domu i miało kontakt z zarażonym to izolacja sensu nie ma bo co się miało stać to się stało. Ze strony: Wt, 28-07-2015 Forum: Zdrowie dziecka - Ospa wietrzna i małe niemowle

Re: objawy przed ospą

Czy opis zachowania mojego syna to typowe zachowanie,rozdrażnienie przed chorobą czy objawy powikłań ospy? Dodam że ospę nie przechodzi najlepiej bo dość długo utrzymuje się temperatura.

Re: Jakie sa objawy ospy???

My jestesmy wlasnie po ospie. Moj maly ma 16 miesiecy. Nie mial w ogole temperatury. A pierwszym objawem byly dwie czy trzy krostki za uchem. i podobno wlasnie pierwsze pojawiaja sie za uchem. Krostki sa dosyc duze i jak sie rozwina to powstaje taki pecherzyk wodny. Wyglada to troche jak opryszczka

Re: objawy przed ospą

podobne objawy nie są charakterystyczne konkretnie dla ospy mogą się pojawić przed lub w czasie każdej infekcji niekiedy też infekcja moze wyzwalać niektóre zaburzenia neurologiczne radziłabym obserwować synka i w razie braku poprawy ew psycholog w dalszej kolejnosci neurolog

Re: Ospa jakie objawy??

u mojego syna nie było żadnych innych objawów ospy jak tylko krostki na całym ciele, najpierw pojawiły się na twarzy i głowie, potem na brzuchu i nogach, a nawet na dupci. Nie miał przy tym ani kataru, ani kaszlu. -- Kubuś - nasze słońce ?:)

Jakie objawy ospy?????

Dziewczyny, jeśli wasze dzieciaczki miały juz ospę to napiszcie o pierwszych objawach. Mój synuś ma wysypkę na brzuchu - od tego sie zaczęło w piatek wieczorem (myslałam że to jakieś uczulenie)a wczoraj pojawiło sie na plecach - taka czerwona drobna kaszka. Nic poza tym sie nie dzieje zachowuje sie

Re: Lipcowe testowanie:)

No to jest właśnie taka nie do końca pewna sprawa. Miałam podejrzenie ospy, bo w czasie gdy siostra chorowała pojawiło mi się kilka dosłownie krostek, ale żadnych innych objawów nie miałam, więc nawet lekarz nie był przekonanny do końca, że to ospa. -- http://www.suwaczki.com/tickers/3i492n0a8

Re: Ospa jakie objawy??

Z objawami ospy jest bardzo różnie. Chorowałam z dzieciakami, więc znam problem z własnego doświadczenia. :) U mnie na początku było jakieś ogólne rozbicie i osłabienie z gorączką około 38 stopni. Dopiero potem wysypka. Starsza córka (wtedy 4,5 roku) była szczepiona, więc skończyło się na kilku

Jakie objawy przy ospie ?

Dziewczyny, jak zaczyna sie ospa u dziecka? Pomijając krostki...podajcie proszę inne objawy...u mojej córci w przedszkolu odnotowano juz kilka przypadków.

Re: Objawy ospy u niemowlaka?

kropki we włosach to na 100 % ospa, moze zaczac sie w kazdym miejscu moja 8 miesieczna córcia 2 pierwsze kropki miała na uchu

Re: świnka

Znajomej wnuczek lat 2 bodajże dostał od ospy róży, a później sepsy. Powikłania są. Ja chorowałam na ospę, świnkę, rózyczkę. Świnkę miałam straszną, a zaraziła mnie siostra, u której nie byli pewni,czy to w ogóle świnka (tak słabe objawy miała). Na 100% ją zdiagnozowali jak ja zachorowałam

objawy przed ospą

konsekwencji kończyło się urazami. Interesuje mnie czy objawy te miały coś wspólnego w ogóle z ospą? Czy świadczą one o jakim uszkodzeniu jego układu nerwowego i należy zrobić jakieś badania główki? Czy będą tego jakieś konsekwencje w przyszłości? Czy objawy te same ustępują i układ nerwowy regeneruje się

Re: objawy ospy - PILNE

Powiem szczerze, że nie wiem. Ja widze koszamr na samo wspomnienie ospy. Ale podałaś Heviran, to bardzo dużo zmienia. Nie wiem jak bardzo on może złagodzić wszystkie objawy, ale włąśnie po to się go stosuje. Ale ospę stwierdził chyba lekarz, skoro masz Heviran.

Objawy ospy u 5- latka

Czy ma poczatku ospy u dzieci musi wystąpić gorączka i objawy typowe dla zwykłej infekcji?Mój syn wygląda na zdrowego (bez goraczki, czuje się świetnie) ale ma na plecach kilka swędzących go krodtek. Nie jestem pewna czy coś go ugryzło czy ma ospę (w przedszkolu chorowała prawie cała grupa)?

objawy ospy - PILNE

bokach) krostki. Są czerwone dookoła, wyglądają trochę jak pryszczyki. I nie wiem czy to reakcja alergiczna na syrop na kaszel (Ambrosol) czy objawy ospy. :( Nie ma temperatury, ma dobry humor, nadal kaszle i ma katar... Miałam go posłać jutro pierwszy dzień do przedszkola po Świętach, ale teraz już

Re: Ospa wietrzna i małe niemowle

> nadal zaraża i zarażała 2 tygodnie przed objawami. Litości :/ Dziecko z ospą zaraża 2 dni przed wystąpieniem wykwitów (nie, nie dwa tygodnie, to bzdura!) i do czasu przyschnięcia wszystkich wykwitów. Jak równe 2 tyg > odnie po małej młodsze nie dostanie krostek to już nie zachoruje

Re: objaw ospy?

No i niestety mala ma ospe. Lekarz potwierdzil obawy. Dzis doliczylam 5 nowych plamek, a te z wczoraj sa dzis zywo czerwone. Corcia jest slaba, wymiotuje, ma podwyzszona temperature i luzny stolec.

Re: objaw ospy?

mój synek właśnie gubi strupki;-) zaraził się od córki niani:-/ 2 dni przed wysypką miał małą gorączkę ok 37,3-37,7 st.C a potem zaczęły wyskakiwać plameczki i pęcherzyki .. oj dużo ich było i wszędzie.. na szczęscie to już końcówka choroby.. z leków podaję nurofen na noc, Wapno do picia 3xdziennie

Re: jakie są objawy ospy?

jezeli na czerwonych plamkach sa pecherzyki z plynem surowiczym to moze byc ospa. -- Landryna

Re: Ospa jak było u waszych dzieci, jakie objawy?

Mój syn zachorował, choć był szczepiony przeciw ospie, więc może objawy miał inne. Zero gorączki, sypnęło go tylko raz, nic go nie bolało, nie swędziało. Zaczęło się od kilku krostek na plecach, w sumie miał kilkanaście (głównie na tułowiu). Nie miał kataru, kaszlu, ani żadnych innych objawów

Ospa

Czy dziecko przyjmuje jakieś leki łagodzące objawy ospy? Jeśli potrzebujesz, to mogę przesłać Ci hydroyxzyne i haviran. Hydroxyzyna działa uspokajająco i przeciwświądowo - moje dzieci ratował przy ospie :) Zostało mi pół butelki.

Re: jakie są objawy ospy?

ospa może przebiegać i bez gorączki, typowe dla niej są charakterystyczne zmiany skórne, najpierw plamki, potem pęcherzyki z płynem potem krostki i zasychanie nie widząc nie stwierdzę czy to ospa czy nie warto pokazać pediatrze

Re: jakie są objawy ospy?

nie,nie.To są takie małe kropeczki (nie są wypełnione płynem).Gorączki nie ma ale ostatnio więcej się poci, więc może potówki,hmmm?Po jakim czasie może ustąpić ewentualne uczulenie na podejrzany produkt?

Jakie sa objawy ospy???

Moja 1,5 roczna coreczka przez ostatnie trzy dni miala bardzo wysoka goraczke 40 st i totalny brak apetytu, a trzeba zaznaczyc ze lubi jesc. Lekarz zalecil paracetamol standardowo i oczywiscie czekac. Dzis zauwazylam krosty na koncuwce jezyczka (ale tylko na jezyku). Czy to moze byc ospa i jak

Re: Niechcący zaliczyliśmy ospa party...

ospa jest bardzo zaraźliwa, więc raczej się zarazili lek przeciwwirusowy to dopiero jak się objawy pojawią, a pojawią się za jakieś 2 tygodnie zarażać inne dzieci zaczną za około 1,5 tygodnia przebieg jest zawsze wielką niewiadomą, przede wszystkim trzeba w domu siedzieć po ospie jest bardzo

Ospa

Czy moja córeczka mogła sie zaraZic ospa jeśli miała kontakt z chorym kilka dni przed zachorowaniem kuzyna? Nie mam żadnych objaw tylko sie martwię

Re: o szczepieniach z innej strony

Ciężej. Ale rzadziej. Sporo osób przechodziło te choroby mając tak minimalne objawy, że nawet o tym nie wie. Ja i moi dorośli znajomi raczej nie zarażali się od dzieci (raczej to znaczy jednak czasem tak...), nawet , jak choroby nie przechodzili w dzieciństwie. Prócz ospy, która rzeczywiście dosyć

Re: Ospa jak było u waszych dzieci, jakie objawy?

a mój właśnie na 2 tygodnie przed pojawieniem się pierwszej krostki miał kaszel i katar niewiadomego pochodzenia, bo w zasadzie nic innego mu nie dolegało, chodziłam go osłuchiwac tylko. Jak się już wysypało to lekarka stwierdziła, ze ten kaszel to był początek bo wirus ospy najpierw jest w

Re: Ospa wietrzna i małe niemowle

Moja córka miała kontakt z ospą, kiedy miała 2 lata, kontakt był naprawdę bliski, bawiła się ze swoim wujkiem, który nie wiedział, że ospę ma, bo choroba skóry zamaskowała objawy, a wiedział, że w dzieciństwie już przechodził. Siadała mu na kolanach, nosił ją na rękach i nic. Była wtedy karmiona

Re: Ospa jak było u waszych dzieci, jakie objawy?

powtórnej wizycie u lekarza HEVIRAN- tabletki łagodzące objawy ospy i muszę przyznać, że pomogły, nie od razu ale po kilku godzinach było zdecydowanie lepiej i spokojnie przespana noc. Najmłodsza (1,5) przechodzi ospę najgorzej i nic nie można jej podać. Wczoraj groził nam oddział zakaźny ale na szczęście

Re: ospa

przyschnięte, żeby się upewnić że już nic nowego nie wyskakuje. Zwykle ok tydzień od pierwszych objawów wszystkie zmiany są już przyschnięte i się goją i moża uznać że okres zakaźności minął. Inna sprawa, że ospa bardzo nadwyręża układ odpornościowy, a wirusy namnażają się w początkowym stadium choroby w

Re: Jakie sa objawy ospy???

Ospa na koncowce jezyka? To jakos nie pasuje. A nie jest to czasami jakis rodzaj plesniawki? To faktycznie musi okreslic lekarz. Natmiast jezeli jest faktycznie ospa, to ewentulane bezmentolowe mleczko (chlodzace) mozna dostac w aptece bez recepty.

Re: Jakie objawy ospy?????

Bylismy u lekarza i to na szczęście nie ospa - to jednak uczulenie - za duzo kiwi:)Ale dzięki dziewczyny za odpowiedzi:)

Re: 2 raz ospa!!!

dzięki to nie ospa,prawdopodobnie bostonka,a od wczoraj zero objawów gorączki.

Re: Jakie sa objawy ospy???

ustępuje po kilku dniach. W momencie pojawienia się wysypki stan dziecka poprawia się. Po przebyciu zakażenia, wirus przechodzi w formę latentną." Podczas ospy niby po jednym dniu goraczki wystepuje juz wysypka. Ja bym poszla do lekarza zeby zdiagnozowal chorobe. Oprocz tego po prostu trzeba

Re: Szczepienie przeciwko ospie

ospie - obawiałam się, że moja też mogłaby się tak strasznie rozdrapywać. Też miała kontakt z ospą w przedszkolu tak jak i syn i cały miesiąc siedzi również z nami i póki co (odpukać) nie ma żadnych objawów. A nawet jeśli będą to mam nadzieję, że już nie wysypie jej tak jak syna. Syn określił ospę

Re: Jakie objawy ospy?????

ospa to bardzo swędząca wysypka obejmujaca całe ciało,od głowy po same stopy towarzyszy gorączka zazwyczaj.Wysypka-są to raczej pręple z płynem surowiczym i jest ich bardzo dużo a moze byc tylko kilka zalezy od odpornosci dziecka.Nie wolno dziecka kapać w tym okresie.Aby złagodzić przebieg

Re: Jakie objawy ospy?????

Te krostki pojawiają się wszędzie i co charakterystyczne - są wypełnione płynem. jak sie przyjrzysz, zauważysz, one nie są maleńkie.Są raczej porozrzycane i wychodzą szybko w kolejnych miejscach.I swędzą. Możesz smarowac gencjaną, możesz pudrokremem, ale najważniejsze, jeśli to ospa, to nie

Re: Jakie objawy ospy?????

Marcel miał ospę tuz po swoich 2-gich urodzinach. Pojawiła się czerwona jakby wysypka, najpierw na brzuchu własnie, poszlismy do lekarza i od razu stwierdzono ospe. Potem szybko pojawiały sie nowe krosty na całym ciele, wypełnione płynem, ale nie miał ich zbyt dużo. Najwazniejsze (tak jak już

Re: Półpasiec. łatwo się zarazić?

moj M chorowal na polpasiec kiedy syn mial kilka miesiecy, dziecko nie zachorowalo na ospe.M bardzo szybko po pojawieniu sie pierwszych objawów popedzil do lekarza i przyjmowal leki antywirusowe

Re: odra, świnka, różyczka

, rozbicie, bole stawow, bol glowy: czyli typowe objawy odry, wlasnie takie grypowo-przeziebieniowe), stan podgoraczkowy, u 5% zaszczepionych wystepuje tez charakterystyczna dla ospy poronnej wysypka. Jezeli szczepienie kombinowane (czyli takze p/swince) to moze wystapic obrzek przyusznic, podobnie jak przy

Re: Ospa wietrzna - zarazac?

Jak obiecalam - an update :) Po ospie ani sladu. Starszy syn byl wprawdzie chory i wygladalo to na pierwsze objawy ospy (goraczka, bol gardla, bol brzucha), ale krost nie dostal. Byc moze, ze przeszedl w taki sposob. Mlodszy zero objawow. Zonk. Corka kolezanki, jak bylismy, miala mega wysyp krost

Re: I ma racje

Dzieci w wieku przedszkolnym chorują na wiele różnych chorob: rumienie,różyczki,ospy,bostonki itp. Większość chorob zaraza zanim pojawiają się objawy. Wez to pod uwagę i uszanuj wolę mlodej mamusi, która nie musi zapychać też luki po braku rodzeństwa Twojej córce

Re: Ospa jakie objawy??

Jesteśmy świeżo po ospie. U nas tydzień przed wysypką zaczął się suchy kaszel, okropnie męczący szczególnie nocą i zatkany nos. Lekarka włączyłą wziewy (dziecko alergik) Po tygodniu zaczeły się pryszcze i gorączka powyżej 39 stopni. Kaszel trwał przez cały pierwszy tydzień ospy. Zbiegło się to

Re: Antyszczepionkowcy - czy podajecie dzieciom l

Nadal nie wyleczysz ospy- tylko zlagodzisz jej objawy. I sama poszlabym lek przeciwwirusowy, gdyby u mojego dziecka przebieg był ciężki. Nie zmienia to faktu, ze ospy sie nie leczy. Musi sam organizm zwalczyć wirusa.

Re: Ospa jakie objawy??

My czekaliśmy na ospę bacznie obserwując córkę. I jak już stwierdziłam, że pewnie się nie zaraziła, to pojawiły się pierwsze krostki.2 malutkie, które przeoczyliśmy ( nie wiem dlaczego , ale oczekiwałam wielkich krost niczym przy czarnej ospie). Kataru, ani temperatury nie miała. Przynajmniej na

Re: Odnośnie szczepień... Właśnie zmarł mi pracow

/ko ospie, bo po co, a ospa (w jego opinii) jest zakaźna 2 tygodnie przed wystąpieniem objawów, więc i tak za późno - rzecz jasna po tej erupcji wiedzy i profesjonalizmu już nie był moim pediatrą. -- "chłop co nie bł w wojsku do dup...a Ale mój mąz był, co sobie chwali, nauczył się jeśc kaszanki, zmeinił

Re: Ospa jakie objawy??

U nas najpierw syn miał objawy przeziębienia-temperatura podwyższona, kaszel, katar itp. a po tygodniu zauważyłam krostki.

Re: Ospa jakie objawy??

U nas była ospa w styczniu. Katar owszem lekki, kaszlu nie było. Niewysoka gorączka pojawiła się tuż przed wysypaniem i ustąpiła zaraz na drugi dzień. -- A to moje dzieci Ania Magdalenka

Re: Ospa jakie objawy??

własnie dziś zdiagnozowano ospę u mojego 5 latka.Lekki katar miał już od 4 dni.Lekki stan podgorączkowy.Wczoraj pierwsze krostki a dziś już ich jest około 20-30.zobaczymy jak będzie dalej. -- ♥♥♥Zbyszko♥♥♥ Zima na Poddaszu... http

Re: objawy ospy - PILNE

Mam jeszcze jedno pytanie: czy przy ospie powiększają się węzły chłonne? Kuba ma bardzo powiększone węzły chłonne za uszami.

Re: Ospa jakie objawy??

był i katar i kaszel i gorączka póki trwała gorączka póty wychodziły krosty, lekarka powiedziała że najwięcej wychodzi właśnie przy gorączce i zaraz po

Re: Ospa jakie objawy??

Moj starszy syn ma wlasnie ospe. Jedyna oznaka sa krostki, nie ma goraczki, kataru, kaszlu, czuje sie swietnie, nawet juz go nic nie swedzi. Mysle ze jeszcze pare dni i ospe bedziemy miec z glowy ( pierwsze krostki zauwazylam w zeszly piatek ). Teraz czekam az mlodszy sie zarazi.

Re: Ospa jakie objawy??

witajcie.. u mnie nie ma jeszcze wiekszych objawow ale tak sie zastanawiam jak bylo w przypadku dzieci malych ktore sie drapaly..moj syn ma 1,5 miesiaca wysypki jeszcze nie ma ale nie wiem co poradzic na swedzenie..zeby nie bylo pozniej blizn:(w koncu takiemu malemu sie nie wytlumaczy ze nie wol

Ospa jakie objawy??

Mam pytanie do mam których dzieci przeszły ospę. Mój synek miał kontakt z dzieckiem które zachorowało na ospę. Dziś mija 2,5 tyg od chwili gdy tamto dziecko wysypało i lekarz zdiagnozował u chłopczyka ospę. Wiem że od chwili ewentualnego zarażenia sie do momemtu wysypania mija od 14 do 21 a nawet

Re: Ospa jakie objawy??

Kataru i kaszlu nie było ani u jednego ani u drugiego, gorączka w obu przypadkach pojawiła się po wysypaniu. -- http://dl6.glitter-graphics.net/pub/75/75746v3114te48a.gif url=ht

Re: Ospa jakie objawy??

> I tu moje pytanie czy dopiero po gorączce obsypuje dziecko > czy też w jej trakcie, i czy u was kaszel też wystąpił > z katarem?? Antosia dostał gorączki 38,5, miał ból brzucha i rozwolnienie jednego dnia wieczorem, a pierwsze krosty zauważyłam następnego dnia rano. Złe samopoczucie i

Re: objawy ospy - PILNE

Ja miałam nieżyt, ale przewodu pokarmowego przed ospą. Mój synek nie miał nic kompletnie. Ot tak wieczorem zauważyłam czerwoną kropkę, rano wywaliło całego biedaka. Ale czekaliśmy na ospę, bo ja właśnie kończyłam chorobę. Paskudztwo!

Re: Ospa jakie objawy??

Pierwsze objawy u mojej córki to ból głowy i ogólnie kiepskie samopoczucie jak w początkach przeziębienia, następnie (na drugi dzień) pojawiła się dość wysoka gorączka i wraz z nią pierwsze krosty - na tułowiu i plecach. Gorączkowała w sumie ponad dwie doby i po każdym skoku temperatury był wysyp

Re: poniedziałek :)

jeszcze tylko na objawy ospy u najstarszej. Dobrze,ze ta ospa dopiero teraz, bo my jeszcze wczoraj bylismy na wakacjach...:)

Re: objawy ospy - PILNE

Zmiany typowe dla wiatrówki zaczynaja się od czerwonych krostek, potem na ich szczycie pojawiają sie białawe pęcherzyki. charakterystyczne, że podobne zmiany występują też na skórze owłosionej głowy. Pozdrawiam bognarek

krew i śluz w kupce

jak przestałam jeść pomidory. Teraz na te nitki daję jej probiotyk w kroplach. Dziewczyny jak u Was objawiają się alergia na białko mleka? Czy to możliwe że maja córka ją ma? Może te nitki to objaw przebytej i obecnej w domu ospy? Śluz ponoć może być gdy dziecko dużo się ślini i u nas tak jest

Re: objawy ospy - PILNE

Jeszcze jedno pytanie... Czy to możliwe, żeby przestało wysypywać krostki po 1 dniu? Nie zauważyłam, żeby coś przybyło, a te krostki, które były jakoś się nie rozwijają (nadal są małe i czerwone ale z tendencją do blednięcia). Podałam małemu Heviran. Czy naprawdę ospa może minąć tak szybko, bez

Re: objawy ospy - PILNE

Tak, rzeczywiście ospę stwierdził lekarz, ale taki, do którego nie mam zaufania :(. Nie umiał odpowiedzieć ani na pytanie o powiększone węzły chłonne, ani o to czy my, rodzice, przenosimy zarazki, ani nie wiedział nic o półpaścu!!! Z tym Heviranem też teraz mam wątpliwości czy to potrzebne

Re: Jakie objawy przy ospie ?

U syna krostki, najpierw na plecach, później rosły na naszych oczach. W trakcie choroby lekki stan podgorączkowy, oslabienie, zmęcznie. Przed krostkami kilka razy wymiotował, ale ... nie koniecznie z powodu ospy. Córcia dwa tygodnie późnie dostała krostki, dalej stan podgorączkowy, ogólne

Re: Jakie objawy przy ospie ?

Czesc Sylwia, u mojej coreczki byla najpierw wysoka goraczka, a wieczorem pierwsze krostki. U synka kolezanki tylko 4 kroski przez cala chorobe i nic wiecej:)

Re: objawy ospy - PILNE

po kontakcie z chorym choroba wylęga się od 10 do 3 tygodni, maluch ma najpierw gorsze samopoczucie, podwyższoną temoeraturę, nieżyt dróg oddechowych, po dobie lub dwóch pojawia sie wysypka początkowo jest czerwona drobnoplamistogrudkowa,ale szbko przekształca sie w pęcherzyki wypełnionę treścią sur

Re: Co z tą ospą?

Ospę dość łatwo można rozpoznać i faktycznie przy lekkim przebiegu lekarz nie jest potrzebny.Do lekarza należy się zgłosić wtedy, gdy przedłuża się wysoka gorączka,wystepują nasilone objawy z układu oddechowego albo dojdzie do nadkażenia bakteryjnego zmian skórnych.

Re: Jakie objawy przy ospie ?

u mojej podobno ksiazkowo: - od 3 tygodni co kilka dni goraczka - okolo 38 stopni i NIC WIECEJ. - po 3 tyg. mala krostka na plecach i jak powiedzial lekarz - druga w glowie.... Podobno tam sa pierwsze wykwity - nic wiecej.

Re: Jakie objawy przy ospie ?

Pomijając krostki to już nic... chyba że temperatura ale niektóre dzieci nie gorączkują. U syna po prostu odkryliśmy kilka czerwonych plamek wieczorem w kąpieli a rano już były prawdziwe krostki. U córki szukaliśmy plamek co wieczór i wreszcie się pojawiły. -- Mama Dwojga Ludzików Moja Zosia

Re: A jaki to jest dobry nebulizator?

/ko ospie - do tej pory temat nie do pokonania :) Oczywiście - główna choroba to astma, ale wreszcie wydaje mi się, że mam nad nią kontrolę. Zmiana sprzętu to jedno, technika podawania leku to drugie, do tego nauka oddychania i ćwiczenia. U Janka wiemy, czego unikać (jabłko, produkty żytnie). U Michała

Re: Dziwne objawy ospy

wlasnie zobaczylam, a moglam sie wxczesniej domyslec bo ada caly czas tarla jedno oko, ze pod powieka ma "pecherzyk ospy" ktory wyglada jak plesniawka :( zaraz bede dzwonila do lekarza z pytaniem co z tym zrobic. miala jeden babel na powiece i pewnie go roztarla i teraz jeszce jeden

JAKIE SĄ OBJAWY OSPY???

Na razie nie mamy wysypki, tylko ból głowy i gorączkę. Wypieki na policzkach. W przedszkolu dzieci chorują na ospę, dlatego myślę, że to może być to. Jak wyglada wysypka przy ospie? i kiedy się pojawia?

Re: Eve :)

tak źle przechodzą? U mojego ospa to było tylko malowanie kropek rano i wieczorem.Nic wiecej, żadnych objawów poza swędzeniem, więc czasem musiałam go jeszcze upominać by nie drapał.Jak czytam czasem o tym jak dzieci przechodzą ospę, ile przy ospie opiekun ma zajęcia to mi się mózg lasuje.U nas

leczenie ospy u noworodka

Witam Mam w domu 3-latka i noworodka (ur.17.10). Syn przyniósł ospę z przedszkola, 7.11 wyskoczyły mu pierwsze krostki. Czy mała złapie są szansę 50/50 i wychodzi że czekać muszę na objawy od 15 do ok 28.11 ale czy ktoś wie jak wygląda leczenie takich maluszkow ? Jedna lekarka mówiła że mała jeśli

Re: Dziwne objawy ospy

idealnie tak samo - taka czerwona plama wokol ugryzienia. Tym razem to nie byl komar, tylko krostka ospy (to wiem napewno), ale dalam mu Piryton czy jakos tak (syrop przeciwhistaminowy) i plamka bardzo sie zmniejszyla. Nie wiem, czy mozna wiazac jedno z drugim - opisuje tylko jak bylo w przypadku

Dziwne objawy ospy

Witam, to juz tydzien naszej choroby (dziecko 20 miesiecy), pecherzyki nadal sie pojawiaja tzn wykluwaja sie z czerwonych plamek. jak juz urosna to zamiast czerwonej obwodki maja na okolo wlasnie rolegla ta czerwona plame. martwie sie tym bo to jak na ospe dziwnie wyglada. Poza tym Ada ma strasz

Re: Dziwne objawy ospy

Mój synek właśnie kończy ospę, po prawie miesiącu!!!!! Późno zaczęłiśmy z Vratizolizem niestety. Powiem Ci, że u nas największy wysyp był włąśnie na buzi, główce i siusiaku. Ten ostatni goi się właśnie, ale już dzięki maści antybiotykowej. W piątym dniu ospy, był jakby przełom, ale wszystkie "

Re: Dziwne objawy ospy

Patryk miał "bąbla" pod oczkiem i na górnej powiece, którego rozdrapał. Wyglądało to paskudnie. Pediatra dała na to maść przeciwwirusową do oczu virolex. Po 3 dniach młody miał całe oko przekrwione, czerwone, no wyglądało to jak zapalenie spojówek. Nie widziałam wczesniej tam bąbla, ale pr

Re: Co z tą ospą?

Właśnie przechodzę z drugim dzieckiem. Do lekarza nie miałam zamiaru iść tylko dowiedziałam się,że trzeba dziecko pokazać (nawet już przy końcówce choroby) bo lekarz zgłasza zachorowanie do sanepidu. Ze Starszą poszliśmy jak już jej odpadały ostatnie strupy. Ospy chyba nie da się pomylić

Re: Antyszczepionkowcy - czy podajecie dzieciom l

> Nadal nie wyleczysz ospy- tylko zlagodzisz jej objawy. To moze zacznijmy od definicji co to znaczy "wyleczyc chorobe"? I na jakiej zasadzie dzialaja, wg Ciebie leki?

Re: Objawy ospy u 5- latka

Nieźle,czylijednak.Wielkie dzieki za wyjaśnienia. W sumie może dobrze, podobno im wcześniej tym lepiej:-))

Re: czy to ospa? jakie objawy

Mój Wojtek przechodził ospę w lutym. Zmęczenie, to byłpierwszy objaw towarzyszący tej chorobie. Potem mały zaczął gorączkować a na pleckach pojawiły się pojedyncze krostki, które po kilku godzinach zmieniły się w pęcherzyki wypełnione płynem.na drugi dzień pęcherzyków było znaxznie więcej

Re: leczenie ospy u noworodka

Przecież ospą zaraża się przed wystąpieniem wysypki, więc syn przyniósł wówczas, gdy sam złapał, więc objawy u obojga powinny wystąpić w podobnym czasie. Co do noworodka - pozostaje jedynie trzymać kciuki, żeby nie złapała. Teoretycznie jeśli ty przeszłaś już w życiu ospę to przeciwciała, które

Re: czy mega wysypka przy ospie to objaw braku od

taka "odmiana" ;) taki przebieg ospy ma tez moje starsze dziecko mlodsze przeszlo tydzien temu prawie niezauwazalnie wiekszosc kolezanek starszaka przechodzacych aktulanie ospe ma bardzo duzy wyrzut krost moja jedna uaga to: podczas ospy nie wolno podawac ibumu, ibuprofenu itp. wolno

Re: Objawy ospy u 5- latka

Poczatki ospy wygladaja czasami jak zwykla infekcja. Dokladnie tak jak piszesz. U nas poczatki trwaly 3 tygodnie. Podobno pierwsze wykwity pojawiaja sie w glowie. Poszukaj. A ospowe wykwity wygladaja wlasnie tak jak mowisz. Jakby cos go ugryzlo.

Re: czy mega wysypka przy ospie to objaw braku od

U nas ospa pojawiłą się kilka dni po innej infekcji, syn był wysypany paskudnie już po jednej nocy. Doktor zapisła heviran, trudno ocenić czy pomogł bo książkowo wysypywało syna przez jakieś 5 dni. Heviran podobno trzeba podać jak najszybciej i nie powinno się go łączyć z wit C. Na noc

Re: Jakie objawy ma ospa wietrzna?

pl.wikipedia.org/wiki/Ospa_wietrzna#Objawy Tu masz ze zdjeciem: www.dlazdrowia.pl/index.php?dzid=35&did=187 :o) Koko -- Zawsze z prądem tylko zdechłe ryby płyną. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸¸<°))))><`·

Re: Objawy ospy u 5- latka

My przechodziłyśmy ospe w styczniu i zero gorączki,zaczeło się od kilku krostek na plecach i brzuchu wypełnionych surowicznym płynem.nie wszystkie rosły takie duże ale kilka pięknie "zakwitło".oprócz tego zero innych objawów.

Re: czy mega wysypka przy ospie to objaw braku od

jak goraczka nie spada po paracetamolu to mozna podac pyralgine ja na poczatku tez podalam nurofen, ale jak sie dowiedzialam, ze lepiej nie, to zbijalam goaczke czym innym a tak duzy wysyp i tak mamy przy heviranie... slad moze byc jak zdrapie sie strupka jak sam odpadnie to niebedzie _______ po

Re: czy mega wysypka przy ospie to objaw braku od

dzwoniłam w nocy na ostry dyżur, bo poczytałam o ibufenie na forum, ale powiedzieli ze mozna podawac- ja balam sie ze temperatura po paracetamolu nie spadnie, a bylo juz 39,6 (mimo podania paracetamolu jescze rosła), ale spadla, rano dałam ibum ma być dziś lekarka to ja spytam o to, pociesza mnie

Re: czy mega wysypka przy ospie to objaw braku od

u nas tez tydzien po innej infekcji, tyle,ze wg mnie nie innej tylko włąsnie tej ospowej, jak syna wysypało to córa od razu dostała chrypy kataru i kaszlu, leczona groprinosiną, wyszła z tego, no i pojawiła sie wysypka; jak czytałam o ospie to wlasnie najpierw moze byc temperatura (po kontakcie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - objawy ospy

Zdjęcia - objawy ospy

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin