Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: PILNE!!!! Esperal Odtrucie alkoholowe

Chyba już po terminie, ale może komuś kontakt przyda się na przyszłość. Oferta odtruć alkoholowych. Wszywanie Esperalu. Pozdrawiam! -- www.odtrucia-alkoholowe.waw.pl/

Re: 15-latek na odtruciu alkoholowym

Witam, Nikt nie rodzi się alkoholikiem - warto przeczytać. Polecam. Zaś w temacie wątku - odtrucia alkoholowe dotyczą nie tylko osób starszych ale także młodzieży. Podobnie jak problem z nadużywaniem alkoholu i uzależnienia, które dotyczy nawet dzieci. I nie ważne czy to Toruń czy Warszawa, czy

Re: 15-latek na odtruciu alkoholowym

Wystarczy mieć wgląd do danych klientów izby, a tam różnorodność. Od profesorów belwederskich po tych bez żadnego wykształcenia. Obojętnie czy to Toruń, Inowrocław czy też Mogilno.

Re: co to jest odtrucie?

Informacje o odtruciach alkoholowych znajdziesz tutaj: Odtrucia alkoholowe. Polecam w szczególności sekcję artykułów, a w niej tekst: Czym jest odtrucie alkoholowe Jeżeli będziesz mieć dodatkowe pytania - napisz na priv. Z chęcią odpowiem.

Re: PILNE!!!! Esperal Odtrucie alkoholowe

byłem ostatnio w Parzymiechach na oddziałe zamkniętym "detox" i to co widziałem to jest straszne

Re: PILNE!!!! Esperal Odtrucie alkoholowe

Jeżeli nie masz nic przeciwko temu, mam bardzo wielką prośbę chciałabym jakis kontakt do Ciebie zeby pogadac (gg bądz email) mój email kometapc@gazeta.pl

Re: PILNE!!!! Esperal Odtrucie alkoholowe

Gość portalu: Od 3 lat trzezwy napisał(a): > Zaszycie to nie wszystko...pomyśl nad terapią. Racja, zawsze można sobie "wydłubać"

Re: PILNE!!!! Esperal Odtrucie alkoholowe

jak uda ci sie go doprowadzic do lekarza, zaszyć itp to daj znać jak to zrobiłas bo ja znam z autopsji że to nie jest łatwe... rano będzie przepraszał i zaklinał sie że już nigdy więcej... a za jakiś czas scenariusz się powtarza.. życzę szczęścia i wytrwałości.

Re: PILNE!!!! Esperal Odtrucie alkoholowe

Najbardziej skutczna jst terapia,Esperal to tylko straszak,jak zrozumie że nic mu nie jest to będzie pił.Wszywka kosztuje ok.200zł-terapia jest za darmo i jak ktoś do tego podejdzie poważnie to pomoże.Mnie pomogła.Wszyty bylem 3 razy a i tak po wszywce pilem,po ok.3 miesiącach.To da się zneutralizow

Re: PILNE!!!! Esperal Odtrucie alkoholowe

Dziekuje za rady. Wiem ze nie jest to łatwe, ale jest jakims radykalnym wyjsciem z sytuacji. Jeżeli nie to to co, bo próbuje już od roku cos z tym zrobic i ta metode zawsze traktowałam jako ostateczność, ja wiem ze mówi sie ze jest to urlop od picia ale moze akurat Jemu pomoze. Nic wiecej do głowy m

Re: Ujęli kobietę, której dziecko znaleziono w we

Bez środków do życia - na odtruciu alkoholowym . Nie powiem - ładnie to brzmi.

15-latek na odtruciu alkoholowym

Jeny a podobno w Toruniu to tylko mądra i kulturalna młodzież mieszka bo to miasto młodych i dynamicznych... Tylko że meneli raczej.

Re: Medykamenty czy rozwoj duchowy, aby trzezwiec

to co napisala Grazka, ze potrzebne sa takze lekarstwa to Prawda ta dot. tylko odtrucia alkoholowego, ale to wszystko...! C.b.d.o. A...

Re: 10 przypadkowych faktów dot. Ciebie

1. Jestem brudny 2. Lubi sushi 3. Przechodziłem ostatnio detoks 4. Lubię placki 5. Boli mnie współuzależnienie od mojej mamy 6. Nie umiem pływać 7. Muzyka klasyczna mnie nudzi 8. Nie mam pracy 9. Przeżyłem kiedyś odtrucie alkoholowe 10. Lubię balet.

Re: chodzi o dziecko z ASD?

zaczną się podejrzliwie przyglądać dziewczynce - a może upośledzona? a może ma jakieś deficyty emocjonalne? a może choruje na AIDS i nie skończyła pierwszej klasy w terminie bo leżała w szpitalu, na odtruciu alkoholowym i milion innych. To oczywiście znakomicie przełoży się na stosunek do córki, bo "

Re: 15-latek na odtruciu alkoholowym

Gutowo debilu to nie Toruń. Do tego dziennikarz napisał ,że to jest wieś pod Toruniem. Wieś pod Toruniem , debilu, to jest coś takiego jak Bydgoszcz. Tylko ta jest od Bydgoszczy mniejsza i jest bliżej , ale to może być dla ciebie debilu za wiele tekstu z treścią łącznie. Zdrowia życzę.

Re: Nie dajcie się oszukać lobbystom firm farmac

chorobe alkoholowa...! Sa natomiast lekarstwa na picie kontrolowane, na pomoc dla drobnopijoczkow, na odtrucie, etc... A...

Re: Czy sa tu trzeźwi alko czy tylko drobnopijacz

Hej nie tak hop panie wolf ... Jak masz pieniądze to idziesz na detoks / nazwa umowna bo prawidłowa nazwa to Oddział leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych , które to występują przy poziomie alkoholu ZERO lub bliskim ZERU / za 900 pln masz trzy dni płatne z góry i nikogo nie obchodzi czy

Wielce prawdopodobne, że prywatna karetka została

wezwana w celu odtrucia poalkoholowego. Podłączenie pod kroplówkę w celu szybkiego usuniecia skutków upojenia alkoholowego to popularna usługa zamawiana przez mieszkańców zamknietych osiedli.

Re: brat alkoholik

, ja takze jestem alkoholikiem i takze bylem na terapii. Ale terapie, jak te akumulatory kiedys sie koncza, a nowej energii brak... - Ja wytrzymalem bez tych tradycyjnych spotkan AA, zwanych Mityngami AA - 5,5 roku i ponownie zapilem... - Pilem pare miesiecy, az znowu wyladowalem na odtruciu a potem

Re: Gruzja Armenia z Wytwórnią Wypraw

alkoholowej zespół odstawienia (kac) przeżyli stosując domowe sposoby czy byli i tacy którzy potrzebowali wsparcia specjalistycznego (odtrucie/detoks)?

Re: Medykamenty czy rozwoj duchowy, aby trzezwiec

Ja uważam, że jedno i drugie... Nie da się bez odtrucia pozbyć choroby alkoholowej, bo można to przepłacić życiem...Nie da się zażywać tylko baclofenu, bez ciągłego interesowania się duchowością, choćby tylko w tej mierze, że będzie się zaprzeczać jej istnieniu, a samo to skłania człowieka do

Re: Czy Baclofen czy AA ...

alkoholowej jest sam trzezwy juz alkoholik...! (moi terapeuci byli takimi...!!). Wiec nie chodzilem na Mityngi AA i nie mial mnie kto "prostowac", a to czego sie dowiedzialem na terapii pomalu zacieral czas... - Zaczely pojawiac sie mysli o kontrolowanym piciu, jak juz bede na emeryturze, mysli te z

Re: coaxil na gód alkoholowy

Dla niektórych osób, terapia wstrząsowa, może być bardzo niebezpieczna. Mój znajomy zaliczył siedem padaczek alkoholowych - nagłe odstawienie alkoholu wywołuje atak. Na mnie, takie odtrucie, dobrze zadziałało, ale nie zamierzam tego powtarzać...

Komisja bankowa czeka na Oleksego z brzytwą ?

ale tylko w obecności psychiatry i naturalnie po odtruciu alkoholowym

Re: Depresja?

odratowani samobójcy, u których leczenie odniosło pozytywne skutki. moim ulubionym porównaniem dla wszelkich zaburzeń funkcjonowania mózgu jest stan upojenia alkoholowego - bo odzwierciedla wszystko to, co się dzieje z człowiekiem w sytuacji zaburzenia pracy mózgu - tylko w bardzo skróconym czasie

Re: mąż alkoholik ,a zazdrość

Kobieto, detoks to jest odtrucie. Odtrucie organizmu zatrutego alkoholem, żeby mógł się pozbyć alkoholu z krwi i nie zejść przy tym (tak, tak, to jest możliwe). Ty masz na myśli odwyk, czyli terapię alkoholową. Ale ani nie można nikogo zmusić do odwyku, chyba że wyrokiem sądu, ani odwyk na siłę nie

Re: gdzie robia jeszcze wszywki dla alkoholików?

wpisz w google "odtrucia alkoholowe wrocław" Przyjedzie do ciebie do domu lekarz, wszyje komu trzeba, pobierze oplatei juz

Re: Tego nie da się czytać

teraz to mówię -co rusz to od nowa Najjaśniejsza Rzeczypospolita Alkoholowa ! No beka ustój zmienil sie jakies 20 lat temu chyba jak mnie pamięc nie myli a pija jak pili i pic beda . Cudów nie ma . I na Augusta przyjdzie kryska tylko august pospiesz sie póki jeszcze masz od reki bezplatne miejsce

odwyk i co dalej?

Osoba z mojej rodziny właśnie zaczęła odtrucie w Andrychowie, potem czeka ją odwyk. Ale co później? Gdzie najlepiej w Bielsku się zgłosić, żeby kontynuować terapię, a nie trafić na szarlatanów. Będę wdzięczna za kontakt osób, które miały do czynienia z problemem alkoholowym, terapeutami i mogą

Pijane myslenie, ktore musi zakonczyc sie piwkiem

marta2927 napisała (do A...): > ... AAugustw, mylisz się ja nie tylko czytałam opowieści o alkoholu, nie tylko słys > załam ale tez widziałam płacz, bezsilność, krzyk, psychozy alkoholowe, szał, wś > ciekłość bełkoczącego, zasikanego alkoholika..... przez kilkanaście lat swojego >

Re: Czy to padaczka alkoholowa?

, ale padaczka jest i tyle. Przepisali mi Convulex 500 i odesłali do domu. Z dnia na dzień po tych tabletkach czuję się coraz gorzej – na początku było mrowienie w głowie teraz doszły zawroty (nigdy wcześniej tego nie miałem). Czy prawdą jest, że gdyby była to padaczka alkoholowa to tak naprawdę

Re: bardzo dobrze zuzka

zuzia36 napisała: > badał sie alkomatem _____________________. Czy nie bylo by rozsadniej, aby wpierw "zaliczyl" on odtrucie (detoks)...(!?). Nie bede jednak w tej sprawie zabieral glosu, poniewaz ja swoje odtrucie alkoholowe i pozniejsza terapie zaliczylem poza Polska. A...

Re: Niech ktos mi wytlumaczy

Wyobraźmy sobie człowieka, który uwielbia się upijać... Gdyby nie był uzależniony i swoim pijaństwem nie wyrządzał nikomu krzywdy to problem by nie istniał. Zatem mamy człowieka uzależnionego, który rozpoczyna leczenie - odtruł się, ale nie potrafi znieść rzeczywistości, która go otacza - tęskni za

Re: Akcyza za sprzedaż alkoholu w całości na lecz

Puknij się w czółko. Nie masz pojęcia o chorobie alkoholowej i jej leczeniu. Alkoholik w najgorszym przypadku idzie na 3 dni do psychiatryka na odtrucie a dzieciak z dobrego domu, maltretowany psychicznie (tego nikt nie chce widzieć) nie jednokrotnie z tegoż psychiatryka nie wychodzi. I kto ma za

Re: Skuteczne metody, czy jedna metoda...!?

, krzyk, psychozy alkoholowe, szał, wściekłość bełkoczącego, zasikanego alkoholika..... przez kilkanaście lat swojego życia z małymi przerwami. Długo nie dopuszczałam do sb myśli, że mam problem ale chcę coś z nim zrobić i potrzebuję rad na początek jak przetrwać pierwszy czas odstawienia bez odtrucia itd

Re: andalus

? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tu juz nie zgadzam sie z Toba...! :-( Wiadomym jest od dawna, ze alkoholizm to choroby ciala, umyslu i duszy...! Cialo mozna podleczyc w ciagu miesiaca na odtruciu z pomoca chemii (czyt. z pomoca lekarstw...!), poniewaz jest to "tylko" materia, ktorej wynikle z naduzycia alkoholu zmiany

Re: Izba wytrzeźwień to przeżytek?

ktoś robi w wolnym czasie? Pijany, w stanie zatrucia alkoholowego - do szpitala na odtrucie, a później rachunek do zapłacenia... Dlaczego niby u nas tak być nie może?

Nowo powstały Ośrodek Psychiatryczno-Odwykowy

Polecam nowo powstały ośrodek psychiatryczno-odwykowy. Robią odtrucia alkoholowe i narkotykowe, zajmują się także zaburzeniami psychicznymi. Pobyt w bardzo komfortowych warunkach z możliwością całodobową. Całodobowa opieka lekarza i pielegniarki. telefon kontaktowy: (071) 7894886 Oleśnica k

NOWY Ośrodek Psychiatryczno-Odwykowy

Polecam nowo powstały ośrodek psychiatryczno-odwykowy. Robią odtrucia alkoholowe i narkotykowe, zajmują się także zaburzeniami psychicznymi. Pobyt w bardzo komfortowych warunkach z możliwością całodobową. Całodobowa opieka lekarza i pielegniarki. telefon kontaktowy: (071) 7894886 www.radumed.pl

Re: czyli gorzale zastapil bancoflenem

aaugustw napisał: > Z czym to nie moge sobie poradzic...?< Nie możesz poradzić sobie ze świadomością, że można w łatwy i przyjemny sposób poradziś sobie z chorobą alkoholową. > ______________________________. > Ilez razy mam tobie powtarzac, moj ty rycerzu z zakuta pala, ze tak

Nowy Ośrodek Psychiatryczno-Odwykowy

Polecam nowo powstały ośrodek psychiatryczno-odwykowy. Robią odtrucia alkoholowe i narkotykowe, zajmują się także zaburzeniami psychicznymi. Pobyt w bardzo komfortowych warunkach z możliwością całodobową. Całodobowa opieka lekarza i pielegniarki. www.radumed.pl telefon kontaktowy: (071

Nowy Ośrodek Psychiatryczno-Odwykowy

Polecam nowo powstały ośrodek psychiatryczno-odwykowy. Robią odtrucia alkoholowe i narkotykowe, zajmują się także zaburzeniami psychicznymi. Pobyt w bardzo komfortowych warunkach z możliwością całodobową. Całodobowa opieka lekarza i pielegniarki. telefon kontaktowy: (071) 7894886 Oleśnica k

Re: Szpital biednych ludzi. Specjalnie dla alkoho

pół złotówki nie zapłacili. Szpital ich odkarmi, wyleczy, odrobaczy i odtruje i wypuści w czystych, wypranych ciuchach, a po tygodniu czy dwóch - od nowa polska ludowa - zarobaczony, zapchlony, zalany, zarzygany i obsrany lump znowu zostanie dostarczony do szpitala - oczywiście z etykietą - choroba

Re: stan psychiki, chemia mozgu a stan swiadomosc

zaprzestania wiązą się prześladującymi snami alkoholowymi, z odczuciami > alkoholu, smakiem alkoholu w ustach, zapachem, itp. Do tego często pojawia się > psychoza. > Statystyki to liczby, które nie pokazują tragedii ludzi z alkoholem lub narkoty > kami. > Serdeczne pozdrowienia Nie wiem

Re: odtrucie i co dalej?

, ale jak wszystko w tej chorobie alkoholowej i tu jest paradoks... Wyglada na to, ze to serce jest poranione i juz slabe, ale ono okazalo sie o wiele silniejsze od watroby, a miazdzyca, no coz, to produkt uboczny, ktory pozwala byc szczesliwym, kiedy nie pamieta sie przeszlosci

Re: Witam. Od 9 lat mam borelioze nieleczoną

takiej temperaturze zakwasza się jogurty przemysłowe oraz domowe w tzw. jogurtownicach. Jeżeli chodzi o kultury kefirowe to jest to tzw. grzybek kefirowy, który jest symbiotycznym organizmem grzybowo-bakteryjnym. Powoduje fermentację mlekową i alkoholową. Nietolerancja niektórych pokarmów często

Re: glista ludzka, neuroborelioza, sm

takiej temperaturze zakwasza się jogurty przemysłowe oraz domowe w tzw. jogurtownicach. Jeżeli chodzi o kultury kefirowe to jest to tzw. grzybek kefirowy, który jest symbiotycznym organizmem grzybowo-bakteryjnym. Powoduje fermentację mlekową i alkoholową. Nietolerancja niektórych pokarmów często

Re: Odstawienie alkoholu

Nie ma zadnych detokdów tylko oddziały leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych , ktore występuja przy poziomie alkoholu 0 lub zbliżonym do zera . Prywatnie to rzeczywiscie biora pieniadze za trzy dni z góry ok 900 pln i jest im wszystko jedno czy pijany czy nie czy ucieknie czy nie

Oleśnica k Wrocławia

Polecam nowo powstały ośrodek psychiatryczno-odwykowy. Robią odtrucia alkoholowe i narkotykowe, zajmują się także zaburzeniami psychicznymi. Pobyt w bardzo komfortowych warunkach z możliwością całodobową. Całodobowa opieka lekarza i pielegniarki. telefon kontaktowy: (071) 7894886 Oleśnica k

To co "magister" juz jest na obozie kondycyjnym ?

10 liposukcji, ze dwa odtrucia alkoholowe i glodowka ;) -- Miodzio, balsam dla uszu i dobrze zmontowane :) www.youtube.com/watch?v=H6Vw402IaII&mode=related&search=

Re: jak pijecie?:)

wychodzi na to, ze najblizej mi do członkini koła gospodyń wiejskich :)))) ewentualnie anorektyczka, bo tez nie zagryzam a w ogole to przechodze odtrucie alkoholowe, chyba przez miesiac nie tkne nic procentowego :))))

Re: czy

rauchen napisała: > detox - odtrucie z alkoholu, kroplowke jej podlacza i zatrzymaja przez kilka > dni w zaleznosci od jej stanu. "jemu " na ile czasu takie odtrucie pomaga,czy to nie jest problem alkoholowy ,ktory trzeba leczyc? On potrafi nie pic kilka miesiecy

Re: Ja wspolczuje jedynie stalym partnerom tych p

I nie zapomniej, z e twoje słowa dotycza tez wszystkich Polaków chorych na choroba alkoholową , a takich jest neico wiecej...zwlaszcza płci męskiej...Marskosć wątroby, choroby nerek, delirium, odtrucia - itp - wszyscy leczą sie sami. Powodzenia.

Re: odtrucie i co dalej?

potem już nie... I znowu ciąg. Później kilka miesięcy totalnej abstynencji i znów buuum. Po drodze ciężki rozwód, więc znów epizod alkoholowy. Gdy zamieszkaliśmy razem nie pił wcale. Było cudownych kilka miesięcy, ślub, sielanka prawie. Aż w sylwestra napił się z kolegami i popłynął na tydzień. Potem

Re: Na dołek albo wytrzezwiałke.

w kwestii izb wytrzeźwień: sprawa róznie wyglada w róznych województwach i miastach. w Łodzi zlikwidowano izbę wytrzeźwień, wychodząc z załozenia, ze osoba w upojeniu alkoholowym jest groźna dla siebie i trzeba ją odtruć (wtedy na oddizał szpitalny) albo groźna dla otoczenia (i wtedy na 24 policja

Re: alkohol po leczeniu

ja widzę to tak: alkohol to trucizna, której skutkiem ubocznym działania jest stan, który jest dla nas w pewnym sensie przyjemny - upojenie alkoholowe picie alkoholu wiąże się dla organizmu, z koniecznością usunięcia (odfiltrowania) trucizny + odtrucie tkanek i organów czyli w konsekwencji organizm

Re: stan psychiki, chemia mozgu a stan swiadomosc

kropidlo5 napisał: > Nie wiem, czy mowisz o objawach uzaleznienia fizycznego, gdzie istotnie- bierze > sie czy pije bo organizm sie domaga, bo substancja weszla w metabolizm. Tutaj > musi nastapic odtrucie szpitalne z relanium i kroplowka. Pozniej jednak to znik > a i pojawia sie

18-latek zmarł w policyjnym areszcie

osoba nie znajduje się w tzw, zatruciu alkoholowym i może potrzebuje odtrucia?! Gdybym była rodzicem tego chłopca zawiadomiłabym prokuraturę o popełnieniu przestępstwa przez policję i konowała! I walczyłabym z nimi tak długo aż ich niedbalstwo i nieludzkość zostałaby ukarana!!!!! Co za kraj, co za

Dobra. Wróciłem.... Cieszycie się?

Byłem na odtruciu alkoholowym... Czy na Seszelach... Czy spałem... Nie pamietam już... Staropolskie: Łelkam bek. -- Budowa ciała świni uniemożliwia jej spojrzenie w niebo.

Re: ciąg już tydzien

(pamiętam, że reszta w butelce poszła na śmietnik). Dawki były podzielone, np. 200 na pięć razy w ciągu długiego dnia. > W ten sposób zapobiegałam silnym atakom głodu alkoholowego... _________________________________________________________. Gdybym ja probowal w ten sposob sie odtruwac, odtrucie moje

Re: a papierosowy....

...niestety nie, chyba tylko świeże powietrze, żeby wychuchać to, co się nawdychało:)) A na kaca wódczanego(winowego, piwowego itp), można skorzystać z pomocy fachowca pt."odtrucia alkoholowe".:)) Chyba mają powodzenie, bo w ogłoszeniach prasowych pełno ich ...

Marblad wypiłeś

Dosyć rozczulania sie nad swoim zyciem - jeden wieczor Ci musi wystarczyc ,bo ty juz nie masz wiecej czasu,lecisz w doł po rowni pochyłej .Jezeli teraz nie podejmiesz dalszej walki( masz prawie odtruty organi ,masz szanse)to skończysz za niedługi czas z delirka i padaczką alkoholową

Re: idź do psychiatry, już dawno czas na ciebie.

i przy okazji na porządny odwyk. mswia pewnie zapewnia wam darmowe wczasy po latach alkoholowych i ćpania amfetaminy w pracy przy napaściach na innych ludzi. A jak nie zapewnia, skutki widać niestety......... Dla twojej informacji kandydacie do leczenia mormonów bardzo lubię, monar kręci niezłą

13 letnie dziecko...

Święta na na odtruciu alkoholowym spędzi w tym roku 13-latka, która trafiła do szpitala przy Niekłańskiej. Więcej informacji z Warszawy na tvnwarszawa.pl Około godziny 15 policja otrzymała zgłoszenie o osobach spożywających alkohol na przystanku u zbiegu ulic Poborzańskiej i Rembielińskiej na

Re: No Szczygło, kiedy ?!

przede wszystkim straszne... noooo szczyglo albo odtrucie alkoholowe albo kula w łeb!!!!!!!!!!!!!!! w telewizorni widac po tobie kiedy jestes na "bani"!!!!!!!!

Neoglandyna a odtrucie alk - ktoś próbował?

Czy ktoś próbował wspomagać proces odtrucia alkoholowego tabletkami "NEOGLANDYNA"? W sieci znalazłem taką informację: Z ostatniej chwili Duża skuteczność lecznicza, jaką wykazuje olej z ogórecznika, zachęciła naukowców z Akademii Medycznej w Białymstoku do przeprowadzenia badań nad

Re: odtrucie i co dalej?

mnie slowa z Twego pierwszego listu...! Z tego co teraz napisalas zobaczylem, ze Twoj maz ma bardzo duzy juz problem alkoholowy, ktory bez zadnych przeciwdzialan udzieli sie Tobie i calej Twojej rodzinie...! To nie jest juz maly wrobelek... - Tu potrzebna jest juz armata...! Czlowiek, ktory nie ma

Re: Zona odwiozla pijanego kierowce na komisariat

Ok. Nie ma domowych sposobow na wyleczenie z choroby alkoholowej. Jedynym skutecznym (w miare) sposobem jest odtrucie, a potem AA wspomagane terapia. O ile terapia moze sie kiedys skonczyc o tyle AA jest raczej dozywotnia koniecznoscia. I przepraszam za emocjonalna reakcje, ale mam na swiezo

Re: problem z mężem-długie

powrotu do nałogu - załóżmy, że to sprawdziłem... U innych /oczywiście nie wszystkich/ takie działanie wywoła reakcje nawrotu i ciąg alkoholowy. Dlaczego tak się dzieje? Samo /wieloletnie odtrucie organizmu/ nie wystarczy - tutaj potrzeba czegoś więcej. Mnie już po prostu te stany nie interesują - stany

Re: Ostry stan osamotnienia....

Nie mam dobrych propozycji. Klin klinem tylko odracza np. alkoholowego kaca i trochę łagodzi, moralniak pozostaje bez zmian. Dodatkowo, po leczeniu klina klinem, a tego jeszcze jednym klinem, niektórzy muszą trafić na odtrucie, czyli interwencja fachowców nieunikniona. -- Optymista, to źle

Re: Minniemouse -kodeina-ciąża

prawdziwych, ciężko uzależnionych narkomanek, które dożylnie brały kokainę, że to bzdura -- dziecko urodzone z zatruciem kokainowym jest oczywiście słabsze i chore (trzeba je odtruć z tej kokainy itd.) ale nie skutkuje to takimi wadami rozwojowymi, jak np. w przypadku alkoholu. (Alkohol jak wiadomo powoduje

Re: poszkodowani przez nalog alkoholowy

Nie do końca. Z własnego podwórka znam przykład, gdzie człowieka zmuszono do odtrucia, wytrzeźwiania, mimo że problemu nie widział i nie chciał (po 30 latach picia i rozwaleniu rodziny), wszyto esperal i zagrożono konsekwencjami picia po esperalu. On się zgodził, ale zaszantażowany psychicznie. I

Re: pijani awanturnicy...

olał , więc na najbliższej stacji benzynowej go wysadzili i autokar odjechał. Nie wiem jaki był finał sprawy . 3 lata temu widziałem skutki zdarzenia alkoholowego na Sycylii . Otóż młodzian 18 letni zasiadł do biesiady alkoholowej w nocy z kolegami z bungalowu ,ale nie uprzedził ich , że jest

Re: Alkoholika zrozumie tylko alkoholik

odtruciu alkoholowym... Potem znika strach o własne życie i zdrowie , kochanka ,kochanek , wnuczek terapeuta lekarz i licho wie co jeszcze i nadchodzi czas trzezwienia dla siebie...! ____________________________________________________. deoand napisał dalej: > ... zrozumiec aowca - zwykłego

Do mebla stajennego w przygniocie...!

. ________________________________________________. Tobie, wilczku to rozum totalnie juz wyżarło...!? - Gdzie tu jest sens, gdzie logika, gdzie madrosc, gdzie żart w slowach, ktore tu napisales...!? Jaki zwiazek ma choroba alkoholowa ze stomatologia...? Ktory lekarz (nie alkoholik) moze pomoc choremu alkoholikowi...? (nie licze chemicznego odtrucia

Re: Adamowi i innym....

Krzychu @ - Nie obraź się, ale to, co napisałeś dowodzi, że zupełnie nie wiesz o czym piszesz. Spróbuję Ci i innym czytelnikom to wytłumaczyć na przykładzie choroby alkoholowej. Wiele osób, myślę, ze większość z nas, pije czasami alkohol. Bywa, że raz w roku, raz w miesiącu, raz w tygodniu.... bywa

Re: jestem nowa

nastepny dzien, w nocy powiedzialem do siebie, jak dozyje rana, pojde do zony, aby mi pomogla dotrzec na odtrucie organizmu... - Tak sie stalo, a ja czulem sie jeszcze wiecej wtedy upokorzony, nie wiedzac, ze sa byla to pierwsza oznaka mojej pokory niezbednej do rozpoczecia abstynencji, a potem juz

Re: Zajrzałem

Tobie to do szczęścia potrzeba niewiele. Znajomy lekarz wykładał mechanizm walki z przepiciem: Witamina C i dużo cukru, dla spalenia resztek alkoholu. Lekarze specjalizujący się w odtruciach alkoholowych podają to w kroplówkach. Mi pomaga kokakola. Kefirek - nie.

Re: Mam dość siebie i tego alkoholu

trzezwoscia nie byla, lecz zwyczajna abstynencja). Na poczatku bylo bardzo ciezko, musialem zmuszac sie do tych spotkan, zwanych; Mityngami AA z innymi trzezwymi alkoholikami... - Na poczatku bolalo, gdyz zaczely docierac do mnie bez znieczulenia alkoholowego te krzywdy, ktore wyrzadzalem najwiecej tym

Re: ojciec w ciagu. chcę poczytać o odtruciu

czycóśpodobnego. Ja bym zadzwoniła na pogotowie - i zapytała, co robić - że ojciec w ciężkim stanie, trzęsie sie bardzo, traci przytomność... Ale: odtruwanie nie leczy głodu alkoholowego. Codzienność: odtrują pijaka, a on znów i znów - pijany. Trzeba więc pogadać z ojcem - że mu załatwicie odtruwanie, ale niech

Byle do weekendu

mam chore emocje, a to można leczyć. Nasze społeczeństwo ma małą wiedzę o chorobie alkoholowej, wydaje nam się, że uzależniony to ten lump przy sklepie, a nie dociera do nas, że to może być elegancki prezes firmy, którego stać na niedzielne odtrucie, albo taka pani, która nigdy nie była pijana, ale

Re: ad alkoholu- jest jakis sposob zeby nie urywa

znaczy osobnik taki dotkniety jest choroba alkoholowa, ktora tym wlasnie sie odznacza! Wtedy powinien (jak zechce) zglosic sie do poradni antyalkohol. lub jakiejkolwiek Grupy trzezwosciowej. Ja trafilem najpierw na odtrucie, potem terapia, potem do Wspolnoty AA, ktora ostatecznie zatrzymala moja

Re: Czy potrzebna nam jest izba wytrzeźwień

> pijanego zula to zaraz bys dzwonil po policje lub pogotowie.Gowno > bys mu pomogl bo madry jestes tylko jak stukasz w klawiature. Dokładnie tak bym zrobił, bo nie jestem specjalistą od odtruć alkoholowych, a tym bardziej

Izby Wytrzeźwień są potrzebne.

stworzyć specjalne oddziały odtruć alkoholowych ( pobyt na koszt klienta ) i specjalne prawo regulujące umieszczanie w nim nietrzeźwych bez ich zgody. Ale ... to przecież nie byłoby nic innego niż istniejące obecnie izby wytrzeźwień. -- "Prawda jest taka, że cały kapitalizm polityczny stworzył

Re: Co dalej ,valpolicello?

Wiesz co, moze to glupie, co napisze, ale ja w sumie nie wiem, gdzie mam dzwonic! Bo nie znalazlam zadnego nr tel psychologa uzależnien, jedyne co znalazlam, to numery do psychiatrów,psychologow ogolnych, na jakies odtrucia, do stowarzyszenia abstytentow, do osrodka informacji o problemach

Re: powrot ojca do picia

"Podczas kilkudniowego pobytu na odtruciu miałem przyjemność (sic! - w > kategoriach tego forum to nawet "SIC!!!") porozmawiać z psychologiem, który > chciał sprawdzi, czy może polecać swoim podopiecznym fora i czaty internetowe o > > tej niechlubnej tematyce. Otóż

zapomniałeś? - no bracie jest gorzej, niż...

...by się mogło wydawać. Konieczne jest pilne odtrucie a potem intensywna praca nad sobą w gronie niepijących. Demencja alkoholowa co prawda nie cofa się, ale daje się z tym żyć. Można nawet wykonywać proste prace. zdrowia życzę

Re: mąż w ciągu

jezeli mąż choruje na serce , to powinein trafic na oddział detoksykacyjny , kilkudniowy ciąg alkoholowy i nagłe odstawienie bez odtrucia może być dla niego niebezpieczne. jest to czywiscie rozwązanie krótkoterminowe i nie rozwiazuje w dłuższej perspektywie problemu. Napisz co mąz robił

Re: terapia

> A ja już Cię podziwiam-jeżeli masz jakiekolwiek wyobrażenie o chorobie > alkoholowej, o reakcjach organizmu, odtruciu, o zmianach w psychice, o chorych > emocjach......a może jesteś po prostu nieświadoma....bo ja mam wrażenie, że > bycie z alkoholikiem jest trudne, ale z

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - odtrucia alkoholowe